×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Блокування рахунків
Я клієнт банку приблизно з 2016−2017років, коли почав отримувати ЗП на цей банк так як компанія з ним працювала. Потім коли звільнився і перестав отримувати ЗП на картку данного банку, все одно користувався послугами. За весь час співпраці не було ніяких проблем до 25.06.2024року. Я брав кредити (платив в принципі вчасно та завжди намагався достроково погасити), вносив власні кошти і т.д.
Власне про історію з блокування. З’явилося у мене в додатку повідомлення що банк мені може видати кредит, без струхування з відносно нормальною відсотковою ставкою, тож думаю скористуюся даною пропозицією. Зв’язавшись з оперетором все оформили за хвилин 10−15, це було 21.06.2024р, і ось кошти в мене на рахунку, перекинув трохи на інший банк, щоб закрити кредитку, оплатити комуналку так як з райфа не зручно платити ком.послуги. І ось 25.06.2024р, намагаюся я виконати платіж з даної карти, а мені пише що відмовлено, ну думаю можливо якісь неполадки чи щось таке, пробую пізніше виконати даний платіж знову відмова. До слова через додаток не можливо було оновити дані, вибивало повідомлення що тех.збій чи щось на зразок цього. Заходжу я на електронну пошту і бачу лист від банку що шановний клієнте АТ «Райффайзен Банк» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та повідомляє про наступне.
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію легалізації
(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню
розповсюдження зброї масового знищення» No 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від підтримання ділових
відносин з Клієнтом.
Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
відмову від підтримання ділових відносин від 25.06.2024 р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику.
Поновлення обслуговування не можливе.
До цього не було ніякого попередження про блокування у разі не оновлення даних
Звернувся до оператора, на що мені відповіли що перекиньте нам копію паспорту, ідентифікаційний код, довідку про доходи. Все зробив так як сказали у відповідь прислали такий самий лист, на запитання чи може ще якісь документи потрібні чи виписки, прислали знову такий лист. На рахунку залишились кошти які заблоковані, та залишився непогашений кредит. Звернувся щоб кошти які заблоковані перерахували на кредит, менеджер по клієнтам Андрій № 645 відповів що розмовляв з фін.моніторингом і так можна буде зробити тільки потрібно звернутися до відділення подати заяву. Звернувся до відділення у м.Житомир на вул.Перемоги 10, це було 18−19 червня 2024р точно не пам’ятаю, на що мені відповіли, що все змінилось і вже так не можна зробити, треба подавати якусь іншу заяву, кажу добре, подали заяву відповіді ще отримав. На рахунок оплати по кредиту то це взагалі треш, звернувся уточнити на який рахунок проводити оплату, оператор мені відправив повідомлення з реквізитами, я звернувся до іншого банку, перекредитувався, зробили платіж, ті кошти зарахувалися на поточний рахунок для виплат, і зависли. Звернувся до оператора 24.07.2024 той відповів що мені передзвонить менеджер щоб вирішити питання, до пір ніхто не передзвонив. Натомість телефонують з кредитного відділу та запитують коли буде оплата по кредиту, розповів ситуацію сказали чекати, але ж то відсотки по кредиту нараховуються і ніхто їх скоріш за все не компенсує, хоча кредит мали б закрити ще 23.07 чи нехай 24.07. Ось така ситуація.
Проаналізуємо ситуацію та надамо коментарі.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ми цінуємо співпрацю з Райфом, тим паче такий тривалий час.
Нам дуже прикро, що не змогли задовольнити Ваших потреб в обслуговуванні повною мірою.
Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Розуміємо, що дане блокування було неочікуваним та могло вплинути на Ваші плани. Але зауважимо, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Зазначимо, що Банк зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Дуже хочемо допомогти вирішити питання, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Будемо вдячні за зворотній зв’язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Абсолютно не компетентний банк.
Нам прикро, що у Вас склалось таке враження. Хочемо пояснити, що Райф не здійснює обмін валют по крос-курсу. Тобто, якщо Ви бажаєте обміняти долар на євро, то спочатку відбувається обмін долар — гривня, далі гривня — євро. Курс буде актуальним на момент обміну в касі відділення. Також переглядати курси валют можна на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/currency.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, а тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер). Очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Безпідставне блокування раунків юр. особі
Термін розгляду документів, як зазначив банк, становить до 14 днів.
Проте, станом на сьогоднішній день, ми не отримали ніякої відповіді від банку стосовно направлених документів, неодноразові звернення не принесли результату, банк іх просто ігногує. Майже місяць рахунок заблоковано, а разом з тим повністю заблокована діяльність підприємства, компанія несе великі збитки, працівники вже місяць не отримують заробітну плату.
Не шановний банк, ви зловживайте наданими вам повноваженнями, прикриваючись законодавством!
Це очевидно и не повинно залишитись без уваги, необхідно надати максимальний розголос!
Нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Ми завжди готові проаналізувати ситуацію та вирішити її в індивідуальному порядку. Тому просимо Вас надати в приватні повідомлення ЄДРПОУ.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Як міняти номер телефона в новому застосунку MyRaif за допомогою Дії
Але є одне але: перед цим запишіть номер картки, строк її дії та CVV код. Бо при вході в застосунок він вас спитає ці дані і якщо у вас віртуальна карта як в мене то вам ніде буде взяти ці дані.
Вдячні за Ваш зворотній зв'язок.
Ми намагаємось створити зручний та сучасний додаток, який буде задовольняти максимальну кількість потреб наших Клієнтів. Наразі MyRaif на етапі активного наповнення новими функціями, з кожним оновленням додаються нові послуги. Незабаром він стане повнофункціональним.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Неналежний звязок з оператором
Нам дуже прикро, що дана ситуація вплинула на Ваше враження про Банк.
Хочемо зазначити, що термін дії всіх карток було подовжено на 3 роки, від дати, вказаній на картці.
У разі відсутності мобільного зв'язку, Ви можете зателефонувати у Viber. Здіснити такий дзвінок можливо 2 шляхами:
1. Необхідно знайти у Viber наш аккаунт «Raiffeisen» та зайшовши в нього вам буде доступна кнопка виклику;
2. Відкрити сервіс дзвінків Viber та натиснути комбінацію *521.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію, тому будемо вдячні якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення дані ( ідентифікаційний код та актуальний контактний номер).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Некомпетентність персоналу
Нам шкода, що досвід відвідування відділення Райфу призвів до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.
Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Для детального аналізу просимо написати нам в особисті повідомлення Ваш ідентифікаційний код, контактний номер телефону та дату звернення до відділення. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Написати коментар
Блокують рахунки та зникають кошти
Дякуємо за очікування на відповідь.
Нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Банком.
Зазначаємо, Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Хотіли б проаналізувати ситуацію, просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
поділ людей
Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій, і вдячні, що Ви звернулись до нас, та залишили зворотній зв'язок — це надає можливість аналізувати ситуацію, щоб надалі надавати лише якісний сервіс.
Придбати валюту, в межах наявної в касі, може кожен, а не лише Клієнт Райфу. Для уточнення наявності валюти Ви можете звернутися до каси в порядку живої черги.
Додатково зазначимо, що Райффайзен Банк в Україні, є окремою юридичною особою, що зареєстрована та працює виключно на території України за українським законодавством. Ми дотримуємося всіх міжнародних санкцій та не маємо жодних зв’язків із російським банком.
Хотіли б проаналізувати ситуацію, тому просимо Вас написати нам у приватні повідомлення та зазначити: ідентифікаційний код або фінансовий номер телефону.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Один з найгірших банків України
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
опять заблокировали карту
Нам дуже шкода, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Маємо зазначити, що Банк не блокує картки та рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Для детального аналізу ситуації Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (7)
10 відділення м. Івано-Франківськ
Нам надзвичайно сумно, що дана ситуація могла вплинути на Ваше враження про Банк. Наразі ми, як і вся країна, перебуваємо у нетипових, непередбачених умовах. Наші відділення, так само як і житлові будинки поряд, певні періоди часу перебувають без електрики.
Дізнатись перелік відділень, які працюютьи та надають необхідні банківські послуги під час відсутності електроенергії можна за посиланням: / https://power.bank.gov.ua/.
Також, базові банківські послуги можливо отримати у відділеннях банків-партнерів, що також входять до мережі Power Banking/НБУ 😊
При цьому, відділення, які поки що не обладнано генераторами, на час відсутності енергопостачання продовжують працювати в режимі консультацій.
Ми докладаємо зусиль, щоб обслуговування у Райфі відповідало Вашим очікуванням та завжди раді допомогти у вирішенні ситуації будь-якого рівня складності.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Відсутність генератора
Розуміємо Вашу прикрість з приводу неможливості вирішити Ваше питання у зручний час. Наразі ми, як і вся країна, перебуваємо у нетипових, непередбачених умовах. Наші відділення, так само як і житлові будинки поряд, певні періоди часу перебувають без електрики. В цей час відділення працює лише у режимі консультацій.
Дізнатись перелік відділень, які працюютьи та надають необхідні банківські послуги під час відсутності електроенергії можна за посиланням: / https://power.bank.gov.ua/. Сподіваємося на Ваше розуміння та підтримку.
Лише разом ми зможемо перемогти!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (1)
Вирішили загнати в борги, поки я за кордоном
І ось в липні знову згадав про Райф, а там знову -1300 гривень в мінус. Я в шоці. Відміняти не хочуть, бо типу вже відміняли. Але ж звідки я знав, що така зміна правил без зміни тарифу? Преміум-менеджер каже, що на моїй стороні, але на питання, чому почалися списання ні в травні, ні тепер відповісти не може. Жах.
Райф, що мені зробити аби просто закрити рахунок без ваших поборів без пояснень та зміни тарифів та попрощатися з вами назавжди?
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Хочемо пояснити, що для користування рахунком безкоштовно, необхідно виконати умови тарифу, а саме здійснити операції та платежі по рахунку на загальну суму понад 15 000 грн на місяць. Якщо ці умови не виконуються, списується вартість тарифу.
Ми б не хотіли залишати осторонь Вашу ситуацію та бажаємо в усьому розібратися й допомогти із вирішенням. Просимо написати нам в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону) для аналізу. Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
У звязку в вимиканням світла банкомати не видають гроші, а банки розглядають завяки на повернення більше 60 днів!!!
Знімала гроші в банкоматі Райффайзенбанк (після вмикання світла було перезавантаження банкомата), грошу не видав, з картки списали. Пожала заявку на повернення коштів, сказали очікувати 60 днів перша відповідь, такий регламент.
Це не припутимо в умовах сьогодення! Цей Регламент треба змінювати, бо це умови війни!!! Треба створювати Петицію, щоб змінити цей регламент. Давайте зробимо це разом.
Нам відверто прикро, що Ви потрапили в таку неприємну ситуацію та кошти були списані без їх фактичного отримання. В умовах відключення світла ми стараємось надавати свої послуги безперебійно, але бувають такі прикрі ситуації.
На 100% розділяємо Ваше бажання якомога швидше повернути кошти. На перший погляд термін може здатися не таким, як Ви розраховували, адже кошти потрібні саме зараз. Процедура перевірки займає певний час, якщо карта належить Райфу, ми будемо тримати Вас в курсі.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Банк посчитал продажу личных вещей на OLX бизнесом и закрыл счет
В платежах указаны оптравитель оплаты — Novapay.
Но банк начал утверждать, я что я занимаюсь терроризмом и распространение ядерных боеголовок. По этой причине я должен был предоставить документы на происхождение средств.
Я документы предоставил.
За весь год было всего около 10 зачисислений. Меньше 1 месяц.
Банк заявил, что я бизнес и закрыл засчет.
У кого есть претензи к банку, оставляем жалобу
1. https://apps.apple.com/ua/app/raiffeisen-online-ua/id1383858144?l=ru
2. https://play.google.com/store/apps/details?id=ua.aval.dbo.client.android&hl=ru
3. https://bank.gov.ua/ua/consumer-protection/citizens-appeals
4. Пишем письма в материнскую компанию info@raiffeisen.at.
Нам шкода, що у Вас склалось таке враження про наш банк.
Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту ваших коштів. Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
За Вашими зверненнями попередньо проводилась комунікація з менеджером, який надав всі відповіді та пояснення. Якщо у Вас залишились незакриті питання, просимо написати нам в особисті повідомлення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Не працює зв’язок з банком і неможливо замовити валюту на тиждень наперед
Дзвоню по телефону, мені IVR каже, що передзвонить але не передзвонює.
Пишу у додатку звіт про багу, мені приходить стандартний лист, що звіт не стосується додатку, і щоби я писав у чат або дзвонив по телефону.
Коло замкнулося. Як у банку Райфайзен можна отримати валюту? Що то за квест такий? Як можна було настількі складну і неклієнтоорієнтовану систему нагородити, адже у конкурентів є безліч значно простіших рішень?
Нам шкода, що не змогли виправдати Ваших очікувань щодо сервісу. Ми прагнемо працювати таким чином, щоб наші Клієнти завжди залишались задоволеними та отримувати виключно позитивні емоції.
Не хотіли б залишатися осторонь та маємо бажання допомогти, а тому просимо надати нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Будемо вдячні за зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (4)
Заблокували рахунок
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам надзвичайно шкода, що Вам довелося зіткнутися з такими складними моментами. Бережіть себе та рідних, адже життя – найцінніше!
Стосовно звернення, то хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.
Маємо на менті розібратись в ситуації та будемо вдячні, якщо напишете нам у приватні повідомлення свої дані (контактний номер або ідентифікаційний код), для аналізу.
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. У разі виникнення питань в майбутньому звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
Сервис на грани фола.
Зізнаємось, нам дуже прикро, що у Вас склалась така ситуація. Виготовлення іменної картки здійснюється протягом 10 робочих днів. Замовлення додаткової картки до Вашого рахунку виконується відповідоно до тарифів Вашого рахунку. Ознайомитися з ними можна на сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/storage/files/tariff-25062024.pdf. Натомість Ви можете отримати у відділенні миттєву картку або віртуальну, поки триває виготовлення іменної.
Ми б хотіли більш детально розібратися в ситуації, тому просимо написати в приватні повідомлення Ваші дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено. Якщо в майбутньому знадобиться допомога — звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)
«Два кешбека»
Було 1% за використання і 1% за погашення, зараз 1% за використання, і 0.01% за погашення. Виходячи з цього назва картки звучить як знущання. А найголовніше, це те, що про ці зміни ніхто ніде не повідомляє-дізнався це тільки коли звернувся на гарячу лінію. Комунікація з своїми клієнтами рівна 0.У банка є великі можливості, але через таку політику, Ви втрачаєте багато клієнтів, кажу це з свого досвіду, і досвіду усіх моїх знайомих.
Розуміємо, що Ви звикли накопичувати бонуси саме за поповнення рахунку. Та, Банк приймає виклики сьогодення й рухається далі, тому було переглянуто умови користування кредитною карткою «Два кешбека». Відповідно з 1 червня кешбек нараховується за наступною логікою:
за погашення – 0,1%;
за покупки – 1%, якщо покупки здійснені за рахунок кредитних коштів.
Завчасно клієнтів було проінформовано про цю зміну.
Наразі Ваше звернення передано в роботу менеджера, просимо очікувати на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (2)
Банк-проблема
А якщо серйозно, то мені сьогодні на мою дебетову картку повинні надійти гроші, а використати я їх не можу, тому що там п' ятий день мінус, який буде покрито моїми грошима, який зробив мені банк:«бо у них така система"
І як ви думаєте, мене цікавлять ваші відписки???
Банк категорично не рекомендую як кредитора. Всі ваші кредитні картки для ФО дно, через вашу систему (складається враження що там сидить якась бабуся, і на рахівниці три дні вираховує скільки кому треба заплатити кредиту)
На рахунок нового додатку, то якби я був замовником цього додатку, я б вже давно звільнив всю команду розробників, і знайшов тих, які дійсно працюють. Рік розробляти додаток в якому можна переказати гроші і поповнити рахунок, ну це мабуть треш!!!
Вдячні за очікування відповіді.
Нам дуже прикро, що Ви отримали негативні емоції від співпраці з нашим Банком. Ми готові завжди допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла.
Розуміємо, що наш застосунок MyRaif є недосконалим, нові функції та фішечки з кожним оновленням додаються. Сподіваємось змінити Вашу думку на краще.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та допомогти із вирішенням, тому просимо Вас написати нам в приватні повідомлення дані (ідентифікаційний код чи контактний номер телефону).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок!
З повагою та турботою,
@RaifHelp
З повагою та турботою,
@RaifHelp
На поточний момент маємо інформацію, що з Вами успішно зв’язався наш спеціаліст та питання було вирішено.Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Коментарі (3)