Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
sasarabokon 24 вересня 2021, 15:22
15.09.2021 о 10.44 зі сторони банку було блоковано суму 1558 гр. Так я після зрозумів що моїм рахунком скористались без мого відома. Підтверженя операції мною не підтверженно. Так як я не отримував одноразового підверження зі сторони банку. Так і передали мої кошти. Служба банку не реагуе на мої зверненя. Кібер поліция зверненя мое приняла та відповіді я толком і не отримав коли і хто верне мені мої кошти.
Alexander . 17 вересня 2021, 12:24
Відділення за адресою: Харків, пр-т Науки, 36
Не перевыпустили карту к ФОП счету, сославшись на то что в момент проверки небыло активности по данной карте.
когда эта проверка проходила непоятнно, активно пользуюсь картой в сентябре.
на момент проверки на карте была большаю сумма денег, но банк это не смутило.
техподдержка вообще некомпетентна

первый раз такое что банк просто кидает клиента не дав пластик.
причем это в пакете ALL INCLUSIVE DE LUXE.
вот такое отношение к бизнесу

пойду в другой банк, там меня с радостью встретят
Kita 16 вересня 2021, 23:18
Банк реально застряг десь у Сибіру.Додаток — найтупіший з 7 банків, якими користувався. Вхід у додаток може не зростись і тоді вигадуй новий пароль. Сам додаток не інтуїтивний, безглуздий, схоже придбали на Петрівці по дєшовке.Навіть дизайн зарплатної карти виконаний у стилі «камуфляж», тому взагалі не читабельна, ні номер, ні прізвище одразу не прочитаєш, треба звикнути до такого шапіто.В банку відсутний пропозиції по кредитуванню нерухомості, вживаних авто, готівкою.А ті пропозиції, що є- не конкурентні.Працівники намагаються пропонувати кредити, але після наведення прикладів конкурентів- одразу замовкають… В банку навіть не чули про такі послуги, як: приведи друга-отримай бонус, кеш бек, безвідсотковий переказ на інші карти…
3 роки користування послугами Українсько-Сибірського банку дали можливість поставити банку тверду одиницю з надання послуг, розвитку і конкурентоспроможності.
Silent Watcher 15 вересня 2021, 14:55
Не знаю куди написати, щоб звернули увагу, тому пишу сюди щоб бачили люди. Якщо вам треба швидко провести операції в певний день з продажем валют, будьте насторожі.
Пастка 1:
Для обміну валют ваші гроші спишуться вранці і будуть триматись до 13.30 десь — там статус поставиться «продано». Але зараховуватимуть не одразу. Зі слів менеджера «Зараховувати почнуть після 14.00».
Пастка 2:
При пересиланні врахуйте комісію, бо… Вона теж знімається не одразу!
Я зробив платіж виходячи з свого балансу, але через кілька хвилин банк зняв комісію і мій платіж завис в стані «Обробка». Не скасувався, не повідомив мене про подію. Тупо завис. І це нормальна поведінка. Я мусив вручну скасувати — і перевідправити платіж.

В результаті втрачено кілька годин часу. І я не впевнений що платіж дійде до адресата сьогодні, що робить мені значні проблеми.

Не рекомендую!
nkoskina83 15 вересня 2021, 8:08
17.08.2021 мне пришло уведомление о том что моя карта отправлена в отделение. 13.09.2021 была в отделении банка сказали что моей карты еще нет. Очень странная ситуация в других банках карта доставляется в отделение в течении 14 дней. Сотрудник отделения сказал что мне должно прийти уведомление о том что моя карта доставлена в отделение. Вчера проверяла приложение все еще написано что моя карта отправлена в отделение. Я уже не знаю что мне думать.
Klientka001 13 вересня 2021, 23:51
Відділення за адресою: Київ, просп. Миру, буд. 9
Жалоба на начальника отделения Ласкута Александр Николаевич.
Орал на клиентку банка, закрыл в кабинете, сначала начал обвинять, манипулировать, а потом просто как психолог стал орать и обвинять в мошенничестве. Хотя, просили просто поменять номер телефона на второй мой, тк на первом плохо работал сенсор.
Человек абсолютно некомпетентный в своей работе, неуравновешенный. Довёл клиентку до слез ни за что. Не то, что не помог, а произдевался морально и видно, что получил удовольствие.
На следующий день сотрудницы банка решили вопрос за 3 минуты.
Жаль, что не вызвала полицию тогда на него. А не вызвала, потому что Ласкута Александр Николаевич угрожал!!!
Будьте осторожны с этим отделением.
Рыба гниет с головы.
owel 13 вересня 2021, 15:32
Ситуация интересная получаеться с банком и картой кредитной пришло уведомление о том что мне нужно оплатить обязательный платёж хотя я полностью погасил месяц начал кредитную карту внёс нужную сумму что бы оказаться в льготном периоде и думал на днях идти писать заявление на закрытие и тут я вижу в приложение что с меня списали комиссию РКО 50 грн не понятно за что, но самое интересное что на счёт нахватает денег больше чем 50 грн, а не хватает 176,34 и куда они пропали вообще не понятно и в расходах указана только РКО 50 грн че за бред то
Алексей Васильев 8 вересня 2021, 1:39
Получил неприятный опыт от УрСиббанка.23.06.2021г. получил на вайбер сообщение от УкрСиббанка-«до 31.07.2021 зробіть від 15 розрахунків карткоб UKRSIBBANK та гарантовано отримайте електронний сертифікат на сумму 200 гривень в торгівельній мережі на Ваш вибір».Перешел по ссылке и далее в официальные правила. Внимательно прочитал условия. Все понятно.За какое-то время сделал «розрахунки» и был уверен, что условия выполнены. Прошло больше месяца. Обещанного сертификата нет и нет. Позвонил на 729, чтобы выяснить почему. Дождаться оператора -это еще та пытка-можно прождать минут 10−15 и больше. Объясняю ситуацию, прошу помочь. Оператор немного не в курсе, обещала сделать заявку и проверить. Звоню через несколько дней. Отвечают, что я не выполнил условия, так как нужно было сделать в период проведения акции пополнение мобильного или перевод на другую карту. Говрою, что такого не было в условиях, отвечает что в официальных правилах пункт 1.3«В Акціі можуть брати участь громадяни…-«е користувачами UKRSIB Online, а это и значит, что нужно сделать какую-то финансовую операцию. Считаю это не честно по отношению к клиентам банка. Если бы в условиях была прописана финансовая операция, то сделал бы их не одну. А так я пользовался UKRSIB Online, входил, просматривал баланс по карте, считал «розрахунки».Напишу жалобу в отделении банка, посмотрю, что ответят. И если опять ответят, что пльзоваться UKRSIB Online -это делать финансовые операции не прописанные четко и понятно в условиях акции, то закрою эту карту чисто из принципа. Я клиент банка и требую к себе уважения и честного отношения.
stn123 6 вересня 2021, 19:55
В последнее время ощущение, что на каждый чих надо или идти лично в банк или разбираться в каких-то странных проблемах часами. Открыть валютный счет для ЧП — идите в банк. Надо узнать реквизиты счета — пойди разберись почему они не отображаются. Ах, да, у вас нет полных прав доступа для того, что бы посмотреть реквизиты валютного ФОП счета, сейчас дадим. При это вообще из интерфейса не ясно что не так, где должна быть информация. Приходится чувствовать себя полным идиотом и звонить в поддержку. Номер личного менеджера в приложении для ФОП почему-то 729, который мало того, что общая линия поддержки, так еще и вопросами ФОП не занимается. Вам заходит валюта на счет — будьте добры предоставить документы. Ой, а у вас нет прав, что бы ответить на запрос от валютонй службы, сейчас дадим. Загружаешь документы отфотканные — они не могут открыть изображение. При чем это я даже не знаю что, за кого надо держать человека, что бы писать что не открывается jpeg… Всё, просто всё кричит о том, что банк ужасный, супер много телодвижений для, казалось бы, простых вещей. Единственное преимущество — то, что банк европейский и сотрудники, по крайней мере в большинстве своём, адекватные. Всё. Всё остальное очень плохо. Проценты по накопительному счету для платиновой карты смехотворные — 1.5%… Тоесть по сути вы просто теряете деньги храня их на этом счету, потому что инфляция сильно больше 1.5%, нормальных депозитных планов опять таки нет.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Oksana Astakhova 4 вересня 2021, 19:04
Больше 10 лет клиенты этого банка, и с каждым годом хуже. Постоянные проблемы с оплатой картой — то нет связи с банком, то смс вообще не приходит на подтверждение платежа. Достали, если честно, пора закрывать карту. Улучшений не видно.
Мінфін
Відповідь адміністратора
8 вересня 2021, 9:16
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 08.09.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Ribalchenko 4 вересня 2021, 7:20
Пользоваться пришлось по причине получения зп. Упустим даже ужасный, неудобный интерфейс. При каждом входе в систему я должна пройти длинную операцию подтверждения данных. Что за бред? Просто, каждый раз тратить 5 минут на это.
Огромные комиссии на снятия личных, на минуточку, средств. И ещё прекрасный момент: если у вас возникли проблемы с банком, дозвониться к ним вы можете только в определённое время! Ибо круглосуточной службы поддержки нет. Для 2021 года это не банк, а дно. По возможности скорее закрою эту карту и забуду, как страшный сон. Есть много прекрасных альтернатив.
Співробітники цього банку переплюнули всіх.
Якщо інші хамлять лише пенсіонерам які приходять до них то ці ще й додому до них приїжджають.
Брешуть, хамлять, відмовляються надавати інформацію, відмовляються представитися і надати посвідчення чи хоч вказати з якого відділення.
Виривають з рук документи.
Відмовляють в обслуговуванні і знущаються над пенсіонерами.
566 відділення Кропивницького робить що їм заманеться.
Керівниця відділення відмовляється щось робити і відверто не розуміє що вона повинна робити.
Людина, здається, випадково зайняла посаду.
Категорично не рекомендую до співпраці цей банк оскільки це просто треш.
Гаряча лінія хамить і провокує, скарги не приймають. Покривають своїх колег як можуть.
metalex07 1 вересня 2021, 9:10
народ, следите за своими оплатами по карте. этот недобанк может «втихаря» изменить тарифный план карты (это вообще полный бред. мало того что они крутят мои деньги. так же как и на мобильной карте есть тарифные планы, тут хоть есть связь и интернет) и снимать деньги.
вайбер спамят регулярно, а вот сообщить об изменения в «тарифном» плане не могут.
очередной раз убеждаюсь, что в нашей стране не умеют предоставлять услуги, а могут только ***!!!
Ventspils 28 серпня 2021, 19:08
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Замостянська, 25
Женщина за 45 лет. в приемной Юлия отчество не помню на замостянском 25, город Винница не адекватная. К людям относятся не как. Я считаю в приёмном должна быть молодая и понимающая людей девушка, а не человек которому пора на пенсию. И большую часть времени, пока мы оформляли мы документы. Её не было. Сразу видно. Её в возрасте держат, из-за знакомства. Ей Там не место. Нужно правильно подбирать кадры.
sergiyp777 20 серпня 2021, 15:21
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Минайська, 14-Б
Вже понад 2 років користуюсь послугами преміум клієнта в цьому банку. Замовив картку, після того, як вона була доставлена у відділення, пішов забирати карту. Підійшовши до банкіра який обслуговує преміум клієнтів, та запитавши чи можна отримати картку. На що робітник відповідає «вам не сюди ідіть чекайте чергу до звичайного банкіра»… Навіть не запитавши чи я є преміум клієнтом чи ні. Поки чекав чергу до звичайного банкіра, вони закрились на обід в результаті так і не міг забрати картку.

Питання до банку
1. Чому банкір не запитавшись, а лише подивившись на зовнішній вигляд сортує клієнтів (преміум чи ні)?
2. Чому коли я запитав його про таку поведінку, він навіть не попросив вибачення.
3. Чому ви порушуєте законодавство України (сортуючи людей лише за виглядом)?
4. Які дії будуть прийняти, щоб дана ситуація не повторилась?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
olesjastg 19 серпня 2021, 10:19
Відділення за адресою: Харків, вул. Вернадського, 1
каждый год этот банк собирает личные данные. у меня только зп в нем, но я должна сообщить этим «финансистам» что у меня изменилась прописка. какое дело этого банка о том, где я прописана, я ничего не должна ему, если не пройти эту процедуру — блокируют зп деньги. это худший банк из всех существующих. вечно бардак в документах, невозможно получить консультацию. если потерял карточку — снимают деньги за восстановление.
Мінфін
Відповідь адміністратора
22 серпня 2021, 9:56
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 22.08.2021).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающих, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
valkuznetsoff 11 серпня 2021, 8:55
С зарплаты перечисляются проценты по исполнительному листу, тем не менее банк без объяснения причин снимает ВСЮ пришедшую зарплату в пользу частного исполнителя Дорошкевич В. Л. Сначала у них временная операция, необходимая для банковского учета, которая «не на что не влияет», кроме как на то, что я не могу забрать свои деньги. Потом всю зарплату перечисляют частному исполнителю, хотя она сняла арест 15/06 и после этого я получал зарплату. На лицо наплевательское отношение к клиенту и, возможно, мошеннические действия. При первой же возможности перейду в другой банк и никому его не посоветую!
Maksym707 9 серпня 2021, 14:40
Дуже довгі черги та повільне обслуговування. Як для такого відділення мало працівників.
Golubnicha 6 серпня 2021, 22:26
Раньше думала что очень приличный банк
Но с этим банком постоянно проблемы с социальными выплатами
Сегодня все банки перевели соц. помощь
Но УкрСиббанк почему-то думает что можно задерживать
Больше не хочу сотрудничать с этим банком, как и много кто уже закрыл свои карты
xdevelnet 3 серпня 2021, 18:56
Відділення за адресою: Київ, вул. Ярославська, буд. 56-а
Почав співпрацю з банком у 2019 році. Вважав, що він має суцільні переваги. Не надокучливий як приват, клієнтом якого я був у минлому. Не намагається втюхати і обманути. Складає враження більш надійного.

Проте, як завжди, нема нічого ідеального.

1. Коли я заключав мій договір у 2019, у мене не було комісії за перерахунок коштів з рахунку ФОП на мій картковий. Я припинив працювати в середині 2020, і продовжив на початку 2021. Чомусь ця комісія з’явлиась. Виписки по рахункам можу надати. Персональний менеджер каже що «так і було», хоча так не було.
2. У місяць коли я почав працювати на початку 2021 у мене було скрутне становище. До кінця місяця (себто, до заробітної плати) треба було якось дожити. Не зважаючи на наявність договору, згідно якого я працюю, а також на мої доходи у минулому, інформацію про які містяться у цому ж банку, я отримав відмову у мінімальному кредиті. Причина — невідома. Можливості створити заявку на кредит з іншою сумою — немає. Кредитний відділ укрсиббанку — АБСОЛЮТНО НЕСПРОМОЖНИЙ непотріб.
3. Регулярно є проблеми з додатком. То не працює, то глючить, то взагалі неможливо зайти. Це відбувається досить часто, причому інколи у найбільш незручний момент.
4. Ні сайт укрсиб олнайн ні додаток не мають можливості оновити інформацію про стан поточних рахункив. Допоки ви не закриєте додаток/сайт і не відкриєте знову — баланс не зміниться. Кнопка/жест «оновити» не працюють. Не знаю жодного іншого банку який мав би таку ваду, що вносить супернезручність у користуванні
5. Нещодавно знову спробував оформити кредит або розстрочку, цього разу на товар. Вартість товару дорівнює моєму доходу за два місяці. Який результат? Банк «тупить» над заявкою від інтернет-магазина партнера 5 годин, після чого телефонує працівник банку який нічого не знає і ні за що не відповідає, а лише спілкується з клієнтом банку і збирає персональні дані, ЯКІ І ТАК Є У БАНКА. Після чого в автоматичному режимі система банку відмовила мені у кредитуванні/розстрочці. Без пояснень, аргументів, чи будь-яких зауважень. Мені запропонували відправити заявку ще раз через 15 днів, але який у тому сенс, якщо я так само гарантовано отримаю відмову? Який взагалі прікол мати послуги кредитування якщо вони не працюють НІКОЛИ? Черговий раз, переплачуючи 1% комісії переводжу свої кошти на рахунок іншого банка і користуюсь «оплатою частинами», бо укрсиб неспроможний нічого запропонувати.
6. Різного виду комісії приходять у абсолютно неочікуваний час
7. Безпідставні періодичні відмови у платежах без пояснення причин

Мабуть, людині яка працює по КЗОтУ і знімає всю зарплату готівкою у банкоматі — це ідеальний банк. Для людей які хочуть користуватись усім спектором послуг, в тому числі ФОП-ам — надто дорого, незручно, проблематично.

З позитивних моментів хочу відзначити:

1. Якість роботи колл-центру
2. Ввічливість працівників на найвищому рівні (щоправда, їх можливості часто обменежі керівництвом банку)
3. Немає реклами, спаму і надокучливих пропозицій послуг

Курс валют в Укрсиббанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 26.550 26.920
EUR 31.000 31.600
RUB 0.3550 0.3720
Всі курси банку

Курс валют в Укрсиббанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 26.550 26.920
EUR 31.000 31.600
RUB 0.3550 0.3720
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Укрсиббанк 💰 / Відгуки про Укрсиббанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Укрсиббанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.