Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Alenka67 17 січня 2025, 17:31
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 21/6
Пару днів тому звернулася на відділення за адресою Харківське шосе 21/6 для відкриття рахунку, мене зустріла дуже привітна дівчина Олена-адміністратор, виявила мою потребу та попросила зачекати. Поки я очікувала до мене підійшла якась жінка в куртці та сигаретним пристроєм та почала питати чи мною вже займаються, я спочатку не зрозуміла що відбувається так як мою потребу вже виявили та я очікую, потім як я дізналася це була керуюча (імʼя не знаю) але хочу попросити звернути на це увагу так як це несе не професіоналізм з її сторони, а тільки погіршує стан цього відділення
Ostrovskii 17 січня 2025, 11:03
Меня не захотели обслужить, начали печетать даже документы, и прервали обслуживание и отправили на другое отделение где у меня открыта карта, что это такое, невозможно даже обновить даннын, гоняют.
Васіль Балог 16 січня 2025, 22:08
Відділення за адресою: Харків, вул. Біблика, 20/8-А-4
Я заметил где-то неделю назад что у меня вместо 2980 гр пришло всего лишь половина 1490гр. кто снял не знаю и не могу зарегистрироваться в ошаде
Vladimir26K 16 січня 2025, 16:33
Хочу залишити відгук про «невдале» відкриття картки «Моя картка». 9 січня залишив заявку на відкриття звичайної дебетової картки, заповнив анкету, надав документи через Дію. Того ж дня отримав повідомлення з посиланням на підписання договору онлайн, але при переході по посиланню у мобільний додаток, замість підписання договору виходить запрос про введення номеру картки. Звертався до підтримки, там радили зачекати пару днів, але нічого не змінилося. Довелося звертатися до відділення, де з’ясувалося що рахунок відкрився, але він заморожений, бо документи з дії не прийняті. І у відділенні сказали, що потрібна саме фізична id картка, а не Дія.
Із чого виникає питання, а що документи з Дії для Вас не дійсні? Чому маючи паспорт id я маю тягати його з собою коли всі інші банки приймають документ з Дії?!
Добрый день, хочу пожаловаться на банк, и попросить скорейшего разрешения ситуации, мой счет заблокирован, причин не говорят, возможно за большой оборот по карте. Мне 17 лет, и у меня просят документы о доходах. По законодательству Украины, я не имею права работать официально до 18 лет, соответственно документов у меня тоже нет. Придя в отделение, у меня спросили оборот по карте, и сказали сразу на выход, консультант даже не попробовала мне помочь. Мне сказали нести документы, я был в отделении уже 3 раза, и меня просто не хотят слушать. На третий раз я все-таки сел за стол, и консультант взяла мой паспорт для проверки информации. Далее консультант сказала что никаких денег я не получу, и карту не разблокируют. Я требую разрыва контракта с банком и вывода средств на другой банк, но меня просто не слушают. Помогите мне в данной ситуации!
Mykhailo Stepanov 15 січня 2025, 18:10
Сьогодні, через мессенджер, звернувся до мене друг який зараз в ЗСУ і попросив термінову перерахувати йому сумму еквіваленту 500 у.о. Я засумнівався і перетелефонував йому. Виявилось це прохання від шахраїв. Звернувся в коллцентр банку, думав надам номер карти шахраїв, щоб банк щось вдіяв. Але мені порадили звернутись в поліцію. Вирішив скаргу зареєструвати на бездіяльність і потурання шахрайским діям- відмовили! Протестив свій банк щоб вони зробили в такій ситуації. Мені сказали: надайте всю інформацію (в данному випадку це номер карти) ми передамо у відповідну службу для реагування. От виникає питання чому в одній країні, в одному правовому полі такі різні реакції? Чому ОЩАДБАНК потурає шахраям? Може в долі? ТОж краще триматись від цього банку подалі і друзям передати.
Luda1973 14 січня 2025, 20:57
Відділення за адресою: Одеса, вул. Люстдорфська дорога, 52
Сегодня 14.01.2025 мы с мужем обратились в ваш банк (в первый и я надеюсь в последний раз) по вопросу оформлению карточки нац.кешбек (мужу 69лет, и кнопочный телефон).Мы обратились к администратору (жалею что не спросила фамилию), сказали что мы переселенцы.Мила улыбаясь нам ответила, что нам не положено, так как выплата предназначина для оплаты коммуналки, а мы переселенцы то мы можем оформить только если поедем домой (Донецкая обл.). На душе было гадко и противно чувствовать себя изгоем. Когда успокоилась позвонила на горячую линию, обьяснила всю ситуацию, консультант Денис сказал, что нам не имели право отказывать в открытии карточки, мы имеем право открыть карточку в любом отделении банка. Как я себя сейчас чувствую, я писать не буду. Но думаю руководству банка нужно провести информационную работу с этим администратором, потому что она может в водить в заблуждение ещё много людей.
Гальцев Георгий 14 січня 2025, 19:37
Добрый день, являюсь частным предпринимателем и открывал счет ФОП в Ощадбанке. уже привык к приложению Корплайт и браузерной версии, с их странностями в 5 подписей что б отправить платеж и долгое обновление баланса. Но это не такая беда как блокировка счета, сходил в отделение 31-го декабря, дабы решить вопрос поскорее, в отделении сказали что скоро деньги выведут со счета и беспокоится не о чем. Прошло пол месяца, я все еще жду, на горячей линии говорят Ждать, в отделении говорят Ждать. «Ждачке» тоже есть предел! Ни сроков, ни любой другой информации, хотя уверяли что в течении нескольких дней деньги придут.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
TkachenkoO 14 січня 2025, 18:05
Відділення за адресою: Суми, вул. Металургів, 2
Обслуговування на вищому рівні))
Valerii974 13 січня 2025, 12:03
Відділення за адресою: Київ, вул. Харківське шосе, 21/6
Негативні відносини з даним банком в мене, на превеликий жаль, виникають не вперше. Спочатку свого часу було довге отримання картки Киянина з нав’язуванням кредитної карти. Сьогодні ж 13.01.2025 о 09.00 по вул. Харківське шосе, 21/6 в м.Києві мені знову довелося звернутися до працівників даного банку з метою отримання інформації по програмі «Національний кешбек» та закриття віртуальної картки, що відкривалася для програми Національного кешбеку 5433****2780.
Хочу зазначити, що мені не лише не надали достовірної інформації, а працівник банку Хоменко Олександра (зі слів інших працівників банку) повідомила, що закриття картки неможливе і якщо я не буду користуватися нею, то вона автоматично закриється через 6 місяців. Не знаючи як це сприймати, чи то як непрофесіоналізм окремих працівників установи, чи як свідому політику банку щодо своїх клієнтів, я о 09:10 зателефонував до гарячої лінії установи по телефону 0800210800, де мені підтвердили неправомірність дій працівниці відділення.
Повернувшись до відділення я попросив владнати дану ситуацію та повідомив, що буду вимушений залишити відгук на даному сайті, після чого вищезазначена пані мені нахамила та намагалася заволодіти моїми особистими речами, а саме мобільним телефоном, яким я хотів сфотографувати бейджик працівниці. Жаль, що неможливо опублікувати відео з камер банку. Воно було б гарною іллюстрацією тези чому потрібно триматися від Ощадбанку подалі.
І хоча дану ситуацію за допомогою керуючої відділення все ж було владнано, за що їй вдячний, але осад на душі щодо банку залишився.
А пані Хоменко за свої дії так і не вибачилася. Мабуть хамство, відверта брехня своїм клієнтам це політика установи під час війни.
Jonzu123 11 січня 2025, 11:31
Днепр- самый ужасный это ОЩАД БАНК. На проспекте Мира- отделение закрыли, на Березинке — отделение закрыли (пишут временно, но пол года уже стоит), Донецкое шоссе- денег в банкомате нет. А теперь вопрос- где снять деньги инвалиду пенсионеру на левом берегу Днепра? Банкоматов банка так же нет нигде- зачем загнали всех пенсионеров насильно в ОЩАД БАНК?
Полезный комментарий
OkeyDoki 11 січня 2025, 14:11
Тарифы откройте…

И прочитайте что на месяц вам дается 10000 в любом банкомате без комиссии.

Только баланс не смотрите за это 5 грн берет…
Ui34566778 11 січня 2025, 0:47
Кваснюк Євгенія Сергіївна
10.01.2025 року звернулася у відділ ощадбанку для оформлення зарплатної картки за адресою Івано-Франківська область, м.Коломия, вул.Івана Богуна, буд.34.
Працівниця банку повідомила, що наразі діють в банку нові правила і оформити зарплатну карту без кредитної я не зможу. Я відповіла категоричною відмовою. На що вона сказала, що я не зможу за таких умов відкрити карту в жодному банку. Примусово мене обовʼязали взяти кредитну карту, яка мені не потрібна. Прошу розглянути моє звернення і вжити заходи щодо неправомірних дій працівниці ощадбанку.
angelaalmemar 10 січня 2025, 14:42
Здрастуйте, хочу поскаржитися на консультанта. Я писала їй із номера +380955901357. Просила допомогти у моїй ситуації. Вона довго відповідала, допомогти не змогла, також відмовилася з'єднувати мене з компетентнішим співробітником, оскільки не знала як вирішити проблему і при цьому написала повідомлення, що відключає мене від чату без моєї згоди. Це було дуже брутально і я хочу написати про це скрізь. Консультант зазначила своє ім'я: Любов. Чат розпочався о: 14:54. Мені дуже шкода, що ваші співробітники не намагаються допомогти і є безліч людей, які у воєнний час сидять без роботи з дітьми і їм ця робота була б потрібніша.
Віктор Лозовський 10 січня 2025, 10:26
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 34
Хочу подякувати працівнику банку Кавалишин Марті за приємне обслуговування.Не дивлячись на те що до обідньої перерви залишилось не багато часу прийняла і вирішила наше питання.Людина на свому місці.
Koryliuk 9 січня 2025, 14:54
Доброго дня,

можливо хтось ще був у схожій ситуації?
Я зробила переказ коштів, сума трохи більша, як зазвичай. Після цього мені заблокували мій додаток 24/7. Для розблокування треба звернутися до філіалу.
Я знаходжуся за кордоном, і не маю ні бажання, ні можливості їхати в Україну тому що у банку з’явилася підозра, що мої дані скомпрометовані.
Чи можливо це зробити іншим шляхом?

Дякую
Juliyaypet 8 січня 2025, 19:12
Відділення за адресою: Харків, пр-т Льва Ландау, 16-А-9
Обращение к руководству Ощадбанка

Уважаемое руководство Ощадбанка,

Прошу Вашего содействия в решении проблемы, которая, как мне кажется, актуальна для многих жителей Донецкой и Луганской областей, особенно пенсионеров.

Я являюсь пенсионером и имею статус внутренне перемещенного лица (ВПО) до 2022 года. Однако из-за пандемии COVID-19, сложной ситуации в стране и отсутствия транспортного сообщения я не могу лично явиться в отделение банка для получения своей карты с пенсионным удостоверением.

Мой банковский счет активен, и на нем накапливаются пенсионные выплаты за несколько лет, но я не имею доступа к этим средствам. Открыть новую карту или счет мне также отказываются, поскольку, по словам сотрудников банка, существует карточка, которая находится в отделении, давно закрытом для обслуживания клиентов.

Кроме того, оформление доверенности через нотариуса на неподконтрольной территории (в Донецке или Луганске) невозможно, так как такие документы не принимаются. Каждый раз мои обращения в контактный центр заканчиваются стандартным ответом: «Необходимо явиться лично». Однако это требование в нынешних условиях для меня и многих других пенсионеров практически невыполнимо.

Я готова пройти любую онлайн-верификацию и подтвердить свою личность. У меня есть финансовый номер, доступ к приложению банка, паспорт гражданина Украины и все необходимые документы. Тем не менее, все мои доводы остаются без внимания.

Считаю, что в 21 веке, в эпоху цифровых технологий, подобные проблемы должны решаться проще. Многие банки уже предоставляют возможность дистанционного обслуживания, включая онлайн-верификацию и перевыпуск карт. Почему Ощадбанк, являясь государственным банком, игнорирует современные подходы и не идет навстречу клиентам, особенно пенсионерам, которые вынуждены сталкиваться с такими сложностями?

Я прошу рассмотреть возможность:
1. Организации процедуры дистанционной верификации личности с использованием видеосвязи или других современных методов.
2. Перевыпуска карты онлайн виртуальной, которую можно подвязать к счету пенсионному.
3. Открытия счета или перевода средств на счет в другом банке при условии полной верификации.

Мне 70 лет, и я не могу преодолеть огромные расстояния, чтобы просто получить доступ к своей пенсии. Я уверена, что мою проблему разделяют тысячи пенсионеров из прифронтовых регионов. Прошу Вас проявить внимание и понимание к людям, которые оказались в такой сложной ситуации, и предложить доступное решение.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
violetta012001 7 січня 2025, 22:15
4790729962115705 мошенница. Просит полную предоплату на олх на карточку сына и не отправляет товар. Самовывозом продавать или реальные фото товара отказывалась предоставлять. Заблокируйте карточку пожалуйста.
Iryna68 4 січня 2025, 21:55
Відділення за адресою: Київ, вул. Приозерна, 2-А
Я дуже вдячна за допомогу Детіствій Вікторіі в оформленні банківської картки, вона грамотний фахівець і ввічлива дівчина, все пояснила дохідливо, відповіла на всі наші питання, обслуговування було на вищому рівні.
theded92 3 січня 2025, 11:34
В Новий рік я залишився без доступу до Інтернет-картки, а з ним і до доступу до Ощад24. Точніше 30 грудня прийшло повідомлення: «Ми помітили незвичну активність за вашою карткою і щоб убезпечити вас, тимчасово обмежили онлайн-платежі. Зверніться до відділення». Я в цей день відразу і звернувся. Оновили дані, взяли опитувальник, сказали все добре, йдіть додому, у Вас запрацює Ощад24, а як ні, зателефонуйте на гарячу лінію. Прийшов, почекав декілька годин — доступу нема. Телефоную, оператор з контакт-центру говорить, що Вам треба звернутись для цього у відділення. Наступного дня, 31 грудня йду до відділення. Там вже приймають заяву на розблокування доступу до Ощад24. Сказали очікувати 31 грудня або 2 січня (1 січня в банку був вихідний), що мені відразу зателефонують, як розблокують доступ до Ощад24. Але ніхто так і не зателефонував ні 31 грудня, ні 2 січня. І станом на 3 січня 10:48 доступу нема. Зайти не вдається і оператори/робот рекомендують звернутись до відділення, щоб розблокувати доступ до Ощад24. Дуже чудово, в Новий Рік, я у вік сучасних технологій не можу зайти у банкінг. Дуже «приємно». Убезпечили…за майже 7 років співпраці перший такий випадок, все завжди було добре…дуже неприємний осад…мабуть з таким відношенням треба думати про зміну банку.
13 грудня спрацювало якесь обмеження по всих моїх рахунках Ощад банку, блокування на всі операції, на гарячій лінії сказали звернутись з паспортом у відділення та пройти індентифікацію. На наступний день я Звернулась до свого персонального менеджера. Вона дала запрос на фін мон, на що їй відповіли що це не фін мон, звертайтесь до служби безпеки, а служба безпеки пере направила знов на фін мон на перевірку. Тому я одразу як мені дали відповідь приїхала на відділення і надала оператору всі необхідні документи,(Виписка ФОП, квитанцію про сплату податків, і тд, заяву про зняття обмеження, лист пояснення. Також пройшла індентифікацію сказали очікуйте. Два тижні я чекали потім прийшла відповідь оператору моєму на відділені від фін моніторингу.« Що вони все перевірили, ніякого ризику з моєї сторони немає, по документам все добре, карту повинні розблокувати. Оператор сказала зачекайте скоро розблокують» Вже пройшло ще два тижні обмеження так досі і не знято. І ніякої більше відповіді немає. Оператор писала на фін мон але каже шо їй так і не відповідають більше. Вже знімається абонплата за смс в мінус. Я не можу користуватись рахунками, і ніхто не може пояснити чому так довго не знімають обмеження. На якій підставі місяць стоїть обмеження і його ніхто не може зняти. Хоча все перевірили все добре. Вже не знаю куди ще звертатись, буду далі писати скаргу в НБУ.
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Ощадбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.