×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Закриття рахунку без причини
Написати коментар
Liqpay, контекстна реклама та неадекватність служби моніторингу
Суть проблеми: в службі моніторингу працює неадекват, який блокує оплати в проекті (періодично та регулярно, в мене вже 4й раз), вигадуючи вимоги, кожен раз трактуючи їх як заманеться. Я вже жалівся на нього раніше, мені дзвонив менеджер, вибачався за помилки та обіцяв виправити ситуацію. Але на жаль, стало лише гірше. Цього разу цей неадекват заблокував оплати та висунув вимоги прибрати перенаправлення на інші сайти. В мене таких перенаправлень ніколи не було. В процесі переписки виявилось, що перенаправленнями цей неадекват називає контекстну рекламу Гугл. Я відразу зрозумів, що і цього разу не вийде цивілізовано поспілкуватись з ним. Мій проект працює з Liqpay з 2019 року, контекстна реклама на сайті була завжди, вимоги до сайтів на Liqpay з того часу також не змінювались. І ось тепер в 2025 року хтось гарно погуляв на новорічних святах і вирішив, що в цьому році він забороняє контекстну рекламу Гугл, яка стоїть на 9 з 10 сайтах в мережі Інтернет. Це дуже тупо.
Шановний Liqpay. Ваш працівник займається шкідливою діяльностю, шкодить вашим клієнтам та українському бізнесу. В той час, коли в країні масово закриваються фопи, працівник державного банку не дозволяє працювати навіть тим, хто ще може та хоче. Прошу вирішити цю проблему якомога швидше, не може в однієї неадекватної людини бути настільки багато влади та впливу. Мій проект не приймає оплати вже більше 2 тижнів, клієнти обурені та тікають. Шкоди від його діяльності просто колосальна, бо моїм проектом користується кожен день декілька десятків тисяч користувачів. А податки треба платити, за новими тарифами.
Будь ласка, прийміть необхідні міри. Займіть чиюсь позицію або конкретизуйте вимоги до проектів більш чітко, якщо вони змінились. Я хочу зрозуміти чи це неадекват лише одна людина, чи це політика Приватбанку. Бо працювати так просто неможливо. Дякую.
Коментарі (1)
Небажання допомогти та непрофесіоналізм зашкалює.А може це навмисно?
Коментарі (2)
Беспредел, самоуправство сотрудников Приватбанка
17.12.24 арест с пенсионного счета снят, но уже четыре месяца невозможно получить пенсию: сотрудники постоянно выпроваживают пенсионеров на улицу во время воздушной тревоги, теперь ссылаются на какие-то технические помехи, принуждают перевыпускать карту, не позволяя снять пенсию в кассе!
Пенсионер категорически не хочет быть клиентом Привата после такого беспредела, лишившего её гарантированного Конституцией, ст. 46 пенсионного обеспечения, нет средств для жизни, для лекарств после инфаркта!
На основании чего ей отказывают в выплате всех средств в кассе, чтобы перейти на обслуживание в Укрпошту — канцелярия Приватбанка, чат-боты — молчат.
Из выписки, которую потребовали в отделении о состоянии пенсионного счёта узнали, что все средства Пенсионный фонд перечислил, но маленьким шрифтом в распечатке отдельно отмечен «кредитный лимит»! Каким боком кредитный лимит может относиться к пенсионному счёту? У пенсионера никогда не было никаких договоров с Приватбанком, кроме открытия счёта по выплате пенсии!
Состояние здоровья пенсионера близко к критическому из-за пережитого!
Коментарі (4)
Карты и транзитные счета
Коментарі (2)
Разорвали договор без предупреждения
Мне зачисляли зарплату и ребята скидывали мне на ремонт автомобилей они в один день заблокировали мне карты и разорвали отношения без каких либо предупреждений
Хотел бы и дальше пользоваться
И могу дать ответы на любой перевод средств и поступлений
Коментарі (1)
Оператор Юлія
Написати коментар
Подяка.
Написати коментар
Служби підтримки не існує
Коментарі (14)
запит нотаріуса
Перший раз 10/09/2024 року — електронною поштою — навіть отримала вхідний номер
13455195-ВБ.
Прошло два місяці — немає відповіді.
Другий раз — рекомендованим повідомленням — Відправлення № 0504098451801, яке отримано банком 28.11.2024.
Відповіді немає
Що мені ще зробити?
Коментарі (17)
чудова комунікація
Написати коментар
Доступність людини з вадами зору до банківських послуг.
Коментарі (14)
Єоселя
Коментарі (4)
Що робити
Коментарі (2)
Відхилено платіж через Western union
Коментарі (2)
Подлость по приколу
Количество отрицательных отзывов у Приватбанка просто рекордное. Так что, на один плохой отзыв больше, на один меньше …
С моей карты «Для выплат» я оплачивал только коммуналку и покупки в «Розетке» — ну никак на отмывание денег это не похоже.
На днях был кокой-то странный звонок мне, вроде как с банка. Поговорили ни о чем, девушка пожелала «Гарного дня».
Через 2 дня хотел оплатить коммуналку с кабинета, а вход в личный кабинет оказался заблокированным. Я не сталкивался с такой ситуацией и был в панике.
Почему меня не известили о блокировке?
И что я мог нарушить?
Служба поддержки, как всегда, оказалась бесполезной. И только потратив полдня и попав в ближайшее отделение, я узнал что произошло -«служба безопасности «.
Может быть это кому-то пригодится
В самый неподходящий момент карта Приват банка может не работать.
«По приколу» отключают сервисы и лень сообщить SMSкой или сообщением по Viber.
С уважением, Валентин
Коментарі (1)
Приватбанк і їхня страховка.
Зараз звернувшись за допомогою я отримав відмову у відшкодуванні. Мотивують тим що проблеми зі здоров’ям у застрахованої особи були ще до підписання договору.
Тобто, у людини був інфаркт 2020 році. На початку року агент Приватбанку пропонує відкрити страховку. Грудень 2024 року людину в тяжкому стані госпіталізують, проводять операцію. Страхова Аркс відмовляє в відшкодуванні. Навіщо тоді потрібно таке страхування?
Коментарі (11)
Прихована комісія
Коментарі (5)
Відмова в оплаті платежу більше 5000 грн.
Послугами банку не користуюся. Касир відповідає, що оплатити можна лише 5000 грн так як ідентифікувати мене не можуть, бо я не клієнт банку. На пропозицію надати документи в ДІЇ для ідентифікації теж сказали, що так ідентифікувати не можуть.
Питання, чому при НАВ’ЯЗУВАННІ ваших послуг ви мене можете ідентифікувати по документам, а при здійсненні разового платежу ні.
Коментарі (7)
Просто нема слів стосовно прийняття рішень в ПриватБанку
2018 року мільйони в гривні оплат, переказів, поповнень, знять готівки.
АЛЕ є ОДНЕ АЛЕ
маючі конфлікт з, а банком (і розірвавши відносини з ними) пишучи заяву на перерахуванн залишку 115 тис на Приват банк,
Чую від робітниці а банку
Не треба, бо вам за день там заблокують рахунок так само.
Я ЗВІСНО ВИБАЧАЮСЬ, можливо у вас там якісь домовленості, але чому ви спрівпрацюючі з клієнтом з 18 чи 17 року, розриваєте відносини, бо так зробив, а банк?
0 пояснень, 0 інформації.
Ми так вирішили.
Ні з того, ні з цього.
Вся моя родина обслуговується рахунками ФОП приват банку+ використовують термінали приват банку, також хотів відкрити і користуватись
Але кажуть
Не можете.
Це нормально? Розривати відносини бо так було з, а банком…
Коментарі (10)