Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
Андрію Сергійович 3 березня 2024, 23:32
Белицький Андрій Сергійович, що є власником карти з номером 4149********9291, звертаюся до вас зі скаргою на несанкціоновані транзакції, що були здійснені на моєму банківському рахунку. Звернення є стосовно ситуації, коли невідомі особи, ймовірно шахраї, незаконно отримали доступ до моєї картки та здійснили ряд транзакцій без моєї згоди та на мої кошти.
А саме:
23 січня -4773.38
23 січня -6653.99
20 січня — 4752.85
19 січня -4 789.27
19 січня — 2873.56
18 січня -4824.23
16 січня -1923.08
10 січня 605.02
10 січня 2497.68
09 січня 9652.51
27 січня -9541.98
8 січня -6730.77
4 грудня -6554.31
3 грудня -6556.93
2 грудня -9363.30
1 грудня -9363.30
1 грудня -6554.31
30 листопада -6554.31
30 листопада -6588.39
30 листопада -6567
29 листопада -9363.30
28 листопада 9363.30
28 листопада 936.33
28 листопада 2808.99
27 листопада 9394
26 листопада 9383.52
24 листопада 9387.27
22 листопада 6554.31
19 листопада 6568.54
11 грудня -14 981.27
7 грудня 9363.30

Згідно з правилами, встановленими Visa/Mastercard, я, як власник карти, маю право на повернення коштів у разі несанкціонованих транзакцій. Протягом останніх днів, я виявив низку транзакцій на моєму рахунку, які я не авторизував і не здійснював. Докладніше, перелік таких транзакцій додається до цього звернення.

Прошу негайно розпочати процедуру чарджбеку та повернення коштів на мій банківський рахунок у зв’язку з цими несанкціонованими транзакціями. Я також зобов’язуюся співпрацювати з вашим відділом безпеки та надати будь-яку додаткову інформацію чи докази, що можуть бути необхідні для вирішення цього питання.

Хочу нагадати, що згідно з Правилами Visa/Master ви зобов’язані приймати мої заявки на чарджбек та надавати відповідні послуги в рамках встановлених правил і процедур.

Прошу розглянути цю ситуацію як найбільш серйозну та вжити всі необхідні заходи для відшкодування збитків, завданих мені через цей випадок шахрайства.

Надіюсь на ваше оперативне реагування та позитивне вирішення цієї проблеми.
— Лист другий
З повагою повідомляю вас, що, додатково до мого попереднього звернення, я також безпосередньо звертався до мерчанта, що здійснював транзакції на моєму банківському рахунку. Я намагався отримати відповідь та вирішення цієї ситуації з його сторони. Однак, незважаючи на мої зусилля, до цього часу я не отримав від нього відповіді.

Це свідчить про серйозні проблеми у співпраці з цим мерчантом та підтверджує те, що я зробив усе можливе для вирішення цієї ситуації в рамках своїх можливостей. Прошу вас врахувати цю інформацію при подальшому розгляді моєї справи.

З повагою, Белицький Андрій Сергійович
— Відповідь від самого банку
Шановний Андрію Сергійовичу!
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» (далі — Банк) висловлює Вам
свою повагу. За результатами розгляду Вашого запиту повідомляємо наступне.
Між Клієнтом та Банком укладений договір про надання банківських послуг. Укладання
такого договору здійснюється на підставі анкети-заяви про приєднання до умов та правил
надання банківських послуг та відповідає статтям 633, 634 Цивільного кодексу України.
Підписавши цю анкету-заяву, Клієнт підтвердив свою згоду на те, що підписана заява
разом з «Умовами та правилами надання банківських послуг» (далі — Умови) та «Тарифами
Банку», які викладені на банківському сайті privatbank.ua, складає між ним та Банком Договір,
що підтверджується підписом у заяві.
Пунктом 16, 17 розділу І Положення про порядок емісії та еквайрингу платіжних
інструментів, затверджений Постановою Правління Національного банку України № 164 (далі
— Постанова № 164) від 29.07.2022 року власник рахунку здійснює контроль за рухом і
цільовим використанням коштів за операціями з використанням платіжних інструментів.
Користувач здійснює контроль за використанням платіжного інструменту для
проведення операцій.
Пунктом 140 розділу VІІ Постанови № 164 користувач зобов’язаний не повідомляти та
іншим чином не розголошувати індивідуальну облікову інформацію та/або іншу інформацію,
що дає змогу ініціювати платіжні операції, та негайно після того, як йому стало відомо про
факт втрати такої інформації та/або платіжного інструменту, повідомити про це емітента в спосіб та каналами зв’язку, визначеними договором між емітентом та користувачем
Відповідно до п. 1.1.10.10.1. Умов, Клієнт несе повну відповідальність за всі платіжні
операції з використанням електронного платіжного засобу та/або за несанкціоноване
отримання грошових коштів з рахунку третіми особами, якщо його дії чи бездіяльність
призвели до втрати платіжного інструменту або індивідуальної облікової інформації,
розголошення ПІНу/індивідуальної облікової інформації або іншої інформації, яка дає змогу
ініціювати платіжну операцію з використанням Платіжного інструменту.
Відповідно до п. 2.1.4.5.1. Умов, Клієнт зобов’язаний не передавати Картки, PIN — коди,
постійний пароль, одноразові паролі і контрольну інформацію третім особам, не використовувати Картки або нанесені на них дані в цілях, не передбачених цим Договором,
або що суперечать чинному законодавству.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2. Умов, Клієнт зобов’язаний вживати необхідних заходів для
запобігання втрати, пошкодження, викрадення Картки, доступу третіх осіб до Картки, в тому
числі до інформації, нанесеної на неї.
Відповідно до п. 2.1.4.5.2.2. Умов, суми операцій, проведених з використанням всіх
наданих до поточного рахунку Клієнта Карт, будуть списані Банком з цього поточного рахунку
на підставі платіжних повідомлень від торгових точок.
Згідно з п. 2.1.4.52.5. Умов, відповідальність за операції електронної комерції чи мотооперації по Картах, прив’язаним до поточного рахунку Клієнта, покладається на Клієнта.
Згідно п. 2.1.4.1.1. Умов, порядок здійснення операцій з використанням Картки
регулюється чинним законодавством України, нормами Міжнародних платіжних систем Visa
International, MasterCard International, Національної платіжної системи «Український платіжний
простір» (далі — НПС «ПРОСТІР»), UnionPay International Co., Ltd. та цим Договором.
Відповідно до п. 2.1.4.10.1. Умов, Клієнт має право оскаржити в Міжнародних
платіжних системах (VISA, MasterCard та ін.) операцію з використанням Картки або реквізитів
Картки.
Оскарження фінансових операцій, які були проведені з порушенням правил платіжних
систем проводиться за процедурою «CHARGEBACK».
CHARGEBACK — фінансова претензія банку-емітента банку-еквайру на повернення
платежу за проведеною транзакцією.
Порядок вирішення спірних питань між банком-емітентом та банком-еквайром
встановлюється правилами міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжних систем емітент приймає рішення щодо доцільності
оскарження транзакцій.
Відмовлено у проведенні оскарження, через нетипову активність карток на даному
мерчанті і послідовному їх оскарженні як «шахрайських».
В даному випадку банком прийнято рішення не оскаржувати дані транзакції. Для
повернення коштів рекомендуємо звернутись безпосередньо до надавача послуг.

— Шановні представники банку,

Я з великим розчаруванням звертаюся до вас щодо негативного досвіду, який я отримав під час спроби вирішити питання, пов’язане з незаконним списанням коштів з мого банківського рахунку.

Нещодавно я звернувся до вас з проханням провести процедуру «CHARGEBACK» стосовно незаконних транзакцій, які сталися з мого рахунку. На моє розчарування, ваша відповідь була повністю неприйнятною та неадекватною.

Замість того, щоб взяти на себе відповідальність та надати необхідну підтримку своїм клієнтам, ви відмовилися від проведення процедури «CHARGEBACK» без вагомих обґрунтувань. Це не тільки порушує ваши власні внутрішні правила, але і грубо порушує права клієнтів.

Ваша бездіяльність та відмова допомогти мені в цьому питанні призводить до подальших фінансових втрат і створює серйозний негативний враження про вашу компанію. Я втрачаю довіру до вашої організації та розглядаю можливість перегляду своїх фінансових відносин з вашим банком.

Як клієнт, я вважаю, що така поведінка неприйнятна і навіть шкідлива для репутації вашої компанії. Я маю надію, що ви вживете необхідних заходів для виправлення ситуації та надання мені відшкодування за втрачені кошти.
Kirill89 2 березня 2024, 14:18
В пятницу 1.03 в отделении г. Кременчуг, при попытке забрать доллары с депозита, которые были внесены новыми банкнотами, возвращают банкнотами 1988 и 1996 годов выпуска. По этой причине получить свои деньги не удалось, похоже, это способ не возвращать средства.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2024, 16:46
Вітаємо. ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
terra33 29 лютого 2024, 21:27
Вітаю! 22.02.24 отримала на електрону адресу повідомлення від банку про відмову від підтримання зі мною ділових стосунків шляхом розірвання відносин та закриття рахунку. Джерело надходження коштів банку відомо, перекази здійснювались в межах України. Коштами користувалась тільки своїми. Я вдова загиблого військовослужбовця, мати дитини з інвалідністю, працюю вчителем. На рахунку приват банку були надходження соціальних виплат (одноразова виплата членам сім'ї загиблого, допомога по інвалідності, зарплата (держустанова), пільги на ком послуги). Всі операції законні, можу надати всі документи. Я користувалась приват банком дуже багато років, я не розумію за що зі мною так поступили? Найближчий інший банк знаходиться дуже далеко від мене, для мене дуже складно добиратися до будь-якого відділення враховуючи усі обставини. Я дуже сподіваюсь що це повідомлення прочитає саме людина, а не робот, і увійде у положення. Прошу відновити мої рахунки.
Приватбанк
Відповідь банку
2 березня 2024, 9:27
Вітаємо. Вже перевіряємо інформацію по описаній ситуації. Про результати вас повідомимо.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Наталія Шах 28 лютого 2024, 23:07
Вітаю. Ще у жовтні 2023 року трапилася неприємна ситуація. З мого рахунку, із кредитки були списані кошти. Мій син виставив продавати на ОЛХ рацію. І там шахраї скинули посилання за яким ми перейшли. Номер зарплатної картки Приватбанку давали, а списали із кредитки на якій працівники даного банку встановили ліміт 75 000 грн. без моєї на це згоди. Я одразу ж звернулася в поліцію і у Приватбанк теж зателефонувала. На другий день зайшла ще в установу банку. Співробітниця банку мені сказала, що без проблем кошти повернуть мені, так як гроші спиралися на карту цього ж банку, Приватбанку! Я з надією вийшла з віти і повірила у справедливість та чесність даної установи… Зняли 15 000 грн. Я вже рада була, що не 75 000 грн.- весь ліміт кредитної картки. Але сподівалася я даремно на чудо. Гроші так і не повернули, а вже 28.02.2024 рік. На обіцяне розслідування даного банку і допомогу кібер поліції немає надії. Гроші я свої повернула. Ось така історія…
Люди, не довіряйте даному банку і блокуйте та не користуйтесь кредитною карткою! Місто Звягель, Житомирської області.
Приватбанк
Відповідь банку
29 лютого 2024, 9:42
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Проблема вирішена
Mark91 27 лютого 2024, 22:06
Про обслуговування:
Відкрив рахунок 1.09.2023 року, наче все було ок. Потім 20.12 мені зателефонувала керівник відділення і сказала, що треба надати пул документів які підтверджують мою діяльність. Я надав все що було потрібно. Потім вийшло так що 08.01.2024 мій рахунок заблокували, нічого мені не пояснивши.
09.01 я пішов у відділення і нажаль керівника відділення на місті не було (пішла лікувати зуби дитині) Потім я прийшов на наступний день, но нажаль цей керівник пішла на лікарняний, а окрім неї ніхто не може вирішити це питання (заступників нема). Я поїхав у інше відділення де мені запропонували оформити письмове звернення. Після написання сказали чекати 3 доби. Пройшов час, зі мною так і не зв’язались, я позвонив на 3700 мені сказали чекайте ще 2 доби. Потім та сама ситуація, пройшло ще 2 дня, я знов зателефонував, мій запит переоформили вже знову, типу на самий «верх» офісу. Дійсно, цього ж дня зі мной зв’язалась жінка і сказала чекати… чекати поки одужає керівник відділення де я оформлював свій фоп. Отож, через тиждень я знов пішов у те саме відділення, но після лікарняного та керівник пішла у відпуску, аж до 24.01…
Шов час, в мене на заблокованому рахунку купа грошей які вкрай мені необхідні, але ми чекаєм керівника відділення.
Настало 25.01 я пішов у відділення, мені кажуть що моя заявка була ще в обробці. потім через 2 добі мені зателефонували і запросили щоб я надав повний опис своєї діяльності додатково до документів які я вже надав.
Тож, спустя ще 2 тижні я так і не дочекався відповіді від представників банку я вирішив всеж таки що треба закрити рахунок. Прийшов знов у відділення написав запит на закриття рахунку і перевод грошей на інший рахунок. Перший запит нажаль піля 5 днів був невдалий, т.к. інший банк отримувач не захотів брати ці гроші, ну хоч з другм банком повезло, він прийняв гроші з привату.
Також в приваті написав заяву на виписку по заблокованому рахунку.
Наразі 27.02 битва з приват банком йде 2-й місяць, гроші вони перевели, але виписку надати так і не змогли.
Просто довбану виписку.яка робиться за 2 кліка у інших банках… Вони аргументують це тим що вони беруть її з архиву.і напротязі 30 робочих днів мають право зробити її.
І ніякий нема шляхів вирішення та прискорення цієї процедури. ЖАХ!!!

Висновок: за весь час я разів 40 був у відділенні, разів 100 телефонував на 3700, потратив купу нервів та часу. Банку просто побоку на своїх клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2024, 9:27
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що закриття доставило стільки незручностей.
Буде проведена вся необхідна робота, щоб в подальшому ні ви, ні інший наш клієнт не зіткнулися з цією проблемою. Ще раз вибачте за незручності.
Отримати виписку по закритому рахунку можна:
1 Через відділення написати письмовий запит
2 Написати листа адреса кореспонденції вул. Набережна Перемоги 30. м Дніпро, 49094, Україна
3. Написати листа на електронну адресу cancelyaria@privatbank.ua
Звернення має містити скан або фото письмової заяви
ukrbiz88 27 лютого 2024, 22:03
В один прекрасний день, банк без мого відома, збільшив кредитний ліміт до 120 000 грн. Вкрав кошти і сказав, що то якісь шахраї, то не вони. На прохання зменшити відсотки тому, що я стала жертвою шахраїв. Банк сказав, що тільки суд може їх змусити це зробити. Що вони не лохи, щоб перестати мене доїти. Я, щоб не сплачувати ті нереально велитенські відсотки, беру кредит в іншому банку, під 1,8% щомісячних (мо.о банк, щоб не казали, що моє горе, це реклама банку), а не під 3,5%, та погасила цей горе-кредит. Залишився борг 17 000 грн. Так ці крадії нарахуіа мені на заборгованість 17000 грн. Щомісячні відсотки у розміру — 3180 грн.
17000*3.5%= 700 грн.
Звідки 3180 грн???
Банк сказав, не подобається, звертайся до суду.
В мене тільки одне непохитне враження, банк і є той шахрай який мене грабує. Поскорійше б звільнитися від його «чуйного» сервісу.
Приватбанк
Відповідь банку
28 лютого 2024, 9:20
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що з вами трапилася подібна ситуація.
Дійсно, якщо факт шахрайства буде підтверджено — банк може переглянути відсотки, які були нараховані на заборгованість.
Розрахунок відсотків за карткою проводиться за кожний календарний день використання кредитних коштів за формулою:
сума заборгованості * кількість днів використання коштів * 3,5% * 12 / 365
де:
• 365 – постійна величина (кількість днів у році);
• 3,5% – постійна величина (щомісячна процентна ставка згідно з тарифами);
• 12 – постійна величина (кількість місяців у році).
Детальний розрахунок нарахування відсотків доступний у виписці вебверсії старого Приват24. При натисканні на операцію списання % натисніть, будь ласка, 'Показати розрахунки >>'.
KseniaSem29 26 лютого 2024, 20:00
Щиро вдячна працівникам приват банку за вирішення мого питання стосовно помилкового зарахування коштів іншій людині. Все вирішилось позитивно, кошти мені було повернуто. Дякую Вам за професіоналізм і за якісно виконану роботу. Ви ще раз підтверджуєте те, що я не даремно є вашим клієнтом і те, що Ви цінуєте кожного клієнта і всіляко намагаєтесь допомогти в таких ситуаціях і успішно допомагаєте! Ще раз велике Вам дякую!
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2024, 20:13
Ми завжди раді допомогти. Дякуємо, що ви з нами!
OlgaChepur 26 лютого 2024, 11:06
При оплаті комунальних послуг працівник Приватбанку помилився МФО і оплати йшли іншому одержовачу з такою ж назвою як і в мого одержувача. Коли зрозуміли, що виникла помилка і гроші йшли не туди і тепер в мене борг то звернулася в Приватбанк з заявою про повернення коштів. Вже більше двох місяців не повернення коштів ні жодної відповіді від банку. Помилкові кошти знаходяться в А-банку і там мені відповіли, що Приватбанк нічого не робить, щоб прискорити повернення коштів. Вимущена надати розголос цій ситуації у ЗМІ та соціальних мережах. Також прошу компенсувати Приватбанком завдану мені моральну шкоду через нерви та стрес в ситуації, яка виникла через помилку працівника Приватбанку і оплати йшли на інше МФО.
Приватбанк
Відповідь банку
26 лютого 2024, 13:08
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви стикнулись з такою ситуацією.
Банком було надіслано запит на повернення коштів до отримувача.
Дозвольте пояснити, що рішення про повернення коштів приймає отримувач платежів.
Для вирішення питання рекомендуємо звернутись до отримувача з квитанціями по платежах. Отримати квитанцію Ви завжди можете за допомогою Приват24, пройшовши до меню «Історія» — «Платежі».
Ми також обов'язково проведемо перевірку дій співробітника при створенні платежів та про результати перевірки повідомимо вас. Спасибі за розуміння.
Rusana55 23 лютого 2024, 21:51
Дякую працівникам банку за швидке реагування. У мене за кордоном витягли гаманець зі всіма документами. Я почала швидко діяти з додатком приват 24 і дзвінками. Працівники банку швидко заблокували мої картки.
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2024, 10:00
Стараємось для вас!
Євген Усе 23 лютого 2024, 21:46
Сьогодні намагався зайти в додаток Приват24 не вийшло. Із спілкування техпідтримкою з’ясувалося, що супер банк розірвав зі мною відносини без попереджень.
В середу заходив у додаток все було добре, треба було пройти ідентифікацію. Сфотографував паспорт, відправив. Виконав всі вказані дії які казали.
Сьогодні зайти вже не зміг.
Написав у підтримку казали, що повинен за здадегідь прийти лист де повинно було пояснити за надходження коштів. Кошти надходять тільки від роботодавця, державне підприємство. Після спілкування з менеджером на пошту прийшов лист, що відносини розірвано.
Як це називається? Як так взагалі можливо?
Приватбанк
Відповідь банку
24 лютого 2024, 9:57
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
В грудні 2023року погасили лізінгову заборгованість по автомобілю в ПриватБанку. В лютому 2024року нарешті прислали пакет документів для переоформлення. В МРЕО у переоформлення відмовили, спираючись на те, що на банк накладені обмеження 🧐Тепер увага питання! Я майже 5 років тяглась на оплату кредиту! Що тепер мені робити?! Як вийти з цієї ситуації?
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2024, 17:51
Добрий день.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Khelena 23 лютого 2024, 16:07
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Чарівна, 46-Б
Добрый день, я нахожусь за границей, с декабря 2023 карточкой Приват24 не пользуюсь, мне устанавливают без моего ведома лимитный кредит и каждый месяц снимаете проценты мне не нужен никакой кредитный лимит, м я хочу закрыть счёт я Никонова Хелена
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2024, 17:42
Вітаємо,
Кредитна картка Універсальна дає можливість власнику користуватися як власними грошима на картці, так і взяти кредит (пільговий період до 55 днів, протягом якого немає плати за користування кредитними коштами), використовуючи кошти банку. Якщо ви не користуєтесь лімітом, це не тягне додаткових затрат. Якщо вам нараховуються відсотки, відповідно, ви вже витратили кредитні кошти і вийшли з пільгового періоду. https://pb.ua/karta
Інформація по рахунках, доступні кошти, рух коштів, ліміти завжди доступні в особистому кабінеті Приват24 https://www.privat24.ua/
Andriy123974 23 лютого 2024, 11:36
Був клієнтом Привата більше 10 років,
при звичайній оплаті в магазині помітив що карту заблоковано,
виявилось що договір розірвано в односторонньому порядку, без будь-яких попереджень!

Ніяких повідомлень не отримав, зв’язатись по телефону, або через чат не можливо, додаток заблокован.
Через соц.мережу вдалось вийти на зв’язок, мені дали лінк на чат, де я зміг отримати хоч якусь інформацію.
Разом з цим прийшов і сам лист (імейл) про розірвання договору, через добу після блокіровки!

В листі перерахований перелік причин і зрозуміти реальну причину не можливо. Але в чаті мені повідомили що я не надав документи, що підтверджують джерело походження коштів.

І ось тут цікаве, ніхто у мене їх і не запитував!
Припускаю, що міг пропустити телефонний виклик, або кинути слухавку якщо б почув голос робота. Але ж є і інші канали зв’язку, імейл, чат, смс, оповіщення в додатку, месенджери. Чому не було спроб зв’язатись іншим способом і взагалі вони були?
Про джерело вже не питають, повідомили що відновлення обслуговування не можливе. Зараз в чат вже не пускає.

Гроші можна переслати на рахунок іншого банку, але потрібно прийти в відділення.
Ось така історія, професійності і відношення, колись гарного, банку до свої клієнтів.
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2024, 14:32
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
alyna123 23 лютого 2024, 4:42
Не банк, а просто днище. Купила доллары онлайн на валютную карту и 100 раз пожалела. Пошла снимать, всего 400 долларов, но мне заявили что у них доллары только 2006 года. В другом отделении вообще 1996. Оббегала пол города, всюду это старьё, заказать новые нельзя. Заграницей сказали принимают только доллары не старше 2009 года, а лучше новые с синей полоской, остальное — мусор для них. В итоге пришлось забрать старые доллары и менять в обменнике обратно на новые теряя на обменном курсе. По вашему люди покупают доллары только чтобы в Украине расплачиваться? Хотя я не знаю принимают ли в Украине их, но даже в обменнике их тщательно рассматривали.
Приватбанк
Відповідь банку
23 лютого 2024, 10:29
Вітаємо!
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
lakvik 22 лютого 2024, 18:23
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Набережна Перемоги, 30
Приватбанк став державним, а методи роботи бандитськи як і раніше, а може ще і гірше.
В своєму нахабстві та беззаконі банк неперевершений
Приват в 2014 вкрав мій депозит, за рішенням суду повернув з відсотками в 2020 році. Але в 2023 році віришив що «переплатив» та подав позов до суду щоб я повернув частину коштів, суд програв. 12 лютого Приватбанк подав апелляцію, заплатив судовий збір і порушив всі норми закону вирішив стягнути з мене судовій збір — нарахував кредиторську заборгованість та почав списувати гроші з мого пенсийного рахунку.
Але судовий збір стягуєтся з відповидача тільки за рішенням суду

В відділенні заяву про незаконне списання коштів подати технично неможливо, в підтримці — робот, написав звернення в чат — не можемо прийняти — повітряна тривога.
Не повторюйте моїх помилок- не працюйте з шахраями Приватбанк.
Звичайно буду подавати заяви в НБУ, правоохоронні органи та суд.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2024, 19:34
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.
Павло Момонт 22 лютого 2024, 14:03
Відділення за адресою: Луцьк, пр-т Відродження, 26-А
Приватбанк ненадійний партнер для ведення бізнесу та власних фінансових справ.
Якби у моїй сім'ї не заробляв ніхто окрім мене, ми б могли залишитися взагалі без грошей.

Я більше 10 років користувався послугами Приватбанку: вів там особисті фінанси, рахунок ФО-П та рахунки моєї ТОВ. Іншими банками ніколи не користувався, все життя був в Приваті.Одного дня, 20 лютого, я приїжджаю на роботу та бачу повідомлення від банку про розрив зі мною всіх договорів.
Відразу поїхав у відділення аби розібратися, та всі розводять руками і говорять це без пояснення прчиини. Я був шокований, адже банк не просив мене надавати якісь пояснення та взагалі не було спроби врегулювати якісь питання. Просто без пояснення причини припинили співпрацю. Я б хотів врегулювати це питання так як робота із банком мене влаштовувала, тому і в інших ніколи не обслуговувався…

Проте, я отримував кошти згідно рахунків. Офіційного пояснення відмови в обслуговуванні не отримав. Я навіть не отримав чіткого пояснення чи проблема у фізичній особі чи у ФО-П. Так як у відділенні мені сказали, що були питання як до фізичної особи, а на лінії 3700 мені сказали, що проблема була у ФО-П. Хоча які саме питання чи проблеми були ніхто так і не знав…

Таким чином моя компанія перед днем видачі зарплати залишилася без доступу до зароблених коштів. Також ми не змогли сплатити податки та відпустити в рейс вантажні авто, які вистояли чергу в умовах блокади в Польщі та вимушені знову простояти понад два тижні черги повторно.

Банк відмовляється розбиратися, адже в такий складний час я вважаю взагалі так себе поводити це дуже не коректно… Тим більше підходить час оплати річного податку, а в мене немає доступу до коштів. Збитки мого бізнесу через раптову відмову в співпраці склали вже більше декілька тисяч євро.

Попри те, що я завжди вчасно оплачував послуги, що надавав мені Приватбанк та проводив погашення кредитних лімітів.

Ціла компанія без зарплатні, простій бізнесу, безпідставне нанесення збитків моїй діловій та особистій репутації. Такий подарунок від цього банку я отримав після понад 10 років роботи.

Та найбільше дивує те, що банк не зацікавлений у вирішенні проблеми та у подальшій співпраці. Я б хотів вирішити дану проблему та спокійно далі працювати та жити.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2024, 14:37
Добрий день!

ПриватБанк працює виключно в рамках чинного законодавства та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.

Всі заходи здійснюються відповідно до внутрішніх процедур і відповідають вимогам, які стосуються безпеки та дотримання правил фінансового моніторингу в Україні.

Банк як суб’єкт первинного фінансового моніторингу зобов’язаний вживати заходів, покликаних запобігати та протидіяти легалізації доходів, одержаних злочинним шляхом; фінансуванню тероризму та розповсюдження зброї масового знищення.

Наразі, ваше обслуговування обмежене. При розірванні ділових відношень надається можливість переказу залишків до іншого банку.
Для перерахування ваших коштів на рахунках, вам або вашому представнику необхідно звернутись до будь-якого відділення банку, маючи при собі:
● реквізити рахунку, відкритого в іншому банку на ваше ім’я;
● документи, що підтверджують повноваження розпоряджатись рахунками;
● документи, що посвідчують особу;
● документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб — платників податків та містить реєстраційний номер облікової картки платника податків України;
● заяву про перерахування залишків коштів.
vadyafeedback 22 лютого 2024, 9:10
Доброго дня! 11.02.2024 о 19:46 знімав кошти у розмірі 20000 грн з карти Монобанка в банкоматі Приват DN00 В Ірпіні.
Банкомат перезагрузився та кошти не видав, але з карти списав. Підтримка Привату відповідальність за це нести не хоче та на мої прохання повернути мені кошти відповідає одне й те саме -«звертайтесь до вашого банку».

Монобанк мені сказав чекати кошти до 22.02, якщо не вернуться то мій банк буде подавати заяву на повернення яка буде розглядатися 60 днів. При всьому цьому монобанк пише «ми не можемо дати гарантії»

Що це означає? Що наш же державний банк намахав мене на 20000 і я ще не маю 100% гарантій, що вони мені повернуться?
Чому я маю чекати 60 днів на свої гроші ???

Чому у нашій державі досі працює цей банк??? Мало звернень від людей яких він обікрав???
Негайно поверніть мені мої кошти!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2024, 10:17
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що ви зіткнулися з такою ситуацією. У разі, якщо кошти були списані з картки, банк, що випустив картку, формує запит на повернення коштів відповідно до правил платіжної системи. А ми готові посприяти в його вирішенні й надати всі необхідні дані.
Сергій Кішш 22 лютого 2024, 1:56
19 лютого я звернувся до технічної підтримки Приватбанку, в чат допомога онлайн, з питанням подачі заявок на оскарження шахрайських операцій, які я не виконував, не підтверджував, коди нікому не передавав та не підтверджував ніякі пуш-підтвердження. Тобто покупки є неавторизовані. Надав інформацію з приводу коли саме були виконані несанкціоновані списання та суму даних списань, співробітник через деякий час повідомив що заявки подані, мені прийшли сповіщення, з підтвердженням того, що заявки дійсно подані в роботу. Заявки: 2895988, 2895989, 2895990, 2895991, 2895992, 2895993, 2895994.
Загальна сума списання: 3807 доларів та 88 центів, що суиарно 145000 гривень.
Через день, як заявки були подані, мені в один момент приходять декілька сповіщень про те, що з приводу моїх списань суму не може бути повернуто. Я звісно ж після цього одразу звернувся знову в чат допомоги з питанням: «Чому відмова?» і отримав відповідь: «За заявкою на повернення коштів провести претензійну роботу неможливо, дані за транзакцією суперечать коментарям до поданої заявки.»
Після мого питання: «Які саме дані яким транзакціям суперечять?», мені порекомендували звернутися на пошту chargeback@privatbank.ua, що я і зробив. Звертався я декілька разів, але після запиту на обґрунтоване пояснення того, що саме повпливало на відмову в подачі, мені не надали жодного документа, жодного обґрунтованого пояснення, просто написали що рішення є остаточним і оскарженню не підлягає, хоча як я знаю, може бути перерозгляд, в Приваті він платний, коштує 500$, але навіть в ньому мені відмовили. Наступне що я зробив, це звернувся до мерчанту (магазину), в якому і відбулося саме списання, за рекомендацію Приватбанку, бо він всім рекомендує звертатися до магазину або поліції. При спілкуванні з службою підтримки магазину, в якому пройшло списання, надав їм ідентифікатор списання, який ледь випросив у підтримці Приватбанку, бо вони дуже важко дають ці данні.
І тут, УВАГА, магазин мені повідомляє, що за даною транзакцію на момент звернення ПРОВОДИТЬСЯ ЧАРЖБЕК, уточню ще раз, звернувся я до магазину вже ПІСЛЯ того, як по заявкам надійшла відмова. Тут я знову звертаюся на пошту, надаю дані про те, що мені повідомив магазин, прошу надати мені хочаб будь-який доказ, про те що заявку дійсно закрито, на це отримую відповідь, цитую: «В оскарженні відмовлено. Документи відсутні. Заявка закрита.», «Ми не надаємо жодних довідок.
Вам надходить сповіщення про статус заявок.»
Після цього я знову звернувся в чат допомоги, почав їх розпитувати з приводу даної ситуації та отримував отримав відповідь, яка мене дуже здивувала, отже, ПриватБанк мотивував відмову у заявці тим, що у банка є підозра на те, що заявки які я подав — є шахрайські по відндошенню до магазину, бо в мене було багато списань від цього магазину (всі шахрайські) і я поповнював карту перед списанням. Я так розумію ПриватБанк не розглядає можливості взлому додатка Приват 24 шахраями і на стороні шахраїв, а не свого клієнта. Також хочу уточнити, що ні одне сповіщення про списання по карті мені не приходило, якби вони приходили, то можливо і не було-б даної ситуації. Я помітив що сповіщення в додатку Приват 24 живуть своїм життям, по одній карті вони приходять, по другій — ні, хоча сповіщення в мене включені для всіх карт.
Я дуже сильно розчарувався в Приватбанку, уточню, що я є клієнтом Приватбанку вже ± 9 років і така ситуація вперше. Навіть були подібні кейси, з шахрайськими списанням по карті, але вони закінчились в мою сторону.
Нажаль, якщо ПриватБанк не розгляне можливості перерозгляду та переподачі моїх заявок, то мною та моїм адвокатом буде поданий позов до суду з приводу цієї ситуації, бо щось вона дуже не зрозуміла та дивна, але я надіюсь що дана ситуація вирішиться і до суду не дійде, я думаю даний коментар помітить людина, яка має хочаб трішки розуміння і повпливає на людей які сидять в претензійному відділі. Дякую, за увагу.
Приватбанк
Відповідь банку
22 лютого 2024, 10:17
Вітаємо.
Ми проаналізували надану вами інформацію та виявили операції підозрілими, наразі, відмовляємо в оскарженні, рекомендуємо вирішувати питання з сайтом або звернутися в правоохоронні органи.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mimopro 21 лютого 2024, 15:09
Прошу перевірити заявку на повернення № 2897216
Особливу увагу зверніть на відповіді та питання спеціаліста.

З яких часів співробітники замість вирішення питання висказують свою думку?
З яких часів співробітники замість того щоб прочитати норми закону та їх роз’яснення офіційною палатою, та пізнати щось нове у своєму житті, вважають свою недосвідченість та фантазію Нормами вище Європейських законів?

Ви просто прочитайте мою кореспонденцію з вашим «спеціалістом» і зрозумієте в чому річ. Я також попросив цього спеціаліста надати мені контакт головного. Та й вас прошу. Я хочу зрозуміти як так трапилось, що я розписав кейс від, А до Я як для дитини, додавши скріншоти до кожного кроку як роз’яснення, а мені у відповідь якусь безглузду маячню пишуть.

Повна зневага мене як клієнта та повна некомпетентність персони яка почала вести мій кейс. Прошу передати мою справу до відповідального співробітника, котрий правильно ініціює арбітраж за інформацію ВЖЕ наданою мною. Це теж саме що замість слідчого всю роботу здійснити та надати йому папку з ділом щоб закрити когось)

В вас купа клієнтів котрі вже довгий час знаходяться в Європі та користуються сервісом та здійснюють покупки в Європі. Вашим робітникам потрібно зробити підвищення кваліфікації та провести семінари з роз’яснення стосовно законів Європи, законів що до продавців та права споживачів.

Якщо клієнт звертається по ділу, котре стосується Європейського продавця\магазину, та доставка відбувається на території ЄС, то й привід та закони повинні братись відповідні, а не розказувати мені як жити та наводити свої фантазії та закони нашої Батьківщини, котрі, готовий посперечатись, й ті не знають.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2024, 16:10
Вітаємо.
Оскарження проводиться згідно правил міжнародної платіжної системи.
Згідно правил платіжної системи товар має бути повернутий продавцеві. На даний момент немає підтвердження успішного повернення товару, тому оскарження неможливе.
felix212 21 лютого 2024, 10:23
Являюсь клиентом ПриватБанка много лет, веду деятельность как ФОП 3 группы. Нахожусь за границей и выписал доверенность на маму для того чтобы она могла снять деньги с моей КДВ. После нескольких заказов наличных в отделение, банк прислал маме сообщение с просьбой предоставить документы о происхождении средств. Важно понимать, что это мой счет, мои деньги и вопросы о происхождении средств стоит завать хозяину счета и средств. С этим и я и мама несколько раз обращались на горячую линию 3700, мной была зарегистрирована жалоба 105889510, но решения проблемы нет. Также доверенным лицом было предоставлено письменное пояснение с очевидным фактом — человек выступает просто в виде доверенного лица, отношения к происхождению средств он не имеет, все вопросы просит задавать хозяину счета. На это пояснение пришел отказ — пояснение проверку не прошло. Мне банк говорит что вопросов ко мне он не имеет, а довереному лицу упорно отказывает в выдаче денег и требует от него документы о происхождении средств. При этом я не хочу передавать налоговые декларации и другие документы доверенному лицу, маме 60+ и она крайне тяжело пользуется смартфоном, она просто не сможет их отправить. К сожалению, у меня создается впечатление что банк искусственно находит причины для отказа выдаче моих денег. Прошу решить мою проблему.
Приватбанк
Відповідь банку
21 лютого 2024, 12:26
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 40.9 41.9
USD 38 38.6
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 40.9 41.9
USD 38 38.6
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.