Відділення Ощадбанку: Дніпро, вул. Титова, 29
Адреса:
Дніпро, вул. Титова, 29
Телефон:
+38 (056) 722-08-36
Час роботи:
відділення тимчасово не працює
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
sergiychorniy
6 грудня 2021, 9:56
У відділені відмовили дати пояснення по нарахуванню коштів на рахунок. Вимагали оригінал паспорту. Я запропонував додаток Дія, працівниця банку, дивлячись на мене звіриними очима почала розповідати, що в них немає пристрою для зчитування. Згідно прийнятого законодавства додаток Дія, З 1 вересня державні органи не матимуть права вимагати паперові документи для надання послуг. То б то, в відділені проти мене було порушено законодавство, та мої права, по наданню інформації, та вирішенню винекших проблем по рахунку.
Коментарі (1)
Ответ банка
6 грудня 2021, 10:07
Доброго дня! Перепрошуємо за
можливі незручності. На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.
можливі незручності. На даний момент банк працює над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають верифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Як тільки це стане можливим, одразу проінформуємо наших клієнтів.
Пытаюсь добавить карту в программу мастекардБольше, при вводе всех данных карты, должен прийти код подтверждения (LOOKUP), но он не приходит. Поддержка банка помочь не смогла. Поддержка мастркард, сказала что смс отправляет банк, но банк помочь мне не смог (
Написати коментар
Ответ банка
22 листопада 2021, 11:08
Доброго дня. Для уточнення інформації написали вам в особисті повідомлення. Перегляньте, будь ласка.
Жалоба касательно кассира Ощадбанка на Титова,29 Харланова Надежда Анатольевна- грубит всем клиентам (бабушкам, дедушкам… в том числе мне) Показывает свое недовольство в том что к ней обращаются. Бурмочит под нос себе как ей надоело там работать выражаясь не цензурной речью. Это не приятно стоять слушать. Швыряет квитанции, сдачу. Ведет себя очень озлобна. Так не должен себя вести сотрудник банка. Прошу принять меры! Данному человеку запрещено работать с людьми! За ранее спасибо!
Написати коментар
Ответ банка
16 квітня 2019, 14:21
Добрый день. Позвольте принести извинения за некорректное поведение сотрудника.
Каждый клиент должен получить качественное, компетентное и вежливое обслуживание. С этой целью регулярно проводим необходимые мероприятия по повышению уровня профессионализма сотрудников.
Благодарим вас за сигнал! Проверим информацию и примем нужные меры.
Каждый клиент должен получить качественное, компетентное и вежливое обслуживание. С этой целью регулярно проводим необходимые мероприятия по повышению уровня профессионализма сотрудников.
Благодарим вас за сигнал! Проверим информацию и примем нужные меры.