×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
Iryna06 28 січня 2021, 1:56
Чи ваші оператори проходять навчання перед тим як надавати консультації в чаті? Виявляється, успішні платежі неможливо скасувати, а лише ті, «якщо Ви надали дані картки третім особам» (цитата). Виходить, я не вводила номер картки на сайті? Треба було дати дані карти третім особам чи може взагалі віддати карту третім особам? Насправді, сума менша, ніж 155 грн. І це тільки однин з випадків. Оператори стабільно-регулярно верзуть нісенітниці, краще вже не мати онлайн пітримки, ніж забирати час клієнта на намагання знайти відповідь на своє запитання і більше того, вводити його в оману.
перевіряється
Микола Думич 28 січня 2021, 1:54
На сайті Вашого, перепрошую, «Банку» значиться, що Ви купуєте євро по 37 грн., а продаєте по 34???
Вам не здається, що то ознака біонеповноцінности???
Нє, ну я від Вас, перепрошую, балдію навіть більше, аніж від Вовіка…
перевіряється
Covalevskij 27 січня 2021, 22:16
Доброго дня. Шановний Приват прошу надати відповідь на даному порталі на якій підставі ви передаєте недостовірну інформацію в УБКІ що даний договір SAMDN50000022302062 закрито 24.06.2107 року, якщо він закритий 28.09.2012року? На якій підставі ви кожних три дні на протязі восьми років оновлюєте інформацію про те що сума даного кредиту становить 1600 грн? Чому ваші так звані спеціалісти чату та help@pb.ua не можуть вже як понад місяць вирішити дане питання про передання достовірної інформації в УБКІ та сформувати офіційну довідку про закриття кредиту де буде вказано дату закриття 28.09.12 року? Скільки Вам потрібно ще часу щоб Ви вірно передали інформацію в УБКІ про закриття кредиту? Не одноразово вам пересилался відповідь від УБКІ що відповідальність за коректність переданих даних несе кредитор. Порядок прийому інформації від кредитора описаний в Публічному договорі підписаному між бюро і партнером, згідно якого партнер зобов’язаний надавати достовірну інформацію і несе відповідальність за надання Бюро недостовірних відомостей про субєктів кредитної історії. Чому співробітники банку настільки не обізнані та не володіють даною інформацією? Перед тим як надати відповідь прошу прочитати уважно, вникнути в суть проблеми та надати відповідь на даному порталі. Шановні клієнти перевірте свої кредитні історії в УБКІ, тому що Приватбанк закриває кредитні договора в майбутньому і цим цілеспрямовано портить кредитну історію та кредитний рейтинг.
перевіряється
48156913 27 січня 2021, 20:16
05.01.2021 я обратилась в приват банк в чат поддержку, из-за того, что система перестала меня идентифицировать и я не могла никак зайти в свой личный кабинет и в приложение, оператор не смог помочь и мягко говоря послал меня ссылаясь на то, что помочь мне смогут лишь в отделении банка, куда физически попасть смогу через пол года. На следующий день, 06.01.2021, я снова обратилась в Чат Поддержку и мне помогла оператор Эвелина. Девушка предоставила услугу очень профессионально, была терпелива и внимательна. Я очень довольна, что мне удалось встретить в чате такого уровня специалиста, как Эвелина. Благодарю
03831681 27 січня 2021, 19:21
Спасибо большое сотрудникам Приват банка. Через мобильное приложение допустила ошибку при переводе денег (ввела не верный номер карты) меньше чем 24 часа, деньги менне вернули на счёт.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 20:15
Ми завжди поряд і раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами!
02873515 27 січня 2021, 18:51
Хочу оставить отзыв от визита сегодня в отделение Приватбанка в г. Белая Церковь, б-р Александрийский, 101.

У Приватбанка появился ОБЕД! Ни в одном другом банке я такого не видел. Более того — в любом банке можно получить доступ к банкомату (на выдачу и прием) 24/7 открыв дверь даже картой другого банка, но только не в Привате, в Привате перерыв с 12:30 до 13:30. Все для людей. Совсем зажрались.

+ к этому, охранник закрыл дверь за 7 минут до начала перерыва и хамил людям.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 19:08
Банк суворо виконує закони та підзаконні акти, включаючи ті, що вимагають виконання противірусних заходів.
Ми розуміємо, що можемо допомогти в запобіганні можливому поширенню вірусу. В першу чергу аби захистити клієнтів та співробітників від можливих контактів з інфікованими людьми, зробити дезінфекцію. В той самий час відділення це, поки що, невід’ємна частина банківського обслуговування певної частини клієнтів та операцій.
Нагадуємо, що більшість операцій ви можете провести онлайн в Приват24.
Що стосується поведінки охорони, обов`язково розберемося в зазначеній ситуації та додатково вас повідомимо.
Vadim75 27 січня 2021, 17:18
В ПриватБанке счета нескольких предприятий уже не один год. Довольно значительные обороты и остатки по счетам. Вдруг 19.01.2021 г. по нескольким предприятиям банк заблокировал счета из-за отсутствия обновленной анкеты предприятий. Анкеты были предоставлены, но счета неразблокированны. На все обращения ответ- ваша анкета в обработке… Говорят что обработка анкеты займет от 8 до 18 дней в связи с их большой нагрузкой… Таким образом предприятия на этот срок полностью лишены оборотных средств и не могут осуществлять платежи. Как зарплату, налоги, оплату поставщикам. То есть работа предприятий остановлена. Вопрос в том, что это незаконно и то, что не хватает персонала это не проблема клиентов. Поэтому всех предостерегаю — не связывайтесь с этим банком, если не хотите остаться без средств для осуществления деятельности на неопределенный период. Открывайте счета в других банках и переводите туда свои денежные средства. Закрывайте в ПриватБанке депозиты, зарплатные проекты. Потом вы не сможете доказать, что виноват банк в несвоевременной уплате налогов, зарплаты, расчетов с контрагентами. А я собираюсь подавать на ПриватБанк в суд с требованием возместить убытки, упущенную выгоду и вред здоровью. Так как блокировка значительных средств на счетах без основания привело меня к прединфарктному состоянию.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 19:00
Нам дуже шкода, що для вирішення цього питання вам довелося вже публічно звертатися до банку. Ми зробимо все можливе для його якнайшвидшого вирішення. Додатково вам були надані пояснення в телефонному режимі.
leonmak 27 січня 2021, 17:08
16 декабря 2020 г. закрыл все счета ФОП в банке. Менеджер банка рассчитала мне сумму по кредиту КУБ, которую мне надо погасить для досрочного погашения кредита, которую я тут же внес в кассу.04 января 2021 г. на своей странице Приват 24 я обнаруживаю якобы у меня задолженность по кредиту в размере 1120 грн. Я делаю заявку № 29220205 от 04,01,2021 г. с просьбой разобраться, мне обещают принять решение по этому вопросу и дать ответ до 05,01,2021 г. Ответ мне дал какой-то оператор по тел. 12,01 и сообщалось что у меня задолженность в размере 2240 грн. 13 января я опять сделал заявку № 29283500 — обещали разобраться и дать ответ до 15 января. Сегодня 27 января — до сих пор мне не ответили, откуда у них берутся мифические задолженности и почему они растут ??? В свое время в августе 2020 г. я выполнял банку (по договору субподряда) работы. Основной подрядчик эти работы сдал и до сих пор не получил за них оплату. Как можно работать с таким банком ???
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 18:08
За результатами розгляду вашого звернення з вами зв`язувався в телефонному режимі наш співробітник та пояснив ситуацію щодо заборгованості.
Додатково зв'яжемось з вами повторно для уточнення з ваших питань.
almaz69 27 січня 2021, 10:40
Здравствуйте! 30.11.2020 года приватбанк без предупреждения забрал у предприятия кредитный лимит, когда позвонил, мне сказали, что из-за того, что нет анкеты. Заполнил анкету (не без проблем, долго не мог загрузить из-за большого объема устава), отправил в банк. Анкета очень долго была на рассмотрении и вот наконец появилась в виде «предварительный просмотр».Звоню в банк спрашиваю когда дадут кредитный лимит, мне отвечают, когда будет фин. отчет за 2020 г. Сейчас понимаю, что нам больше не дадут кредитный лимит, поэтому открываем счет в другом банке. После приватизации Приватбанка отношение к клиентам стало ужасным. Раньше банк из своего анализа определял кредитный лимит, сейчас сплошные преграды. У нас никогда не было просрочек по платежам и по движению по счету всегда можно определить состояние предприятия, а сейчас Приват требует то анкету, то фин. отчет, которого еще нет. Не рекомендую никому Приват, потому что в любой момент может ожидать неприятный сюрприз.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 14:06
Розмір кредитного ліміту залежить від безлічі факторів, у тому числі від оборотів за поточними рахунками в нашому банку, кількості продуктів, якими ви користуєтеся, від того як ви погашаєте або не погашаєте кредити в нашому та інших банках.
Ви можете самі впливати на розмір вашого кредитного ліміту. Чим активніше ви працюєте за рахунками, і чим більше продуктів банку використовуєте — тим вище буде розмір вашого кредитного ліміту.
Можливо вас зацікавить розрахунок Кредиту за програмою Кредит під депозит, це можна зробити по запиту на сторінці https://privatbank.ua/business/kredit-pod-depozit
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nfnflka 27 січня 2021, 10:03
Відділення за адресою: Львів, вул. Княгині Ольги, 106
Я, неодноразово зверталася до ПриватБанку з проханням розтермінувати мій борг по кредитній карті в сумі 13 577.75грн., в оплату рівними частинами терміном на 10міс., тому, що я пенсіонерка, інв. 2гр. з дитинства, отримую не велику пенсію і не маю можливості погасити борг, сплачуючи кожгого місяця відсотки по кредиту в сумі 600−700грн. В зв«язку з весіллям доньки, я змушена була скористатися позикою банку, розраховуючи на те, що Банк піде мені на зустріч, так, як в мене бездоганна кредитна історія і я є давнім клієнтом ПриватБанку. Я дуже хочу віддати борг, тільки прошу, допоможіть мені, переведіть його в оплату частинами. Дякую.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 10:42
Умови користування карткою однакові для всіх власників. Для погашення використаного ліміту кредитної картки вам достатньо вносити щомісячний платіж в розмірі 5% від всієї витраченої суми, але не менше 100 грн, до 25 числа кожного місяця, поки ви повністю його не погасите.
Детальна інформація на сторінці: https://pb.ua/karta
IlyaPugachov 27 січня 2021, 0:30
Приватбанк вымогает выплатить 500 грн. кредит, который я никогда не брал. Я около 14 лет пользуюсь всевозможными кредитами, в том числе и большими, и ни разу не было ни одной просрочки. А тут они мне сообщают что я взял кредит 500 грн и не оплачиваю. Сумма небольшая конечно, но портит безупречную кредитную историю. Надо сказать, что банк на контакт не идет, на звонки не отвечает. Только шлют смски о непогашенном кредите. Ужасный совковый банк, даже наверно хуже чем Ощад. Всем рекомендую с Привата уходить.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 10:34
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Thesans 26 січня 2021, 21:48
Делал операцию в интернете, сума не маленькая, и так сложилось что после оплаты в тот же день я карту заблокировал. Спустя некоторое время со мной связались из ТТ, что не могут деньги списать (хотя по сути с карты они были уже списаны), я удивился, мне сотрудник магазина что-то рассказывал про какие-то резервы, но в общем, надо было карту разблокировать, чтобы операция «допровелась». Магазин довольно известный, подвоха нигде я не увидел, поэтому карту я разблокировал, только вот прошло не «досписание», а повторное списание, (представляете?). На все мои замечания, упрёки и требования вернуть повторно списанную сумму мне сказали «обращайтесь в свой банк». Не в лучшем настроении я позвонил в банк и начал требовать обьяснений. Мне опять начали рассказывать про резервы, про 11 дней, потом 120(!) дней на возврат. В общем хотел написать жалобы на всех и вся, но несмотря на все мои возмущения, сотрудник всё корректно обьяснил, и рассказал что и как происходит, и что такое иногда бывает (хотя за 7 лет, что я клиент банка, такого ещё ниразу небыло) и сказал что банк сделает всё возможное для возврата средств.
Ну и в результате мне действительно на 5-й или 6-й день средства по лишнему списанию вернулись. В целом хоть и неприятная ситуация сложилась, но банк вернул средства.
Что касается оценки банку — сотрудник всё чётко и ясно обьяснил, рассказал о платежах в интернете и в сетях других банков, обслуживание хорошее. Что касается банка в целом — деньги вернули быстро, не 120 дней, это порадовало). Больше таких трудностей небыло, и в целом банк хороший, много банкоматов и терминалов, удобное приложение, продолжаю быть их клиентом дальше. Лично от меня 5 звёзд за компетентных и вежливых сотрудников, + за оперативность и лояльное отношение к клиентам.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 10:30
Дякуємо вам за відгук. Залюбки допоможемо з будь-яким питанням. Можете на нас розраховувати!
Tiramisu 26 січня 2021, 20:59
Сегодня мой старенький отец позвонил и попросил помощи.
Оказалось что уже несколько дней он не может дозвониться до оператора по горячей линии. После нажатия на 0 и решетки, робот продолжает циклично повторять инструкцию.
Отцу 85 лет и он СЛЕПОЙ. Попросил, чтобы я написала в чат «помощь онлайн» на сайте и попыталась заказать обратный звонок.
Ответы «помощи онлайн от Приватбанка» от чат-бота Андрей привожу ниже. Представить, что это живой человек невозможно.

— позвоните 3700, нажмите 0 и решетку (мы вообще то с этой проблемой и обратились)
— нам очень жаль, что вы столкнулись с этой проблемой
— пусть ваш отец сам напишет в чат, вы не можете заказать обратный звонок из банка за него

Я подумала, ладно, раз так, то я и буду отец от первого лица. Дала все данные: его телефон, ФИО, дату рождения, жену, маму…
В ответ: вы не можете дать заявку за другого человека.

И что делать моему отцу?
Мне с ним идти в отделение, чтобы заказать ему обратный звонок?

Я считаю, это настоящее издевательство над стариками. Неуважение к клиентам и допотопный сервис. Ничего человеческого. Приватбанк превратился в один большой чат-бот
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 10:33
Інформація по картах / рахунках може бути надана тільки власнику. ПриватБанк піклується про дані своїх клієнтів і ми не маємо права розголошувати інформацію третім особам, в іншому випадку наші ж клієнти не будуть нам довіряти. Для можливості керування рахунками тата, ви можете звернутися в банк з нотаріальним дорученням для отримання додаткової картки — це засвідчить його бажання та доручення на керування його картками.
Нам дуже прикро, що у вашого тата виникли труднощі зі з`єднанням з оператором. Бачимо, все ж він успішно додзвонився в підтримку.
Обов'язково перевіримо, чому так могло вийти та додатково зв`яжемось з татом.
65viks 26 січня 2021, 19:19
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Богоявленський, 22/1
У будь який час можна звернутись для вирішення свого питання та отримати круту консультацію та допомогу. Банк який завжди допомагає своїм клієнтам і вирішує їх питання. Завжди все якісно, швидко та прозоро.
Все можна вирішити дистанційно.Дякую за таку класну роботу.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 19:39
Добрий вечір!
Дякуємо вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно.
З повагою, ПриватБанк.
polyplastic 26 січня 2021, 19:14
Как я решил предпринимателем стать.
Открыл ФОП, открыл счет в Привате пр. Науки 64 г. Харьков. Получил ключ-карту и решил ее сегодня активировать. В отделении мне сказали, что для активации необходимо вставить ее в банкомат, 4-ре нуля, смена пин-кода и карта активируется. Я так и сделал, но нет. Данная операция -смена пин-кода невозможна. Позвонил на 3700. Первый «помогающий» сначала предложил активировать ее через ВиАр меню. Но после голосового сообщения, что карта активирована и сейчас придет СМС с новым пином -тишина.
Звоню снова и тут же все встало на свои места. Для активации ключ-карты необходима карта Привата физ лица!!! На резонный вопрос зачем я внятного ответа не получил. Такая процедура. Т. е. неприкрытое навязывание дополнительного продукта.
Я добился составления заявки в отдел техобслуживания, ее номер -29410220. Но как я догадываюсь -это не поможет. Ситуация полный бред. Я открыл счет предпринимателя, хочу работать, а мне -дык карту физлица не открыл иди на… Банк просто «супер». Никому не советую. Если бы не клиенты с номерами в привате, никогда не связался бы с этим дном.
Приватбанк
Відповідь банку
27 січня 2021, 9:32
Добрий ранок!
Нам прикро, що ви відчули певні незручності, однак просимо звернути увагу на важливий момент. Наявність картки фізичної особи для активації картки «Ключ до рахунку» — це умова продукту.
Персональною карткою підтверджується її прив'язка до конкретної фізичної особи.
Для активації картки « Ключ до рахунку» ви можете оформити, наприклад, картку «Універсальну» та користуватися нею за необхідністю кредитними коштами, або власними, чи взагалі не користуватися. Вона не буде вам заважати, однак в будь-який момент зможе стати вірним помічником.
У випадку, якщо у вас залишилися додаткові запитання – ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
З повагою, ПриватБанк.
kurinskiy 26 січня 2021, 17:50
Заблокировали счет у компании. Говорят, что мне нужно актуализировать данные. С момента регистрации компании ни один параметр не изменился. Заблокировали счет. Отправил в банк анкету. Уже прошло две недели — счет заблокирован. НАписано, что ее изучает сотрудник банка. Уже более 10 лет я был клиентом банка. У меня здесь открыты все корпоративные и личные счета.
Я понимаю формальные процедуры, но 2 недели смотреть анкету.
Завтра открываю счета в другом банке и перевожу все счета туда. С вами работа закончена.
Изучайте дальше мою анкету.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 19:19
Добрий вечір!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розглянути ваш випадок.
larisa30 26 січня 2021, 17:25
Відділення за адресою: Полтава, вул. Соборності, 70-А
На неодноразові вмовляння банківських працівників, в минулому році оформила карту юніор для своєї доньки. Працівник банку розповіла про всі плюси данної карти та ПОВІДОМИЛА ДИТИНІ, що банк проводить навчання банківській справі та різні конкурси з призами, виграшами, про що буде повідомлятись особисто дитині і мені. Дитина весь рік чекала на повідомлення для участі.
26.01.2021 нам надходить повідомлення про те що в минулому році було проведно конкурс-квест з грошовим призом для всіх користувачів карток юніор. Оскільки ми не отримували ніяких повідомлень щодо вказаного конкурсу, дитина участі не приймала. На гарячій лінії приватбанку працівники не надали змістовної відповіді щодо причин ненадходження нам повідомлення про участь у розіграші. Дитина дуже засмучена, і не розуміє чому саме вона не отримала повідомлення про участь в конкурсі, коли інші діти його отримали і виграли ВСІ БЕЗ ВИЙНЯТКУ грошові призи у розмірі 777грн. Мені дуже хотілося б знати: у конкурсі приймали участь вибіркові якісь діти, а не ВСІ власники юніор карти, і чи багато ще дітей, ЯКІ ЧЕКАЛИ НА ЦЕЙ РОЗІГРАШ, не отримали повідомлень від банку і залишились без права вибору та грошових призів. Якщо ви не можете організувати проведення конкурсу, то не давайте дітям марні надії!!!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 18:02
Добрий вечір!
Вже розглядаємо ваше питання. По результату вас проінформуємо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
nmylynkaya 26 січня 2021, 16:04
Роботою спеціалістів як у відділенні так і в он-лайн допомозі і по телефону, задоволена на всі 200%, звертаюся доволі часто за консультаціями завжди допоможуть, підкажуть як правильно вирішити питання! Процвітання вам і гарних клієнтів
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:48
Добрий день!
Дякуємо вам за такі теплі слова. Ми поруч 24/7 :)
denmos 26 січня 2021, 15:54
17.01 пошел снимать в банкомат деньги, все как обычно, вводу сумму, банк начинает считать деньги, но тех самых денег не выдал… Вернул только карту… Захожу в приват24 и вуаля, вижу что деньги со счёта списаны! Позвонил в 3700, сказали ждать от 45 до 120 дней! Это что вообще за бред??? Как украсть деньги так мигом, а как вернуть так 120 дней! Инкасация банкомата проходит чуть ли не каждую неделю, и видно что внем лишние деньги! У операторов один и тот же ответ, ожидайте!
P. S. Если у кого-то будет такая же история, не надейтесь, денег не вернут! Вот так самый большой банк страны ворует честно заработанные!
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:36
Добрий день!
Нам шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. Так як банкомат, в якому ви знімали кошти належить іншому банку – на жаль, ми не можемо вплинути на процес інкасації. З нашого боку, вже подана заявка стосовно оспорювання операції. Вона буде розглянута, згідно регламенту міжнародних платіжних систем. Ми зробимо все можливе, щоб питання було вирішено у вашу користь.
З повагою, ПриватБанк.
Vikylka 26 січня 2021, 15:46
Відділення за адресою: Хмельницький, пр-т Миру, 72/5
На початку грудня мені зателефонував співробітник банку і повідомив, що я буду отримувати кешбек від розрахунку карткою у розмірі 5%. Пізніше цей кешбек буде перераховано мені на картку. Протягом грудня мені нараховано кешбеку у розмірі 405грн. Щоб їх отримати я написала вперше у чат онлайн на початку січня, про що отримала відповідь, що його буде нараховано до 13 січня на картку. Приблизно 21−22 січня я знову написала в допомогу онлайн, адже кешбек так і не було нараховано. Мені повідомили, що кешбек надійде протягом 1−2 днів. 26 січня (сьогодні) я вирішила піти у відділення банку, там мені не змогли допомогти, лише замовили дзвінок. Спеціаліст який до мене телефонував оформив заявку до технічної служби. Пізніше мені перетелефонували з результатами заявки і я повинна була відповісти на питання. Відповіла я вірно, однак мені сказано що мої дані заблоковано, потрібно звернутись у відділення банку. Я знову йду до відділення (з двома дітками 1,5 і 4 роки) вже вдруге за сьогодні. Актуалізую дані і знову подаю заявку на повернення коштів. Не розумію чому все так складно. Якщо банк сам організовує такі пропозиції, то чому щоб отримати кошти мають бути такі складні процедури і багато звернень? Чи банк розраховує на те, що люди побачать незначну суму кешбеку і вирішать, що немає сенсу добиватись його нарахування. Загалом залишилась дуже втомлена і незадоволена від вашого сервісу. Це стосується і чату онлайн і того, що оператори немають доступу до того, щоб допомогти.
Приватбанк
Відповідь банку
26 січня 2021, 17:17
Добрий день!
Вибачаємось за таку прикру ситуацію та за те, що після спілкування з нашими фахівцями у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо роботу з оператором чату, щоб ні ви, ні інші наші клієнти не отримували негативний досвід.
Вже розглядаємо ваше питання. Зробимо все можливе, щоб вирішити його в найкоротші терміни. По результату вас проінформуємо.
З повагою, ПриватБанк.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
USD 27.900 28.300
EUR 33.700 34.300
RUB 0.3650 0.4000
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
USD 27.900 28.300
EUR 33.700 34.300
RUB 0.3650 0.4000
Всі курси банку
Реклама
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.