Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
valiaoshurko 6 грудня 2024, 23:37
5 грудня з моєї кредитної картки шахраї зняли майже 70000 грн. Відразу подзвонили на гарячу лінію Ощадбанку, написали заяву в поліцію. 6 грудня заїхала у відділення банку. Розказала ситуацію. Мені сказали, що потрібно виплатити ті кошти, що зняли шахраї, бо буде великий відсоток. Мені нічим допомогти не можуть. Якщо я напишу заяву, то пройде розслідування і всерівно не в мою користь. І мені ще прийдеться заплатити 950 грн, бо я сама дала дані карточки шахраям. Значить ніяких письмових заяв я банку не надала. Я просто у відчаї, у мене таких грошей нема, не знаю що робити. Я давала дані зарплатної картки — гроші зняли із кредитки. Я ніколи не брала такої суми у кредит (один раз — 10000). Питання — чому служба безпеки не відреагувала. Із зарплатної картки я могла перекинути на іншу картку невелику суму, бо був ліміт. А тут зразу така велика сума. Знову — чому служба безпеки не відреагувала. Що мені робити ??? Порадьте, будь ласка. У великому відчаї. Чи варто подавати до суду?
Kalendula78 5 грудня 2024, 12:21
Восьмого листопада я здала стару Картку киянина до 533 відділення на вул. Володимирській у Києві. Працівниця банку на моє прохання зробила роздруківку рахунку: залишок був: 2051.67гривень. 26 -го листопада на мій рахунок надійшло 4500 гривень, і в цей же день я пішла отримувати нову карту, на якій повинно було бути всього 6551,67гривень, а виявилося 5305,17. Отже, нова карта обійшлася мені в 1246,50!!! Дуже прошу Вас повернути пенсіонерці втрачене. Т. Костецька-Марсюк. 5.12.2024.

.
eu733 5 грудня 2024, 7:43
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Потьомкінська, 118
Цей відгук я обіцяв залишити на декількох сайтах про жахливе в обслуговуванні клієнтів відділення Ощаду за адресою: м.Миколаїв, вул. Потьомкінська, 118. Жахливе відділення жахливого банку з радянським підходом к обслуговуванню. Коли не має світла, вони не працюють тому, що немає генератора, тоді як мабуть кожний кіоск дрібного підприємця його має. Зате відділення має достатню кількість операторів, які обслуговують 1 людину протягом години. При тому, що інші оператори просто сидять і нічого не роблять. Якщо б вони отримували заробітну плату в залежності від кількості клієнтів з якими працювали протягом доби, все було б значно швидше. Тому актуалізація данних завершилась тим, що змінив банк на інший
Сьогодні було заблоковано картку моєї мами, мама інвалід другої групи не може самостійно пересуватись, причина блокування наче б то підозріла операція з поповнення мобільного номеру на 500 гривень, при цьому поповнення йдуть на цей номер щомісяця на цю ж суму, до тепер ні хто не блокував картку і все було нормально, при прохані надати контакти пресс служби, аби вони пояснили ситуацію, а я як представник змі звертаюсь з офіційного мейлу компанії який зареєстрованно на данному порталі підтримка відповідає відмовою, питання як зняти обмеження це по перше? По друге хто з представників банку компенсує витрати на перевезення інваліда 2 групи до відділеня банку? Ну і по трете у кого виникала така ситуація, прохання написати нам листа на майл recordukraine@gmail.com для складання колективної претензії до банку з питання не коректної роботи їх служби моніторингу та компенсації усіх витрат пов’язаних з цим.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Orli7712 4 грудня 2024, 11:31
Я думаю що це буде корисно, адже сама спочатку шукала цього шахрая по номеру картки (і не знайшла) Отже, якесь *** (швидше всього жінка) збирало кошти на порятунок собаки. Номер картки 4790729924547763
Сьогодні була свідком дуже не приємної ситуації Житомирська область с.Новогуйвинське Працівник банку хамськи себе поводила кричала кидала каітанції до бабусі, як вияснилось гроші пішли не на той рахунок і працівник відмовлялась давати бумаги на повернення
fediv 3 грудня 2024, 9:35
Така собі компанія «BUSFOR» мала вернути мені гроші за куплений квиток, бо цей автобусний рейс був відмінений. Компанія в жовтні переказала гроші Ощадбанку, повідомила мені ID-номер платічного доручення, дату і час, коли переведені гроші. Незважаючи на це, гроші досі не дійшли на мій рахунок, хоча пройшло вже більше місяця. Кілька раз дзвоню в Ощадбанк, там кілька раз розказують мені, що «система ще не обробила платіж». Пробую звернутись на електронну пошту Ощадбанку, але мені відповідають, що це не конфіденційно, і треба знову дзвонити на гарячу лінію, де мені розказують те ж саме. Ось таке замкнуте коло.
Добрый день, у меня есть зарплатная карта в Ощад банке, заблокировали мне ее из-за кредита с которым я сейчас разбираюсь, исполнитель рассмотрел мое заявление, и направил заявление в банк, что бы я смогла использовать 14200 в месяц, пока разбираюсь с этим кредитом, потом решу этот вопрос, но заявление было направлено еще 20.11.2024, сейчас почти 01.12.2024, в других банках этот вопрос решался очень быстро, но не в Ощад банке, я нахожусь в румынии с маленьким ребенком, у меня травма ноги и мне тяжело ходить, и я не могу добиться информации от банка получали ли они извещение от исполнителя, горячая линия говорит нужно узнавать в отделении только, по номерам которые мне дали я не могу дозвониться в банк, приехать физически мне очень трудно, и затратно, я приеду что бы снять свои деньги, но помочь мне никто не может, и не хочет, помогите пожалуйста узнать информацию, на 1545 я позвоню обязательно, но это какой-то кошмар

.

не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vikadavidova31 30 листопада 2024, 22:23
Очень довольна банком
Fernandez 29 листопада 2024, 13:05
Жінка 77 років яка с ускладненнями переміщатися, повинна іти до відділення для отримання ЕЦП, оскільки банк неспроможен запустити сервіс отримання ЕЦП, більш того не володіє інформацією щодо відновлення його роботи. Все для людей.
VitaliyKor 28 листопада 2024, 13:26
28.11 час 13:15 мною був здійснений дзвінок на гарячу лінію 0800210800, з проханням зафіксувати номер карти на який шахраї здійснили розсилку зі збору коштів на допомогу від мого імені. Щоб у випадку якщо хтось перевів щоб можна було зберегти кошти. Це абсурд! Такі дії банку не припустимі, ви ігноруєте сигнал який вам надають. Виходить що ви сприяєте шахрайству! В той час коли інші банки працюють над зменшенням шахрайства ви ніби зацікавлені у тому щоб шахрайські операції проходили саме через вас!
Kuznetsov123 27 листопада 2024, 22:47
Приблизно з жовтня місяця 2024 року зникла можливість формувати Електронний цифровий підпис в Ощадбанку. Прохання повідомити коли ця можливість знову з’явиться. При відповіді прошу не використовувати слова типу Найближчим часом не планується, а надати більше конкретну відповідь чи планується до кінця 2024 року, у листопаді 2024 року чи взагалі такої можливості на буде до кінця століття, тому від вас, Ощад, можна очікувати що завгодно.
Maulwurf 27 листопада 2024, 12:31
Вчора, 26.11.2024, вкотре завітав у відділення, де вирішив низку питань. Головне, як до них поставилися Інна і Наталя, обидві касирки. Під кінець робочої доби вони виявили, окрім фаховості, ще й доброзичливість, терпіння і розуміння. Поставив себе на їхнє місце і зрозумів, наскільки важко втомленим жінкам зберігати такі якості. Бажаю їм обидвом усього, як собі, доброго!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
hesoyammer 27 листопада 2024, 1:58
Вже десь більше ніж два роки не міг відновити доступ до свого банкінгу, оскільки мій фінансовий номер телефону було безповоротно втрачено, живу вже 5 з гаком років за кордоном. Десь рік тому я намагався вирішити цю проблему через гарячу лінію. Вердикт був один — вам слід сунути до банківського відділення і вже там міняти номер. І от сьогодні я знову-таки вирішив випробувати Фортуну. Виявляється можна тепер змінити свій фінансовий номер телефону дистанційно, але для цього треба УВАГА, з нового мобільного українського номера подзвонити, подати свій старий номер телефону та номер останньої діючої платіжної карти. Після цього назначити веб-дзвінок. Вердикт: добре що Вам дійшло, що жорна вашої бюрократій мелють. Гадство в іншому: чому такий за своїм мірилом банк не зміг продумати альтернативні методи для відновлення доступу до інтернет-банкінгу та чому з таким запізненням? Оцей фінансовий номер — в Україні нажаль нема обов’язкової прив’язки номера телефону до паспорта чи прав на керування автомобілем чи там наприклад ДІЇ, чи та ж ДІЯ для входу в банкінг. Вони що, не усвідомлюють, що теоретично номер телефону могли перевипустити і, прости господи, вкрасти у мене доступ до банківського додатка. Що взагалі за мода прив’язувати все до одного номера телефону? Даю одну зірочку для веб-дзвінка та консультанта, що виявився приємним порадником, одну зірочку для системи з призначення відеодзвінка, одну зірочку за сам відеодзвінок як спосіб вирішити проблему, мінус зірочка за дурнувату систему входу що вертиться довколо фінансового номера телефону і процедури його заміни та мінус за відсутність входу за допомогою ДІЇ чи наприклад електронної пошти, котру теж можна було б зазначити в середині додатка як спосіб для подальшого призначення того ж відеодзвінка та контактування з банком. Тож, отримуєте від мене твердий трояк: банк живий, його система діє без перебоїв, проте архаїзми та брак альтернатив і повільне достосування до потреб (не мене єдиного) клієнтів, залишають бажати кращого. Це цікава та масивна структура, що має всі шанси на розвиток та адаптацію до нових реалій, проте повинна боротися з викликами, що несе з собою прогрес у агресивніший та своєчасніший спосіб.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Zelenka 26 листопада 2024, 15:38
Добрий день, шановний Ощадбанк. Моя мама зараз перебуває закордоном, має у вашому банку три рахунки, якими зараз не користується. Один із них кредитний.
А ще один — це іменна зарплатна картка, у якої вийшов термін дійсності, але по закону поки військовий час, то вона вважається дійсною на території України. Хочу наголосити на тому, що даною картою моя мати не може розплачуватися за межами України, оскільки її термін дійсності вийшов і її не приймають термінали. Тобто навіть якщо би хотілося — то в нашій ситуації картою не можливо користуватися.
За цю іменну карту Ощадбанк щомісяця списує по 75 грн за обслуговування і ще додатково 15 грн за «смс інформування». Місячний платіж складає 90 грн, а річний, перепрошую, 1080 грн.
Коли ми звернулися на гарячу лінію до Ощадбанку. Нам порадили: приїхати в Україну та закрити у відділені, в якому відкривали наявні рахунки. На жаль, такої можливості в моєї мами не має. Тоді мені порадили, щоб моя мама поїхала у консульство і виготивила там довіреність на особу, яка буде мати можливість піти в банк і вживу закрити ці рахунки. Зрозуміло, що даний варіант є досить складним і потребує значних фінансових вкладень через певні фактори, а також тривалого часу.

Підкажіть, будь ласка, чому, зважаючи на ситуацію у країні: війну і всі її наслідки, у тому числі величезну кількість впо — настільки складно закрити у вашому банку рахунок?

Недавно ще отримала повідомлення про те, що цитую «відтепер» якщо є заборгованість за користування картою, то з кредитного рахунку можуть списуватися кошти. Повідомлення датоване 06.09.2024
Наскільки розумію, зважаючи на нововведення з 06.09.2024 такі ситуації, які склалися в моєї мами через війну не поодинокі і для Ощадбанку — це просто спосіб заробити.

При чому хочу ще наголосити на тому, що кредитними коштами — жодного разу не користувалися і цей рахунок відкрили у банку під час відкриття іменної карти, не повідомляючи про це клієнтку. Вона дізналася про це по факту. Дана ситуація свідчить ще й про некомпетентність ваших працівників.

Хотілося би отримати пояснення: чому так складно закрити рахунок у вашому банку? Мені справді не зрозуміло, які існують об'єктивні причини і чому в інших банках ця процедура є звичайним ділом, яке можна зробити онлайн у додатку або на сайті.

Однозначно, користуватися Ощадом у будь-яких банківських операціях і своїх фінансових справах не буду. Так само як і не пораджу нікому іншому працювати з вашим банком. Банк без ніяких цінностей і політики.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Вера Кузина 25 листопада 2024, 15:06
Відділення за адресою: Київ, вул. Полярна, 8-А
Що коіться в відділенні??? Я пришла заплатити комунальні послуги онлайн. Раніше допомагала хол менеджер але вона звільнилася. Я звернулася до менеджерів але мені відмовили. Сказали або зроби стаховку за 150 грн або йди в інший банк. Коли спитала керуючу що це таке??? Вона відповіла ТАКІ УМОВИ!!!
Люди??? Які умови??? Чому я повинна робити страховку примусово??? я пенсионер і живу на 4000 грн пенсіі. Хто за це відповідає???
Sergey Babich 24 листопада 2024, 19:23
Це жесть, а не банк), телеграм знайомої людини зламали, пішла смс типу скинь 5к грн до завтра, отримую реквізити. Я дзвоню в горячу лінію Ощадбанку, з картою Вашої установи (типу державної) шахраю виманюють кошти, заблокуйте, розберіться. Та який там. На горячій лінії порадили звернутись в поліцію або кіберполіцію, тільки на підставі рішення суду в результаті розслідування керівництво може приймати таке рішення)))). Цирк, керівництво не займається цими питаннями, при чому коли відправляєш дружині чи знайомому 5к, то карту сто відсодків заблокують, а як працівникам, що відбувають у виправних установах, то нехай собі працюють)От таки державний банк). До речі мав подібні справи з моно та приватом, те саме, нехай собі хлопці ворують, їм можно, це ж не матері кошти на карту кинути)
lora1678 22 листопада 2024, 14:11
Відділення за адресою: Запоріжжя, пр-т Соборний, 46
Протягом Листопада 2024року звернулася до декількох відділень Ощадбанк м.Запоріжжя з метою отримання спадщини по нотаріальній довіреності. Не буду називати відділення, де мені відмовили… Процедура непроста!!! До того ж займає багато часу на формування пакету необхідних документів.
АТ «Ощадбанк» ТВБВ 10007/0223. Спеціаліст Аверіна Тетяна Валеріївна.
Висловлюю щиру подяку тетяні Валеріївні за високий професіоналізм у справі по оформленню процедури отримання спадщини. Бажаю колективу і керівництву відділеня успіхів, оптимізму і стабільності.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Asd12311 22 листопада 2024, 10:11
Відділення супер. Працівники дуже хороші. Допомогають у вирішенні будь якого питання!
Goyko 20 листопада 2024, 22:33
Відділення за адресою: Дніпро, пр-т Героїв, 21, прим. 1-А
Доброго дня. Хочу допомогти бабусі створити ЕЦП у чат боті Ощад у вайбері або тг. Через стан здоровʼя не може отримувати на пошту, хочемо змінити на картку. Чому ЕЦП з 29.10.24 досі не працює? Які терміни виправлення? Це вже не смішно! Будь ласка дайте інформацію, або будемо писати в НБУ листа!

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.45 44.4
PLN 9.8 10.5
USD 41.3 41.8
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.45 44.4
PLN 9.8 10.5
USD 41.3 41.8
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Ощадбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.