Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Олександр Єфремов 11 січня 2025, 22:54
Щойно, співробітники звинуватили мене у відмиванні грошей, заблокували рахунок і розірвали договір (мабуть, тому, що один із перших клієнтів виявився шахраєм).
Описую все максимально стисло. Мені приписали платіж у розмірі 34 455 грн, що надійшов на мою картку 2.01.2025. Я такого платежу не очікував. Але, у відповідь на прохання надати інформацію про джерело доходів, я надіслав форму ОК7 і свою декларацію доходів.
Зауважу, що раніше співробітники МБ вже запитували подібну інформацію й додатково просили виписку з мого розрахункового рахунку, щоб зрозуміти походження коштів. Цього разу виписка їм не знадобилася. Натомість мені на пошту прийшов лист:
«Відмова в еквайрингу» (хоча я ним ніколи не користувався).
«Олександре, на жаль, ми змушені вимкнути еквайринг для вашого ФОП». — але ж у мене його ніколи не було.
Зазвичай це відбувається з таких причин:
1. «На рахунок ФОП надходять платежі не за заявлені товари/послуги». Я не зрозумів, звідки така інформація, адже я зазначав, що на кожен платіж в мене є документ.
2. «Ми отримали сигнал, що ФОП не надає заявлені товари чи послуги». Це взагалі дивина, оскільки ФОП надає рівно ті послуги, що прописані в договорах.
3. «ФОП не може пояснити походження коштів» — ще один дивний висновок, бо у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)
4. «ФОП займається забороненою законом діяльністю». — навіть нічого сказати. Співробітники навіть не питали це.

Саме цікаве те, що ФОП не користується взагалі монобанком. Жадної оплати ФОП на рахунок монобанк не існує.
Рахунок ФОП був відкритий за проханням співробітників банка для тестування інтегрції їх монопей.

Як би там не було, мені надіслали лист, що я нібито спонсор тероризму та що всі відносини розірвано.

Добре, якщо раптом став терористом, хай поки так і буде. Але ж цікаво, що це за кошти надійшли мені й чому спричинили такий резонанс.
Я попросив повернути їх разом із залишком на моїх картках у Монобанку на рахунок в іншому банку. Проте співробітник Монобанку сказав, що гроші вже повернули відправнику. Гаразд, можливо, це передбачено процедурою роботи банку. Але я хотів би розуміти, де шукати ці гроші й у кого. Адже хтось надіслав їх мені навмисно :)
На запитання, від кого гроші, відповіли, що таку інформацію розголошувати не можна. На моє уточнювальне запитання: «А чи не я, надіслав цю суму, але іншій людині?» — почув однозначне «НІ, не ви!»
Я перевірив усіх друзів і знайомих — ніхто не відправляв мені таку суму.

Потім, за кілька годин, надходить повідомлення від Монобанку:
«Щодо платежу, який було повернено відправнику, з нашого боку його вже проведено успішно. Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому цей платіж має бути зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо він не зарахується у цей термін, рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування».

Буквально в цей самий момент мені на картку ПриватБанку повернувся зазначений платіж.

У підсумку: Монобанк звинуватив мене у спонсоруванні тероризму й відмиванні грошей, попри те, що бачив усі мої доходи й податки, збрехав, ніби цей платіж був від третьої особи МЕНІ, а не від мене самого. І що дивніше — що платіж взагалі призначався МЕНІ, хоча отримувач був зовсім іншою людиною. При цьому я не заперечую, що з ПриватБанку дійсно робив переказ на цю суму, але на реквізити зовсім іншої особи.
Зрештою, вони визнали свою помилку в тому, що приписали платіж іншій людині саме мені.

Всі відповіді шаблонні, таке враження, що спілкуєшся з роботом, а не людиною.

Інформацію що все ж таки я порушив від банку отримати не вдалось.
В понеділок готуємо запит до НБУ, щодо дій з боку банку та наданням регулятору всіх звітів по моїм коштам. Подивимось на відповідь регулятора.
monobank
Відповідь банку
12 січня 2025, 13:25
Приносимо вибачення за некоректну інформацію щодо переказу
Дійсно, на жаль, співробітник помилився, коли повідомив вам, що даний переказ було адресовано вам. З колегою проведемо роботу та вживемо заходів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Kigor 11 січня 2025, 16:40
Нульові комісії. Кешбек.
За довгий час користування одні тільки плюси і ніякого негативу.
Чудово працює підтримка менеджерів.
Виникла тимчасова проблема, пан Ярослав (фахівець з аналізу фінансових операцій), за декілька хвилин вирішив питання. Оперативно. Дуже дякую.
monobank
Відповідь банку
11 січня 2025, 17:34
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Євгеній Ковтун 11 січня 2025, 9:32
Сьогодні сталося диво, яке не тільки підняло мій настрій, але й вирішило мою проблему! Я намагався прив’язати картку до безконтактної оплати, але після численних спроб нічого не виходило. Тоді я звернувся до служби підтримки через Telegram. І тут у чат підключилася Анна. Коли я побачив це ім'я, то зрозумів, що Бог не відвернувся від мене і подарував мені промінь надії. Я був упевнений, що цей працівник зможе мені допомогти!

Анна грамотно і чітко пояснила, у чому полягає проблема, і розписала покрокове рішення. Всього через п’ять хвилин мою проблему було вирішено! Я був дуже вдячний і хотів залишити відгук у Telegram або в додатку Монобанку. На жаль, такої функції поки що немає, тому пишу тут.

Дякую працівнику Анні з табельним номером 10328 за професійну допомогу! Вважаю, що такі співробітники, як вона, заслуговують на премію — це найменше, що банк може запропонувати таким цінним працівникам. Бажаю Монобанку вдосконалити систему залишення відгуків про співробітників, а Анні — всього найкращого!
monobank
Відповідь банку
11 січня 2025, 11:23
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день!
Yurkefox 10 січня 2025, 8:04
Я як дурачок звичайний часто купую в інтернеті всяку фігню, і тут одного разу ввів карту, дані карти на не повіреному сайті, через днів так 3 в мене спробували списати з карти 105 доларів приблизно в гривні, Так оператор банку допомог не тільки заблокувати картку як це робить більшість банків, та й допоміг відписатись на самому сайті з якого хотіли зняти, кошти, допоміг відписатись з усіх сайтів де було видно прив’язку, дуже дякую за хороше обслуговування. Оператора звуть В’ячеслав 🤝🫡
monobank
Відповідь банку
monobankua 10 січня 2025, 12:53
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
SergRusyn 9 січня 2025, 15:50
Підтримка відповідає миттєво навіть під час війни. Повернули кошти, які заплатив на фішинговому сайті. Жив у багатьох країнах протягом 9 років, і ніде не було настільки гарного сервісу. Дуже дякую. Бажаю вам росту і успіху. Ви робите багато для розвитку фінансової структури України
monobank
Відповідь банку
monobankua 9 січня 2025, 16:40
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tkorchma 7 січня 2025, 15:21
Спасибо Елене за быстрое и хорошее обслуживание, очень приятный менеджер
monobank
Відповідь банку
7 січня 2025, 16:42
Дуже дякуємо за відгук!
kim4a 7 січня 2025, 0:24
Я была с ними с 2018 года. И только в 2025 открылись глаза на сколько у них все сырое и они безответственные. В мае 2024 они запросили обновить паспортные данные мои я их обновила через дию нО… 04.01.2025 мне заблокировали вход в банкинг (тупо все операции застопорились у меня) ок. 04.01.2025 я обновляю данные свои уже пройдя подтверждение на прямую у банка отправив им ВСЕ обновленные документы. Писало 2 мин процедура занимает ну ок…Захожу я в банкинг, а у меня там все также хотя отзвонились спустя час, что все ок обновили данные пользуйтесь. В итоге я так и не могла войти в кабинет мне писало все равно обновите хотя я обновила. Сказали специалисты работают над разблокировкой ждите эта проблема только у вас хотя мы все подтвердили и обновили. На след день 05.01 осознав что у них сырая система и тугой банк все незащищенное если на ровном месте система виснет после обновления доков и подтвержденное по факту не подтвержденное я решила уйти от них. Вишенка на торте от них когда они прислыли мне документ о закрытии счета с моими СтаРыМИ данными 06.01 🤯😀. Вот такой вот виртуально-несерьезный-сырой банк. Прислали мне справку о закрытии счета на старые данные мои человека с паспортными данными которые они указали его попросту не существует. 06.01 Они должны были прислать документ о закрытии счета на уже обновленные данные которые обновили 04−05.01 и на основании которых разблокировали мою учетку. Откуда у них взялись старые данные если они новые сами запросили и сами обновили и разблокировали мне учетку на основании обновленных моих данных… В итоге они даже отказались исправить свою же ошибку и прислать мне документ на обновленные данные как это должны были сделать изначально.Сказали приезжайте к нам 😃 мы не можем прислать вам по электронке вы уже не наш клиент😀Документы с ошибками по их же вине они отправляют по электронке, а исправляют ошибки свои только если к ним приезжаете Идите прочь от этого сырого и тугого банка. Делайте выводы господа
monobank
Відповідь банку
7 січня 2025, 11:38
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
ivanoleg 6 січня 2025, 14:12
серйозна проблема у роботі Монобанку. Хакери отримали доступ до даних кредитної картки та зняли гроші. Як виявилося, така ситуація сталася й у багатьох інших користувачів. Гроші були зняті без відома, і навіть система підтвердження платежів 3D Secure не була задіяна, хоча вона мала би захищати кошти.

жодної допомоги чи підтримки -відмовляється вирішувати питання повернення коштів. Таким чином, гроші просто зникають, і клієнт залишається сам на сам зі своєю проблемою.

Окрім цього, банк може змінювати або збільшувати кредитний ліміт на свій розсуд, і користувач навіть не завжди буде обізнаний про це. У результаті, хакери можуть зняти великі суми з картки, а власник стане боржником, навіть не розуміючи, як це сталося.
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 січня 2025, 15:28
На жаль, останнім часом справді почастішали випадки шахрайства – злочинці використовують фейкові акаунти, телефонують, представляючись співробітниками банку, або надсилають підроблені посилання на маркетплейси та поштові сервіси.

Банк зацікавлений у захисті своїх клієнтів від шахрайських дій.
Ми рекомендуємо ніколи не передавати дані картки навіть знайомим, не зберігати їх у нотатках і не вводити інформацію на сумнівних сайтах. Нагадуємо, що співробітники банку ніколи не запитують PIN-код, CVV-код, пароль зі смс чи інші персональні дані.

Усі наші картки підтримують протокол захисту 3DS, але не всі сайти використовують протокол захисту 3DS, тому деякі ресурси проводять операції без підтвердження, без введення CVV/CVC тощо. В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції.
При цьому ризики за такими операціями сайти/ ресурси беруть на себе, а значить успіх оскарження таких списань дуже високий.

Щодо кредитного ліміту – банк має право змінювати його в межах суми ліміту кредитування, зазначеної в Договорі та надсилає повідомлення про це у застосунок.

Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити по вашій ситуації.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Мінфін
Відповідь адміністратора
9 січня 2025, 12:49
Відгук не зарахований (на 09.01.2025).
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Хочу подякувати Олені з оушен плази за професійну консультацію, приємне спілкування і комунікаькльність. Отримав відповіді на свої питання і позитивний настрій!)))
monobank
Відповідь банку
monobankua 6 січня 2025, 14:27
Дякуємо, ми дуже раді, що вам подобається ;)
ahaha 5 січня 2025, 14:47
Сегодня увидел новый дизайн приложения. Он мне не удобен из-за мелкого шрифта и перегруженности страницы. Перейти на старый невозможно, хоть кнопка и есть. Служба поддержки заявила, что давали всем время выбрать версию, но не на телефон, не в самом приложении об этом информации не было. Ранее была ситуация, когда не смог оплатить эквивалент 100 баксов (4200) на мобильный номер Киевстара, (покупал у них новый номер из серии платиновые) в тот раз простил банк, т.к.сэкономили мне деньги, а банк тогда заявил, не более 3000 грн на новый номер. Впоследствии купил лучшее и дороже, и за нал, без всяких засветов перед третьими лицами. А теперь вот достали, портить зрение на микроскопическом шрифте, да…чи банков клиентоориентрованых мало, просто опять переведу все платежи в ПриватБанк да и всё, а вы развлекаетесь дальше с дизайнами. Тем более там и банкоматов больше и комиссия за съем меньше на 0.4%.Лучшее — враг хорошего. Раз не слушаете клиентов, то…большой привет и вечная память
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 січня 2025, 17:27
Нам дуже шкода, що новий дизайн застосунку виявився для вас незручним. Ми розуміємо, наскільки важливо мати комфортний інтерфейс, особливо коли мова йде про шрифт і загальну зручність використання.

Оновлення дизайну було зроблено з метою вирішення недоліків попередньої версії та врахування побажань наших користувачів. Ми прагнули зробити застосунок більш сучасним, функціональним і зручним у користуванні.

Якщо стандартний розмір шрифту здається занадто дрібним, рекомендуємо спробувати збільшити системний шрифт у налаштуваннях вашого смартфона – це може зробити користування застосунком комфортнішим.

Ми розуміємо, що звикання до змін потребує часу, але сподіваємось, що ви зможете оцінити нові можливості та переваги оновленого дизайну. На жаль, старий дизайн більше не підтримується, тому повернутись до нього неможливо.

Кожен банк встановлює власні тарифи та умови обслуговування, і часом деякі послуги можуть бути вигіднішими в окремих установах. Проте, загалом, монобанк пропонує одні з найзручніших і найпрозоріших тарифів на ринку, що робить його вибір комфортним для багатьох клієнтів.

Дякуємо за ваш відгук та зауваження – вони допомагають нам ставати кращими!
YelyzavetaK 5 січня 2025, 14:25
05.01.2025 року звернулась у банк згідно того що бажала отримати кредитні канікули згідно того що я жінка учасника бойових дій.
надала документ форми А5 (додатково що чоловік мій перебуває на службі) УБД чоловіка яке ще з 2018 року підтверджує його статус. та свідоцтво про шлюб. Зазначу що дані документи надала ще у 3 банка-фін. установи (А-банк, Сенс-банк, Плати Пізніше) всі зазначені банки прийняли моє звернення, документи успішно пройшли перевірку, а мені було надано ЗАКОННЕ мною право, при тому в жодній із установ мене не вимагали нічого більше. Стосовно монобанку вимагали документ де зазначено період проходження військової служби (абсолютно не зрозуміло навіщо кщо подаю як жінка ветерана, а не як мобілізованого!!!) окей було надана сторінка в повному розвороті де числиться та сама частина як у формі 5, і рік з 2015.) так і цього виївилось їм недостатньо. вони з якось дива вимагають у мене всі сторінки військового квитка, хм навіщо? жоден банк цього не вимагав, те що мій чоловік з 2018 року носить статус учасника бойовихє дій, і абсолютно неважливо служить скільки служить. і на цій ноті вони відмовили мені в надані Законного мені права. ну що ж зустрінемось у суді НЕШАНОВНИЙ банк.
monobank
Відповідь банку
monobankua 5 січня 2025, 18:00
Нам дуже шкода, що взаємодія з нашим банком викликала у вас розчарування. Ми розуміємо, наскільки важливо для вас отримати кредитні канікули, та щиро перепрошуємо за незручності.
Дякуємо, що ви надали всі необхідні документи.
Вимоги щодо документів ґрунтуються на чинному законодавстві та внутрішніх процедурах, які ми зобов’язані виконувати.

Ми раді повідомити, що питання вже вирішене.

Окремо хочемо висловити щиру подяку вашому чоловіку за його службу та захист України.
Його відданість і мужність є неоціненною, і ми вдячні за внесок у нашу спільну безпеку та свободу.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Tetianaol 3 січня 2025, 18:47
Дуже дякую Владиславу Кіму з Ocean Plaza за допомогу з відкритям рахунку і детальну консультацію по умовам і тарифам банку.
monobank
Відповідь банку
3 січня 2025, 19:13
Дуже дякуємо за відгук!
Okaken 3 січня 2025, 5:58
Якщо коротко, користувався банком довгий час в цілому все влаштовувало. Відповіді підтримки звісно доволі довгі і не завжди компетентні але тим не менш вона жива, і це великий плюс. Зручне апі яке реально круто і просто використовувати навіть якщо ти фізична особа і хочеш просто з ним «погратися». Доволі креативний маркетинг заманюють своєю лояльністю. Доходжу саме до проблеми з якою стикнувся я. Приблизно рік, або більше року назад мені дуже терміново потрібно було оплатити закордонну послугу. Мається на увазі послугу зарубіжній компанії через звичайний інтернет еквайринг, тобто просту карткову оплату. Оскільки рахунок був на лічені дні, а сумма для мене була досить вагома було прийняте рішення попросити у хорошого знайомого цю сумму в борг з умовою що я віддам трошки більше але пізніше. І ніби все нормально, гроші прийшли послугу я оплатив місія виконана! Але через кілька годин до мене люб’язно завітав фінансовий моніторинг банку з проханням пояснити мою карткову операцію. Пояснення я дістати не зміг, тому що поняття не маю як пояснити такі речі і підтвердити певним документом. Цей самий знайомий який і позичив кошти запропонував просто закрити рахунок в банку і відповідно забрати залишок на рахунку. Так і було зроблено. Після цього 2−3 місяці діалогів, довгого очікування кілька онлайн дзвінків з операторами і мені нарешті прийшли кошти. До цього 2 рахунки в різних банках просто по якихось причинах не підходили для виплати моїх коштів. Але добре, пів біди, змирився жив своїм життям. Буквально недавно вирішив зайнятися онлайн торгівлею на власному сайті. Відповідно зареєстрував ФОП встало питання інтернет еквайрингу, в моно він на той момент тільки з’явився виглядав дуже сучасно та зручно. Ну і умови достатньо крутезні в ньому. Згадав популярну практику в європейський, та навіть азіатських фінансових установах та банках. При письмовій заяві з признанням своєї певної вини перед банком рішення про розірвання ділових відносин може бути переглянуте. Так і зробив, зібрався з силами довго думав написав багато тексту роз’яснивши кожен момент пояснивши що хочу користуватись зручним сервісом банку, чесно і достойно вести професійну діяльність / бізнес. Відділ фінансового моніторингу відповів що рішення може бути переглянуте тільки якимось вищими чинами банку і позитивно відповів на моє питання про те, чи можливо розблокування в загалі навіть в теорії. Просто сказав що я можу навіть не пробувати, і рішення про відновлення ділових відносин ніколи не буде прийнято.

Отже, сам банк достатньо крутий, сучасний, діджиталізований. Але чому не можна бути хоча б трішечки ближчими до малого бізнесу? Я розумію, що блокування в зв’язку з моїм високим ризиком по версії банку це серйозна причина і банк не хоче підставляти себе перед регулятором. Прийшов великий термін з моменту того коли ситуація сталась але нічого не помінялось. Не знаю наскільки розумно буде ще раз писати фін. Моніторингу але дійсно дуже хочеться користуватися продуктом.
monobank
Відповідь банку
3 січня 2025, 9:41
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Olga0108 2 січня 2025, 20:12
Справка о том что карта закрыта.Но в ней ничего не указали какая именно карта.Или номер какой был карты.Укажите пожалуйста нормально.
monobank
Відповідь банку
3 січня 2025, 12:38
В довідці, що ми надіслали, вказано, що «… усі рахунки закриті, а Договір про надання банківських послуг розірваний.», тобто всі рахунки по яким були відкриті картки — закриті
Якщо вам необхідна додаткова довідка, ми можемо її надати
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
VasylT 2 січня 2025, 12:24
Доброго дня! Хочу висловити своє глибоке незадоволення обслуговуванням у Монобанку! Як підприємець, відкрив тут рахунок для роботи, але зіткнувся з абсолютно непрофесійною поведінкою. На рахунок прийшли кошти, і їх одразу заблокували. Я оперативно надав усі необхідні документи: договір, акт, накладні, але вже тиждень банк не дає відповіді!
Щодня новий менеджер вигадує якісь нові вимоги щодо документів. На їхню вимогу я вже надавав: повний опис своєї діяльності, досвід роботи (вимагали двічі — різні менеджери), копію трудової книжки для підтвердження досвіду з попередніх місць роботи, алгоритм встановлення ціни на послуги, графіки робіт, а також документи на будівельні інструменти. Таке враження, що всередині банку немає жодної координації чи відповідальності. Через цю тяганину я не можу нормально працювати, а репутація перед партнерами страждає.
Особливо обурює, що Монобанк публічно декларує боротьбу з бюрократією, але на практиці створює абсурдні затримки та вимагає незрозумілі документи. Це абсолютна протилежність тому, що ви обіцяєте клієнтам!
Монобанк, це просто неприпустимо! Прошу негайно вирішити моє питання!
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 січня 2025, 16:55
Розуміємо, що ця ситуація могла викликати у вас розчарування, і нам щиро прикро за завдані незручності.

Ми також не в захваті від бюрократії та перевірок, однак, відповідно до законодавства України та Постанови НБУ, ми зобов’язані отримати необхідні документи та пояснення. Усі банки повинні дотримуватись встановлених правових норм.

Ми вже передали запит колегам із проханням максимально пришвидшити вирішення вашого питання. Також ваші звернення направлені на перевірку якості комунікації, і ми обов’язково вживемо відповідних заходів.
Theneonlawyer 1 січня 2025, 20:39
1 січня 2025 року я приводжу усю документацію до ладу. Захотілося мені деяку картку закрити, витребувати договори, а іншим карткам та поставити незручні питання.
Мене приємно вразили:
1. Турбота про Клієнта (консультант Андрій (о, брги, це не просто бот, а жива людина) спитав про причини моєї образи на банк, заспокоїв мене та проявив стурбованість соїми рішеннями, був корисний своєму роботодавцю. Адже, намагався зберегти довіру та прихильність Клієнта до банку, не втративши клієнтоорієнтованість)
2. Емпатія та проіесіоналізм (чемний, діловий стиль спілкування, без зайвих питань та «води», блискавичні відповіді на запитання)
3. Працеьюбство і відданість справі (усе вище перераховане- у 1-й день 2025, коли всі святкть!)
Щиро дякую!
Від банку де працюють такі люди не хочеться йти.
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 січня 2025, 11:07
Дякуємо за відгук, постараємось і надалі радувати вас!
Тетяна Русанова 1 січня 2025, 19:19
Добрий вечір
Хочу подякувати вашій працівниці Аліні (дівчина яка допомогла у вирішені попереднього питання)
Платіж повернули
Це нереально круто — взагалі не думала, що таке можливо 😆
Моно Ви круті і працівники у Вас суперові 🎄🎉
ДЯКУЮ ☺️
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 січня 2025, 19:29
Для нас найголовніше коли клієнт задоволений :) Дякуємо!
Oleh Hrynchuk 1 січня 2025, 15:08
Можливо, це для всіх банків характерно, але я опишу свою ситуацію саме з Монобанком.
— Отже, моя історія.
Оскільки моя робота (пенсіонер, але ще працюю) сильно залежна від наявності електрики в період її відключень, то в кінці листопада я таки дозрів до придбання зарядної станції.
Переглянув відгуки, моделі… і зупинився на Fossibot F2400 від продавця EnergyHub.
Критерієм вибору була ціна та відчуття захищеності (як виявилося фальшиве) від можливого шахрайства шляхом оформлення оплати частинами від Монобанку.
Ну, гадалося, що Монобанк не підписує партнерські угоди будь з ким. Та й розбиття платежу на 4 частини видавалося мені дуже зручним.

Одним словом, списався з продавцем (інтернет-магазин, якого втім вже не існує, http://energyhub.com.ua, але якого ще можна знайти в кеші інтернета: http://web.archive.org/web/*/https://energyhub.com.ua), за пару кліків мишою попав на сайт Монобанка, оформив споживчий кредит на цей товар, оплатив перший внесок 9,125 грн. І почав чекати товар.
Був готовий до невеликих затримок з поставкою, оскільки розумів, що в стані війни терміни доставки можуть пролонговуватись.
Але пройшов тиждень. другий… мені продавець все обіцяв, що «ось-ось. вже вранці…»… і нарешті прийшла неділя 22.12.2024, коли сайт http://energyhub.com.ua просто щез.
А ще з 19.12.2024 продавець (я мав два його номери в Телеграмі) припинив відповідати. І по тел, і в телеграмі.

В понеділок 23.12.2024 вранці пишу повідомлення з описом ситуації на лінію клієнтської підтримки в Моно і відразу заяву в кіберполіцію.
В Моно працівник взяв до уваги повідомлення і попросив почекати відповіді «протягом доби».
В кіберполіції відразу також взяли заяву в роботу (зареєстрували) і навіть двічі працівники звідти зв«язувались зі мною для уточнення певних технічних деталей.
Проте тут був іще один цікавий факт.
В заяві на кіберполіцію слід було вказувати реквізити шахрая, на котрі перераховувались гроші. А у себе в квитанції про оплату я ніяких реквізитів шахрая не знайшов. І це зрозуміло. Бо я платив в Монобанк, а Монобанк САМ зі своєї сторони перерахував УСЮ суму шахраю, плануючи потім знімати її з мене по частинах.
Так ось, після неодноразових прохань до працівників лінії підтримки Монобанка назвати мені реквізити шахрая для наступного їх внесення в заяву до кіберполіції, мені незмінно й твердо було відмовлено. І по сьогодні Монобанк категорично відмовляється їх надати. Це секрет.
З того моменту в мене зародилася підозра про можливість спільної шахрайської схеми. Адже навіщо інакше покривати шахрая? Чому б не надати ошуканому клієнту реквізити шахрая для передачі їх в слідчі органи?
Я не стверджую, що вище керівництво Монобанка працює разом з такими шахраями. Це просто тупо. Проте у моєму житті траплялися випадки, коли середній, чи навіть нижчий рівень менеджменту різних фінансових структур був учасником таких схем без відома свого керівництва. «Це Україна, дєтка…» /(C)/

Отже, після оприлюднення факту шахрайства 23.12.2024 я чекаю обіцяну добу. Але ніхто з Монобанка зі мною не зв»язався. Чекаю ще добу. Знову «новин нема».
І далі цілий тиждень запитую — відповідь та сама «вашою справою займаються». І все.
В якийсь із днів я ще перепитав «то коли буде результат? Ви ж не збираєтеся з мене увесь кредит знімати за непоставлений товар?» На що працівник лінії підтримки суворо промовчав. І мені все стало кришталево ясно. Звісно що збираються!!! Тому я перегнав залишок коштів з основного рахунку на «монобанку» і продовжував чекати та на щось сподіватися.

І тут наступає 27.12.2024. І випадає мені вже очікуваний джек-пот — Монобанк знімає ДРУГИЙ платіж за споживчим кредитом ЗА НЕІСНУЮЧИЙ ТОВАР. Ще 9,125 грн.
Але оскільки на моєму рахунку було НУЛЬ, то після цього висвітлюється -9,125 грн. (мінус). Тобто, вже 18,250 грн з мене знято за НЕПОСТАВЛЕНИЙ товар.
А на другий день (28.12.2024) приходить радісне повідомлення: «якщо не оплатите свій внесок по кредиту до 30.12.2024 — вам нараховуватиметься пеня!»

Всі мої звернення на лінію підтримки приводили лише до однієї відповіді: «вашим питанням займаються. Нам сумно що у вас так склалося… ми на вашому боці»
Цинізм просто зашкалює — їм настільки сумно, що вони аж бігом стягують залишки коштів (аби своє скоріше «відбити»!) і погрожують нарахуванням пені. Так і хочеться сказати «ї.у і плачу» /(C)/
Згадався старий анекдот про те, що ні лікар-дантист, ні сантехнік, ні автомайстер не зацікавлені щоби у вас все було добре. І лише квартирний злодій та банк щиро бажають вам успіху та процвітання.

Підсумовуючи, ось мої претензії:
1. Монобанк в порушення законодавства ЗНІМАЄ ГРОШІ ЗА НЕПОСТАВЛЕНИЙ ТОВАР, та/чи НЕНАДАНУ ПОСЛУГУ. Тобто, перекладає свої втрати на своїх клієнтів, ще й шантажуючи їх пенею, облудно й цинічно запевняючи, що це все ради добра самого ж клієнта.
Я би НІКОЛИ не зв«язувався з цим продавцем-шахраєм, якби не була можливість оплати товару частинами від Монобанку.
2. Працівники лінії клієнтської підтримки ніколи не скажуть вам всієї правди, і навіть елементарно, хоча й ввічливо, брехатимуть, якщо цього потребують поточні інтереси банку. Така в них інструкція.

Резюме:
— не сподівайтесь, що при придбанні якогось товару чи послуг шляхом оформлення споживчого кредиту в банку останній якимось чином убезпечить вас від продавців-шахраїв. Банки не перевіряють своїх торгових партнерів (зокрема інтернет-магазини) і не несуть ЖОДНОЇ відповідальності перед своїми клієнтами за їхні дії. Рядовим клієнтам варто пам»ятати про такий факт. Не повторюйте моїх помилок;
— банку абсолютно байдуже «кинуть» вас з товаром, чи ні. Банк по-любому вас обстриже, незважаючи на відсутність того, за що ви заплатили, ще й запевняючи, що це для вашого ж блага. Що ж поробиш… Такі в нас банки і така держава. В якій реалізована не сила права, а право сили.
— це так я вперше в житті спробував скористатися кредитом))). І відразу «в яблучко». Ну що ж… тепер і дітям, і десятому закажу (колеги по роботі вже прийняли до уваги).

P. S. По даному факту відкрита кримінальна справа 12024186150000258

P. P. S. Я подав скаргу ще й в НБУ.
P.P.P.S. Зараз готую інформацію для медійних видань України та моїх друзів-волонтерів в Чехії, Польщі, Литві та Латвії з описом свого випадку. Нехай усвідомлюють увесь сюр нашої дійсності. Якщо банки не розуміють, що не можна так себе поводити з клієнтами, то принаймі слід зробити так, щоби репутаційні втрати та розголос в ЄС примушували їх задумуватися над своїми діями. Хоча знову ж таки, мабуть, це їм глибоко до лампочки… «бо всі так роблять». Це як тарифна політика мобільних операторів… Всі плюються, а альтернативи нема.
monobank
Відповідь банку
monobankua 1 січня 2025, 16:06
Нам щиро шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією при оформленні покупки частинами в monobank. Ми розуміємо, як це може засмучувати, і хочемо вас запевнити, що робимо все можливе, щоб розібратися та допомогти.

Наші колеги вже склали запит і працюють над тим, щоб вирішити це питання з магазином. Усі наші зусилля зараз спрямовані на те, щоб якнайшвидше забезпечити повернення коштів.
Просимо у вас ще трохи часу — запит передано на максимально високий рівень, і наші фахівці негайно зв’яжуться з вами, щойно отримаємо нову інформацію.

Також ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості комунікацій і вживемо необхідних заходів
DeepCr 31 грудня 2024, 6:34
Розірвали зі мною договор і написали про те щоб я написала реквізити іншого банку, я написала, пройшло 10 днів вони пишуть то гроші відправлені, то вони не відправились, то вони назад надійшли, вобщем всі пишуть кожного разу різне ,і пишуть ждіть з вами зв’яжеться представник але так ніхто ніде, вобщем вкрали і не хочуть повертати, буду писати скаргу в НБУ і буду писати заяву в поліцію і цю інформацію із скрінами і так далі буду розповсюджувати і в інтернеті, якщо ні то буду і звертатись до суду.
МОНОБАНК ВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ!!!
monobank
Відповідь банку
31 грудня 2024, 11:29
Приносимо вибачення за незручності
Дійсно, бачимо, що вчора кошти були повернуті банком-отримувачем
Найближчим часом колеги з вами зв'яжуться, для уточнення нових реквізитів
Також, обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Juliet32 30 грудня 2024, 22:39
Скинула деньги, а товар не отправил. Переписку удалил.
monobank
Відповідь банку
31 грудня 2024, 10:37
Нам дуже прикро, що сталася така ситуація
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42.22 42.7204
EUR 43.22 43.85
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 42.22 42.7204
EUR 43.22 43.85
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про monobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.