
знаходять безліч причин, щоб відмовити, при цьому вони не зазначаються одразу, а поступово. Спочатку, при зверненні, в телефонному режимі ти спілкуєшся з однією людиною, яка дає пояснення, щодо переліку необхідних документів для відшкодування, згодом, коли вдається зібрати цю купу документів (до яких доречі входить заява, яку потрібно роздрукувати на принтері, щоб завірити живим підписом, а не завжди є така можливість), далі виявляється що цього теж не достатньо, потрібно ще якись документ, котрого не було в попередньому переліку, після додавання чергового документу, знов виявляється, що цього не достатньо потрібно ще дістати документ, котрий, як правило, не має змоги взяти, т.я. до прикладу — акт виконаних робіт, медичні заклади своїм пацієнтам не надають. З відси роблю висновок, що девіз даної страхової — пообіцяти і зробити все можливе, щоб знайти причину відмовити.