×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 40.3 | 40.9 |
PLN | 9 | 9.55 |
USD | 37 | 37.5 |
Всі курси банку |
Що означає рядок «використано»
Щойно відкрила кредитну карту. Чому на карті вказано рядок «використано» і після цього величезна сума? Я ще нічого не використовувала, лише відкрила карту.
Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше.
Написати коментар
заблокировали карту
Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Коментарі (9)
Банк просто заблокировал мой счет без объяснения причин
Сегодня я хотел оплатить покупку в онлайн магазине, захожу в приложение и вижу -777 миллионов, начинаю гуглить и понимаю, что счет мне заблокировали. Я сразу же написал в поддержку банка, там ничего не сообщили о причинах.
Я точно знаю, что причин для блокировки нет, на карте около десятка транзакций, 3 оплаты в онлайн магазине (суммы до 5 долларов), пара покупок оффлайн, 3−4 пополнения с моей карты монобанка. Дня 4 по счетам вообще не было движений. Регистрацию проходил через bankid.
Я не мог поверить, что банк может так поступить со своим клиентом. Абсолютно нулевая работа техподдержки. У меня есть счета в привате, абанке и моно никогда ничего подобного не было. Хотя сумма остатка небольшая, все же очень не приятно. Не знаю когда я попаду в отделение банка.
Я рекомендую всем потенциальным клиентам банка ПУМБ очень внимательно подумать, прежде чем открывать счет в этом банке.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам з'ясувати причини блокування та надати Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
Коментарі (4)
Незручне поповнення картки в банкоматі
Зручно вставити картку в банкомат, ввести пін і поповнити її. Якщо потрібно поповнити іншу картку, то тоді вже дійсно потрібно ввести її номер. Саме так працюює поповнення карток в тому ж Приваті.
Поповнення картки в терміналі самообслуговування вимагає введення її номеру після авторизації за номером телефону.
Шкодуємо, що наш сервіс виявився незручним у користуванні для Вас. Ми зафіксували Ваш відгук для того, щоб врахувати його для покращення роботи наших терміналів в подальшому.
Коментарі (1)
Дивна Автопролонгація депозитів
Автопролонгація депозитного договору відбувається з процентною ставкою, яка діє на момент пролонгації вклада.
При оформленні першого рахунку в банку клієнт підписує заяву про приєднання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО), яке визначає умови співпраці банку та клієнта. Згідно пункту 8.14.1. ДКБО, «процентна ставка на кожний новий строк розміщення Вкладу встановлюється у розмірі, що визначений Банком на дату початку кожного нового строку розміщення Вкладу для вкладів фізичних осіб з аналогічними умовами розміщення».
Ознайомитися з текстом ДКБО можна у будь-якому відділенні ПУМБ та на нашому офіційному сайті pumb.ua («Звернення та безпека» — «Документи» — «Публічна пропозиція АТ „ПУМБ“ на укладання договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб»).
Коментарі (6)
Украли деньги
Сразу же поехал в банк. Сотрудники сказали, что закрыть счет почему-то смогут только после 01 декабря и мне нужно ждать звонка.
Сегодня в приложении приходит сообщение с требованием актуализировать паспортные данные. Задал вопрос по е-мейл по поводу 354 грн. В ответ получил это: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що для уточнення можливості отримання коштів необхідно звернутись до відділення Банку з оригіналами документів, паспорт та ІПН.»
Так я ж позавчера обращался с документами, они никому нафиг не нужны были и сотрудница сказала, что деньги вернут. А из процитированного выше ответа следует, что деньги могут и не вернуть.
ПУМБ — у вас все настолько плохо, что начали мелочь по карманам тырить и деньги просто так крысить?
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
Коментарі (6)
Полная не компетентность
1 Клиента, (скажем так в не очень вежливой форме) отказались обслуживать по причине отсутствия вклееной в паспорт фотографии! Совершенно не принимая во внимание тот факт, что клиент имеет Мариупольскую регистрацию! (Ну конечно, кому это интересно)
И то, что существует постановление кабмина 1202 от 21.10.22 вообще никто даже не слышал.
2. Доверенность по которой в текущем году уже осуществлялись в ПУМБ банковские операции и которая уже проверялась юридической службой банка, вдруг оказалась «не правильная»! Ну так решила сотрудник отделения!
3. Высокомерие и не внимательность к клиенту сотрудника отделения с победоносным именем Виктория просто вопиющее!!!
Руководители ПУМБ А-У, что происходит???
Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
Написати коментар
Мошенничество
Нам дійсно шкода, що Ви постраждали від такої ситуації. Ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його у роботу відповідального спеціаліста. Після повторної перевірки списань ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком щодо рішення банку.
Ми уважно розглянули Ваше звернення та дізналися, що повторне списання відбулося за ініціативи банку-еквайра, так як він відмінив оскарження списаної суми. З нашої сторони, 27.11.2023р. було продовжено оскарження даної операції. Деталі ми надіслали Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива. Радимо не вводити дані картки на сумнівних сайтах, завжди перевіряти їх надійність та використовувати для інтернет-оплат окрему картку з обмеженими лімітами та сумою, на приклад, віртуальну.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
Коментарі (9)
Пумб блокує карти
Вообщем осталось неделя до разблокировки карты и все (якобы может еще что они придумают) и думаю с этим банком будет разорвано, не только карты физ лиц, но и ФОПЫ обслуживать здесь не будем, ато смотри они и в оборотных средствах по фирме что-то придумают, а потом бегай и пляши с бубном.
Вообщем вердикт таков: банк отстой., можно не увидеть свои деньги.
Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність консультації. Просимо Вас надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (20)
Професійний підхід до суб'єктів господарської діяльності - самозайнятих осіб
Під час відкриття рахунків зазначеному колу осіб, у банка виникають де-які технічні труднощі, що пов’язані з ідентифікацією незалежної професійної діяльністю клієнтів.
У своєї роботі співробітники банку ПУМБ проявили професіоналізм та повагу до майбутнього клієнту, розібралися зі всіма питаннями та відкрили рахунок самозайнятої особи.
Дякую Вам!!!
Дякуємо, що знайшли можливість оцінити зусилля наших колег. Сподіваємося на плідне продовження нашої співпраці. Працюємо для Вас!
Написати коментар
Отказ в оплате частями при действующей кредитной карте с лимитом
Нам шкода, що ця ситуація негативно вплинула на Ваші плани та враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в причинах відмови детальніше, тому вже передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу. Після отримання результатів ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Коментарі (1)
Заблокували рахунок , через скаргу . Прошу надати скаргу , щоб подати апеляцію . Банк вказує , що немає скарги і не надає жодних підтвердження.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми перевіримо всі деталі та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (15)
Быстро помоги решить проблему
Написати коментар
Мабуть, найкращий банк країни. Більше 3 років — жодної проблемної ситуації
Тарифи — кращі з усіх банків (безкоштовно майже все), додаток в цілому зручний, обслуговування у відділенні (Мукачево) — тільки позитив. Користувався мабуть всіма послугами, крім кредитних — і зауважень не маю. Майже…
Декілька речей, які можна покращити:
1. Є комісія за квазі-кеш операції по дебетовій картці. Тобто платежі на кшталт OLX-доставки, пром-оплати або наложки в Новій пошті будуть з комісією 0,5%. Зазвичай такі комісії вводять, щоб клієнти не виводили кошти в обхід платного зняття готівки чи платних переказів. В ПУМБі це все і так безкоштовно, але комісія за такі операції чомусь є. Через це доводиться такі платежі проводити з інших банків.
2. Також є комісія, якщо оплата формально проходить за кордоном — навіть у гривні. Наприклад, оплата за таксі Bolt йде через Естонію, тому з картки списується більше, ніж вартість поїздки. В інших банках такого нема.
3. Є комісія за IBAN-платежі, хоча у багатьох конкурентів її вже немає.
4. Замовлення готівкової валюті в додатку наразі є тільки для її купівлі за готівковим курсом. Але НБУ вже досить давно дозволив купляти валюту на картки напряму чи через депозит, і було б непогано мати можливість бронювати необхідну суму. У мене проблем з видачею валюти не було, але краще вже мати можливість замовити її заздалегідь.
5. Треба нарешті доробити додаток — зараз там є дві різні види форми переказу по шаблону. А перекази на приватбанк зазвичай проходять лише з другого разу.
6. Було б непогано мати можливість підтверджувати поповнення картки через термінали в додатку — щоб не вводити код з смс (і заодно так збільшується ліміт суми з 5 до 30 тисяч). У того ж монобанку таке є.
7. Нема можливості випустити віртуальну картку, якщо вже є пластикова. Актуально, наприклад, якщо основна втрачена і її заблоковано.
Це не дуже великі мінусі, загалом банк має хороші умови та зручне обслуговування. Але вирішення таких проблем могло б зробити його ще краще.
Дякуємо за відгук та щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені нашим обслуговуванням, а наші послуги для Вас не тільки зручні, а й вигідні. Дякуємо за Ваші зауваження і пропозиції! Бажаємо надати відповідь на кожне з них:
1. Відповідно до тарифів, дані операції вважаються як «переказ коштів через інший сервіс», тому нараховується комісія 0,5% та є денний ліміт 700 доларів в еквіваленті та 3 операції на день.
2. При розрахунках за послуги в компаніях, що зареєстровані за кордоном, розрахунки за товар/послугу відбувається в іноземній валюті, тому може відбуватися конвертація. У нашому банку конвертація прив'язана до долару та розрахунок йде по комерційному курсу нашого банку (на сьогодні це 37,30).
Наприклад: послуга коштує 2 EUR. Спершу сума конвертується у USD по курсу Міжнародної платіжної системи (Visa, Mastercard), а потім ця сума конвертується у UAH по комерційному курсу нашого банку. Таким чином, сума списання з гривневого рахунку може відрізнятися від заявленої.
3. У нашому банку відсутня комісія при переказах за IBAN на рахунок нашого банку, проте при переказах на рахунок іншого банку нараховується комісія 0,5% (мін. 3 грн, макс. 500 грн)
4. Замовити валюту для зняття з карткового рахунку можливо за допомогою гарячої лінії нашого банку. Номери телефонів для зв'язку:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
5. Просимо надіслати нам скріншоти на електронну пошту smm@fuib.com аби у нас була можливість розібратися детальніше у проблемі.
6. Звертаємо Вашу увагу, що дана функція тимчасово відключена за вимогою НБУ, ми неодмінно повернемо її назад при такій можливості.
7. Ви можете відкрити віртуальну картку до наявного рахунку. В межах одного рахунку може бути відкрита лише одна віртуальна картка.
Написати коментар
Не працює додаток пумб
Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Коментарі (1)
Оплата частинами
Хочемо зазначити, що на даний момент, оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливо лише за наявності документів в Дія (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку). Таким чином, у нас є можливість безпечно ідентифікувати клієнта та здійснити актуалізацію даних для розрахунку кредитного ліміту. Проте, у найближчих оновленнях застосунку ПУМБ Online буде доступна можливість оформлення за допомогою паперових документів.
Перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного дня!
Написати коментар
Блокування рахунків
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Коментарі (1)
Крутить банк грошима
Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.
Хочимо зазначити, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць без комісії можливо, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD/EUR, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD/EUR. В іншому випадку – 1%.
Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у валюті Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0aed3d43-62e9-4b7c-b273-b4a562b45a24
Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Коментарі (2)
ПУМБ не закрив кредит по програмі прощення
Спочатку що кошти повернуть, потім що вони не підлягають поверненню, потім що повернути їх мені має виконавець, потім що кошти не повернуть, бо в мене немає карткового рахунку в банку ПУМБ, потім знову що не підлягають поверненню, потім знову що повернуть, але після того як надішлють мені документи про закриття.
Два рази їздив до відділення банку (за 55 км від дому) але там тільки розводять руками, нібито в них немає взагалі інформації про мій кредит і все чим вони можуть допомогти, так це «звоніть у відділ заборгованості».
В аналітичному відділі, як я вияснив, моя справа з 19 жовтня. Написав скаргу, але відповіді не отримав.
Ні скарги, ні звернення, ні дзвінки, ні поїздки до відділення банку нічим не допомогли.
Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та все перевірити. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (1)
Крадуть гроші з карт
О це таке ставлення до клієнтів, банк жодної інформації не надав, що до розгляду моєї справи
Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення внутрішнього розслідування ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Хочемо повідомити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок.
Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.
Коментарі (3)