×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
30 квітня у банкоматі знімав гроші гроші. Сума велика (жалію що в касу не звернувся). Банкомат відключився в момент розрахунку коштів, з' явився код, згодон номер гарячої лінії. Зробив звернення про ситуацію. Перевірив банкомат на наявність шахрайських пристроїв, зняв невелику купюру (думав, можливо гроші застрягли). Звернувся у відділення за поясненнями чому не попереджень, не обмежень на карті нема, якщо є ризик з банкоматом. У відділення сказали що в четверг 6 травня відбудеться інкасація і гроші повернуть. Зараз знаю що в інших банках перевірку залишку коштів чи інших технічних збоїв проводять в тей же день (банк Аваль). Оператори на гарячій лінії відповіли на питання про причини збою банкомату і як це вирішать, але банк затягую з поверненням коштів. Інкасація була в четверг, по відповіді операторів заявка досі не розглянута. Банк хоче собі привласнити кошти. Мені залишається звернутись до друга журналіста з створенням «прекрасної реклами» для цього банку.
Svitlana75 7 травня 2021, 16:02
Відділення за адресою: Вінниця, вул. 600 річчя, 17-Е
Сьогодні звернулася в так звану банківську установу, яка розташована в торговому центрі Вінниці, аби розміняти 500 гривень, на що касир заявила, що таку операцію може здійснити лише за умови, що я є клієнтом банку. Я б ще зрозуміла, якби не було такої можливості, а то…
Невже я маю бути клієнтом усіх банків, щоб отримати звичайну послугу в 21 столітті?
prof2021 1 травня 2021, 18:33
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 94
это мошенники на финансовом рынке. Блоекруют счета и принудительно изымают деньги. имею зарплатный проект и мучаюсь с этим банком более трех лет. в 2019 году заблокировали счет и до сих пор не вернули средства и нет никаких объяснений. это отделение 838 города Киева. сейчас заблокировали банкинг и объяснение для безопастности клиента ну такого ценизма надо еще придумать. заблокровали перечисление через интеренет и не смог приобрести лакарства после КОВИТА и не прошел о их вине нормальную реабилитацию и болею. куда обращаться в нашем государстве?
Shmanz 30 квітня 2021, 21:02
Был взят беспроцентный кредит в банке в размере 10000 сроком на два года. Был погашен за десять месяцев. Зачисляют деньги только после 25 числа. После двадцать пятого числа в банке онлайн высвечивается долг в 600 гривен. Онлайн консультант говорит за досрочное погашение. Доказать практически невозможно. Поэтому остерегайтесь данное заведение.
SA12345MY 29 квітня 2021, 17:50
Тричі я приходив, щоб оформити картку і здійснити переказ, працівники вигадувати різні причини, чому це неможливо зробити, то система не працює, казали, що картка буде готова через півтора місяці, хоча в інших банках на оформлення картки потрібно 5 хвилин. А коли я приїхав наступного дня, коли система повинна була працювати, для оформлення карти, ще проблемою стало моє місце народження, в іншій країні, хоча я маю паспорт України і є громадянином України, мені відмовили в оформленні карти Укрсиббанку у відділенні м. Львова, що на Сихові, я втратив багато часу. Нікому не рекомендую звертатись в це відділення Укрсиббанку.
1r2r3r4r 28 квітня 2021, 22:39
Відділення за адресою: Київ, вул. Жилянська, 59
Являюсь фоп ІТ, обслуговуюсь як фоп та фізособа, ще й преміум клієнт)) це сміхота з таким преміумом! Зайшов в додаток, бачу нуль на карті. Одразу подумав, гроші вкрали шахраї. Позвонив на гарячу лінію, повідомили, що гроші є, але показують нуль, бо не пройшов повторну ідентифікацію. На заперечення, що вперше про це чую, сказали в банкоматі при знятті мало показуватись повідомлення. Але я знімав готівку в мережі банкоматів Євронет, і там повідомлення не було. Персональний иенеджер не став себе напрягати, щоб повідомити, що мені треба принести документи. Листа чи повідомлення в додатку, чи в меседжерах не було. Гроші з рахунку ФОП на рахунок своєї карти перевести не можу, блокують. Доллари на картці фізособи заблокували. Документи про походження коштів надав в Пн, сьогодні вечір середи, але нічого не розблоковано. Це якийсь жах та свавілля, залишити людину без її грошей, хоча б якусь частину дали використати на саме необхідне.
AndrewBL 27 квітня 2021, 11:36
Відділення за адресою: Херсон, вул. Некрасова, 29
От в плані низької комісії на переводи це добрий Банк іще із +Ів це відсутність комісії но поповнення мобілки!+++
А от перерахування на іншу карту тут якісь Технічні помилки. Це не приемно. Хотілось щоб виправили!
У відділені гарне обслуговування менеджерів+ і немає постійних черг як у інших банках!+ Не буду казать у якіх саме!) Дуже зручний термінал+
Пишу, чтобы предостеречь. Я всегда не доверял электронике. Первым предупреждением был вирус Петя в 2016 г., который положим всю служебную информацию на компьютерах всех работников нашего предприятия, затем мелкие не дочеты, при расчете карточками в магазинах и вот 23.03.21 г. при снятии в банкомате Укрсиба 13.5 тыс. грн. я получил только 12.5 тыс. с списанием всей заявленной суммы. Первой мыслью было — ошибка, т.к. никогда со мной такого ранее не происходило, но после повторных пересчётов, я понял, что все-таки меня ограбили. Сразу был звонок на горячую линию, где мне посочувствовали, сказав, что обращение зафиксировано и через 10 дней все решится. Насторожило меня на тот момент то что в смс было сообщено, что срок рассмотрения будет 30 дней, поэтому, когда я через 20 дней попытался в он-лайн сервисе запросить результаты проверки то мой личный менеджер, в начале посоветовал мне ещё раз перезвонить оператору и уточнить статус моего обращения. Оператор на словах ответил, что проверка показала, что сумму я получил всю. После этого я 13.04.21 г. написал заявление о не согласии с трансакцией. У них. оказывается уже и шаблон заявления есть, в котором опять же срок рассмотрения — 30 дней. И вот первые 30 дней уже прошли, ни каких письменных или смс ответов я не получил. Заход денег пока снимаю через кассу банка, что будет дальше — напишу.
Lifeksang 20 квітня 2021, 9:13
Відділення за адресою: Харків, вул. Академіка Павлова, 160
Заказал карту через приложение, пришел получать, да так и не получил. Ужасное хамское обслуживание и неуважение к клиентам банка. Если на начальном этапе такое отношение, то о чём говорить дальше. Пропадает желание иметь с ними дело дальше. Не советую. Уважайте себя.
1komarova1 15 квітня 2021, 16:34
Ужасное приложение!!!
Тратишь миллион нервных клеток что бы активировать карту!
Когда она активирована пытаешься зайти в приложение, а там тебе пишет такой карты не существует!!! Пытаешься сделать это через личный ключ/приходит смс с кодом/вводишь код/а он не подходит/и менеджер опять говорит что это у меня руки кривые /а не у айтишников которые создавали это приложение/ты копируешь эти цифры и вставляешь/а оно все ровно не подходит 😡😱
Менеджеры вместо того что бы разобраться и помочь, просто пытаются тебе внушить что это ты не так номер карты вводишь!!!

Пришло смс «ваша карта готова к использованию» Прихожу в банк забирать карту- а ее нет, а знаете почему??? Да потому что хрен знает для чего это смс и надо ждать когда придет оповещение, со словами ваша карта в банке, приходите!!!
Банк!!! Это не так очевидно как вы думаете!!!
Фраза /Ваша карта готова к использованию — в моем понимании означает что я могу идти ее и забирать, понимаете???
И я вместо того что бы работать — трачу время на езду по банкам!!! Раньше таких проблем не было!
Последний раз обслуживаюсь в этом банке!!!
Ivan Z. 13 квітня 2021, 20:17
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 64
Обслуговувася близько 4 років без серйозних проблем. Проте останні місяці почались значні проблеми:
— з'явилась комісія на зняття валюти (виходить коли її зараховували на рахунок були одні умови, а вже потім вирішили отримати собі комісію без попереджень)
— 3чі проходив верифікацію в їх відділенні бо вони щось не могли розібратись і в результаті рахунок взааглі заблокували і тепер вже декілька днів немає доступу до коштів на приватних та ФОП рахунках
— вищі комісії від інших топ 10 банків — які як бачимо нічим не виправдано

вище перелічне спонукало мене перейти на обслуговувавання в інший банк
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kypas 12 квітня 2021, 13:57
Банк не советую. Счет у компании открыт в отделении г. Харьков. Закрепленный за компанией менеджер либо не поднимает трубку либо сообщает, что перезвонит и вообще не перезванивает. Чтобы получить обратную связь от банка нужно потратить очень много времени и сил. Банк не рекомендую.
Мінфін
Відповідь адміністратора
14 квітня 2021, 20:08
Відгук не підтверджений «Мінфіном» (на 14.04.2021).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vadym Martynko 6 квітня 2021, 10:51
Відділення за адресою: Київ, вул. Мельникова, 6
Здраствуйте УКРСИББАНК, попрошу Вас сделать магнитный замок который можно открыть с помощью карты вашего банка или же любого другого по адресу г. Киев, ул. Мельникова, 6, чтобы попасть к банкомату, так как таковая возможность есть, так как там присутствует еще одна дверь для входа в банк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Соловей 5 квітня 2021, 23:52
Маю чи вже мав два кредити в цьому… під час карантину у 2020 році виникли просрочки у два місяці по кожному з кредитів але всеодно вношу платежі раз на місяць. В березні місяці «банк» продав один з моїх більших кредитів уб***ам з «кредиткапітал» які тепер вимагають погасити всю суму одночасно. При цьому так званий «банк» жодним словом не повідомив про намір або вже здійснену процедуру і я це помітив лише в додатку колу оплачував чергові платежі.
Много лет пользовался этим банком для хранения денег на долгий период. Подкупало то, что за небольшую ежемесячную плату я мог класть и снимать на счет деньги без комиссии. Но, в один прекрасный момент, пришел снимать деньги в банкомат и выяснилось, что условия изменились. Комиссия за снятие в гривнах 1,5%, но за снятие в долларах комиссии нет. Пришлось открывать долларовую карту и переводить деньги в долларах. И вот, спустя год, снова прихожу снять деньги и снова условия изменились и теперь и в долларах снятие 1,5%. Никаких уведомлений ни на почту ни в приложение ни на телефон не приходило ни в первый ни во второй раз. Все проверил, может быть я случайно пропустил их сообщение. Более того в банке нельзя открыть депозит! Ни в гривнах ни в долларах депозиты не открывают…
KaterinaZ 5 квітня 2021, 9:52
Брала кредит на ноутбук через магазин комфи, рассрочка была почти на 2 года. Все всегда платила вовремя, более того, гасила кредит не по заявленным 800 грн/мес, а платила 1000 каждый месяц! И вот пришла пора платить последний платеж, как раз совпало с первым карантином в 2020 году, естественно, возникли трудности с выплатой зарплат у многих компаний. Вот и мне задержали зарплату. После того как прошло пару просроченных дней, мне начали звонить менеджеры и по -хамски со мной разговаривать и требовать! чтобы я заняла денег и немедленно внесла оплату. На что я ответила, что заплачу в конце месяца, так как задерживают зп. И объясняю, что я постоянный клиент, никогда просрочек не было, всегда платила больше, и обязательно заплачу, как только дадут зп. Но им *** абсолютно на клиентов!, они продолжали с разных номеров мне звонить и угрожать, я просила связать меня с вышестоящим руководством, но этим хамкам было все-равно. В итоге просрочка была не более! НЕДЕЛИ! Просто обращение с клиентом на низшем уровне!!! ФУУУУ!!! ПОЗОР ТАКИМ!!! Вот такие недо менеджеры, порят репутацию банка в целом!!!
Olga2345 4 квітня 2021, 13:53
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Центральний, 107/2
Плохое качество обслуживания клиентов и уровень знаний менеджеров очень испортился — соглашусь с предидущим коментарием. Обслуживалась у них года 2−3 назад, когда там менеджерами по физ. лицам были парень и девушка — они могли оформить кредитную карту за полчаса, а з/п карту за мин.6−10 …сейчас же перешла обслуживаться на центральное отделение из-за качества обслучивания т.к. в касе реально хамовитый касир и новые некомпетентные менеджеры по физ. лицам как не студенты, так бывшие сотрудники А-банка которые совсем не заинтересованы в клиенте.
blackwan 3 квітня 2021, 9:07
Фокус в чем. Хотел оформить кредит на розетке. Первыми отозвались наши друзья. Ну думаю ок — пускай. Перезвонили, красиво рассказали, прислали смс. На следующий день подскочил в ближайшее отделение. И тут началось.
Час ожидания свободного оператора. Ну бывает, я могу подождать.
Оказывается первый взнос надо платить наличными. Об Этом узнал когда сел к оператору. Ну ок — за спиной два банкомата счас сниму. И тут ньюанс — оказывается банкоматы не выдают деньги по чужим картам. У меня их 3. Нужная сумма была на все трех. Ни одна не сработала. Прошелся по соседним банкоматам — таже картина. Плохо, но надо что-то думать.
На просьбу изменить сумму первого взноса на ту которая была в наличии. Предложили придти в понедельник. Это очень долгий процесс и быстро его не решить. И тут я что-то резко расхотел иметь с ними дело. Извинившись и откланявшись. Я вечером прочитал отзывы. Очень рад и щастлив что у них отвратительные банкоматы, на кассе не хотят работать с картами, а хотят кеш. И главное такое долгое оформление бумаг чтобы успел передумать.
Меня пронесло. Чего и Вам желаю.
Magumba 31 березня 2021, 22:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Межигірська, 54
Укрсибу треба переходити на іншу форму обслуговування накшталт Монбанку, щоб не було ніяких відділень взагалі, тому що обслуговування в них — то є кОшмар! Вічні черги, недолугі працівники та багато іншого трешу! До надшвидкого і беззаперечного закриття відділень потрібно додати не менш термінове закриття усіх банкоматів, в котрих то немає грошей, то вони вимкнені (навіть коли стоять по два). За все треба платити! Будь за що! Будьте обережні при вході у відділення, можливо десь дрібним шрифтом написано те, що повітря в ньому платне. Якщо ви тримач картки, то я вам ще більше співчуваю: зняття власної готівки платне, транзакції платні, смс-банкінг судячи з усього проводиться з головного офісу десь на Альфа-Центаврі.
alexman2013 26 березня 2021, 12:15
Відділення за адресою: Київ, пр-т Правди, 94
Советую всем кто берет рассрочку или кредит в данном банке читать внимательно договор. За каждую несвоевременную оплату банк сдирает в три шкуры. Я оплатил в конце срока кредита всю сумму до погашения. За счет комиссии приватбанка была не доплата 8 грн. Но как оказалось я должен еще 600 грн в следующем месяце, а потом еще 500 грн. УЖАС КАКОЙ БАНК!!!

Курс валют в Укрсиббанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.450 27.780
EUR 33.050 33.680
RUB 0.3600 0.3800
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 27.450 27.780
EUR 33.050 33.680
RUB 0.3600 0.3800
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укрсиббанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.