×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 34.900 | 36.400 |
EUR | 36.300 | 38.800 |
RUB | 0.3450 | 0.3750 |
Всі курси банку |
Проблемы за границей
«на жаль, дистанційне обслуговування неможливе. Під час минулого звернення ви надали особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку. Будь ласка, зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку та разом зі співробітником відділення оновіть дані — це забере 5 хвилин. Закон України зобов’язує нас оновлювати інформацію. Вибачте за незручності!»
Ближайшее отделение находится в 5000 км, у меня на руках есть необходимые документы, карта банка и хорошая камера.
Написати коментар
Банк создаёт видимость работы на сайте
Написати коментар
Приват выдумывает собственные ограничения
По ссылке скриншот ответа сотрудника в чате поддержки — https://ibb.co/9ggR4vd
Нам шкода, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Наші колеги проаналізують детальніше ваш випадок та по результату вам зателефонують.
Коментарі (1)
Банк нарушает закон
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
Коментарі (3)
Наигрались уже в стабильность банковской системы?
Я так понимаю зеленых даже ядерный удар не исправит и они будут продолжать врать до последнего? :) У нас же ликвидная система, самая ликвидная во вселенной, зачем же вам скрытые запреты на снятие? :))
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (2)
Техпідтримка просто жах
Це вже не перша ситуація, коли Приват веде себе як маленька контора з декількома співробітниками.
Нам шкода, що ви відчули незручності. Наші фахівці підтримки повинні уточнювати інформацію для якнайшвидшого вирішення питань. На жаль, ви не надали даних для перевірки при ваших зверненнях.
Вашу ситуацію детально розглянуть наші колеги та по результату вам зателефонують.
Написати коментар
Не надёжный банк
Занавес!
Нам шкода, що ваша дружина зіткнулася з такою неприємною ситуацією. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій, однак для проведення оплати в інтернеті, необхідно вказати реквізити картки, які можуть бути відомі лише її власнику.
На жаль, в описаній вище ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Оскарження платежів проводиться за правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (7)
Ситуація з видачею готівки не змінилася. Приват блокує видачу в Любліні навіть 100 злотих в банкоматі
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (1)
Осторожно! Приват! ВОРУЮТ средства клиента!
Руководство их прикрывает (либо не в курсе, что эти работники вытворяют? вопрос.)
По моим документам по оспариванию операций по правилам Междунарожных платежных систем Мастеркард эти горе-«специалисты» (спецы по обману и присваиванию чужого) провели пре-арбитраж Мастеркард, получили на транз.счет возврат моих оспариваемых средств, и присвоили себе!
Эти граждане не гнушаются при этом прикрыться лживыми поводами как бы отказать клиенту. Используют несуществующие «изменения правил», «невозможность оспаривания» и какой-то мифический «Факт збою не підверджено». Какого збою? Непонятно. Да и зачем им объяснять мне-клиенту, когда на кону такие денежки. Клиент по их мнению — недоумок. А тут карман набить хочется.
В-общем, эмоции эмоциями. А факт- есть факт. СОТРУДНИКИ ПРИВАТБАНКА В ПРЕТЕНЗИОННОМ ОТДЕЛЕ — совершили ХИЩЕНИЕ ВОРОВСТВО денежных средств, надлежащие переводу клиенту (мне) по заявкам на возврат средств
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, про що вас неодноразово сповіщали наші фахівці в телефонному режимі.
Додатково, банком було сформовано та відправлено офіційну відповідь на ваш запит.
З повагою, ПриватБанк.
Коментарі (1)
Просто «кинули «на ровном месте на 1200 грн
22.05 получаю перевод на карту польского банка с карты приватбанк по курсу 6.68.Как всегда соответствует почти курсу НБУ
Вечером совершаю покупку и оплачиваю картой ПриватБанка и мне считают по курсу 7.33. Просто был в шоке.Товар не подошел и делаю возврат.Деньги были отправлены обратно в тот же день.
В итоге на карту они поступили 23.05.22 в 23.59 по курсу 6.62, при том что покупка была в злотых и курс в банке не опускался ниже 7.25(((
Обратившись в службу поддержки через приложение, оператор мне заявляет что такой курс был на момент возврата.Каким образом он стал таким, если он только рос каждый день.
Покупку мне считают почему-то рыночному курсу, а возврат делают по официальному курсу мастеркард.Очень хороший банк (((
При этом на сайте указано: если конвертируемая валюта отличная от евро и долар, то конвертация происходит в начале в эвро и потом уже эвро в злотый.
Поэтому вывожу остатки денег и буду закрывать счет с таким кидаловом.
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором для покращення якості обслуговування.
Якщо оплата в інтернеті або за кордоном — конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.
Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Так як ваш платіж здійснювався в валюті польський злотий, сума покупки конвертувалася в долар за курсом платіжної системи Visa та кошти списалися з картки по курсу ПриватБанку. Так як курс продажу валюти відрізняється від курсу купівлі — сума повернення після конвертації відповідає саме актуальному курсу купівлі валюти.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
Коментарі (15)
Здирництво за переказ коштів
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Коментарі (2)
угрожают хоть вешайся говорят в банке
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
Коментарі (1)
Послуга гарантоване повернення квитка — не працює
«Що таке послуга „Гарантоване повернення“? Це додаткова послуга до авіаквитка. У разі повернення авіаквитка з будь-якої причини до вильоту рейсу ми компенсуємо 100% вартості квитка або суму, що утримала авіакомпанія як штраф за скасування квитка за вирахуванням франшизи* 20%.»
«Що робити в разі настання страхового випадку?
Вам нічого робити не потрібно. Страхова компанія самостійно відстежує статус квитка.
Виплата відшкодування зараховується на картку після того, як перевізник встановлює відповідний статус рейсу та квитку.» — Саме це обіцяє Приватбанк
Почитавши про цей «чудовий» сервіс я доплатив за цю послугу 10% від вартості квитка.
За тиждень до вильоту захворів covid та стало зрозуміло що подорож скасовується.
Хоча банк і переконує що нічого робити не потрібно, я вирішив зробити все можливе щоб отримати компенсацію. Взяв довідку у лікаря. Оформив заявку на повернення через приват24 з детальнім описом причини, вказанням що оформлював «гарантоване повернення» і сканом довідки. Через годину прийшло повідомлення що повернення не можливо. Після цього подзвонив в банк. Оператори взагалі не могли сказати що треба робити в моєму випадку та прекидували наступного «спеціаліста з вашого питання». Третій чи четвертий спеціаліст також не знав як працює «гарантованне повернення», але сказав ща створено завку за моїм зверненням і зі мною зв’яжется спеціаліст. Після цього написав листа на електронну пошту банку, щоб допомогли з моїм питанням та зробили роз’яснення для операторів. Відповіді немає.
Пройшло 6 днів, ніхто мені так і не подзвонив. Рейс вже відбувся, ніякої автоматичної виплати я також не отримав. Знову дзвоню в банк. Нічого не змінилось, оператори так само перекидають один на одного, не розуміючи що робити. Знаходиться оператор який знає що потрідно оформити заявку на повернення! Хотя я її вже оформлював через приват24. Ну добре, давайте ще раз. Офомили, чекайте 2−3 місяці. Дивно, сайт приватбанку обіцяє автоматично після отримання інформації від авіакомпаніі, договір страхування — 5 днів, оператор 2−3 місяці. Добре, почекаю.
Пройшло 3 місяці — замість виплати прийшло повідомлення ще виплати не буде, бо заявка подана після вильоту. Хоча заявку до вильоту банк просто скасував. А повторно подати заявку оператору було неможливо, бо оператори не знають ще таке.
Такий «чудовий» сервіс. Не здивуюсь якщо ситуація з іншими страховими продуктами банку — така сама. Гроші беруть, а при настанні страхового випадку роблять все щоб клієнт не отримав інформацію що саме треба робити. А потім — сам винен, бо терміни пройшли.
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Додатково, ми проаналізуємо ваші звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Написати коментар
Не приходят смс в роуминге
Банком було відправлено смс повідомлення на ваш номер. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Фахівці в онлайн підтримці на нашому сайті можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Коментарі (3)
Не можу авторизуватися!
Я Холод Тетяна Юріївна, постійний клієнт вашого Приват банку вже багато років, не можу авторизуватися та отримати доступ до своїх коштів.
Вписую номер телефону, пароль і далі йде звичний алгоритм «дзвінок». Дзвінок відсутній і далі відкривається вікно для ввода смс. СМС НЕ ПРИХОДИТЬ.
Намагалася виконати вхід із різних пристроїв, тож справа не у девайсі. Сім-карта активована і функціонує справно.
Через події у нашій країні я знаходжуся не в Україні. Через події у нашій країні мені необхідні ці останні гроші для виживання. Чому я не маю доступу до своїх коштів? Як виправити ситуацію?
Сподіваюся на вашу лояльність та високий сервіс який не підводив протягом стількох років!
З повагою, ваш постійний клієнт!
Смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Банк також намагався зателефонувати на ваш номер та не зміг через причини, що не залежать від нас. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Дане питання з легкістю допоможуть вирішити наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку pb.ua. Фахівці можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс.
Коментарі (3)
Робота та сервіс Приватбанку шукує !!!
Відкриваю рахунок юр.особи релігіної організації. Надав документи протокол зборів, стату, опис.наказ.виписку. Через сутки банк вимагає від мене з учасників зборів 10 чоловік Інн. адресу приписки та телефони. При реєстрації даної організації даже державний реєстратор такого невимагав як банк.
В своїй діяльності ПриватБанк керується чинним законодавством та нормами НБУ.
В положенні про здійснення банками фінансового моніторингу, яке затверджено постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65, зокрема в П. 3 Додатку 7 до Положення вказано: «Банк під час встановлення/актуалізації ділових відносин з неприбутковою організацією має зрозуміти суть її діяльності, акцентуючи свою увагу на певних аспектах діяльності неприбуткової організації».
Коментарі (1)
Мошенник 4149 4991 3002 6220
4149 4991 3002 6220
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Підтримка по телефону та онлайн на сайті банку працює 24/7. Якщо при зверненні в підтримку виникли труднощі, будь ласка, надайте деталі в приватному повідомленні.
Коментарі (1)
Подскажите пожалуйста где выплаты ВПО ?
Перерахування бюджетних коштів ВПО здійснюється Мінсоцполітики АТ «Ощадбанк» щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики».
Це означає, що виплата коштів проходить в три етапи:
-подача заявки;
-формування та опрацювання реєстрів;
-виплата коштів.
Формування та опрацювання реєстрів здійснюється на боці Мінсоцполітики. Банк є отримувачем коштів і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
Коментарі (39)
Блокировка счета
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Коментарі (1)
Не приходят смс подтверждения приват 24 за границей
Всі смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Ми перевірили інформацію щодо вашого звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому і покращити якість обслуговування. За вашим зверненням в підтримку на сайті pb.ua наші колеги можуть змінити спосіб підтвердження для проведення платежу.
Коментарі (10)