×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Укргазбанку
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 42.2000 | 42.6500 |
EUR | 43.3000 | 44.1000 |
Всі курси банку |
В додатку не працює зміна пін коду
Написати коментар
При купівлі долара мені нарахували мінус в євро!
Коментарі (1)
послуги не надаються, «менеджери» відділення не викнують свої обов’язки вчасно і не вміють спілкуватися з клієнтами
Раджу банку ввести обов’язковий запис розмов ваших працівників з клієнтами, бо менеджери вважають, що вони найрозумніші і можуть хитрувати як хочуть. Особисто тепер записую кожну розмову з ними, бо це єдиний доказ, що «я все почула, що мені сказали». Хоча, таких працівників банку вартувало б тримати подалі від роботи з клієнтами, якщо банк зацікавлений мати адекватний імідж в очах людей.
Коли вдається додзвонитися на відділення, дозволяють собі скинути дзвінок не вислухавши людину до кінця і не надавши відповіді на всі питання.
Коли просиш зв’язати з начальником відділення — кажуть, що такого в них нема, хоча у контакт-центрі запевняють, що у кожному відділенні він є. Як виявляється згодом, той же працівник, який кидає слухавку серед розмови і є головним менеджером👍.
Люди, які читають тут відгуки і вагаються звертатися в цей банк чи ні — ОДНОЗНАЧНЕ НІ! Шукайте інший банк. Не витрачайте свої час та гроші на цю установу.
P. s.: коли пишеш відгук на гугл-картах, впровж 1−2 днів поверх нього з’явиться кілька позитивних відгуків, написаних на прохання працівників банку, які так красиво «підчищають» свої невиконані робочі обов’язки і реальні відгуки користувачів.
Розчарована, що в нашій країні все ще є такі банки.
Написати коментар
Списание средств
Написати коментар
«Клієнтоорієнтований» банк
Коментарі (3)
Проста жах
Написати коментар
Просто жах!!!
Прийшли о 9:00 до керівниці відділу, керівниця прийшла о 9:11, зі словами:«За ніч нічого не змінилось", і пішла відкривати касу, як нам було повідомлено, а ви далі чекайте.
Співробітниця Ольга, неввічливо спілкується, постійно тяжко вздихає. Найулюбленіша фраза Ольги: «Я вам все вже сказала! Допобачення», і кинути слухавку. Почалось це все з самого початку співпраці, але ми мовчали. Назбиралось вже дуже багато випадків, тому вирішили написати відгук. Рекомендую звертатись до інших відділень, так як в цьому працюють некваліфіковані співробітники!
[ 6 ноября 2024 г. 13:38 ] Mama: Фотосообщение
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку / даної компанії.
Написати коментар
Бездіяльність! Суцільний ігнор! Тех підтримка не знає нічого, у відділенні не знають нічого! Тільки сам Бог знає мабуть
Коментарі (4)
Гроші з картки зняли, а банкомат не видав.
Неможливо з додатку банка оплатити комунальні платежі, блокування оплати замість підтверження. Доводиться для оплати комунальних послуг переводити гроші на карту іншого банку.
Написати коментар
Заблокували ФОП рахунок, утримують тривалий час заблокованими особисті кошти на рахунку
Поки заблокований рахунок не хочуть повертати кошти і не розблоковують і не дають ніякої відповіді. Я не розумію, навіщо відкривати ФОП сплачувати такі великі податки, коли банк може в будь який момент заблокувати ФОП рахунок, утримувати особисто мої кошти такий тривалий час і недавати змогу нормально працювати. Вже не знаю куди ще звертатись, один вихід це звертатись мабуть до суду, щоб забрати свої кошти. А інакше можна так чекати і пів року і більше. Жоден банк по закону не має права тривалий час тримати без рішення суду, якщо не було арешту карти, заблокованими тривалий час особисті гроші. Але укр газ банк розповідає всіляки байки і обіцяє кожен раз що поверне кошти, але ви тільки чекайте невідомо чого. Дуже шкодую що звязалась з цим банком.
Коментарі (1)
Витрачений час
Написати коментар
Дуже довге та неякісне обслуговування
Написати коментар
Є Оселя
Написати коментар
Додаток Еко банк функція є послуги немає. Гроші списують і висять десь…по пару днів. Власні гроші!!!
Написати коментар
Не кредит
Коментарі (1)
Національний кешбек
Коментарі (1)
Банк здирає гроші за довідки.
Коментарі (1)
Чи є скарги на власника карти 5355 **** **** 7902?
Чи є скарги від інших людей?
Є підозра на шахрайство зі сторони власника карти.
Коментарі (1)
Заблокували гроші
Я звернулася в банк, потім на гарячу лінію укргазбанку. Подала заявку. Мені сказали, що кошти мої заблоковано, що будуть з’ясовувати, чи надійшли вони на рахунок компанії.
Через місяць, коли знову прийшли квитанції за комунальні послуги, стало зрозуміло, що гроші на рахунок комунальних підприємств не надійшли. Але банк мені гроші не повертає.
Написати коментар
НедоБанк
Первое негативное впечатление от банка получил во время открытия дебетной карты. Отказ без объяснения причин. После обращения на 0800 банка с жалобой на неправомерные действия в другом отделении карточка таки была открыта.
Теперь очередной глюк. Закрываю карту, пишу в отделении банка письменное заявление, жду уже более 45 суток. В приложении карта убрана, но в кошельке продолжает оставаться активной. Поддержка 0800 говорит, карта закрыта, но явно врут, и о если бы она не была бы активной, кошеле ее бы не увидел. Говорят, иди опять в отделение, обращение не поводу этих безобразий не принимают. «Мы консультанты», мы этими вопросами незанимаем я. А за ем тогда такая поддержка и такой банк нужен? НЕ рекомендую связываться с этой шарашкиной конторой.
Коментарі (1)