Курс валютв Ощадбанку |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
USD | 41.15 | 41.65 |
EUR | 43.35 | 44.3 |
Всі курси банку |
Відділення Ощадбанку: Київ, вул. Лісківська, 12/1-А
Адреса:
Київ, вул. Лісківська, 12/1-А
Телефон:
+38 (044) 520-30-16
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, перерва: 14:00-15:00, Сб: 10:00-16:00, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Mikola1
17 травня 2022, 16:12
При замене пенсионной банковской карты в отд № 10026/083 А Т Ощадбанка г. Киева, мне была навязана кредитная карта, что запрещено законами Украины «Про банки и банковскую деятельность» ст. 55 и «Про потребительское кредитование» ст. 14. Без кредитной карты пенсионная карта ими не выдается. Я кредитной картой не пользовался и не собираюсь пользоваться. Пытался закрыть навязанный мне кредитный счет в этом-же отделении, но они требуют активировать кредит (снять какую-либо сумму), только после этого могут закрыть. То есть очередное навязывание услуг банком. Мое письменное заявление отделение отказалось принять. Прошу дать пояснения о незаконных действиях представителей вашего банка и как мне произвести простейшую операцию для любого банка -закрыть навязанный мне банком кредитный счет который не используется
Написати коментар
Ответ банка
17 травня 2022, 20:58
Доброго дня. Оформлення кредитної картки не є обов'язковим. Перерошуємо, якщо працівники повідомили інформацію некоректно. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Перевіримо ситуацію детально, аби не допустити повторення подібних непорозумінь. Наперед вам вдячні 🌹
Добрый день! Сегодня была в этом отделении для оформления льготной карты киевлянина. Перед этим проконсультировалась в контакт-центре Ощадбанка по горячей линии. В отделении мне в получении льготной карты отказали, поскольку у меня нет киевской прописки. Вернувшись домой, я снова позвонила в контактный центр, где мне сообщили, что мне в отделении дали неправильную информацию. Работая официально в Киеве и имея инвалидность, я могу оформить льготную карту. Почему в отделении работают некомпетентные сотрудники? Неужели, не имея киевской прописки, я не имею права пользоваться льготами? Я в шоке и недоумении.
Коментарі (1)
Ответ банка
16 серпня 2021, 11:04
Доброго дня! Дякуємо за зворотний зв'язок. Ситуацію вже перевіряємо.
Сегодня 05.01.2021 обратился на отделение Ощадбанка ТВБВ № 10026/083 г. Киев, ул. Лисковская, 12/1-а чтоб оформить платежную карту «Моя карта» для оплаты коммунальных услуг через ощад24, обслуживание и оформление данной карты без дополнительных платежей по условиям, но при оформлении на данном отделении заставили оформить «добровольную страховку» с платежом 150 грн. в год или 50 грн. в месяц. Без оформления данной страховки оформлять карту отказались. Хочу уточнить почему добровольную страховку навязывают принудительно каждому клиенту который обратился в банк, в любом другом банке такого нет. Данную информацию необходимо дополнительно указывать на сайте Ощадбанка, чтоб клиенты предварительно подготавливали деньги перед тем, как оформить бесплатную платежную карту данного банка.
Написати коментар
Ответ банка
6 січня 2021, 10:08
Доброго дня.
Банк піклується про своїх Клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку, є добровільними, і Клієнт може придбати їх виключно за власним бажанням. Якщо вам відмовили надавати послугу без оформлення договору страхування — напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.
Банк піклується про своїх Клієнтів та пропонує їм додатковий захист на випадок непередбачуваних подій в одній із надійних страхових компаній. Страхові продукти, які пропонуються у відділеннях Банку, є добровільними, і Клієнт може придбати їх виключно за власним бажанням. Якщо вам відмовили надавати послугу без оформлення договору страхування — напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення Ваші ПІБ та контактний номер телефону. Нами буде проведена відповідна робота з співробітниками, щоб уникнути подібної ситуації в подальшій роботі.
Виконавчою службою було наложена арешт на рахунки, прийшли гроші на народження дитини, ( за законом накладати арешт на дитячі гроші заборонено)виконавча служба відправила лист про зняття арешту три неділі назад, ніхто нічого не знімає, причину не говорять. В банкі кажуть звоніть на гарячу лінію, а на гарячій лінії ідіть в відділення. Що за відношення до клієнтів? Розберіться бо це уже занадто.
Написати коментар
Ответ банка
27 листопада 2019, 13:40
Доброго дня! Перевірили інформацію щодо вашого запитання. Постанова до банку не надходила. Рекомендуємо звернутися у виконавчу службу.
Добрый вечер!
Даже и не знаю с каких слов начать. Пожалуй начну с цензурных.
27.11.2017 сделал заказ на изготовление карточки по соц. программе. Оформляли долго — ну ладно… Сказали перезвонить в отделение через 2 недели и уточнить, перезваниваю 11.12.2017 — карточки нет. Ну ладно — было не к спеху — всякое бывает — подвело производство. Перезваниваю 18.12.2017. Голос в трубке говорит, что карточки нет и теперь производство карточки занимает уже 3 недели. Звоню на линию — голос в трубке отвечает, что карточка не доставлена, а на вопрос когда ожидать — отвечает, что карточка «Кидалова» делается от 1 месяца и новый год я с ней вместе за столом скорее всего не встречу. Вопрос: когда ***** ***** ****** ****** **** будет готова моя карточка?
вул. Лісківська, 12/1
Київ, № 10026/083
(044) 5204134
Спасибо!
Коментарі (8)
Даже и не знаю с каких слов начать. Пожалуй начну с цензурных.
27.11.2017 сделал заказ на изготовление карточки по соц. программе. Оформляли долго — ну ладно… Сказали перезвонить в отделение через 2 недели и уточнить, перезваниваю 11.12.2017 — карточки нет. Ну ладно — было не к спеху — всякое бывает — подвело производство. Перезваниваю 18.12.2017. Голос в трубке говорит, что карточки нет и теперь производство карточки занимает уже 3 недели. Звоню на линию — голос в трубке отвечает, что карточка не доставлена, а на вопрос когда ожидать — отвечает, что карточка «Кидалова» делается от 1 месяца и новый год я с ней вместе за столом скорее всего не встречу. Вопрос: когда ***** ***** ****** ****** **** будет готова моя карточка?
вул. Лісківська, 12/1
Київ, № 10026/083
(044) 5204134
Спасибо!
Ответ банка
19 грудня 2017, 17:46
Добрый день. Просим в личные сообщения уточнить какую именно карту Вы заказывали (тарифный пакет/тип карты).
Сьогодні, о 12:10 прийшли до найближчого відділення Ощадбанку за адресою: м. Київ, вул. Лісківська 12/1 літ. А. відділення № 10026/083 для оформлення «Картки Киянина» на пенсіонера, 78-річну бабусю (до цього була картка киянина банку «Хрещатик»). В відділенні нам ВІДМОВИЛИ в безкоштовному оформлені, запропонувавши або записатися через гарячу лінію банку на час, який буде вільний, для здійснення даної процедури, або заплатити 50 (п’ятдесят) гривень і тоді нас приймуть зараз, візьмуть документи на оформлення. Відразу зателефонувавши на гарячу лінію, ми дізналися що ця послуга є безкоштовною, і що ніякого запису на неї не має, і що працівники банка не можуть вимагати за це кошти і мають прийняти документи.
Питання в наступному,
Чому безкоштовна послуга перетворилася в оплатну?
Чому відмовили в оформлені і відправили з відділення записуватися через гарячу лінію?
Чому до пенсіонерів таке відношення зі сторони держаного банку?
Коментарі (2)
Питання в наступному,
Чому безкоштовна послуга перетворилася в оплатну?
Чому відмовили в оформлені і відправили з відділення записуватися через гарячу лінію?
Чому до пенсіонерів таке відношення зі сторони держаного банку?
Ответ банка
8 листопада 2017, 15:16
Добридень!
Приносимо вибачення за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ і номер телефону Клієнта. Нам потрібно провести перевірку
Приносимо вибачення за цю ситуацію. Напишіть, будь ласка, в особисті повідомлення ПІБ і номер телефону Клієнта. Нам потрібно провести перевірку