×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Проблема вирішена
Navegantes 23 липня 2021, 20:24
Хотел оформить карту Райф АТБ, при заполнении адреса прописки не находит улицу в моем селе, хотя другие улицы нормально подставляет в форму.
Нет улицы — нет карты)
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 липня 2021, 11:03
Доброго ранку! Приносимо вибачення за завдані незручності. Для проведення перевірки просимо вказати (можна в особистих повідомленнях) адресу, яку не вдалося ввести. Будемо працювати над покращенням форми замовлення карти.
З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
lkuznecova190 22 липня 2021, 20:37
Час ждала пока обслужит специалист.
Заблокировали счёт зарплатой карты!
Наложен арест, кто наложил объяснить не могут, но деньги уже списали автоматически подключились к системе автоматического списания.
Банк не предупредил об аресте и какой исполнитель наложил!
Вот и наступил полный беспредел!
Сами вынуждают официально не работать.
Услугами банка больше пользоваться не буду
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 липня 2021, 20:47
Доброго вечора! На жаль, наданої Вами інформації не достатньо для перевірки виниклої ситуації. Просимо написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн», перевіримо причини арешту та надамо контакти виконавця. Також будемо вдячні, якщо повідомите свій ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях ) та назву/ адресу відділення в яке зверталися. З'ясуємо причини виникнення черги та неможливості надати інформацію щодо того, ким накладено арешт. При цьому наголошуємо, що Банк виконує норми діючого законодавства щодо підключення до НАІС.
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 липня 2021, 11:08
Доброго дня! Перейдіть, будь ласка, за посиланням: https://erb.minjust.gov.ua/#/search-debtors, введіть свій ідентифікаційний номер та зможете побачити данні виконавців та зв’язатися з ними для вирішення питання щодо можливості зняття арешту. На даний час, жодні списання з рахунку поки що не здійснювались. Повторно рекомендуємо Вам звернутися в чаті системи «Райффайзен онлайн» зможемо надати детальнішу інформацію. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
andron1973 22 липня 2021, 18:15
Оформил у них карту райфайзен АТБ. Карта не кредитная. Пополняешь ее и оплачиваешь покупки в АТБ со скидкой. Решил посмотреть в приложении выписки по карте и о… л!!! С меня списали проценты за использование кредитного лимита. Карл!!! — кредитного лимита!!!Мои деньги — это уже их кредит. Сношу эту карту
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 липня 2021, 18:26
Доброго вечора! На дебетній картці, дійсно, може виникати недозволений овердрафт внаслідок списання комісій, фактичного зарахування коштів протягом 3-х днів з моменту поповнення, пізнього списання та в інших випадках. При цьому, виникнення овердрафту та утримання процентів за користування ним передбачено Правилами користування рахунком, які розміщені на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/documents/privatnim-osobam-ta-premium-klientam/pravila-obslugovuvannya. Для отримання детальних роз'яснень саме по Вашому рахунку та вирішення виниклої ситуації, просимо Вас написати в чаті системи «Райффайзен онлайн». На жаль, інформації викладеної Вами тут, не достатньо для перевірки, крім того, надавати інформацію по рахункам Клієнтів на загальнодоступному сайті не можемо, щоб не допустити розголошення банківської таємниці.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 липня 2021, 18:42
Доброго вечора! Банк прийняв рішення про разове повернення коштів, списаних як процент за недозволений овердрафт. При цьому, просимо Вас все ж таки звернутися в чаті системи «Райффайзен онлайн» або до Інформаційного центру Банку та отримати інформацію про причини його виникнення та способи запобігання цього в майбутньому. Сподіваємось, що в подальшому користування нашою карткою викликатиме виключно позитивні емоції. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
tanaobuxiv 22 липня 2021, 14:34
Прийшла у відділення на В. Гавела 4 у Києві купити валюту. Попередньо проглянула курс на Мінфіні. Неприємно була здивована, що курс у відділенні відрізнявся в більшу сторону. Оскільки сума покупки була незначна- то ніби-то і різниця не величка, але якщо купувати кілька тисяч євро- то різниця буде відчутна.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 липня 2021, 15:08
Доброго дня! Інформація, викладена Вами буде доведена до відома адміністраторів сайту. При цьому маємо зазначити, що Банк не несе відповідальності за курси, що вказуються на інших сайтах. З актуальним курсом завжди можете ознайомитись на сайті Банку за посиланням: https://www.raiffeisen.ua/storage/files/kursi-valyut-v-kasakh-viddilen-banku-22072021.pdf.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
SPINER 22 липня 2021, 9:36
забирайте гроші з банків, і не буде ніякої проблеми.)))
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 липня 2021, 9:39
Доброго ранку! У вас виникли проблеми зі зберіганням грошей в нашому Банку? Викладіть, будь ласка, детальніше що саме сталося.З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Vira2021 22 липня 2021, 9:06
Отримала картку АТБ від Райфу, активувала її, поповнила рахунок, проте розрахуватися нею у магазині не змогла! Служба підтримки клієнтів зареєструвала звернення, підтвердила, що карта активна, з нею все добре, немає запитів із магазину АТБ. На гарячій лінії АТБ запропонували телефон банку для вирішення ситуації. Через декілька днів знову намагаюся розрахуватися карткою АТБ від Райфу, отримати знижки, прийняти участь у акціях, як кажуть — «не судьба»! Знову телефоную у службу підтримки клієнтів банку. Щодо першого звернення — інформація відсутня. Запропонували перевірити карту в інших магазинах: може немає інтернету, може на карті є якісь пошкодження. Після моїх обурень запропонували перевипустити карту. Питання: таку послугу банку можна назвати банківською послугою? Банк стежить за якістю випущених карт і чому я як клієнт повинна мати такі незручності і по півгодини на день по телефону з’ясовувати, що мені робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 липня 2021, 9:12
Доброго ранку! Згодні з Вами, що така ситуація є неприпустимою. Приносимо вибачення за завдані незручності та просимо дозволу детально розібратися в ситуації. Для цього просимо вказати номер з якого зверталися до Інформаційного центру та дату звернення. Проаналізуємо ситуацію та спробуємо вирішити її в найкоротший термін.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Marikaru 21 липня 2021, 11:10
Відділення за адресою: Львів, вул. Володимира Великого, 2
Молодой человек приходит за обыкновенной картой для выплат (зарплатная карта), его не предупреждая навязывают дорогую страховку, зарплату еще не получил, а по карте уже идет минус по страховке, закрыть самостоятельно нельзя надо закрывать карту… полный идиотизм… не связывайтесь с этим банком-мошейником…выжималовка денег…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 липня 2021, 11:14
Доброго дня!
Вкажіть, будь ласка, Ваш ідентифікаційний номер (можна в особистих повідомленнях) перевіримо інформацію щодо нав'язування страховки, порядку надання консультації та вирішимо Ваше питання. Приносимо вибачення за завдані незручності.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 липня 2021, 18:47
Доброго вечора! Маємо інформацію, що з вами зв’язалися працівники відділення та врегулювали виниклу ситуацію Приносимо вибачення за завдані незручності та сподіваємось на розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Проблема вирішена
Marinella88 20 липня 2021, 22:58
В апреле месяце мне безосновательно заблокировали мою дебетовую карту, объяснив это тем, что по моей карте были пополнения через терминал. После моего отзыва со мной связалась служба безопасности банка перед которой я отчиталась за все пополнения. Карту я всегда пополняла сама, через один и тот же терминал у дома, крипто валютой не торгую, вещами тоже, в казино не играю. Карта исключительно для личных целей и расчеты в продуктовых магазинах. После проверки банк разблокировал мне карту и принес извинения за досадное недоразумение, так как никаких подозрительных операций по карте не было. Я в очередной раз поверила банку и решила продолжить обслуживание. Отпросилась с работы, поехала в отделение, мне разблокировали личный кабинет и вот проходит два месяца и снова без каких либо объяснений мне блокируют счет. Из операций было пополнение карты на 400 грн, платеж за продукты в Сильно и расчет за кофе в кофейне. Перед тем как заблокировать счет банк списал деньги за обслуживание и загнал дебетовую карту в минус 16 грн, которые теперь я могу оплатить только по реквизитам на счет с комиссией в 50 грн. Аваль, вы издеваетесь? Расплатиться за кофе это мошенничество по логике вашего банка? Что это за игра в футбол с клиентами, которые вам доверяют?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 липня 2021, 23:10
Доброго вечора! Приносимо вибачення за завдані незручності. Перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 липня 2021, 18:28
Доброго вечора! Дякуємо за очікування відповіді та приносимо вибачення за повторення даної прикрої ситуації. Обов’язково вживатимемо заходів для недопущення подібного у майбутньому. Можливість користуватися рахунком відновлена. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Оплатила (через интернет) с карты банка Райффайзен на счёт Университета в Чехии четыре платежа. Три платежа оплатила 01.07.21 г. и ещё один платёж 02.07.21 г. Деньги до сих пор не пришли на счёт университета, сегодня уже 20.07.21 г.
Два оператора горячей линии прервали связь, как только поняли, что ситуация конфликтная. Третья оператор, хотя бы закончила разговор до конца. В отделении этого банка, в моём городе, единственное, чем мне смогли помочь — дали банковскую выписку с моего счёта. Но это не решило моей проблемы!
С моей карты деньги списали, но до университета они не дошли! Ужасное, отвратительное качество предоставляемых услуг!!! Никому и никогда не советую Райффайзен банк!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 липня 2021, 14:50
Доброго дня! Дякуємо за відгук та просимо Вас, для детальної перевірки ситуації та якості наданих консультацій, зазначити номер телефону з якого зверталися до Інформаційного центру Банку (можна в особистих повідомленнях).
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 20 липня 2021, 14:55
Номер телефона бачимо у заявці, розпочинаємо перевірку. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
Полезный комментарий
rbacomplaints 24 липня 2021, 11:06
Доброго ранку! Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися працівники Інформаційного центру, пояснили ситуацію, принесли вибачення та повідомили про можливі шляхи вирішення. Повторно приносимо вибачення та дякуємо за розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
CavinovaAV 20 липня 2021, 13:45
Добрый день. Уже неделю звоним каждый день чтоб у нас заменили или отремонтировали ВАШ банковский терминал. Фиксируют претензии, кормят завтраками и всё…
Номер заявки 210712−184
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 липня 2021, 13:51
Доброго дня! Дякуємо за відгук та приносимо вибачення за завдані незручності спричинені затримкою. Перевіримо інформацію щодо статусу заявки, зробимо все можливе щоб прискорити її вирішення та повідомимо про результат.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 липня 2021, 12:42
Доброго дня! Маємо інформацію, що заявка виконана. Приносимо вибачення за затримку. Дякуємо за розуміння та сподіваємось, що жодних неприємних ситуацій більше не виникатиме. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
aecktann 19 липня 2021, 14:16
Відділ погашення кредитної картки найгірший в Україні.
За борг розміром в 600 грн. дзвонять кожного дня по три рази.
В інших банках за борги значно більші не було ніколи ніяких нарікань і дзвніків.
А тут погрози, внесення до реєстру не добросовісних платників і т. д.
Сервіс нульовий, Інтернет банкінг в порівнянні з іншими банками України застряв в минулому столітті і дуже часто просто не працює. Відношення до клієнта як до (тут мало бути погане слово).
КАТЕГОРИЧНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ цей банк при виборі ні жодному своєму другу ні нікому хто прочитає це повідомлення.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 липня 2021, 14:48
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в нашому Банку завдало Вам незручності, в той же час, маємо зазначити, що взяті на себе зобов'язання по погашенню заборгованості за кредитом Клієнт повинен виконувати в строки та об'єми встановлені договором. У разі не здійснення своєчасного погашення заборгованості, представники Банку, дійсно, можуть телефонувати та здійснювати інформування іншим чином про необхідність сплати та наслідки в разі відмови від виконання зобов'язань. При цьому жодних погроз або некоректного спілкування з боку працівників Банку зазвичай не допускається. Додатково прослухаємо дзвінки, які надходили на вказаний Вами у заявці номер телефону, та, в разі необхідності, проведемо роботу з працівниками. Крім того, маємо зазначити, що у будь-які ситуації Банк намагається йти на зустріч клієнту і, у випадку скрутного матеріального становища/неможливості своєчасно здійснювати сплату, пропонує здійснити реструктуризацію заборгованості. Якщо мова про кредитну карту, заявка розташована за посиланням: https://raiffeisen.ua/ru/promo/credit_card_holidays. Для кредиту готівкою: https://raiffeisen.ua/ru/promo/restrukturyzatsiya-hotivkovoho-kredytu. Для іпотечного: https://raiffeisen.ua/ru/promo/restrukturyzatsiya-ipotechnoho-kredytu. Переходите за посиланням, заповнюєте всі необхідні поля та протягом 7 днів отримуєте СМС про рішення Банку. Також, маємо зазначити, що Банк передає коректну інформацію щодо здійснення Клієнтом погашення заборгованості, виконання умов договору до бюро кредитних історій, у відповідності до умов договору.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Sheina 18 липня 2021, 2:49
Ніколи не була клієнтом цього банку, та вже і не буду. Більше тижня тому мені прийшло від них повідомлення про розрахунок карткою в мережі АТБ, моєму здивуванню не було меж, оскільки їхньої картки я ніколи не мала взагалі. У колцентрі мені підтвердили інформацію, що я не є їх клієнтом, що мій номер у них не зареєстрований і винесли вердикт, зо це тіпа якийсь збій. Ну Ок, всяке буває. На наступний день мені знов приходить смс, вже про зняття готівки…у 7 ранку… ну Ок… знов подзвонила до них… вже сказали, зо то у когось просто схожий номер і от людина помилилась… пообіцяли виправити ситуацію протягом 2 днів. Пройшло вже біля тижня, але смс приходять по декілька разів. Я вже вивчила всі фінансові потоки людини, яку ніколи не бачила в очі. Мої дзвінки на колцентр нічого не дають, мені просто кожнооо разу кажуть про помилку і що зафіксували звернення, щось там заблокували і більше мені нічого не прийде. Але мені приходить…і якщо в день то ще таке, хоч і напрягає вже, але в 7 ранку і в 1:30 ночі якось взагалі дратує. Я не можу собі дозволити вимкнути звук в телефоні на ніч, в мене на це свої сімейні обставини. Чому я повинна ночами просинатись, зранку дьоргатися із-за вашої халатності чи некомпетентності, чи пофігізму…навіть не знаю яке слово тут більш актуальне. Я дуже сподіваюсь, що банк виправить цю ситуацію, інакше я буду звертатися до поліції, оскільки це явний телефонний тероризм вкупі з афоризмом. Ганьба, Аваль!!! Просто Ф У!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
18 липня 2021, 8:02
Доброго ранку! Приносимо вибачення за виниклу ситуацію та створені незручності. Просимо вказати номер телефону, на який надходять СМС та з якого Ви телефонували до Інформаційного центру ( можна в особистих повідомленнях). Перевіримо інформацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 липня 2021, 18:59
Доброго вечора! Приносимо вибачення за необхідність очікування відповіді та створені незручності. Маємо інформацію, що з Вами зв’язалися представники Інформаційного центру Банку, повідомили про причини виникнення ситуації та її вирішення. Сподіваємось на розуміння. З повагою та турботою про Вас, @RaifHelp
seregaKontinent 17 липня 2021, 15:13
Открыл мгновенно виртуальную карту в ПриватБанке и МоноБанке,
решил ещё открыть такую же в Райффайзен Банка, в приложении не нашел такой опции, позвонил оператору на горячую линию, оператор сказал у них вообще не предусмотрена опция открытия такой карты, другими словами
в Райффайзен Банке нет виртуальной карты как таковой вообще, она отсутствует!
Очень большой минус, считаю просто обязаны доработать и сделать возможность открытия таких карт для всех клиентов!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
17 липня 2021, 15:18
Доброго дня! Дякуємо Вам за відгук. Запевняємо Вас, що вже працюємо в цьому напрямку та сподіваємось, що найближчим часом така можливість з'явиться.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Lerich 15 липня 2021, 12:16
Это самое негативное отношение которое я видел!

Пришел в банк, сказал что хочу сделать карту, у меня нормально спросили: паспорт и код есть, говорю есть и задаю вопрос: какое примерно время мне нужно ждать? После этого вопроса меня никто не слышит, мне пришлось трижды повторить его, а в итоге я получил ответ: сидите ждите.

Мне нужно было сходить в аптеку потому решил побыстрому туда метнуться, пришел, сижу жду, в это время освобождается один из консультантов (сидела за за стекляной стенкой с дверью), спрашиваю: не могли бы вы мне сделать карту, она задаёт тот же вопрос про пасспорт и код, говорю есть, но времени нет, получаю ответ: я не знаю как, садитесь ждите девочки сделают.

После примерно 20 минут ожидание освобождается консультант, подхожу к ней даю документы она собирается начать делать, подходит та которая «я не знаю как» и говорит что кто-то прийдёт и надо будет переключится на его обслуживание «там три минутки», после чего консультант говорит что так быстро не получится, я не знаю где это делается «я не знаю как» говорит: ищите! И при этом мне в псевдо вопросительной форме задаёт вопрос: вы же подождёте?! Я им в очередной раз напоминаю что у меня нет времени и открыть карту вроде как 15 минут. У нас новая программа (типа не 15 минут).

Я сообщаю что у меня нет времени ждать пока обслужат всех кто ещё не пришел и если мне не открывают карту то я просто ухожу, получаю ответ: идите!

В итоге мы имеем паршивое отношение и настроение, а ещё *** начальника который *** не знает, а только мешает людям работать и портит клиентам настроение.

P. S. Ещё убили причитания которые были произнесены той что «я не знаю как»: это же райфайзен, с таким уклоном типа плохой банк. Ништяк такое услышать клиенту который решил открыть счёт в этом банке от начальника отдела.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
15 липня 2021, 12:26
Доброго дня! Приносимо вибачення за виникнення даної ситуації, згодна з Вами, що це неприпустимо. Отримаємо коментарі, щодо причин у працівників відділення, проведемо роботу щодо недопущення подібного у майбутньому та повідомимо Вам про результат. Додатково, будемо вдячні, якщо повідомите своє ПІБ.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 липня 2021, 12:35
Інформацію про ПІБ бачимо у заявці, ініціювали проведення перевірки. Також, маємо зазначити, що в будь-який зручний для Вас час, Ви можете здійснити відкриття рахунку на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunok/cards-raif та замовити виготовлення картки і її надходження у будь-яке відділення. Потім, за дзвінком до Інформаційного центру призначити зустріч до менеджера на встановлений час, позачергово отримати обслуговування, підписати документи та забрати картку. Сподіваємось, що Ви все ж таки зміните своє рішення та станете Клієнтом Бану і в подальшому співпраця з нами буде викликати у вас лише позитивні емоції.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 15 липня 2021, 19:51
Доброго вечора!
Маємо інформацію, що Вам зателефонував працівник Банку, приніс вибачення за неприємну ситуацію та домовився про подальшу взаємодію Впевнені, що подібне більше не матиме місце. Дякуємо за відгук.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Natalia186 14 липня 2021, 17:20
Доброго дня, скажіть будь ласка, якшо замовити у банку паперові випуску про залишок коштів на рахунку, скільки часу потрібно на об чекати ?? Наперед дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 липня 2021, 17:29
Доброго дня! На жаль, відсутні інформація про те, який рахунок маєте на увазі. Якщо це діючий поточний/картковий рахунок фізичної особи або ФОП, то виписку зможете отримати одразу під час візиту у відділенні. Також, можете спробувати замовити виписку в чаті системи «Райффайзен онлайн» (якщо користуєтеся нею) або зателефонувавши до Інформаційного центру. Якщо ж це рахунок, після закриття якого пройшов тривалий час, то, на жаль, може знадобитися більше часу та залучення профільних підрозділів для його пошуку та формування виписок.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Вадим Шевчук 14 липня 2021, 16:36
Перевёл со своей карты в монобанк, на свою карту в Райффайзен банке 3000 грн. Как итог зачислено 2800+ 200 грн банковские операции. Складывается впечатление что Ваш кассир лично ездил в универсал банк (монобанк) за деньгами. С такими процентными ставками и инвестировать ни куда не надо. Просто все для клиента, как обычно читаешь во всякого рода предложениях банка. Уважаемые да все прекрасно знают что все деньги виртуально переходят с одного Корр счета на другой, и даже если учесть гипотетическое участие оператора, то это займет у него секунды.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
14 липня 2021, 16:44
Доброго дня! Дякуємо за те, що знайшли час залишити Ваш відгук. Якщо мова йде про картковий рахунок фізичної особи, то Банк не утримує комісії за зарахування коштів на такі рахунки взагалі. Для перевірки Вашого рахунку, встановлення способу поповнення, виявлення причини розбіжності та надання Вам детальних пояснень, просимо написати нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонувати до Інформаційного центру Банку. наразі, на жаль, даних для перевірки не достатньо, крім того інформація по рахунку не може бути надана на загальнодоступному сайті, щоб не допустити розголошення інформації, що становить банківську таємницю. Сподіваємось на розуміння.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Pikachu74 13 липня 2021, 18:38
В м. Дунаївці банк під час видачі заробітної плати навмисно вимикає банкомати. Їхні спеціалісти взагалі не компетентні, за 24 години вони не могли виправити типу поломку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 липня 2021, 18:57
Доброго дня! Дякуємо за відгук обов'язково передамо його до уповноваженого підрозділу для покращення якості обслуговування та ретельнішого планування роботи банкоматів у майбутньому. Запевняємо Вас, що банкомати не вимикаються навмисно оскільки ми жодним чином не зацікавлені в спричиненні незручностей нашим Клієнтам. Додатково інформуємо, що майже з усіх карток нашого Банку, Ви можете знімати кошти у банкоматах інших банків на території України без утримання додаткових комісій. Детально перевірити Ваш тариф зможемо, якщо зателефонуєте нам до Інформаційного центру або напишете в чаті системи «Райффайзен онлайн».
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
ElinaYa 13 липня 2021, 16:18
2.07.2021 я відправила 10000 грн за реквізитами користувачу іншого банку. Отримувач досі не отримав ці кошти, і вони не повернулися мені. Реквізити вірні, і все вірно. Служба підтримки Райфайзен банку не вирішує моє питання. Банк отримувача не отримав кошти. Я вимагаю розгляду моєї справи і повернення коштів в одну зі сторін. Що ви робите для того, щоб я отримала свої гроші або отримувач?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
13 липня 2021, 16:28
Доброго дня! Ваше питання в роботі. МИ зробимо все можливе та надамо відповідь у чаті системи «Райффайзен онлайн» Просимо зачекати.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
korbin 12 липня 2021, 10:11
Карты вашего банка у меня нет. Звонят с номера +380944902038 и говорят, что только что с моей карты перевели средства. Задают вопросы по карте, которой нет. Обратите внимание. Представились как Марина Шевченко.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
12 липня 2021, 10:18
Доброго дня! На жаль, це один з найпоширеніших способів шахрайства: зателефонувати особі та під приводом необхідності повернення платежу, який здійснюється з картки, отримати данні картки, код підтвердження та провести операцію. Будьте пильними і ніколи не повідомляйте даних картки будь -якого банку в телефонному режимі. Працівники банку таких даних у вхідному дзвінку ніколи не запитують. Ми обов'язково зафіксуємо інформацію і вказаний Вами номер, як такий, що використовується шахраями. Дякуємо за повідомлення.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
adosenko7 9 липня 2021, 16:27
Мне заблокировали карту по социальным выплатам, хотя по закону соцвыплаты не блокируются, я обратился в банк, и к судебному исполнителю, так вот., судебному исполнителю достаточно справки что это соцвыплаты, а банк потребовал ещё куча бумажек, в этом банке судя по всему работают одни роботы причем с заглюченной прошивкой, бегите все из этого банка, потому что в нужный момент когда вам понадобятся ваши деньги, ваш счёт будет заблокирован, и вернёте вы их когда-нибудь потом когда собрание себе нервы., И эти деньги пойдут на лекарства!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 липня 2021, 16:36
Доброго дня! Маємо зазначити, що Банк не відкриває рахунки зі спеціальним режимом користування, виключно для зарахування заробітної плати, пенсії, або соціальних виплат. Про це зазначено в Правилах банківського обслуговування. Виходячи з цього, в разі надходження постанови про арешт коштів, виконання вимог, викладених у даній постанові, здійснюється у відповідності до законодавства. Питання про зняття арешту вирішується безпосередньо з виконавцем. Перевірити чи надходила постанова про зняття арешт та надати більш детальні роз'яснення саме по Вашому рахунку, зможемо, якщо напишете нам в чаті системи «Райффайзен онлайн» або зателефонуєте до Інформаційного центру.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp

Курс валют в Райффайзен Банку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 26.730 27.220
EUR 31.360 32.040
RUB 0.3640 0.3700
Всі курси банку

Курс валют в Райффайзен Банку на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 26.730 27.220
EUR 31.360 32.040
RUB 0.3640 0.3700
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банку 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Райффайзен Банку, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.