У червні автором найкращого відгуку про банк став користувач під ніком LAnatoliy. Клієнт Приватбанку поскаржився, що через блокування рахунку не може отримати власні кошти після закінчення терміну депозиту. Автор відгуку отримає приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.
Найкращий відгук червня: як клієнт Приватбанку депозит забирав, але так і не забрав
День бабака по-приватівськи
Клієнт захотів забрати свої заощадження після закінчення терміну депозиту. У відповідь він отримав повідомлення від банку, що гроші заблоковані. Причина — фінмоніторинг. Щоб повернути гроші, потрібно надати документи про походження коштів.
«Постоял 2,5 часа в очереди, предоставил документы. На что услышал: „а у нас нет электронного оборота, и принтер у нас поломан, распечатать не можем“. Пошел в копицентр, распечатал, отстоял еще 1,5 часа в очереди при подаче документов, а оператор не может их отсканировать, потому что фотки получаются плохо», — описує ситуацію читач «Мінфіну».
Порівнюй, які ставки в інших банках, і відкривай депозит вигідно з «Бонусом від Мінфіну»
Так LAnatoliy провів у відділенні ще годину. Врешті-решт документи прийняли і він отримав смс, що походження коштів підтвердили.
«Но через некоторое время опять то же самое: средства заблокированы, предоставьте документы. И доступа к денежным средствам нет», — нарікає автор відгуку.
Читайте також: Найкращий відгук травня: як клієнт Альфа-Банку ледве не став довічним боржником
Користувач знову надав документи. Верифікація пройшла успішно. Але через деякий час — нове блокування і прохання надати документи про походження коштів.
За словами клієнта Приватбанку, він не може забрати гроші з депозиту вже тиждень, незважаючи на те, що документи надавав вже чотири рази.
Деталями «серіалу» він поділився у коментарі до відгуку. За словами користувача, він намагався зняти 11 тис. грн через банкомат. «После попытки снятия приходит смс, что заблокирована выдача, сумма 11 тыс грн. После принятия документов в отделении приходит смс — происхождение средств установлено, доступ разрешен, спасибо за сотрудничество. Затем снова смс — с блокировкой», — пише LAnatoliy.
Приватбанк показав готовність розібратися в ситуації: «На жаль, зазначених в публікації даних недостатньо, щоб ідентифікувати вас і вирішити питання. Для з'ясування ситуації ми чекаємо в особистому повідомленні ваші контактні дані», — написала служба банку. Як розвивається ситуація далі, поки що невідомо. Вирішення проблеми клієнт не підтвердив.
Читайте також: Несподівані комісії і вічний борг за погашеним кредитом: резонансні конфлікти з банками
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 89