×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ПУМБ
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 45 | 45.7 |
PLN | 10.1 | 10.6 |
USD | 41 | 41.6 |
Всі курси банку |
ПУМБ ошукав з кешбеком Фори
Хочу розповісти як мене ошукав ПУМБ з кешбеком від магазину Фора.
У застосунку мені обіцяли 5% кешбек при замовленні онлайн доставки товарів з магазину Фора і оплати або на сайті або курьеру.
Так от, все зробив як і було у правилах кешбек, але замість 5% мені дали 0.5% кешбек.
Замість 82 грн кешбек я отримав 8 грн.
Нажаль, але мене надурили.
Зараз намагаюсь вибити якось кешбек що мені обіцяли.
Але це все вже має неприємний присмак.
Щоб вибити свій кешбек треба кудись дзвонити, писати, доказувати…
ПУМБ, ну як так?
Коментарі (2)
Банк не дає можливість погасити кредитну картку
Чому банк порушує законне право клієнта на погашення кредитної заборгованості в день звернення для уникнення сплати відсотків штраф і інших платежів, як це мало б би бути згідно закону?
Натомість банк вимагає пояснень всіх надходжень на рахунки з березня місяця, хоча зараз на поточних рахунках немає залишку і не зрозуміло чому банк обмежує право на погашення кредитного боргу таким чином.
Будь ласка, прошу розібратися і надати можливість реалізувати право клієнта на погашення кредитної заборгованості у відділення за довіреністю з закриттям відповідного рахунку.
Питання залишаються невирішеним до сих пір.
Написати коментар
Негативний досвід з блокуванням рахунку та відсутність підтримки
Після кількох спроб зв’язатися з підтримкою через Telegram і дзвінок через сайт, вдалося зв’язатися з відділом безпеки. Мене запитували стандартні питання, і зрештою сказали спробувати переказ через 10 хвилин. Я був упевнений, що все в порядку. Але при наступному вході в додаток мене викинуло з системи і попросило змінити код-пароль, для чого потрібні дані картки. Оскільки картка віртуальна, ці дані я не зміг надати.
Додаткові спроби зв’язатися з банком не увінчалися успіхом. У Telegram радили відкрити нову сесію, а дзвінок через сайт повідомляв, що питання можна вирішити лише з фінансового номера. Я поповнив рахунок для дзвінків у роумінгу і звернувся в банк, щоб відновити код-пароль, але мені сказали, що рахунок заблоковано. Підтримка, яка обіцяла розблокувати переказ, насправді заблокувала рахунок. Після чергового дзвінка отримав електронний лист зі стандартною відповіддю: рахунок не буде розблоковано, і я маю особисто з’явитися у відділення банку.
На даний момент банк утримує 140 тисяч гривень і не планує їх повертати. Дуже розчарований сервісом і ставленням до клієнтів.
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Написати коментар
шахрай клієнт банку ПУМБ
P. S. є квитанція про оплату.якщо потрібно, я скину
Прикро, що Ви стикнулись з даним досвідом. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Коментарі (1)
Шахрайство
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написати коментар
Як ПУМБ блокує рахунки без пояснень: реальна історія!
Перевів зі свого підприємницького рахунку на картку ПУМБ гроші, оплачував покупки в магазинах, онлайн та закордонних. І все йшло добре до моменту, поки раптово через місяць мій рахунок не заблокували без жодних попереджень! Написали, що розірвали договір без жодного пояснення!
На мій запит відповіли, що нібито відсутні підтвердження походження коштів. У мене все є! Жодних запитів, ніяких повідомлень, нічого! Просто взяли і заблокували. Я не проводив жодних підозрілих транзакцій, не було переказів від інших осіб — тільки мої власні гроші з підприємницького рахунку. Сума транзакцій — до 100 тис. грн, при офіційно задекларованому доході набагато більшому. Але ні, просто блокування і тиша.
Це жахливе порушення прав клієнта! Я хочу зрозуміти, як таке можливо у сучасній банківській системі? Де моя можливість надати документи, пояснити транзакції? Чому без попередження? ПУМБ, це не просто формальність — це реальні люди, їхні зароблені кошти і життя, які ви раптово вирішили заблокувати без пояснень і можливості зкомунікувати.
Хочу, щоб інші знали про цей досвід і задумалися перед тим, як довірити вам свої гроші. Це просто абсурд і беззаконня!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Коментарі (1)
Спам від колекторських агенств
Якась людина залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник занес номер телефону у базу, прийнявши це за істину, та забила на кредит. Тепер, мені цілодобово дзвонить колекторська компанія, яка працює по агенському договору з ПУМБом, та просить погасити заборгованість, оскільки невідома мені людина залишила мій номер телефона у якості свого. Розмовляти там немає з ким, починаються сто вопросів по кругу, ким Вам приходиться, скільки років Вам належить номер, як Вас зовут, де знаходитесь, та ін. що немає ніякого відношення до предмету діалогу.
Після дзвінка на горячу лінію ПУМБу, а саме Департаменту простроченої заборгованості, почали задавати ти самі питання, та рекомендували підійти на відділення для деактивації номера!
Тобто, якась особа залишила мій номер телефона у якості контактного, співробітник банку не перевірив його, внес до бази, тепер мені дзвонять постійно зі спамом та погрозами, і я ще повинен витрачати свій час та йти до відділення, доказувати, що я не ця особа.
ПУМБ, Ви там як, все в Вас з бізнес-процесами нормально?
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після отримання результатів перевірки, ми неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Перепрошуємо за надані незручності. Ситуацію виправили. Більше Вас не будуть турбувати дзвінками. Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (6)
Банк ПУМБ
Нам прикро, що у Вас склалось негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, що склалась. Після цього ми обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (1)
Не отдают деньги уже месяц
Я пыталась донести что родителей нет в стране, и что это не повод не отдавать мне мои же деньги, с моего личного счета. Если я смогла зарегистрироваться в банке, и проводить операции, это уже дает мне доступ к выводу их в случае блокировки. По закону.
Помогите мне с возвратом средств!
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Коментарі (3)
Заблокировали счет без объяснений
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали на Вашу електронну пошту вказану в анкеті банку. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (3)
Бонус за рострочку від ПУМБ — Гроші в рострочку
(Опис завдання:
Щоб отримати бонус 150 грн, оформте Гроші
в розстрочку на суму понад 5 000 грн. Нагородою від ПУМБ можна скористатися лише раз. Пропозиція діє з 19.09.2024 по 04.10.2024.)
Я через меню акції вибрав та оформив 5000грн гроші в розтрочку 24.09.2024р.
У меню акції завдання не зарахувалося, та відображалось як не виконане. Я вирішив почекати, але і через 4 дні завдання рахувалось як не виконане. 28.09 я повністю погасив заборгованність та закрив кредит, комісія за використання 111грн. 05.10 коли акція закінчилась ЗАВДАННЯ ТАК І НЕ ЗАРАХУВАЛОСЬ, хоча всі умови були виконані.
Шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення детальної перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили ситуацію та хочемо повідомити, що згідно умов акції оформлення має бути на суму понад 5000 грн, тобто, більш як 5 000 грн. З детальною інформацією про умови можна ознайомитись на сайті https://about.pumb.ua/presscenter/promo/item/7064-nove-zavdannya-vd-pumb-150-grn-za-rozstrochki#info
Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (4)
Некомпетентність співробітників дуже довга процедура вирішення питання
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали Вам у приватні повідомлення для уточнення інформації.
Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
На жаль, ми так і не отримали від Вас відповідь та уточнюючі дані, які є важливими для перевірки інформації вказаної у відгуку та вирішення питання. Будь ласка, повідомте нас у приватні повідомлення, аби у нас була можливість провести детальну перевірку та надати Вам зворотній зв’язок.
Заздалегідь дякуємо за Вашу відповідь!
Коментарі (4)
Банк намагається ошукати
Бережіть себе!
Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (2)
не повертають кошти
Нам прикро, що виникла негативна думка про наш банк. Ми бажаємо розібратись в даній ситуації, тому просимо, щоб клієнт, який мав негативний досвід, звернувся до нас у підтримку. Ми обов'язково проведемо детальну перевірку та докладемо зусиль, щоб допомогти.
Написати коментар
Угомонитесь уже
Вы решили обойти Закон и обратились за незаконной (подчёркиваю) исполнительной надписью к «черному» нотариусу. Я, в свою очередь, обратилась к законному юристу и в законном суде сненесла эту вашу преступную схему. Ваш недобанк возместил мне и судебный сбор, и услуги адвоката, и ещё чуть-чуть сверху.
Есть решение суда, которым ваши требования признаны незаконными.
Пожалейте своих звонилок-операторов, я же их просто за кацапским кораблем шлю и издеваюсь над их глупостью.
Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Незважаючи на те, що рішенням суду банку відмовлено у стягненні заборгованості в судовому порядку, кредитний договір не припинено, заборгованість продовжує обліковуватися і банк має право стягувати заборгованість в позасудовому порядку. Судовим рішенням не скасовано кредитну заборгованість.
Вся інша інформація з урахуванням режиму банківської таємниці не може бути надана в публічний простір, оскільки містить Ваші персональні дані. Усю необхідну інформацію, ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (9)
Неправдива інформація в електронній розсилці банка ПУМБ
Отримайте 6 місяців безкоштовного обслуговування! Як скористатись пропозицією?
Відкрийте рахунок онлайн через Дію за 5 хв. до 30.09.2024р.
Одержуйте 6 місяців обслуговування за 0 грн та безліч можливостей для вашого бізнесу.» В листі активна кнопка посилання «Отримати обслуговування за 0 грн». Натискаєш на кнопку, переходиш, реструєш через Дію рахунок і вуаля! Обслуговування 200 гривень! І тільки перший місяць безкоштовний. А закрити рахунок 300 гривеньТак дурить банк на рівному місці. Потім служба підтримки банку почина тобі розповідати, що «Треба було крутити колесо» Яке колесо? А на сайті ПУМБ. Тільки в поштовій розсилці про це не пояснюють. І ось ти вже «щасливий» обдурений клієнт банку
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Ми перевірили ситуацію, та хочемо повідомити, що у Вас умови виконані та комісія не буде нараховуватись 6 місяців з моменту відкриття рахунку. Сповіщення про це було відправлене зі сторони банку, але, на жаль, з технічних причин Ви його не отримали. Можливо, були проблеми зі зв’язком. Стосовно консультації відписали в приватні повідомлення.
В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Будемо вдячні за розуміння!
Коментарі (2)
Банк підтримує шахрайство за допомогою своїх клієнтів
Клієнти цього банку співпрацюють із шахраями, які розводять простих людей виманюючи в них гроші. Прошу звернути службу безпеки банку на цих клієнтів і повернути мені кошти.
Я хочу дати розголосу моїй ситуації та вберегти інших!
Novokhatskyi Nazar
5355280036409504
Chumpoiazh Volodymyr (Чумпояж Володимир)
5355280025349703
5355 2800 3592 9866
Дмитро Домітряк
Нам прикро, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам подати заявку про оскарження за посиланням
https://www.pumb.ua/fr-disput?fbclid=IwY2xjawFl00VleHRuA2FlbQIxMAABHXb4OkbpJFmfk-W3Rf9xazEdyk-3a3-qqe5N4HLuS4PUBPnB-5bzq1K73A_aem_PFx6b_h8MrNrk6gPeBtbbQ
Також, потрібно сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Коментарі (4)
Шахрай Козиренко В.В
Шахрай Козиренко В.В (Віктор) виставив оголошення на Авторіа, щоб бути першим попросив передплату, скинув 1000 і людина пропала
5355 2802 1972 0586 Козиренко В.В
+380999289337 номер з якого вів розмову (зараз поза зоною досяжності)
Шкода, що у Вас трапилась дана ситуація. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить нам оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
Написати коментар
Деньги пропали
Інформацію необхідно було надати до 05.09.2024.
Продовження оскарження не є можливим.
Никакого интереса к решению вопроса нет.
Шкода, що у Вас виникло негативне враження. Ми бажаємо розібратись в ситуації детальніше та все перевірити. Написали в приватні повідомлення для уточнення даних. Після проведення перевірки неодмінно надамо Вам вичерпну відповідь.
Вітаємо!
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (4)
Відновлення пін-коду
Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
З урахуванням режиму банківської таємниці інформація щодо обслуговування клієнтського рахунку не може бути надана в публічний простір. Усю необхідну інформацію, щодо врегулювання ситуації ми надіслали в приватні повідомлення. В свою чергу підкреслюємо, що ми дотримуємось всіх вимог чинного законодавства при наданні банківських послуг.
Коментарі (8)