Верховна Рада на засіданні 18 лютого розгляне законопроєкт, що пропонує надати можливість разового доступного розмитнення авто за 1000 євро. Про це на брифінгу розповів голова податкового комітету Данило Гетманцев, повідомляє Liga.net.
Максимум за 1000 євро. Рада розгляне законопроєкти щодо «євроблях» цього тижня
Хто отримає можливість
Законопроєкт стосуватиметься лише авто, ввезених на територію України до 1 січня 2021 року.
«Людина сплачує цю суму (за розмитнення), це — разова акція, і ми більше взагалі не повертаємося до цього питання», — сказав Гетманцев.
Також він додав, що розмитнення авто наразі вимагає пред'явлення відповідної документації і не виключає можливість подальшої перевірки — чи законно були вивезені ці автомобілі з Польщі, Латвії, Литви та інших європейських країн.
Читайте також: Максимум за 1000 євро. Фінкомітет рекомендує Раді схвалити законопроєкт про розмитнення «євроблях»
Заступник глави фінкомітету Олександр Ковальчук на брифінгу зазначив, що на цьому тижні буде внесено два законопроекти щодо змін до Митного і Податкового Кодекси, які змінюють підхід до розмитнення евроблях.
За його словами, автомобілів, які в'їхали в Україну до 31 грудня 2020 року і порушили митні правила, налічується близько 400 000 — 500 000 штук.
Вартість розмитнення
Ковальчук зазначив, що в середньому розмитнення буде коштувати 700−800 євро. «Це залежить від трьох показників: вік автомобіля, тип двигуна і об'єм двигуна. Тобто вартість автомобіля більше в розрахунок не береться… Ми дуже хотіли б, щоб це остаточно вирішило проблему евроблях», — сказав народний депутат.
Читайте також: Власники євроблях виявилися в пастці. Масово отримують штрафи на 170 тисяч
«Що стосується тих, хто ввозить зараз. Наша робоча група продовжить працювати з метою подолання корупційних схем, з метою наповнення бюджету та з метою зниження вартості розмитнення, але поступово, тому що бюджет постраждає і будемо мати проблеми», — пояснив нардеп і запевнив, що розмитнення в майбутньому буде дешевшати, але не відразу.
На даний момент у Верховній Раді зареєстровано два законопроєкти, які пропонують вирішити питання легалізації машин на європейських номерах. № 4643-д і № 4644-д ні в одному з них не вказано, що гранична сума становитиме 1000 євро.
Передісторія
В Україніполіція почала штрафувати власників автомобілів на іноземній реєстрації на суму 8,5 тисячі гривень.
Президент Володимир Зеленський звернувся до голови Верховної Ради Дмитра Разумкова сприяти роботі нардепів і урядовців у складі робочої групи з напрацювання законодавчих ініціатив щодо доступного розмитнення «євроблях».
В кінці 2019 року власникам «євроблях» пообіцяли чергові пільги. У квітні 2020 року в парламенті був зареєстрований законопроєкт № 3389, що передбачає зниження акцизів на ввезення «євроблях», однак цей документ Рада поки не розглянула.
На початку жовтня 2020 року, в очікуванні доступного розмитнення, власники авто на єврономерах масово почали отримувати штрафи по 170 000 грн.
Читайте також: В Україні хочуть повністю поміняти автомобільні податки. Хто заплатить за евробляхи
Коментарі - 31
и даже более — дает четкий сигнал, что если есть возможность обойти закон — нужно это делать.
паноптикум.
— яка наївність.
Дай халявщику облизати палець і він забажає відкусити руку.
А теперь неясно, зачем оставшимся бляхерам верить в очередную «разовую акцию», если можно подождать еще два годика, и будет новая «вот сейчас прям точно-точно разовая» акция с 75% скидкой. А через годик еще одна, и так до бесконечности.
Опять те же грабли. А могли ещё в 2018 принять нормальный закон, дебилы.
когда всем миром скинулись — и подарили инвесторам этого бизнес-проекта квартиры.
И стало понятно что в нашей стране власть поддатлива на слезы.
А все, кто нарушил закон — должны отвечать за это нарушение. Иначе имеем законодательно закрепленное уклонение от ответственности. Другими словами — поощряется нарушение закона, ибо ответсвенность может и не наступить. И так везде.
Хотите дешевые машины — требуйте разовую акцию, изменение законов и так далее. И только потом ввозите. Или ввозите по текущим законам.
Так они это и требуют.
C учётом цены бляхи это гораздо больше того что платят прочите «по полной».
Амеробляхи совершенно никого не беспокоят в этой теме, хотя вреда от них больше.
Где-то так, да.
=== Как на польских и литовских примерно…
Не знаю, не сравнивал. Но красные поворотники замечаю гораздо чаще и мешают они мне горздо больше, чем номера с буквами PL, LT.
А тебе наверное номера мешают, да?
К слову, сколько фирм занимающихся продажей битков из Польши есть в твоё городе? А вот в Харькове фирм занимающихся продажей американских битков наверное не меньше двух десятков, даже на моём СТО занимающемся в основном корейскими авто — и то висит банер с рекламой такой фирмы.
этот хлам уже давно должен был быть конфискован и переплавлен либо растаможен по существующим ставкам.