×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в monobank
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 36.44 | 37.2995 |
EUR | 39.6 | 40.7498 |
Всі курси банку |
Списали деньги с детской карты за интернет игру, в отрицательный баланс.
Дочка использовала карту для онлайн игры. За подписку сняли деньги, несмотря на нехватку средств. Боланс ушёл в отрицательный. Как это в принцыпе возможно?
Карта несовершеннолетнего ребёнка. На каком основании там возможны на мой взгляд мошеннические действия со снятием средств свыше положительного баланса?
Карта оформлюється на рахунок одного з батьків.
Розуміємо, що ви не розраховували на те, що суму буде списано понад доступний баланс. При цьому під час списання деяких операцій може бути наданий овердрафт.
Згідно правилами платіжна система має право, не чекаючи відповіді відповіді від Банку при проведенні авторизації — підтвердити цю операцію самостійно без участі банку для зручності клієнта та належні оплати послуг на користь торгової точки, на які раніше були надані. У разі проведення операції таким чином – банк інформується вже постфактум – надходить повідомлення про те, що платіжна система схвалила проведення такого роду операції.
Так як у момент підтвердження операції платіжна система не оперує даними, отриманими з Банку — дійсно, трапляються такі ситуації, коли операції проводяться незважаючи на встановлені ліміти (ліміт інтернет-оплати, кредитний ліміт).
Не виконувати такі вимоги — Банк немає права, оскільки це пряме порушення правил платіжної системи.
Таким чином Банк може надати овердрафт на підставі Закону України «Про затвердження Положення про порядок емісії платіжних карток та здійснення операцій з їх застосуванням». Детальніше інформацію прописано у пункті 3.22.
При цьому, якщо клієнт не отримав послугу/товар за цією операцією, Банк може виставити диспут для оскарження суми списання через платіжну систему.
Коментарі (1)
Я в захваті
Я не дуже полюбляю писати відгуки, не люблю соціальні мережі. Але друг вмовив написати відгук, каже допоможе нашому любому Моно.
Ну що ж…
Почну з історії як я з вами познайомився.
Колись десь на вечірці, анімешніків (типу косплей), зайшла мова про якийсь банк у якому є кіт. Ну є і є, подумав я. Думав знов якась піраміда чи щось таке. Коротше, я не повірив в те, що в застосунку банку буде щось настільки цікаве.
Пройшла певна кількість часу, та мене виникла проблема з тим, що я зарахував 20 гривень не туди (просив друга купити кави бо він йшов до кавʼярні та помилився цифрою). І тут мені він спитав: «Потруси телефон, навіщо тицяти номер». І знов Моно згадали.
Ну думаю, якщо так рекомендують, то спробую, чому б ні.
Завантажив застосунок, зареєструвався через «Дію» і… Справді котик :)
Це досить незвично як для банківської сфери. Але, хто б що не казав ідея дуже хороша. Я запросив в моно 2 друзів (складно було знайти того, у кого не було Моно XD) показавши котика, якого я одягав у застосунку. Як для мене це гарний антістресс. Котики правлять інтернетом!
Ну все, помилувалися й досить. Перейдемо до функціоналу.
Дуже сподобалось те, що можна вимкнути все, окрім розрахунку чипом. Хоть що не казав але я бачив в даркнеті пристрої для перехоплення NFC та копіювання магнітної полоси. Скімери так звані.
Ще сподобалося заборона розрахунків якщо не співпадає країна пристрою з країною розрахунку. Я так зрозумів для цього потрібно мати GPS увімкненим? Тому що коли я увімкнув цю функцію, на потім вимкнув дозвіл на локацію, мені відмовило в розрахунку карткою за кордоном. За те знаю, що все працює.
Ну про поповнення Shake to pay казати я думаю не треба? Одна з найбільш зручних функцій.
Поповнення банки по номеру та посиланню — теж щось новеньке. Шахраї з такими функціями до крейсера підуть :)
Були проблеми з роботою через VPN, але то не проблема банку, бо на іншому VPN все було гаразд. Просто якщо у когось буде якась така проблема, спробуйте новий VPN (як усі знають (я на це сподіваюсь) що не можна проводити операції на публічних WiFi, бо ризикуєте бути зламаними (пункт правил 4.2.7))
Були питання як подзвонити до підтримки, але, як виявилося, в месенджері зручніше.
Дякую за продукт,
Залишайтеся в безпеці :)
Ваша підтримка дуже важлива для нас і мотивує нас працювати ще краще :)
Коментарі (10)
Відмовили в обслуговуванні, поки знаходилась в лікарні з важкохворим батьком
Написали вам в месенджері, для уточнення інформації
Написати коментар
🙋
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Коментарі (3)
Професійне обслуговування
Написати коментар
Блокування коштів на сплату за ОВДП
Але маю і негативний досвід, опишу його, можливо, комусь стане в нагоді.
09.11.23р. я здійснив платіж майже на 1 млн. грн. за облігації внутрішньої державної позики зі своєї карти. Операція була заблокована фін моном монобанку, який надіслав запит надати їм договір, що я одразу і зробив. З тією дати платіж не проведений.
Продавець за угодою — проф учасник ринку ЦП, входить в топ 3 на Заході України.
Брокер — найбільший в Західній Україні торгівець цінними паперами
Таких операці
Дійсно, на даний момент колеги перевіряють надану вам інформацію
Щойно буде нова інформація для вас, одразу надамо зворотний зв'язок
Коментарі (10)
Нарешті вирішили мою ситуацію.
Коротко про ситуацію. У 2021 році банк виграв суд, я почала сплачувати маленькими частинами (біля 4000), проте у 2023 році звернулись до приватного виконавця і відкрили виконавче.
Також після рішення суду мені почали нараховувати проценти.
Я не раз писала звернення на пошту і у чат боті, проте вирішення не було. Сплачуйте всю суму боргу.
Я вже була розчарувалась. Але сьогодні 28.11.2023 року я знов звернулась до банку, та як сума вже залишилась по виконавчому 4 674 грн. і мені
списали (повернули)ці кошти. Відповідно виконавче закрите.
Дякую, співробітниці банку. Імені нажаль не запам’ятала.
Написати коментар
Шахрайські дії в моно
Застосунок працює погано. Я вимикала послугу «розрахунок без підтвердження в інтернеті», через деякий час заходжу, а він увімкнений (((
Вони кажуть: Безпека наших клієнтів понад усе, але не зробили нічого щоб допомогти!
Ви зазначаєте що я могла десь засвітити картку, але як тоді нею розраховуватись? Навіщо вона коли ти не можеш нею безпечно користуватися?!
Зараз вони поновили додаток. Дуже вчасно.
Однак, інформація, що описана у відгуку, не повною мірою описує все що та чому відбулося.
На жаль, повідомити всі ці можливості немає, щоб сформувати повне розуміння того, що сталося. У такій ситуації ми порушимо банківську таємницю, що є неприпустимим.
Для уникнення таких ситуацій ми рекомендуємо клієнтам не передавати дані навіть знайомим/друзям, не зберігати паролі та дані картки у нотатках та записках. Не вводити дані картки на сумнівних ресурсах, не переходити за фейковими та фішинговими посиланнями.
Також звертаємо увагу, що співробітники банку ніколи не дзвонять і не запитують персональні дані, такі як: ПІН-код, пароль зі смс, CVV-код, термін дії картки.
У свою чергу, розслідування випадків шахрайства, а також розшук і затримання злочинців законодавчо перебувають поза юрисдикцією банку. Цим займаються правоохоронні органи, а банк, у свою чергу, завжди готовий надати їм будь-яке необхідне сприяння.
Банк сприятиме такому розшуку в рамках чинного законодавства.
Коментарі (7)
Невозможно получить валюту с депозита
Посмотрев, что у меня в городе есть отделение их банка-партнера, где по условиям можно будет получить средства с депозита, я купил валюту под депозит. Когда вышел срок в 3 месяца, обратился в техподдержку что бы заказать валюту, и с удивлением услышал, что такой возможности нет. Оказывается, я должен идти в кассу отделения, и если там есть деньги, то может они мне что-то дадут (плюс зависит от кассира, сколько он захочет мне выдать). В итоге я не могу забрать свои же деньги из банка.
Такой вот обман клиентов.
У банков конкурентов я могу заказать валюту на определённый день и забрать в отделении, без траты времени на поездки наугад и не зависимо от настроения кассира.
Пользоваться банком желание пропало, хочу только поскорее забрать свои деньги которые у них в заложниках.
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (20)
На людей вообще плевать.
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел. На сьогодні було прийнято рішення відмовити вам у користуванні карткою monobank.
Повідомити вам точну причину відмови не можемо через політику банку.
Згідно з умовами та правилами банку (https://www.monobank.ua/terms), а саме пунктів 10.7. та 10.7.1. клієнт зобов'язується погасити заборгованість перед банком в повному обсязі до спливу тридцятиденного строку з дня ініціювання однією зі сторін розірвання договору
Коментарі (1)
повне розчарування роботою monobank
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (7)
Заблокували карту.
Ну що робити, мені з голоду ж не помирати. Попросив друзів та підписників підтримки, сказали що будуть підтримувати скільки потрібно. Роботу зараз знайти важко. Монобанк звісно заблокував карту, та розірвав угоду. Слухати пояснення що мені ПРОСТО ДОПОМОГАЮТЬ ВИЖИТИ ніхто не став. Написали ви що комерційною діяльністю займайтесь? Ні. Не займаюсь. Я намагаюсь вижити. А не комерційною діяльністю буду займатись. У мене просто немає слів не відомо від чого тепер можна померти чи з голоду чи від війни. Але думаю що помру з голоду. Дякую вам моно банк. Величезна подяка.
Ми написали вам в особистих повідомленнях, щоб уточнити інформацію
Коментарі (31)
Дякую
Написати коментар
Хорошая работа
Написати коментар
Відмова отримання картки
Якщо банк змінить рішення у майбутньому, ми з вами зв'яжемось
Коментарі (6)
Заблокували кошти (Питання вирішене, 25.11.2023)
Ми передали запит колегам, щоб допомогти вирішити це питання.
Найближчим часом фахівці зв'яжуться з вами для надання інформації.
Коментарі (17)
Потрапив на шахраїв та розірвали договір
Написали вам в особистих повідомленнях, для уточнення інформації
Коментарі (11)
Блокування рахунку та чи можливе його розблокування.
Підкажіть чи дійсно можливе розблокування облікового запису та поновлення обслуговування клієнту в банку.Чи ні.
Всі ми колись робимо помилки та хочеться розуміти чи матимемо змогу ми колись повернутись до команди котиків монобанк.Чекатиму на відповідь, дякую!
Розуміємо, що ви мали інші очікування
Банк приймає зважене рішення щодо можливості обслуговування, аналізуючи інформацію із різних перевірених джерел
Якщо банк змінить рішення – ми вам обов'язково повідомимо
Коментарі (6)
Банкомат готівку не видав , а кошти з рахунку зписані повністю + комісія
Кошти в розмірі 11400 намагалася зняти в банкоматі Приватбанку 07.11.2023 року в самому центрі м. Полтава-ЦУМі. Оскільки готівку знімаю вкрай рідко, помилилася з пінкодом, з третьої спроби банкомат почав відраховувати кошти, потім видав помилку й коштів не видав. Після завершення активації нового телефону й завантаження додатку Монобанк близько 23 години 07.11.2023 року побачила, що всі мої кошти з рахунку зписані разом з комісією 102,60. Одразу звернулась і до Приватбанку, і до Монобанку. Незважаючи на те, що несправність виникла в банкоматі Приватбанку, оператор відправив вирішувати проблеми в Монобанк. Служба підтримки Монобанку зафіксувала випадок, все докладно розпитали й повідомили, що потрібно чекати до 20.11.2023, можливо за цей час кошти повернуться, але цього не сталося. З повідомлень служби підтримки я зрозуміла, що оформлений запит до платіжної системи й чекати потрібно до 60 днів, і це в кращому випадку. Тут у відгуках є непоодиничні подібні ситуації, й все ж питань дуже багато. Виходить, що ні Приватбанк, ні Монобанк не вирішують ці питання, вони чекають, що вирішить, і невідомо коли вирішить платіжна система? Вибачте, чому власник коштів не має доступу до своїх коштів, має чекати так довго, адже людина опиняється у критичній ситуації, не отримавши свої кошти? Хто ними зараз користується, і де вони фактично обертаються, якщо їх безпідставно списали з мого рахунку? Чому тримач банкомату, що глюкнув не відповідає за технічну справність обладнання і нічого не робить для повернення коштів? Чому Монобанк не забезпечив хоча б обласні центри СВОЇМИ БАНКОМАТАМИ, адже такі ситуації повторюються дуже часто, і в банкоматах Привату ,і Ощадбанку? Невже репутація й гарантії для клієнтів банку — це пусте? У всіх випадках запевняють, що вирішення питання через платіжну систему — це єдине рішення. Ок. В кінцевому випадку, з технічної проблеми банку/банків/платіжної системи страждає КЛІЄНТ, який не отримав свої кошти в банкоматі, не має до них доступу в безготівковому вигляді, й не може вирішити свої власні проблеми. Не кажіть, що це НОРМАЛЬНО — чекати 60+ днів повернення коштів!
Є правила платіжної системи, через які всі оскарження з ненадання послуги/товару проводиться виключно через подачу відповідного запиту до платіжної системи. За правилами платіжної системи, ми можемо подати запит лише після надходження запиту на остаточне списання коштів, який надходить протягом 11 днів, після проведення операції. Додатково, якщо запит за 11 днів не надійшов, то кошти автоматично повертаються на ваш рахунок і в цьому випадку нема потреби проводити оскарження
Ми вже подали диспут до платіжної системи та очікуємо відповіді від них. Максимальний термін відповіді – 60 днів, як правило ми отримуємо його раніше. Цей термін встановлено платіжною системою, а не нашим банком
Додатково колеги вам написали вам в месенджері стосовно оскарження операції
Коментарі (3)
Велике дякую за підтримку!
Написати коментар