×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
64552530 7 квітня 2020, 18:46
Відділення за адресою: Київ, пр-т Курбаса Леся, 7-А
Банк просто ужасный, Сами поднимают лимит на карте и потом сами снижают
Крутят вами как хотят, закрываю у них карту и вам советую тоже
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 19:45
Доброго вечора!
Ми розуміємо, що зміна кредитного ліміту на картці без Вашої ініціативи неприємна. І разом з тим, давайте подивимося на це з іншого боку, рішення ще може бути змінено в майбутньому.
Для цього:
— продовжуйте активно користуватися послугами і продуктами банку, особливо карткою Універсальною;
— можете надати документи, що підтверджують доходи.

Виконання цих простих рекомендацій, значно збільшує шанси на отримання потрібного Вам ліміту. Ми обов´язково відправимо Вам повідомлення про зміну ліміту.
Маргарита Козлова 7 квітня 2020, 18:20
Никогда не думала, что попадусь на удочку мошенников. Но это случилось. Обнулили счет. Главное, что посмотрела, да звонят из банка. Нет, чтобы перезвонить по 3700, перепроверить. К сожалению, я этого не сделала. После происшедшего сообщила в банк. Служба безопасности на высоте!!! Сегодня мне вернули деньги!!! Жизнь вновь обрела краски. Спасибо!!!
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 19:42
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми докладаємо всіх зусиль, щоб наші клієнти отримували якісне обслуговування і відчували себе комфортно
Molli050883 7 квітня 2020, 17:30
Я клиент приват банка. Сейчас в декрете имею двух детей до 14 лет (12 лет и 1.2) пособие получаю на ребёнка 860 грн никакого дохода больше не имею. На данный момент есть задолженности по кредиту. Всегда старалась платить вовремя.! Вот сегодня 7 .04. 20 г. Обратилась в приват банк чтобы объяснили как можно взять каникулы на кредит ранее никогда не брала. Ответ был прост нет таких каникул! Я объясняю что нет от куда взять денег а вы снимаете с социальной помощи на ребёнка!!!! На что мне ответили платите не забывайте а нету то просите у близких! Вот только вопрос у кого просить? Карантин! Никто не работает! Как можно забирать соцпомощь? Чем кормить детей? Где же те каникулы кредитные о которых говорит телевидение?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 18:28
Доброго вечора!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.

Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.

Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
shvadronova 7 квітня 2020, 16:49
Очень благодарна за помощь оператора Ивана в создании онлайн карты!
Процветания и хороших клиентов вам!
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 18:23
Доброго вечора!
Дякуємо Вам за відгук!
Ми пишаємося тим, що наші співробітники здатні викликати своїм професіоналізмом позитивні емоції.
Stas Zubenko 7 квітня 2020, 16:30
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лісовий, 14-А
Сначала поговорила с оператором и уточнила что можно снять деньги с валютной интернет карты в кассе.
Потом неделю назад оформила запрос на выдачу валюты в отделении, и получила положительный ответ.
Сегодня же по приходу в банк кассир сказал что снять деньги с интернет карты не возможно и отправила к оператору оформить пластиковую карту, после чего оператор сказал что вообще-то можно, и отправила обратно в кассу, где меня отправили к оператору обратно и начали ругаться между собой можно ли выдать валюту.
Кассир попробовал и сказала что точно нельзя и отправила к оператору обратно.
Оператор начала требовать идентификационный код, которого у меня не было ведь ни на этапе звонка оператору ни на этапе одобрения запроса не было сказано что требуется оформить пластиковую валютную карту и он для этого нужен.
Почему я должна выяснять эти вещи в отделении отстоявши 45 минутную очередь?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 18:13
Доброго вечора!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Юля Драгоций 7 квітня 2020, 15:50
Швидко відповіли, навіть без проблем вислали мені на пошту необхідний документ, який я не могла знайти.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 17:50
Добрий день!
Дякуємо Вам за відгук!
Раді, що Ваше питання було успішно вирішено. Задоволений Клієнт — це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що докладені нами зусилля дають свої плоди.
Stasoid 7 квітня 2020, 14:55
Добрый день лимит оплаты частями был 25000 грн и вот пошел в магазин за кондиционером в покупке отказали на кассе сказали что денег нет звоню на горячую линию а там говорят вам убрали лимит так как вы сотрудник другого банка я больше 10 лет обслуживаюсь в привате ещё и 3 года отработал в качестве менеджера по обслуживанию корпоративных клиентов с 2014-2017 года скажите вы чё прикалывается с людей мой телефон 0669994850 Станислав Владимирович
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 15:22
Добрий день!
Ми розуміємо, що зміна ліміту за послугою Оплата частинами стала несподіванкою. Банк приймає рішення про розмір ліміту і про його надання на підставі математичної моделі, яка будується на сотнях і навіть тисячах показників.

Основним критерієм суми ліміту Оплати частинами є кредитний ліміт по картці, який в більшості випадків є аналогічним. Ліміти переглядаються регулярно. Перевірте, будь ласка, суму ліміту через кілька днів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Kateryna95 7 квітня 2020, 13:53
Я слышала что банк ввел лимит, но не думала что настолько все серьезно))) Решила пополнить через смс счёт на 7 грн, пришло смс о том что превысила свой лимит. Пополнила на 5 грн, о боги вошла в лимит!!! Это не трагедия, но не особо приятно.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 15:15
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що банк не вводив подібних обмежень.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась та Ваших контактних даних.
BVolodymyr 7 квітня 2020, 13:42
Співробітнки приватбанку не дотримуються захисту персональних даних. Їхні співробітники на постійній основі вимагають документи в відділенні, де роблять копії, при цьому в них нема загальної бази збереження документів. Регулярно дають запити на оновлення документів посилаючись на поставнову https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0417500-15
В цьому документі чітко вказано, що вони мають право перевіряти не рідше, ніж раз в 3 роки. Так прописано в докменті в пунктах 62 і 63, якщо я нема підозри в тому, що я займаюся тероризомом. Терорист-викладач вузу чи програміст? Що робить банк з моїми даними? Продає їх?
Прошу провести перевірку ПриватБанку на предмет захисту персональних даних клієнтів! СБУ і спеціалісти кібербезпеки повинні провести комплексний аудит банку.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 15:01
Добрий день!
АТ КБ «ПриватБанк» є банком, який сумлінно та точно дотримується вимог чинного законодавства України. Відповідними співробітниками Банку проводиться ряд дій, спрямованих на захист персональних даних клієнтів. Це проводиться як відповідними співробітниками, так і автоматизованими комплексами, що унеможливлюють витік персональних даних з банку.
Щодо Вашого зауваження, яке стосується оновлення даних, то як Ви зазначили в дописі — це вимога законодавства України — банки не можуть обслуговувати клієнтів, якщо в базі заповнені не всі їх дані. Згідно з постановою НБУ №417 від 26.06.2015 про затвердження Положення Про здійснення банками фінансового моніторингу банк зобов´язаний привести у відповідність до вимог законодавства України ідентифікацію наявних клієнтів або їх представників.
Jul29 7 квітня 2020, 12:53
Одно отделение банка на район, остальные закрыты, график работы с 10 до 16, с обедом в час.Под отделением банка человек по 50 стоят по в очереди, иногда можно стоять более пару часов.Терминалы по городу не работают совсем.Звонки на гор.линию бесполезны.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 13:40
Добрий день!
ПриватБанк продовжує безперебійну роботу і дистанційне обслуговування клієнтів 24/7/365.
Основні зміни:
1. Термін дії всіх Карток для виплат (для отримання пенсії, заробітної плати і т.д.) і карток Універсальна продовжений на 90 днів. Працює зняття, поповнення, оплата з картки (крім інтернет-покупок, коли потрібно вводити термін дії картки та оформлення Оплати частинами).
2. Відкрито перевипуск карток на віртуальні (digital) в Приват24 https://next.privat24.ua (Гаманець — Карти — Вибір картки, яку потрібно перевипустити — Управління карткою/рахунком — Перевипустити картку).
3. Відділення перейшли на гнучкий графік роботи. Детальніше — https://privatbank.ua/news/2020/3/26/1162.
4. Проведення всіх основних операцій по вкладах дозволені через інтернет незалежно від каналу оформлення вкладу (відділення або Приват24).
5. З 02.04.2020 відкрита видача готівкової валюти у касах банку з усіх рахунків фізичних осіб в іноземній валюті за попереднім персональним замовленням.
6. Змінюються умови нарахування штрафів і пені при появі простроченої заборгованості в період карантину.
crazymaxwell 7 квітня 2020, 11:59
Мало того, что по ночам звонят, рассказывая о том что изменился принцип обслуживания, так ещё и сервис скатился на дно, ни один сотрудник не знает что делать, предложили карту, я согласился теперь неделю активировать не могут… Я жалею уже что на уговоры сотрудника повелся и согласился оформить карту… Получается продажник продал — а сделку завершить не в состоянии, потому что сервис не работает… И это только малость! Такого днищенского сервиса даже Ощад не позволяет себе… Ещё недавно с ребенком копилку его пришли поменять на бумажную гривну, причем монеты были крупные, так нам отказали выдать наличные, только через пополнение на карту… Я не стал при ребенке скандалить… Но это перебор… В общем, вечно можно продолжать, о косяках…
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 13:34
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась та Ваших контактних даних.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
muraltr44 7 квітня 2020, 11:49
Щоб поповнити кредитну картку готівкою треба витратити декілька днів
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 13:15
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що поповнення рахунку, відкритого у ПриватБанку за допомогою каналів банку, відбувається миттєво, в окремих випадках до 1 банківського дня.
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення деталей ситуації, що сталась та Ваших контактних даних.
Ridge23 7 квітня 2020, 11:36
Итак, ситуация в стране — карантин. Валюты выдача «невозможна».
3го апреля НБУ выдал банкам валюту удовлетворив спрос в полном объеме.

Приватбанк в своих ответах на отзывы пишет «выдача наличной валюты возможна по предварительному заказу».
Делаю заказ на 7.04.2020 в евро.
В 13:00 6го апреля получаю отказ. Причина — «не получилось не срослось, закажите на другой день».
Делаю заказ на 8.04.2020 опять же, в евро.
Получаю 7.04.2020 опять же, отказ и просьбу заказать на другой день.

Вопрос — правда ли выдаете валюту, Приватбанк? Или будете продолжать писать генеральные отписки здесь в комментариях?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 13:07
Добрий день!
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати Вас одразу повідомлять.
Nik1Nik2 7 квітня 2020, 10:20
В конце марте 2020 года в интернет-банкинге начала отражаться старая универсальная карта,
которая была заменена еще в 2015 году?
Что бы сделал клиент банка?
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 11:37
Добрий день!
Застосунок Приват24 функціонує в повному обсязі. Даного рода зауважень не надходило.
Для можливості перевірки інформації та допомогти у вирішенні питання, ми звернулися до Вас в приватні повідомлення за сигналом, що Ви залишили вчора.
На жаль, ми не можемо перевірити інформацію і дати коментар, по тій причині, що поки не отримали контактні дані, які нададуть нам можливість проаналізувати ситуацію.
У разі, якщо Ваше питання ще актуальне — просимо відповісти на наш запит.
Будемо вдячні за зворотній зв'язок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
igripo1 7 квітня 2020, 5:54
Відділення за адресою: Одеса, вул. Новосельського, 59
Я до сих пор не могу получить валюту с моего карточного счёта.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 9:12
Доброго ранку!
Дозвольте зауважити, що з 18.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку здійснюється тільки з депозитів.
З 30.03.2020 видача готівкової валюти у касах банку доступна при отриманні міжнародних переказів (Swift і термінові грошові перекази https://privatbank.ua/sistemy-denegnih-perevodov) при замовленні.
Продаж готівкової валюти тимчасово призупинений.
Зміни викликані тимчасовим обмеженнями авіасполучень та поставок в Україну валютних банкнот.

З 02.04.2020 відкрита видача готівкової валюти у касах банку з усіх рахунків фізичних осіб в іноземній валюті за попереднім персональним замовленням.
Duma1991 7 квітня 2020, 0:00
Приват банк зупинив обслуговування, без будь яких попереджень мій іпн 3342804250.
І зробив він це в період, коли всі інші банки працюють в умовах карантину, коли нереально поїхати додому за документами… І нереально відкрити новий рахунок у іншому банку…

Це дуже прикро, бо я вже 10 років користуюсь вашими кредитними послугами і є підприємцем, який генерує хороші прибутки банку…

Зараз мені потрібно буде користуватись іншими банками, але хотілось би приносити прибутки саме державному банку…

Дуже шкода, що все державне починає самостійно себе руйнувати…

Я є блогером, і буду поширювати свою думку, бо вів чесну підприємницьку діяльність, все по договорах і все офіційно…
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 11:12
Добрий день!
Дозвольте відмітити, що у своїй діяльності Банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення'
Банк як суб'єкт первинного фінансового моніторингу зобов'язаний: забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
У разі, якщо у Вас залишились додаткові питання, Ви можете надіслати запит на адресу для кореспонденції.
Tihon1991 6 квітня 2020, 22:57
Президент України и кад мин объявили о кредитных каникулах в связи с карантин ом, пришли копейки зарплаты которые Приват банк списал полностью на списание по кредитной карте! Уважаемые как прокормить ребёнка когда карантин роботодатель зарплату не платит и ещё банк хапуга заберёт последнее? Не чего святого в нашей стране нет, указ Президента для олигархов пустой звук!
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 10:43
Добрий день!
ПриватБанк, розуміючи складну ситуацію, що виникла внаслідок пандемії та введених додаткових мір для запобігання поширенню вірусу прийняв наступне рішення.
З 01.03.2020 по 30.04.2020 Банк відміняє нарахування штрафів/пені та відповідальності згідно з ст. 625 ЦКУ, а також до 31.05.2020 нараховує відсотки тільки за базовою процентною ставкою для клієнтів з простроченням зобов´язань по договору за користування кредитом.
Введення карантину, а також інших заходів щодо боротьби із поширенням коронавірусної хвороби COVID-19 на території України, не звільняє клієнта від обов´язків щодо обслуговування кредиту згідно з умовами договору.

Якщо клієнт не вносить обов´язковий платіж, це вважається порушенням зобов´язань по договору.

Кредит буде вважатися простроченим. Але банк не буде здійснювати додаткових нарахувань за прострочення до 31.05.2020.
AllaKrivohat 6 квітня 2020, 21:11
Уважаемое руководство ПриватБанка! Уже не раз обращались к Вашим специалистам с вопросом о реструктуризации ипотечного кредита на время карантина. Можете объяснить как можно отсрочить платежи по ипотечному кредиту на время карантина или сделать реструктуризацию. Так как Ваши сотрудники ежедневно угрожают, требуют погашения и списывают последние деньги со счетов. Ниже ссылаюсь на разъяснения НБУ. Чтобы получить отсрочку на время карантина, нужно обратиться банк. Нацбанк рекомендовал всем финансовым учреждениям вывесить на своем сайте специальную форму, заполнив которую можно рассчитывать на новые условия.

В заявке нужно указать свои данные, номер кредитного договора и также причину, по которой потеряно возможность платить (например, временное лишение или сокращение дохода), и подтвердить это. Надо учесть, что если клиент не погашал кредит до 7 марта, когда был объявлен карантин, банк может отказать в кредитных каникулах.

Кроме того, банки отменили только пени, штрафы и изымание залога (например, квартиры) за неуплату. Процент по кредиту придется платить после карантина. Банк вместе с клиентом должен разработать новый график погашения и перенести платежи, разбив их на весь период уплаты долга или, например, продлить сроки.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 10:28
Добрий день!
Ми звернулись до Вас приватним повідомленням для уточнення Ваших контактних даних, щоб ми могли детально перевірити інформацію.
Julie2007 6 квітня 2020, 19:54
Шановне керівництво АТ КБ Приватбанк!
Хочу нагадати Вам, що відповідно до норм Закону України «Про споживче кредитування» та Постанови Правління Національного банку України від 08.06.2017 р. № 49 «Правила надання банками України інформації споживачу про умови кредитування та сукупну вартість кредиту» у разі усних чи письмових звернень споживачів банки зобов'язані надавати повну, необхідну, доступну, достовірну та своєчасну інформацію про сукупну вартість споживчого кредиту з урахуванням процентної ставки за ним, вартості всіх супутніх послуг, а також інших фінансових зобов'язань споживача, які пов'язані з отриманням, обслуговуванням та погашенням кредиту і мають бути оплачені споживачем згідно з вимогами законодавства України та/або кредитного договору про надання споживчого кредиту.
Також хочу звернути Вашу увагу на статтю 1 та статтю 20 Закону України «Про звернення громадян», згідно яких законодавством України встановлений законодавчий строк для отримання відповіді на звернення громадян.
Вже п’ять разів я зверталася до АТ КБ Приватбанк: два рази в усній формі та три рази письмово із заявою, щодо отримання копій мого договору SAMDN50000044703729, а також усіх супутних до нього документів, на підставі яких відбуваються аж з 2011 року наші правові відносини з КБ Приватбанк та мною нібито надано згоду на надання третім особам інформації щодо мого фінансового стану. Також мої звернення містили вимогу як споживача послуг надати мені підстави про законність нарахованих мені зобов’язань, а також надати повний та подетальний розрахунок з яких саме сум складається моя заборгованість на дату звернень: пені за порушення строків сплати кредиту по вказаному договору, процентної ставки за користування кредитом, розміру основної суми боргу за кредитом, штрафних санкцій за прострочення виконання договору та інше.
Перелік моїх звернень:
1. Гаряча лінія 3700. Номер заявки 22854035 від 21.03.2019. Детального роз’яснення щодо структури заборгованості в усному вигляді не надано. Крім того, спілкування та тон бесіди співробітника банку підривають репутацію Банку як фінансової установи, мабуть саме цьому відповідальний співробітник не назвав ні свого прізвища, ні посади.
2. Візит до Банку. Номер заявки 24883670 від 09.09.2019. За результатом звернення знову принизливий тон бесіди того ж співробітника (прізвища та посади не названо), роз’яснення щодо деталізації заборгованості не надано.
3. Письмовий запит від 02.10.2019. Повідомлення про вручення Банку від 09.10.2019. Відповіді досі не отримано.
4. Адвокатський запит бн від 25.11.2019. Інформацію щодо заборгованості не надано. Відповідь – формальна відписка.
5. Другий письмовий запит бн від 29.01.2020. Повідомлення про вручення Банку від 31.01.2020. Відповідь досі не надано.
Я зовсім не розумію вашу байдужість. Коли клієнт на законних умовах хоче закрити свої зобов’язання, то ваш банк цьому ніяк не сприяє. Як відповів ваш співробітник Віктор (службовий номер телефону 0676303846) – «Це пропозиція Банку і це все, що ви повинні знати!». Я правильно розумію, що всупереч всім законим підставам і моїм правам – це позиція банка?
Все ще сповідаюся на мирне та законне вирішення моєї ситуації.
Приватбанк
Відповідь банку
7 квітня 2020, 10:17
Добрий день!
Дозвольте зауважити, що в першу чергу у своїй діяльності банк керується діючим законодавством.
Ми перевірили інформацію і бачимо, що Вам було надано відповідь на Ваші звернення через віддалені канали зв'язку.
Ми можемо продублювати відповідь. Для цього ми звернулись до Вас приватним повідомленням, щоб уточнити зручний канал отримання відповіді повторно.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladimir Ivanov 6 квітня 2020, 17:13
Відділення за адресою: Київ, вул. Мишуги, 3-В, прим. 11
Киев, возврат депо в валюте, респект банку, ниразу неподводил
Приватбанк
Відповідь банку
6 квітня 2020, 18:04
Дякуємо Вам за відгук!
Ми намагаємося надати максимально зручний сервіс, за допомогою якого наші клієнти зможуть комфортно почувати себе за будь-якої ситуації. Задоволений клієнт – це показник нашої роботи, і ми раді бачити, що зусилля, які ми докладаємо, приносять свої плоди.

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 26.650 27.250
EUR 28.850 29.700
RUB 0.3200 0.3650
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк на сьогодні

Валюта Купівля Продаж
USD 26.650 27.250
EUR 28.850 29.700
RUB 0.3200 0.3650
Всі курси банку
Реклама
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.