Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Trech8 1 грудня 2023, 23:33
Приветствую. Давно оформил детскую карту дочке. Ей на данный момент 13 лет.
Дочка использовала карту для онлайн игры. За подписку сняли деньги, несмотря на нехватку средств. Боланс ушёл в отрицательный. Как это в принцыпе возможно?
Карта несовершеннолетнего ребёнка. На каком основании там возможны на мой взгляд мошеннические действия со снятием средств свыше положительного баланса?
monobank
Відповідь банку
monobankua 2 грудня 2023, 13:55
Дитячу карту для дитини можна оформити у віці від 6 до 14 років.
Карта оформлюється на рахунок одного з батьків.

Розуміємо, що ви не розраховували на те, що суму буде списано понад доступний баланс. При цьому під час списання деяких операцій може бути наданий овердрафт.

Згідно правилами платіжна система має право, не чекаючи відповіді відповіді від Банку при проведенні авторизації — підтвердити цю операцію самостійно без участі банку для зручності клієнта та належні оплати послуг на користь торгової точки, на які раніше були надані. У разі проведення операції таким чином – банк інформується вже постфактум – надходить повідомлення про те, що платіжна система схвалила проведення такого роду операції.

Так як у момент підтвердження операції платіжна система не оперує даними, отриманими з Банку — дійсно, трапляються такі ситуації, коли операції проводяться незважаючи на встановлені ліміти (ліміт інтернет-оплати, кредитний ліміт).
Не виконувати такі вимоги — Банк немає права, оскільки це пряме порушення правил платіжної системи.

Таким чином Банк може надати овердрафт на підставі Закону України «Про затвердження Положення про порядок емісії платіжних карток та здійснення операцій з їх застосуванням». Детальніше інформацію прописано у пункті 3.22.

При цьому, якщо клієнт не отримав послугу/товар за цією операцією, Банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
MonoKitXD 1 грудня 2023, 0:08
Ну що я можу сказати…

Я не дуже полюбляю писати відгуки, не люблю соціальні мережі. Але друг вмовив написати відгук, каже допоможе нашому любому Моно.

Ну що ж…

Почну з історії як я з вами познайомився.

Колись десь на вечірці, анімешніків (типу косплей), зайшла мова про якийсь банк у якому є кіт. Ну є і є, подумав я. Думав знов якась піраміда чи щось таке. Коротше, я не повірив в те, що в застосунку банку буде щось настільки цікаве.
Пройшла певна кількість часу, та мене виникла проблема з тим, що я зарахував 20 гривень не туди (просив друга купити кави бо він йшов до кавʼярні та помилився цифрою). І тут мені він спитав: «Потруси телефон, навіщо тицяти номер». І знов Моно згадали.
Ну думаю, якщо так рекомендують, то спробую, чому б ні.

Завантажив застосунок, зареєструвався через «Дію» і… Справді котик :)

Це досить незвично як для банківської сфери. Але, хто б що не казав ідея дуже хороша. Я запросив в моно 2 друзів (складно було знайти того, у кого не було Моно XD) показавши котика, якого я одягав у застосунку. Як для мене це гарний антістресс. Котики правлять інтернетом!

Ну все, помилувалися й досить. Перейдемо до функціоналу.

Дуже сподобалось те, що можна вимкнути все, окрім розрахунку чипом. Хоть що не казав але я бачив в даркнеті пристрої для перехоплення NFC та копіювання магнітної полоси. Скімери так звані.

Ще сподобалося заборона розрахунків якщо не співпадає країна пристрою з країною розрахунку. Я так зрозумів для цього потрібно мати GPS увімкненим? Тому що коли я увімкнув цю функцію, на потім вимкнув дозвіл на локацію, мені відмовило в розрахунку карткою за кордоном. За те знаю, що все працює.

Ну про поповнення Shake to pay казати я думаю не треба? Одна з найбільш зручних функцій.

Поповнення банки по номеру та посиланню — теж щось новеньке. Шахраї з такими функціями до крейсера підуть :)

Були проблеми з роботою через VPN, але то не проблема банку, бо на іншому VPN все було гаразд. Просто якщо у когось буде якась така проблема, спробуйте новий VPN (як усі знають (я на це сподіваюсь) що не можна проводити операції на публічних WiFi, бо ризикуєте бути зламаними (пункт правил 4.2.7))

Були питання як подзвонити до підтримки, але, як виявилося, в месенджері зручніше.

Дякую за продукт,
Залишайтеся в безпеці :)
monobank
Відповідь банку
1 грудня 2023, 9:23
Глибоко вдячні, що знайшли час і оцінили нашу роботу!
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Vladsss1 30 листопада 2023, 12:30
В мене сталась наступна ситуація: 25 листопада банк запросив інформацію по платежу за 19 листопада (я намагалась дістати кошти від знайомих, борги на операцію для свого батька), на жаль, я будучи в лікарні з 25 листопада включно з важкохворим батьком, який потребує постійного догляду (86 років), не мала змоги й часу користуватись телефоном й заходити в додаток, щоб дізнатись, що мені потрібно було надати інформацію про платіж банку (все що треба я готова була надати, всі документи чи квитанції надати, все є), дізнавшись постфактумом інформацію тільки 30 листопада, що мої рахунки будуть закриті без пояснення причин. Я надала всі виписки з лікарні і час перебування, я надіялась на порозуміння і людяність з боку банку, як одного з найкращих в Україні, але в ітозі мені закрили рахунок і без пояснень.
monobank
Відповідь банку
30 листопада 2023, 13:47
Розуміємо, що ситуація неприємна
Написали вам в месенджері, для уточнення інформації
Микита Чміль 29 листопада 2023, 23:49
Відділення за адресою: Харків, пл. Конституції, 1 (Mi Store)
З плюсів можна відзначити дуже швидкі платежі, досить зручне застосування та хороші відсотки за депозитом. Ніколи не користувався моно як основним банком. Була ситуація навесні 2022 року що другу треба було заплатити за комуналку і він зайшов через мій телефон у свій моно, заплатив і наші моно заблокувало. Почали писати в підтримку і пройшли відеодзвінки, моєму другу розблокували, а мені ні. Після цього я ще писав в підтримку мені сказали повідомлять мені коли я зможу відкрити рахунок. Вчора знову дали відкрити рахунок, ліміт на поповнення поставили 90 000 грн, сьогодні сиджу вибираю яку їжу замовити відкриваю моно, але грошей не вистачає, оплачую з іншого банку і повертаюся в моно щоб його поповнити, а моно вже знову і забанен 🤣 Заходив тільки через свій телефон, ліміт не перевищував і навіть майже додатком не користувався. Відразу згадується як той мужик з тик току, який моно просуває, погано у відео відгукувався за приват банк, але там хоч від погляду особисті кабінети не летять
monobank
Відповідь банку
30 листопада 2023, 13:55
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
qwerty1234p 29 листопада 2023, 21:36
Оператори Анастасія та Богдан прекрасно професійно надали консультацію
monobank
Відповідь банку
30 листопада 2023, 9:32
Вдячні за ваш відгук!
Михайло Меркулов 29 листопада 2023, 21:31
З монобанком 6 років, донедавна виключно позитивні емоції — найкращий на мою думку мобільний застосунок, топова служба «турботи», прозорість тарифів.
Але маю і негативний досвід, опишу його, можливо, комусь стане в нагоді.
09.11.23р. я здійснив платіж майже на 1 млн. грн. за облігації внутрішньої державної позики зі своєї карти. Операція була заблокована фін моном монобанку, який надіслав запит надати їм договір, що я одразу і зробив. З тією дати платіж не проведений.
Продавець за угодою — проф учасник ринку ЦП, входить в топ 3 на Заході України.
Брокер — найбільший в Західній Україні торгівець цінними паперами
Таких операці
monobank
Відповідь банку
30 листопада 2023, 18:51
Розуміємо, що ситуація неприємна
Дійсно, на даний момент колеги перевіряють надану вам інформацію
Щойно буде нова інформація для вас, одразу надамо зворотний зв'язок
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталя Грицишин 28 листопада 2023, 21:48
Добрий вечір. Ще літом я зверталась у Монобанк про вирішення мого питання, також писала відгук (можна почитати тут заявка #67994).
Коротко про ситуацію. У 2021 році банк виграв суд, я почала сплачувати маленькими частинами (біля 4000), проте у 2023 році звернулись до приватного виконавця і відкрили виконавче.
Також після рішення суду мені почали нараховувати проценти.
Я не раз писала звернення на пошту і у чат боті, проте вирішення не було. Сплачуйте всю суму боргу.

Я вже була розчарувалась. Але сьогодні 28.11.2023 року я знов звернулась до банку, та як сума вже залишилась по виконавчому 4 674 грн. і мені
списали (повернули)ці кошти. Відповідно виконавче закрите.

Дякую, співробітниці банку. Імені нажаль не запам’ятала.
monobank
Відповідь банку
monobankua 29 листопада 2023, 13:50
Вдячні за ваш відгук!
Марина Прокопенко 28 листопада 2023, 18:39
Місяць тому з карти монобанку було переведено кредитні кошти на рахунок в Таїланді. Цей банк сам підвищує ліміт, але систему безпеки гарну немає. Так шахраї зробили спробу перевести 100 тис гривень, але не було достатньо коштів, потів вони здійснили 2 переводи по 20 тис на той же рахунок. Зараз банк оправдовується що були надіслання пуш повідомлення. Але ж вибачте, під час війни інтернет не завжди і не всюди працює. Операції здійснювалися о 5 ранку, о 6.30 я зателефонувала до монобанку і мені порадили заблокувати картку. Чому не запропонували чарджбек і не зробили спробу повернути гроші.
Застосунок працює погано. Я вимикала послугу «розрахунок без підтвердження в інтернеті», через деякий час заходжу, а він увімкнений (((
Вони кажуть: Безпека наших клієнтів понад усе, але не зробили нічого щоб допомогти!
Ви зазначаєте що я могла десь засвітити картку, але як тоді нею розраховуватись? Навіщо вона коли ти не можеш нею безпечно користуватися?!
Зараз вони поновили додаток. Дуже вчасно.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 листопада 2023, 21:19
Ситуація, що виникла дійсно не приємна.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що та чому відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.

Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.

У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
grin07 28 листопада 2023, 18:14
Клиент Монобанка давно, где-то с 2018 года, и проблем не было, пока не столкнулся с покупкой валюты через депозит.
Посмотрев, что у меня в городе есть отделение их банка-партнера, где по условиям можно будет получить средства с депозита, я купил валюту под депозит. Когда вышел срок в 3 месяца, обратился в техподдержку что бы заказать валюту, и с удивлением услышал, что такой возможности нет. Оказывается, я должен идти в кассу отделения, и если там есть деньги, то может они мне что-то дадут (плюс зависит от кассира, сколько он захочет мне выдать). В итоге я не могу забрать свои же деньги из банка.
Такой вот обман клиентов.
У банков конкурентов я могу заказать валюту на определённый день и забрать в отделении, без траты времени на поездки наугад и не зависимо от настроения кассира.
Пользоваться банком желание пропало, хочу только поскорее забрать свои деньги которые у них в заложниках.
monobank
Відповідь банку
monobankua 28 листопада 2023, 20:25
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Nightvs 27 листопада 2023, 17:55
Проблема в том что, заблокировали счет, без объяснения причини, но сделали это после того как я уже положил деньги на карту, у меня на карте была открыта рассрочка, на 3 месяца, после того как заблокировали счет, деньги переводить на другую карту отказались, опять таки без причины, и теперь получается что денег нет, и еще они требуют до закрыть рассрочку, хотя деньги были положены до того как они уведомили меня о том что заблокировали счета, и до первого дня оплаты еще 3 дня, но нет моно банк украл деньги и сказал что так и надо.
monobank
Відповідь банку
27 листопада 2023, 19:03
Розуміємо, що ви мали інші очікування.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Згідно з умовами та правилами банку (https://www.monobank.ua/terms), а саме пунктів 10.7. та 10.7.1. клієнт зобов'язується погасити заборгованість перед банком в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі сторін розірвання договору
Victoriyars 27 листопада 2023, 16:20
Монобанк дуже мене розчарував. Три тижні чекаю переказ коштів, 07.11.2023 мені відправили SWIFT-переказ, який досі не надійшов. Неодноразово зверталася у підтримку монобанку, але моє питання так і не було вирішене. Служба підтримки відповідає мені шаблоними фразами, допомоги у вирішенні питання нуль. Банк-відправник підтвердив, що з їхнього боку кошти відправлені. Монобанк стверджує, що грошей «нема», хоча банк-відправник стверджує, що переказ ус спішний. Я підозрюю, що гроші застрягли у банку-посереднику Монобанку. Але Монобанк нічого робити з цим не хоче, а лише відповідає однотипними фразами, які не вирішують проблему. Така проблема не тільки в мене, але Монобанк абсолютно нічого не хоче з цим робити!!!
monobank
Відповідь банку
27 листопада 2023, 16:49
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити та допомогти у вирішенні питання
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Kotya55 27 листопада 2023, 9:47
На початку війни сталась така ситуація, залишився без роботи і без грошей на проживання. У Facebook маю 5000 тисяч друзів та трішки підписників.
Ну що робити, мені з голоду ж не помирати. Попросив друзів та підписників підтримки, сказали що будуть підтримувати скільки потрібно. Роботу зараз знайти важко. Монобанк звісно заблокував карту, та розірвав угоду. Слухати пояснення що мені ПРОСТО ДОПОМОГАЮТЬ ВИЖИТИ ніхто не став. Написали ви що комерційною діяльністю займайтесь? Ні. Не займаюсь. Я намагаюсь вижити. А не комерційною діяльністю буду займатись. У мене просто немає слів не відомо від чого тепер можна померти чи з голоду чи від війни. Але думаю що помру з голоду. Дякую вам моно банк. Величезна подяка.
monobank
Відповідь банку
27 листопада 2023, 10:14
Розуміємо, що ситуація неприємна
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
xantana 26 листопада 2023, 18:24
Дякую
monobank
Відповідь банку
26 листопада 2023, 19:23
Дуже дякуємо за високу оцінку :)
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
kolobok40 26 листопада 2023, 11:59
Очень понравился банк, делает всё быстро и не дорого и когда нужна было помощь, операторы онлай быстро и хорошо помогали одним словом — молодцы.
monobank
Відповідь банку
26 листопада 2023, 13:26
Вдячні за ваш відгук!
Влад Пиляй 25 листопада 2023, 16:24
Хотів отримати картку, завантажив додаток, сфотографував документи, і в кінці отримав відмову в отриманні картки. Написав тех. підтримки где мені відповіли, шо вони не можуть запропонувати мені в обслуговуванні в банкі. Спитав чому, написали знову Нажаль, ми не можемо вам запропонувати обслуговування в нашому банку і причину не говорять із-за політики банку. Круто!!!
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 листопада 2023, 17:55
Нам дуже шкода, що склалася така ситуація, але банк може відмовити Клієнту у випуску картки, а так само в наданні / відновленні кредитного ліміту на свій розсуд і без вказівки причин відповідно до пункту договору 6.3.1. https://www.monobank.ua/terms
Якщо банк змінить рішення у майбутньому, ми з вами зв'яжемось
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Петро Віхоть 24 листопада 2023, 12:37
Перевів частину своїх коштів у крипті, на моно, гроші виводив частково з метою оплати за лікування. В результаті кошти заблоковані вже тиждень, можливо більше. Як результат похід в лікарню відмінився, пересунув в графіку подалі, та і з лікарем незручно вийшло, не знаю як наступного разу йому в очі дивитись, бо домовлявся довго. В монобанку пишуть шо вони не винні, я і не звинувачую, але ситуація дивна, бо на моно перераховував неодноразово по різному, бували і більші суми, проблем ніколи не було. Людина яка блокувала, написала дивну причину, «той хто послав гроші може подати заяву в поліцію». В обмінника через який виводив кошти запитався, в поліцію подавати не збираються. Квитанцію транзакції надав, випросив в того ж обмінника.
monobank
Відповідь банку
monobankua 25 листопада 2023, 15:05
Дуже шкода, що виникла така ситуація.
Ми передали запит колегам, щоб допомогти вирішити це питання.
Найближчим часом фахівці зв'яжуться з вами для надання інформації.
Полезный комментарий
Петро Віхоть 25 листопада 2023, 15:38
Дякую, кошти розблокували
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
evglsh 24 листопада 2023, 0:45
22.10.2023 я попався на шахраїв. Мені запропонували заробити, я по своїй наївності погодився, та і не розумів на що йду. Шахраї відмивали гроші через інші карти. Через декілька днів забув про це, але 28.10.2023 при вході в застосунок monobank бачу що банк розірвав договір зі мною. Я писав в підтримку, все розповів як є, але нічого не зробили. Через деякий час у мене вийшло змусити шахраїв надати мені документи походження коштів. Знову пишу оператору через бота в Телеграм, сказали виходити на відеозустріч з оператором, я вийшов і кажуть що можливості знову стати клієнтом банку неможливо. До цього у мене не було підозрілих переводів чи ще чогось, бо я студент і таких грошей у мене не могло бути) Тому я дуже засмучений що так склалося, мені дуже подобається банк і в майбутньому хотів оформити ФОП. І питання до банку: Чи все ж є якась можливість знову стати клієнтом МоноБанку?
monobank
Відповідь банку
monobankua 24 листопада 2023, 12:48
Дозвольте, будь ласка, детально все перевірити.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
astashov 22 листопада 2023, 23:42
Доброго дня мені заблокували рахунок та відмовили в обслуговуванні.Так як і багатьом іншим клієнтам.Серед підтримки моно ми відомі як «крутільщики бінанс та p2p».Але все ж таки турбує одне питання…
Підкажіть чи дійсно можливе розблокування облікового запису та поновлення обслуговування клієнту в банку.Чи ні.
Всі ми колись робимо помилки та хочеться розуміти чи матимемо змогу ми колись повернутись до команди котиків монобанк.Чекатиму на відповідь, дякую!
monobank
Відповідь банку
23 листопада 2023, 10:52
Добрий день
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
logiinovva17 22 листопада 2023, 23:05
Чекала два тижні вирішення питання й повернення коштів на рахунок, але марно. Окрім пояснень про очікування повернення до 60 днів від служби підтримки результату немає.
Кошти в розмірі 11400 намагалася зняти в банкоматі Приватбанку 07.11.2023 року в самому центрі м. Полтава-ЦУМі. Оскільки готівку знімаю вкрай рідко, помилилася з пінкодом, з третьої спроби банкомат почав відраховувати кошти, потім видав помилку й коштів не видав. Після завершення активації нового телефону й завантаження додатку Монобанк близько 23 години 07.11.2023 року побачила, що всі мої кошти з рахунку зписані разом з комісією 102,60. Одразу звернулась і до Приватбанку, і до Монобанку. Незважаючи на те, що несправність виникла в банкоматі Приватбанку, оператор відправив вирішувати проблеми в Монобанк. Служба підтримки Монобанку зафіксувала випадок, все докладно розпитали й повідомили, що потрібно чекати до 20.11.2023, можливо за цей час кошти повернуться, але цього не сталося. З повідомлень служби підтримки я зрозуміла, що оформлений запит до платіжної системи й чекати потрібно до 60 днів, і це в кращому випадку. Тут у відгуках є непоодиничні подібні ситуації, й все ж питань дуже багато. Виходить, що ні Приватбанк, ні Монобанк не вирішують ці питання, вони чекають, що вирішить, і невідомо коли вирішить платіжна система? Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго, адже людина опиняється у критичній ситуації, не отримавши свої кошти? Хто ними зараз користується, і де вони фактично обертаються, якщо їх безпідставно списали з мого рахунку? Чому тримач банкомату, що глюкнув не відповідає за технічну справність обладнання і нічого не робить для повернення коштів? Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ, адже такі ситуації повторюються дуже часто, і в банкоматах Привату ,і Ощадбанку? Невже репутація й гарантії для клієнтів банку — це пусте? У всіх випадках запевняють, що вирішення питання через платіжну систему — це єдине рішення. Ок. В кінцевому випадку, з технічної проблеми банку/банків/платіжної системи страждає КЛІЄНТ, який не отримав свої кошти в банкоматі, не має до них доступу в безготівковому вигляді, й не може вирішити свої власні проблеми. Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
monobank
Відповідь банку
23 листопада 2023, 17:14
Розуміємо, що ситуація неприємна
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком

Додатково колеги вам написали вам в месенджері стосовно оскарження операції
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
tanya250122 22 листопада 2023, 18:33
Звернулась за допомогою, дали відповідь швидко та зрозуміло. Найкращий банк. Дякую, що в такий складний час поряд!
monobank
Відповідь банку
22 листопада 2023, 18:54
Дуже дякуємо за відгук!

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 36.44 37.2995
EUR 39.6 40.7498
Всі курси банку

Курс валют в monobank

Валюта Купівля Продаж
USD 36.44 37.2995
EUR 39.6 40.7498
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / monobank 💰 / Відгуки про monobank 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про monobank, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.