Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
dimitrio 10 жовтня 2024, 22:44
Добрий день, шановна спільнота!
Хочу розповісти як мене ошукав ПУМБ з кешбеком від магазину Фора.
У застосунку мені обіцяли 5% кешбек при замовленні онлайн доставки товарів з магазину Фора і оплати або на сайті або курьеру.
Так от, все зробив як і було у правилах кешбек, але замість 5% мені дали 0.5% кешбек.
Замість 82 грн кешбек я отримав 8 грн.
Нажаль, але мене надурили.
Зараз намагаюсь вибити якось кешбек що мені обіцяли.
Але це все вже має неприємний присмак.
Щоб вибити свій кешбек треба кудись дзвонити, писати, доказувати…
ПУМБ, ну як так?
перевіряється
Олег Григорович 10 жовтня 2024, 20:59
Відділення за адресою: Івано-Франківськ, вул. Труша, 4
Банк в односторонньому порядку заблокував рахунки, в тому числі кредитні. На поточних рахунках коштів немає, але я не маю доступу для погашення кредитної заборгованості. Звернувся родич похилого віку у відділення для погашення кредитної заборгованості і закриття кредитної карти.Йому відмовили це зробити, сказали очікувати невідомий період часу потім ще сказали, що потрібно надавати пояснення про всі надходження на карту, починаючи з березня місяця, що створює новизначення і додаткову незручність і стрес.
Чому банк порушує законне право клієнта на погашення кредитної заборгованості в день звернення для уникнення сплати відсотків штраф і інших платежів, як це мало б би бути згідно закону?
Натомість банк вимагає пояснень всіх надходжень на рахунки з березня місяця, хоча зараз на поточних рахунках немає залишку і не зрозуміло чому банк обмежує право на погашення кредитного боргу таким чином.

Будь ласка, прошу розібратися і надати можливість реалізувати право клієнта на погашення кредитної заборгованості у відділення за довіреністю з закриттям відповідного рахунку.

Питання залишаються невирішеним до сих пір.
Владислав Гладкий 10 жовтня 2024, 12:28
Відкрив рахунок у цьому банку в 2022 році, але не користувався ним до цього місяця через нові ліміти на перекази з картки на картку. Вирішив почати використовувати рахунок для виведення грошей за кордоном через криптовалюту. Зробив три перекази з власних рахунків інших банків на загальну суму 150 тисяч гривень і один вихідний на 8 тисяч. При спробі здійснити другий платіж на 12 тисяч переказ було заблоковано, і я отримав повідомлення, що банк зв’яжеться зі мною протягом 5 хвилин. На жаль, через відсутність коштів на рахунку для роумінгу я не зміг прийняти дзвінок.

Після кількох спроб зв’язатися з підтримкою через Telegram і дзвінок через сайт, вдалося зв’язатися з відділом безпеки. Мене запитували стандартні питання, і зрештою сказали спробувати переказ через 10 хвилин. Я був упевнений, що все в порядку. Але при наступному вході в додаток мене викинуло з системи і попросило змінити код-пароль, для чого потрібні дані картки. Оскільки картка віртуальна, ці дані я не зміг надати.

Додаткові спроби зв’язатися з банком не увінчалися успіхом. У Telegram радили відкрити нову сесію, а дзвінок через сайт повідомляв, що питання можна вирішити лише з фінансового номера. Я поповнив рахунок для дзвінків у роумінгу і звернувся в банк, щоб відновити код-пароль, але мені сказали, що рахунок заблоковано. Підтримка, яка обіцяла розблокувати переказ, насправді заблокувала рахунок. Після чергового дзвінка отримав електронний лист зі стандартною відповіддю: рахунок не буде розблоковано, і я маю особисто з’явитися у відділення банку.

На даний момент банк утримує 140 тисяч гривень і не планує їх повертати. Дуже розчарований сервісом і ставленням до клієнтів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 жовтня 2024, 14:21
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tymoshyk 10 жовтня 2024, 12:23
Шахрай!!! 5355 2800 3583 7382 Виставляє товар на OLX просить мінімальну передоплату і пропадає. Дивно як банк продовжує обслуговувати його і його картку після такого, та чому саме цей банк обирають шахраї? Давно пора перевірити їх також, аналізуючи відгуки про банк
P. S. є квитанція про оплату.якщо потрібно, я скину
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 10 жовтня 2024, 12:54
Вітаємо!
Прикро, що Ви стикнулись з даним досвідом. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kiva 8 жовтня 2024, 20:13
5355280036574976 Anastasiia Kudinchykova являється шахрайкою, просе гроші за перевозку тварини і немає ні коштів ні перевозки
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 жовтня 2024, 21:52
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
sdv 8 жовтня 2024, 16:32
Відділення за адресою: Одеса, вул. Генуезька, 3-Б, прим. 4
ПУМБ активно заохочує відкрити в них рахунок — обіцянки сервісу, стабільності, надійності. Я, підприємець, вирішив скористатися цією можливістю. При відкритті рахунку прямо спитав у менеджера, як зможу надати декларацію про свої доходи — мені відповіли, що це не потрібно. Заповнив анкету з офіційними великими доходами, сплатив усі податки, маю всі підтверджуючі документи з 2017 року.

Перевів зі свого підприємницького рахунку на картку ПУМБ гроші, оплачував покупки в магазинах, онлайн та закордонних. І все йшло добре до моменту, поки раптово через місяць мій рахунок не заблокували без жодних попереджень! Написали, що розірвали договір без жодного пояснення!

На мій запит відповіли, що нібито відсутні підтвердження походження коштів. У мене все є! Жодних запитів, ніяких повідомлень, нічого! Просто взяли і заблокували. Я не проводив жодних підозрілих транзакцій, не було переказів від інших осіб — тільки мої власні гроші з підприємницького рахунку. Сума транзакцій — до 100 тис. грн, при офіційно задекларованому доході набагато більшому. Але ні, просто блокування і тиша.

Це жахливе порушення прав клієнта! Я хочу зрозуміти, як таке можливо у сучасній банківській системі? Де моя можливість надати документи, пояснити транзакції? Чому без попередження? ПУМБ, це не просто формальність — це реальні люди, їхні зароблені кошти і життя, які ви раптово вирішили заблокувати без пояснень і можливості зкомунікувати.

Хочу, щоб інші знали про цей досвід і задумалися перед тим, як довірити вам свої гроші. Це просто абсурд і беззаконня!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 8 жовтня 2024, 17:19
Вітаємо!

Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Андрій Порадинський 8 жовтня 2024, 13:54
Шановий ПУМБ, може Ваші співробітники почнуть перевіряти та веріфікувати номера телефонів при видачі кредитів фізичним особам?
Якась людина залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник занес номер телефону у базу, прийнявши це за істину, та забила на кредит. Тепер, мені цілодобово дзвонить колекторська компанія, яка працює по агенському договору з ПУМБом, та просить погасити заборгованість, оскільки невідома мені людина залишила мій номер телефона у якості свого. Розмовляти там немає з ким, починаються сто вопросів по кругу, ким Вам приходиться, скільки років Вам належить номер, як Вас зовут, де знаходитесь, та ін. що немає ніякого відношення до предмету діалогу.
Після дзвінка на горячу лінію ПУМБу, а саме Департаменту простроченої заборгованості, почали задавати ти самі питання, та рекомендували підійти на відділення для деактивації номера!
Тобто, якась особа залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник банку не перевірив його, внес до бази, тепер мені дзвонять постійно зі спамом та погрозами, і я ще повинен витрачати свій час та йти до відділення, доказувати, що я не ця особа.
ПУМБ, Ви там як, все в Вас з бізнес-процесами нормально?
ПУМБ
Відповідь банку
8 жовтня 2024, 14:41
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 10 жовтня 2024, 11:04
Вітаємо!
Перепрошуємо за надані незручності. Ситуацію виправили. Більше Вас не будуть турбувати дзвінками. Будемо вдячні за розуміння!
TanyaS80 8 жовтня 2024, 11:11
Это не банк, а просто шарашкина контора если можно слабо так назвать где работают не люди. Ни когда не идут на встречу клиенту и не хотят пойти на помощь просто категорически, не банк, а парадокс, До войны выплачивала кредит с лихвой, по кредитной карте, после начала войны не однократно обращалась чтоб сделали рекрутизацию, так как осталась без работы, это зверьё на встречу не шло, но при этом продолжало начислять проценты, в очередной раз звонив и просив о рекрутизации оператор сказал что могут сделать, но нужно оплатить просрочку, я кучу раз переспросила что точно сделают, оператор УВЕРИЛ ЧТО ДА, я в этот же день всё сделала и на следующее утро позвонила с надеждой что сделают мне рекрутизацию, но увы оператор с безграничным удивлением сказал что такой функции у них нет и они рекрутизацию не делают, другими словами послал меня банк на ДОЛГО И ДАЛЕКО, Этот банк парадокс начал потом предлагать программу прощення, оплатить часть кредита, я попросила растянуть на пару месяцев словесно банк мне сказал что платите частями, а программа будет продлеваться во времени, я решив себя перестраховать и написала официальное заявление где описала что после войны осталась без работы со временем нашла работу, но зарплата копейки и я сама воспитываю ребёнка инвалида, подала в банк так словесно банк сказал что программа будет продлеваться и надеялась получить позитивный результат, но и тут БРЕХНЯ, ответ мне пришёл с отказом на продлевание, как и в прошлый раз на словах банк говорит одно что хочет слышать клиент, а на деле когда делать, то банк просто ВРЁТ и кидает клиента. Но при этом что красиво делает, что и предраться не к чему так это лжёт, кидает, и угражает клиенту то провадженням то судами то колекторами. И этому недоразумению я поставлю оценку-----------------100000000000000
ПУМБ
Відповідь банку
8 жовтня 2024, 12:31
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, що склалась. Після цього ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок!
Полезный комментарий
PUMB 9 жовтня 2024, 18:52
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Аурика нет 7 жовтня 2024, 21:33
Здравствуйте, столкнулась с проблемой что счет заблокировали, за операции с криптовалютой, и разорвали как я поняла контракт. Деньги не дают вывести уже месяц, указывают на то что мне нет 18 лет, и я должна прийти с родителями.

Я пыталась донести что родителей нет в стране, и что это не повод не отдавать мне мои же деньги, с моего личного счета. Если я смогла зарегистрироваться в банке, и проводить операции, это уже дает мне доступ к выводу их в случае блокировки. По закону.

Помогите мне с возвратом средств!
ПУМБ
Відповідь банку
8 жовтня 2024, 9:38
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
MixaSumskoy 7 жовтня 2024, 1:33
Некоторое время пользовался банком, заказал физ.карту почтой, все было хорошо, но в один прекрасный момент заблокировали счет со всеми деньгами, и даже не дают возможности связаться с оператором узнать причину блока. Только поход в отделение банка требуют. О блокировке не было сообщений ни на почту, ни по смс, вообще никак. Узнал об этом только когда пытался зайти в банкинг. Как так то?
ПУМБ
Відповідь банку
7 жовтня 2024, 9:28
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 7 жовтня 2024, 17:02

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту вказану в анкеті банку. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Евгений Лисовой 5 жовтня 2024, 4:20
Я тестую різні продукти та акції банків. Мені довелось протестувати акцію від ПУМБ «Бонус за рострочку від ПУМБ — Гроші в рострочку»
(Опис завдання:
Щоб отримати бонус 150 грн, оформте Гроші
в розстрочку на суму понад 5 000 грн. Нагородою від ПУМБ можна скористатися лише раз. Пропозиція діє з 19.09.2024 по 04.10.2024.)

Я через меню акції вибрав та оформив 5000грн гроші в розтрочку 24.09.2024р.
У меню акції завдання не зарахувалося, та відображалось як не виконане. Я вирішив почекати, але і через 4 дні завдання рахувалось як не виконане. 28.09 я повністю погасив заборгованність та закрив кредит, комісія за використання 111грн. 05.10 коли акція закінчилась ЗАВДАННЯ ТАК І НЕ ЗАРАХУВАЛОСЬ, хоча всі умови були виконані.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 5 жовтня 2024, 9:53
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 7 жовтня 2024, 21:00
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що згідно умов акції оформлення має бути на суму понад 5000 грн, тобто, більш як 5 000 грн. З детальною інформацією про умови можна ознайомитись на сайті https://about.pumb.ua/presscenter/promo/item/7064-nove-zavdannya-vd-pumb-150-grn-za-rozstrochki#info
Будемо вдячні за розуміння!
17488453 4 жовтня 2024, 19:32
Маю дуже негативний досвід співпраці з ПУМБ, на мої звернення були відповіді: документи не надходили, чекайте, потім я з’ясувала, що документи вже чотири дні як банк отримав, але фахівці стведжували що нічого не отримували. Потім щоб пришвидшити доставку документу вирішила відправити електронною поштою з накладанням ЕЦП згідно законодавства, але мені відповіли, що без ЕЦП не приймають щей вставили виписки з Закону України, але після того як я надала докази того що лист був відправлений з дотриманням всіх норм, знову взяли на розгляд і потрібно знову чекати, коли я наполегливо спілкувалась з відділом підтримки, то була відправлена до нового оператору і все по колу. Показую докази правомірності — чекайте, і якусь відписку типо є процедура. А те, що банківські працівники не додивилися уважно хронологію подій, це нікого крім мене не цікавило
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 4 жовтня 2024, 20:26
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 7 жовтня 2024, 9:50
Вітаємо!
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Сергій Романчук 2 жовтня 2024, 10:14
Після розірвання відносин зі сторони банку мені було запропоновано прийти у відділення та написати заяву на закриття рахунку. В цей час я повідомив свого особистого менеджера що в цьому немає необхідності, так як це має бути автоматично. Але посилаючись на всілякі пункти договору мені доводили що явка обов’язкова. Прийшов. хотів написати, але тут мені повідомляють що банк бере комісію 1,5% від суми переказу.В моєму випадку це 2400грн (така собі пенсія).Знову звоню до менеджера, гарячу лінію. Там запевняють що інших варіантів у мене немає. Тоді відмовляюся писати заяву. Виявляється банк все ж таки закрив його автоматично.і знову чудо. перерахував гроші вже без комісії. Компетенція співробітників просто вражає тому не здивований у відмові, певно попав на дуже «розумного» тому будьте обережні з цим банком
Бережіть себе!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 2 жовтня 2024, 11:48
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 4 жовтня 2024, 19:52
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Korobetska 1 жовтня 2024, 14:41
Підприємство (рахунок відкрито у іншому банку) виплатило заробітну плату співробітникам, у одного з яких була підв'язна катка на зарплату банка ПУМБ, співробітник закрив рахунок у банку ПУМБ та вчасно не попередив підприємство, кошти на зарплату списались, та перерахувались на рахунок ПУМБ, при зверненні у банк співробітником, сказали що ви вже не наш клієнт і інформацію по цьому рахунку не даємо, при звернені бухгалтера до ПУМБ, сказали що це не її питання, нехай звертається працівник до банка, потім сказали що зовсім цих коштів не отримали і вони мають вернутися на рахунок підприємства протягом трьох діб. Минуло вже два тижні кошти так і не повернули, крайніх теж не знайдуть, кошти ніби розтанули, конкретної відповіді не дають, посилаються один на одного, а результату 0.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 жовтня 2024, 15:01
Вітаємо!

Нам прикро, що виникла негативна думка про наш банк. Ми бажаємо розібратись в даній ситуації, тому просимо, щоб клієнт, який мав негативний досвід, звернувся до нас у підтримку. Ми обов'язково проведемо детальну перевірку та докладемо зусиль, щоб допомогти.
Suncoin 30 вересня 2024, 19:22
Не уважаемые, ну сколько можно? Я выиграла суд у вашего банка и несколько месяцев назад частный исполнитель взыскал с вашего банка в мою пользу денежные средства. Зачем ваши глупые звонили продолжают названивать мне?
Вы решили обойти Закон и обратились за незаконной (подчёркиваю) исполнительной надписью к «черному» нотариусу. Я, в свою очередь, обратилась к законному юристу и в законном суде сненесла эту вашу преступную схему. Ваш недобанк возместил мне и судебный сбор, и услуги адвоката, и ещё чуть-чуть сверху.
Есть решение суда, которым ваши требования признаны незаконными.
Пожалейте своих звонилок-операторов, я же их просто за кацапским кораблем шлю и издеваюсь над их глупостью.
ПУМБ
Відповідь банку
30 вересня 2024, 21:26
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 3 жовтня 2024, 15:29
Вітаємо! Дякуємо за очікування!
Незважаючи на те, що рішенням суду банку відмовлено у стягненні заборгованості в судовому порядку, кредитний договір не припинено, заборгованість продовжує обліковуватися і банк має право стягувати заборгованість в позасудовому порядку. Судовим рішенням не скасовано кредитну заборгованість.
Вся інша інформація з урахуванням режиму банківської таємниці не може бути надана в публічний простір, оскільки містить Ваші персональні дані. Усю необхідну інформацію, ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Светлана Слета 30 вересня 2024, 14:35
4 вересня 2024 року на електронну пошту отримала рекламну пропозиці від банка ПУМБ «Wow-пропозиція до Дня підприємця
Отримайте 6 місяців безкоштовного обслуговування! Як скористатись пропозицією?
Відкрийте рахунок онлайн через Дію за 5 хв. до 30.09.2024р.
Одержуйте 6 місяців обслуговування за 0 грн та безліч можливостей для вашого бізнесу.» В листі активна кнопка посилання «Отримати обслуговування за 0 грн». Натискаєш на кнопку, переходиш, реструєш через Дію рахунок і вуаля! Обслуговування 200 гривень! І тільки перший місяць безкоштовний. А закрити рахунок 300 гривеньТак дурить банк на рівному місці. Потім служба підтримки банку почина тобі розповідати, що «Треба було крутити колесо» Яке колесо? А на сайті ПУМБ. Тільки в поштовій розсилці про це не пояснюють. І ось ти вже «щасливий» обдурений клієнт банку
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 вересня 2024, 15:34
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 4 жовтня 2024, 11:56
Вітаємо!
Ми перевірили ситуацію, та хочемо повідомити, що у Вас умови виконані та комісія не буде нараховуватись 6 місяців з моменту відкриття рахунку. Сповіщення про це було відправлене зі сторони банку, але, на жаль, з технічних причин Ви його не отримали. Можливо, були проблеми зі зв’язком. Стосовно консультації відписали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Будемо вдячні за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Liliia89 28 вересня 2024, 21:17
В мене оманою шахраї виманили кошти на картки клієнтів ПУМБ.
Клієнти цього банку співпрацюють із шахраями, які розводять простих людей виманюючи в них гроші. Прошу звернути службу безпеки банку на цих клієнтів і повернути мені кошти.
Я хочу дати розголосу моїй ситуації та вберегти інших!

Novokhatskyi Nazar
5355280036409504

Chumpoiazh Volodymyr (Чумпояж Володимир)
5355280025349703

5355 2800 3592 9866
Дмитро Домітряк
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 29 вересня 2024, 9:32
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам подати заявку про оскарження за посиланням
https://www.pumb.ua/fr-disput?fbclid=IwY2xjawFl00VleHRuA2FlbQIxMAABHXb4OkbpJFmfk-W3Rf9xazEdyk-3a3-qqe5N4HLuS4PUBPnB-5bzq1K73A_aem_PFx6b_h8MrNrk6gPeBtbbQ

Також, потрібно сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Юшков Валерій 26 вересня 2024, 19:08
Увага!!!
Шахрай Козиренко В.В (Віктор) виставив оголошення на Авторіа, щоб бути першим попросив передплату, скинув 1000 і людина пропала
5355 2802 1972 0586 Козиренко В.В
+380999289337 номер з якого вів розмову (зараз поза зоною досяжності)
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 вересня 2024, 19:35
Вітаємо!
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
driveltat 26 вересня 2024, 18:24
Оплатил покупку картой ПУМБ, но она не была оформлена. Продавец утверждает, что деньги не получил. При обращении в банк сначала обещали, что деньги вернутся автоматически, потом предложили оформить заявку. Через несколько дней деньги вернулись, но тут же снова были сняты. Предложили оформить заявку повторно, что я и сделал. Теперь притворяются идиотами, и на вопросы отвечают: Повідомляємо, що Ви мали надати нову заяву на оскарження операції з вказанням в заяві інформації про те, що Ви ознайомлені з документами; висловлено Ваше бажання продовжити оспорення; прокоментована інформація, зазначена в документах на предмет її правоти.
Інформацію необхідно було надати до 05.09.2024.
Продовження оскарження не є можливим.
Никакого интереса к решению вопроса нет.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 вересня 2024, 19:33
Вітаємо!

Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали в приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Полезный комментарий
PUMB 27 вересня 2024, 14:26

Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
DmytroTarasuik 23 вересня 2024, 17:42
Добрий вечір, сьогодні при вході в застосунок банку три рази ввів неправильний пароль, через те що поспішав. Потім перезайшов у додаток, та вже з міркувань безпеки мені потрібно було змінювати пін код. Але так як карта — онлайн, відповідно CVV я не памʼятаю, потім побачив що на Viber прийшло повідомлення, що вихідні операції на карті обмежено через підозрілі дії і потрібно звернутися в банк з паспортом. Але на жаль фізично не можу відвідати відділення банку, надіюсь можливо вирішити цю проблему Online.
ПУМБ
Відповідь банку
23 вересня 2024, 18:46
Вітаємо!

Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 вересня 2024, 10:19
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.7
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.6
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 45.7
PLN 10.1 10.6
USD 41 41.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ПУМБ, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.