Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
123ab 21 січня 2025, 21:45
Закриття рахунку без причин, і навіть якщо ви платник податків, вони закривають рахунки без жодного попередження. Дуже поганий банк, який не має кваліфікованих працівників. Вони не знають законів, у них свої закони
polir 21 січня 2025, 14:52
На жаль, в черговий раз вимушений писати відгук про жах та некомпетентність в роботі служби моніторингу Liqpay. Моя скарга номер 216164489 і ніхто зі мною досі не зв’язався.

Суть проблеми: в службі моніторингу працює неадекват, який блокує оплати в проекті (періодично та регулярно, в мене вже 4й раз), вигадуючи вимоги, кожен раз трактуючи їх як заманеться. Я вже жалівся на нього раніше, мені дзвонив менеджер, вибачався за помилки та обіцяв виправити ситуацію. Але на жаль, стало лише гірше. Цього разу цей неадекват заблокував оплати та висунув вимоги прибрати перенаправлення на інші сайти. В мене таких перенаправлень ніколи не було. В процесі переписки виявилось, що перенаправленнями цей неадекват називає контекстну рекламу Гугл. Я відразу зрозумів, що і цього разу не вийде цивілізовано поспілкуватись з ним. Мій проект працює з Liqpay з 2019 року, контекстна реклама на сайті була завжди, вимоги до сайтів на Liqpay з того часу також не змінювались. І ось тепер в 2025 року хтось гарно погуляв на новорічних святах і вирішив, що в цьому році він забороняє контекстну рекламу Гугл, яка стоїть на 9 з 10 сайтах в мережі Інтернет. Це дуже тупо.

Шановний Liqpay. Ваш працівник займається шкідливою діяльностю, шкодить вашим клієнтам та українському бізнесу. В той час, коли в країні масово закриваються фопи, працівник державного банку не дозволяє працювати навіть тим, хто ще може та хоче. Прошу вирішити цю проблему якомога швидше, не може в однієї неадекватної людини бути настільки багато влади та впливу. Мій проект не приймає оплати вже більше 2 тижнів, клієнти обурені та тікають. Шкоди від його діяльності просто колосальна, бо моїм проектом користується кожен день декілька десятків тисяч користувачів. А податки треба платити, за новими тарифами.

Будь ласка, прийміть необхідні міри. Займіть чиюсь позицію або конкретизуйте вимоги до проектів більш чітко, якщо вони змінились. Я хочу зрозуміти чи це неадекват лише одна людина, чи це політика Приватбанку. Бо працювати так просто неможливо. Дякую.
NatOlex 20 січня 2025, 15:09
Відділення за адресою: Київ, вул. Андрія Малишка, 5
Вже три місяці намагаюся вирішити особисту проблему. Працівники поставили на рельси байдужості і пинають, туди сюди. Але ця ситуація наводить на думки. Наше ОСББ знаходиться в центрі міста у Печерському районі. Минулий Голова ОСББ Терещенко С. М. та його дружина Фаррахова В. Ф. ще до війни втікли в росію, і мають вже ворожі російські паспорти. Так вони правили до вересня 24 року користуючись нашими грошима, отримуючи зарплатню, проплачуючи комунальні послуги своєї квартири, доречі через Приват. Постає питання, як так; з росії, майже три роки можна проводити операції? І чому люди, які мешкають в центрі вибрали саме Приват на Малишка 5? Нове правління вже більше трьох місяців не може налагодити нормальну роботу; зверталися на гарячу лінію, консультувалися з іншим відділенням, телефонували менеджерам саме цього відділення, зверталися через електрону пошту тощо. НЕ ДОПОМАГАЄ. Завжди намаєшся думати про людей гарно, але…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Antimelva 20 січня 2025, 15:01
Відділення за адресою: Суми, пр-т Перемоги, 111/1
14.10.24 без всяких причин, оповещений была заблокирована карта пенсионера, 86 лет. Два месяца препирательств между Приватбанком и исполнительной службой, которые ссылались друг на друга в решении вопроса, закончились письмами в министерство юстиции, ДБР, все возможные суды.
17.12.24 арест с пенсионного счета снят, но уже четыре месяца невозможно получить пенсию: сотрудники постоянно выпроваживают пенсионеров на улицу во время воздушной тревоги, теперь ссылаются на какие-то технические помехи, принуждают перевыпускать карту, не позволяя снять пенсию в кассе!
Пенсионер категорически не хочет быть клиентом Привата после такого беспредела, лишившего её гарантированного Конституцией, ст. 46 пенсионного обеспечения, нет средств для жизни, для лекарств после инфаркта!
На основании чего ей отказывают в выплате всех средств в кассе, чтобы перейти на обслуживание в Укрпошту — канцелярия Приватбанка, чат-боты — молчат.
Из выписки, которую потребовали в отделении о состоянии пенсионного счёта узнали, что все средства Пенсионный фонд перечислил, но маленьким шрифтом в распечатке отдельно отмечен «кредитный лимит»! Каким боком кредитный лимит может относиться к пенсионному счёту? У пенсионера никогда не было никаких договоров с Приватбанком, кроме открытия счёта по выплате пенсии!
Состояние здоровья пенсионера близко к критическому из-за пережитого!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Armen383 20 січня 2025, 12:10
Відділення за адресою: Київ, пр-т Голосіївський, 118-1
Добрый день. Жалоб нету вопрос такой у меня там типа долг. Но я уже в Украине не живу банк отказывается закрыть счета и все карты. Обращался в банк что мои данные есть удругого человека. Так же ситуация с другими банками. Наприклад. укрсиб банк итд. Цели безопасности надо эти чета закрыть потому что вы знаете не мало желающих есть ку упит счета для б2б продажи крипта для переводов денег от магази наркотиков и прочтицуй и дистрибуци порнографии одним словом вес дно фин мира. Не говоря о отвеания и не дай боже терроризм. По этому буду писать особую жалбу именами если потом на будет что банк закрыл все счета если есть долг пжл иди в суд. Но ещё раз у меня нету долгов например кого хрена мой банк подключен какому будку где он свой бабки гонит через мой счёт? Или ещё раз на б2б крипту покупает. Транзитные счета отделения тема. Я не живу в Украине все точка счета для моей и вашей бзпеки закрыть. Задачи оставлю вам.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Madjon 17 січня 2025, 22:04
Являюсь клиентом банка ПриватБанка
Мне зачисляли зарплату и ребята скидывали мне на ремонт автомобилей они в один день заблокировали мне карты и разорвали отношения без каких либо предупреждений
Хотел бы и дальше пользоваться
И могу дать ответы на любой перевод средств и поступлений
Viksi25 16 січня 2025, 19:22
В моєму прізвищі співробітник відділення зробив помилку, позавчора спілкувалась з одним оператором, яка сказала ні у вас все добре помилки немає. але помилка є) сьогодні ж оператор Юлія мені допомогла максимально, відправила данні, передзвонила і все виправлено! Юля умнічка! Дякую
vesato 16 січня 2025, 18:44
Дякую співробитникам Приватбанку за проведену роботу по поверненню коштів, якими заволоділи шахраї.
disco5 15 січня 2025, 20:15
«Цілодобовий» номер 3700, практично, не доступний. Можеш набирати і день, і два — ніхто не передзвонює. Чат-боти в Телеграм і Вайбері, он-лайн допомога в Приват-24 — автовідповідачі, з якими нічого неможливо вирішити, якщо твоє питання випадає з їхнього шаблону (у мене банкомат взяв гроші, а на картку не перевів). Людина залишається сам-на-сам зі своєю проблемою. Це дуже тривожно насправді. А я ще вибрала собі цей банк серед інших ((Хіба так повинно бути в цивілізованій фінансовій установі? Є якийсь контроль роботи служби підтримки? Є якісь стандарти обслуговування своїх клієнтів, які банк повинен дотримуватися? Чи давай гроші і гуляй лісом?! Державний — це ж не означає оці совдеповські методи обслуговування? Чи означає?,
NATAL21 15 січня 2025, 16:38
Я, нотаріус, двічи відправила запит щодо наявності грошових коштів після померлого громадянина.
Перший раз 10/09/2024 року — електронною поштою — навіть отримала вхідний номер
13455195-ВБ.
Прошло два місяці — немає відповіді.
Другий раз — рекомендованим повідомленням — Відправлення № 0504098451801, яке отримано банком 28.11.2024.
Відповіді немає

Що мені ще зробити?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
pole55 15 січня 2025, 12:33
уважна, тактовна комунікація.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
irinashelexan 14 січня 2025, 21:13
Сьогодні ПриватБанк черговий раз пробив дно. Як то кажуть, три в одному: тут вам і безбар'єрність, і доступність, і не допущення дискримінації. Все згідно постанові НБУ під номером 240 (тільки навпаки).
klinok 14 січня 2025, 19:02
Держава с листопада 2024 року при оформленні держпрограми єоселя додала можливість позичальникам до 26 років вносити первоначальний внесок на рівні 10 відсотків. Чому приватбанк не виконує цю умову яку гарантувала держава?
Доброго дня!!! 12.01.2025 року приватбанк заблокував пенсійну картку моїй МАМІ (80 років). Пояснення «дивні дії з картою». Розблокувати відмовив. Потрібно відвідати відділення. В місті Охтирка одне відділення на весь район, черги займають з закінченням «комендантської години», під час повітряної тривоги відділення не працює, людей викидають на вулицю, люди стоять по 4−6 годин (втрачають свідомість), людей просто катують. Боюсь втратити рідну людину, мама цього невитримае!!! ЩО РОБИТИ
Инна Руденко 12 січня 2025, 18:22
Мій чоловік намагався надіслати кошти з банківського рахунку на мій приват через вестерн юніон. Але після перевірки докуменів мого чоловіка платіж відхили, згідно з правилами банку. Платіж був на суму 200 євро з Португалії. Не зрозуміло в чому помилка. На прохання про допомогу сказали це все Вестерн юніон. Кошти у них. В ітозі кошти повернули майже через місяць! Тому не раджу користуватися такою послугою в приваті бо можуть бути неочікувані сюрпризи
Valentin7p 12 січня 2025, 10:46
Відділення за адресою: Одеса, пр-т Добровольського, 129
Здравствуйте

Количество отрицательных отзывов у Приватбанка просто рекордное. Так что, на один плохой отзыв больше, на один меньше …

С моей карты «Для выплат» я оплачивал только коммуналку и покупки в «Розетке» — ну никак на отмывание денег это не похоже.
На днях был кокой-то странный звонок мне, вроде как с банка. Поговорили ни о чем, девушка пожелала «Гарного дня».
Через 2 дня хотел оплатить коммуналку с кабинета, а вход в личный кабинет оказался заблокированным. Я не сталкивался с такой ситуацией и был в панике.
Почему меня не известили о блокировке?
И что я мог нарушить?
Служба поддержки, как всегда, оказалась бесполезной. И только потратив полдня и попав в ближайшее отделение, я узнал что произошло -«служба безопасности «.
Может быть это кому-то пригодится
В самый неподходящий момент карта Приват банка может не работать.
«По приколу» отключают сервисы и лень сообщить SMSкой или сообщением по Viber.

С уважением, Валентин
SviatoslavH 8 січня 2025, 17:28
Близько року тому зателефонував представник Приватбанку і запропонував оформити страховку. Їхній партнер страхова компанія «Аркс». Було оформлено пакет страхування життя і здоровья.
Зараз звернувшись за допомогою я отримав відмову у відшкодуванні. Мотивують тим що проблеми зі здоров’ям у застрахованої особи були ще до підписання договору.
Тобто, у людини був інфаркт 2020 році. На початку року агент Приватбанку пропонує відкрити страховку. Грудень 2024 року людину в тяжкому стані госпіталізують, проводять операцію. Страхова Аркс відмовляє в відшкодуванні. Навіщо тоді потрібно таке страхування?
Георгій Денисенко 7 січня 2025, 22:06
Сплачував товар на prom.ua за рахунок кредитних коштів. Зазвичай банк показує, яку комісію стягує при платежі. Цього разу за комісію нічого не повідомили, а стягнули комісію мойже 900 гривень!
Звернулась до відділення банку для оплати разового платежу, відділення біля дому, оплату необхідно було здійснити терміново.
Послугами банку не користуюся. Касир відповідає, що оплатити можна лише 5000 грн так як ідентифікувати мене не можуть, бо я не клієнт банку. На пропозицію надати документи в ДІЇ для ідентифікації теж сказали, що так ідентифікувати не можуть.
Питання, чому при НАВ’ЯЗУВАННІ ваших послуг ви мене можете ідентифікувати по документам, а при здійсненні разового платежу ні.
Viacheslavvv 7 січня 2025, 11:19
Завжди ЗАІЖДИ КОРИСТУВАВСЬ І РАДИВ ТІЛЬКИ ПРИВАТ
2018 року мільйони в гривні оплат, переказів, поповнень, знять готівки.
АЛЕ є ОДНЕ АЛЕ
маючі конфлікт з, а банком (і розірвавши відносини з ними) пишучи заяву на перерахуванн залишку 115 тис на Приват банк,
Чую від робітниці а банку
Не треба, бо вам за день там заблокують рахунок так само.
Я ЗВІСНО ВИБАЧАЮСЬ, можливо у вас там якісь домовленості, але чому ви спрівпрацюючі з клієнтом з 18 чи 17 року, розриваєте відносини, бо так зробив, а банк?
0 пояснень, 0 інформації.
Ми так вирішили.
Ні з того, ні з цього.
Вся моя родина обслуговується рахунками ФОП приват банку+ використовують термінали приват банку, також хотів відкрити і користуватись
Але кажуть
Не можете.
Це нормально? Розривати відносини бо так було з, а банком…
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.