Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
Приватбанк поставив в торгових точках свої еквайринги, але для роботи на них постійно не видає касову стрічку. Керівник відділення агресивно відповідає, що їх у них не має, щоб ми за власні кошти купляли її самі. При цьому декларують мільярдні прибутки, а к асової стрічки для своїх терміналів купити не можуть. На скарги не реагують.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2024, 11:05
Вітаємо. У разі користування додатковим сервісом ПРРО як власної, так і зовнішньої розробки, встановленим на POS-термінал, витратні матеріали банком в т.ч термапапір не надаються банком згідно з п. 3.6.1.2.1.1 Умов та Правил.
У іншому випадку (якщо термінал не приєднаний до ПРРО) можливо здійснити замовлення стрічки для терміналу, наведеними нижче каналами для подачі заявки:
— дзвінок до цілодобової служби підтримки на номер 3700 (потрібно повідомити оператору мерчант термінала);
— формування заявки шляхом вибору сервісного меню в POS-терміналі (потрібно ввести в терміналі контактний номер ТСП з кодом міста/моб. оператора);
— SMS на номер 10060 із текстом pos+s*******,
де s******* – мерчант термінала, що зазначено в чеку та на терміналі.
Вартість SMS – згідно з тарифами оператора;
— зателефонувати за прямим номером 0800500030 — лінія підтримки пос-терміналів.
sul0021 27 квітня 2024, 1:22
Доброго дня. Виводив кошти після закриття рахунку, ходив у відділення, сидів там 2 години майже, поставили на вивід. На балансі було 22439 грн, мені вивели лише 19564 грн. Як на комісію — завелика 2875 грн. На моє прохання надати виписку за рахунками, менеджер сказав що не має доступу. Я хочу отримати виписки за моїми рахунками. І хочу щоб мені вивели всю суму.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2024, 10:42
Вітаємо.
На жаль, за даними вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити деталі та допомогти розібратися в ситуації.
Марина Самойлова 26 квітня 2024, 22:01
Відділення за адресою: Київ, пр-т Лісовий, 23
26.04.2024 пополняла карту в терминале г. КИЕВ Лесной пр. 14. Без наличия карты по номеру. В 12.12 был звонок с номера +380542710793 и банкомат просил ввести три последние цифры. После чего я положила 2000. Грн и банкомат написал, что принято 4 купюры пр 500 грн. Потом кнопка зеленого цвета Подтвердить. А вечером когда зашла в приложение увидела, что денег нет. Разволновалась и начала звонить 3700, оператор сказал, что такого адреса нет какя говорю и я пошла пешком позно вечером чтобы сказать номер банкомата. Мне сказали, что заявка создана, что сбоя в работе банкомата не обнаружено и жлать инкасации, чтобы выявить излишки. Я плакала и просила проверить, но номеру и времени который мне звонил из Привата, после чего мой номер был заблокирован и я не смогла дозвонится до орератора Приватбанк, мне было рекомендовано обращатся в чат. Позвонила в полицию, сказали писать заявление про шахрайські дії.
Приватбанк
Відповідь банку
27 квітня 2024, 10:25
Добрий день. Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
На даний момент заявка на повернення коштів в роботі. Очікується проведення та звірка результатів інкасації, що дозволить нам впевнитись в тому, що кошти були внесені в даний пристрій та визначити їх суму. Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти. За результатом обробки заявки ми додатково вас повідомимо.
koshka83 26 квітня 2024, 17:00
Приємно була здивована пропозицією банку щодо акції кешбек за комунальні послуги 3%. Пройшла реєстрацію, оплатила кілька послуг на загальну суму 2000 грн, кешбек успішно був нарахований. На наступний день вирішила сплатити за газ Нафтогазу 9830 грн, пересвідчилась що комісія 1 грн, підтвердила оплату. Заходжу у виписку і не вірю своїм очам. Снято с картки 10125.93 грн, кешбек не нарахований. Пишу у підтримку і отримую відповідь що десь у них сайті вказано що при оплаті комунальних послуг у сумі вище 10000 грн стягується комісія 3%. Питання 1. Чому про це я не була повідомлена перед підтвердженням оплати? Питання 2. Чому у виписці по карті не відображено що я оплатила комісію 295.93 грн, натомість пише й надалі що комісія 1 грн. Питання 3. Чому не нарахований кешбек якщо я оплачувала і підтверджувала оплату 9830 грн + 1 грн комісії і не була проінформована що сплачую більше 10 000 грн.
Прошу представника вникнути в цей кейс і погодитися з тим, що в даній ситуації дії банку несуть мету ввести клієнта в оману і є несправедливими. Номер звернення 124494802.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 18:32
Вітаємо.
Вибачте за створені незручності. Наші спеціалісти вже перевіряють інформацію та розбираються в ситуації, за результатами розгляду якої з вами додатково зв'яжуться.
Антон Ten 26 квітня 2024, 13:52
Хотів скористатись своїм правом отримати кредит по програмі «ЄОселя». Звернувся в на своє горе в приватбанк.
Подав я заявку в Дії, отримав попередню позитивну відповідь зі мною зв’язався представник банку, розказав всі мої дії. Пояснив що, для початку потрібно знайти нерухомість, яка б мене цікавила. Цей процес у мене зайняв тиждень. Я знову зв’язався з представником і тут почалося. Нам потрібно було розрахувати чи зможуть мені видати кредит чи ні. З мене виписки з БР оскільки я ПП, і дані по нерухомості з них суми. Цей процес тривав вічність, виписки і дані я підготував за 15 хв, але зустріч з представником банку зайняла тиждень. Я дзвонив до нього кожног дня. І постійно чув я в нотаріуса передзвони в 15:00, в 15:00 казав сьогодні вже ні подзвони завтра, завтра сказав подзвонити в понеділок, в понеділок сказав набери мене зранку я введу дані по телефону. В кінцевому результаті дані по телефону не ввелися сказали приїхати після дзвінка в даний момент. Все мотивувалось тим що даний працівник один працює по єОселі на всю область.
Після заповнення моєї заявки мені погодили кредит, але з авансовим платижем 40%, тільки через те, що рахунок мого ПП відкритий не в приватбанку, і банк не може контролювати підприємницьку діяльність!!!
А що саме цікавіше, згаяний мною час на даний процес, дав свій результат. Квартира продана!!! Но не мені.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 14:36
Вітаємо.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Петр Гребенюк 26 квітня 2024, 12:33
Відділення за адресою: Вінниця, вул. Пирогова, 29
Добрый день всем! 23 апреля текущего года посетил отделение приват банка в г. Виннице по улице Пирогова напротив больницы (номера я не увидел)по причине взимания банком комиссии за обслуживание универсальной картой не только в банкомате, но и в кассе этого банка. Я впервые с таким столкнулся. Два месяца до происходящего я обменял эту карту на новую. Говорю — мне нужно закрыть эту карту. Почему? По причине моего желания и прошу дать мне справку о закрытия счета и выписку движения денег. В ответ- это стоит 100 грн. Хорошо, показываем договор с моей подписью и пункт о оплате этих услуг. Я не буду показывать и дальше — Вас обслуживать! Спрашиваю фамилию и говорю буду жаловаться. В ответ ни фамилии и жалуйтесь! Переходим к менеджеру. Все сначала- почему? В конце беседы объяснил! Мы не можем Вам дать справку о закрытию счета и выписку можем только на эл. почту. Даю адрес почты. Открываю в телефоне этих документов нет. Говорит:, Видно сбой слабый интернет у меня много работы с клиентам посидите подождите". А я кто? я не встану пока все не получу всех документов!!! Минут 10−15 работала. Получил на почту, а если у клиента нет почтового ящика и он не дружит с интернетом и кнопочный телефон? Спрашиваю у менеджера фамилию клерка отказавшей мне в обслуживании. говорит и оказалось она не знает фамилии своих подчиненных! Звоню на горячую линию, подаю жалобу и прошу уволить этого сотрудника и менеджеру выговор за обман клиента. В разговоре оператор попросил зайти в отделении и описать мне клерка, так как по фамилии такая не работает. Лицо у неё было господа читатели Вы даже представить не можете. Оператор горячей линии принял заявление и сказал, что мне будет прислан ответ на моё заявление в течении двух дней. Пришло. За эту особь извинились! Но мне от этого легче не стало. Я написал ответ на это письмо и повторил свое пожелание. оказывается письма пишутся автоматически. Потом был компьютерный звонок об обслуживании от одного до пяти- естественно единица. И сегодня (26.04.2024) мне уже звонит представитель банка и говорит, что с сотрудником проведена беседа и за неё банк приносит извинения. Но как ранее я говорил, я уже потребовал увольнения этого сотрудника по причине неуважения в моем лице всех клиентов и особенно пенсионеров. А руководство пусть дальше проводят беседы!
P. S. Выводы сам напрашиваются! Всем нам мирного неба и спокойствия!
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 14:14
Вітаємо.
Було проведено розбір Вашого зауваження з приводу обслуговування у відділенні ПриватБанку, приносимо Вам щирі вибачення за інцидент, з яким Вам довелося зіткнутися. Також додатково інформуємо, що згідно з тарифами банку, які розміщені на сайті банку https://privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna, надання довідки/виписки за карткою «Універсальна» у відділенні банку за будь-який період коштує 100 грн. У Приват24 Ви можете замовити довідку безкоштовно. Ми вважаємо чудове обслуговування клієнтів своєю ключовою метою і докладемо всіх зусиль, щоб надалі співпраця з Банком залишала у Вас тільки позитивні враження. З повагою, команда ПриватБанку!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
RussellUA 26 квітня 2024, 7:24
Вчора отримав заробітню плату від військової частини і хотів відкрити вклад Слава Героям, але ПриватБанк вирішив, що цей вклад можуть відкрити військовослужбовці з зарплатним проектом, який в мене є. Склали заявку, номер заявки — 124205423, яку розглянуть протягом 48 годин при тому, я втрачаю можливість накопичувати відсотки вже сьогодні. Банк, який пропонує депозит, який неможливо відкрити і це при наявності зарплатного проекту і заробітної плати від військової частини.
Приватбанк
Відповідь банку
26 квітня 2024, 9:38
Вітаємо.
Відповідальні фахівці займаються питанням. За результатами обробки заявки з Вами обов'язково зв'яжеться співробітник і повідомить всю інформацію.
Ми зацікавлені у якнайшвидшому вирішенні Вашого питання і сподіваємося на Ваше розуміння. Вибачте за створені незручності!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Buhaiova23 25 квітня 2024, 6:51
Нещодавно відвідувала відділення, оплачувала комунальні послуги. Допомогла привітна дівчина спеціаліст Юліана, щиро вдячна банку за таких працівників, оцінка однозначно 5/5!
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 9:40
Вітаємо.
Дякуємо за відгук. Ваше задоволення – це саме те, чого ми прагнемо.
MaksymFolk 25 квітня 2024, 1:54
Чарджбек заявка 2338984. Коротко, відомий зарубіжний торговий майданчик прислав мені не той товар, що замовляв. Оплата була з доларової карти віза.
Ця заявка була створена більше року назад, а саме в лютому 2023р. Я одразу надав всі докази та пояснення ситуації. І тут почалося саме цікаве. Працівники відділу чарджбек два рази закривають заявку, наче я їм нічого не відправив, хоча дублював листи 4 рази. Всі листи, що відправляю на їхню почту chargeback@privatbank.ua — ігноруються. Достукатися до них можна тільки через скаргу самого банку. І кожен раз банк вибачається, що більше таке не повториться, що це некомпетентність їх співробітників і будуть притягнуті до відповідальності (якої?).
Заявка в роботі. Все починаєтсья по новому, ніхто не відповідає на мої листи, не відомо коли повернуть гроші і т.д. Останній статус в заявці від 03.08.2023
«Вашу заявку на повернення коштів прийнято в роботу. Банк, в якому проходила операція, зобов’язаний буде відповісти на наш запит. Зазвичай це відбувається протягом 45−120 днів. За результатами надішлемо вам SMS.»

25.04.2024 гроші не повернуті.

Приватбанку начхати на міжнародні правила Visa. Всі сроки та процедура Chargeback були порушені цим банком.
https://privatbank.ua/refund/2338984#refund_table
Приватбанк
Відповідь банку
25 квітня 2024, 9:32
Вітаємо.
На жаль, за заявкою на проведення претензійної роботи № 2338984 отримано відмову. Справу програно, повторному оскарженню заявка не підлягає. У разі якщо зі сторони торгової точки відбулося шахрайство, рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Anatoii 24 квітня 2024, 15:45
Добрый день, я оформил страховку через ПриватБанк, платил и тут у меня случился вывих фаланги, я обратился в страховою через ПриватБанк, и мне отказали поддержка ПриватБанка, говорит мы помочь ничем не можем мы лишь посредник, а ничего что страховая нарушает договор
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2024, 16:09
Вітаємо.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас, як клієнта Банку. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.
Assassin 23 квітня 2024, 21:18
Звернулася в ТСЦ МВС № 1249 з питання перереєстрації транспортного засобу на підставі договору фінансового лізингу Було відмовлено з причини-власник транспортного засобу АТ К Б Приватбанк знаходиться в Єдиному реєстрі боржників
Приватбанк відповіді на це питання не дає.Виглядає це наступним образом-машина викуплена але вона остається в власності Приватбанка. Так може Приватбанк повинен повернути все сплачене з відсотками? І головне коли надавали всі документи на переоформлення даже не «заікнулися» що зараз по таким авто така проблєма.Не рекомендую мати фінансові стосунки з цим банком.
Приватбанк
Відповідь банку
24 квітня 2024, 9:12
Вітаємо.
Акціонерне товариство комерційний банк «ПриватБанк» приносить свої вибачення за тимчасові незручності. Запевняємо, що Банк докладає всіх зусиль для щонайскорішого вирішення даного питання. Повідомляємо, що Ви і надалі маєте можливість вільно користуватися набутим /набутими за договором/договорами фінансового лізингу транспортним засобом / транспортними засобами. Ми щиро вдячні за Ваше терпіння та розуміння.
Yuliia Zu 23 квітня 2024, 10:05
Взяла авто у лізінг у Приват Банку, через 2,5 роки повність погасила лізінг (завчасно).
Сьогодні була у сервісному центрі МВС, де мені повідомили, що переоформлення автомобіля Приват Банку неможливо, що майно Приват банку арештоване, та не може бути відчуджене.
Коли я запросила всі документи для сервісного центру МВС, мене не повідомили, про те, що, банк під арештом. І найжахливіше, те, що я не можу виїхати за кордон, тому що, Приват Банк відмовляє мені, в довідці, про те, що він дозволяє вивезти (ВЖЕ МОЄ АВТО) на три місяці за кордон.
Я в шоці, через те, що за моє сумлінне виконання умов договору і за сплачення по лізингу навіть, у перші місяці повномаштабної війни, я тепер знаходжусь у безвіхідному становищі.
Я у жодному разі НЕ РЕКОМЕНДУЮ брати авто у лізінг у Приват Банку!!!
Приватбанк
Відповідь банку
23 квітня 2024, 11:44
Вітаємо. Вже звернулись до вас в особисті повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти вирішити питання.
Світлана Черненко 22 квітня 2024, 13:30
Як таке можливо? При любій операції чи авторизації банк завжди телефонує і запитує, а тут жодних дій з боку банку, тим більше, що на електронну адресу надійшло повідомлення про нетиповий вхід в приват24, але вже після піднятого кредитного ліміту і зняття коштів в 1.09 ночі… Як це можливо змінити фінансовий номер без погодження з власником? Люди, що це робиться?
Відповідь приватбанку мені: «Встановлено, що переказ коштів з карток був здійснений шляхом створення платежу в системі дистанційного обслуговування клієнтів Internet Banking Приват24 (далі — Приват24).
Вхід в Приват24 був здійснений під Вашою авторизацією. При даній процедурі клієнт вводить
свої ім'я користувача і пароль та входить у Приват24, створює необхідний платіж, вводить
тільки йому відомий ключ доступу і після цього до Банку надходить платіжне доручення,
відповідно до якого Банк здійснює переказ коштів.
Списання коштів стороннім інтернет ресурсом проводиться після введення номеру карти,
CVV-коду, терміну дії.
Вказані дії можливо було здійснити лише за допомогою використання Вашого фінансового
телефону та іншої особистої інформації.» Як могла служба безпеки банку пропустити таке і ці 167 операцій??? Це просто нонсенс! В такій ситуації може опинитися люба людина, але ніякого захисту немає…А служба фінмоніторингу куда дивиться? В цій країні все дозволено, на жаль, немає ніяких гарантій, що ваші кошти будуть цілими…і вам не підвищать просто так шалений кредитний ліміт без вашого відому та вашої згоди і не відкриють нових карток на ваші ПІБ!!!
Приватбанк
Відповідь банку
22 квітня 2024, 15:01
Добрий день. Нам дуже прикро, що з вами виникла така ситуація. За результатом перевірки бачимо, що за вашою справою здійснено детальний аналіз і вам надали актуальну інформацію за результатом розгляду. Радимо звернутися з заявою до правоохоронних органів, які можуть отримати за оформленим, відповідно до чинного законодавства, запитом всю необхідну інформацію.
userhome 21 квітня 2024, 16:36
Оплата комунальних послуг реалізовано не якісно.
Показники лічильника не приймаються як зазначено — записати показання у відповідній графі платіжного повідомлення при оплаті у банківських установах.
А банк блокує передачу показників лічильника.

Заповнення призначення платежу не відповідає вимогам НБУ — Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 41. Платник заповнює реквізит «Призначення платежу» платіжної інструкції так, щоб надавати отримувачу коштів повну інформацію про платіж та документи, на підставі яких здійснюється платіжна операція. Повноту інформації визначає платник з урахуванням вимог законодавства України. Надавач платіжних послуг платника перевіряє заповнення цього реквізиту на відповідність вимогам, викладеним у пункті 41 розділу II цієї Інструкції, лише за зовнішніми ознаками.
А банк взагалі блокує внесення призначення платежу.
Приватбанк установиив МАКСИМАЛЬНУ кількість символів в Призначенні платежу 140, а потрібно 3×140 = 420 згідно ISO 20022.

Отплат по ревізитам також не відповідає вимогам НБУ. Постанова НБУ 29.07.2022 № 163 п. 58. Надавач платіжних послуг отримувача перевіряє в платіжній інструкції заповнення реквізитів отримувача, визначених у підпунктах 7, 8 пункту 37 розділу II цієї Інструкції, та підпис отримувача на відповідність вимогам додатка до цієї Інструкції. Перевіряємо електронний підпис Платника електронної платіжної інструкції від приватбанку — НЕМАЄ, електронний підпис банку не відповідає візуалізаціїї платіжної інструкції.
Аналогічно для виписки з особового рахунку — немає відповідної ЕЦП, не всі обовязкові реквізити.

Як так приватбанк ??? А в інших банках виконують вимоги НБУ.
Приватбанк
Відповідь банку
21 квітня 2024, 19:26
Вітаємо.
Вже перевіряємо, чим можемо зарадити в цій ситуації. За результатом додатково з вами зв`яжемось.
Костянтин Вездецький 19 квітня 2024, 17:16
Відділення за адресою: Київ, вул. Солом'янська, 33
Користуюсь послугами ПриватБанку з 2013 року: оплата комунальних послуг, поповнення інтернету та мобільного зв’язку, платежі тощо виключно з Приват24! Навіть пам’ятаю номер своєї першої пластикової картки, відкриту у Приват24 — 5168********0643! Дякую Привату за якісну довготривалу співпрацю!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 18:09
Добрий день! Ваш відгук – це найцінніша нагорода та мотивація для нас. Дякуємо, що ви з нами!
Janaqua91 19 квітня 2024, 14:24
Живу заграницей. Отправила маме кроссовки, не подошли, решила продать на олх, купили, отправили деньги, сказали что нужно подтвердить позвонить в Приват. Позвонила после чего Приват банк заблокировал счета…я в шоке, позвонить никуда не могу! Зайти в приложение не могу! Что это за обслуживание такое?! Попросила родителей пойти в отделение выяснить что можно сделать, соврали! Сказали что я могу через сайт связаться! А я никак не могу связаться, потому что мой номер телефона не зарегистрирован после блокировки! И что мне теперь делать? Я не могу бросить свою работу чтобы явиться в отделение банка и подтвердить что это действительно я! Это просто кошмар какой-то!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 15:52
Добрий день. В зазначеній ситуації для підтвердження фінансового номера телефону, ви можете звернутись в наш чат на сайті банку pb.ua/chat, де наші колеги працюють для вас 24/7 і радо допоможуть вирішити питання.
Для цього потрібна наявність:
— веб-камери;
— українського або закордонного паспорта.
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Дмитро Лазоренко 18 квітня 2024, 23:38
Дали кредит готівкою 14.03.2024 25600грн, взяв з них 15000, ліміт став 0 грн,01.04.2024погосив його повністю, ліміт 0 досі на 19.04.2024, хочу знову кредит, не дають, кажуть в Приваті, гами управляє Штучний Інтелект, ми не в змозі, хоча гаприелад монобанк їм не користується, дають за згодою думаю СБ, короче до війни приватом не користувався і Слава Богу! Такого відношення нема в інших банках, розумію, коли банк державний, то це халепа! Борги погашаю, кредити та оплату частинами виплатив,«Дякую Вам"
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 9:53
Вітаємо. Ліміти за послугою «Кредит готівкою» переглядаються банком онлайн щодня.
Хотіли б звернути Вашу увагу, що рішення про встановлення ліміту приймається в індивідуальному порядку і залежить від певних факторів, таких як:
— позитивна кредитна історія,
— рівень підтверджених доходів,
— відсутність раніше прострочених кредитів.
Спасибі за розуміння!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
and95266551 18 квітня 2024, 20:38
Ввічливе обслуговування, компетентні співробітники! Хороші умови і висока якість роботи банку!
Приватбанк
Відповідь банку
19 квітня 2024, 9:21
Добрий день. Наші співробітники будуть вдячні, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
innapcholko 18 квітня 2024, 13:25
Хто може брати участь в акції?
Клієнти з ІПН віком від 18 років, які мають картку «Універсальна"/«Універсальна Gold» від ПриватБанку та придбали товар за послугою «Оплата частинами».

Як узяти участь в акції?
1. Підтвердьте участь в акції будь-яким способом:
— за пропозицією, що надійшла в Приват24, на e-mail або у Viber;
— під час дзвінка від співробітника банку;
— на сторінці акції.
2. Придбайте товар за послугою «Оплата частинами».
3. Оплачуйте будь-які покупки кредитними коштами картки «Універсальна»/«Універсальна Gold».

Яка винагорода чекає на учасників акції?
Кешбек 3% на 3 місяці за будь-які купівлі кредитними коштами картки «Універсальна»/«Універсальна Gold», але не більше ніж 300 грн на місяць з урахуванням ПДФО. Кешбек не нараховується на платежі за «Оплатою частинами».

Клиент должен оплатить за что-то при помощи услуги «Оплатою частинами», чтобы получить кешбек — но также по этой услуге «Оплатою частинами» кешбек не начисляют!:?:?:???
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 14:46
Добрий день. Ми написали вам в особисті повідомлення, щоб уточнити ваші контактні дані та допомогти розібратись в причині по якій не нарахований кешбек.
Моя мама 60річна інвалід стала жертвою шахрайства. Шахраї списали з її карти більше 30 тисяч кредитних коштів та 6 тисяч збережень пенсії. При цьому повідомити такій літній жіночці приват про шахрайство досить важко, проходячи через всі їх розумні роботи, які навіть на слово шахрайство не реагують зєднанням з оператором, а змушують і далі проходити через опитувальник на 10 питань. Проблема в самомоу алгоритмі банку, і фрод системі. Людина яка ніколи не користується інтернет банкінгом в один момент робить платіж на 40 тис гривень включно з кредитними коштами і при цьому фрод система його не блокує. І взагалі дико людині з інвалідністю ставити кредитний ліміт в 30+ тис гривень, якого вона не просила, ба більше, просила в відділенні його не ставити, де його не ставили, але все ж після якогось часу встановили. Порадьте як діяти далі. Банк не захистив від шахрайства ні кредитні кошти ні власні. Чи зобовязана вона зараз гасити той кредитний ліміт, чи можна притягнути банк за бездіяльність до відповідальності?
Я, її син, знаходжусь досить далеко від неї, і навіть дозвонившись на підтримку привату, не отримав жодної допомоги в вирішенні її проблеми. У нас зайняло 5 годин щоб заповнити заяву в кіберполіцію, хотя виведення коштів могли заблокувати приватбанком за 5 хв, так як вона моментально після списання подзвонила в службу підтримки.
Приватбанк
Відповідь банку
18 квітня 2024, 11:27
Добрий день. Шкодуємо, що вашій мамі довелося зіткнутися з такою ситуацією.
На жаль, за інформацією, вказаною у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вашу маму. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити контактні дані та допомогти розібратися в ситуації.

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝
На сторінці ви можете ознайомитись з відгуками про Приватбанк, а також залишити коментар про свій досвід співпраці з банком. Відгуки клієнтів, допоможуть вам вирішити, в якому банку краще розмістити депозит, взяти кредит готівкою, відкрити рахунок або просто обміняти валюту. Якщо банки не дають вам кредит, візьміть позику онлайн в мікрофінансових організаціях України.