×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 38.8 | 39.2003 |
EUR | 42.25 | 42.7497 |
Всі курси банку |
Заблокировали счет без объяснения причины
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (4)
Розірвали договір
Був одним з перших клієнтів, отримав 100 к кредитного ліміту, активно користувався кредитними коштами і сплачував відсотки по заборгованості.
В січні 2023 року виникла така ситуація — у мами зламався телефон, і я зайшов їй в акаунт зі свого телефону, адже в неї теж був використаний кредитний ліміт і треба було вчасно сплачувати, + оплачувати її особисті потреби. На той момент я не знав що за правилами безпеки не можна заходити в акаунти з одного телефону (бо в приваті такого нема, без проблем користувались двома акаунтами з одного телефону).
І от прилетіло мені сповіщення про розрив ділових відносин, хоча на той момент було біля 50 к заборгованості. Запитав про причини, але підтримка ж відповідає шаблонами. Погуглив і взнав що скоріше за все причина в тому що вхід у 2 акаунти з 1го телефону.
Спитав у підтримці чи можна знову стати клієнтом з часом — сказали що спочатку треба виплатити заборгованість і можуть переглянути рішення (дали реквізити, бо ж в додаток вже доступу нема)
Досі сплачую заборгованість, по моїм підрахункам залишилося приблизно 20 к.
Прошу у банку переглянути ситуацію і відновити обслуговування, бо без додатку досить не зручно сплачувати кредит (суму заборговані вираховую по смс з нагадуванням про мінімальний платіж)
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Коментарі (9)
Отказали в обслуживании
Питання зараз знаходиться у колег в роботі
Додатково колеги зв'яжуться з вами найближчим часом, для уточнення інформації
Коментарі (19)
Хороша робота тех підтримки
Найкращу працівницю соню😇табельний номер 9963, був би вам вдячний якби відзначили та заохотили бездоганну роботу вашого працівника 🫶🏼
Написати коментар
Уникайте проблем — виводьте гроші з Монобанку!
Проте, 12 березня 2024 року, я отримала лист від вас, у якому повідомлялося про блокування моєї картки та припинення обслуговування, без будь-якого пояснення чи вказівки на причину. Це рішення здивувало мене і залишило мене в шоці.
Це дуже сумно і розчаровує мене бачити, що після такого тривалого часу співпраці ви раптово відмовляєте мені у послугах, не надавши жодного роз’яснення. Я була вашим відданим клієнтом, і таке ставлення викликає велике розчарування.
Відразу зауважу, що у результаті блокування всі мої заощадження були просто заморожені, і я зараз залишилася за кордоном без грошей!!! Це надзвичайно важко і неприємно для мене.
Я буду рекомендувати всім своїм знайомим виводити свої кошти з вашого банку, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому. Немає ніякого сенсу зберігати кошти в банку, який може раптово і безпідставно відмовити в обслуговуванні.
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні.
Сподіваємося, що наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Коментарі (5)
Дякую за допомогу
Дякую)
Написати коментар
Обслуговування на висоті
Додатково написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Написати коментар
Служба підтримки дно
Після цього всього зявилось питання звідки дохід, відразу я відповів на всі питання і мене відправили чекати від 30 хв до 48 годин
Через деякий час запросили ще документи які відразу я і надав в підтримку в чаті Телеграм, те ж саме відправив в додаток, де було написано що потрібно чекати відповідь 13.03
14.03 Відповіді так і не отримав, писав багато разів в підтримку відповіді так і не отримав сказали чекати ще, на запитання скільки?, відповіли що чекайте, далі я зателефонував по номеру телефона в підтримку де я пояснив ситуацію що я вже 4 дні без грошей та ще й в батька на днях була операція і дуже потрібні були кошти які на балансі (22к) які не можуть розблокувати, ні закрити рахунок до розгляду підтвердженнь доходу, оператор підтримки ввійшов в положення сказав що перетелефонує через годину
Пройшла година оператор зателефонував і сказав що сьогодні до вечора, ну МАКСИМУМ до обіда завтрішнього дня, ситуація буде вирішена
18.03 17:50 ДОКУМЕНТИ ЯКІ Я НАДАВ НЕ РОЗГЛЯНУТІ, і того я 5 днів без копійки, потрібні кошти за проведену операцію, зателефонував ще раз в підтримку де сказали що за слова свого колеги вони не відповідають і сказали чекати, на мої слова про те що я без коштів 5 днів в склалась ситуація таким чином, відповіли що нічим не можуть допомогти
Підтримка хоч і привітна але нічим допомогти не може, навіщо вони там сидять я не розумію
Передали ваші звернення на перевірку якості проведення консультації, та вживемо заходів.
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам.
На поточний момент банк розглядає надані вами документи.
Ми передали запит колегам по можливості прискорити перевірку. Зв'яжемось з вами, як буде нова інформація
Коментарі (7)
Жахливий мобільний застосунок і погана підтримка
В якийсь момент валюта почала переводитись на гривневі картки, тобто валюта яку я по 3 місяця чекав депозитами — продавались в гривні. Звісно я «сам винен бо обирав гривневу картку для переказу», єдине що може сказати «привітний», але безтолковий персонал в підтримці. Хоча я впевнений що робив все завжди однаково. Звісно, в такій ситуації як мінімум можна зробити висновок що користувацький інтерфейс застосунку в якому таке може статись — жахливий. І це справді так в багатьох аспектах порівняно з іншими банками якими я користуюсь. Зато якісь досягення котами є, нахіба вони треба. Може там є досягнення « *** якого намахав монобанк»?
Вже з валютної картки можна здійснювати перекази на валютну карту Моно близького родича після підтвердження родинного зв'язку.
Важливий момент, що переказ необхідно здійснювати на карту, валюта якої відповідає валюті відправки. Якщо при відправці буде вказано картку одержувача в іншій валюті — кошти конвертуються та надійдуть на гривневу картку.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (7)
Выплаты по Военным облигациям это «подозрительная активность»
для спарвки — монобанк делает подобное в ручном режиме — так что карты не спешат разблокировать!
Мы даже не можем представить, что же могло вызвать подозрения у монобанка… какой-же бред!
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Ми, як банк, маємо періодично ідентифіковувати клієнтів
Попросіть, будь ласка, вашого чоловіка перевірити повідомлення від банку в застосунку
Коментарі (4)
Безвідповідальний банк
Проклинаю ваш банк
Нікому не рекомендую ним користуватись
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (1)
Заблокировали карту
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Просимо погасити заборгованість згідно з пунктом умов та правил банку, з якими ви погоджувались відкриваючи рахунок:
10.7. Сторони узгодили, що в разі розірвання Договору за ініціативою Банку або Клієнта та за наявності у Клієнта невиконаних зобов’язань, що підлягають сплаті на користь Банку за будь-якими договорами, в тому числі кредитними, укладеним між Клієнтом та Банком, в т.ч. тих, строк виконання яких не настав, Клієнт зобов'язується виконати такі зобов'язання в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі Сторін розірвання Договору.
Коментарі (2)
Відмова в обслуговуванні абсолютно без жодних причин.
Саме прикро — що я якраз була тим сумлінним Клієнтом, яка активно рекомендувала Моно, не один рік користувалася картою (відповідно кешбеками, рахунками) — і таке відношення.
У жодному разі не рекомендую Моно — в будь-який момент без попередження можна залишитися з замороженими коштам на невизначений термін.
Розчарування безмежне…
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (2)
Відсутність чітких відповідей щодо тривалості вирішення проблеми
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (1)
Відмова від подальшого обслуговування військовому
Звісно спочатку не зрозумів з чим це може бути пов’язано, а деталізувати інформацію мені відмовили. На будь-які інші запитання відповідали досить конкретними правовими посиланням на договір. Проте, як з цього слідує — вирішення цієї проблеми повністю залежить від банку та якогось моменту, коли вони змінять свою думку у моєму відношенні.
Загалом це досить ускладнює життя та можливість відкрити елементарно банку задля забезпечення підрозділу. У мене звісно є версія чому це могло статися — бо була біла карта на яку приймав гроші з продажу мілітарного мерчу, які потім йшли на забезпечення роти (можливо це було обачно, але ніяких питань не було); +при зборах використовували також криптовалюти, бо не всі донатери знаходяться в Україні, тож доводилося через p2p виводити гроші (або навпаки закидати з міркувань того, що гроші будуть «працювати» на нас) та закидати на банку (ніяких питань, знову ж таки, з цього приводу не було, я би надав всю інформацію яка відноситься до цієї теми) — судячи з різних джерел це досить часта проблема.
Одним словом досить дивне відношення після стількох років обслуговування. В якийсь момент взагалі написали «дякуємо вам від всієї команди за захист нашої країни, але немає можливості поновити обслуговування». Що тут сказати… Дякую й вам, дуже приємно що проблеми військових вас хвилюють, хоча звісно виглядає інакше.
Детально все перевірили та переглянули рішення у відмові в обслуговуванні
На поточний момент всі обмеження зняті, картки активні
Коментарі (1)
Закрили рахунок пенсінерці з I групою інвалідністі та зі статусом ВПО без пояснення причин
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Коментарі (7)
Заблокировали и отказали в обслуживании БЕЗ причин и предупреждений
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка
Коментарі (9)
Доходи по облігаціям
Користуюсь послугами ще трьох інших брокерів, по ним вся інформація є.
Прошу прокоментувати чому так і що з цим робити.
Не підлягає оподаткуванню податком на доходи фізичних осіб та не включаються до загального місячного (річного) оподатковуваного доходу фізичної особи:
— процентні доходи (купон), нараховані на облігації внутрішньої державної позики (п.165.1.2 ПКУ);
— інвестиційний прибуток (різниця між доходом від продажу та витратами на придбання ОВДП) від операцій з облігаціями внутрішньої державної позики (п.165.1.52 ПКУ).
Крім того, сума доходів, отриманих платником податків як відсотки, нараховані на облігації внутрішньої державної позики, та інвестиційний прибуток від операцій з цими паперами не є об'єктом оподаткування військовим збором
Якщо ви бажаєте це показати в декларації, то це можна зробити вказавши у відповідному розділі (отримані доходи, що не підлягають оподаткуванню). В разі потреби підтвердити ці доходи, в нас в довідці для декларування є про це інформація (останій розділ довідки)
Коментарі (1)
Залишили військового без копійки
Так я військовий і вчора вечері після важкого дня мені прийшло повідомлення що мені відмовлено в обслуговуванні
Ну відмовили і відмовили це їхня політика хай нею і користуються далі всеодно мені
Але в мене залишилися кошти всі які були на картці
Я звьязався з підтримкою якось ми вирішили всі ці фото заяви
І тут кульмінація питаю коли чекати кошти пишуть 1 робочий день ок Сьогодні звоню в підтримку вже на протязі 3 робочих днів
Одним словом дякую тобі моно банк ти кращий по клієнто орієнтованою
Зі співробітниками обов'язково проведемо роботу над помилками
Додатково колеги все детально повідомили стосовно відмови в обслуговуванні
Колеги подзвонили вам, для надання інформації
Коментарі (9)
Моно банк не отдает деньги
Колеги працюють над тим, щоб якомога швидше провести переказ коштів по вашій заяві
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (7)