×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Обслуговування супер пупер!
Написати коментар
IBAN платежі
"
Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому якщо на карту платіж відправлений в цей час, то він має бути зарахований орієнтовно протягом години. Якщо платіж відправлений після 22:30, то зарахування слід очікувати після 1:30. Якщо він не зарахований у цей термін — рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування до 22:30. Якщо після 22:30 дати валютування не буде зарахування, потрібно повідомити нас повторно для перевірки.
Це стандартні терміни зарахування по IBAN, ми не затримуємо зарахування коштів і завжди раді допомогти в перевірці при зверненні
"
Бла бла бла короче, а не відповідь бо це все не правда за годину платіж не зараховувався, я сам провіряв і відправляв кошти на моно у будь який час дня ночі чи вечора він всерівно приходив у монобанк приблизно о 23:20—23:30, а з 13.01 взагалі досих пір не дійшов, але у монобанку все добре вони так зізнались що вони найкращий банк до тепер не визнають своїх косяків хочуть виправити тишком нишком або потім казати клієнтам що то збій був чи то тільки в них, але люди які зараз змушені відправляти по ібан бо по номеру картки не можна то чому банк не попереджає що це буде через 3−4 дня платіж вдруг терміно переказати потрібно, не думаю що колись так розчаруюсь у цьому банку я вважав його чимось ідеальним, а він лицемірний
У нас немає складнощів з 13.01.25 стосовно платежів по IBAN. Все працює в штатному режимі
Дозвольте, будь ласка, детально перевірити переказ та допомогти з зарахуванням
Для уточнення інформації, написали вам у особистому повідомленні
Коментарі (19)
Найкращий банк
Написати коментар
Подяка
Написати коментар
Помощь в возврате оплаты заказа на сайте мошенников
Написати коментар
Три місяці неповептають гроші
За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Тому рахунок може бути обмежено до надання вичерпної інформації, яка б могла підтвердити суть та мету розрахунків за рахунком.
Передали запит колегам, вони зв'яжуться з вами для уточнення інформації
Коментарі (5)
От отлично банка до полного дна
Описую все максимально стисло. Мені приписали платіж у розмірі 34 455 грн, що надійшов на мою картку 2.01.2025. Я такого платежу не очікував. Але, у відповідь на прохання надати інформацію про джерело доходів, я надіслав форму ОК7 і свою декларацію доходів. Зауважу, що раніше співробітники МБ вже запитували подібну інформацію й додатково просили виписку з мого розрахункового рахунку, щоб зрозуміти походження коштів. Цього разу виписка їм не знадобилася. Натомість мені на пошту прийшов лист:
«Відмова в еквайрингу» (хоча я ним ніколи не користувався).
«Олександре, на жаль, ми змушені вимкнути еквайринг для вашого ФОП». — але ж у мене його ніколи не було.
Зазвичай це відбувається з таких причин:
1. «На рахунок ФОП надходять платежі не за заявлені товари/послуги». Я не зрозумів, звідки така інформація, адже я зазначав, що на кожен платіж в мене є документ.
2. «Ми отримали сигнал, що ФОП не надає заявлені товари чи послуги». Це взагалі дивина, оскільки ФОП надає рівно ті послуги, що прописані в договорах.
3. «ФОП не може пояснити походження коштів» — ще один дивний висновок, бо у мене є історія кожної гривні яка і була надана :)
4. «ФОП займається забороненою законом діяльністю». — навіть нічого сказати. Співробітники навіть не питали це.
Саме цікаве те, що ФОП не користується взагалі монобанком. Жадної оплати ФОП на рахунок монобанк не існує.
Рахунок ФОП був відкритий за проханням співробітників банка для тестування інтегрції їх монопей.
Як би там не було, мені надіслали лист, що я нібито спонсор тероризму та що всі відносини розірвано.
Добре, якщо раптом став терористом, хай поки так і буде. Але ж цікаво, що це за кошти надійшли мені й чому спричинили такий резонанс. Я попросив повернути їх разом із залишком на моїх картках у Монобанку на рахунок в іншому банку. Проте співробітник Монобанку сказав, що гроші вже повернули відправнику. Гаразд, можливо, це передбачено процедурою роботи банку. Але я хотів би розуміти, де шукати ці гроші й у кого. Адже хтось надіслав їх мені навмисно :) На запитання, від кого гроші, відповіли, що таку інформацію розголошувати не можна. На моє уточнювальне запитання: «А чи не я, надіслав цю суму, але іншій людині?» — почув однозначне «НІ, не ви!»
Я перевірив усіх друзів і знайомих — ніхто не відправляв мені таку суму.
Потім, за кілька годин, надходить повідомлення від Монобанку: «Щодо платежу, який було повернено відправнику, з нашого боку його вже проведено успішно. Наразі всі банки є учасниками нової версії системи електронних платежів і проводять платежі за реквізитами в період з 1:30 до 22:30 в режимі онлайн. Тому цей платіж має бути зарахований сьогодні орієнтовно протягом години. Якщо він не зарахується у цей термін, рекомендуємо очікувати закінчення дати валютування».
Буквально в цей самий момент мені на картку ПриватБанку повернувся зазначений платіж.
У підсумку: Монобанк звинуватив мене у спонсоруванні тероризму й відмиванні грошей, попри те, що бачив усі мої доходи й податки, збрехав, ніби цей платіж був від третьої особи МЕНІ, а не від мене самого. І що дивніше — що платіж взагалі призначався МЕНІ, хоча отримувач був зовсім іншою людиною. При цьому я не заперечую, що з ПриватБанку дійсно робив переказ на цю суму, але на реквізити зовсім іншої особи.
Зрештою, вони визнали свою помилку в тому, що приписали платіж іншій людині саме мені.
Всі відповіді шаблонні, таке враження, що спілкуєшся з роботом, а не людиною.
Інформацію що все ж таки я порушив від банку отримати не вдалось.
В понеділок готуємо запит до НБУ, щодо дій з боку банку та наданням регулятору всіх звітів по моїм коштам. Подивимось на відповідь регулятора.
Дійсно, на жаль, співробітник помилився, коли повідомив вам, що даний переказ було адресовано вам. З колегою проведемо роботу та вживемо заходів
На жаль, ми не можемо продовжити ваше подальше обслуговування в нашому банку
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку
Коментарі (10)
Найкращий банк в Україні
За довгий час користування одні тільки плюси і ніякого негативу.
Чудово працює підтримка менеджерів.
Виникла тимчасова проблема, пан Ярослав (фахівець з аналізу фінансових операцій), за декілька хвилин вирішив питання. Оперативно. Дуже дякую.
Написати коментар
Монобанк ідеальний завдяки таким працівникам, як Анна (10328)
Анна грамотно і чітко пояснила, у чому полягає проблема, і розписала покрокове рішення. Всього через п’ять хвилин мою проблему було вирішено! Я був дуже вдячний і хотів залишити відгук у Telegram або в додатку Монобанку. На жаль, такої функції поки що немає, тому пишу тут.
Дякую працівнику Анні з табельним номером 10328 за професійну допомогу! Вважаю, що такі співробітники, як вона, заслуговують на премію — це найменше, що банк може запропонувати таким цінним працівникам. Бажаю Монобанку вдосконалити систему залишення відгуків про співробітників, а Анні — всього найкращого!
Написати коментар
Допомога дійсно виявилась допомогою.
Написати коментар
Найкраща підтримка в моєму досвіді
Написати коментар
Хорошее обслуживание
Написати коментар
Виртуально-несерьезно-сыро-тугой банк
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
Коментарі (7)
Лишилися коштів !
жодної допомоги чи підтримки -відмовляється вирішувати питання повернення коштів. Таким чином, гроші просто зникають, і клієнт залишається сам на сам зі своєю проблемою.
Окрім цього, банк може змінювати або збільшувати кредитний ліміт на свій розсуд, і користувач навіть не завжди буде обізнаний про це. У результаті, хакери можуть зняти великі суми з картки, а власник стане боржником, навіть не розуміючи, як це сталося.
Банк зацікавлений у захисті своїх клієнтів від шахрайських дій.
Ми рекомендуємо ніколи не передавати дані картки навіть знайомим, не зберігати їх у нотатках і не вводити інформацію на сумнівних сайтах. Нагадуємо, що співробітники банку ніколи не запитують PIN-код, CVV-код, пароль зі смс чи інші персональні дані.
Усі наші картки підтримують протокол захисту 3DS, але не всі сайти використовують протокол захисту 3DS, тому деякі ресурси проводять операції без підтвердження, без введення CVV/CVC тощо. В налаштуваннях безпеки в застосунку можна включити заборону на проведення платежів без підтвердження, або встановити денний ліміт на такі операції.
При цьому ризики за такими операціями сайти/ ресурси беруть на себе, а значить успіх оскарження таких списань дуже високий.
Щодо кредитного ліміту – банк має право змінювати його в межах суми ліміту кредитування, зазначеної в Договорі та надсилає повідомлення про це у застосунок.
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити по вашій ситуації.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі.
Користувач не надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Коментарі (14)
Приємне обслуговування на точці видачі
Написати коментар
Новый дизайн приложения
Оновлення дизайну було зроблено з метою вирішення недоліків попередньої версії та врахування побажань наших користувачів. Ми прагнули зробити застосунок більш сучасним, функціональним і зручним у користуванні.
Якщо стандартний розмір шрифту здається занадто дрібним, рекомендуємо спробувати збільшити системний шрифт у налаштуваннях вашого смартфона – це може зробити користування застосунком комфортнішим.
Ми розуміємо, що звикання до змін потребує часу, але сподіваємось, що ви зможете оцінити нові можливості та переваги оновленого дизайну. На жаль, старий дизайн більше не підтримується, тому повернутись до нього неможливо.
Кожен банк встановлює власні тарифи та умови обслуговування, і часом деякі послуги можуть бути вигіднішими в окремих установах. Проте, загалом, монобанк пропонує одні з найзручніших і найпрозоріших тарифів на ринку, що робить його вибір комфортним для багатьох клієнтів.
Дякуємо за ваш відгук та зауваження – вони допомагають нам ставати кращими!
Коментарі (5)
Порушення прав військових та їх рідних
надала документ форми А5 (додатково що чоловік мій перебуває на службі) УБД чоловіка яке ще з 2018 року підтверджує його статус. та свідоцтво про шлюб. Зазначу що дані документи надала ще у 3 банка-фін. установи (А-банк, Сенс-банк, Плати Пізніше) всі зазначені банки прийняли моє звернення, документи успішно пройшли перевірку, а мені було надано ЗАКОННЕ мною право, при тому в жодній із установ мене не вимагали нічого більше. Стосовно монобанку вимагали документ де зазначено період проходження військової служби (абсолютно не зрозуміло навіщо кщо подаю як жінка ветерана, а не як мобілізованого!!!) окей було надана сторінка в повному розвороті де числиться та сама частина як у формі 5, і рік з 2015.) так і цього виївилось їм недостатньо. вони з якось дива вимагають у мене всі сторінки військового квитка, хм навіщо? жоден банк цього не вимагав, те що мій чоловік з 2018 року носить статус учасника бойовихє дій, і абсолютно неважливо служить скільки служить. і на цій ноті вони відмовили мені в надані Законного мені права. ну що ж зустрінемось у суді НЕШАНОВНИЙ банк.
Дякуємо, що ви надали всі необхідні документи.
Вимоги щодо документів ґрунтуються на чинному законодавстві та внутрішніх процедурах, які ми зобов’язані виконувати.
Ми раді повідомити, що питання вже вирішене.
Окремо хочемо висловити щиру подяку вашому чоловіку за його службу та захист України.
Його відданість і мужність є неоціненною, і ми вдячні за внесок у нашу спільну безпеку та свободу.
Коментарі (7)
Консультація і відкритя рахунків
Написати коментар
Хороший банк але є свої нюанси.
Отже, сам банк достатньо крутий, сучасний, діджиталізований. Але чому не можна бути хоча б трішечки ближчими до малого бізнесу? Я розумію, що блокування в зв’язку з моїм високим ризиком по версії банку це серйозна причина і банк не хоче підставляти себе перед регулятором. Прийшов великий термін з моменту того коли ситуація сталась але нічого не помінялось. Не знаю наскільки розумно буде ще раз писати фін. Моніторингу але дійсно дуже хочеться користуватися продуктом.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Коментарі (7)
Отправили бумагу о закрытие карты.
Якщо вам необхідна додаткова довідка, ми можемо її надати
Написали вам в особистому повідомленні, для уточнення інформації
Написати коментар