×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Відділення банку місто Дніпро пр. Слобожанский 66
Хамить клієнтам, не хоче працювати з клієнтами банку, відправляє всіх клієнтів у сусіднє відділення, працює дуже повільно
Я з понеділка до п’ятниці ходила до цього відділення банку так і не змогла заплатити за комунальні платежі.
Касир постійно займається якоюсь роботою але не з людьми
П’ядь днів стояла у черзі від 30 до 1,30 хв. Багато людей, які були зі мною в черзі, дуже незадоволені і кажуть, що теж приходять втретє вчетверте стоять у черзі, а їх не обслуговують.
Коментарі (1)
Терминал взял деньги не зачислив на счет
Мама умерла в конце июня, но карта была еще не заблокирована, она привязана к оплате коммунальных счетов за мамину квартиру и нужно было заплатить за июнь.
Денег на ней не было, поэтому я пополнила 1050,00 гривен.
Терминал спокойно принял карту, взял деньги, показал, что принято 1050,00 гривен и при нажатии кнопки «продолжить» выдал ошибку «терминал тимчасово не. чего-то там». После этого выбросил назад карту и вернулся к стартовой странице.
Я обратилась к сотрудникам отделения. Они сказали, что платеж не прошел в базе, заявление об этом не примут, поскольку карта не моя и я не клиент. Что я смогу подать заявление о возврате денег только вступив в наследство через полгода, а информация осталась только в терминале и она обнулится через три месяца. И что у них был уже такой случай и деньги у людей пропали.
Звонок на горячую линию тоже ничего не дал.
У меня в связи с этим вопрос к банку.
Почему же терминал не заблокировал карту сразу, а не после того как принял деньги? Кроме того карта позволяла снимать деньги и принимала пополнение через чужие терминалы. И если человек умирает в начале месяца даже пенсия еще приходит на нее.
Обращаюсь к Ощадбанку с просьбой рассмотреть ситуацию и вернуть мне мои деньги.
Написати коментар
Ощадбанк Бориспіль Київський шлях 35
Написати коментар
Відділення в м.Бориспіль не працює тому що не забезпечили відділення генератором.
Коментарі (1)
Арешт рахунків.
Коментарі (1)
Шахраї
Написати коментар
Арешт рахунку та абсолютна не компетентність працівників
Зайшов в найближче відділення — нічого не знають — звертайтесь в контакт центр.
В контакт центрі сидять одні «папуги», які зубрять текст та нічого не роблять.
Проблема в тому, що типа виконавча служба арештувала рахунок, при цьому банк не вказує, а ні постанови, а ні виконавчої служби — дуже засекречена інформація. А весь час відправляє до АСВП — самі перевіряйте та звертайтесь до виконавчої служби. При цьому ані на сайті Мінюста, ані в Дії в мене не має жодних відкритих виконавчих проваджень.
Замкнуте коло — банк жодної інформації не надає, виконавчих проваджень не має — звертатися не має до кого. Ось і все… А працівники банку жодних дій не роблять, щоб як мінімум самим перевірити чи є на мене відкриті провадження. Ось такі працівники. Як на мене шахраї, яки безпідставно списують кошти з рахунку… Тобто арештувати ми можемо та користуватися коштами, а далі не наше діло. Вже й виписки з АСВП відправляв — всі відповіді як під копірку… Цьому банку не треба клієнти — нікому не порекомендую!!!
Коментарі (1)
Невозможность восстановить приложение
Коментарі (1)
Комісія за послуги
Коментарі (1)
Ощадбанк
Коментарі (1)
Комiсiя! за iнтернет-покупку.
Вiдносини з банком — то гра в косяки. Зазвичай, банк в розумiннi споживача косячить, так чи iнакше. Так-так, правила-шмавила, все в договорi. Але для мене це косяк, вже третiй. Далi — нашi вiдносини зводяться до отримання раз на мiсяць кешу з банкомату, бо картковий бiзнес — то не про Ощад.
Коментарі (6)
Неприйнятний досвід з Ощадбанком: відсутність орієнтованості на клієнта
Через певний час, я змінила місце роботи і рахунок в Ощад мені був більше не потрібен. Я хотіла закрити рахунок, зробити це онлайн неможливо. Для закриття рахунку спершу треба закрити кредитку (яка у мене була заблокована і я жодного разу нею не скористалась). Працівниця банку зазначила, що кредитку можна закрити лише у тому відділенні, де відкривали, адже необхідно спершу знизити кредитний ліміт до 0 грн. На інформаційній лінії сказали, що закрити кредитку можна у будь-якому відділенні. Після донесення цієї інформації працівниця банку все ж погодилась знизити кредитний ліміт, але щоб закрити кредитку і рахунок треба ще раз прийти в банк. Також вона зазначила, що буде змушена писати пояснення на керівника, чому саме вона закривала кредитку.
Це неприйнятний досвід для сучасного банку! Ощадбанк має бути орієнтованим на клієнта, а не створювати штучні перешкоди для закриття рахунків та кредитних карток.
Коментарі (2)
найогидніший банк та це й не банк, а щосьне зрозуміле
Коментарі (1)
Безнадійність …
Коментарі (5)
Відділення не відповідає
Прохаю Вас надати хоч якісь пояснення!
Коментарі (5)
Заблокували пенсію лежачому інваліду
Коментарі (3)
Крутят деньги вторую неделю!
Коментарі (1)
Заблокували пенсійну карту
Коментарі (1)
Скарга. Заблокована картка
23.01.2024р. на мій банківський рахунок в Ощад банку було накладено арешт, згідно виконавчого провадження 65026922. Картковий рахунок був заблокований.
05.02.2024р. було зарахування пенсії, а 07.02.2024р. було списання частини боргу у сумі 9506,40грн. Після цього зарахування залишок склав 9087,57грн.
05.03.2024р. було зарахування пенсії у розмірі
9993,34грн. виконавець надіслав до банку
платіжну інструкцію на суму9087,57грн. платіжних- інструкцій вже було надіслано декілька 05.03.2024р, 19.03.2024р, і ще у квітні та травні неодноразово були надіслані виконавцем інструкції до банку, але на сьогодні на 05.06.2024р. і досі не перераховані кошти банком на вимогу платіжних інструкцій, а також не розблокована карта. На мої звернення в Ощад банк, мені не надають ні
якої інформації чому склалась така ситуація,
прошу допомогти з вирішенням даної ситуації, розраховую на швидке вирішення мого питання. Прошу відповідь надіслати на адресу mila04102012@gmail.com
Коментарі (1)
Неадекватний консультант
Коментарі (3)