×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 42.22 | 42.7204 |
EUR | 43.22 | 43.85 |
Всі курси банку |
От отлично банка до полного дна
Описую все максимально стисло. Мені приписали платіж у розмірі 34 455 грн, що надійшов на мою картку 2.01.2025. Я такого платежу не очікував. Але, у відповідь на прохання надати інформацію про джерело доходів, я надіслав форму ОК7 і свою декларацію доходів. Зауважу, що раніше співробітники МБ вже запитували подібну інформацію й додатково просили виписку з мого розрахункового рахунку, щоб зрозуміти походження коштів. Цього разу виписка їм не знадобилася. Натомість мені на пошту прийшов лист:
«Відмова в еквайрингу» (хоча я ним ніколи не користувався).
«Олександре, на жаль, ми змушені вимкнути еквайринг для вашого ФОП». — але ж у мене його ніколи не було.
Зазвичай це відбувається з таких причин:
1. «На рахунок ФОП надходять платежі не за заявлені товари/послуги». Я не зрозумів, звідки така інформація, адже я зазначав, що на кожен платіж в мене є документ.
2. «Ми отримали сигнал, що ФОП не надає заявлені товари чи послуги». Це взагалі дивина, оскільки ФОП надає рівно ті послуги, що прописані в договорах.
3. «ФОП не може пояснити походження коштів» — ще один дивний висновок, бо у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)
4. «ФОП займається забороненою законом діяльністю». — навіть нічого сказати. Співробітники навіть не питали це.
Саме цікаве те, що ФОП не користується взагалі монобанком. Жадної оплати ФОП на рахунок монобанк не існує.
Рахунок ФОП був відкритий за проханням співробітників банка для тестування інтегрції їх монопей.
Як би там не було, мені надіслали лист, що я нібито спонсор тероризму та що всі відносини розірвано.
Добре, якщо раптом став терористом, хай поки так і буде. Але ж цікаво, що це за кошти надійшли мені й чому спричинили такий резонанс. Я попросив повернути їх разом із залишком на моїх картках у Монобанку на рахунок в іншому банку. Проте співробітник Монобанку сказав, що гроші вже повернули відправнику. Гаразд, можливо, це передбачено процедурою роботи банку. Але я хотів би розуміти, де шукати ці гроші й у кого. Адже хтось надіслав їх мені навмисно :) На запитання, від кого гроші, відповіли, що таку інформацію розголошувати не можна. На моє уточнювальне запитання: «А чи не я, надіслав цю суму, але іншій людині?» — почув однозначне «НІ, не ви!»
Я перевірив усіх друзів і знайомих — ніхто не відправляв мені таку суму.
Потім, за кілька годин, надходить повідомлення від Монобанку: «Щодо платежу, який було повернено відправнику, з нашого боку його вже проведено успішно. Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому цей платіж має бути зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо він не зарахується у цей термін, рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування».
Буквально в цей самий момент мені на картку ПриватБанку повернувся зазначений платіж.
У підсумку: Монобанк звинуватив мене у спонсоруванні тероризму й відмиванні грошей, попри те, що бачив усі мої доходи й податки, збрехав, ніби цей платіж був від третьої особи МЕНІ, а не від мене самого. І що дивніше — що платіж взагалі призначався МЕНІ, хоча отримувач був зовсім іншою людиною. При цьому я не заперечую, що з ПриватБанку дійсно робив переказ на цю суму, але на реквізити зовсім іншої особи.
Зрештою, вони визнали свою помилку в тому, що приписали платіж іншій людині саме мені.
Всі відповіді шаблонні, таке враження, що спілкуєшся з роботом, а не людиною.
Інформацію що все ж таки я порушив від банку отримати не вдалось.
В понеділок готуємо запит до НБУ, щодо дій з боку банку та наданням регулятору всіх звітів по моїм коштам. Подивимось на відповідь регулятора.
Дійсно, на жаль, співробітник помилився, коли повідомив вам, що даний переказ було адресовано вам. З колегою проведемо роботу та вживемо заходів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (9)
Найкращий банк в Україні
За довгий час користування одні тільки плюси і ніякого негативу.
Чудово працює підтримка менеджерів.
Виникла тимчасова проблема, пан Ярослав (фахівець з аналізу фінансових операцій), за декілька хвилин вирішив питання. Оперативно. Дуже дякую.
Написати коментар
Монобанк ідеальний завдяки таким працівникам, як Анна (10328)
Анна грамотно і чітко пояснила, у чому полягає проблема, і розписала покрокове рішення. Всього через п’ять хвилин мою проблему було вирішено! Я був дуже вдячний і хотів залишити відгук у Telegram або в додатку Монобанку. На жаль, такої функції поки що немає, тому пишу тут.
Дякую працівнику Анні з табельним номером 10328 за професійну допомогу! Вважаю, що такі співробітники, як вона, заслуговують на премію — це найменше, що банк може запропонувати таким цінним працівникам. Бажаю Монобанку вдосконалити систему залишення відгуків про співробітників, а Анні — всього найкращого!
Написати коментар
Допомога дійсно виявилась допомогою.
Написати коментар
Найкраща підтримка в моєму досвіді
Написати коментар
Хорошее обслуживание
Написати коментар
Виртуально-несерьезно-сыро-тугой банк
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (6)
Лишилися коштів !
жодної допомоги чи підтримки -відмовляється вирішувати питання повернення коштів. Таким чином, гроші просто зникають, і клієнт залишається сам на сам зі своєю проблемою.
Окрім цього, банк може змінювати або збільшувати кредитний ліміт на свій розсуд, і користувач навіть не завжди буде обізнаний про це. У результаті, хакери можуть зняти великі суми з картки, а власник стане боржником, навіть не розуміючи, як це сталося.
Банк зацікавлений у захисті своїх клієнтів від шахрайських дій.
Ми рекомендуємо ніколи не передавати дані картки навіть знайомим, не зберігати їх у нотатках і не вводити інформацію на сумнівних сайтах. Нагадуємо, що співробітники банку ніколи не запитують PIN-код, CVV-код, пароль зі смс чи інші персональні дані.
Усі наші картки підтримують протокол захисту 3DS, але не всі сайти використовують протокол захисту 3DS, тому деякі ресурси проводять операції без підтвердження, без введення CVV/CVC тощо. В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції.
При цьому ризики за такими операціями сайти/ ресурси беруть на себе, а значить успіх оскарження таких списань дуже високий.
Щодо кредитного ліміту – банк має право змінювати його в межах суми ліміту кредитування, зазначеної в Договорі та надсилає повідомлення про це у застосунок.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити по вашій ситуації.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (14)
Приємне обслуговування на точці видачі
Написати коментар
Новый дизайн приложения
Оновлення дизайну було зроблено з метою вирішення недоліків попередньої версії та врахування побажань наших користувачів. Ми прагнули зробити застосунок більш сучасним, функціональним і зручним у користуванні.
Якщо стандартний розмір шрифту здається занадто дрібним, рекомендуємо спробувати збільшити системний шрифт у налаштуваннях вашого смартфона – це може зробити користування застосунком комфортнішим.
Ми розуміємо, що звикання до змін потребує часу, але сподіваємось, що ви зможете оцінити нові можливості та переваги оновленого дизайну. На жаль, старий дизайн більше не підтримується, тому повернутись до нього неможливо.
Кожен банк встановлює власні тарифи та умови обслуговування, і часом деякі послуги можуть бути вигіднішими в окремих установах. Проте, загалом, монобанк пропонує одні з найзручніших і найпрозоріших тарифів на ринку, що робить його вибір комфортним для багатьох клієнтів.
Дякуємо за ваш відгук та зауваження – вони допомагають нам ставати кращими!
Коментарі (5)
Порушення прав військових та їх рідних
надала документ форми А5 (додатково що чоловік мій перебуває на службі) УБД чоловіка яке ще з 2018 року підтверджує його статус. та свідоцтво про шлюб. Зазначу що дані документи надала ще у 3 банка-фін. установи (А-банк, Сенс-банк, Плати Пізніше) всі зазначені банки прийняли моє звернення, документи успішно пройшли перевірку, а мені було надано ЗАКОННЕ мною право, при тому в жодній із установ мене не вимагали нічого більше. Стосовно монобанку вимагали документ де зазначено період проходження військової служби (абсолютно не зрозуміло навіщо кщо подаю як жінка ветерана, а не як мобілізованого!!!) окей було надана сторінка в повному розвороті де числиться та сама частина як у формі 5, і рік з 2015.) так і цього виївилось їм недостатньо. вони з якось дива вимагають у мене всі сторінки військового квитка, хм навіщо? жоден банк цього не вимагав, те що мій чоловік з 2018 року носить статус учасника бойовихє дій, і абсолютно неважливо служить скільки служить. і на цій ноті вони відмовили мені в надані Законного мені права. ну що ж зустрінемось у суді НЕШАНОВНИЙ банк.
Дякуємо, що ви надали всі необхідні документи.
Вимоги щодо документів ґрунтуються на чинному законодавстві та внутрішніх процедурах, які ми зобов’язані виконувати.
Ми раді повідомити, що питання вже вирішене.
Окремо хочемо висловити щиру подяку вашому чоловіку за його службу та захист України.
Його відданість і мужність є неоціненною, і ми вдячні за внесок у нашу спільну безпеку та свободу.
Коментарі (4)
Консультація і відкритя рахунків
Написати коментар
Хороший банк але є свої нюанси.
Отже, сам банк достатньо крутий, сучасний, діджиталізований. Але чому не можна бути хоча б трішечки ближчими до малого бізнесу? Я розумію, що блокування в зв’язку з моїм високим ризиком по версії банку це серйозна причина і банк не хоче підставляти себе перед регулятором. Прийшов великий термін з моменту того коли ситуація сталась але нічого не помінялось. Не знаю наскільки розумно буде ще раз писати фін. Моніторингу але дійсно дуже хочеться користуватися продуктом.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Коментарі (7)
Отправили бумагу о закрытие карты.
Якщо вам необхідна додаткова довідка, ми можемо її надати
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написати коментар
Заблокували кошти
Щодня новий менеджер вигадує якісь нові вимоги щодо документів. На їхню вимогу я вже надавав: повний опис своєї діяльності, досвід роботи (вимагали двічі — різні менеджери), копію трудової книжки для підтвердження досвіду з попередніх місць роботи, алгоритм встановлення ціни на послуги, графіки робіт, а також документи на будівельні інструменти. Таке враження, що всередині банку немає жодної координації чи відповідальності. Через цю тяганину я не можу нормально працювати, а репутація перед партнерами страждає.
Особливо обурює, що Монобанк публічно декларує боротьбу з бюрократією, але на практиці створює абсурдні затримки та вимагає незрозумілі документи. Це абсолютна протилежність тому, що ви обіцяєте клієнтам!
Монобанк, це просто неприпустимо! Прошу негайно вирішити моє питання!
Ми також не в захваті від бюрократії та перевірок, однак, відповідно до законодавства України та Постанови НБУ, ми зобов’язані отримати необхідні документи та пояснення. Усі банки повинні дотримуватись встановлених правових норм.
Ми вже передали запит колегам із проханням максимально пришвидшити вирішення вашого питання. Також ваші звернення направлені на перевірку якості комунікації, і ми обов’язково вживемо відповідних заходів.
Коментарі (6)
Найкращий консультант у «Монобанк» — пан Андрій
Мене приємно вразили:
1. Турбота про Клієнта (консультант Андрій (о, брги, це не просто бот, а жива людина) спитав про причини моєї образи на банк, заспокоїв мене та проявив стурбованість соїми рішеннями, був корисний своєму роботодавцю. Адже, намагався зберегти довіру та прихильність Клієнта до банку, не втративши клієнтоорієнтованість)
2. Емпатія та проіесіоналізм (чемний, діловий стиль спілкування, без зайвих питань та «води», блискавичні відповіді на запитання)
3. Працеьюбство і відданість справі (усе вище перераховане- у 1-й день 2025, коли всі святкть!)
Щиро дякую!
Від банку де працюють такі люди не хочеться йти.
Коментарі (1)
Дякую теж. підтримці та дівчині Аліні
Хочу подякувати вашій працівниці Аліні (дівчина яка допомогла у вирішені попереднього питання)
Платіж повернули
Це нереально круто — взагалі не думала, що таке можливо 😆
Моно Ви круті і працівники у Вас суперові 🎄🎉
ДЯКУЮ ☺️
Написати коментар
Споживчий кредит від Монобанка — УВАГА, шахраї!!!
— Отже, моя історія.
Оскільки моя робота (пенсіонер, але ще працюю) сильно залежна від наявності електрики в період її відключень, то в кінці листопада я таки дозрів до придбання зарядної станції.
Переглянув відгуки, моделі… і зупинився на Fossibot F2400 від продавця EnergyHub.
Критерієм вибору була ціна та відчуття захищеності (як виявилося фальшиве) від можливого шахрайства шляхом оформлення оплати частинами від Монобанку.
Ну, гадалося, що Монобанк не підписує партнерські угоди будь з ким. Та й розбиття платежу на 4 частини видавалося мені дуже зручним.
Одним словом, списався з продавцем (інтернет-магазин, якого втім вже не існує, http://energyhub.com.ua, але якого ще можна знайти в кеші інтернета: http://web.archive.org/web/*/https://energyhub.com.ua), за пару кліків мишою попав на сайт Монобанка, оформив споживчий кредит на цей товар, оплатив перший внесок 9,125 грн. І почав чекати товар.
Був готовий до невеликих затримок з поставкою, оскільки розумів, що в стані війни терміни доставки можуть пролонговуватись.
Але пройшов тиждень. другий… мені продавець все обіцяв, що «ось-ось. вже вранці…»… і нарешті прийшла неділя 22.12.2024, коли сайт http://energyhub.com.ua просто щез.
А ще з 19.12.2024 продавець (я мав два його номери в Телеграмі) припинив відповідати. І по тел, і в телеграмі.
В понеділок 23.12.2024 вранці пишу повідомлення з описом ситуації на лінію клієнтської підтримки в Моно і відразу заяву в кіберполіцію.
В Моно працівник взяв до уваги повідомлення і попросив почекати відповіді «протягом доби».
В кіберполіції відразу також взяли заяву в роботу (зареєстрували) і навіть двічі працівники звідти зв«язувались зі мною для уточнення певних технічних деталей.
Проте тут був іще один цікавий факт.
В заяві на кіберполіцію слід було вказувати реквізити шахрая, на котрі перераховувались гроші. А у себе в квитанції про оплату я ніяких реквізитів шахрая не знайшов. І це зрозуміло. Бо я платив в Монобанк, а Монобанк САМ зі своєї сторони перерахував УСЮ суму шахраю, плануючи потім знімати її з мене по частинах.
Так ось, після неодноразових прохань до працівників лінії підтримки Монобанка назвати мені реквізити шахрая для наступного їх внесення в заяву до кіберполіції, мені незмінно й твердо було відмовлено. І по сьогодні Монобанк категорично відмовляється їх надати. Це секрет.
З того моменту в мене зародилася підозра про можливість спільної шахрайської схеми. Адже навіщо інакше покривати шахрая? Чому б не надати ошуканому клієнту реквізити шахрая для передачі їх в слідчі органи?
Я не стверджую, що вище керівництво Монобанка працює разом з такими шахраями. Це просто тупо. Проте у моєму житті траплялися випадки, коли середній, чи навіть нижчий рівень менеджменту різних фінансових структур був учасником таких схем без відома свого керівництва. «Це Україна, дєтка…» /(C)/
Отже, після оприлюднення факту шахрайства 23.12.2024 я чекаю обіцяну добу. Але ніхто з Монобанка зі мною не зв»язався. Чекаю ще добу. Знову «новин нема».
І далі цілий тиждень запитую — відповідь та сама «вашою справою займаються». І все.
В якийсь із днів я ще перепитав «то коли буде результат? Ви ж не збираєтеся з мене увесь кредит знімати за непоставлений товар?» На що працівник лінії підтримки суворо промовчав. І мені все стало кришталево ясно. Звісно що збираються!!! Тому я перегнав залишок коштів з основного рахунку на «монобанку» і продовжував чекати та на щось сподіватися.
І тут наступає 27.12.2024. І випадає мені вже очікуваний джек-пот — Монобанк знімає ДРУГИЙ платіж за споживчим кредитом ЗА НЕІСНУЮЧИЙ ТОВАР. Ще 9,125 грн.
Але оскільки на моєму рахунку було НУЛЬ, то після цього висвітлюється -9,125 грн. (мінус). Тобто, вже 18,250 грн з мене знято за НЕПОСТАВЛЕНИЙ товар.
А на другий день (28.12.2024) приходить радісне повідомлення: «якщо не оплатите свій внесок по кредиту до 30.12.2024 — вам нараховуватиметься пеня!»
Всі мої звернення на лінію підтримки приводили лише до однієї відповіді: «вашим питанням займаються. Нам сумно що у вас так склалося… ми на вашому боці»
Цинізм просто зашкалює — їм настільки сумно, що вони аж бігом стягують залишки коштів (аби своє скоріше «відбити»!) і погрожують нарахуванням пені. Так і хочеться сказати «ї.у і плачу» /(C)/
Згадався старий анекдот про те, що ні лікар-дантист, ні сантехнік, ні автомайстер не зацікавлені щоби у вас все було добре. І лише квартирний злодій та банк щиро бажають вам успіху та процвітання.
Підсумовуючи, ось мої претензії:
1. Монобанк в порушення законодавства ЗНІМАЄ ГРОШІ ЗА НЕПОСТАВЛЕНИЙ ТОВАР, та/чи НЕНАДАНУ ПОСЛУГУ. Тобто, перекладає свої втрати на своїх клієнтів, ще й шантажуючи їх пенею, облудно й цинічно запевняючи, що це все ради добра самого ж клієнта.
Я би НІКОЛИ не зв«язувався з цим продавцем-шахраєм, якби не була можливість оплати товару частинами від Монобанку.
2. Працівники лінії клієнтської підтримки ніколи не скажуть вам всієї правди, і навіть елементарно, хоча й ввічливо, брехатимуть, якщо цього потребують поточні інтереси банку. Така в них інструкція.
Резюме:
— не сподівайтесь, що при придбанні якогось товару чи послуг шляхом оформлення споживчого кредиту в банку останній якимось чином убезпечить вас від продавців-шахраїв. Банки не перевіряють своїх торгових партнерів (зокрема інтернет-магазини) і не несуть ЖОДНОЇ відповідальності перед своїми клієнтами за їхні дії. Рядовим клієнтам варто пам»ятати про такий факт. Не повторюйте моїх помилок;
— банку абсолютно байдуже «кинуть» вас з товаром, чи ні. Банк по-любому вас обстриже, незважаючи на відсутність того, за що ви заплатили, ще й запевняючи, що це для вашого ж блага. Що ж поробиш… Такі в нас банки і така держава. В якій реалізована не сила права, а право сили.
— це так я вперше в житті спробував скористатися кредитом))). І відразу «в яблучко». Ну що ж… тепер і дітям, і десятому закажу (колеги по роботі вже прийняли до уваги).
P. S. По даному факту відкрита кримінальна справа 12024186150000258
P. P. S. Я подав скаргу ще й в НБУ.
P.P.P.S. Зараз готую інформацію для медійних видань України та моїх друзів-волонтерів в Чехії, Польщі, Литві та Латвії з описом свого випадку. Нехай усвідомлюють увесь сюр нашої дійсності. Якщо банки не розуміють, що не можна так себе поводити з клієнтами, то принаймі слід зробити так, щоби репутаційні втрати та розголос в ЄС примушували їх задумуватися над своїми діями. Хоча знову ж таки, мабуть, це їм глибоко до лампочки… «бо всі так роблять». Це як тарифна політика мобільних операторів… Всі плюються, а альтернативи нема.
Наші колеги вже склали запит і працюють над тим, щоб вирішити це питання з магазином. Усі наші зусилля зараз спрямовані на те, щоб якнайшвидше забезпечити повернення коштів.
Просимо у вас ще трохи часу — запит передано на максимально високий рівень, і наші фахівці негайно зв’яжуться з вами, щойно отримаємо нову інформацію.
Також ми передали ваші звернення до служби підтримки для перевірки якості комунікацій і вживемо необхідних заходів
Коментарі (198)
Украли мои деньги МОНОБАНК
МОНОБАНК ВЕРНІТЬ МОЇ ГРОШІ!!!
Дійсно, бачимо, що вчора кошти були повернуті банком-отримувачем
Найближчим часом колеги з вами зв'яжуться, для уточнення нових реквізитів
Також, обов'язково перевіримо діалоги з колегами та вживемо заходів
Коментарі (2)
4441 1144 1988 6377 ВЛАДЕЛЕЦ КАРТЫ МОШЕННИК
Для уточнення інформації, написали вам в особистому повідомленні
Коментарі (1)