Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Hataliy 13 листопада 2025, 7:22
Ніколи не відкривайте рахунок у Укргазбанку, якщо не хочете потрапити у нервову історію з бюрократією та байдужістю до клієнтів. Обслуговування залишає бажати кращого — постійні затримки, незрозумілі комісії та складності з технічною підтримкою. Відповіді від менеджерів доводиться чекати днями, а вирішити навіть просте питання практично неможливо.

Сервіс не клієнтоорієнтований, відчуття таке, ніби ви винні, що звернулися. Якщо цінуєте свій час і нерви — краще обрати інший банк.
Fikuronima 11 листопада 2025, 12:40
Відділення за адресою: Київ, вул. Хрещатик, 7/11
При спробі перереєстрація автомобіля в додатку Дія сталася помилка і сервісний центр відхилив угоду. Але в той же час кошти за проведення операції з картки знялись. Спочатку звернувся до підтримки Дія. Вони порадили звернутися до банку. Дали посилання на форму звернення.
Я звертався до Банку. Спочатку написали що не знайдено операції. Я надав данні щодо проведення. ФІО продавця і покупця, а також квитанцію з банку про оплату.
Банк відповів звертатись до підтримки Дія.Що коїться???
Цитата від банку.
««Дякуємо за утонення. На даний час Банком не отримано від сервісного центру МВС результат обробки заявки на перереєстрацію транспортного засобу. Кошти будуть повернуті на ваш рахунок після того як отримаємо інформацію про відхилення заявки. З питання уточнення статусу заявки рекомендуємо звернутися до служби підтримки «Дія». «»
Це недбалість? Чи така собі шахрайська схема? Один на одного перекидають і ніхто не хоче вирішити питання!!!
Михайло Вітушинський 11 листопада 2025, 12:09
Знімав кошти через термінал, виникла помилка де було вказано що транзакцію заблоковано ваші кошти будуть повернуті на рахунок, з рахунку списали -3000 грн, банкомат ні чеку, ні грошей. Оператор включив мороз, створили заявку сказали будуть розбиратись, у них 120 днів (. Думайте для чого вам зберігати в такому банку кошти, особисто я заблокую всі рахунки як тільки вирішиться це питання. Всім мирного неба
alex28511 4 листопада 2025, 20:57
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 44
Сьогодні при спробі зайти в застосунок банку вилізло повідомлення про необхідність оновлення даних. Через дію йому щось не сподобалося, іньший варіант тільки у відділенні.
Але найближче відділення за 130 км. І брати день відпустки за свій рахунок та витрачати гроші на дорогу щоб покататися до цього банку не дуже охота.
Місяць тому я був у відділенні, оформлював карту і звісно що співробітники банку зробити копію моїх документів. Чому знову їх щось не влаштовує — не зрозуміло.
А тепер найцікавіше — під час тривоги (яка зараз буває по 12−15 годин) вони не працюють.
Пройти оновлення даних через відеоконференцію вони не хочуть.
Застосунок заблокували. В техпідтримці якесь *** .
Нікому не раджу користуватися послугами цього банку.
allakaruk 11 жовтня 2025, 14:25
11.10.25. приехали из села в Золотоношу с целью купить лекарства в аптеке, но получили отказ с формулировкой, что эти деньги кэшбек, хотя это была дебетная карта.То же самое услышали и во второй аптеке.Попытка снять деньги в банкомате тоже оказалась безуспешной.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юлія В 6 жовтня 2025, 21:18
Відкривала депозит в мобільному додатку ЕКО-БАНК. Мені не надали договору на розміщення депозиту. У мобільному додатку ЕКО-БАНК можливості ознайомитися з умовами договору немає. Зверталася у службу підтримки з проханням вислати мій договір на електронну пошту, мені було відмовлено у моєму законному праві ознайомитися з умовами договору. Вважаю це грубим порушенням моїх прав як клієнта.
Natali1403 13 вересня 2025, 12:53
Цікаво, на якій підставі даний банк ввів комісію за купівлю ВІЙСЬКОВИХ облігацій через ЗАСТОСУНОК «Дія». Чим може це аргументувати? Монополізм зашкалює? Де реакція АМКУ? Сподіваюсь, вона буде і дана організація відмінить необґрунтовану комісію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2025, 18:55
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/
salavaiv74 12 вересня 2025, 17:52
Укргазбанк як оператор платіжної системи при купівлі військових облігацій в Дії у будь-яких продавців (партнерів) стягує комісію 0,2% від суми купівлі.
Враховуючи, що сервіс купівлі військових облігацій в Дії зручний і простий для громадян (по деяким джерелам купівлі овдп в Дії складають 50% від усіх інвестицій фізосіб в овдп), де кожен може профінансувати Мінфін/армію маючи заощадження від 1000 грн, введення такої комісії — це як мародерство і заробіток на грошових потоках.
Доречі, інвестиції фізосіб вже перевищують інвестицій нерезидентів в овдп
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2025, 18:54
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/
edgarpo 12 вересня 2025, 10:20
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Севастополя, 48
До 11 вересня 2025 року в застосунку Дія операції з придбання військових ОВДП здійснювалися без комісії, що повністю відповідало державній політиці щодо залучення громадян до фінансової підтримки ЗСУ.

Однак від сьогоднішнього дня стало відомо, що змінився банк-еквайринг. Цим банком став АТ «Укргазбанк» та зразу запровадив додаткову комісію на купівлю військових облігацій. Це рішення суперечить задекларованій політиці держави щодо максимальної підтримки та залучення громадян до фінансування оборонних потреб країни. Замість стимулювання участі громадян у фінансуванні армії, запроваджуються перешкоди у вигляді фінансового навантаження.

Крім того, в умовах фактичної монополії на надання такої послуги через «Дію», подібні дії з боку Укргазбанку можуть мати ознаки зловживання домінуючим становищем на ринку.
Також не зрозумілий розмір комісії. Чому саме 0,2% а не 0,1%.

У зв’язку з вищевикладеним:

Прошу:
Надати роз’яснення щодо підстав запровадження комісії на купівлю військових облігацій через «Дію».
Вжити заходів щодо скасування комісії, запровадженої АТ «Укргазбанк».
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2025, 18:54
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/
Я, як громадянин України, регулярно купую військові облігації через державний застосунок «Дія», тим самим підтримуючи нашу армію та економіку в умовах повномасштабної війни.

До 11 вересня 2025 року операції з придбання військових облігацій здійснювалися без комісії, що повністю відповідало державній політиці щодо залучення громадян до фінансової підтримки ЗСУ.

Однак від сьогоднішнього дня стало відомо, що АТ «Укргазбанк», який є єдиним банком-посередником у цьому процесі через «Дію», запровадив додаткову комісію на купівлю військових облігацій. Це рішення суперечить задекларованій політиці держави щодо максимальної підтримки та залучення громадян до фінансування оборонних потреб країни. Замість стимулювання участі громадян у фінансуванні армії, запроваджуються перешкоди у вигляді фінансового навантаження.

Крім того, в умовах фактичної монополії на надання такої послуги через «Дію», подібні дії з боку Укргазбанку можуть мати ознаки зловживання домінуючим становищем на ринку.

У зв’язку з вищевикладеним:

Прошу:
Надати роз’яснення щодо підстав запровадження комісії на купівлю військових облігацій через «Дію».
Вжити заходів щодо скасування комісії, запровадженої АТ «Укргазбанк».
Дякую за увагу до цієї важливої теми. Сподіваюся на оперативну реакцію та вжиття необхідних заходів.

З повагою.
Мінфін
Відповідь адміністратора
27 жовтня 2025, 18:54
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2025/10/22/160885966/
Likerjus 3 вересня 2025, 20:48
Якщо у вас виникає необхідність в оформленні кредиту, а тим паче кредиту на житло, обходьте даний банк стороною. Страхування, нотаріуси та інші додаткові послуги лише у виключних фірм, при то що всі навʼязані договори є безглуздими, бо реальних відшкодувань або наслідків не мають. Ціни на всі послуги значно завищені! Наступні поради, що отримуються від менеджерів або працівників, то взагалі спеціальна омана. Тому в питаннях кредитування пораджу всім не менше вертатись до укргазбанку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Pert 15 серпня 2025, 9:15
Якщо у вас є якесь питання, вам потрібно зареєструватись в цьому банку. Цао підтримка в фейсбуці не працює, на моменті показати свій ном не телефону, бо інакше вони нічого робити не будуть, треба бути зареєстрованим в банку… навіть коли ви зареєструвались, все одно в фейсбуці нема кнопки показати номер… після реестраціі в застосунку банка, підтримка нічого важливого не відповіла. Це не банк, а жах якийсь… совок…
AllaKMmmm 14 серпня 2025, 15:18
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 21
Ніколи немає доларів нового зразка, а замовити не можливо — у них немає такої послуги (((
anna0604 17 липня 2025, 16:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Саксаганського, 82
11.07.2025 через Укргазбанк купували квартиру по державній програмі «Є-оселя». Хочу подякувати Пилипченко Ірині за постійні консультації (навіть в неробочий час). Дякую за терпіння і розуміння. Дуже швидко пройшов процес погодження та отримання коштів по програмі, завдяки Вам. У Відділенні доброзичливе ставлення до клієнтів, всі співробітники зустріли посмішкою, надали необхідну консультацію. Вважаю якщо б не Ваші поради і Ваш досвід, очікування на позитивне рішення та оформлення зайняло набагато більше часу. Дякую!
Томаш Рояк 7 липня 2025, 15:57
Я студент, закидую деколи кошти для зняття $ з картки і закинув я в черговий раз і чекав кращого курсу валют десь через 2 тижні поміняв валюту та залишок захотів перекинути і мені не дозволило, дзвоню в підтримку кажуть йти в відділення прийшов до них 2.5 години заповняли якусь заяву бо моя картка попала в зону ризикових операцій, офіційного доходу немає так і кажу шо мені всерівно шо рахунок закриють головне кошти хай повернуть пройшло 15 днів нічого не міняється, дзвоню в відділення кажуть чекайте та шо чекати мені ці кошти треба на життя.НЕ ХОЧУТЬ ДАВАТИ ЗАКРИТИ РАХУНОК!
Жахливий банк
Aleksadr 26 червня 2025, 16:08
Відділення за адресою: Чернігів, пр-т Перемоги, 44
Рахунок було відкрито кілька годин тому, після чого я здійснив перше поповнення у розмірі 20 000 грн з мого особистого рахунку в іншому банку з метою активації рахунку. Жодних ознак проблем або повідомлень про перевірки я не отримував. Проте одразу після зарахування коштів було обмежено видаткові операції без пояснень.

На момент подачі цієї претензії:
• Банк не надав жодного офіційного повідомлення;
• Причини блокування не озвучено;
• Клієнту запропоновано звернутися до відділення без будь-якого письмового обґрунтування.

Відповідно до чинного законодавства України:
• Клієнт має право вільно розпоряджатися коштами (ст. 1074 ЦКУ);
• Банк зобов’язаний надати письмове повідомлення про будь-яке блокування (ст. 60 Закону України «Про банки і банківську діяльність»);
• У разі проведення фінмоніторингу банк повинен чітко зазначити правову підставу (Закон України «Про запобігання та протидію легалізації доходів…»).

Вимагаю:
1. Офіційного письмового пояснення причин обмеження доступу до рахунку;
2. Інформації про наявність фінмоніторингу та нормативне обґрунтування його застосування;
3. Негайного розблокування рахунку або мотивованої письмової відмови.

У разі відсутності відповіді у розумний строк залишаю за собою право звернутися до Національного банку України, а також до суду для захисту своїх прав.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tetiana2101 10 червня 2025, 16:08
28 квітня чоловік знімав 8 тис грн, карта Укргазбанку, знімав в банкоматі Ощадбанку, вибила помилка, з картки зняло, а на руки не видало! Сьогодні вже 10 червня, а коштів не повернули досі!!! Консультанти в чаті підтримки або відповідають загальними фразами, або не відповідають взагалі! Жахливий банк!!!
Микола Вітязь 8 червня 2025, 13:03
Через відеоконференцію відкрив картку, але пін не прислали і заблокували картку, дзвонив у банк сказали тільки явитися у відділення. З’явитися у відділення немає можливості. Пенсійні гроші тепер не можу получити. Залишили без грошей. Є звязок є картка стара на руках
IrinaKriukova 5 червня 2025, 16:47
Велика подяка співробітниці центрального відділення Коновал Ірині за неодноразову, оперативну та дієву допомогу в оформленні документів.
sofiiahud 1 червня 2025, 11:16
Жахливий банк, була ЗМУШЕНА відкрити тут рахунок для отримання стипендії, кожен місяць здирають кошти, оператори збирають статистичні дані про Вас навіть не попереджаючи і не питаючи згоди. Закрити рахунок МАЙЖЕ НЕМОЖЛИВО. Будьте готові шукати єдине відділення, яке працює 4 години в день, і в результаті Вам там не закртють рахунок, а кошти і далі будуть знімати.
Не уявляю людину, яка б свідомо погодилася відкрити рахунок в цьому «банку», тільки під примусом…
Якщо не хочете проблем НІКОЛИ НЕ ВІДКРИВАЙТЕ РАХУНОК В УКРГАЗБАНК!!!
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укргазбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.