×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Вітаю!
Коментарі (1)
Скарга
Коментарі (1)
У меня пропала половина пенсии. Не могу найти следы куда ушли деньги.
Коментарі (10)
Відкриття картки онлайн
Із чого виникає питання, а що документи з Дії для Вас не дійсні? Чому маючи паспорт id я маю тягати його з собою коли всі інші банки приймають документ з Дії?!
Коментарі (3)
Незаконно удерживают средства уже месяц!!!
Коментарі (16)
Збентежений по***змом
Коментарі (7)
сотрудник
Коментарі (5)
не отдают деньги, удерживают их и игнорируют!
Коментарі (6)
Рівень обслуговування на відмінно))
Написати коментар
Вгадайте самий гірший банк в Україні…
Хочу зазначити, що мені не лише не надали достовірної інформації, а працівник банку Хоменко Олександра (зі слів інших працівників банку) повідомила, що закриття картки неможливе і якщо я не буду користуватися нею, то вона автоматично закриється через 6 місяців. Не знаючи як це сприймати, чи то як непрофесіоналізм окремих працівників установи, чи як свідому політику банку щодо своїх клієнтів, я о 09:10 зателефонував до гарячої лінії установи по телефону 0800210800, де мені підтвердили неправомірність дій працівниці відділення.
Повернувшись до відділення я попросив владнати дану ситуацію та повідомив, що буду вимушений залишити відгук на даному сайті, після чого вищезазначена пані мені нахамила та намагалася заволодіти моїми особистими речами, а саме мобільним телефоном, яким я хотів сфотографувати бейджик працівниці. Жаль, що неможливо опублікувати відео з камер банку. Воно було б гарною іллюстрацією тези чому потрібно триматися від Ощадбанку подалі.
І хоча дану ситуацію за допомогою керуючої відділення все ж було владнано, за що їй вдячний, але осад на душі щодо банку залишився.
А пані Хоменко за свої дії так і не вибачилася. Мабуть хамство, відверта брехня своїм клієнтам це політика установи під час війни.
Коментарі (4)
Исчезли банки Ощад
И прочитайте что на месяц вам дается 10000 в любом банкомате без комиссии.
Только баланс не смотрите за это 5 грн берет…
Коментарі (17)
Неправомірні дії працівниці Ощадбанку
10.01.2025 року звернулася у відділ ощадбанку для оформлення зарплатної картки за адресою Івано-Франківська область, м.Коломия, вул.Івана Богуна, буд.34.
Працівниця банку повідомила, що наразі діють в банку нові правила і оформити зарплатну карту без кредитної я не зможу. Я відповіла категоричною відмовою. На що вона сказала, що я не зможу за таких умов відкрити карту в жодному банку. Примусово мене обовʼязали взяти кредитну карту, яка мені не потрібна. Прошу розглянути моє звернення і вжити заходи щодо неправомірних дій працівниці ощадбанку.
Коментарі (3)
Жалоба на працівника Любов в телеграм чаті
Коментарі (1)
Подяка працівнику відділення № 214 у місті Львів.
Написати коментар
Додаток 24/7 заблокований, бо на думку Ощадбанку дані скомпрометовані
можливо хтось ще був у схожій ситуації?
Я зробила переказ коштів, сума трохи більша, як зазвичай. Після цього мені заблокували мій додаток 24/7. Для розблокування треба звернутися до філіалу.
Я знаходжуся за кордоном, і не маю ні бажання, ні можливості їхати в Україну тому що у банку з’явилася підозра, що мої дані скомпрометовані.
Чи можливо це зробити іншим шляхом?
Дякую
Коментарі (2)
Пенсия ВПО от 14 года Донецкая область!
Уважаемое руководство Ощадбанка,
Прошу Вашего содействия в решении проблемы, которая, как мне кажется, актуальна для многих жителей Донецкой и Луганской областей, особенно пенсионеров.
Я являюсь пенсионером и имею статус внутренне перемещенного лица (ВПО) до 2022 года. Однако из-за пандемии COVID-19, сложной ситуации в стране и отсутствия транспортного сообщения я не могу лично явиться в отделение банка для получения своей карты с пенсионным удостоверением.
Мой банковский счет активен, и на нем накапливаются пенсионные выплаты за несколько лет, но я не имею доступа к этим средствам. Открыть новую карту или счет мне также отказываются, поскольку, по словам сотрудников банка, существует карточка, которая находится в отделении, давно закрытом для обслуживания клиентов.
Кроме того, оформление доверенности через нотариуса на неподконтрольной территории (в Донецке или Луганске) невозможно, так как такие документы не принимаются. Каждый раз мои обращения в контактный центр заканчиваются стандартным ответом: «Необходимо явиться лично». Однако это требование в нынешних условиях для меня и многих других пенсионеров практически невыполнимо.
Я готова пройти любую онлайн-верификацию и подтвердить свою личность. У меня есть финансовый номер, доступ к приложению банка, паспорт гражданина Украины и все необходимые документы. Тем не менее, все мои доводы остаются без внимания.
Считаю, что в 21 веке, в эпоху цифровых технологий, подобные проблемы должны решаться проще. Многие банки уже предоставляют возможность дистанционного обслуживания, включая онлайн-верификацию и перевыпуск карт. Почему Ощадбанк, являясь государственным банком, игнорирует современные подходы и не идет навстречу клиентам, особенно пенсионерам, которые вынуждены сталкиваться с такими сложностями?
Я прошу рассмотреть возможность:
1. Организации процедуры дистанционной верификации личности с использованием видеосвязи или других современных методов.
2. Перевыпуска карты онлайн виртуальной, которую можно подвязать к счету пенсионному.
3. Открытия счета или перевода средств на счет в другом банке при условии полной верификации.
Мне 70 лет, и я не могу преодолеть огромные расстояния, чтобы просто получить доступ к своей пенсии. Я уверена, что мою проблему разделяют тысячи пенсионеров из прифронтовых регионов. Прошу Вас проявить внимание и понимание к людям, которые оказались в такой сложной ситуации, и предложить доступное решение.
Коментарі (4)
Мошенники в вашем банке
Коментарі (1)
Оформлення картки
Написати коментар
30 грудня 2024 року убезпечили мене від інтернет-картки і Ощад24.
Коментарі (1)
Обмеження по рахунках!!! Безпідставно тримають місяць заблокованими рахунки!
Коментарі (3)