Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

Відділення Ощадбанк: вул. Харківське шосе, 21/6, Київ

Адреса:
Київ, вул. Харківське шосе, 21/6
Телефон:
+38 (044) 566-21-84, +38 (044) 567-57-63
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
17 січня 2025, 17:31
Пару днів тому звернулася на відділення за адресою Харківське шосе 21/6 для відкриття рахунку, мене зустріла дуже привітна дівчина Олена-адміністратор, виявила мою потребу та попросила зачекати. Поки я очікувала до мене підійшла якась жінка в куртці та сигаретним пристроєм та почала питати чи мною вже займаються, я спочатку не зрозуміла що відбувається так як мою потребу вже виявили та я очікую, потім як я дізналася це була керуюча (імʼя не знаю) але хочу попросити звернути на це увагу так як це несе не професіоналізм з її сторони, а тільки погіршує стан цього відділення
Коментарі (3)
1
13 січня 2025, 12:03
Негативні відносини з даним банком в мене, на превеликий жаль, виникають не вперше. Спочатку свого часу було довге отримання картки Киянина з нав’язуванням кредитної карти. Сьогодні ж 13.01.2025 о 09.00 по вул. Харківське шосе, 21/6 в м.Києві мені знову довелося звернутися до працівників даного банку з метою отримання інформації по програмі «Національний кешбек» та закриття віртуальної картки, що відкривалася для програми Національного кешбеку 5433****2780.
Хочу зазначити, що мені не лише не надали достовірної інформації, а працівник банку Хоменко Олександра (зі слів інших працівників банку) повідомила, що закриття картки неможливе і якщо я не буду користуватися нею, то вона автоматично закриється через 6 місяців. Не знаючи як це сприймати, чи то як непрофесіоналізм окремих працівників установи, чи як свідому політику банку щодо своїх клієнтів, я о 09:10 зателефонував до гарячої лінії установи по телефону 0800210800, де мені підтвердили неправомірність дій працівниці відділення.
Повернувшись до відділення я попросив владнати дану ситуацію та повідомив, що буду вимушений залишити відгук на даному сайті, після чого вищезазначена пані мені нахамила та намагалася заволодіти моїми особистими речами, а саме мобільним телефоном, яким я хотів сфотографувати бейджик працівниці. Жаль, що неможливо опублікувати відео з камер банку. Воно було б гарною іллюстрацією тези чому потрібно триматися від Ощадбанку подалі.
І хоча дану ситуацію за допомогою керуючої відділення все ж було владнано, за що їй вдячний, але осад на душі щодо банку залишився.
А пані Хоменко за свої дії так і не вибачилася. Мабуть хамство, відверта брехня своїм клієнтам це політика установи під час війни.
Коментарі (4)
5
3 серпня 2023, 11:32
Приємно здивований сервісом.
Керувала процесом фронтофіса менеджер Тетяна.
Відповіла на всі питання та допомогла як найшвидше завершити процесс.
Дуже приємні враження залишилися.
Дякую.
Написати коментар
1
3 травня 2023, 16:11
03.05.2023 Отримувала картку в Ощадбанку
Адреса: КИЇВ Харківське Шосе, 21/6
Через 15 хв після отримання нової карти, дзвінок на мобільний з номера 044 364 60 20, служба безпека банків…Жіночка мала інформацію про мій візит до банку, моє ім'я та інші дані.Хотіла змінити мій пароль, тому що була заміна карти…Питання -хто з робітників банку оперативно зливає інформацію?
Номер з якого дзвонили, в гуглі вже з відгуками, що це шахраї(протягом 4 місяців є відгуки) Чому безпека Ощадбанку допускає таке …Чи комусь вигідно?
Коментарі (2)
1 не зарахована
18 квітня 2023, 21:40
Доброго дня.Моя мама оформила карту киянина, оплатила за неї 150 грн.Через місяць отримала.Вчора отримала СМС від банку що має заборгованість за карту і потрібно з’явитися до відділення.Сьогодні сходила до банку, там так і не пояснили за що борг, тільки грубіянили і лякали що якщо вона не переведе пенсію на Ощадбанк то і на далі будуть борги
Коментарі (5)
2
5 серпня 2022, 18:43
У квітні 2022 року закінчився термін дії платіжної картки. Зателефонував до контакт-центру, щоб перевипустити. Заявки у мене не прийняли, сказали
що карти зараз не перевипускають, а термін дії продовжено до серпня. Минуло 3 місяці, знову зателефонував до кол-центру. Заявки знову не прийняли.
За словами оператора, я мав подати заявку протягом місяця після закінчення терміну дії картки. А тепер повинен йти у відділення банку розбиратися. На моє заперечення, що заявка подавалася вчасно, отримав відповідь: «Нічого не знаю, що і коли ви подавали». Ось таке ставлення до своїх постійних клієнтів. У мене зараз немає можливості кілька разів ходити в банк і вистоювати величезні черги, щоб замовити перевипуск карти, а потім ще раз щоб її отримати. Ощадбанк постійно створює проблеми на рівному місці.
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
8 серпня 2022, 15:45
Добрий день. Зараз вам і не потрібно йди в банк, т.я. ми ще раз продовжили всі картки до 31.12.2022. Стосовно ж перевипуску, оператор, за бажання клієнта, звісно, мав прийняти заявку на перевипуск, хоча інформативно і міг повідомим, що це зараз не обов`язково. Перепрошуємо.
Прослухаємо консультації та проведемо роботу.
1
21 лютого 2022, 14:18
Пришла к оператору 13:37 по ул. Харьковском шосе 21/6. охранник закрыл дверь и не пускает. У них карантин. Говорит, что у них скоро обед, показывает на распечатку, повешенную на дверь. Хотя на фирменном графике, написано, что отделение работает без перерывов. Обед с 14:00—15:00. 7 человек вошло, кто они не понятно, говорит сотрудники. А где они тогда все были в рабочее время — тоже не понятно. Выходит сотрудник банка без маски в черном свитере с белыми бусинами. Говорю, почему вы без маски выходите к банкомату, она ответила, что на улице может был без маски. В этот момент два пожилх человека пытаются снять деньги. Мужчина без маски, женщина в маске. У них лимиты стоят. Сотрудница вспупает в разговор, чтоб помочь, но опять без маски. Будь он больной или она, вирус дальше будет вилять по Украине. Она предложила записаться очередь, и сказала пойти в отделение. Опять, охранник не впустил. Еще парень стоял со мной и ждал. В итоге ушел. Меня решили обслужить. Спасибо. В итоге карты мои эконом закрыли, хотя карты до 2026 года. при том счета дол и гривна открыт. дальше, мой номер оператор видит, как активный, но звоню при нем в колл центр, и система говорит, что это не мой фин номер. бред. помогите решить вопрос.
Спасибо сотруднику, который обслуживал. Я забрала 5 мин его обеда. Приятная девушка. Вопрос не решен.
Коментарі (4)
Ответ банка
Ощадбанк
21 лютого 2022, 16:39
Доброго дня! В даному відділенні справді передбачено обідню перерву. Актуальний графік роботи є на сайті: https://www.oschadbank.ua/map

Пишемо вам в приватні повідомлення для уточнення.
3
9 грудня 2021, 15:15
Батько інвалід 1-й групи.
Закінчився термін карки для виплат пенсії, картку отримувала його дружина за довіренністю.

Оримання пенсійної картки: Спроба № 1
«Якимось чином» на банк був підключений кредитний ліміт, який не дозжволяє перевипустити картку за діючою довіренністю (бо не прописано в умовах довіренності «користування кредитними коштами»)
Довіренна особа простояла годину в черзі, отримала відмову.

Ок, їдемо далі…

Отримання пенсійної картки: Спроба № 2
Плачу кошти приватномо нотаріусу у розмірі 1500 грн з виїздом додому.
ДЛЯ ТОГО ЩОБ ОТРИМАТИ ДЕРЖАВНЕ ПЕНСІЙНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ПОТРІБНО ЗАПЛАТИТИ ПРИВАТНОМО НОТАРІУСУ!!! МАРАЗМ?!
Нагадую, батько інвалід 1-ї групи, самостійно до відділення не прийде, навіть на візку чи з моєю допомогою.

Йду до відділення банку з довіренністю, своїм паспортом та копією ІПН
все би добре, але…

Працівник банку каже, що моя довіренність «неправильна» бо в ній не прописаний мій ІПН та коли виданий мій паспорт.
Працівник банку повідомляє, що я повинен пред’явити свій оригінал ІПН, а не копію (щоб відсканувати, додати в базу підтянути довіренність)

Кажу, можу додаток «ДІЯ» відкрити, тут все є! Але нікому не цікаво, треба папірець.
Тобто ОЩАДБАНК не може мене ідентифікувати?!

Кажуть бери оригінал ІПН, переробляй довіренність…

Яка інформаційна трансформація?! Яка на*рін ДІЯ чи електронний документообіг???
Такому банку не місце у 2022 році!!!
Коментарі (2)
Ответ банка
Ощадбанк
9 грудня 2021, 17:31
Доброго дня! Довірена особа у відділенні банку має надати оригінали свого паспорту та ІПН — це обов'язкова умова ідентифікації.

Стосовно «Дії», на даний момент верифікація клієнтів за допомогою додатку здійснюється лише за певними групами операцій. Ми працюємо над доопрацюванням програмних комплексів, аби проведення всіх операцій, що передбачають ідентифікацію клієнта, були можливими з використанням додатку «Дія». Перепрошуємо за можливі незручності.
3
3 листопада 2021, 14:33
Потрібно було оформити соціальну картку дитині інваліду на маму, а оформили на незрозумілого чоловіка (мама була зі своїми документами і дитиною інвалідом).Оформляла соціальну картку Рубіс Ганна Василівна, яку потрібно негайно прибрати з цього робочого місця щоб вона більше не робила такого лиха людям. Керівництво Ощад банку дуже неповажно ставиться до людей, будь ласка прийміть міри!
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
3 листопада 2021, 15:50
Доброго дня! Дякуємо вам за інформацію, ситуацію вже перевіряємо. У разі підтвердження, здійснимо всі необхідні дії для того, щоб подібні випадки не знайшли повторення в майбутньому.
3
1 листопада 2021, 11:29
В апреле этого года я решил раз и на всегда прекратить сотрудничать с этим банком.
Пришел в отделение, написал заявление, заполнил все бумаги, потратил два часа жизни и получил бумагу о том, что заявление получено и счета будут закрыты через месяц.
Облегченно выдохнул, ведь мог раз и навсегда забыть об этом учереждении.

И вот, сегодня приходит мне СМС о том, что я должен 2,70 USD комиссии по счету.

Как так и почему? Позвонил в банк — они спросили есть ли у меня карточка. Ее нет, ведь ее забрали и порезали в банке. Тогда оператор сказал, что не может мне помочь, ведь они работают только с карточными счетами. Но он подтвердил, что счет мой активен.

Как мне заставить банк закрыть счет и оставить меня в покое?
Написати коментар
Ответ банка
Ощадбанк
1 листопада 2021, 12:50
Доброго дня! Рахунок закривається з відтермінуванням в місяць для проведення остаточного розрахунку між банком та клієнтом в день білінгу.

Перевіримо ситуацію та зв'яжемося з вами. Очікуйте, будь ласка.
Сторінки: 123
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відділення та банкомати Ощадбанку в Києві 🏦 / Відділення Ощадбанк: вул. Харківське шосе, 21/6, Київ