×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Злочинні дії банку
Прошу захистити мене від злочинних дій банку ПУМБ, який заблокував мій рахунок, що є єдиним джерелом мого доходу. Це є моя пенсія. В електронному листі банк не оголошує причину блокування, а по ґарячій лінії зазначив як підозрілі дії на рахунку. Але я апелюю лише моєю пенсією задля зняття готівки, розрахунку у торгівельних мережах та транзакцій між рахунками лише українських банків. Відвідати установу банку та зробити довіренність я не можу, тому що зараз я знаходжуся на лікуванні у Франції після перебування в оточеному Маріуполі. Я вже 3 місяці знаходжуся без коштів до існування і лише завдяки волонтерам та рідним можу звернутися до вас. Прошу вас допомоги у вирішенні питання щодо розблокування мого рахунку та онлайн доступу до нього.
Коментарі (3)
Кредитна картка
Написати коментар
Новий кешбек
— пункт 5.6 до 14.01.2025 р. мав такий вигляд:
«5.6. Нарахування Кешбеку може здійснюватися Банком протягом строку, зазначеного в описі Точки продажу.»
— починаючи с 14.01.2025 такий:
«5.6. Нарахування Кешбеку може здійснюватися Банком протягом 10 календарних днів.»
Наразі вже вечір 19 січня, а нарахувань за 8 платежів 9 січня немає. Жодної інформації (мітки, маркера, «підсвічування»), що ці комунальні платежі підпадають під умови акції ніде немає.
Підкажіть, будь ласка, куди подавати прохання про нарахування кешбеку за 9 січня?
Стосовно терміну (протягом 10 днів) нарахування кешбеку за комунальні послуги, інформація оператором вказана правильно, дане правило встановлено вже декілька років. Але не обов’язково чекати саме 10 днів, кешбек може бути нарахований відразу.
Ця інформація зазначається у застосунку в розділі «Вигоди» — «Кешбек від банку», натиснувши в правому верхньому кутку на знак ⓘ.
Коментарі (6)
Как меня обманул ПУМБ на 20 тысяч гривен
Шкода, що у Вас виникла негативна думка про наш банк. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних, щоб перевірити ситуацію описану у відгуку.
Коментарі (6)
Банк закрывает мой счет без объяснения причины
Никогда никаких проблем у меня с этим банком не было и я была ответственным клиентом который всегда гасил свои задолженности в срок и никогда не имела просрочек.Прошу разобраться в данной ситуации и принять какие то меры
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок
Коментарі (3)
Пришло смс о разрыве договора 16.01.2025
Я клиент клуба Persona за что плачу 500 грн в месяц
Имею высокий кредитный рейтинг 435 по УБКІ выше чем у 45% Украинцев
Ни каких рискованных операций я не совершал ни когда на нём
Основные траты по моему счету это были продукты, вещи, комунальные платежи, оплата квартплаты, заправки, кафе.
Иногда я покупал товары для себя на Aliexpress и Temu
Совершаю онлайн покупки в играх и подписки на разные приложения такие как Telegramm,TikTok,YouTube,Steam.
Имея идеальную репутацию у банка за своевременное погашение всех задолженностей по кредитам и рассрочкам он разрывает со мной деловые отношения без объяснения причин не потребовав даже если ему бы это было нужно сути проведённых операций которые я могу аргументировать.
Прошу разобраться в данной ситуации и принять какие то меры на этот счет.
Так как далее если эта ситуация не решиться я буду подавать заявление в суд и все издержки на Судовые сборы, адвокатов, причинённые неудобства и финансовые потери банк будет оплачивать за свой счет.Это будет мой принцип который я доведу до конца и в данной ситуации суд будет на моей стороне.
Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми перевіримо детальніше інформацію, що вказана у відгуку та за результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Коментарі (6)
Пумб нікому не буду радити
Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Написати коментар
Банк деградує
Шкода, що у Вас виникла негативна думка про наш банк. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення персональних даних, щоб ідентифікувати Вас, як клієнта банку та перевірити ситуацію описану у відгуку.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Коментарі (5)
Разорвали договор и нельзя снять деньги
Шкода, що виникла негативна думка про наш банк. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних, щоб перевірити ситуацію.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (5)
Найгірший банк. навіть приват не такий
Нам прикро, що виникла дана негативна думка про наш банк. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних. Бажаємо розібратись в ситуації.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані стосовно адреси відділення, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Коментарі (7)
Чи Варто працювати із ПУМБ! Не приємні факти!
Ця людина розраховувалась зі мною за надані послуги.
Ігор надав мені квитанці. — № ї від (вкажи з квитанції), кошти він сам перерахував, послугу отримав
Через деякий час мій додаток ПУМБ був заблокований, тому що на мене подали якусь скаргу.
Коли я поїхав до ПУМБ банку, то мене не стали слухати, сміялись з того, що мене розвели і що ПУМБ банк ніяк не зможе допомогти і що єдиний варіант вирішення і розблокування банку — це повернення коштів Бортняку Ігору.
При чому банк не пояснив за що саме в на мене подана скарга, чому вони безпідставно утримують кошти більше 30 днів, хоча це порушує закон. Також був здивований відношенням працівників Відділення ПУМБ по вул. Велика Перспективна, 12 в місті Кропивницький. З мене просто сміялись і казали, що ніяк не можна вирішити це питання без повернення коштів Ігору Бортняку. Це максимально не клієнтоорієнтовні люди
тепер виходить, що будь яка людина може перевести мені гроші на карту, подати через гарячу лінію ПУМБ банку усну скаргу і цього достатньо, щоб такий банк (який я звичайно нікому нізащо тепер НЕ РЕКОМЕНДУЮ) як ПУМБ просто назавджи заблокував кошти і користувався ними в своїх цілях.
ніякі пояснення вони не хочуть приймати, консультанти некомпетентні і перелякані, ніяк не зацікавленні в вирішенні питань.
Хоча мені людина оплатила кошти, надала самостійно квитанцію і отримала послугу. Навіщо ій на мене скаржиться?
І чому якась скарга через гарачу лінію пумб може назавжди заблокувати мені мій додаток і кошти? чому банку достатньо дзвінка якоїсь людини, щоб утримувати безпідставно і не згідно закону мої кошти більше 30 днів?
Я буду подавати ще скаргу до НБУ, щоб вони перевірили законність дій банку і НІКОМУ НІКОЛИ НЕ РАДЖУ ЗВЯЗУВАТИСЬ З ЦИМИ ШАХРАЯМИ, у вас украдуть кошти і будуть ще з цього сміятись, бо можливо всі вони в долі.
Ми бажаємо більш детально розібратись в ситуації яку Ви описали в відгуку, саме тому, ми написали Вам в особисті повідомлення для уточнення інформації. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали на Вашу анкетну електронну пошту.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (3)
Заблокували доступ до карти без роз’ясненя причини
Шановний клієнте, по Вашим рахункам встановлені обмеження на здійснення видаткових операцій
Тепер потрібно їхати за 100 км від дому шоб вирішити чому банк так поступив, кошти само собою заблокували хоть сума не велика але ситуація як би не була дуже не приємна, кошти само собою не повернуть, розясненя через оператора або чат не приймають. Користувався банком два роки, наразі дуже розчарований ним
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми бажаємо розібратись в ситуації, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних. Очікуємо на відповідь.
Дякуємо за очікування! Ми перевірили інформацію вказану Вами в відгуку та можемо вказати, що обмеження по Ваших карткових рахунках і особистому кабінеті ПУМБ зняті. Наразі Ви можете вільно користуватись рахунками.
Радимо Вам уникати операцій, що можуть містити ознаки шахрайських дій.
Сподіваємось, що в майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від співпраці з нами!
Коментарі (1)
Заблокировали деньги на пол года
Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (1)
Мошенники с которыми нельзя даже договоров подписывать
Написати коментар
Банк розірвав договір обслуговування
10 місяців взагалі не користуюсь карткою, окрім випадку в вересні, коли переоформлювала дані в Нафтогаз, працівник сказала що треба активувати мою картку, бо вона в мене не активна, і я при ній перекидала 200 грн, і потім ними ж поповняла рахунок. Все. А потім ще телефонували дівчата-оператори, і просили оцінити роботу банку при переоформленні даних.
Виходить, що якщо не користуєшся, ти теж ризиковий клієнт з ризиковими операціями. Просто дивна сама ситуація
Прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми перевіримо детальніше інформацію, що вказана у відгуку та за результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Написати коментар
Блокування рахунку.
Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію ми надіслали у приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (1)
кредитна карта
Дякуємо за високу оцінку послуг нашого банку. Раді, що обираєте нас! 😌
Приємного користування!
Коментарі (2)
Терминалы City24 и EasyPay
Поповнити картку Ви можете у будь-якому зручному для Вас відділенні нашого банку, з адресами яких можливо ознайомитися за посиланням: https://about.pumb.ua/map#258 А також у застосунку (на «Головній» натисніть на зображення профілю у правому верхньому куті — «Банкомати та відділення»).
Коментарі (6)
Порушення прав клієнтів
27.11.2024 року я повторно звернувся до вказаного відділення з доказами законного походження коштів. Однак працівник банку, оператор Вікторія, відмовила в їхньому розгляді та прийнятті.
Станом на сьогодні на моєму рахунку утримується сума в розмірі 27 806 грн. Такі дії є неприпустимими, оскільки вони порушують мої законні права та чинне законодавство України.
Я наполягаю на негайному поверненні моїх особистих коштів у повному обсязі. Затримка коштів без належного юридичного обґрунтування є грубим порушенням, яке негативно впливає на репутацію банку.
Рекомендую всім потенційним клієнтам уважно зважити ризики співпраці з цією фінансовою установою.
Очікую на офіційну відповідь та вирішення ситуації у найкоротший термін.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
Дякуємо за очікування! За результатами перевірки, хочемо повідомити, що кошти Вам повертати не потрібно. Блокування по рахунку встановлене 06.01.2025 року Департаментом Фінансового Моніторингу. Вам необхідно надати документи, які підтверджують джерело походження зарахованих коштів.
На Вашу анкетну електронну пошту був відправлений офіційний електронний лист стосовно переліку документів, оскільки на телефонні дзвінки Ви не відповідаєте.
Коментарі (2)
Відкриття рахунку/картки якщо клієнт є ФОП
І от у чому проблема у більшості банків: вони не тільки перекази не вміють проводити автоматично без участі співробітника, вони і рахунок відкрити без участі співробітника не можуть. Тобто вночі чи на вихідні ця операція відкриття картки чи депозиту може зависнути на кілька годин, а то і днів.
І тут ПУМБ один з небагатьох хто зміг автоматизувати цей процес так що відкрити рахунок можна навіть в 12 ночі — вже кілька раз пересвідчувався в цьому і минулою ніччю скористався ще раз. А два інших банка цю перевірку провалили: в одному взагалі не можливо відкрити рахунок поза робочим часом, в іншому картка заморожена на час реєстрації і це триває вже 7 годин.
Написати коментар