Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
перевіряється
Rollo88 26 травня 2022, 0:57
Нахожусь в стране, где не работает роуминг мобильного оператора, к которому принадлежит мой финансовый номер. Попробовал через чат со специалистами изменить номер на другого оператора. Не получилось с нескольких попыток пройти фото верификацию — то браузер не тот, то камера плохая и т. п. Затем либо я где-то ошибся, либо спецы начудили, но после введения старого номера стало вылазить:
«на жаль, дистанційне обслуговування неможливе. Під час минулого звернення ви надали особисті дані, що відрізняються від зазначених у банку. Будь ласка, зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку та разом зі співробітником відділення оновіть дані — це забере 5 хвилин. Закон України зобов’язує нас оновлювати інформацію. Вибачте за незручності!»
Ближайшее отделение находится в 5000 км, у меня на руках есть необходимые документы, карта банка и хорошая камера.
перевіряється
Роман Королев 25 травня 2022, 20:23
11.05.22 заблокировали зарплатные деньги на карте, теперь банк пишет мне в личных сообщениях, что я должен якобы написать письмо в Днепр, чтоб они мне дали официальный ответ.Тогда зачем вы здесь создаёте видимость работы? Может вы уже Банкрот давно?
Titusja 25 травня 2022, 18:01
При попытке перевести жене на польскую карту деньги оказалось, что приват придумал собственные ограничения, а именно ограничения по счету ПОЛУЧАТЕЛЯ. То есть я не могу перевести на ее карту больше 30 тысяч гривен. Поддержка говорит, что это внутреннее решение банка. Во время войны банк решил что он умнее НБУ и ему законы не писаны?
По ссылке скриншот ответа сотрудника в чате поддержки — https://ibb.co/9ggR4vd
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 19:02
Добрий вечір!
Нам шкода, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Наші колеги проаналізують детальніше ваш випадок та по результату вам зателефонують.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Роман Королев 25 травня 2022, 17:28
11.05. 2022 заблокировали счета. (Зарплатный счёт и долларовый депозитный.) Сказали, что проводится некая никому ранее не известная в природе проверка, которая длится до 15 дней. Если до, значит 14 дней. Значит сегодня должны были позвонить и сообщить о результатах проверки. Однако тишина, никто не звонит, никто ничего не проверяет. Таким образом, банк нарушает законы Украины, незаконно блокирует счета и не сообщает о причинах, и потом не проводит никакой проверки. Может вы, наконец, скажете, провели ли вы проверку, какие результаты, когда планируете разблокировать счета, позвонить мне? Может вы тогда сами будете платить с моего счета за мои коммунальные услуги, будете привозить мне за мои деньги еду? Есть у вас такие услуги?
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 18:54
Вітаємо!
У своїй діяльності банк керується виключно вимогами чинного законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, що регулюють відносини в сфері банківської діяльності.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розглянути ваш випадок.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
roler1 25 травня 2022, 16:27
Кто сейчас за рубежом и кто за последние 30 дней снимал меньше 50 000, кто-то может снять деньги? :) Расскажите. Потому что я после введения лимита не могу уже который день, хотя за 50 000 не переходил, приват морозится и рассказывает что вот вот вот сейчас, очередной срок когда все заработает сегодня 18.00

Я так понимаю зеленых даже ядерный удар не исправит и они будут продолжать врать до последнего? :) У нас же ликвидная система, самая ликвидная во вселенной, зачем же вам скрытые запреты на снятие? :))
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 17:44
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти та детальніше розібратися в ситуації.
NormanKook 25 травня 2022, 14:48
Замовляв іменну карту в січні, відслідковував як вона прийшла до відділення, а у відділені відповіли, що її немає. Сказали звертатися до підтримки. Підтримка 24/7 в укриттях, а як і відповідає, то ніхто нічого не знає і ні за що не відповідає. Задають безмежну кількість запитань з надією, що клієнт втомиться і вийде з чату.

Це вже не перша ситуація, коли Приват веде себе як маленька контора з декількома співробітниками.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 18:40
Добрий вечір!
Нам шкода, що ви відчули незручності. Наші фахівці підтримки повинні уточнювати інформацію для якнайшвидшого вирішення питань. На жаль, ви не надали даних для перевірки при ваших зверненнях.
Вашу ситуацію детально розглянуть наші колеги та по результату вам зателефонують.
Руслан Константінов 25 травня 2022, 11:28
Банк очень не надёжный, служба безопасности не работает должным образом, одним из примеров — у жены с карты когда она находилась в Молдове было украдено 15 000 гривень, при обращении в банк о возврате денежных средств был получен ответ от сотрудника банка, что деньги вернуть не могут…Вопрос, как можно держать свои деньги на карте ПРИВАТ банка если в любую минуту их могут украсть мошенники? Банку глубоко пофиг…

Занавес!
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 12:56
Добрий день!
Нам шкода, що ваша дружина зіткнулася з такою неприємною ситуацією. Нами постійно модернізуються програмні та технічні засоби, що дозволяють запобігти шахрайським діям зі сторони третіх осіб, вводиться додаткова перевірка при нетиповості операцій, однак для проведення оплати в інтернеті, необхідно вказати реквізити картки, які можуть бути відомі лише її власнику.
На жаль, в описаній вище ситуації банк обмежений у своїх можливостях. Оскарження платежів проводиться за правилами міжнародної платіжної системи, котрі діють для всіх гравців на ринку.
З повагою, ПриватБанк.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
sonor 25 травня 2022, 11:21
Ситуація з видачею готівки не змінилася. Приват блокує видачу в Любліні навіть 100 злотих в банкоматі
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:36
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
Resent965 25 травня 2022, 1:13
В этом «лучшем» банке окопались МОШЕННИКИ И ВОРЫ из претензионного отдела. УКРАЛИ (присвоили) больше 6 тысяч $.
Руководство их прикрывает (либо не в курсе, что эти работники вытворяют? вопрос.)
По моим документам по оспариванию операций по правилам Междунарожных платежных систем Мастеркард эти горе-«специалисты» (спецы по обману и присваиванию чужого) провели пре-арбитраж Мастеркард, получили на транз.счет возврат моих оспариваемых средств, и присвоили себе!
Эти граждане не гнушаются при этом прикрыться лживыми поводами как бы отказать клиенту. Используют несуществующие «изменения правил», «невозможность оспаривания» и какой-то мифический «Факт збою не підверджено». Какого збою? Непонятно. Да и зачем им объяснять мне-клиенту, когда на кону такие денежки. Клиент по их мнению — недоумок. А тут карман набить хочется.
В-общем, эмоции эмоциями. А факт- есть факт. СОТРУДНИКИ ПРИВАТБАНКА В ПРЕТЕНЗИОННОМ ОТДЕЛЕ — совершили ХИЩЕНИЕ ВОРОВСТВО денежных средств, надлежащие переводу клиенту (мне) по заявкам на возврат средств
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:31
Вітаємо!
Ми завжди на стороні наших клієнтів і подібні випадки — не є винятком, однак, на жаль, деякі операції не підлягають оскарженню, про що вас неодноразово сповіщали наші фахівці в телефонному режимі.
Додатково, банком було сформовано та відправлено офіційну відповідь на ваш запит.
З повагою, ПриватБанк.
Dimter 25 травня 2022, 1:10
Проживаю в Польше и весь апрель оплачивал картой покупки.Всегда считало по курсу мастеркард и он был равен курсу НБУ.Все было отлично
22.05 получаю перевод на карту польского банка с карты приватбанк по курсу 6.68.Как всегда соответствует почти курсу НБУ
Вечером совершаю покупку и оплачиваю картой ПриватБанка и мне считают по курсу 7.33. Просто был в шоке.Товар не подошел и делаю возврат.Деньги были отправлены обратно в тот же день.
В итоге на карту они поступили 23.05.22 в 23.59 по курсу 6.62, при том что покупка была в злотых и курс в банке не опускался ниже 7.25(((
Обратившись в службу поддержки через приложение, оператор мне заявляет что такой курс был на момент возврата.Каким образом он стал таким, если он только рос каждый день.
Покупку мне считают почему-то рыночному курсу, а возврат делают по официальному курсу мастеркард.Очень хороший банк (((
При этом на сайте указано: если конвертируемая валюта отличная от евро и долар, то конвертация происходит в начале в эвро и потом уже эвро в злотый.
Поэтому вывожу остатки денег и буду закрывать счет с таким кидаловом.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 14:24
Вітаємо!
Приносимо вибачення, що після звернення в підтримку у вас залишився неприємний осад. Ми проведемо бесіду з оператором для покращення якості обслуговування.
Якщо оплата в інтернеті або за кордоном — конвертація валют проходить автоматично, без комісій. По курсу ПриватБанку конвертація проходить тільки якщо валюта картки гривня, і покупка в валюті долар, євро.
Якщо валюта покупки інша, сума покупки конвертується, зазвичай, в долар за курсом платіжної системи (Visa або MasterCard, в залежності від картки), долар списується з картки по курсу ПриватБанку.
Так як ваш платіж здійснювався в валюті польський злотий, сума покупки конвертувалася в долар за курсом платіжної системи Visa та кошти списалися з картки по курсу ПриватБанку. Так як курс продажу валюти відрізняється від курсу купівлі — сума повернення після конвертації відповідає саме актуальному курсу купівлі валюти.
У випадку додаткових запитань — ласкаво просимо в приватні повідомлення. Будемо раді підказати.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
View 24 травня 2022, 20:44
При покупці товарів на Іherb, на кожну тисячу знято по 100грн.оплата товару 3000…300грн додатково ПриватБанк забирає куди? не засильно забагато
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 10:15
Вітаємо!
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити інформацію та детальніше розібратися в ситуації.
СЕРГЕЙ харьков 24 травня 2022, 20:39
Відділення за адресою: Харків, пр-т Перемоги, 62
звонок был в 20−40 24,02,2022 угрожают с банка какая то девица звонила и высокомерием говорила и делайте что хотите хоть вешайтесь мне все равно!!!
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 10:09
Добрий день!
Наші профільні фахівці вже проводять перевірку стосовно даної ситуації, за результатами якої вам зателефонує наш співробітник.
qscqaz 24 травня 2022, 20:19
Мав дуже неприємний досвід з Приватбанком.
«Що таке послуга „Гарантоване повернення“? Це додаткова послуга до авіаквитка. У разі повернення авіаквитка з будь-якої причини до вильоту рейсу ми компенсуємо 100% вартості квитка або суму, що утримала авіакомпанія як штраф за скасування квитка за вирахуванням франшизи* 20%.»
«Що робити в разі настання страхового випадку?
Вам нічого робити не потрібно. Страхова компанія самостійно відстежує статус квитка.
Виплата відшкодування зараховується на картку після того, як перевізник встановлює відповідний статус рейсу та квитку.» — Саме це обіцяє Приватбанк
Почитавши про цей «чудовий» сервіс я доплатив за цю послугу 10% від вартості квитка.
За тиждень до вильоту захворів covid та стало зрозуміло що подорож скасовується.
Хоча банк і переконує що нічого робити не потрібно, я вирішив зробити все можливе щоб отримати компенсацію. Взяв довідку у лікаря. Оформив заявку на повернення через приват24 з детальнім описом причини, вказанням що оформлював «гарантоване повернення» і сканом довідки. Через годину прийшло повідомлення що повернення не можливо. Після цього подзвонив в банк. Оператори взагалі не могли сказати що треба робити в моєму випадку та прекидували наступного «спеціаліста з вашого питання». Третій чи четвертий спеціаліст також не знав як працює «гарантованне повернення», але сказав ща створено завку за моїм зверненням і зі мною зв’яжется спеціаліст. Після цього написав листа на електронну пошту банку, щоб допомогли з моїм питанням та зробили роз’яснення для операторів. Відповіді немає.
Пройшло 6 днів, ніхто мені так і не подзвонив. Рейс вже відбувся, ніякої автоматичної виплати я також не отримав. Знову дзвоню в банк. Нічого не змінилось, оператори так само перекидають один на одного, не розуміючи що робити. Знаходиться оператор який знає що потрідно оформити заявку на повернення! Хотя я її вже оформлював через приват24. Ну добре, давайте ще раз. Офомили, чекайте 2−3 місяці. Дивно, сайт приватбанку обіцяє автоматично після отримання інформації від авіакомпаніі, договір страхування — 5 днів, оператор 2−3 місяці. Добре, почекаю.
Пройшло 3 місяці — замість виплати прийшло повідомлення ще виплати не буде, бо заявка подана після вильоту. Хоча заявку до вильоту банк просто скасував. А повторно подати заявку оператору було неможливо, бо оператори не знають ще таке.
Такий «чудовий» сервіс. Не здивуюсь якщо ситуація з іншими страховими продуктами банку — така сама. Гроші беруть, а при настанні страхового випадку роблять все щоб клієнт не отримав інформацію що саме треба робити. А потім — сам винен, бо терміни пройшли.
Приватбанк
Відповідь банку
25 травня 2022, 11:05
Добрий день!
Ваше питання вже в роботі у наших профільних фахівців, за результатами якого вам зателефонує наш співробітник.
Додатково, ми проаналізуємо ваші звернення в підтримку для покращення якості обслуговування.
З повагою, ПриватБанк.
Проблема вирішена
Diossrs 24 травня 2022, 19:11
В связи с происходящим в стране, вынужденно нахожусь заграницей. При попытке авторизоваться в приложении, дабы оплатить коммунальные платежи в своем родном городе, сталкиваюсь с проблемой. Не приходит смс с кодом для авторизации. С другими банками такой проблемы нет, в Монобанке и Ощаде я успешно авторизовался, СМС доставляются. Но беда в том, что деньги у меня есть только на карте Привата. При попытке сообщить о своей проблеме в чате, с меня вновь требуют смс код подтверждения, для регистрации непосредственно в чате. Что за издевательство? При попытке позвонить на номера поддержки для звонков заграницей, слушаю тишину. Время звонка идет, но ничего не озвучивается.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 20:02
Добрий вечір!
Банком було відправлено смс повідомлення на ваш номер. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Фахівці в онлайн підтримці на нашому сайті можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс. В чаті можна написати «Оператор», щоб фахівець приєднався до діалогу та допоміг у вирішенні питання.
Tatianakholod96 24 травня 2022, 15:16
Доброго дня!
Я Холод Тетяна Юріївна, постійний клієнт вашого Приват банку вже багато років, не можу авторизуватися та отримати доступ до своїх коштів.
Вписую номер телефону, пароль і далі йде звичний алгоритм «дзвінок». Дзвінок відсутній і далі відкривається вікно для ввода смс. СМС НЕ ПРИХОДИТЬ.
Намагалася виконати вхід із різних пристроїв, тож справа не у девайсі. Сім-карта активована і функціонує справно.
Через події у нашій країні я знаходжуся не в Україні. Через події у нашій країні мені необхідні ці останні гроші для виживання. Чому я не маю доступу до своїх коштів? Як виправити ситуацію?
Сподіваюся на вашу лояльність та високий сервіс який не підводив протягом стількох років!

З повагою, ваш постійний клієнт!
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 15:42
Добрий день!
Смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Банк також намагався зателефонувати на ваш номер та не зміг через причини, що не залежать від нас. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Дане питання з легкістю допоможуть вирішити наші колеги в онлайн підтримці на сайті банку pb.ua. Фахівці можуть змінити спосіб підтвердження входу в акаунт або встановити новий фінансовий номер на який ви зможете приймати дзвінки та смс.
igor009 24 травня 2022, 12:58
Робота та сервіс Приватбанку після його націоналізації бажає кращого. На сьогоднішній день таке враження що Приватбанк просто знущається над клієнтами.
Відкриваю рахунок юр.особи релігіної організації. Надав документи протокол зборів, стату, опис.наказ.виписку. Через сутки банк вимагає від мене з учасників зборів 10 чоловік Інн. адресу приписки та телефони. При реєстрації даної організації даже державний реєстратор такого невимагав як банк.
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 14:53
Добрий день!
В своїй діяльності ПриватБанк керується чинним законодавством та нормами НБУ.
В положенні про здійснення банками фінансового моніторингу, яке затверджено постановою Правління Національного банку України від 19.05.2020 № 65, зокрема в П. 3 Додатку 7 до Положення вказано: «Банк під час встановлення/актуалізації ділових відносин з неприбутковою організацією має зрозуміти суть її діяльності, акцентуючи свою увагу на певних аспектах діяльності неприбуткової організації».
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Helen221 24 травня 2022, 12:33
Разводит на аванс, потом пропадает, сомневаюсь что сможет объяснить назначения платежей которые ему приходят. Кол-центер банка не работает
4149 4991 3002 6220
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 13:55
Добрий день!
В даній ситуації, попри все бажання захистити та вберегти своїх клієнтів від шахраїв, Банк обмежений у своїх можливостях. Пошук і затримання зловмисників, разом із проведенням розслідувань за випадками шахрайства є обов'язком правоохоронних органів та згідно із законодавством, знаходяться поза юрисдикцією банку. Правоохоронці можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
Підтримка по телефону та онлайн на сайті банку працює 24/7. Якщо при зверненні в підтримку виникли труднощі, будь ласка, надайте деталі в приватному повідомленні.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Seryoga110 23 травня 2022, 20:26
ВПО было оформлено 20.04, прошло уже больше месяца, а выплаты всё ждём и ждём на карту Є Підтримка, хотя выплаты анонсировали на начала мая, банк возможно крутит нашими деньгами?
Приватбанк
Відповідь банку
24 травня 2022, 9:33
Доброго ранку!
Перерахування бюджетних коштів ВПО здійснюється Мінсоцполітики АТ «Ощадбанк» щомісяця до 3, 13 і 23 числа на підставі реєстру внутрішньо переміщених осіб для виплати допомоги, сформованого державним підприємством «Інформаційно-обчислювальний центр Міністерства соціальної політики».
Це означає, що виплата коштів проходить в три етапи:
-подача заявки;
-формування та опрацювання реєстрів;
-виплата коштів.
Формування та опрацювання реєстрів здійснюється на боці Мінсоцполітики. Банк є отримувачем коштів і здійснює зарахування на картку одразу, як тільки гроші надходять на рахунки банку.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Руслан Степовой 23 травня 2022, 10:54
Відділення за адресою: Київ, вул. Гарматна, 16/85
Заблокировали счёт с деньгами, без возможсти снять деньги, на 180 дней без объяснений причины, худший банк в Украине, не вздумайте хранить деньги в этом банке
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 11:24
Добрий день!
Ми звернулись в приватному повідомленні, щоб уточнити ваші контакти та перевірити інформацію.
Мінфін
Відповідь адміністратора
25 травня 2022, 19:12
Отзыв не засчитан (на 25.05.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка / данной компании.
Dolgareva2021 23 травня 2022, 0:45
Уважаемый приват банка когда вы разберётесь с проблемой смс оповещения людей за границей. Раньше можно было переслать деньги с приложения с помощью запрашиваемого пинкода теперь только звонок и смс, но вот задача в роуминге они не приходят!!! В онлайн чате эту проблему решать бесполезно. Огромное желание больше с вами не иметь никах дел. В интернете уже очень много информации по поводу работы вашего приложения и все негативные отзывы, решать эту проблему и не собираетесь
Приватбанк
Відповідь банку
23 травня 2022, 10:30
Добрий день!
Всі смс повідомлення на ваш номер були відправлені банком. Питання доставки повідомлення лежить на мобільному операторі. Ви можете перевірити чи увімкнена доставка повідомлень і прийом дзвінків у роумінгу на ваш номер або звернутись до оператора мобільного зв'язку для уточнення.
Ми перевірили інформацію щодо вашого звернення в підтримку та проведемо роботу з фахівцями, щоб уникнути подібної ситуації в майбутньому і покращити якість обслуговування. За вашим зверненням в підтримку на сайті pb.ua наші колеги можуть змінити спосіб підтвердження для проведення платежу.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
USD 34.900 36.400
EUR 36.300 38.800
RUB 0.3450 0.3750
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
USD 34.900 36.400
EUR 36.300 38.800
RUB 0.3450 0.3750
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.