Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
Артем Корягин 27 червня 2022, 11:04
Терміново.

Скарга

Щодо дій працівників банку АТ ПУМБ

Я, будучи клієнтом банку ПУМБ, вважаю порушеним моє конституційне право на власність. Звертаюсь з вимогою виправлення неточної, неповної інформації про себе, також із проханням про визнання за собою відповідного статусу та прав, з метою уникнення негативних наслідків.
За часом у моїй ситуації є простий вихід від сьогодні 27 червня по 29 червня 2022 року, згідно моїх фактичних домовленостей та дій із 8-ма представниками банку ПУМБ (від операторів гарячої лінії до директора Департаменту банку), які здійснені 16, 17, 20 та 22 червня п.р. З іншої сторони фактично заважають неправомірні дії у період з 14:50 20 червня по 21 червня п.р. відносно моїх відносин із банком невідомого мені 1-го працівника, який змінив інформацію у внутрішньобанківських операціях, всупереч дій інших працівників ПУМБ.
Як наслідок, дії цього працівника чи працівників банку ПУМБ мають ознаки омани мене як клієнта банку. При цьому, за можливими наслідками дій працівника чи працівників банку ПУМБ я матиму порушення права власності у розмірі 14 тысяч гривень станом на сьогодні, або у розмірі 30 тысяч гривень на кінець дії кредитного договору у 2023 році.
Внаслідок домовленостей із працівниками банка ПУМБ, мною у період з 16 по 22 червня п.р. здійснено певні дії та зібрано 30 тыс. 200 грн для сплати ПУМБ за оговореними та зафіксованими умовами погашення кредитного договору № із повним його закриттям.
Використовую власні права згідно законів України Про звернення громадян та Про доступ до публічної інформації.

У травні 2022 року мені по телефону від працівника ПУМБ надійшла пропозиція скористатися акцією щодо часткового прощення по двох кредитних договорах за умовами оплати визначених сум, із наступним повним закриттям кредитів. Акція за схемою 70/30.
16 червня 2022 року (четвер) я за телефоном на сайті ПУМБ звернувся та уточнив, чи діє акція щодо часткового прощення стосовно мене. Оператор відповіла, що акція відносно мене діє. Пропонувала зафіксувати дату, до якої я зобов’язуюсь сплати за акційними умовами, крайній термін пропонувався 23 червня п.р. Оператор попередила, що акція діє ще кілька днів та має скоро закінчитися. Маючи таку інформацію, я взяв час обдумати та спланувати свої дії щодо підготовки коштів для сплати за акцією.
Наступного дня 17 червня п.р. (п'ятниця) я зателефонував до ПУМБ з метою домовитися про оплату. Перший оператор сказав, що акція відносно мене не діє. Як згодом я дізнався, за телефонами відповідає або певна інформаційна підтримка банку, яка не має повної інформації й не може повідомити додаткову інформацію, або служба гарячої лінії банку ПУМБ, яка має більше інформації та може її повідомити клієнту. Я перетелефонував за наступним телефоном з сайту ПУМБ, і другий оператор повідомила що акція відносно мене ще діє. На моє питання, що акція могла відносно мене закінчитися — оператор повідомила, що відносно індивідуальних клієнтів ПУМБ акція все ще діє та запропонувала зафіксувати кінцеву дату для погашення двох кредитів за акцією 70/30. Ми зафіксували дату 24 червня п.р.
При цьому, я планував сплатити 20 червня п.р. у одному близькому до мого проживання у м. Києві відділенні ПУМБ перший кредит (кредитна картка ВСЕ МОЖУ), де саме я картку оформлював. Також інформую, що у цей же день після погашення першого кредиту у банку та все ще очікуючи надходження гарантійного листа, я відвідував із неповнолітньою дитиною дитячу поліклініку (є запис у медкартці та у додатку HELSI). Другий свій кредит (кредит готівкою 40.000 грн) я планував погасити вже 21 чи 22 червня п.р. в іншому відділенні м. Києва в іншому районі, де я його отримував, попередньо зв’язавшись із тим менеджером ПУМБ, яка мені цей кредит й оформлювала.
20 червня 2022 року у відділені ПУМБ звернувся з метою оплати першого кредиту (кредитна картка), а у процесі оформлення маючи нову для мене інформацію щодо практики отримання гарантійних листів — також забажав їх отримати. Працівник відділення для вирішення питання оплати першого кредиту, а також щодо з’ясування доступних мені як клієнту можливостей погашення за другим кредитом, мала зв’язуватися із працівниками гарячої лінії ПУМБ, при цьому перший телефонний оператор ПУМБ мені детально роз’яснила, що акція відносно мене все ще діє, повідомила номери рахунків IBAN за обома кредитами для їх сплати, підтвердила строк дії домовленості до 24 червня п.р., щодо мого плану сплатити перший кредит сьогодні 20 червня, а другий кредит 21 чи 22 червня, — оператор ніяким чином мене не попередила про неможливість їх сплатити за вказаними наступними датами. Оскільки я завершив розмову, працівник відділення ПУМБ повторно телефонувала один чи два рази на гарячу лінію ПУМБ, оператори підтвердили дію акції відносно мене та акційні суми до сплати 22 тыс. 500 грн та 30 тыс. 200 грн відповідно за кредитами.
До 12:45 20 червня п.р. я здійснив внесення готівки на картковий рахунок у розмірі 22 тыс. 500 грн за першим кредитом, отримав квитанцію. Також, на електронну пошту я отримав на своє ім'я Гарантійний лист від 20.06.2022 року за підписом Директора Департаменту стягнення кредитів про часткове прощення за умови сплати 22 500 грн у строк до 29.06.2022 року з повним закриттям кредиту. У супровідному до Гарантійного листа зі службової адреси ПУМБ …@pumb.ua містився текст: «Добрий день. Гарантійний лист у вкладенні. Також пропозиція часткового прощення діє по договору 1002083625401. Гарного дня. С повагою ПУМБ».
Близько 17:00 21 червня 2022 року (вівторок) я телефонував менеджеру відділення ПУМБ, яка мені оформлювала другий кредит, про візит наступного дня для погашення кредиту, у менеджера був неробочий день, на середу робочий. Потім я здійснив два телефонні дзвінки по телефонах на сайті ПУМБ, оператори повідомили, що бачать зафіксований відносно мене розмір 30 тыс. 200 грн та строк до 24.06.2022 року для його погашення, але уточнюючи інформацію за внутрішніми запитами, — не змогли повідомити що акція часткового прощення мені доступна станом на 21.06.2022 року.
22 червня 2022 року (середа) я офіційно звернувся до відділення банку ПУМБ з метою сплатити другий кредит, але не зміг це зробити, подав на відділенні заяву вх. № від 22.06.2022 року про надання такої можливості за умовами акції та домовленостями із банком ПУМБ.
Підсумовуючи, до 20 червня п.р. включно були мої домовленості із банком ПУМБ про погашення другого кредиту за акційними умовами до 24.06.2022 р., а за аналогією по отриманому гарантійному листу — потенційно існує й граничний строк до 29.06.2022 року. Про що я сьогодні 27 червня 2022 року й аргументую в цій скарзі — надати мені можливість сплатити згідно попередніх домовленостей із банком. Наприклад, у період з 27.06.2022 по 29.06.2022 року, як я здійснив за першим кредитом та гарантійним листом від Директора Департаменту банку.
За переліком всеукраїнських акцій ПУМБ, запропонована мені акція як загальна на сайті відсутня, тобто застосовується для індивідуальних клієнтів ПУМБ. 17 червня п.р., при фіксації строку до 24.06.2022 року мені було повідомлено, що акція відносно мене як індивідуального клієнта все ще діє, незважаючи на термін 16 червня п.р. по цій акції.
За першим кредитом, де я сплатив 22 тыс. 500 грн та очікую його повного закриття за акцією, — я претензій до банку не маю.
За другим кредитом, де банком була зафіксована дата 24.06.2022 року та акційна сума погашення 30 тыс. 200 грн, — я своєчасно звернувся до відділення банку ПУМБ 22.06.2022 року, але не зміг здійснити домовленості, внаслідок дій невідомих мені працівника чи працівників банку або технічних процесів, чим порушено мої права, змінено статус.
Я є не лише приватним клієнтом ПУМБ, у цьому ж банку й лише в ньому я зареєстрував у 2018 році рахунки власного ТОВ, які також використовував тривалий час.

За законами України, я вимагаю:
1) виправити неточну, неповну інформацію про себе за кредитом по договору № 1002083625401;
2) поновити мої права на акційне (за схемою 70/30) погашення кредиту по договору № 1002083625401;
3) у разі неможливості задовільнити мою скаргу, надати мені інформацію щодо посади (посад), ПІБ працівника чи працівників банку ПУМБ, які з 20 по 21 червня п.р. змінили для мене умови погашення другого кредиту в розмірі 30 тыс. 200 грн до 24.06.2022 року;
4) у разі неможливості задовільнити мою скаргу, надати мені письмово підтверджуючий документ про фіксацію у банку ПУМБ строку 24 червня 2022 року для мене як клієнта для погашення другого кредиту № 1002083625401.

Я клопочу:
1) Розглянути дану скаргу терміново та повідомити мене у строк до 29 червня 2022 року з метою реалізації запропонованих у скарзі дій та згідно існуючих із банком ПУМБ домовленостей;
2) визнати за собою відповідний статус індивідуального клієнта та права на акційне погашення другого кредиту за схемою 70/30, як це було неодноразово домовлено зі мною з 16 по 20 червня п.р., реалізовано за першим кредитом 20 червня п.р. (з кінцевим строком до 29.06.2022), фактично порушено 22 червня п.р. за другим кредитом № 1002083625401 при умови надання з боку банку ПУМБ строку до 24.06.2022 року;
3) надати мені у строк до 29.06.2022 року можливість акційного (за схемою 70/30) погашення кредиту по договору № 1002083625401.

Додатки:
1) Гарантійний лист ПУМБ від 20.06.2022 року, на 1 арк.
2) Супровідний лист від ПУМБ із інформаційним повідомленням стосовно пропозиції часткового прощення по договору № 1002083625401, на 1 арк.
DenisS72 25 червня 2022, 17:59
Спочатку поліз у Приват 24 — у меню немає, довелося гуглити, виявилося треба через чат, почав туди писати, читати/відповідати на купу запитань, обирати з`єднати з оператором, у відповідь «усі зайняті». Даремно витратив хвилин 30, пюнув і пішов у моб. додаток ПУМБа. Потрібна іконка одразу помітна, реально пару кликів і за кілька хвилин гроші зайшли на карту. Молодці, зацікавлені в залученні нових депозитів (запрошення надійшло), а Привату на них плювати.
ПУМБ
Відповідь банку
27 червня 2022, 9:42
Дякуємо Вам за відгук!
14106203 25 червня 2022, 16:23
Никому не советую никогда использовать карты пумб банка в интернете или на АЗС, потому что в случае если заправите полный бак и останется пару сотен на возврат, будете ждать неделю, хотя у других банков не более 10 мин, в моем случае случайно Господи прости оплатил этой картой глово, списали с меня гарантийный платеж который потом возвращается, приват зачисляет в течении 10 мин, моно мгновенно, но уважаемый пумб сказал мне ждать от 45 до 90 дней, в общем этот банк можно использовать только для снятия налички и покупках в магазинах еды и там где не нужен возврат, ибо вы заманаетесь ждать, а что самое интересное техподдержка нулевая, мало того что ждёшь на линии от 6 мин так ещё и трубки кидают, готов предоставить даже доказательства
ПУМБ
Відповідь банку
27 червня 2022, 10:15
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваш ІПН або фінансовий номер телефону, щоб ми змогли перевірити інформацію.
viktoriaadamik 24 червня 2022, 19:46
Відділення за адресою: Ужгород, вул. Швабська, 70
10.06.22р в 17:08 я здійснила в додатку Пумб, переказ коштів на сумму 250 гривнів. Через декілька хвилин, я помітила, що, замість однієї транзакції, чомусь пройшли чотири перекази, кожен на 250 гривень, кожна в 17:08.Я відразу зателефонувала на гарячу лінію, там мені пояснили, що стався збій в системі і запевнили, що не хвилюйтесь, три перекази в розмірі 250 *3 будуть повернені на протязі одного робочого дня. Через декілька днів я знову телефонувала на гарячу лінію, мені порадили звернутись на відділення банку і написати заяву, так як транзакції чомусь пройшли успішно, всі чотири.Я написала вже дві заяви.Сьогодні, після18:00 мені зателефонували і дали відповідь на мою заяву. Людина, яка мені телефонувала, сказала, що вони провели розслідування і вияснили, що ці чотири транзакції були проведені з різницею в 5 хв. і різним кодом підтвердженням, це є відверта брехня. Про це свідчать чотири повідомлення в додатку Пумб онлайн, в кожному із них вказаний час один і той же 17:08.Також, оператор гарячої лінії повідомила, що транзакції пройли з різницею декілька секунд. Виявляється, збій в системі пумб є проблемою клієнта. Вважаю, що 750 гривень вкрадені банком.
ПУМБ
Відповідь банку
PUMB 25 червня 2022, 9:54
Вітаємо!

Дякуємо, що звернули нашу увагу на даний випадок. Інформація, залишена Вами у заявці, дозволяє нам розпочати перевірки. Ми розберемося в ситуації та надамо Вам зворотній зв'язок після отримання результатів перевірки.
Проблема вирішена
riwalir 22 червня 2022, 13:30
25 травня 2022 списали відсотки з кредитної карти. При цьому картка завжди знаходилася в пільговому періоді, операцій з готівкою взагалі не було. Не зрозуміло, звідки взялися відсотки. Схоже на шахрайство.
ПУМБ
Відповідь банку
23 червня 2022, 11:07
Вітаємо!

У квітні не був внесений платіж, таким чином Ви вийшли з пільгового періоду. В зв'язку з цим банком були нараховані відсотки.
Проблема вирішена
Vitalii Kruhlyk 21 червня 2022, 20:53
Мои креды (логин и пас) стали «внезапно» неактивны!
Че эт за сервис? де мои бабки? У меня какбы ФОП открыт и все законно, наркотой не торгую, че меня *хотя бы* не предупредили???

Крайне не рекомендую этот банк.
Сервис -99999 из 5.
ПУМБ
Відповідь банку
22 червня 2022, 9:42
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону. Перевіримо інформацію
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Yurii Kytsenko 21 червня 2022, 12:41
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 96
Прошу повідомити результат розгляду звернення до банку № 1191257216 від 20.06.2022р. Наразі потрапити до оператора на гарячій лінію нереально. А у відділенні № 4 у Львові співробітники не мають доступу до скарг і звернеть: вони тільки надсилають інформацію, але нічого не вирішують і не мають доступу до надання клієнтам інформації. Прошу повідомити мені на якому етапі вирішення моєї проблеми. Дякую.
Yurii Kytsenko 20 червня 2022, 14:37
Відділення за адресою: Львів, вул. Наукова, 96
17.06.2022 року в мене було заблоковано картку ПУМБ. Надав звернення до 4го відділення банку у Львові (вх. № 120/95/02−2) та підтверджуючі документи походження коштів на ім'я начальника віділення. Сказали, що для обігу більше 400000 гривень за весь час воєнного стану необхідні підтверджуючі документи. 20.06.2022року надав в відділення ще одне звернення вже на ім'я Голови Правління банку. Прошу банк оперетивно розглянути звернення та підтвержуючи документи і не затягувати час.
Картка № 5355***2492.

p. s. чесно поставлю гарний відгук, якщо проблему буде оперативно вирішено.
Дякую.
ПУМБ
Відповідь банку
20 червня 2022, 14:59
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». Згідно нього з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення коштів на рахунок. При досягненні 400 000 тис.грн.(екв.) клієнту необхідно надати в банк документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Якщо Ви вже надали необхідні документи, блокування з Вашого рахунку зніметься не пізніше наступного робочого дня з дня надходження від Служби Безпеки України інформації про те, що підозра Банку не підтвердилася.
inessochka65 18 червня 2022, 22:22
Не дают возможности войти в личный кабинет с ноута, потому что три месяца не заходила. Я с Мариуполя, такой возможности не было, появилась — и пыталась войти. Не могу убрать ненужный регулярный платёж: с мобильного варианта это не делается. С меня будут снимать деньги за охрану дома, которого нет, как и самой охраны. Это ограничение моих прав пользоваться собственными средствами. Отвратительно!
ПУМБ
Відповідь банку
20 червня 2022, 16:14
Вітаємо! Рекомендуємо Вам звернутися у відділення банку для відновлення доступу в особистий кабінет.
Ayron15 18 червня 2022, 16:53
Відділення за адресою: Київ, вул. Деревлянська, 8
Отвратительный банк! При открытии карты говорят лимит в месяц по переводам 400тис. У меня за 1 месяц было около 350тис, на второй месяц сделал ещё 80тис, и банк запросил предоставить документы происхождения всех средств 430тис. В ихних же правилах финмониторинга пункт 1.3 написано «При готівковій операції через касу на суму до 400 тис. грн підтверджувати джерело коштів не потрібно.» То есть если вы получите на карту более 400к за пол года или год (а может и 2), то так же попросят оправдать все средства. По електронной почте на этот вопрос они не дают ответ, а как бараны пишут одно и тоже. Так что люди задумайтесь, прежде чем пользоваться услугами ПУМБ банка, ведь времени вашего они заберут уйму. Отвечают очень редко и уже полтора месяца приходится ждать.
ПУМБ
Відповідь банку
20 червня 2022, 10:34
Вітаємо! З 17.03.2022 вступив в силу Закон «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України, щодо дії норм на період дії воєнного стану». Згідно нього з 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, ПТКС та сформовані спеціалістом РБ Заява на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн. Якщо сума перевищує ліміт, то потрібно вказати походження коштів.
Необхідні документи передаються на СБУ і Банк чекає їхнього рішення про непідтвердження підозри.
Sveta321 17 червня 2022, 8:43
Відділення за адресою: Одеса, вул. Ришельєвська, 55
Хочу передать благодарность отделению в Одессе на Ришельевской. Очень удобно расположено мне удобно ездить с пригорода. Спасибо банку что поставили охранника Виталия возле кассы, стало безопасней. Девочки очень хорошо работают, всем довольна. Раньше общалась с Катюшей, плохо что она ушла с отделения, очень приветливая девочка. Из пожеланий, хотелось бы чтобы в отделении включали свет так как очень темо в зале, охранник не ходил в наушниках, а то не всегда слышыт когда нужно в терминале помочь. Хотелось бы чтобы отделение начало работать и по субботам.Спасибо
ПУМБ
Відповідь банку
17 червня 2022, 10:12
Вітаємо! Дякуємо за Ваш відгук! Побажання по роботі відділення передамо.
sver4ook 16 червня 2022, 15:19
У меня дебетовая карта этого банка, была открыта давно до полномасштабной войны в рублевой валюте, на ней находятся личные средства, переданные родственниками до 24 февраля. Они закономерно заморожены при чем по какой-то идиотской системе из серии установления баланса на минус миллион, чтобы наверняка. У меня вопрос к банку, что с ними можно сделать, ибо срок карты заканчивается через полгода, а повторюсь средства мои личные, они не банка, я гражданка Украины и счет также гражданки Украины. В случае если конвертация запрещена, что понятно, у меня вопрос как я могу их хоть куда-то направить и что-то с ними сделать. В отделении банка никто ничего не знает, предложить ничего не может.
ПУМБ
Відповідь банку
16 червня 2022, 16:43
Вітаємо! До кінця військового стану конвертувати, зняти чи переказати на інший рахунок Ваші кошти з рахунку в рублях неможливо.
Наразі, термін дії всіх карток ПУМБ подовжено автоматично до кінця року. Потенційно можливе продовження дії карток на більший термін.
По закінченню військового стану, Ви зможете скористатися Вашими коштами навіть без діючої картки, скориставшись переказом з рахунку.
Barsikk 16 червня 2022, 9:55
Добрый день.
Сказали в кассе банка, что с 17.03.22 г. и до окончания ВП в стране суммы прихода свыше 400тыс грн. попадают под фин.мониторинг.
Это даже не в мес., а именно до окончания ВП суммируются все приходы…
А если ВП будет в стране долгие годы???
Получается депозиты тоже попадают под доход???
С такими условиями уже многие забирают свои сбережения, перестают перекидывать деньги на дебетку «Все Карта».
Я свою дебетку спрятал в сундук, становится не интересно сотрудничать с банком, а потом бегать и доказывать, что я не сепар. и нести доки, что это мои сбережения…((
Теперь остаётся только интересное предложение у банка по кредитке. Раньше многие кидали деньги на дебетку, хранили на Свободном депозите и далее погашали кредитку и была хорошая у Вас дорожка переброска средств в др. банки.
Кто не знал вашей постановы могут влететь под фин.монит.((
Кстати в др. банках такого нет, есть мес. ограничения.
ПУМБ
Відповідь банку
16 червня 2022, 14:27
Вітаємо! З 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, термінали самообслуговування та сформовані спеціалістом РБ Заява на переказ готівки на рахунки до 400 000 грн. Цей ліміт дійсно діє до кінця військового стану. Якщо сума внесення дорівнює або перевищує ліміт 400 000 грн, а клієнт не може надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, кошти вносяться на рахунок клієнта зі встановленням ліміту на видаткові операції.
Хочемо звернути Вашу увагу, що якщо кошти надходять з депозиту, клієнт має підтвердження джерела походження коштів у вигляді депозитного договору.
Робин Гуд 15 червня 2022, 12:19
Пользуюсь услугами ПУМБа уже лет 5 наверное. Относительно работы было не так много претензий, разве что в последнее время появилось неудобство что заблокировали вход в веб-версию интернет-банкинга если долго не пользовался: возможности посетить отделение у меня нет, поэтому остался только мобильный банкинг. Ну и ладно.

Из последних продуктов осталась кредитная карта и кредит наличными. Сумма относительно небольшая, планировал её в скором времени погасить, т.к. до войны я никогда в жизни не допускал ни одной просрочки ни одному банку. Во время войны в связи с полной утратой источников дохода, вынуждено попал в ситуацию где уже не было с чего делать платежи, как и у многих в подобной ситуации.

Сейчас увидел впервые в УБКИ «прилёт» в виде красной записи о просрочки (до этого не было). При том что у меня кредиты в нескольких банках, это впервые такая запись в жизни — именно от ПУМБа. Рейтинг естественно сразу упал до очень низкого — и в принципе с таким рейтингом шансов у заёмщика в будущем не будет на какие-либо кредиты. Я в общем-то понимало что мне и так никакие кредиты из-за войны не светят и уже и не планировал ими когда-либо пользоваться (хоть и имел рейтинг «средний») — но вот такой неприятный шаг со стороны банка — это скорее просто плевок в и без того непростую ситуацию.

Да, я сейчас некоторым банкам вношу платежи, т.к. по возможности планирую разобрать кредитную ситуацию (если не удастся — подам на банкротство). И даже вносил пару раз ПУМБу уже во время войны — пару раз полный минимальный платёж, остальные частично.

В принципе, мне уже как-то всё равно на это падение рейтинга, но естественно теперь из-за такого неадекватного отношения — ПУМБ резко у меня отойдёт теперь на второй план, ему буду возвращать в ПОСЛЕДНЮЮ очередь, если дойдёт до этого. В приоритете будут более адекватные банки, которые нормально общаются и идут навстречу, хоть и таких немного.

Потому что мне уже всё равно: будет у меня рейтинг «низкий» или «очень низкий», это ничего не изменит.

И терять мне нечего: имущества все равно уже никакого нет да и не появится скоро. И звонки коллекторов не имеют никакого значения (которыми наяривают регулярно — надеясь что это «мародёрство» во время войны поможет сильно).

— Всё дело в том, что я не один такой заёмщик. И своими действиями — в т. ч. испортив кредитную историю УБКИ (опять же мне уже не жалко абсолютно — морально к этому готов был) — вы не стимулируете заёмщиков возвращать средства, вы просто ставите их в положение «СГОРЕЛА ХАТА — ГОРИ И САРАЙ!».

Вот чего вы таким образом добиваетесь?

Только того, что заёмщикам не за что теперь вообще держаться. Что терять?! Кредитный рейтинг? Его и так нет и не будет, вообще неизвестно как банки собираются жить после войны если 70%+ будут с низким рейтингом, может УБКИ на мусорку отправится? Имущество терять? Его тоже нет у многих теперь! Да и суды под вопросом ещё — могут стать на сторону заёмщиков, как и законодательство тоже (последний пример — свежий закон про уничтоженное имущество, тенденция видна).

Как заёмщика (который имел безупречную кредитную историю в миллионы отданных гривен за 10 лет) — и как пользователя меня, как и многих других — вы уже потеряли навечно. Я на ситуацию не жалуюсь, я себе выживу, у меня уже есть план как выбираться.

А вот банкам похоже недолго осталось жить с такой недальновидной политикой — где вместо поиска путей восстановления заёмщиков — их просто решили давить угрозами и доводить до безысходного положения.

Это — не ВЫХОД из ситуации, это просто попытка её окончательно похоронить чтобы не было даже шанса выбраться.

— Давайте добавляйте свою отписку «вы просрочили — поэтому мы передали в УБКИ».

И вы знаете что во время войны не все банки это делают, и вы даже не делали 3 месяца, но решили что уже война закончилась и можно давить заёмщиков по полной — как клопов. Да пожалуйста, говорите это очевидное «масло масляное». Мне уже все равно: своё мнение о банка я сложил.

Кто хочет дальше пользоваться ПУМБом — делайте свои выводы. Как и думайте если вам такой сюрприз в УБКИ банк дарит в этой ситуации — стоит ли спешить ему возвращать в первую очередь. Решайте сами.

Кому нравится такое отношение во время войны — пожалуйста, пользуйтесь на здоровье. И да не удивлюсь что на этот отзыв сейчас налетят «защитники банков». Защищайте дальше, удачи.
ПУМБ
Відповідь банку
15 червня 2022, 14:05
Вітаємо! Дякуємо за Ваш відгук! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Mark200000 13 червня 2022, 10:44
Тобто тепер якщо тобі переводять гроші за послуги у навчанні незнайомі люди, тоді ти можеш в любому мессенджері підробити діалог на свою користь та сказати що тебе обманули? Навіть не спитавши мене нічого просто заблокували карту) Це дуже тупо з вашої сторони тільки послухати одну зі сторін та робити висновки, відчуття ніби банк застряг у 2000-х роках, тепер за підробний діалог я маю кожен раз їздити у відділення за 130 км+ від мене? Перший банк який робить такі тупі помилки просто немає слів.
ПУМБ
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:55
Вітаємо! Блокування картки та переідентифікація необхідні для того, щоб шахраї не змогли скористатися даними та коштами наших клієнтів. Тому, це не помилка, а політика безпеки Банку.
Valeriy23 13 червня 2022, 5:40
Я пользуюсь банковскими продуктами банка Пумб Кредитная карта «всеМОЖУ» и Кредит наличными «всеЯСНО».

После начала войны в Украине и официального объявления военного положения, банк Пумб объявил о кредитных каникулах с 24 февраля 2022 г. и до конца мая 2022 г., но при этом проценты по кредитным картам и кредитам продолжили начисляться, но обязательный ежемесячный платёж был уменьшен до уровня ежемесячных процентов и банк не применял никаких штрафов санкций в случае не уплаты этих платежей.
До войны, все платежи по кредитным продуктам банка, платились мною вовремя и в полном объёме. После начала войны мое финансовое положение, как и многих других граждан Украины, резко ухудшилось, потеря работы и других источников дохода.
Я уже не смог вносить, даже те минимальные обязательные платежи, особенно по кредитной карте.

2 июня 2022 г. я внес часть последнего минимального платежа, чуть меньше половины и всю сумму обязательного минимального платежа по кредиту наличными «всеЯСНО».

11 июня 2022 г. я обнаружил резкое снижение моего кредитного рейтинга в УБКИ (Украинское бюро кредитных историй), оказывается банк Пумб подал в бюро, данные о просрочке на сумму остатка от последнего майского минимального платежа по кредитной карте, при этом проигнорировав свои же кредитные каникулы.

Не понятно, как такие действия помогут банку, если у клиентов есть возможность вносить хотя бы минимальные платежи, так они это и так делают, ведь задолженность перед банком никуда не исчезает, а только увеличивается, а если у клиентов нет такой возможности, то от резкого ухудшения их кредитного рейтинга, такая возможность явно не появится, а скорее наоборот, уменьшится…

В общем, складывается такое впечатление, что банк Пумб, в военное время, старается всеми силами, фактически по максимуму усложнить и так очень сложное материальное положение, значительной части своих клиентов.

Обращаюсь к представителю банка, донести до людей принимающих решения, руководства банка, что такая политика банка, давить до последнего своих клиентов, у которых сложное материальное положение, это уже явный перебор.

Просьба, отозвать уже преданные данные в УБКИ о просрочке, такая возможность есть (технический вопрос — делается запрос буквально минут за пять), и пересмотреть такую политику в принципе или для всех клиентов, или в индивидуальном порядке, и прошу не забывать, в стране продолжается война и военное положение никто не отменял.

Прошу отнестись к моей просьбе и информации с пониманием…
ПУМБ
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:22
Вітаємо! Так, дійсно, були встановлені кредитні канікули з подовженням строку дії кредитного договору для кредитів готівкою, кредитів на купівлю товарів та Сплачуйте частинами NEW. Протягом дії кредитних канікул погашення платежів по тілу кредиту відтерміновувалися. Обов’язкові платежі складалися лише з відсотків та щомісячної комісії за кредитом.
Оскільки, по кредитній карті Ви не внесли мінімальний обов'язковий платіж, виникла прострочена заборгованість.
Ми не нараховували жодних штрафів та відсотків за несвоєчасне внесення планового платежу. Проте, мінімальний платіж по відсоткам і комісії був обов'язковий.
Fyfnjkbq1958 12 червня 2022, 22:42
Перед Новым Годом взял кредит…БЕЗПРОЦЕНТНЫЙ (на 6 месяцев)…ага.200 грн сверху типа сразу первый взнос (на лапу банку)…Сумму взял не большую, в пределах 5000 тысяч. Выплачивал с опережающими темпами. Приходили СМС-мы Вам сильно вдячни, что Вы с нами…Мы Вас сильно любим, что Вы продолжаете выплачивать кредит. После известных событий в феврале стали приходить СМС нсколько иного содержания:-если можете-то платите, сколько в спромози…Если Вы переехали в другое место, то можете временно не платить…Мы Вас поддерживаем в это трудное время…29 мая заканчивался срок кредита, 27 внёс последний взнос. Вроде бы всё отлично…НО-есть такая хитрая фишка-Вносишь деньги через терминал, а ЗАЧИСЛЯЮТСЯ они на счёт банка не сразу…Хватило ума распечатывать все квитанции об оплатах. 29-СМС подтверждения нет, 28 подтверждения об оплате нет…Звоню оператору (29), обслуживающему терминал платёжный-Оператор сообщает-ваш платёж после оплаты через 2 секунды был отправлен банку ПУМБ. Прошу оператора дать ответ на электронку -подтверждение суммы и ВРЕМЕНИ перевода. Оператор послала запрос в бухгалтерию банка-ответа от подтверждении до сих пор НЕТ!!! После звонка оператору платёжных терминалов 30 числа приходит СМС о том, что платёж зачислен.НО происходит просрочка в 2 (дня) и возникает…барабанная дробь!!!-задолженность перед БАНКОМ за просрочку платежа в 172 гривны!!! Вот так-на ровном месте, просто задержав оформление платежа на 2 дня поднимается 172 гривны с ДОБРОСОВЕСТНО платившего клиента…
И Вы думаете-это единичный случай??? И Вы думаете, что после ЭТОГО я пойду в ПУМБ? Да я лучше пойду собирать стеклотару по мусоркам…
В нашем городе отделения ПУМБа нет, дозвониться оператору-это бесплатный секс по телефону…всё скидывается на автоответчик «Полина»…живого общения нет…
Казалось бы-и банк приличный, и СМС присылают, в любви до гроба клянутся.но как-то больше нет желания с ним иметь дело…Вот такая вот фигня, малята…А ответ «на электронку» от бухгалтерии банка о времени и дате получения платежа от меня ПУМБ-у так и не пришёл…А прошёл уже почти месяц…Спасибо ПУМБ-у…вспомнил анекдот про холодильник и сало, банкира и сына…Всё остаётся по-прежнему.
ПУМБ
Відповідь банку
13 червня 2022, 10:09
Вітаємо! При погашенні кредиту через термінал іншого банку, кошти можуть надходити до 3-х робочих днів. Ви внесли кошти 27-го числа, проте, через цю затримку, кошти на Банк могли надійти уже після настання терміну сплати, і відбулося прострочення.
Саме тому Банк рекомендує клієнтам вносити платежі завчасно, зважаючи на можливий термін зарахування.
Крім того, існують альтернативні способи внесення коштів, зокрема безготівкові: 1. У мобільному додатку ПУМБ online або інтернет-банкінгу https://online.pumb.ua — тут можна провести оплату швидко, без введення реквізитів та комісії з боку ПУМБ; 2. На сайті банку ми передбачили окремі сервіси: погашення кредитів доступне за посиланням https://retail.pumb.ua/credit/pay_online; поповнення карток — за посиланням https://retail.pumb.ua/service/card_to_card); 3. Аналогічні сервіси доступні також на платформі прийому платежів PayHub.com.ua, за посиланням https://payhub.com.ua/#/main; 4. У Viber-банку ПУМБ. Для цього Вам потрібно приєднатися до паблік-акаунту ПУМБ у Viber (за посиланням https://retail.pumb.ua/service/viber). Після авторизації скористайтесь Меню -> «Мої продукти» -> «Кредит»/«Кредитна картка» -> «Швидке погашення».
Ми можемо уточнити, коли саме кошти надійшли на Банк. Для цього, будь ласка, уточніть, Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону нам в особисті повідомлення.
Проблема вирішена
Mark200000 12 червня 2022, 10:57
Идите в отделение нам всё равно что на дворе война, примерно так можно охарактеризовать банк Пумб когда вы звоните в тех. поддержу и просите разблокировать вашу карту, значит дело так было меня заблокировали без объяснения причин без ничего, самое странное что на карте лежало меньше 1000 грн, когда я хотел разблокировать карту онлайн мне полностью в этом отказали и сказали идите в отделение, как я пойду в отделение если по моему селу стреляли и еще может будут стрелять ракетами, им просто нас*ать на клиентов, когда говоришь с сотрудниками банка ощущение будто ты для них просто калл какой-то, проблем таких с ни одним банком кроме нашего любимого Пумб у меня не было.
ПУМБ
Відповідь банку
13 червня 2022, 9:53
Вітаємо! Вашу карту було заблоковано через підозру у шахрайстві. Для розблокування Вам потрібно пройти переідентифікації. А це робиться лише через відділення банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anet10986 9 червня 2022, 18:04
Відділення за адресою: Одеса, вул. Пушкінська, 33
С 26 марта жду начислений, от пумба.
Всех профинонсировали, а вас нет.
Когда ждать денег?
Третий месяц жду.
Помощь которую нельзя дождаться.
ПУМБ
Відповідь банку
10 червня 2022, 10:00
Вітаємо! Зарахування коштів на рахунки клієнтів проводить держава. Ми виступаємо посередником та не відповідаємо за терміни нарахування. Але просимо не хвилюватися, адже як тільки кошти будуть перераховані, вони відобразяться на Вашій картці.
Time2Sleep 9 червня 2022, 13:20
Небольшая история про то как ПУМБ обманывает своих клиентов, а понятие лояльность им чужда.
1-го июля когда обновились категории кешбек, я выбрал две интересных для себя, хоз товары — 3% и кафе — 5% если рассчитываться кредитными средствами. Выбор был сделан после того как промониторил предложения от других банков
Спустя неделю рассчитываясь их картой, бросилось в глаза уведомление на телефоне в котором начисленный кешбек не соответствовал указанному в приложении. Вместо 3% и 5% по вышеуказанным категориям, банк мне начисляет 2% и 3% соответственно.
Обратившись на горячую линию, мне сообщили пару удивительных ответов
1) мол была техническая ошибка и случайно в приложении оказался завышеный кешбек, компенсировать мне ничего не будет (другими словами банк не несет ответственность за свои слова)
2) типо эту ошибку уже исправили, но даже спустя 5 дней я наблюдаю прежние цифры в приложении и сотни тысяч людей остаются обманутыми
3) кешбек — это «свободные» бонусы от банка и я не имею права требовать от них что-либо, мол скажите и за это спасибо. На что я им порекомендовал поступить как в Альфе и вообще отменить кешбек, так хотя бы честно, и банк не привлекает к пользованию своей картой обманным путем
4) на мою просьбу компенсировать не доначисленный кешбек банк ответил отказом. А в Монобанке такой вопрос уверен решился бы за 10 минут

Что имеем в итоге — ради того чтобы украсть клиента у другого банка — ПУМБ готов пойти на обман, после чего открыто заявляет что имеет на это право!
ПУМБ
Відповідь банку
9 червня 2022, 15:42
Вітаємо! ПУМБ не ставить перед собою мету обманути клієнта чи украсти його у іншого банку. Це проти наших правил і цінностей.
Сума кешбеку була помилковою, про що Вам повідомили наші спеціалісти. Цю проблему було виправлено і % наразі відображаються коректно.
Кешбек — це дійсно акційна пропозиція. Участь у цій акції не є обов'яковою і здійснюється за бажанням клієнта. Рішення про припинення дії даної акції залишається за Банком.
Дякуємо за Ваше звернення!

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
USD 35.300 35.900
EUR 37.000 37.700
RUB 0.3500 0.3900
Всі курси банку

Курс валют в ПУМБ

Валюта Купівля Продаж
USD 35.300 35.900
EUR 37.000 37.700
RUB 0.3500 0.3900
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відгуки про ПУМБ 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про ПУМБ, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.