×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
ovsej 19 вересня 2021, 19:03
Хочу поділитися інформацією про співпрацю з Ощадбанком. В липні місяці приватним виконавцем було накладено арешт на мій зарплатний рахунок, після того як взяв довідку в банку що рахунок зарплатний (до речі платну), виконавець видав постанову про зняття арешту, яку банк виконував майже місяць.За цей час інший виконавець видав постанову про арешт рахунку,і банк дуже оперативно її виконав, хоча міг відправити виконавцю відповідь що рахунок зарплатний і арешту не підлягає(сам же банк видав мені платну довідку що рахунок зарплатний).Тепер мені знову необхідно брати платну довідку і відправляти виконавцю, а потім чекати місяць поки банк розблокує мені рахунок.
anatolboratyn 18 вересня 2021, 15:11
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Червоного Хреста, 8
З 23 серпня 2021 р почав діяти закон про цифрові паспорти в Дії.
Ощадбанк — Луцьке відділення на вул. Чевоного Хреста, 8, каса N 2, сьогодні, 18.09.2021 року ігнорує Закон України № 1368-ІХ про Е-паспорти, відмовляється обслуговувати за Е-паспортом у «ДІЇ», касир вимагає паперовий документ. Прийшлось вертатись, тратити час, гроші.
Чи буде покаране керівництво відділення за грубе порушення Закону?
Чи вплине Міністерство Цифрової Трансформації та Мінфін на керівництво відділення?

НЕ РЕКОМЕНДУЮ МАТИ СПРАВИ з цією установою!!!
Dmytro13 17 вересня 2021, 20:46
Вперше замовив в Ощаді карту more,і одразу ж розчарувався:
Все почалося з того що замовляв в Чат боті,і надсилав всі необхідні скан-копії, внутрішнього паспорта ,ідентифікаційного кода, а також для підвищеного кредитного ліміту банк запросив додатково скан-копії сторінок закордонного паспорту з поїздками за останні 6 місяців, а також копії техпаспорта на авто. Після того як все надіслав просили почекати (не більше 24год) для погодження ліміту.Ввечері повідомлення-🥁 Вітаємо!
💰 Ваш кредитний ліміт 20 000.00 грн.
Ми повідомимо коли Ви зможете отримати картку.
Чекаю 9(!) днів, передзвонюю вияснити коли?
В відповідь ще одне повідомлення: Ваша картка ще не доставлена. Орієнтовний термін доставки — 8 днів.
Дочекався терміну доставки, приїжджаю в банк, підписую купу паперів, в двох екземплярах, на кожній сторінці: копія вірна, прізвище,ініціали, підпис.
Дякую; Вам погоджено 5000грн. каже працівниця банку!
Що це було: погодив, а потім передумав?
Чи банк рахує що ці 5 тисяч, це такі величезні гроші як було раніше.
Дякую Ощад, но мабуть витрачати з карти не планую, а тр як потім віддавати таку сумму, навчіться правильно інформувати! А то напевно більше часу потрачено, коли їх можно було вже зааробити…))))))
І доречі як відповіла працівниця банку: подібний випадок не тільки зі мною,і така невідповіднісь також!!!
Rsarvari 17 вересня 2021, 14:39
Постоянно пользовался приложением Ощад24, следил там за балансом на карте, смс-информирование принципиально было отключено, т.к. за такой примитив не хочу платить деньги… В один прекрасный момент доступ в приложение был заблокирован ввиду того, что якобы «нет такого логина / неверный пароль», хотя я не ошибся с вводом, вся подобная информация имеется в надежном месте и я сверил… Пришлось восстановить доступ через регистрацию, там где нужно вводить номер карты, получить код в смс, придумать пароль… В приложение попал, но обнаружил что «смс-информирование» включено, я попытался его отключить и тут мне приходит: «Vybachte, u tsiliakh bezpeky SMS-banking za vashoiu kartkoiu *-**** ne mozhe buty vidkliucheno.
oschadbank.ua/chat»… Обращаюсь к оператору чтобы отключили, в ответ: «Если отключим — у Вас не будет доступа к Ощад24… (бла бла бла)». Говорю: «Отключайте, я не буду пользоваться картой этого банка…», после чего мне говорят: «В конце месяца вам будет начислена абонплата за смс-информирование…». *Серьезно, Карл?! Не прошло и суток, я отказался от этого «сервиса», и мне за это платить!!! Ощадбанку, по-хорошему, нужно поменять девиз «Мій банк. Моя Країна» на что-то другое и не впутывать туда страну, ибо банк ***!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
17 вересня 2021, 15:55
Доброго дня! Підключення смс-банкінгу до картки, по якій здійснюється реєстрація, відбувається автоматично і є обов'язковим для можливості користування сервісом. Комісію за смс-інформування передбачено тарифами банку. Вона становить 7 грн/міс. незалежно від того, була послуга підключена цілий місяць або менше.

Рекомендуємо подати заяву на відкриття картки «Моя кредитка». Ця картка — з безкоштовним смс-інформуванням, її оформлення також не тарифікується.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Sunflowers 16 вересня 2021, 16:44
Хочу оставить свой отзыв, потому что ощадбанк реально мне помог. Мне наложили арест на социальный счет, после чего я обратилась в банк по месту проживания чтобы они отправили выписку, что на этот счет не поступает ничего кроме социалки, исполнитель получив эту выписку постановил снять арест с моего счета и отправил в банк. Прошло два дня и банк снял арест! Все по закону и без обмана. Спасибо, что не остались равнодушными к моей сложившейся ситуации.
Если кто попал в такую же ситуацию, пишите, я подробнее расскажу, как у меня было, может чем-то и помогу. Когда человек оказывается в такой ситуации, он не знает что делать и с чего начать. Но, слава Богу есть на свете люди, которые делают свою работу профессионально.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 16:52
Доброго дня! Дуже вдячні, що поділились власним досвідом. Були раді допомогти.

З повагою, команда Ощадбанку.
Olga647 16 вересня 2021, 13:48
Без страховки не проводят никакие платежи. Пришла сегодня в банк оплатить загранпаспорт, мне кассир говорит: «оплатите страховку или пользуйтесь терминалом». Недели две назад была, платила штраф- тоже самое. Пользуются ситуацией, т.к. ближайший банк находится очень далеко. Отвратительный банк.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 14:19
Доброго дня! Страхування не є обов'язковим. Приносимо вибачення за цю ситуацію, з працівниками відділення буде проведено роботу. Дуже вдячні вам за сигнал.

З повагою, команда Ощадбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qwertyuiop54321 16 вересня 2021, 11:45
Відділення за адресою: Львів, вул. Патона, 4
Ще раз, доброго дня. Чому ви блокуєте заявку № 38958 та можливість вам відповісти на вашу відповідь?
Ощадбанк через, який був проведений даний платіж, немає квитанції з підписом клієнта-платника, який би був засвідчений підписом клієнта та підтверджував те, що інформація у даній квитанції є вірною. Взагалі Ощадбанк видає квитанції клієнтам лише в одному екземплярі і лише для клієнта, але для себе не залишає жодних квитанцій з підписом клієнта. В даній квитанції, яку отримав клієнт є лише підпис касира та печатка банку. Тому, те що ви вказали у вашій відповіді не відповідає дійсності. Не має такої квитанції у банку про яку ви говорите з підписом платника, який би підтверджував згоду пла
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 12:15
Доброго дня! Зазначимо, що ми не маємо технічної можливості блокувати заявку чи обмежувати коментування. При кожному платежі в касі клієнт ставить свій підпис, як підтвердження здійснення платежу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qwertyuiop54321 16 вересня 2021, 10:07
Відділення за адресою: Львів, вул. Патона, 4
13.07.2021р. моїм знайомим, була проведена оплата за товар, платник фізична особа на підставі рахунку, провів оплату готівкою через касира Ощадбанку при цьому касир допустила помилку у розрахунковому рахунку через що кошти не поступили по призначенню до юридичної особи, хоча ЄДРПОУ та назва Ю.О. вірна. Банк бачачи, що кошти не поступили по призначенню і навіть не вважав за потрібне за більше, як 2-місяці зателефонувати платнику, щоб повідомити про проблему, хоча при оплаті, платником, було надано контактний номер телефону. Лише 15 вересня 2021р., юридична особа повідомила, що до неї не дійшла дана оплата. 15 вересня 2021р. у банк було звернення про відповідну помилку касира надавши оригінали документів з проханням щоб ці кошти були зараховані на рахунок відповідної юридичної особи, банк відмовився це зробити, мотивуючи тим, що ці кошти можуть бути лише повернуті цій особі, яка зробила оплату. Але цієї особи з серпня 2021р. не має в Україні і вона не планує повертатися в Україну. На прохання зарахувати ці кошти на рахунок юридичної особи, через помилку касира, в касі було звинувачено платника, що це він зробив помилку не перевіривши правильність реквізитів, а касир тут ні до чого. Отож, виходить
замкнуте коло, кошти зависли з вини банку і крайній у всьому є клієнт. Тепер, потрібно ще раз сплатити цю суму, щоб закрити суму боргу. Крім матеріальних втрат, ще було витрачено час та нерви. Тепер буду минати 10-дорогою цю контору. Також, хочу застерегти інших, щоб вони не попали в жорна цієї бюрократичної контори і користувалсь послугами банку, які є гнучкими цінують та ідуть на зустріч своїм клієнтам.
Ощадбанк
Відповідь банку
16 вересня 2021, 11:00
Доброго дня!

Приносимо вибачення за незручності. Банк наголошує на перевірці даних клієнтом при проведенні платежу, правильність яких клієнт засвідчує підписом. В даному випадку повернути кошти можна саме особі, що проводила платіж.
Дії по поверненню коштів можливі також за довіреністю, якщо клієнт не має можливості звернутися особисто.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mifanmvv 15 вересня 2021, 17:04
Відділення за адресою: Луцьк, вул. Б. Хмельницького, 3-А
Супруга заказала в кассе деньги, её предупредили, что она сможет снять их через 4 дня. В назначенный день денег в банке не оеазалось в связи с чем сорвалась сделка по покупке недвижимости. На следующей день деньги в отдали не предупредив, что комиссия за снятие составляет один процент, ы нашем случае это 750$, поскольку снятие происходит третий раз за месяц. Это ока2 прописано у них в «хитром договоре«мелкими буквамт и по словам администратопв это „политика банка“ и предупреждать они об этом не должны. Считаю такую политику откровенным машейничеством и никогда никому не рекомендую иметь дело с Ощадбанком-это жулики чистой воды. Желаю им отзыва лицензии и банкротства! Они не умеют работать, а умеют»грамотно разводить»
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 17:42
Доброго дня! Хотіли б перевірити ситуацію більш детально. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ПІБ вашої дружини та номер телефону. Наперед вдячні.
Lp11771 15 вересня 2021, 15:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Севастополя, 33
Сьогодні замовляв картку у відділенні Ощадбанку за адресою Героів севастополя 33.
Обслуговувався у менеджера Скорик Олени Михайлівни. Дуже швидко, зрозуміло, професійно!
Зацікавила пропозиція від неі стосовно кредитування.
Кращого обслуговування ніж у відділенні за адресою Героїв Севастополя 33 я не зустрічав!
З повагою Андрій
Дуже дякую.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 15:52
Доброго дня! Вдячні вам за відгук та довіру.
З повагою, команда Ощадбанку.
Проблема вирішена
Юрій Волошин 15 вересня 2021, 12:19
Я військовий пенсіонер, працюю, і ось минулого року вирішив накопичити пенсію, щоб дома зробити ремонт. Рік накопичував, ось прийшов момент ремонту, отримав я новеньку картку, відновився в інтернет-банкінгу, і відразу перерахував гроші підряднику. І ось наступного дня намагаюсь зайти в ощад24, щоб сплатити підряднику черговий рахунок, але замість піна на вхід телефонує їхня недолуга роботка Софія і каже мені, що картку заблоковано службою фінансового моніторінгу, для операцій в інтернеті, для вирішення проблеми я повинен замовити нову картку і повідомити менеджера, щоб з мене банк зняв обмеження. І це без попередження чи з’ясування обставин, як в нормальному банку, в Приваті, наприклад. По телефону мені відповіли, що проблема виникла через надмірну активність після тривалого часу бездіяльності. Якого дідька? Може їм треба ще по кишенях в мене понишпорити? Якось пояснив свому підряднику відсутність переказу. Пішов у відділення банку, написав заяву на зняття обмежень, знову надав всі свої дані, і… Все! Ніяк питання не вирішилось! До речі, оплату в магазинах карткою чомусь можна проводити, проте NFC на телефоні — до побачення, в мене картка прив’язана до Google Pay! Як вирішити питання? Нову картку не хочу замовляти, це місяць пройде, і ще не варіант, що отримаю її вчасно! Їхати через все місто, стояти в черзі, ще й не нарватися на обідню перерву. А зараз ще й наражатися на ковід. Припиніть знущання над атовцями-пенсіонерами, Ощадбанк!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 13:14
Доброго дня! Обмеження фінансового моніторингу можуть бути встановлені виключно з міркувань безпеки коштів. Можемо припустити, що по рахунку зараз дозволено проведення операцій саме з фізичним зчитуванням картки і тому платежі за допомогою NFC не відбуваються.

Хотіли б перевірити ситуацію детальніше. Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ, номер телефону та адресу відділення, до якого звертались для написання заяви.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
finmin1092 15 вересня 2021, 9:42
Мошенник (ца) 4790 7299 4265 5515 выдавая себя за другого человека (видимо беря персональные данные из свободных источников) на ОЛХ отдаёт (дарит) технику, после уплаты на карту предоплаты за доставку НП, потом удаляет аккаунт. Будьте внимательнее, не попадайтесь на мошенников!
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 10:31
Доброго дня! Якщо один із клієнтів Ощадбанку не виконав договірні зобов'язання (не відправив товар/не надав послуги) рекомендуємо звернутись до правоохоронних органів. Банк, за запитом правоохоронних органів, надасть всю необхідну інформацію для проведення розслідування.
mlp711141 15 вересня 2021, 2:47
С тех пор, как поставили голосового помощника, стало не удобно звонить на горячую линию — робот не всегда распознаёт голос. Когда раньше было меню с управлением кнопками, было гораздо проще и безопаснее. Мобильный телефон при слабой сотовой связи опасно облучает, а на громкой связи создаётся опасность скомпроментировать данные передаваемые голосовому помощнику. Всё делается для того, чтобы устанавливали приложение Ощад24, которое часто нет возможности установить на телефон, тем более на кнопочный.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 9:01
Доброго дня! Прикро, що не вдалось вирішити питання. На даний момент обслуговування всіх клієнтів першочергово здійснюється за допомогою голосового помічника, і досить успішно. Рекомендуємо скористатися послугою зворотного дзвінка для зв'язку з оператором: https://www.oschadbank.ua/zvorotnij-zvazok
buxter 14 вересня 2021, 21:31
Я являюсь пенсионером и внутренне-перемещенным лицом, у меня открыто электронное пенсионное удостоверение со сроком действия до ноября 2021 г. В сентябре месяце Ощадбанк закрыл старое эпу и начал выпуск нового эпу. И получается что старое эпу уже закрыто, а новое ещё не изготовлено. И пенсию не снять никак. Кроме того официально объявляется о том что срок действия таких карт продлевается до окончания карантина, а не деле нет банк этого не делает.
Это свинство и обман самый натуральный. Врагу бы не пожелала обслуживаться в Ощадбанке.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 8:58
Доброго дня! У випадку, коли попередню картку закрито, а нова ще не виготовлена, зняти кошти можна у будь-якому відділенні банку з паспортом. Картки клієнтів ВПО продовжено, ініціатива перевипуску може надходити також безпосередньо від ПФУ. Рекомендуємо звернутися до відділення банку, де відкрито рахунок, щоб уточнити причину здійснення перевипуску.
Ukridiot 14 вересня 2021, 21:24
У відділені, що в смт. Козелець, а воно там аж одне, в ультимативному порядку не хочуть віддавати гроші(переказані вестерном). Або ви купуєте страховку, або ми не віддамо вам гроші(або немає, або треба замовляти і довго чекати, або гривнями, хоть і при замовленні потрібно було у іншій валюті). 2021й на вулиці, це вже не послуга банку, а треба приходити й благати? Навіть не нав’язування послуги, а відмова.
Ощадбанк
Відповідь банку
15 вересня 2021, 8:50
Доброго дня! Оформлення страхування не є обов'язковою умовою для отримання переказу. Приносимо вибачення за незручності. Ситуацію у відділенні обов'язково перевіримо. Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
4elovekDima 14 вересня 2021, 0:06
После оплаты начинает прост игнорировать.
Не знаю куда обращаться если можно в коменты дайте контакты онлайн сервиса или почтового ящика для более конкретного объяснения
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:30
Доброго дня.
Розслідування випадків шахрайства, а також розшук та затримання злодіїв знаходиться поза юрисдикцією банку. Цим займають правооохоронні органи, а банк в свою чергу завжди готовий сприяти будь-яким необхідним чином
У випадку, якщо ви зіткнулися з шахрайством рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для написання відповідної заяви.
Залишити звернення рекомендуємо також на сайті кіберполіції: https://cyberpolice.gov.ua/declare/
Добрый день.
Подскажите, почему мне (и многим моим знакомым) не пришли соцвыплаты на детей в этом месяце? Пришли только 860 грн, а должно было прийти намного больше.
На приват и аваль люди получили ещё во вторник на прошлой неделе. А что у нас произошло? Объясните в чём причина не поступления средств? Обратная связь в приложении Ощад не отвечает.
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:27
Доброго дня! Банк не формує суму та дату виплати. Для уточнення питання необхідно звернутись до соціальної служби.
С 2016 года у свекрови открыт депозит сроком на пол года, с последующим его пополнением
Каждые пол года работник банка звонил и уведомлял о том, что депозит заканчивается
Так же есть карта, на которую каждый месяц приходит процент за депозит
И вот, с мая 2021 года проценты приходить перестали (прошу обратить внимание на то, что приложением Ощадбанк 24/7 клиент не пользовался и не пользуется), решили все-таки зайти в приложение и посмотреть состояние депозита и процентов, в систему зайти не удалось, не верное ни логин ни пароль, связались с представителем банка по горячей линии, где было сказано, что депозит закрыт, деньги клиенту вернули на карту, после чего объявилась цифровая карта, на которую была транзакция в размере 50 тыс грн, и последующими 3мя транзакциями через Укр Мобайл Киев Банкинг. Остальная часть денег, 50 тыс грн так же были сняты с карты на которую банк вернул деньги
А теперь вопрос: как банк может вернуть клиенту деньги, если клиент не уведомлял о закрытии депозита? Как клиент может получить дополнительную карту без уведомления и согласия на это? Разве автоматически депозит не продлевается? Почему работники банка перестали звонить клиенту? Почему клиент доверяя банку хранит там деньги, потом их не находит там? Почему безопасность банка допустила такую ситуацию?
Ощадбанк
Відповідь банку
14 вересня 2021, 9:35
Доброго дня! Написали вам в особисті повідомлення для уточнення. Перегляньте, будь ласка.
NataliyaZam 12 вересня 2021, 16:54
На отделениях неверное время работы. Каждое отделение имеет свое представление почему у меня изъята карта банкоматом. Когда приходишь забрать деньги со счета навязывают перевыпуск карты хотя она не нужна. Работник банка звонил с личного телефона, хамил, и даже приходил домой чтоб исправить последствия своих ошибок. Не рекомендую.
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 11:10
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення адресу відділення, ваше ПІБ та номер телефону. Ситуацію перевіримо детальніше.
Мінфін
Відповідь адміністратора
13 вересня 2021, 9:17
Отзыв подтверждён «Минфином» (на 13.09.2021).
Пользователь предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Y37DfgLA93 11 вересня 2021, 19:39
Полгода устно и письменно жалуюсь в колл-центр Ощадбанка на нестабильную работу интернет-банкинга «Ощад 24/7», который может самопроизвольно отключиться через 5 минут после входа в него. За такое короткое время я не успеваю заполнить квитанцию и оплатить коммунуслуги.
Игнорируя смысл моих жалоб, Ощадбанк неизменно сообщает об отсутствии проблем.
Неужели в банке страдают глухотой и не могут прочитать написанное?
Ощадбанк
Відповідь банку
13 вересня 2021, 11:08
Доброго дня!

На даний момент системних збоїв в роботі Ощад 24/7 немає, тому першочергово рекомендуємо перевірити стабільність Інтернет-з'єднання.

Також можемо припустити, що описана вами ситуація виникає у зв'язку із закриттям сесії через неактивність. Це одна із форм захисту особистого кабінету — якщо система не фіксує дій або введення даних певний час, особистий кабінет згортається і потрібного ввести пароль, щоб продовжувати користування. Сесія закривається через неактивність у мобільній версії через 10 хвилин бездіяльності, у веб-версії — через 20 хвилин. Якщо даного часу недостатньо для введення даних, рекомендуємо їх ввести на перевірити в окремому документі, а далі лише «копіювати» та «вставити».

Курс валют в Ощадбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 26.550 26.880
EUR 31.100 31.580
RUB 0.2500 0.3750
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 26.550 26.880
EUR 31.100 31.580
RUB 0.2500 0.3750
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Ощадбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.