×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
sergeyvic 7 травня 2021, 23:58
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 11А
Привіт! Я продав свою Нирку доктору Майклу зі Сполучених Штатів. Він заплатив розумну суму грошей. Зв’яжіться з ним, якщо хочете продати свою Нирку. Вартість нирок — 450 000,00 доларів США
номер WhatsApp: +12135662341
buh2019 5 травня 2021, 16:12
Обратились в банк за ипотекой. Работник банка не смог зарегистрировать от нас заявку по причине отсутствия оценки недвижимости. Оценку проводит аккредитованный банком оценщик и эта услуга стоит около 5000 грн. И все это даже до предварительного решения о выдачи ипотеки. Может Укргазбанк считает 5000 грн. не очень-то большими деньгами, которые можно отдать за услугу в дальнейшем возможно и не нужную.
Nataliaboer 25 квітня 2021, 20:51
Хотели взять ипотеку на покупку квартиры. Кредит на всю сумму был одобрен банком. После чего оценщик банка оценил квартиру на 12000$ дешевле. Продавец продаёт квартиру за 45000$, а банк даёт 33000$. Что это за оценка такая? Со слов оценщика не принимается во внимание техника, мебель и а/отопление. Но продавец же за это деньги тоже хочет получить. Когда дают кредит на технику в магазине, то дают столько денег, сколько она стоит в магазине, а не во сколько оценил её банк. Почему работники банка не предупреждают, что оценка банка будет значительно отличаться?! Они же знают, не первый раз. Это чтоб мы искали другую квартиру и опять платили за оценку?! Банк не хочет давать ипотеку?!
moroz133 20 квітня 2021, 14:45
звертались у відділення 395 у м. Києві, перед оформленням кредиту. За тобою всі бігали і вибачте за вираз в одне місце трохи не цілували. на всі питання відповідали і по телефону і так.
після оформлення кредиту, всі працівники вічно зайняті, не дозвонитись, а коли приходиш то повинен чекати мінімум годину, хоча клієнтів ні у кого немає. на питання коли приймете — я зайнята (ий). Начальник відділення Шевченко С. В. ходить наче пан, руки розводить нічого допомогти не може.
Це взагалі нормально ?? У вас після оформлення кредиту до всіх таке відношення?
Укргазбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 19:00
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію та надати офіційну відповідь. Для аналізу нам потрібно ідентифікувати Вас як клієнта Банку. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
naychnyi 19 квітня 2021, 13:48
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 165/5
сколько серий в этом банковском детективном романе будет не знаю. пока пережил две. вобщем радостно пользуюсь банковской зарплатной картой. расплачиваясь везде и всюду не теряя бдительности с помощью приложения экобанк. и таки не зря. расплатившись картой на 195 грн. заглянул в приложение. и вот просто исчезло ровно шесть тысяч. эта магическая цифра мне известна. ну и сразу забил тревогу по горячей линии. это бесполезно. деньги исчезли и никто незнает куда. ибо не было ни каких операций на эту сумму. да и лимит карточки бы не позволил так сразу снять такую сумму. вообщем магия. пришлось в срочном порядке ехать в ближайшее отделение на московском проспекте 144. вообщем распечатав мои финансовые действия девушка оператор пришла к выводу. я снял в прошлом году 3ноября 1000 и 5000 и банк до 15.04.21. думал как бы у меня эту сумму снять. и таки снял втихаря. хуже того.это не газбанк как оказалось, а мегабанк. вручили мне распечатку.пару бланков заявлений и послали искать деньги. и тут я решил воспользоваться старой историей с этой магической цифрой и позвонил Оксане из отделения на космической. она уже работает на Гагарина 144. но это не помешало меня внимательно выслушать и с каким то оптимизмом меня успокоила. мол сейчас разберемся. я ей на вайбер выслал скриншоты денежных операций. периодически мне перезванивала узнавая разную информацию. наверное полезную для банка. связывалась с Киевом… итог. таки нашлись деньги. опять какой то глюк в платёжной системе мегабанка. получается что у меня не спрашивая. любой банк может скамуниздить деньги и если зазеваться и не обратиться за помощью к компетентным работникам своего банка. то можно долго и безнадёжно искать свои деньги. второй раз у меня. у нас. получилось. спасибо Оксане. но будет ли третья серия ,? поживём увидим.
Укргазбанк
Відповідь банку
20 квітня 2021, 18:10
Добрий день! У разі виникнення подібних ситуацій повідомляємо, що, окрім відділення, Ви можете зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
anton11123 19 квітня 2021, 10:54
протягом останнього тижня неможливо оплатити комуналку та перевести гроші з додатка Укргазбанку.
дзвонили на гарячу лінію, відповідь: «У вас поганий інтернет». скажіть будь ласка як на 5 телефонах може бути поганий інтернет? плюс ще підключення через вай фай було.
не рекомендую!!!
самий жахливий додаток із всіх якими я користувався
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Leonid Leonidovich 15 квітня 2021, 16:07
Самый ужасный банк, с которым сталкивались. Не рекомендую. Особенно в Бердянске. У жены был депозит. Вчера закончился срок действия. За три дня до этого позвонили ей и она сказала что не будет продлевать и будет снимать наличные. Пошла в банк на следующий день после окончания срока действия депозита за наличными. Прийдя в Укргазбанк, ей сказали что депозит продлен автоматически и не просто продлен, а на ужаснейшие условия продлен. И при этом сделали ее виноватой что она сама не побеспокоилась о заказе наличных. Просто ужаснейший банк. Ни кому из друзей и знакомых не советую.
Укргазбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 16:23
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати описану Вами ситуацію та надати офіційну відповідь. Для аналізу нам потрібно ідентифікувати клієнта Банку. Просимо клієнта Банку зареєструвати звернення (скаргу), одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
LanaRzh 14 квітня 2021, 22:23
Відділення за адресою: Київ, вул. Єреванська, 1
17 лет ипотека не снята, укргазбанк морочит голову уже 2 недели. Кредит выплатила в полном объёме. Банк ссылается на утрату документов и счетов. Как в такой ситуации можно говорить об адекватном обслуживании и работе банка. Срывается важная сделка по недвижимости из-за того, что банк не может взять ответсвенность за свои действия и сделать то что положено по закону. Кредитный договор #309 от 21 ноября 2003 года.
Укргазбанк
Відповідь банку
15 квітня 2021, 17:29
Добрий день! Ваше питання розглядається Банком – звернення, зареєстроване Банком 01.04.2021 за вх. №К-926. Відповідь буде надано Банком в строки, визначені чинним законодавством.
Сложно подобрать слова, чтобы описать недовольство работой банка, колл-центра и онлайн сервисами. Обслуживаюсь в этом банке уже пару лет, и это постоянно какие-то проблемы, но последний месяц — это просто апогей. Неделями невозможно сделать оплаты или как-либо воспользоваться счетом, потому что их «Высокотехнологичная система» ЭКОБАНК просто не работает и не дает возможности зайти в свой аккаунт. Есть так же древняя система ITiny от которой они якобы ушли, но теперь из-за неисправности «Экобанка» — вернулись. Работает только через java, которым уже наверное весь мир не пользуется, перевыпуск ключей — целая эпопея, такое ощущение, будто они его из дерева выпиливают, получить который можно только ручным подтверждением сотрудника в рабочий день.
Неужели в Украине нет нормальных айтишников, которые могут настроить вам систему работы? Такого безобразия я еще не видела. В банкинге «Эко Банк» при проблеме с входом нет возможности связаться с тех поддержкой вообще никак, на стартовой странице нет никаких контактов саппорта. А колл-центр работает исключительно с пн по птн с 9 до 18, т. е. если ваша компания работает в субботу/воскресенье, и у вас возникли какие-то проблемы, получить помощь от саппорта — нереально. Кроме того, даже в рабочее время, операторы поражают своей тотальной некомпетентностью в решении вопросов. Да что уж там говорить, даже сами сотрудники отделения местами не могут понять почему возникают те или иные проблемы, как их решить и к кому обращаться.
Вся система банка застряла на уровне динозавров, клиенто-ориентированности 0, продвинутости и даже банальной ИСПРАВНОСТИ работы системы — 0. В первый же рабочий день поеду закрывать счет в этом допотопном банке!
Укргазбанк
Відповідь банку
13 квітня 2021, 14:57
Добрий день! При виникненні складнощів в роботі ПЗ ЕкоБум 24/7 Банком невідкладно виконуються процедури по відновленню працездатності системи. У разі виникнення труднощів у роботі клієнт-інтернет банку ЕКО БУМ 24/7 рекомендуємо повідомляти про виявлену проблематику на електронну адресу ibank@ukrgasbank.com. або звертатись до обслуговуючого менеджера.
Запевняємо Вас, що Банк опікується своєю репутацією та цінує кожного клієнта.
ViktorBr25 9 квітня 2021, 9:08
Нещодавно отримував платіжну картку для отримання заробітної плати у Лубенському відділенні Укргазбанку. Був приємно здивований професійністю працівників і гарним відношенням до клієнтів. Я проживаю не у Лубнах, тому про час відвідування банку домовився по телефону заздалегідь. У визначений час я прибув до відділення і був приємно здивований, що всі необхідні документи вже готові, працівниці відділення відповіли на всі мої запитання і видали мені Договір і картку. На моє прохання оформити картку іншого типу я отримав згоду і через декілька днів забрав і цю картку. Дякую працівникам за хорошу роботу і бажаю успіхів!
Укргазбанк
Відповідь банку
9 квітня 2021, 14:42
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Bondarchuck 3 квітня 2021, 11:35
Добрый! Перед поездкой за границу, мой муж открыл счет в укргазбанк. Через месяц с карты пропали деньги. Находясь за границей моему мужу удалось связаться только с чатом и с некомпетентным сотрудником, которому был задан вопрос, где деньги? На, что сотрудник укргазбанка ответил, списания по вашему счету не было., и мол всего доброго, досвидания! У нас есть все выписки, скриншоты, что деньги просто пропали, а сотрудник отвечает, что идите в отделение! Да, блин, он потратит 300 долл на билет, чтоб прилететь в отделение укргазбанка! Не ребята, так дело не пойдет! Обращаемся на юридический адрес, нам автоматом пишет, что почта переполненая и письмо мы ваше принять не можем! Мы этого так не оставим! Мы будем обращаться с жалобой в банк НБУ! Это мягко сказать обман! Следите за своими сотрудниками! Да и почитав отзывы у вас ребята не первый раз такое практикуется!
Укргазбанк
Відповідь банку
5 квітня 2021, 10:54
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно ідентифікувати клієнта банку. Просимо клієнта Банку зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі інциденту одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами +38 044 — 494 — 46 — 50, +38 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
residentve 31 березня 2021, 13:20
5354663003822703
5354 6630 0382 2703 Номер карты мошенников на OLX
Продает товар, скидывает номер карты и блокирует.
Но заблокировал раньше чем я успел отправить ему деньги)
Укргазбанк
Відповідь банку
31 березня 2021, 19:04
Добрий день. Зазначена у Вашому повідомленні платіжна картка не належить АБ «УКРГАЗБАНК», платіжна картка емітована АТ «ОКСІ-БАНК».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marvin 29 березня 2021, 18:23
Сегодня попытался отправить платеж по реквизитам на другой банк через этот недоделанный интернет-банк «Экобанк». Все реквизиты были введены правильно. Но платеж с 10:30 до 15:30 (пять часов!) «висел в обработке». При этом горячая линия выдавала один бред за другим:
1) «У Вас проблемы с интернетом»
2) «Мы не видим никаких платежей от Вас» (а что же вы тогда вообще видите?)
3) «Не введен один из реквизитов — код получателя» (хотя он, естественно, был введен и введен правильно)
4) «Попробуйте выгрузить приложение, а потом загрузить — и сделать платеж еще раз»
Версии множились, в итоге, спустя пять часов платеж якобы прошел…

Но в банк назначения спустя три часа так и не дошел.

Если не хотите себе проблем, не пользуйтесь «Экобанком»! Это не интернет-банк, а сырая наколенная поделка каких-то школьников. ПОЗОР БАНКУ!
Укргазбанк
Відповідь банку
30 березня 2021, 13:37
Добрий день!
АБ «УКРГАЗБАНК» готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі Вашого інциденту, зокрема дату дзвінка в контакт-центр Банку та номер телефону, з якого було здійснено дзвінки, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
YanDush 26 березня 2021, 17:24
Відділення за адресою: Київ, вул. Вишгородська, 21
Отделение на ул. Вышгородская, 21 (Киев).

Неделю назад закрывал депозит. Часть денег выдали 200-гривенными купюрами. На этой неделе сходил в магазин и на кассе не приняли одну из этих купюр — похоже что она стиранная. Купюра эта 100% с кассы данного отделения ибо в марте наличными не рассчитывался до этого. Но кассир и начальник отдела ушли в отказ, говорят что не бывает у них такого. И вообще, надо было проверить все купюры когда у кассы был. Но сумма на депозите была 100+тыс грн, пересматривать каждую купюру?

Не зря, оказывается, закрыл депозит. Будьте осторожны с этими мошенниками.
Укргазбанк
Відповідь банку
26 березня 2021, 17:50
Добрий день!
АБ «УКРГАЗБАНК» готовий проаналізувати Вашу скаргу, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення (скаргу), зазначивши деталі Вашого інциденту, зокрема дату отримання коштів через касу відділення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
Tiramisu 24 березня 2021, 21:35
Накануне 8 марта ходила обновить документы в отделение на ул. Малиновского и была приятно удивлена внимательным отношением.

Заглянув в отдел для юридических лиц, я увидела что занято и осталась ждать очереди в коридоре. Через минуту из отдела вышла какая то девушка работник куда то по своим делам. Увидела, что я стою, и позаботилась, чтобы найти мне кресло для ожидания в кабинете.

Короче, посадили, обогрели. Ждать пришлось чуть-чуть.

Росите спасибо. Как всегда все объяснила, помогла, телефон свой на всякий случай написала, если появятся вопросы. Все класс.

После визита в Укргазбанк осталось очень приятное впечатление и хорошее настроение.
Укргазбанк
Відповідь банку
25 березня 2021, 10:54
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за відгук.
bastet 24 березня 2021, 21:21
Відділення за адресою: Київ, вул. Бальзака - Беретті, 42/20
Абсолютно некомпетентні співробітники — як у відділенні (Київ, вул. Беретті 42/20), так і на гарячій лінії та в чаті.
Запитувати про мою нерухомість, наявність вкладів в інших банках не забувають, вважають це обов’язковим пунктом для відкриття рахунку, натомість заповнити повністю анкету, щоб клієнта могли в подальшому по телефону ідентифікувати, це складно.
Як складно і операторам контакт-центру вирішити питання дистанційно. Взагалі не було бажання вирішувати проблему. Можуть завершити розмову за власним бажанням. Тролінг і більш нічого.
Тепер я маю відпрошуватись з роботи, втрачати на ЗП, ризикувати своїм здоров’ям при переміщенні по червоній зоні, щоб з паспортом відвідати відділення банку для встановлення кодового слова, щоб в подальшому по телефону мене могли обслуговувати!

Це один з гірших прикладів сервісу. Це взагалі не сервіс.
Кредити чи депозити в Укргазбанку? НІКОЛИ.
При першій же можливості закрию рахунок.
І нікому не раджу звертатись.
Укргазбанк
Відповідь банку
26 березня 2021, 8:46
Добрий день, Ольго Володимирівно!
Враховуючи зростання кількості та видів шахрайських операцій з платіжними картками, АБ «УКРГАЗБАНК» зі своєї сторони здійснює усі необхідні заходи для мінімізації ризиків доступу до клієнтських рахунків третіх осіб. Саме тому Банком впроваджено зміни в процес надання консультації/послуг працівником контакт-центру. Деякі послуги/інформація надається працівником контакт-центру виключно після повідомлення клієнтом секретного слова-паролю. Просимо з розумінням поставитися до заходів, які вживає Банк з метою збереження клієнтських коштів. Для внесення секретного слова-паролю просимо Вас звернутися до найближчого відділення Банку – перелік відділень розміщено за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/offices/.
Додатково слід зазанчити, що Вашу скаргу, залишену на гарячій лінії Банку, зареєстровано за вх. №Б847 — після опрацювання скарги відповідь буде надано на зазначену Вами електронну адресу.
Evelina16 24 березня 2021, 12:46
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 165/5
Хочу выразить благодарность главному экономисту отделения Городиловой Оксане за вежливое отношение и высокое качество обслуживания. Экономист провела достойную консультацию по продуктам банка, была очень любезна и грамотна. Можно отметить что Она относится к своей работе очень ответственно! Была приятно удивлена. Рекомендую!
Укргазбанк
Відповідь банку
24 березня 2021, 14:57
Добрий день! Висловлюємо Вам подяку за відгук.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Inary 22 березня 2021, 23:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Тимошенка, 21, корп. 4
Ранее оставила отзыв о работе банка и об их схеме мошенничества. Хочу озвучить новые факты.
Предистория: было отказано в хамской форме в закрытии счета ФЛ 30.12.2020. Была оставлена жалоба несколько раз и получены лишь отписки.
На сегодняшний момент ситуация не решена и ответ банка, что счёт закрыт по моему обращению от 31.12.2020. Я в этот день не обращалась в банк и ранее не подписывала заявлений на закрытие счета (у меня не приняли заявление на закрытие счета без озвучивания причин, задолженностей по счету не было).

Прошу предоставить объяснение причин отказа в закрытии счета 30.12.2020 г., а так же мое заявление на закрытие счета датированное 31.12.2020 (я в этот день была вообще в другой области Украины). Была бы очень признательна за ответ на два озвученных вопроса.
Укргазбанк
Відповідь банку
23 березня 2021, 13:21
Добрий день! Відповідь на Ваше звернення надано офіційним листом від АБ «УКРГАЗБАНК» від 15.02.2021 за вих. № 124/4979/2021. Наразі Ваш рахунок закрито.
vollka 15 березня 2021, 14:37
1 березня запрацювала доступна іпотека під 7% річних від президента. Відразу ж виникло бажання змінити свої існуючі 14% на 7%. Зачєм платіть больше! Зателефонувавши на гарячу лінію, отримав відповідь типу «наший фахівець з вами зв’яжеться найближчим часом». Звісно фахвець мене так й не набрав. В мене було декілька контактів з відділень у Полтавській та Кіровогрдській областях. Обидва сказали що програма нова й мене наберуть коли буде більше інформації. З кіровоградської області так й не набрали. А з відділення у Полтавській області набрали й пояснили з неточностями. Повідомили, що дана програма лише для тих хто стоїть у черзі й якщо ми вже користувалися іпотекою, то ми вже не зможемо брати участь у такого роду програмах. Інформація м’яко кажучи не відповідала дійсності. Прикро.
Укргазбанк
Відповідь банку
15 березня 2021, 18:17
Добрий день!
Банк готовий проаналізувати Ваше звернення, але для аналізу нам потрібно Вас ідентифікувати. Просимо Вас зареєструвати звернення, одним з наданих способів:
— на офіційному сайті банку через форму зворотного зв'язку за посиланням https://www.ukrgasbank.com/contacts/complaints_and_offers/.
— зателефонувавши до цілодобової клієнтської підтримки АБ «УКРГАЗБАНК» за телефонами 0 800 309 000 (безкоштовно), 358 — короткий номер з мобільного телефону, 044 — 494 — 46 — 50, 044 — 590 — 49 – 99.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
PrM 10 березня 2021, 16:20
Проблему не вирішено
Від 17.02 лишається відкритою.
Чіткої відповіді немає.
Є так звана відписка.
Що поновили sms-сповіщення.
А так нічого конкретного і ніякого вирішення питання та покращення не віришено.
Питання відкрито.

Мене така відповідь не влаштовує.

Винні не притягнути до відповідальності.
Як хамили так і хамлять.
Гіршого банка і не знайти в обслуговуванні через колцентр
Укргазбанк
Відповідь банку
11 березня 2021, 18:19
Добрий день! Ваше звернення зареєстроване в АБ «УКРГАЗБАНК» за вх. №П-680. Відповідь буде надано на зазначену Вами електронну адресу.

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.600 27.800
EUR 33.200 33.500
RUB 0.2000 0.3800
Всі курси банку

Курс валют в Укргазбанку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.600 27.800
EUR 33.200 33.500
RUB 0.2000 0.3800
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укргазбанк 💰 / Відгуки про Укргазбанку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укргазбанку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.