Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
dianatkachuk12 1 грудня 2023, 17:24
Добрий вечір.
Щойно відкрила кредитну карту. Чому на карті вказано рядок «використано» і після цього величезна сума? Я ще нічого не використовувала, лише відкрила карту.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 1 грудня 2023, 17:44
Вітаємо!

Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, щоб ми могли розібратися в ситуації детальніше.
sasha1312 1 грудня 2023, 13:07
заблокировали карту и говорят обратится в отделение с паспортом, я в данный момент нахожусь за границей, вопрос — как?
ПУМБ
Відповідь банку
1 грудня 2023, 13:21
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Torpid 30 листопада 2023, 19:45
Я являлся клиентом банка ПУМБ меньше двух недель. По началу я был доволен услугами банка, но недавно со мной произошел инцидент, который полностью изменил мое мнение о ПУМБ.
Сегодня я хотел оплатить покупку в онлайн магазине, захожу в приложение и вижу -777 миллионов, начинаю гуглить и понимаю, что счет мне заблокировали. Я сразу же написал в поддержку банка, там ничего не сообщили о причинах.
Я точно знаю, что причин для блокировки нет, на карте около десятка транзакций, 3 оплаты в онлайн магазине (суммы до 5 долларов), пара покупок оффлайн, 3−4 пополнения с моей карты монобанка. Дня 4 по счетам вообще не было движений. Регистрацию проходил через bankid.
Я не мог поверить, что банк может так поступить со своим клиентом. Абсолютно нулевая работа техподдержки. У меня есть счета в привате, абанке и моно никогда ничего подобного не было. Хотя сумма остатка небольшая, все же очень не приятно. Не знаю когда я попаду в отделение банка.
Я рекомендую всем потенциальным клиентам банка ПУМБ очень внимательно подумать, прежде чем открывать счет в этом банке.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 22:55
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яку Ви описали. Для цього просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН для ідентифікації. Це дозволить нам з'ясувати причини блокування та надати Вам зворотній зв'язок з результатами перевірки.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Teide 30 листопада 2023, 17:17
Для того, щоб поповнити власну картку в банкоматі, потрібно вводити спочатку номер телефону, потім код з смс, потім номер картки. Це дуже незручно!
Зручно вставити картку в банкомат, ввести пін і поповнити її. Якщо потрібно поповнити іншу картку, то тоді вже дійсно потрібно ввести її номер. Саме так працюює поповнення карток в тому ж Приваті.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 18:18
Вітаємо!

Поповнення картки в терміналі самообслуговування вимагає введення її номеру після авторизації за номером телефону.

Шкодуємо, що наш сервіс виявився незручним у користуванні для Вас. Ми зафіксували Ваш відгук для того, щоб врахувати його для покращення роботи наших терміналів в подальшому.
Teide 30 листопада 2023, 16:58
Завжди вважав, що автопролонгація потрібна клієнту, щоб продовжити депозит на первинних умовах. Виявляється, у ПУМБі це так не працює і банк змінює відсотки, що є головною умовою депозиту. Причому ніде в депозитному договорі це не написано. Буду шукати банки, де ми однаково розуміємо умови автопролонгації.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 17:58
Вітаємо!

Автопролонгація депозитного договору відбувається з процентною ставкою, яка діє на момент пролонгації вклада.

При оформленні першого рахунку в банку клієнт підписує заяву про приєднання Договору про комплексне банківське обслуговування фізичних осіб (ДКБО), яке визначає умови співпраці банку та клієнта. Згідно пункту 8.14.1. ДКБО, «процентна ставка на кожний новий строк розміщення Вкладу встановлюється у розмірі, що визначений Банком на дату початку кожного нового строку розміщення Вкладу для вкладів фізичних осіб з аналогічними умовами розміщення».

Ознайомитися з текстом ДКБО можна у будь-якому відділенні ПУМБ та на нашому офіційному сайті pumb.ua («Звернення та безпека» — «Документи» — «Публічна пропозиція АТ „ПУМБ“ на укладання договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб»).
Vladr 30 листопада 2023, 16:07
28.11.2023 получил в приложении сообщение о блокировке денег в сумме 354 грн. После общения со службой поддержки пришло письмо с требованием закрыть счет.
Сразу же поехал в банк. Сотрудники сказали, что закрыть счет почему-то смогут только после 01 декабря и мне нужно ждать звонка.

Сегодня в приложении приходит сообщение с требованием актуализировать паспортные данные. Задал вопрос по е-мейл по поводу 354 грн. В ответ получил это: «У відповідь на Ваше звернення повідомляємо, що для уточнення можливості отримання коштів необхідно звернутись до відділення Банку з оригіналами документів, паспорт та ІПН.»

Так я ж позавчера обращался с документами, они никому нафиг не нужны были и сотрудница сказала, что деньги вернут. А из процитированного выше ответа следует, что деньги могут и не вернуть.

ПУМБ — у вас все настолько плохо, что начали мелочь по карманам тырить и деньги просто так крысить?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 17:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації, яка склалася. Для цього ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його в роботу. Після перевірки причин блокування ми надамо Вам відповідь з результатами в особистих повідомленнях.
VLAD140606 30 листопада 2023, 16:00
Компетентность сотрудников 13 отделения ПУМБ в г. Днепр мягко говоря слабенькая.
1 Клиента, (скажем так в не очень вежливой форме) отказались обслуживать по причине отсутствия вклееной в паспорт фотографии! Совершенно не принимая во внимание тот факт, что клиент имеет Мариупольскую регистрацию! (Ну конечно, кому это интересно)
И то, что существует постановление кабмина 1202 от 21.10.22 вообще никто даже не слышал.
2. Доверенность по которой в текущем году уже осуществлялись в ПУМБ банковские операции и которая уже проверялась юридической службой банка, вдруг оказалась «не правильная»! Ну так решила сотрудник отделения!
3. Высокомерие и не внимательность к клиенту сотрудника отделения с победоносным именем Виктория просто вопиющее!!!
Руководители ПУМБ А-У, что происходит???
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 30 листопада 2023, 17:26
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас залишилися негативні враження від обслуговування у нашому відділенні. Ми передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після того, як перевіримо коректність консультації.
11.11.2023 в 9.42 сделала оплату коммунальных услуг через систему Новаком с зарплатной карты банка Пумб. После оплаты никаких транзакций, оплат, покупок не совершала. В 15.57 с моей карты было списано 123.85 долларов, в 16.57- 195.68 долларов.На телефон пришли сообщения, что деньги списываются на покупки в Алиэкспрес. Позвонила на горячую линию банка, карту сразу заблокировали.После этого были еще попытки списания денег,(пришло сообщение на телефон) что отображено в моем личном кабинете. Заявление на возврат денег написала, в полицию тоже обращалась. 20.11.2023 деньги, списаные мошенниками пришли на карту в гривневом эквиваленте, но они заблокированы. 25.11.2023 пришло сообщение на телефон, о списании 123.85 долларов (по курсу 4619,61.гр).На моей зарплатной карте теперь баланс с минусом -4619,61 гр.Куда смотрит служба безопасности банка? Как можно доверять свои деньги банку? Где гарантия, что моя следующая зарплата не будет украдена? Звонила на горячую линию в Пумб, где меня переключали от специалиста к специалисту, в конце концов последний оператор сказала, что Пумб рассмотрел мое заявление и принял решение деньги не возвращать, посоветовала самой разбираться с организацией, куда были списаны деньги. Это вообще нормально? Зачем нужны такие банки?
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 27 листопада 2023, 12:02
Вітаємо!

Нам дійсно шкода, що Ви постраждали від такої ситуації. Ми вже зареєстрували Ваше звернення та направили його у роботу відповідального спеціаліста. Після повторної перевірки списань ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком щодо рішення банку.
Полезный комментарий
PUMB 28 листопада 2023, 17:19
Вітаємо!

Ми уважно розглянули Ваше звернення та дізналися, що повторне списання відбулося за ініціативи банку-еквайра, так як він відмінив оскарження списаної суми. З нашої сторони, 27.11.2023р. було продовжено оскарження даної операції. Деталі ми надіслали Вам у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива. Радимо не вводити дані картки на сумнівних сайтах, завжди перевіряти їх надійність та використовувати для інтернет-оплат окрему картку з обмеженими лімітами та сумою, на приклад, віртуальну.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Також після повного вирішення ситуації ми додатково Вас повідомимо.
Євген Семенівський 26 листопада 2023, 19:21
Заблокировали карты без предупреждения. Мол якобы что-то подозрительно банку. Обратился один раз на гар линию, сказали что пользуйся все хорошо, но с то же время при переводе денег (ой щось пішло не так) позвонил второй раз Отвечают тож самок что все хорошо, походу издеваются думаю. Дальше решил связаться с чат ботом ., Там мне такой-то хамоватый оператор пишет что твоя карта заблокирована на 30 дней. Я ему говорю с какой стати покажите мне из-за какого платежа и т. д.. В ответ получил, слушай хочеш отчитаться за все переводы за 4 месяца. Или мы вообще заблокируем карту навсегда с моими деньгами. Вообщем хитрый банк решил прочло в наглую пользоваться моими деньгами и все. Да при этом моя и жены фирмы на данный момент обслуживаются в этом чудо банке. Что при общении с оператором я не однажды повторял что я без проблем поясню. Что 30000 грн на моей карте это мои заработанные деньги.
Вообщем осталось неделя до разблокировки карты и все (якобы может еще что они придумают) и думаю с этим банком будет разорвано, не только карты физ лиц, но и ФОПЫ обслуживать здесь не будем, ато смотри они и в оборотных средствах по фирме что-то придумают, а потом бегай и пляши с бубном.
Вообщем вердикт таков: банк отстой., можно не увидеть свои деньги.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 26 листопада 2023, 19:31
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникла така думка про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації детальніше та перевірити коректність консультації. Просимо Вас надіслати у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість провести перевірку. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Natalia Ichk 24 листопада 2023, 17:07
Відділення за адресою: Харків, пр-т Гагаріна, 167
Відповідно до пункту 6.7. наказу Міністерства фінансів України від 09.12.2011 № 1588 «Про затвердження Порядку обліку платників податків і зборів» визначено коло осіб фізичних осіб, які не є підприємцями та здійснюють незалежну професійну діяльність.
Під час відкриття рахунків зазначеному колу осіб, у банка виникають де-які технічні труднощі, що пов’язані з ідентифікацією незалежної професійної діяльністю клієнтів.
У своєї роботі співробітники банку ПУМБ проявили професіоналізм та повагу до майбутнього клієнту, розібралися зі всіма питаннями та відкрили рахунок самозайнятої особи.

Дякую Вам!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 листопада 2023, 17:33
Вітаємо!

Дякуємо, що знайшли можливість оцінити зусилля наших колег. Сподіваємося на плідне продовження нашої співпраці. Працюємо для Вас!
Paul Dmitriev 24 листопада 2023, 16:00
Оформлял кредитную карту в начале ноября для того, чтобы можно было выгодно приобретать в Розетке с хорошей оплатой частями через ПУМБ. В итоге в черную пятницу мне отказывает банк в оплате частями, хотя лимит в 30к грн сумма заказа не превышает. В сообщении мобильного приложения просто указано — отказ, активно пользуйтесь дальше услугами банка, чтобы получить одобрение потом. Офигеть просто. Набрал сотрудницу, к которой с Нетешина в Острог катался ради оформления карты — она сама не может понять, что это за фигня. Приехал к ней, повторно провели авторизацию, потому как стояло какое-то непонятное ограничение НБУ при быстрой авторизации при оформлении карты. После этого ограничение было снято и при ней попробовал снова сделать заказ с оплатой частями и снова отказ. На горячей линии что-то мне задвигали за общий лимит, мол если его не видно, значит недоступно, доступно будет в следующих обновлениях. Это бред одним словом и одно разочарование. И откройте уже у нас в Нетешине хотя бы точку выдачи! Я не говорю уже об отделении, которое у нас было и исчезло.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 24 листопада 2023, 17:42
Вітаємо!

Нам шкода, що ця ситуація негативно вплинула на Ваші плани та враження про співпрацю з нами. Ми бажаємо розібратися в причинах відмови детальніше, тому вже передали Ваше звернення в роботу відповідального відділу. Після отримання результатів ми повернемося до Вас зі зворотнім зв'язком.
Полезный комментарий
PUMB 27 листопада 2023, 17:32
Вітаємо! Задля збереження банківської таємниці, ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення.
20 листопада, заблокували рахунок. Не було змоги написати в підтримку, тому що заблокували додаток. Всі способи комунікації обрізали. Через пошту сказали, звертатись до відділення. Звернулись до відділення, нам вказали транзакцію на яку була скарга в усному вигляді. Всі докази, що оплата була вірно зарахована надали спеціалісту. Потім прийшла відповідь повертати кошти або закривати рахунок. Для повернення коштів, потрібно надати біржі скаргу, яка надійшла на банк. Банк дану скаргу не може надати в жодному вигляді. Таке враження, що банк допомогає шахраю!!!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 листопада 2023, 15:08
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми перевіримо всі деталі та після перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 24 листопада 2023, 18:21
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Владислав Стриженко 22 листопада 2023, 9:27
Совсем недавно я писал отзыв и описывал свою проблему. Сотрудники банка быстро отреагировали и помогли решить вопрос, благодарен банку!
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 22 листопада 2023, 9:53
Дякуємо за щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені нашими послугами!
armunk 21 листопада 2023, 21:02
Користуюсь дебетовою карткою (всеКартка) вже більше трьох років, і за цей час банк не допустив жодної проблемної ситуації.

Тарифи — кращі з усіх банків (безкоштовно майже все), додаток в цілому зручний, обслуговування у відділенні (Мукачево) — тільки позитив. Користувався мабуть всіма послугами, крім кредитних — і зауважень не маю. Майже…

Декілька речей, які можна покращити:

1. Є комісія за квазі-кеш операції по дебетовій картці. Тобто платежі на кшталт OLX-доставки, пром-оплати або наложки в Новій пошті будуть з комісією 0,5%. Зазвичай такі комісії вводять, щоб клієнти не виводили кошти в обхід платного зняття готівки чи платних переказів. В ПУМБі це все і так безкоштовно, але комісія за такі операції чомусь є. Через це доводиться такі платежі проводити з інших банків.

2. Також є комісія, якщо оплата формально проходить за кордоном — навіть у гривні. Наприклад, оплата за таксі Bolt йде через Естонію, тому з картки списується більше, ніж вартість поїздки. В інших банках такого нема.

3. Є комісія за IBAN-платежі, хоча у багатьох конкурентів її вже немає.

4. Замовлення готівкової валюті в додатку наразі є тільки для її купівлі за готівковим курсом. Але НБУ вже досить давно дозволив купляти валюту на картки напряму чи через депозит, і було б непогано мати можливість бронювати необхідну суму. У мене проблем з видачею валюти не було, але краще вже мати можливість замовити її заздалегідь.

5. Треба нарешті доробити додаток — зараз там є дві різні види форми переказу по шаблону. А перекази на приватбанк зазвичай проходять лише з другого разу.

6. Було б непогано мати можливість підтверджувати поповнення картки через термінали в додатку — щоб не вводити код з смс (і заодно так збільшується ліміт суми з 5 до 30 тисяч). У того ж монобанку таке є.

7. Нема можливості випустити віртуальну картку, якщо вже є пластикова. Актуально, наприклад, якщо основна втрачена і її заблоковано.

Це не дуже великі мінусі, загалом банк має хороші умови та зручне обслуговування. Але вирішення таких проблем могло б зробити його ще краще.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 23 листопада 2023, 17:17
Вітаємо!

Дякуємо за відгук та щирі слова! Ми щасливі, що Ви задоволені нашим обслуговуванням, а наші послуги для Вас не тільки зручні, а й вигідні. Дякуємо за Ваші зауваження і пропозиції! Бажаємо надати відповідь на кожне з них:

1. Відповідно до тарифів, дані операції вважаються як «переказ коштів через інший сервіс», тому нараховується комісія 0,5% та є денний ліміт 700 доларів в еквіваленті та 3 операції на день.

2. При розрахунках за послуги в компаніях, що зареєстровані за кордоном, розрахунки за товар/послугу відбувається в іноземній валюті, тому може відбуватися конвертація. У нашому банку конвертація прив'язана до долару та розрахунок йде по комерційному курсу нашого банку (на сьогодні це 37,30).
Наприклад: послуга коштує 2 EUR. Спершу сума конвертується у USD по курсу Міжнародної платіжної системи (Visa, Mastercard), а потім ця сума конвертується у UAH по комерційному курсу нашого банку. Таким чином, сума списання з гривневого рахунку може відрізнятися від заявленої.

3. У нашому банку відсутня комісія при переказах за IBAN на рахунок нашого банку, проте при переказах на рахунок іншого банку нараховується комісія 0,5% (мін. 3 грн, макс. 500 грн)

4. Замовити валюту для зняття з карткового рахунку можливо за допомогою гарячої лінії нашого банку. Номери телефонів для зв'язку:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

5. Просимо надіслати нам скріншоти на електронну пошту smm@fuib.com аби у нас була можливість розібратися детальніше у проблемі.

6. Звертаємо Вашу увагу, що дана функція тимчасово відключена за вимогою НБУ, ми неодмінно повернемо її назад при такій можливості.

7. Ви можете відкрити віртуальну картку до наявного рахунку. В межах одного рахунку може бути відкрита лише одна віртуальна картка.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
klient2022 21 листопада 2023, 17:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Личаківська, 10
Я не можу поставити додаток Пумб в телефон. Вводжу свій номер телефону, а смс код на телефон — не приходить.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 листопада 2023, 18:49
Вітаємо!

Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Полезный комментарий
PUMB 23 листопада 2023, 13:47
Вітаємо! На жаль, ми так і не отримали від Вас необхідно інформації для проведення перевірки. Просимо надіслати її у приватні повідомлення.
klinok 21 листопада 2023, 15:05
Послуга доступна тільки для власників id карти
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 21 листопада 2023, 16:20
Вітаємо!

Хочемо зазначити, що на даний момент, оформлення послуги «Сплачуйте частинами» можливо лише за наявності документів в Дія (ID-паспорт або закордонний паспорт нового зразку). Таким чином, у нас є можливість безпечно ідентифікувати клієнта та здійснити актуалізацію даних для розрахунку кредитного ліміту. Проте, у найближчих оновленнях застосунку ПУМБ Online буде доступна можливість оформлення за допомогою паперових документів.

Перепрошуємо за незручності та сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами. Бажаємо Вам гарного дня!
karina11 20 листопада 2023, 18:35
Намагалася увійти у мобільний додаток зі свого робочого телефону. З мого основного телефону в додаток входила, а на робочому видавало помилку. Декілька разів телефонувала в банк, щоб вирішити дане питання. Співробітники спрямували мене у відділення банку, де мені так нічим і не допомогли. У відділенні сказали, що через неправильне введення код паролю служба безпеки з власних міркувань повністю заблокувала рахунок. Я витратила багато часу на поїздку у відділення та спілкування зі співробітниками банку, але питання так і не було вирішено. Тільки даремно витратила час. Вже 2-ий день не маю доступу до моїх коштів.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 20 листопада 2023, 18:42
Вітаємо!

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Просимо Вас надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Полезный комментарий
PUMB 22 листопада 2023, 11:02
Вітаємо! Ми надали зворотній зв’язок у приватні повідомлення задля збереження банківської таємниці.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Борис Сват 18 листопада 2023, 10:15
Якщо купити валюту у Пумбі, то чекати треба місяць- календарний, тоєсть хтось і півтора і цілий.
ПУМБ
Відповідь банку
18 листопада 2023, 12:35
Вітаємо!

Нам дуже прикро, що у Вас склалося таке враження про роботу нашого банку.

Хочимо зазначити, що відповідно до тарифів дебетової карти «ВсеКАРТА», зняття готівки у касі банка ПУМБ з карткою до 2 разів на місяць без комісії можливо, при умові, що на всіх рахунках для особистих виплат та депозитних рахунках клієнтів USD/EUR, за минулий календарний місяць був щоденний позитивний залишок не менше ніж 500 USD/EUR. В іншому випадку – 1%.

Більш детально ознайомитись з умовами обслуговування пакету послуг «ВсеКАРТА» у валюті Ви можете за посиланням: https://apim.pumb.ua/api/assets/pumb/0aed3d43-62e9-4b7c-b273-b4a562b45a24

Сподіваємося, що Ваша думка про роботу нашого банку зміниться у кращу сторону та Ви будете повністю задоволені нашими послугами.
Andrii01 16 листопада 2023, 22:26
Отримав від банка ПУМБ пропозицію закрити готівковий кредит по програмі прощення. Перед оплатою уточнив відповідну інформацію на гарячій лінії і у відділенні банку, де мені підтвердили, що таку можливість маю. 27 вересня було внесено повну суму, яка була домовлена з банком (8900 грн) на касі відділення банку. Після оплати мені повідомили, що я всі зобов’язання перед банком виконав та протягом 14 днів кредит буде закрито, а документи про закриття будуть відправлені на мою адресу (повну інформацію я вказав у онлайн формі на сайті банку). З моменту оплати пройшло майже 2 місяці а кредит так і не закрили. Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості, але там окрім «чекайте» та «Ваша справа в аналітичному відділі» більше нічого не почув. Також після оплати з мене додатково було стягнено кошти в рамках виконавчого провадження по даному кредиту (в жовтні та листопаді). Неодноразово звертався на гарячу лінію відділу заборгованості з приводу цього питання, але що я тільки не почув від представників банку.
Спочатку що кошти повернуть, потім що вони не підлягають поверненню, потім що повернути їх мені має виконавець, потім що кошти не повернуть, бо в мене немає карткового рахунку в банку ПУМБ, потім знову що не підлягають поверненню, потім знову що повернуть, але після того як надішлють мені документи про закриття.
Два рази їздив до відділення банку (за 55 км від дому) але там тільки розводять руками, нібито в них немає взагалі інформації про мій кредит і все чим вони можуть допомогти, так це «звоніть у відділ заборгованості».
В аналітичному відділі, як я вияснив, моя справа з 19 жовтня. Написав скаргу, але відповіді не отримав.
Ні скарги, ні звернення, ні дзвінки, ні поїздки до відділення банку нічим не допомогли.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 листопада 2023, 9:41
Вітаємо!

Нам дуже шкода, що у Вас виникло таке враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися у ситуації та все перевірити. Після отримання результатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Wll4367 16 листопада 2023, 18:47
Зловмисники вкрали з банківської карти майже 13000 грн. провівши незаконні транзакції, оплатили товари моєю картою в Інтернет магазинах. Захист банком ПУМБ своїх клієнтів взагалі відсутній, надійність банка рівна «0». Звернувшись в відділення банку з заявою про незаконні дії списання коштів з моєї карти, працівники відділення мені зауважили, що я сам винен, що тримав велику суму на картці, і таке досить часто трапляється. В даному банку я відкривав депозит, тоді ж мені видали і картку, якою я не користувався, після закінчення терміну депозиту, кошти були перераховані на картку, звідки їх «благополучно» і вкрали. (встиг заблокувати карту, тому вкрали лише 13000, а так би вкрали все) Поспілкувавшись з працівниками і керівником відділення, на повернення коштів надії майже нема, тому що, за їх ствердженнями, я повинен був знову переложити гроші на депозит, оформити страховку, прив’язати sim-карту до паспорта, тоді б їх не вкрали, та і взагалі йди ти «любий друже» до поліції і там пиши заяву, це твої проблеми, а не банка.
О це таке ставлення до клієнтів, банк жодної інформації не надав, що до розгляду моєї справи
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 17 листопада 2023, 9:06
Вітаємо!

Нам шкода, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися детальніше і просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону у приватні повідомлення. Після проведення внутрішнього розслідування ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Полезный комментарий
PUMB 27 листопада 2023, 21:13
Вітаємо! Дякуємо, що зачекали!

Хочемо повідомити, що кошти, які були списані шахрайським шляхом, уже повернуті на Ваш рахунок.

Для запобігання будь-яких спроб шахрайських дій, ми передбачили відключення інтернет-оплати у застосунку ПУМБ Online: у налаштуванні картки вимкніть інтернет оплату, після цього будь-яка оплата в Інтернеті буде неможлива.

Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції, проте сподіваємося, що у майбутньому Ви будете отримувати лише позитивні враження від користування нашими послугами.

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 40.3 40.9
PLN 9 9.55
USD 37 37.5
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
EUR 40.3 40.9
PLN 9 9.55
USD 37 37.5
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ПУМБ, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.