Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
Dominik228 27 липня 2024, 1:47
Оператор Дмитро 8264 (унікальний код співробітника) дуже допоміг у вирішенні питання стосовно кредитного ліміту, допоміг прорахувати відсотки і розібратись як це працює, дуже сподобалась його оперативність і прорахунки відсотків, приємно здивований, щиро вдячнтий👍👍👍
Проблема вирішена
rrrqqq 25 липня 2024, 21:03
Приблизно розповім ситуацію:
18.07 о 12:35- звернувся в підтримку стосовно свіфт-переказу за навчання дитини, надав інфу з листа навчального закладу стосовно реквізитів та спитав як це можна зробити, і «як буде вигідніше в злотих чи євро оплатити», на що отримав відповідь «має вирішувати клієнт» — хз звідки клієнт повинен знати нюанси комісійних по міжнародним переказам. Спитали призначення платежу, сказав що за навчання дитини, але у формулюванні був не дуже впевнений, перепитав — може треба вимагати інвойсу з університету, на що отримав відповідь — НІ, порадили уточнити призначення в університеті, я спитав — може давайте я валюту куплю покищо, родинний зв’язок підтверджений із сином монобанком, в чому проблема то, сказали — ні, чекайте

19.07 14:35 — звернувся в підтримку, надав ті ж реквізити які надав університет тільки вже в пдф, та призначення платежу, мені порадили почекати, та перевипустити карти бо вони закінчуються через місяць — хз навіщо це і яке це має відношення до мого питання. Почекав «прошу дати пару хвилин» >3.5 години — відчуття — щоб дочекатися неробочого часу. Нарешті отримав відповідь — що для перевірки можливості купити мені валюту треба дочекатися робочого часу, тобто — понеділка, на запитання — навіщо якщо я й сам можу купити валюту хоч зараз, ні чекайте понеділка…

22.07 — мені написали, я якось пропустив, день був складний.

23.07 — я прочитав віідповідь монобанка та наступну «проблему»: надайте документ про родинний звязок з дитиною. На питання що вже як рік-півтора родинний звязок підтверджений монобанком — мені розказали що перекази свіфт тільки при підтвердженості спорідненості, я ж кажу — вже підтверджував та подавав, у відповідь — надайте документ, коротше розмова сліпого з глухим, знайшов в цьому ж чаті з моно…фотку свідоцтва і відправив заново. На питання навіщо одне й те ж свідоцтво їм 100−500 разів — почув геніальну відповідь — це інший вид переказу, тому перевіряється окремим валютним контролем, тобто валютний контроль монобанка — не довіряє монобанку :) — таке відчуття наче це інша організація. Після чого, через деякий час, мене порадували новиною — що «треба інвойс». Про той що я запитував ще 18 числа — і мені відповіли чітко «НІ». Тобто через некомпетентність підтримки по суті я втратив час, бо міг замовити інвойс ще 18 числа.

25.07 — Пару днів дочекався інвойса від університету та надіслав в чат монобанку, сказали дякуємо, протягом доби зв’яжемося, і в принципі дуже швидко зв’язалися — через 3 години. Попросили перевірити реквізити, я підтвердив, та сказали що «з основної карти буде списана сума». Я вирішив перепитати, мало лі — що таке основна карта. Основна карта — виявилася чорна. На аргумент — що там же нема грошей, всі на білій карті, мені радісно повідомили що так ви ж завжди можете перевести на чорну і це буде без коміс. Не здивувався б якби в п’ятницю мене радісно повідомили що на чорній нема грошей тому вибачте, вже в наступний понеділок.

Сподіваюся протягом наступної доби я нарешті оплачу дитині за навчання…хоча не факт бо завтра п’ятниця і хз як зірки встануть в моно.

Де той моно що був раніше? Що відповідав проактивно та чітко вирішував проблему, а не намагався тягнути час розмовами що взагалі не стосуються контексту — про p2p перекази та їх комісійні, про те що треба перевипустити карти хоч ними ще півтора місяці можна користуватися. Чому про обов’язковий інвойс підтримка не каже одразу, а з початку заперечує його потребу, а потім вимагає. Сум та й годі…
monobank
Відповідь банку
monobankua 26 липня 2024, 12:03
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід.
Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс та хочемо подякувати вам про те, що повідомляєте нам про такі ситуації. Ми уважно розбираємо усі відгуки, що допомагає нам ставати краще.
Вже передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості консультації та вживемо відповідних заходів.
Вибачте, будь ласка, за цю ситуацію.
Сподіваємось наша подальша співпраця приноситиме лише позитивні емоції.
Проблема вирішена
ioops 23 липня 2024, 12:51
Расписывать много не буду. Суть ситуации — блокировка всех платежных карт и счета ФОП. Причина: официальная — технические трудности, реальная — кривое приложение.

Предыстория. Клиент банка фактически с его основания. Всегда считал его одним из лучших, но … Пополнили карту жены (самостоятельно и не впервые) с терминала на 25к грн и в кассе А-банка на 100к грн. Потому что удобно с карт Моно *было* тратить в супермаркетах с кешбэком, потому что удобно перечислять деньги ребенку без комиссии, потому что удобно и по адекватному курсу покупать доллар для оплаты рекламы в сети и т. д.

Уведомление о необходимости предоставить документы, которые подтвердят доход зависло где-то между приложением и верхним меню Андроид. То есть его не видно, да и в сообщениях не висит (смартфон флагман от Самсунга).

Им бы признать свою ошибку и быстрее проверить предоставленные документы (форма ОК-5 мы оба официально работаем и семейный ежемесячный доход больше этой суммы), чтобы побыстрее проблемы, которые возникли по их вине. Но нет… Ответа на обращение ждите до 30 дней, разблокировка карт и счета ФОП от 2 рабочих дней и до … бесконечности (?)

Увы, но для меня банк с первых мест личного рейтинга ушел на последние. Сотрудничаю по депозитам, кэшбеку, покупке валюты, счет ФОП с 6−7 банками, будем искать замену Моно. Подобный минус и отношение перечеркивает все плюсы перспектив сотрудничества.

Хотелось бы найти время и написать обращение в НБУ со скринами ответов сотрудников, глючного приложения. Может и мелко, но возможно станет «последней каплей» в стакане и кто-то понес бы ответственность за подобное безобразие.

Хотя лучшим будет наказание финансово — отказ от услуг банка и поиск альтернативных вариантов.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 липня 2024, 13:34
Нам шкода, що ви з дружиною отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.
Ми вже передали сигнал колегам, вони зв'яжуться з клієнтом, щоб допомогти у вирішенні питання.
Додатково передали комунікації з підтримкою на аналіз якості та вживемо заходів
Полезный комментарий
ioops 23 липня 2024, 14:33
Через 15 минут после ответа банка на сайте Минфина карты были разблокированы.

Спасибо Минфину :)

Спасибо сотрудникам банка, которые помогли в оперативном решении вопроса (если это не совпадение)
Проблема вирішена
vladikomel 22 липня 2024, 22:06
Усім привіт, хочу написати свій скромний відгук про банк Моно. Буду викладати лише чесно та справедливу критику, як плюсів, так і мінусів.
Проте, відразу почну з негативу — відгук я змушений написати тому, що спеціалісти банку почали багато собі дозволяти, не ставлячи жодних термінів вирішення питання.

Отже, хочу відмітити декілька приємних для себе факторів, які радували мене протягом використання рахунків, як клієнта.
Інтерфейс. Це перше, за що я полюбив цей банк. Інтерфейс максимально простий, легко зрозумілий для пересічного користувача.
Тарифи. Відсутність комісій на перекази — це казка, коротко і ясно.
Без відділень. До цього моменту, вважав лише плюсом, зараз — може бути мінусом.

Тепер перейду до основної проблеми, які надіюсь, банк дуже швидко вирішить через те, що я надав ситуації огласці, ти виклав її у соціальний простір.
Мене дуже обурює те, що банк не визначає жодних термінів перевірки джерела доходу. Жодних, абсолютно.
Ситуація наступна, 30 червня я отримав повідомлення про те, що мені потрібно надати підтвердження джерелу доходу. Запитували суму 72 тисяч гривень (якби можна було дати скріншоти сюди, дав би скріншот з додатку). Я швидко надав відповіді про те, звідки маю кошти. Тато за 2023 рік подав декларацію на майже 1 мільйон гривень, він регулярно дає мені кошти. Плюс я на свій юний вік вже почав підзаробляти. Я пояснив кожну транзакцію та операцію банку, пішла перевірка. Пройшло 3 дні, тиждень, два, а потім я не витерпів. Я почав регулярно скандалувати з працівниками, чому так довго.
Аж раптом, мені надали відповідь, «точних термінів немає», «жодним законом терміни перевірки не вказані». Для мене це був просто шок. Уявіть, що ви на моїй ситуації, на вашій картці залишились гроші, а ви можете чекати рік, тому що термінів перевірки немає взагалі =). Чесно кажучи, ця політика банку мене дуже засмутила.

Також, хочу відмітити децентралізацію рішень працівників, та нетактичність одного з спеціалістів підтримки. Коли я звернувся повторно, запитавши які документи чи пояснення я можу ще надати — мені відповіли, що нічого. Коли я запитав, який в мене обсяг питають — мені знову відповіли, що нічого не потрібно. Але на питання моє не відповіли. Далі, я вирішив зателефонувати в підтримку за номером телефону, і о чудо! Спеціаліст по телефону сказав мені, що я можу додатково завантажити документи…

Моно, що це за відношення у ваших працівників до роботи? Я дуже назадоволений підтримкою та тим, як проводиться ситуація. Також, спеціалістка просила мене не виносити ситуацію у публічний простір, цікаво чому?..

Хочу повідомити Моно, що я засмучений тим, що повинен чекати більше 2-х днів взагалі, адже це дикість, і для інноваційного банку — це просто відстій. Я надіюсь, що ви виправите цю ситуацію, і керівництво моментально відреагує, та звільнить людей, які не можуть вчасно виконувати свою роботу.

Як я ситуація виправиться, я обов’язково зміню кількість зірочок на 5.
monobank
Відповідь банку
monobankua 23 липня 2024, 11:22
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. За законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Бачимо, що колеги запитали надати документи, що можуть підтвердити обсяг операцій зарахування коштів на ваші рахунки та чекаємо від вас відповіді та інформації.
Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення діалогу та вживемо відповідних заходів.
Полезный комментарий
vladikomel 23 липня 2024, 13:40
Проблему вирішили, Mono повторно розглянув документи, які я надав.
Обмеження зняли, я позначив що проблема вирішена. Дякую за швидку реакцію керівництву!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
azhrvl 20 липня 2024, 3:56
Завжди все проходить швидко, якісно та без проблем.
Технічна підтримка — Боги! Найлагідніше спілкування, зі мною так мама не спілкується, як працівники тех.підтримки.))
Дуже зручний додаток, оформлення картки і все споріднене з моно банком.
Відчуваю, що з цим банком є безпека.🫶 котики — рулять.: з
monobank
Відповідь банку
20 липня 2024, 13:48
Дякуємо, такі відгуки роблять наш день :)
Мінфін
Відповідь адміністратора
23 липня 2024, 7:43
Відгук не зарахований (на 22.07.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
urrik 19 липня 2024, 19:38
19.07.2024 кошти на рахунок пішли і не прийшли. Останній день сплати податків, а монобанк наполегливо і безрезулдьтатно вирішує проблему. 19:36 вже, а коштів немає.
monobank
Відповідь банку
19 липня 2024, 20:19
Приносимо вибачення за цю ситуацію
Дійсно, наразі є складність з проведенням платежів по реквізитам
Колеги працюють над її виправленням, постараємося якомога швидше вирішити
Елена Лис 19 липня 2024, 13:51
Добрий день! Мною було прийнято рішення відкрити рахунок в Монобанк. Вибір зупинився саме на цьому банку, тому що моно заявляють на своєму сайті, що пропонують широкий вибір продуктів. Вирішила, що було б непогано працювати в одному місці, все інтегровано, автоматизовано… Але не так сталося як бажалося ((Відкрили рахунок без проблем, пРРО підключили швидко також, але в послузі Еквайринг було відмовлено- без пояснення жодних причин відмови. А я новостворений ФОП, маю власний інтернет магазин, веду діяльність у сфері онлайн продажів. Без Еквайрингу моя діяльність неможлива. Довгий час я намагалася через службу підтримки з’ясувати в чому проблема, можливо є питання по сайту і я зможу їх усунути?! Але відповіді що саме їх не задовольнило я так і не отримала. На жаль (Більше того, в останнє мала діалог з представником Монобанку в підтримці вебмоно і залишилось враження, що він знущається: запропонував отримувати платежі на карту ключ, але разом з тим нагадав, що платежі повинні фіскалізуватись. На моє питання як я можу фіскалізувати платежі, якщо ваше пРРО немає можливості використовувати без еквайрингу? Запропонував підключити інший сервіс пРРО і навіть, повідомив де в кабінеті можна закрити рахунок. Немає слів…
monobank
Відповідь банку
19 липня 2024, 14:39
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити всі деталі
lovebiksa 18 липня 2024, 18:40
Читав багато відгуків про монобанк, ну і писав до цього свій пару років тому. Прийшов час дещо оновити відгуки, тому що накопичився досвід користування, ну і без відгуку про фінансовий моніторинг банку, якось і не відгук.
Почну з позитиву.

Додаток
Він дійсно найкращий, як на мене. Тестую новий дизайн ще з бети, і скажу, що станом на зараз то вже не він. Все інтуїтивно зрозуміло, що і куди натискати. Найкращий додаток, конкурентам ще до нього йти та йти.

Купівля валюти на депозит
У 2022 та напочатку 2023 року мав досвід купівлі доларів на депозит. І все було ок. Я читав тут багато відгуків проте, що люди не могли зняти через те що готівки немає, чи відділення у місті. Мій досвід був позитивний. Єдине зауваження — це великі черги і доволі неефективна робота відділень УніверсалБанку (мінус самого Універсалу, на базі котрого працює монобанк).

ФОП
Зауважень немає. Все зручно. Завів/Вивів. Мені все подобається. Без комісії. Сплата податків теж без комісії

Фін моніторінг
пару днів тому виводив кошти з погашення облігацій від брокера на карту. Банк спочатку нічого не зробив, а потім за пів години прийшов пуш про надання документів. Ну я і надав, виписку ФОП, тому що просили підтвердження доходу😂 Потім звʼязався працівник через монобанк, і горе з пополам до мене дійшло, які документи треба. Я не зрозумів навіщо деякі з них, проте окей. Банк має право запросити документи, інакше буде оштрафований НБУ. Документи надав, і що ви думаєте, процедура зайняля десь 5 годин. І то, через те, що я більше тупив. Тому фінансовий моніторинг буде плюсом, тому що для мене він пройшов швидко, хоча це і не дуже приємна процедура. Розумію, що більшість відгуків тут негативні, хоча треба розуміти, що як правило клієнти не напишуть сюди і не розкажуть, як швидко він пройшов. При цьому фін моніторінг — це скоріше велика бюрократія, котра може дати багато стресу і вона мені його дала. Бо я витратив деякий час, щоб знайти потрібні банку документи. Тим не менш, все закінчилось добре.

Комісії
Більшість операцій, котрі я використовую — без комісії. Проте не все так просто. По реквізитах на рахунки юр особи — комісія є при оплаті більше якогось ліміту і до 20 тисяч. Зняти готівку, якщо це не цільові кошти, комісія — 0.9%. Відправити за кордон — комісія 2 %. Тобто комісії все ж таки є на деякі платежі. Хоча в основному вони менші ніж у конкурентів

Банка
Банка — топ інструмент. Я використовую його, щоб розділяти кошти і скидувати частину з них дружині на різні активності. Також поповнювати різні благодійні збори

Теги
Прикольний інструмент. Дозволяє тегати будь яку операцію на власний розсуд. Мені допомогає визначати під кінець місяця, що і куди я витратив

Облігації
Можа придбати військові облігації. І деякі з них без комісії. Проте відсотки нижче, ніж у конкурентів

Тепер про мінуси
Підтримка.
Це не те що би мінус, проте може бути краще. Після повномасштабного вторгнення у мене залишився кредитний ліміт на рівні 10 тисяч, і треба його було підняти до 20ти. Ніяк не вдавалося вирішити це питання через підтримку у телеграмі. Тому я написав сюди у персональні повідомлення банку на мінфіні, і вони мені допомогли. Відповідно, якесь складне питання може додати вам стресу у вирішенні.
Проте, підтримка у телеграмі завжди швидко та вчасно надавала мені швидкі відповіді на не складні або середньої складності питання. Допомогла наприклад розібратись з податковим кабінетом, що в принципі могли і не робити. І підтримка монобанк набагато краще інших банків. Відповідають швидше і привітніше. Так, вона скриптах. Проте підтримку не можливо зроби без них.
По підтримці є куди рости на мою думку

Біла картка та її якість
Монобанк — це про онлайн. Я це розумію. Замовив собі білу картку для виплат ще у далекому 2020 році. Я не часто нею користувався і лежала вона у холдері. Проте через пару років почала злазити плівка. Це не ок ситуація, тому що за картку я все ж таки сплатив. Хоч ви і позицінуєте це, як оплата доставки, а не самої картки.

Щоб я хотів бачити у монобанку і не тільки (можливо таке щось є)
Підрахунки
Що я маю на увазі під цим. Наприклад, у вас на картці є 10 тисяч гривень, і я хочу розділити цю суму на логічні контейнери. Наприклад, 2 тисячі на таксі, 6 тисяч на їжу, 500 гривень на манік, і 1500 відкласти, наприклад купити облігацій. І хотілось би мати змогу розділяти це на якісь підрахунки, щоб прям з них і оплачувати, а не зберігати все на банках.

Теги
Для тегування хотів би мати функцію автотегу. Наприклад, є покупки у магазині Варус. Я замість того, щоб постійно додавати цей тег, роблю правило, що для цього магазину чи мсс коду проставляється тег продукти автоматом

Шаблони
Щось я так і не зрозумів мабуть, проте у монобанку картку можна запамʼятати підвʼязавши її під контакт. Хотів би мати опцію просто зберегти карту. Теж саме для реквізитів, проте реквізити я можу знайти в історії

Авторплата на реквізити
Автоплатіж по айбан — було б топ

Персонально для мене монобанк — це поки найкращий банківський продукт на ринку. Є аналоги звичайно, проте вони для мене працюють гірше. Побачимо, як воно буде за пару років😉
Четвірка лише за нюанси :)
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 липня 2024, 19:34
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу! Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Хочемо повідомити, що карту можна зберегти створивши новий контакт лише вказав ім'я картки, без прив'язки до номера телефона.
Зафіксували ваші пропозиції та обов'язково врахуємо ваш відгук, дякуємо!
Нажаль є дуже сумний досвід співпраці з Монобанком. Банк позиціонує себе як надійний, але виявилось зовсім:
1. не захищений від шахраїв;
2. має некомпетентних співробітників;
3. свої провини перекладає на клієнта.
Що до першого, у моєї доньки за 2 хвилини було з карти списано 44 611,17 грн, без жодного підтвердження, на користь магазину в Тайланді, при цьому оплата зроблена Apple Pay. Дитина знаходилась в Києві, і карта віртуальна, тобто виходячи з логіки не можливо.
Співробітники направили дитину до поліції, потім запевнили що повернуть кошти за два тижні, і вони це зробили, але повернули суму яку дитина сплатила сама онлайн з підтвердженням, і на тиждень раніше, ніж трапилась неприємність. Чому вони повернули цю суму? Просто сума набагато менша, 930,00грн., але вона повинна була бути сплачена, ну так працюють фахівці, у керівництва банку повинні бути питання до цих робітників…
А саме цікаве як вони вчинила далі: дитина надала всі виписки, що у неї не було оплат через Apple Pay, що в додатку не було жодного підтвердження оплати. ЇЇ відповіли хай поліція шукає в Тайланді шахраїв. На мої намагання поспілкуватися з фахівцями банку вони мене уникають, конфіденційність клієнта, не зважаючи що я її мати. Рекомендації: у поліції були, сходіть ще до суду, але точно не робіть розголосу, не потрібно писати в соцмережах, це не робіть!!!
Роблю висновки: МОНОБАНК не гарантує що з карти за 2 хв. Всі ваші кошти будуть втрачені, всі «банки» на збори гарна здобич для шахраїв!!! Всі збори в небезпеці!!! І якщо з баном кошти пропадуть, напевно для банка це норма, бо всім байдуже, а з керівництвом зв’язатися неможливо.
От так і довіряйте ЗБОРИ МОНОБАНКУ.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 липня 2024, 16:06
Написали відповідь, під відгуком клієнта https://minfin.com.ua/company/monobank/review/370987/
Єва Доруша 18 липня 2024, 11:39
Хочу поділитися ситуацією, яка сталася між мною та Монобанком. Протягом двох тижнів я безуспішно намагаюся повернути кошти, незаконно зняті з моєї картки. Вчора, після операції, я була змушена дзвонити на гарячу лінію банку, де двоє невихованих співробітників грубо спілкувалися зі мною та скидали слухавку. На мої посилання на статті 36, 55 Закону України «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» та статтю 4 Закону України «Про захист прав споживачів» не було жодної адекватної відповіді.

Я вже два тижні кожен день пояснюю ситуацію, надсилала всі підтвердження моєї непричетності до списання коштів, оскільки це сталося через недбалість банку. Співробітники ігнорують мої звернення і намагаються уникнути відповідальності. Ще 8 липня я надіслала виписку з ЄРДР, яку отримала від правоохоронних органів, але мене навіть не хочуть слухати, радячи знову звертатися до поліції, хоча я вже робила це одразу після інциденту.

Персонал настільки безвідповідальний, що надіслав мені 930,64 грн за нібито оскаржену транзакцію, на яку я навіть не подавала скарги і не вимагала цих коштів, оскільки ця транзакція була здійснена за моєї участі та підтвердження. Натомість мої вкрадені 44 611,17 грн, які були незаконно зняті з картки без моєї участі, повертати не хочуть.

Я вже почала розголос у соціальних мережах, оскільки по-іншому ніхто не хоче вирішувати мою проблему. Хотілося б своєю історією закликати людей виводити кошти з рахунків та переходити до інших банків, адже якщо банк не здатний захистити кошти своїх клієнтів, то виникають серйозні сумніви щодо безпеки коштів зі зборів.
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 липня 2024, 16:05
Останнім часом почастішали випадки виманювання даних карт різними способами.

Наприклад сценарій може бути такий: власник картки отримує SMS з проханням «сплатити мито за доставку / пересилку посилки» тощо. Оскільки він часто отримує посилки, то, без сумніву, вводить дані картки на сайті, схожому на службу доставки. Таким чином зловмисники одержують повні реквізити карти. Це дає їм можливість надіслати запит на додавання цієї картки до Apple Pay у розрахунку на те, що за неуважністю власник картки введе підтверджуючий SMS-пароль під виглядом підтвердження оплати.

При чому вони діють розмірено, навіть якщо вони змогли додати картку до свого Apple Pay, то списання в основному відбуваються пізніше, щоб власник картки не зреагував.

А так як прив'язка проходила з введенням номера картки, терміну дії, CVV2, а також веденням коду, який відомий тільки власнику картки і надсилається саме на номер телефону або застосунок monobank — то за такими транзакціями, на жаль, у нас немає прав на оскарження як шахрайство відповідно до правил міжнародної платіжної системи.

Отримавши сигнал про такі ситуації, ми аналізуємо виписку за карткою та готуємо шаблон заяви до поліції зі списком шахрайських операцій, та надсилаємо клієнтові.
Після подання заяви до поліції просимо клієнта надіслати нам фото документа про внесення справи до єдиного реєстру досудових розслідувань (ЄРДР).

Саме ж розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.

Приносимо вибачення за негативний досвід при зверненні до підтримки. Ми завжди намагаємося надавати тільки якісний сервіс. Додатково ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості формату комунікацій та вживемо відповідних заходів.
Саша Михалевич 17 липня 2024, 21:10
Тезисний опис ситуації: мій рахунок обмежено з 15 квітня, я не можу скористатись своїми коштами, спеціалісти банку годують мене обіцянками, і брудними методами змушують чекати далі.

Передісторія. Я багаторічний клієнт банку, картку використовую у особистих цілях, на разі проживаю за кордоном. Додам ремарку, мої обсяги за три місяці (1.03 — 1.06) складають 343 тисяч та 310 тисяч гривень за двома картками.

15 квітня у банку я отримав повідомлення про те, що моя картка обмежена. Я відразу написав про це в підтримку, на що отримав повідомлення, що це регуляція обігу коштів, та потрібно надати документи про дохід, та економічне пояснення суті операцій.
Без проблем, подумав я, та надав усі наявні документи, а саме — довідку про доходи мого батька, за 2023 рік він заробив 540 тисяч гривень, за перший квартал 2024 — 72 тисячі гривень. Тато офіційно працює з 1998 року, має кожен рік у довідці ОК-7, відповідно, має особисті заощадження за багаторічну працю. Додатково надав дохід мами, яка зараз тимчасово не працює в Україні, проте почала працю за кордоном. На запит банку надав документ про спорідненість (довідка про народження). Додатково надав договір про своє працевлаштування у Польщі, де стабільно щомісяця заробляю від 40 тисяч гривень. Додатково до цього, мене попросили надати і банківську виписку, правда, через декілька тижнів…

І з цього моменту почався справжній казус, та максимальний абсурд, за який я пожалкував, що не залишився активним клієнтом Привату.
Я отримав відмову, та був повідомлений, що документів недостатньо, перевірка триває далі. Я був в обурливому захваті, намагався налаштувати комунікацію для вирішення цієї проблеми, проте, «кваліфіковані» працівники окрім спілкування шаблонними відповідями на більше не здатні.

Декілька разів, мені повідомляли про те, що перевірка може тривати до 60 робочих днів. Ви просто уявіть собі, 60 робочих днів на те, щоб зграйка «спеціалістів», як вони себе називають, навчились додавати цифри в документах. Мене це обурило, і я повідомив банк, що це не є законним, на мою думку.

Щоб розібратись у цьому питанні я залучився за допомогою юриста, який повідомив мені, що згідно статті 23 «Зупинення фінансових операцій», закону «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення»: 1. Суб'єкт первинного фінансового моніторингу, що здійснює або забезпечує здійснення фінансових операцій, має право зупинити здійснення таких операцій, якщо вони є підозрілими, та зобов’язаний зупинити такі фінансові операції у разі виникнення підозри, що вони містять ознаки вчинення кримінального правопорушення, визначеного Кримінальним кодексом України. У день зупинення фінансової операції суб'єкт первинного фінансового моніторингу повідомляє спеціально уповноваженому органу в установленому законодавством порядку про таку фінансову операцію, її учасників та про залишок коштів на рахунку клієнта, відкритому суб'єктом первинного фінансового моніторингу, який зупинив здійснення фінансової операції, та у разі зарахування коштів на транзитний рахунок суб'єкта первинного фінансового моніторингу — про залишок коштів на такому рахунку в межах зарахованих сум. Таке зупинення фінансових операцій здійснюється без попереднього повідомлення клієнта на два робочі дні з дня зупинення включно.

Наголошу, що згідно цієї статті, банк мав право зупинити мої фінансові операції на два робочі дні максимум. Наступні пункти цієї статті повідомляють про те, що цей термін може бути продовжено до 7 робочих днів за наказом НБУ, та за деякими випадками до 30 робочих днів. З якого дива, Монобанк вирішив, що може обмежити і накладати вето на використання моїх коштів більше ніж зазначений термін — я не знаю.
Мені не повідомляли про підозру у шахрайстві, на обліку в поліції я не перебуваю, заяв про скоєння правопорушень я теж не отримував. На всі питання та запити банку вчасно відповідав, і надавав документи, які повністю покривають обіг.

Також, я неодноразово питав у спеціалістів банку про те, що усвідомлюють вони те, що порушують цю статтю, обмежуючи мій рахунок на такий довгий період, та не дають користуватись моїми коштами безпідставно. Відповідь убила — спеціалісти відповідали на все, лиш не на це питання.

Під час нашого довгого діалогу, з допомогою юриста, я повідомив банку декілька статей та пунктів різних законодавчих норм, які вони порушили. Якщо банк не встигає здійснити перевірку протягом відведеного часу — це їх проблема, а не моя, як клієнта. Я йшов на зустріч, та надавав все, що тільки можна. Якщо у відділу аналізу фінансових операцій працюють відверті ідіоти, які не можуть розібратись із визначенням у своєму ж договорі з клієнтом, та не відрізнити термін «БЛОКУВАННЯ» від «ОБМЕЖЕННЯ», тоді в мене виникає питання, як їх взагалі взяли на роботу на доволі відповідальну посаду.

Сьогодні мій терпець луснув, і я повідомив банк про те, що намірений писати відгук на цей сайт, для того, щоб застерегти усіх теперішніх і потенційних майбутніх клієнтів. І о диво! Раптом спеціалісти попросили мене не робити цього, та не виносити питання в соціальні мережі, цікаво, цікаво.

Отже, з усього вище написаного зроблю такий висновок. Усі теперішні клієнти, які мають кошти у цьому ганебному необанку — раджу їх вивести, поки вам не обмежили рахунок, і будуть вішати лапшу вам на вуха про те, що вони роблять усе згідно чинного законодавства. Жодної статті горе спеціалісти (випускники коледжу), яка дозволяє проводити перевірку та обмежувати користування коштами впродовж 60 днів мені не надали. До речі, ці обіцяні 60 днів минули.

Мої плани наступні. Я чекаю нормальної реакції з боку працівників вищої ланки банку для врегулювання цієї ситуації. Я попередив, що я обурений грубим обмеженням своїх прав на використання коштів, і якщо я не отримаю до них доступ, я подам скаргу до НБУ, якщо потрібно буде далі, подам у суд. Я читав цікавий випадок на цьому форумі, що користувач подав позов на банк ПУМБ, з вимогою компенсації певних відсотків за кожен день його конфлікту з банком, цікава практика, буду мати на увазі.

Очікуйте на оновлення ситуації!
monobank
Відповідь банку
monobankua 18 липня 2024, 12:33
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. Ми також не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Ми не можемо повідомити за якими саме критеріями ми аналізуємо та перевіряємо незаконні чи непрозорі операції та надані документи оскільки це внутрішні процедури банку, отже є банківською таємницею.
На основі цього аналізу та інформації із різних перевірених джерел банк приймає зважене рішення щодо подальшого обслуговування.
Ми передали запит колегам, прискорити вирішення питання та вони вже написали вам в чат з результатами перевірки
TanavaKov 17 липня 2024, 15:53
Згідно Закону України «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їх сімей» ст. 14, п. 15, я маю право не сплачувати відсотки по кредиту та перерахунок зі сторони банку раніше стягнутих відсотків (за увесь період проходження служби моїм чоловіком), так як мій чоловік військовослужбовець
Але Монобан виявився шахраєм!!!
В той час, коли всі банки роблять перерахунок з початку служби мого чоловік, даний банк робить перерахунок тільки з 18.05.24!!!
«Норма вступила в дію з 18.05.2024 р., відповідно з цієї дати ми приймаємо звернення від Клієнтів та перевіряємо їх на відповідність умов пункту 15 ст. 14.
Законодавець не встановив момент припинення нарахування процентів, тому Банк прийняв рішення роботи це з дати, з якої вступила в силу сама норма, тобто з 18.05.2024."-відповідь менеджера Моно банку
Тепер чекаю офіційної відповіді(відмови) від банку і буду подавати позов до суду
Найжахливіший банк в такий час!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 липня 2024, 18:39
Нам дуже шкода, що ця інформація викликала у вас негативні емоції.
Дійсно норма вступила в дію з 18.05.2024 р. У дружин (чоловіків) військовослужбовців з'явилася можливість пільги за відсотками по кредитах.
Проте законодавець не встановив дату припинення нарахування відсотків, тому банк прийняв рішення роботи це з дати, з якої набрала чинності сама норма, тобто з 18.05.2024.
Бачимо, що за вашим запитом, колеги підготували для вас офіційну відповідь, та надіслали її Новою поштою на вказану адресу.
MaxShad137 17 липня 2024, 6:38
Доброго дня. Склалась негативна ситуація і я зрозумів що банк не має ніякої лояльності до своїх клієнтів, навіть якщо ти захищаєш їх і ставиш своє життя під ризик). Попросили надати документи про доходи, я надав цілих три і також пояснив суть транзакцій. Якщо просто думаю, ви розумієте що при перебуванні на території дій, ти не маєш змоги відновити фізичну картку і змушений перекидати кошти людям яка в них є. Пояснюючи це працівникам банку, чуєш лише співчуття і не більше, але коли хочеш щоб тобі допомогли відбувається ігнорування і по колу. Моно, я зрозумів ваше відношення до клієнтів, незалежно від того чи захищають вони вас, чи допомагають в інших аспектах. Читав раніше справи з волонтерами. Так що ще більше неприємно вражений. Також отримую зп на ваш банк і це блокування не дуже вчасне. Ваша бюрократія і очікування тут не допоможуть мені на загальні потреби. Я люблю ваш банк і давно ним користуюсь тому поки прошу допомоги.
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 липня 2024, 11:10
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій. Ми також не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Бачимо, що колеги запитали надати документи, що можуть підтвердити обсяг операцій зарахування коштів на ваші рахунки, документи військового та чекаємо від вас відповіді та інформації.
GrugoriyHoland 16 липня 2024, 22:14
Добрый день.
Знаете почему мне нравится «Приватбанк»?
Потому что на каждом углу есть банкоматы, и не просто банкоматы, а которые предупреждают -комиссия «Приватбанка» составляет «0"%
Давайте теперь по порядку —
1 Когда я подписывал с вами договор. что было написано по поводу комиссия за снятие наличных? Вы не помните?
2 А что написано на сайте НБУ — «Банк без попередження підвищує тариф за користування карткою. Що робити?»
https://bank.gov.ua/ua/news/all/pitannya-dnya-bank-bez-poperedjennya-pidvischuye-tarif-za-koristuvannya-kartkoyu-scho-robiti
3 Где я могу прочитать то сообщение которое мне было отправлено, в котором меня уведомили о изменении тарифов?
Понятно, уверен, конкретного ответа я не услышу!!!
Теперь факты —
Карта «монобанк» (черная) никаких выплат я не получаю. ни пенсий. ни зарплат. ни пособий. (забыл, не более 100 долларов в месяц и только в гривне, с Латвии как корпоративный платеж)
Теперь «история» снятия наличных за последнее время (суммы не указаны, только время и место)
9. 0.3. 11.14 Здолбунивская 1 (Приватбанк «АШАН») комиссия «0»
20. 06. 12.57 Борисполь, Киевский шлях (Приватбанк «Фора») комиссия «0»
11. 07 10.15 Киев. отделение «Кредобанка» (Святошино, банкомат «Кредобанк») комиссия «0»
И вот, вчера. 15 июля, в14.16, г Бровары, Киевская 239 («Варус», банкомат «Приватбанк»)
снятие наличных — 0.9%
Сегодня позвонил два раза в «монобанк» (17 41 и 17. 47) Задал вопрос -почему раньше не снимали комиссию, а теперь снимают? И почему было по договору 0.5 а стало (без личного сообщения) 0.9%?
То что я услышал. даже не хочу повторять -…комиссия снимается постоянно, а когда не снималась, то засчитывали (какой то) валютный счет!!! (которого у меня в этом банке нет!!!) Второй раз, мне ответили, что это все «мутит» «приватбанк» а «Моно» с меня процентов не брал…
Вопрос -так почему раньше не снимали, а сейчас снимают?
И где ПИСЬМЕННОЕ уведомление об изменении тарифов?
Все информацию представлю лично по эл почте.
С уважением.

И вот
monobank
Відповідь банку
monobankua 17 липня 2024, 18:03
Нам шкода, що ви отримали негативний досвід і ми прагнемо розібратися в ситуації.

Хочемо повідомити, що в монобанк є комісія за зняття особистих коштів. Раніше вона складала 0,5% від суми.
З 1.09.2022 платіжні системи, під тиском банків-власників великих банкоматних мереж, більш ніж удвічі підвищили міжбанківський тариф відшкодування за зняття клієнтами інших банків готівки в українських банкоматах.
У цих умовах тариф, що раніше діяв за зняття готівки, не зміг покривати наших витрат і ми, на жаль, були змушені з 1.09.2022 підняти тариф за зняття власних коштів з наших карток з 0,5% до 0,9%. Тариф за зняття кредитних коштів залишився без змін.

Сповіщення про зміну тарифу було надіслано в застосунок 23.08.2022.

При цьому клієнти monobank можуть знімати до 50 000 грн на місяць без комісії, якщо отримують виплати ФОП, зарплату, пенсію, стипендію або інші соціальні виплати на картку monobank.
По вашій картці бачимо, що раніше зараховувались цільові виплати. Суми зарахувань було достатньо, щоб ви мали змогу знімати без комісії кошти до поточного місяця цього року.
Зараз на зняття власних коштів буде діяти тариф 0,9%.

Ми передали ваші звернення до служби підтримки на перевірку якості проведення консультації та вживемо відповідних заходів.
Додатково ми передали колегам запит, індивідуально розглянути питання по комісії яка нарахувалась за зняття готівки, та зв'яжемось з вами як буде нова інформація.
Коля Киреев 16 липня 2024, 10:08
Как монобанк кинул меня на 27.635грн, все началось 3 месяца назад я вывел свои деньги с бинанса через p2p, оборот на карте был до 50к грн, я вывел деньги хотел часть направить родственникам и монобанк не дал мне этого сделать и в чате телеграмма написали что сейча проводится проверка согласна подпункту (4.3.2) где указали что проверка может идти максимум 60 календарных дней и по окончанию меня уведомят что проверка закончилась, прошло чуть меньше 60 дней пишу в поддержку спрашиваю подскажите на каком этапе проверка там же максимум два месяца может быть на что оператор Монобанка отвечает
— срок проверки не ограничен, пока не будут надданны документы, мы вам не будем не блокировать счёт и деньги будут в подвисшем состоянии

Я же сразу уточняю что вы сами сказали не больше 60 дней, после чего монобанк выдвинул что по вашему счету уже идёт совершенно другая проверка согласно подпункту (6.3.3) о окончании первой проверки мне так и не кто не сказал нечего, мы начали воевать в чате мне объяснения не дают говорят только
— дайте документы только тогда мы заблокируем вам счёт
Хорошо я дал справку ОК7, на что мне сказали эта справка не подходит давайте с дии, а я пишу с компьютера у меня нету дии некогда не было и не будет, вот так уже прошло 3 месяца сейчас я нашел хорошего адвоката, жду зарплатных деньги чтобы оплатить все судовые процессы и будем подавать в суд на моно банк, на 27к спонсировать терроризм невозможно я был чистым клиентом без кредитов все банки целые, а монобанк не может просто дать мне ту самую заветную заяву на разрыв отношений с этим очень очень гнилым банком, а ещё в придачу к этому всему карты блокировать мне не хотят, а в чат боте универсал банк, моих данных уже нету 😭 Так что ждём суда и распишу что получилось вытащить
monobank
Відповідь банку
16 липня 2024, 12:57
Інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує ситуацію
На жаль, повідомити дані можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим
Наразі колеги зв'язались з вами стосовно перевірки в месенджері, а також сповіщенням в застосунок
Проблема вирішена
Іван Анікін 14 липня 2024, 22:01
У мене чомусь відсутня можливість Sepa переказів, хоч у інших родич із такими ж умовами ця функція доступна. Коли зв’язався з техпідтримкою банку відповіли що ця функція доступна тільки для особливих і я до них не належу, а на питання що потрібно зробити щоб увійти в це коло людей мені відповіли — ніяк.
Що це за дискримінація людей?
monobank
Відповідь банку
15 липня 2024, 14:33
Приносимо вибачення за негативний досвід, при зверненні до нас
Наразі реквізити доступні в застосунку
Переглянути їх можна за шляхом «Поповнення свої картки» — «За реквізитами з-за кордону» — обрати валюту євро — «У межах Європи»
03638116 14 липня 2024, 18:37
Вітаю.

Багато років являюсь клієнткою банку. Маю кредитний борг. Окрім боргу маю інвалідність першої групи та онкозахворювання. Відповідно, існую за рахунок соціальної виплати по інвалідності.

Наразі економічна ситуація досягла того рівня, коли розмір соціальної виплати дозволяє покривати лише 50−75% обов’язкових місячних витрат (продукти харчування, комунальні платежі, аптека, підгузки для дорослих та пелюшки, кредитний борг).

Усі роки я ніколи, жодного разу не пропускала обов’язкові платежі, і сплачувала борг настільки довго, наскільки дозволяв фінансовий стан. Останні два місяці сплачувати проценти вже немає можливості.

Я маю професію (відеомонтаж), яка могла б покращити мій фінансовий стан, але через відключення світла робота перестала бути можливою. Для того, щоб заживити ПК та монітор, потрібен пристрій вартістю від $1000, а цих грошей я, очевидно, не маю.

Через війну я опинилась у ситуації, коли змушена просити про реструктуризацію боргу. Вже тричі зверталась до підтримки, надавала всі необхідні довідки, посвідчення, виписки, але кожного разу чую, що я не підпадаю під умови.

Просто цікаво: хто ж тоді має можливість отримати реструктуризацію, якщо навіть інвалідність та онкозахворювання для вас не є підставами?

Отже, коли наступного разу побачите, як пан Гороховський робить щедрий донат у 100 000 гривень, згадайте про те, що це гроші, які мусять платити найбідніші верстви населення, коли банк відмовляється йти їм на зустріч.
monobank
Відповідь банку
15 липня 2024, 11:03
На жаль, ми поки що не можемо запропонувати вам реструктуризацію. По кожному клієнту приймається індивідуальне рішення на основі скорингової моделі
При цьому хочемо звернути вашу увагу, що відсотки нараховуються не у підвищеному розмірі, а у стандартному 3,1% на місяць без застосування штрафів та пені.
Рекомендуємо вносити мінімальні платежі для поступового погашення боргу
Якщо банком буде ухвалено рішення надати реструктуризацію, ми з вами зв'яжемося
AZaharchuk 14 липня 2024, 0:08
Виникла прямо максимально незначна ситуація яка змушує задуматися і перестати користуватися даним банком: хочу відкрити банку, а вона недоступна.
Думаю ну може щось сталося, якісь неполадки. чекаю день, другий, ситуація не змінюється.
Пишу в підтримку, виявляється на даний момент вони не можуть запропонувати мені відкриття банки. «рішення про надання цієї послуги приймається системою після детального аналізу», а «в правилах користування взагалі написано що вони можуть обмежувати і надавати право користування банкою на свій розсуд».
На запитання яка хоч причина для цих дій, мені відповіли, що їм «дуже шкода».

От раніше банка була доступна, а тепер ні, хоч я нею навіть не користувався ніколи. Депозит? — будь ласка, Облігації — звісно!, Банка? — та ну ні, і не скажу чому.
Як сказали в підтримці «накопичуйте гроші на карті». Мабуть так і зроблю, тільки в іншому банку.
monobank
Відповідь банку
15 липня 2024, 13:56
Приносимо вибачення за незручності
Детально все перевірили та зняли обмеження
Наразі можна відкрити банку, все повинно працювати коректно
Alenka05 13 липня 2024, 13:05
11.07 пришло уведомление в мобильное приложение, что карта заблокирована, нужно подтвердить личность через Дию. Сразу же выполнила требование банка. Связалась со службой поддержки, они подтвердили, что банк получил от Дии информацию о том, что идентификация пройдена успешно. Сотрудники заверили, что в кратчайшие сроки я смогу опять пользоваться картой.
Сегодня уже 13.07, а мне продолжают рассказывать, что мой вопрос будет решён максимально быстро!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 13 липня 2024, 17:54
Розуміємо, що ви не розраховували на такий перебіг подій.
Ми також не любимо зайву бюрократію, але за законом ми зобов'язані перевіряти платежі та запитати у вас документи, що підтверджують джерела походження коштів.
Бачимо, що колеги запитали у вас описати суть та надати документи, що можуть підтвердити операції зарахування коштів на ваші рахунки та чекаємо від вас відповіді та інформації.
upp888 12 липня 2024, 18:32
Вітаю. Є клієнтом банку приблизно 2 роки. До цього проблем не було. Було все ок. Користувався кредиткою, оплата частинами, валюту міняв ітд. Нещодавно банк обмежив всі мої рахунки з картками. Я відразу підтвердив через Дію, що я користуюсь додатком. Потім запросили дані по транзакціям. В той же день все відправив. Потім запросили ще на вибір документи з їх переліку. Направив документ в якому являюся продавцем авто. Сказали через два 2 дні перевірять. Пройшло 3. Пишу їм знову, бо потрібно онлайн купити ліки важкохворій людині, опікуном якої я є. Відповіли, що ще щось там перевіряють і термінів перевірки ніяких не надають. Але дуже сильно прикладають всі зусилля для швидкого вирішення проблеми. Категорично не рекомендую мати справу з цим банком, щоб не мати проблем на рівному місці. Та не мати змоги користуватися своїми власними коштами в момент, коли це конче необхідно.
monobank
Відповідь банку
12 липня 2024, 19:13
Повірте, ми самі не любимо бюрократію, при цьому на вимогу НБУ банки перевіряють всі платежі, які зараховуються на рахунки клієнтам
Наразі інформація знаходиться на перевірці у колег
Щойно буде інформація, колеги з вами одразу зв'яжуться

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 41 41.4903
EUR 44.5 45.2407
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про monobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.