Ощадбанк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
156760779028
156760779028
27 січня 2021, 14:09
Олег, Харьков
Добрый день!
Как при наличии квитанции оплаты через терминал узнать когда деньги поступили получателю либо была отмена транзакции?
Квитенция №7 терминал 69 дата 06.01.2020 10:46:35
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 16:47
Доброго дня! Термін зарахування коштів залежить від роботи банку-емітента отримувача. Якщо ви проводили операцію за допомогою картки Ощадбанку перевірити її успішність можна через Ощад 24/7 або контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. При проведенні операції готівкою, потрібно звернутись до відділення банку, що обслуговує термінал.
dsv1970
dsv1970
27 січня 2021, 11:55
сергей, винница
могу ли я заказать и получить справки на себя и членов моей семьи про подтверждение неиспользования жилищных чеков для приватизации государственного жилищного фонда в г. Николаев и г. Киев.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 16:46
Доброго дня! Для отримання довідки потрібно звернутися до відділення Ощадбанку, яке найближче до місця вашої реєстрації, з паспортом. Перевірити адресу найближчого відділення можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800. Вартість однієї довідки складає 120 грн.
Olgagerasymkhuc
Olgagerasymkhuc
26 січня 2021, 21:21
Герасимчук Ольга Олеговна, Харьков
Здравствуйте.Когда произойдет возврат моих же средств?
Почему я должна ждать 45 дней для возврата?
Самый отвратительный банк который только может существовать!!!
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:36
Доброго дня! Для можливості повернення вам коштів необхідно попередньо провести розслідування, це займає певний час. Сподіваємося на розуміння.
З повагою, команда Ощадбанку.
0967379785
0967379785
26 січня 2021, 20:41
Пробовала менять пароль, не помогает
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:32
Доброго дня! Веб-версія може працювати нестабільно, вже працююємо над вирішенням проблеми. Перепрошуємо за незручності.
0967379785
0967379785
26 січня 2021, 20:39
Добрый вечер! Подскажите пожалуйста: не могу войти в ощад 24, выдает неизвестную ошибку, и пароль пробовала менять не помешает.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:31
Доброго дня! Веб-версія може працювати нестабільно, спеціалісти вже працюють над вирішенням проблеми. Якщо є можливість, скористайтесь додатком Ощад 24/7. Перепрошуємо за незручності.
0675278919
0675278919
26 січня 2021, 19:35
Добрий вечір! Не можу зайти в особистий кабінет, помилка 403« у доступі відмовлено»
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:29
Доброго дня! Спробуйте, будь ласка, скористатись мобільною версію Ощад 24/7. Веб-версія може працювати нестабільно, спеціалісти вже працюють над вирішенням проблеми. Перепрошуємо за незручності.
Viktoriia2905
Viktoriia2905
26 січня 2021, 18:23
Как узнать свой долг по кредиту, карту потеряла
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:33
Доброго дня! Дізнатися суму заборгованості можна через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800, зателефонувавши з вашого фінансового номеру.
annakunova
annakunova
26 січня 2021, 17:57
здравствуйте, подскажите пожалуйста, возможно ли перевести денежные средства с карты ВПО, срок действия которой закончился в 2020 году на действующую карту. Знаю, что пользоваться такими картами можно до 1 марта 2021 года. Но как осуществить перевод в Ощад24? Если это возможно. Перевыпущенную карту забрать пока нет возможности
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:20
Доброго дня! Картки клієнтів ВПО для отримання виплат дійсно продовжено до першого березня. В Ощад 24/7 для переказу коштів на іншу картку потрібно обрати розділ «перекази» — «перекази між картками».
mirinda
mirinda
26 січня 2021, 16:35
Панасюк Ю.І., Киев
Нещодавно Ощадбанк отримав лист з трек-кодом 0600003284180 в якому знаходилась Постанова від Приватного виконавця Павлюка Назара, про зняття арешту з мого зарплатнього рахунку. Відповідь банка — «В листі Постанови не було». Сьогодні Банком було отримано лист з повторною Постановою, з трек-кодом 0600003376297. Відповіді немає. Рахунок арештовано. Тиша…
Вчора П В було надіслано третій лист про скасування арешту, але я чомусь більш ніж впевнений, що і він також буде проігноровано.
З повагою Панасюк Юрій Іванович.
Ощадбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:17
Доброго дня! Банк знімає арешт, як правило, того ж дня, коли отримав відповідний документ. Написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
xcalibur812
xcalibur812
26 січня 2021, 13:18
Десна
Могу ли я получить карту в другом городе?
Можно использовать ИНН с додатка дія или только в бумажной форме?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 15:16
Доброго дня! Замовити доставку картку до іншого відділення можливо в момент її замовлення. Оформити перевипуск або ж перевірити відділення доставки рекомендуємо через контакт-центр за номером телефону 0-800-210-800.
Проведення ідентифікації клієнтів за допомогою додатку «Дія» на даний момент поки не реалізовано.
KostyantynKov
KostyantynKov
26 січня 2021, 10:58
Константин, Киев
Добрый день. Звоню из-за границы со своего финансовго номера в контакт-центр. Однако в связи с хитростями трафика, на Украине входящий из за границы номер искажается/изменяется, меня не могут идентифицировать. Как мне дозвонитьяся в контакт-центр?
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 15:14
Доброго дня. При дзвінку з-за кордону у номер телефону дійсно може змінюватись. Контакт-центром банку це передбачено. Вам необхідно телефонувати з вашого фінансового номеру телефону і в розмові рекомендуємо повідомити, що ви телефонуєте з-за кордону.
regamusa
regamusa
26 січня 2021, 9:55
regamusa, Oak Park, USA
Спасибо за ваш ответ, но вы не ответили на первую часть вопроса: сотрудничает ли отделение вашего банка в Михайловке, Запорожская область с Western Union и сможет ли моя подруга получить мой перевод через эту систему в Михайловке или только в Запорожье? Она живёт в с. Трудолюбимовка Михайловского района Запорожской области. Мой e-mail: regamusa@gmail.com
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:25
Доброго дня!
Так, відділення працює з переказом Western Union.Ви можете отримати переказ, відправлений із-за кордону, при собі потрібно мати паспорт, ІПН та контрольний номер переказу.
Пропонуємо заздалегідь зателефонувати до відділення (0613221243) та замовити кошти для отримання переказу.
buohuk
buohuk
26 січня 2021, 7:05
Павел, Мариуполь
Добрый день! Я постоянно снимаю пенсию с карточки своей бабушки и отношу ей, в связи с тем что ей очень сложно передвигаться. Передвигается на ходункпх и отвезти ее куда-нибудь это целое дело. Недавно пенсионную карту заглотил банкомат. Необходимо ее переввпустить. Возможен ли ее переввпуск по доверенности? Жители Мариуполя
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 9:48
Доброго дня! Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перевірте, будь ласка.
velocdfghycszf
velocdfghycszf
26 січня 2021, 3:29
Одесса
Здравствуйте скажите пожалуйста могут мошенники снять деньги с карты, если они знают номер карты 16 цифр…
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 9:07
Доброго дня! Для проведення операцій по карті потрібні всі реквізити — номер картки, термін дії та CVV-код.
Якщо ви спілкувались із шахраями та повідомили дані, в цілях безпеки картку рекомендуємо заблокувати та перевипустити. Додатковий захід безпеки — встановлення лімітів в системі Ощад 24/7 на інтернет-операції.
grigoriy72
grigoriy72
25 січня 2021, 18:48
Hryhorii Paskal
Здравствуйте! В декабре 2020 года и январе 2021 года согласно данным из личного кабинета льготника списаны средства в счет оплаты коммунальных услуг, в частности, за газ поставщику услуг ТОВ «ГК Нафтогаз України». В компании по результатам переписки не подтверждают поступление указанных средств в счет оплаты за газ. Подскажите пожалуйста, каким образом можно подтвердить уплату указанных средств поставщику, потому как поставщик просит предоставить квитанции, платежки и т.п.? Спасибо.
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 14:39
Доброго дня! В особистому кабінеті є можливість перевірити успішність перерахування, зокрема в пункті статус списання має відображатись «підтверджено». Сформувати квитанцію окремо, на жаль, можливість відсутня.
В розділі «Постачальники» також зазначено реквізити, за якими здійснювався платіж.
Ola1966
Olga Makarova
25 січня 2021, 17:58
Olga, Северодонецк
Здравствуйте. Мама 1935 года рождения живёт у меня в другой стране, практически лежачая больная. Её пенсионная карточка закончилась в сентябре, приехать нет возможности. Подскажите пожалуйста, что можно сделать в такой ситуации. Человек пожилой очень переживает за свою пенсию, раньше могли оплачивать квартиру в Северодонецке и оставшиеся деньги снимали в Ливане в банкомате.Может можно перевести уже имеющиеся деньги на счёт или карточку здесь. Или есть какие то другие пути решения этой проблемы. Помогите пожалуйста🙏
Ощадбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 8:59
Доброго дня! Отримати кошти з рахунку або картку (виключення ЕПП) можна по довіреності, засвідченій нотаріально. Довіреній особі потрібно звернутися до відділення банку, де відкрито рахунок.
gavrylenko31
gavrylenko31
25 січня 2021, 16:34
Валентина Кердиль, Торецк
Добрый вечер. Я пенсионер и являюсь ВПЛ. У моей карты истёк срок действия. Мне пришла смс, что новая карта находится в отделении банка. В силу своего возраста (1942 года рождения) и состояния здоровья сейчас не могу выехать и ее получить. Может ли человек по доверенности, выданной в РФ, получить карту в банке?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 17:27
Добрий день! Картку можливо отримати за довіреністю (виключення ЕПП). В тексті довіреності має бути зазначено відповідне повноваження на отримання картки, випущеної на ім'я власника рахунку.
furtat
furtat
25 січня 2021, 15:20
Фуртат Олена Анатоліївна, Київ
12,01,2021 (час 11:56) в приміщенні Ощадбанку за адресою: Київ, 02091, вулиця Ревуцького 15, при поповненні рахунку частково не зарахувалась купюра номіналом 200грн.( № пристрою (АТМ/ІПТ/ДПТ) К0901656). У зв«язку з цим було складено анкету — заяву№ SC — 6303962 від 12.01.2021(11:56:01). По цій заяві було прийняте рішення призначати службове розслідування яке триває до цього часу. Питання з грошима не вирішено.
Хочу знати про дату вирішення цього питання.
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 16:29
Доброго дня! Напишіть, будь ласка, в приватні повідомлення ваше ПІБ та номер телефону. Інформацію перевіримо.
Konstantin1961
Konstantin1961
25 січня 2021, 14:59
Добрый день Скажите как можно сменить финансовый намер не посещая банк?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 17:23
Доброго дня! Без відвідування відділення можна змінити номер телефону у будь-якому банкоматі або терміналі Ощадбанку, якщо попередній номер є активним.
olegdron
olegdron
25 січня 2021, 14:58
Олег
По окончанию депозита деньги были зачислены на карту, которая была выдана при открытии депозита. Теперь что получается, согласно тарифов на обслуживание стандартной дебетовой карты если я хочу снять больше 15 тыс. грн. в месяц то мне нужно заплатить 1% от всего что я снимаю выше этой суммы?
Ощадбанк
Відповідь банку
25 січня 2021, 17:21
Доброго дня! Двічі в місяць можна зняти в касі банку будь-яку суму без комісії.

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 28.000 28.380
EUR 33.650 34.350
RUB 0.2500 0.3900
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
USD 28.000 28.380
EUR 33.650 34.350
RUB 0.2500 0.3900
Всі курси банку
Реклама
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Гаряча лінія Ощадбанку