×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Микола Гуцуляк 27 лютого 2021, 21:49
У 2015 році прийшлось оформити карту в Ощадбанку для виплати заробітньої плати (договір 214061), мені відразу нав’язали платне смс інформування, хоча я не хотів, сказали що без нього ніяк, подумав що 7 грн у місяць не великі кошти і не хотів більше сперечатись. У грудні 2020 року звільнився з даної роботи, відповідно ЗП на дану карту вже не поступає, проте кошти за смс інформування і надалі списувались. Вирішив піти у відділення банку, щоб відключити дану послугу і можливо закрити карту. У банку спеціалісту озвучив свою ціль, так як в мене є депозит то карту не можливо закрити, на рахунок відключення смс інформування мені сказали що добре, проте 7 грн все одно буде зніматися за ощад 24 який в мене встановлено. Я сказав щоб все відключали і смс інформування і ощад 24. З допомогою спеціаліста відділення було зроблено звінок на гарячу лінію і далі мені було відключено смс інформування і видалено ощад 24. Проте мене було повідомлено що ще за один місяць буде знято 7 грн. Через деякий час я вирішив провірити в банкоматі баланс на карті чи в мене є 7 грн для погашення цього смс інформування. Перевіривши рахунок один раз, я перевірив ще один і побачив що зняло 3 грн, перевірив ще раз і знову зняло 3 грн. Позвонив на гарячу лінію запитати чому так, мені повідомили що перша перевірка в день безкоштовно, а всі інші платні по 3 грн. Я сказав чому в банкоматі немає поперердження що слідуючі перевірки платні, мені відповиди що все є в договорі та на сайті. Проте відповідно до мого договору за послідуючі перевірки має знімати по 30 коп, а не по 3 грн. На це мені працівники повідомили що нові тарифи на сайті. Питання до Вас, я що кожен раз маю заходити на ваш сайт що подивитися чи не підвищили ви тарифи? Чому не можна у банкоматі попереджати людей що слідуючі перевірки платні (а напевно тому що тоді Ви не знімете з людей грошей і не надурете їх)? Прошу Вас повернути мені різницю у 5.40 грн яку було знято забагато (так як відповідно до договору мало зніматися 30 коп, відповідно за два рази 60 коп, а з мене зняли 6 грн, тому 6 грн — 0,60 грн = 5,40 грн різниці). Дані кошти прошу зарахувати на мою карту. Дякую.
Ivan10 27 лютого 2021, 16:56
Самый дырявый банк, с которым только приходилось иметь дело.
Навязываю кредитную карту при получении зарплатной карты, мотивируя тем, что платить за неё ненужно и без неё, не могут выдать основную.
За все время «сотрудничества» с этим банком, ещё не встречал компетентного работника, ни в отделении ни в колл центре, максимально не компетентные люди.
Пример — была не приятная ситуация связанная с тем, что сотрудник банка в колл центре ввёл в заблуждение, в следствии чего, я понёс определённые финансовые потери, незначительные, но все же. Я попросил оператора, что бы со мной связался кто-то по старше и более компетентней, итог — пол года, ни ответа ни привета 😆💪🏻, когда звонил интересовался, мне отвечали что заявление находятся на расширении.
Ещё история, где-то года три назад, при получении зарплатной карты, предложили кредитный лимит и застраховать кредитный лимит, что было и сделано. Соответсвенно, решил «страховкой» покрыть «кредитный лимит» спустя год, приходит письмо с коллекторской компании о задолженности 👍🏻 При этом, со стороны банка ни единого уведомления о задолженности не приходило. Естественно договора и прочих доказательств, на тот момент уже не было.
Банк выживает лишь за счёт того, что его услуги навязываются государством (соц. выплаты, пенсии и прочее, в том числе, если не ошибаюсь, монопольное положение при уплате коммунальных услуг) и многими государственными работодателями.
Совет чисто по человечески. Обходите стороной этот банк, правды в нем не добиться. Лишь потраченные нервы и время при общении с его представителями.
User1234884 27 лютого 2021, 12:34
Це єдиний банк в Україні в якому користування додатком є платним! Так уявіть собі. Тільки вони це приховують за таким понятям як «послуга за смс-інформування. Тобто ти не можеш відключити цю послугу, бо тоді не буде доступу до їхнього додатку ощад 24/7. Це просто геніально. Дуже зручно обійшли ЗУ, який каже, що банк не має права змушувати клієнта купувати будь-які додаткові послуги. Звісно, клієнт не буде відмовлятись від послуги, тому, що потрібен доступ до додатку. Якщо у вас є можливість оминайте цей банк десятою дорогою.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
26022020 27 лютого 2021, 10:13
Назва прада класна тільки у зворотньому порядку!!!
Я навіть і неміг подумати що ОщадБанк такий «класний»)))
Ситуація відбулась така дружина мала зарплатну картку у цьому найдержавнішому банку України чому мала тому що більше там мати небуде! її змусили на роботі іменно вньому відкрити зарплатну картку напевне є кешбек у керівництва підприємства сувкового взірця, а точно забув згадати по підприємство сувкового взірця це ОблЕнерго))) класна структура дружина туди ходила добровільно на каторгу!!! В прямому смислі!!! Ну не про це 26.02.2020 приходить смс у вайбер що знято з картки 426.60грн вона незрозуміла що це таке каже до мене ти небрав моєї картки ніде не розраховувався як це можливо якщо я зараз тут біля тебе вона в гаманець картки немає вона збагнула що забула в банкоматі в середині дня, а смс прийшло 19.20 про списання коштів з картки я зразу дзвоню на гарячу лінію банку щоб заблокувати картку нащасття дозвонились з перщого разу за 1 хв оператор чи консультант прийняв дзвінок заблокував картку і я його питаю чому і як могли скористуватись карткою у якомусь магазині де стоїть термінал на кассі іншого зовсім їм невідомого банку який прийняв оплату без пінкоду картки??? Їхня відповідь мене просто ошалешила. Бо так настрояний їхній термінал!!! Тобто мені здається що має бути запраграмована картка на те щоб з неї незмогла зняти кошти інша особа яка не ї власником карки??? Чи це просто кусок пластикового г… а який навіть незахищений програмно!!! Короче дорогі клієнти банку Ощад негубіть картки банку, а просто їх викидайте, а перед тим заберіть усі свої зароблені кошти бо вони там незахищенні державою!!!
Привіт усім з Тернополя!!!
Я не клиент банка. Получилось так что мне нужна была страховка на Т/С. Знакомая которая работает в банке, предложила застраховать у них. Скажу честно БЫСТРО ПРОСТО и КАЧЕСТВЕННО
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
vadymbanker 25 лютого 2021, 15:24
Відділення за адресою: Харків, вул. Дерев'янко, 38
Прошу Банк переглянути Загальні Тарифи на додаткові послуги, що надаються за поточним рахунком з Використання Платіжної картки, в редакції 25 березня 2021 року, а саме пункт 3.4.3, переказ коштів за довільнімі реквізітамі (в ІПТ / Ощад 24/7 (WEB- / Mobile банкінг)), за одну операцію на рахунки відкриті в других банках. Вважаю новий тариф 0.5% мін ₴2, несправедливим і поспішним. Можливо Банк забув, що він несе в собі соціальну місію перед громадянами України, своїм акціонером. Прошу Банк піти на зустріч, в перегляді даного Тарифу на можливий наступний варіант, два платіжу в розмірі ₴5000 в місяць безкоштовних, кожний наступний 0.5% мін ₴2, макс ₴50.
Важаю це справедливим компромісом.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 17:19
Доброго дня.

Вдячні за вашу пропозицію.

З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
almir75 25 лютого 2021, 13:55
Відділення за адресою: Чернігів, вул. Івана Мазепи, 32
Удивительно разновекторный банк)) С одной стороны — надежность и устойчивость, а с другой — полная беззубость в онлайн-банкинге. Будь ласка — найдите Вы нормальных айтишников и приведите в порядок ощад24!!! Заранее спасибо!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 15:31
Доброго дня.
Звичайно, ми працюємо над вирішенням цього питання.
Дякуємо за ваш зворотній зв'язок.

З повагою, команда Ощадбанку.
Не являюсь клиентом банка и слава богу. Пришла оплатить комуналку. У меня было еще время. С нее видимо банк хоть как-то еще существует. Так как сервиса 0.
в прошлую пятницу на морозе простояв в санчас, так называемый, в отделение, недождалась, от сотрудников которые наорали что они закрыты, и что я читать обьявлений на дверях не умею, через час узнала что платежи они никакие не принимают кроме газа. Ок. Сегодня 25.02 попала туда же снова на такси, без 5 минут как перерыв этот.
Я Явно показывая свою неуверенность в их терминалах и задавая вопросы сотрудникам не получила помощи и никакой снисходительности. Только потом сотрудница выходя по своим делвм еа улицу открыла мне нужное меня легко и быстро. Ок. Продолжила под причитания охранника ОЗНАКАМливаться с терминалом.
Я вводила показания по фразы охранника: — Ознакамливайтесь с работой терминала в рабочее время, у меня начался обед.

Я сказала что мне никто не помогал особо и поэтому я уже закончила почти. У меня никак не получалось оплатить лишь из-за того что терминал ТРЕБОВАЛ показания различных счетчиков. Он что ЖЕК???

Я стала нервнимать так как охранник продолжал причитать о том что он меня долго ждет, что сейчас вынужден будет со мной разобраться. Я сказала если хотите выставьте меня силой.
Она сказал лучше вызовет наряд милиции и он меня выставит из банка, так как я уже в нерабочее время тут.

Я опешила от такой наглости и даже повернулась посмотреть на него, и сказала так пусть вызывает. Он сказал что он поступит по другому и просто подошел и сам СБИЛ на экране мои Показатели! все то что я так усердно нажимала, страдая от сложностей этой программы терминала, и получается зря это вообще все было!!! Я в шоке, просто нет слов! Считать это сервисом унижений и насмешек это ничего не считать. Отделение находится на бывшей улице сыровца.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 15:06
Доброго дня! Приносимо вибачення за ситуацію, що склалась. Обов'язково проведемо роботу з даним співробітником для недопущення подібної ситуації в мабутньому. Сподіваємось на подальшу співпрацю.

З повагою, команда Ощадбанку.
b1962 25 лютого 2021, 11:45
ощадбанк УКРАИНЫ снял денежные средства 100% два раза подряд пособие по безработице у многодетной семьи с единого кормильца семьи — четверо неполнолетних детей, при этом выдав новую заблокированную карту для выплат, мотивировав что есть задолженность по кредиту в 2000 гривен, предварительно анулировав самостоятельно без уведомления кредитную карту.
Свои действия мотивирует пунктом в договоре, который противоречит КОНСТИТУЦИИ УКРАИНЫ, закону о защите детства, ряду международных договоров, а также подпадает под статью УК о покушении на убийство через кражу денежных средств чтобы у семьи не было средст на существавание и оплату комуналки, так как должников по комуналке лишают льгот. С учетом того что банк является Государственным пострадавшая многодетная семья не видит смысла судится на Украине, поэтому подготавливается иск в Международный Суд.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 14:50
Доброго дня! Банк діє в умовах укладеного договору. Списання коштів з іншого рахунку можливе лише у разі виникнення простроченої заборгованості.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Motoroleks 25 лютого 2021, 7:58
18 февраля 2021 года в вечернее время я в очередной раз не смог попасть в зону самообслуживания (ЯКОБЫ 24/7). Уже писал, что более года эта зона недоступна для клиентов. Да вот забыл упомянуть, что ВСЁ это время банкомат и терминал в зоне самообслуживания (ну и плюс один платёжный терминал в самом отделении) не стоят зря :) они светятся! Спасибо государственному бюджету и лишним деньгам! :)
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 10:33
Доброго дня! Обмеження у графіку роботи цілодобових зон — вимушений захід безпеки. Сподіваємось на ваше розуміння.

З повагою, команда Ощадбанку.
Щиро вдячний своєму персональному менеджеру Маковійчук Світлані Вікторівні за ввічливий та компетентний підхід з обслуговування клієнта у відділенні банку селища Михайлівки. Швидко, зручно та професійно виконує
вона свої функціональні обовязки персонального менеджера. Залишилося приємне враження після відвідування і обслуговування у відділенні банку, чого до цього ніколи не було. Бажаю успіху!
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 10:05
Доброго дня.
Дякуємо за вашу оцінку! Нам дуже приємно, що якість обслуговування у відділенні банку вам сподобалась і ви знайшли час залишити відгук про його роботу.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
NikolayS95 24 лютого 2021, 19:31
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 12
Я військовослувець ЗСУ, Ощадбанк щомісячно нараховує відсотки за користування кредитом, штрафи за прострочку, заблокували мої платіжні картки. Тим самим порушуючи закон «про соціальний і правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» ч.15 ст. 14 Закону України.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 лютого 2021, 10:27
Доброго дня! Рекомендуємо ознайомитись із умовами кредитування військовослужбовців, інформація доступна за посиланням:
https://www.oschadbank.ua/ua/private/paycards/moya-creditka

З повагою, команда Ощадбанку.
rmoahal 24 лютого 2021, 16:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Братиславська, 30
вчора отримав карту. якісне та швидке обслуговування. дякую співробітникам.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 18:00
Доброго дня! Дякуємо вам за позитивний відгук.

З повагою, команда Ощадбанку.
12345a12345 24 лютого 2021, 9:21
клиентом банка становятся не тогда когда оформил карту ощада, а когда переступил порог банка, таким образом вы дескриминируете народ, и делите их на белых и черных, одним словом сепаратизм, вы теряете клиентов таким способом, я уже не ваш клиент
Ощадбанк
Відповідь банку
OschadbankUA 24 лютого 2021, 11:12
Доброго дня.
Тарифи банку встановлюються після детального аналізу ринку. Варто також зазначити, що у клієнта є можливість виконувати платежі через Ощад 24/7 без утримання додаткової комісії. Це дозволить не тільки зекономити на комісії та зберегти час, але й є безпечнішим способом платежу в період пандемії.
Orest221 24 лютого 2021, 9:06
Користувався карткою ощадбанк в цілях отримання коштів по безробітті, відповідно ця картка є дебетова і аж ніяк не можна взяти кредит на цей рахунок. Але ощадбанк рішив що все можна, якщо їм захотіти. Списували гроші за смс-інформування протягом трьох місяців в мінус на картці та ЖОДНОГО повідомлення про це я не отримував. Оператор сказав що вони не в змозі нічим помогти. Цікавий факт що смс інформування відбувається через безкоштовний додаток Viber і 7 грн ми платимо в повітря. Через три місяці заборгованості прийшло все ж таки смс, про те, що я маю терміново погасити заборгованість яку я не робив. Ужасний банк і ужасні умови обслуговування!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 11:09
Доброго дня! Комісію за смс-інформування передбачено тарифами банку. Стягнення комісії відбувається за ті періоди, коли послуга була підключена до рахунку. Кількість відправлених смс-повідомлень не впливають на розмір чи факт списання комісії.
У разі, якщо ви не знаходитесь онлайн або Ощадбанк заблоковано як відправника повідомлень у Viber, відправляються звичайні смс-повідомдення. Це виключно для вашої зручності.
kl541407 24 лютого 2021, 6:34
Здравствуйте. Хочу поблагодарить зам. управляющего отделения «Ощадбанка» № 10007/0325 г. Запорожья Иванову Наталью Владимировну за помощь в перевыпуске пенсионной платежной карточки мне и мужу, за консультацию и разъяснения в очень мягкой и доходчивой форме. К сожалению, при обращении к сотрудникам «Ощадбанка» зачастую сталкиваешься с формализмом, черствостью и равнодушием. Наталья Владимировна оказалась приятным исключением.
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 11:00
Доброго дня! Приємно, що ви знайшли час залишити позитивний відгук. Дякуємо!
yulchikhovhun9 23 лютого 2021, 21:23
Сотрудники этого отделения самостоятельно установили мне лимиты в 1 грн на зарплатную карточку на любые операции (ни в Ощад24, ни через горячую линию или чат-бот поменять не получалось), специально дабы я пришла в отделение, так как несколько раз присылали сообщение, что мне назначена встреча, но в связи с работой не получалось приехать в указанный ими день, ещё и 30 км ехать. А установив такие лимиты решили принудительно меня заставить приехать!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
24 лютого 2021, 11:02
Доброго дня! Хотіли б перевірити дану ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону.

З повагою, команда Ощадбанку.
Fedivanna 23 лютого 2021, 15:04
10 січня у мене шахрайським методом вкрали гроші з зарплатної картки. Вже 11-го я написала заяву в поліцію і звернулась в відділення № 10016/0117 за адресою м. Полтава, вул. Європейська, буд. 38, щоб написати заяву на відміну останньої операції по карті (знаю, що таке можна зробити). Але спочатку прийшлось довго пояснювати, що я хочу: співробітник банку не знав про це. Потім довго консультувався нарешті заява була написана. Але тут знову але 16 січня він передзвонює мені, що потрібно переписати цю заяву, бо щось не так оформили. Так, як я вже не встигала в той день то переписувала її вже 18-го, тільки і на цей раз вона була оформлена неправильно. Ще раз я її переписувала 22-го. Звичайно час вже був втрачений і мені сказали (те що я знала і так) що кошти перевели на картку іншого банку. Від співробітника банку я навіть вибачення не почула тільки я робив все правильно.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 15:34
Доброго дня! Після виконання операції скасувати її можливість відсутня. В таких випадках ми рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для проведення розслідування. Банк за свого боку надасть всю необхідну інформацію за запитом правоохоронних органів.
akli 23 лютого 2021, 14:05
Решил разорвать все отношения с банком в декабре 2020 г. пришел в отделение написал заявление на закрытие зарплатной карты, при мне ее разрезали. Так же дополнительно заблокировал ее в ощад24. В январе так же заблокировал валютные карты и забыл о банке, но не тут то было.
Оказалось мне зачислили 3 грн процентов по мобильным сбережениям на заблокированую карту, которые я никак не мог перебросить и я забил. При оплате в алиэкспрес, забыл удалить шаблон карты валютной евро, и попытался оплатить, и конечно же платеж не прошел ведь там нет денег, но это не помешало Ощадбанку списать с меня комиссию 0.06 евро типа за проверку баланса и недостаточность средств. В итоге долг выставили. 20.02 приходит смс в вайбер типо я должен 0.06 евро, ну думаю ок, ну заберут те 3 грн на заблокированой карте, а нет. Ну решил что бы не быть должником разблокировать гривневую и перебросить самому, кстати «любезный банк» разблокировал евро карту без моего согласия, и тут сюрприз не одного предупреждение что разблокировка платная и может списаться даже при 0 балансе. Короче итог с гривневой карты списывают 20 грн и у меня у же не 3 грн +, а 17 -. На поддержке мне рассказывали много чего, но у меня было непонимание почему нет предупреждения о платности услуги и как вообще дало разблокировать карту, по которой я написал заявление на закрытие и при мне ее уничтожили. Короче решил я пойти в отделение закрыть все и забыть об этом недоразвитом банке. И тут сюрприз, евро можно пополнить не менее 5 евро, а 0.06 никак. Я смирился, настолько хотел о них забыть. Пополняю карту на 5 евро, но сменя забрали не 0.06, а 0.10 евро и блокируют карту. И что бы забрать мне мои 4.90 евро, с меня берут комиссию 0,48 за снятие моих денег. Я сделал вывод, что это самый не клиентоориентированный банк, который сдирает на всем комиссию, при чем без предупреждений. И это при том, что я еще пока остаюсь вынужденно вкладчиком этого банка, уже жду не дождусь, когда заберу свой вклад и удалю их приложение и забуду о них раз и навсегда.
То что у всех бесплатно, у них платно, при чем обязаловка.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 15:05
Доброго дня! Тарифи банку є середньозваженими на ринку банківських послуг. Для уникнення непорозумінь всім клієнтам рекомендуємо ознайомитись із діючими тарифами за вашим тарифним пакетом. Тарифи доступні за посиланням:
https://oschadbank.ua/ua/private/paycards/dogovir-taryf-inshe
AKuch 23 лютого 2021, 10:11
Місячний платіж по кредитній карті 828,96 грн. 12 числа сплатив 2000 грн., 19 числа приходить повідомлення наступного змісту: «Шановний клієнте! З технічних причин ваше поповнення кредитної карти в повному обсязі зараховано на погашення тіла кредиту. На жаль, % за користування кредитними коштами не сплачені. Щоб не виникла заборгованість, просимо до 24.02.2021 погасити відсотки по рахунку, на суму 828,97 грн.
Ощадбанк
Відповідь банку
23 лютого 2021, 11:12
Доброго дня!

Приносимо вибачення за завдані незручності.

В результаті технічного збою дійсно платіж погасив виключно тіло кредитної лінії. Зазначимо, що оскільки було погашено частину використаного кредитного ліміту, у наступному періоді вам буде нараховано меншу суму відсотків.

З повагою, команда Ощадбанку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 27.800 28.050
EUR 33.750 34.250
RUB 0.2500 0.3900
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 27.800 28.050
EUR 33.750 34.250
RUB 0.2500 0.3900
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Ощадбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.