Мінфін - Курси валют України

Встановити
7 травня 2019, 12:54

Середня зарплата в доларах досягла рівня 2013 року. Інфографіка

Середня заробітна плата штатного працівника в Україні в березні 2019 року в доларовому еквіваленті майже досягла показника березня 2013 року і склала 10 237 грн, або 385 дол. Про це свідчать дані на сторінці урядової компанії Ukraine Now у Facebook.

Середня заробітна плата штатного працівника в Україні в березні 2019 року в доларовому еквіваленті майже досягла показника березня 2013 року і склала 10 237 грн, або 385 дол.
Фото: hvylya.net

Основні цифри

"Середня заробітна плата за березень 2019 року майже досягла показника 2013 року, коли вона становила 3212 грн і 394 дол. відповідно», - сказано в повідомленні.

Згідно з інфографікою Ukraine Now середня зарплата в Україні в доларовому еквіваленті в березні 2013 року склала 394 дол., в березні 2014 року - 278 дол., 2015 - 172 дол., 2016 - 195 дол. 2017 - 252 дол., 2018 - 318 дол.

Отримати гроші до зарплати

У повідомленні наголошується, що дані середньої зарплати по регіонах України в 2002-2019 рр. взяті зі статистики Держстату, а динаміка середньої заробітної плати за 2013-2019 роки в доларовому еквіваленті відображає середній курс в комерційних банках за відповідний період.

Так, в березні 2013 року середня зарплата становила 3212 грн при курсі 8,16; в березні 2014 року - 3415 грн, курс 12,3; в березні 2015 року - 3863 грн, курс 22,4; в березні 2016 - 4920 грн, курс 25,2; березень 2017 - 6752 грн, курс 26,8; березень 2018 - 8382 грн, курс 26,4; березень 2019 - 10237 грн, курс 26,6.


Напомним, по данным Госстата, средняя номинальная заработная плата штатного работника в Украине в марте 2019 года выросла по сравнению с мартом прошлого года на 22,1% - до 10 237 грн.

Задолженность предприятий по выплате заработной платы в Украине в марте 2019 года увеличилась по сравнению с февралем на 0,7%, и на 1 апреля этого года составила 2,46 млрд грн.
 

Коментарі - 120

+
+70
bonv
bonv
7 травня 2019, 13:03
#
Повільний але ріст зарплат.
+
+214
vlad9486
vlad9486
7 травня 2019, 13:04
#
А уровень коррупции самый низкий за всю историю наблюдений.
https://tradingeconomics.com/ukraine/corruption-index
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
7 травня 2019, 14:01
#
Приємно…
+
+57
ototo
ototo
7 травня 2019, 16:56
#
Если что это был сарказм, ваш кеп
+
+82
vlad9486
vlad9486
7 травня 2019, 17:42
#
Нет. Это не сарказм. Учите английский.
a scale of 0 (highly corrupt) to 100 (very clean)
+
0
Cez
Cez
8 травня 2019, 12:54
#
КОЛ? Капитан Очевидная Ложь?
+
+148
vlad9486
vlad9486
7 травня 2019, 17:45
#
Забавно что многие подумали что это сарказм… Люди радуются когда в Украине все плохо и плюсуют. А на самом деле они заплюсовали сообщение о том что состояние улучшается из-за нежелания прочитать пару строчек на английском.

Получился двойной сарказм.
+
+68
vlad9486
vlad9486
7 травня 2019, 17:55
#
В этом, кстати, корень проблем Украины. Очень разные цели у населения. Очень многие радуются когда Украине плохо. От этого отсутствие согласия куда идти, платить или не платить налоги и другие важные вещи.
+
+30
ototo
ototo
7 травня 2019, 19:12
#
Нет, скорее субьективное мнение у людей обратное этому индексу. Не смог Петя показать реальную борьбу с коррупцией, потому что бороться с самим собой это шизофрения. Что и показали результаты выборов.
+
+105
vlad9486
vlad9486
7 травня 2019, 19:38
#
Коррупция снижается, это факт. Субъективное мнение людей не имеет значения, они всегда обиженны и винят в своих проблемах других.

Я и не говорю что это Порошенко сделал. Скорее он попал в такую обстановку. Так происходит политическая борьба. Используешь недостатки того с кем борешься (коррупция), а когда побеждаешь, то не можешь быть таким как он (настолько же коррумпированным), потому что показал всем как побеждать таких как он. В результате от политической борьбы снижается коррупция. Важно менять президентов и вообще власть, рад что у нас это происходит.

20 лет назад Польша была где-то на уровне нынешней Украины и по коррупции и по экономике.
+
+86
jurius
jurius
8 травня 2019, 10:22
#
Субъективное мнение у украинцев лучше не спрашивать. Украинцы - народ хронических пессимистов и шаровиков.
+
+15
bonv
bonv
9 травня 2019, 11:30
#
По собі судиш песиміст?:)
+
+49
jurius
jurius
9 травня 2019, 12:03
#
По більшості українців, яких бачу кожен день і яких змушений слухати у транспорті, на вулиці та на роботі...
+
+15
Cez
Cez
8 травня 2019, 12:56
#
Субъективное мнение тех украинцев, с кем я общался, совпадает с рейтингом TI.
+
+30
vlad9486
vlad9486
8 травня 2019, 17:30
#
Рад за ваш круг общения. Без сарказма.
+
+25
AleksandrBank
AleksandrBank
7 травня 2019, 13:09
#
Рост будет замедляться, потому упор нужно делать на укреплении гривны. Потому что гривневый эквивалент вырос в 3,2. Но у нас и валюта просела в 3,3-3,5 раза
+
+72
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
7 травня 2019, 14:03
#
Укріплення гривні мало кому цікаве. Важливий стабільний курс, тоді легше планувати як державні показники, так і особисті.
+
+56
bonv
bonv
7 травня 2019, 14:09
#
Краще тримати курс на 8 і спалювати бездумно ЗВР України?
+
+95
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
7 травня 2019, 14:58
#
До чого тут спалювання ЗВР і курс по 8. В моєму повідомленні такого немає. Стабільний курс може бути не лише за рахунок інтервенцій. Якщо НБУ вчасно перерозподілятиме долар, то коливання будуть мінімальні. Бездумно спалював двічінесудимий. Крім того, відхилення в 5 % від середньої протягом року це не коливання взагалі. Я кажу про те, що укріплення до 25 навіть вже буде негативним для економіки і наповнення бюджету. Людям же це дасть тимчасову користь, але при невиконанні бюджету звернуть підвищення зарплат і пенсій і в результаті всі курсові перемоги підуть в топку.
+
+82
bonv
bonv
7 травня 2019, 15:07
#
У нас давно коливання мінімальні! Що не так? Зміцнення гривні в 1,4% за 2018 рік це значні коливання? НБУ все робить правильно. Згладжує будь-які різкі коливання.
+
0
jurius
jurius
9 травня 2019, 11:27
#
Бонв, чого ви зациклилися на критиці практик фінсованого курсу часів Януковича-Тимошенко? Ви ж розумієте, що при інфляційному таргетуванні зменшення інфляції та змінення курсу також цілком можливі. Може іноді треба відноситися простіше до слів дописувачів? ;)
+
+30
bonv
bonv
9 травня 2019, 11:32
#
Зациклився?:) На рості економіки і зарплат хіба що.. Бо деякі дописувачі цього в упор не бачать..:)... І мінімалка і середня ростуть.
+
+55
AleksandrBank
AleksandrBank
7 травня 2019, 14:15
#
Плавное укрепление - вот главный посыл. Резкие не нужны.  Потому и НБУ откупает сейчас 20 млн + легко.
+
+148
bonv
bonv
7 травня 2019, 13:12
#
Мінімалка теж виросла:
Найбільшою мінімальна зарплата у валюті була у 2013 році та у еквіваленті складала 140 доларів. Проте через втрату контролю над частиною території країни, економічні труднощі та знецінення гривні вона знизилася до 102 доларів у 2014, 59 доларів у 2015 та до 58 доларів у 2016.
З істотним підвищенням мінімальної зарплати до 3,2 тис. гривень у минулому році вона становила 119 доларів у еквіваленті.
На сьогодні «мінімалка» становить 4173 гривні, що еквівалентно 159 доларам.
І все це під час агресії росії коли Україна втратила 20% ВВП.
Динаміка росту середньої зарплати в 22,5% проти 9,8% інфляції…
+
+26
Влад Ч
Влад Ч
7 травня 2019, 14:12
#
Перемога буде якщо рахувати в євро а не в доларах, в 2013 було 306 Євро, а в 2019   стало 346 Євро
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
7 травня 2019, 14:16
#
Европа ближе - потому начинаем праздновать )
+
0
S1ax
S1ax
7 травня 2019, 14:49
#
В 2013 доллар к евро 1,35
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
7 травня 2019, 14:51
#
Лучше к Фунту Стерлингов. Мы будем на высоте.
+
+68
vkladchik35
vkladchik35
7 травня 2019, 14:27
#
Интересно хоть 20% работа способного населения в Украине зарабатывает чистыми 10237грн в месяц? Сильно я сомневаюсь((( какая нынче зарплата у врачей,учителей,воспитателей,работников АТБ,подсобников на стройках,заправщиков азс,кандукторов,заводчан?
+
0
kharj
kharj
7 травня 2019, 14:37
#
Более того, как я понимаю тут учтены только официальные зарплаты… А вы сами знаете, сколько людей у нас получают либо минималку+нал, либо совсем в чёрную без трудоустройства
+
+76
Влад Ч
Влад Ч
7 травня 2019, 14:46
#
Лікарі - 5-35 тис. дуже багато змінних. Вчителі - при нормальній кількості годин за 10 тис майде усіх, а якщо заслужені, почакові класи, і стаж великий то значно більше Вихователі 5-10 тис, в приватних садках 15 тис. АТБ в залежності від локалізації , в маленьких містах менше 10 тис, у великих більше У принеси/подай на будівництві 500 грн/день На заправках 500 грн зміна   Кондукторів 5-10 тис грн Працівників заводів 12-70 тис. Операторів  важких станків з ЧПУ то 50-70 тис. В зварювадьників 15-30 тис. Теж дуже багато змінних
+
+15
vkladchik35
vkladchik35
7 травня 2019, 14:56
#
500 грн смена на заправке, А смена это сутки 24 часа
+
+15
Lamo
Lamo
7 травня 2019, 15:42
#
Т.е. и здесь зраду скрепную свою нашли...
+
0
Rebel
Rebel
7 травня 2019, 17:19
#
Касир?
+
+37
Андрей Иванов
Андрей Иванов
7 травня 2019, 18:32
#
Тут люди сидят на сайте далекие от реалий. Зачем им такие подробности. В Польше в Бедренке (их АТБ) наши зарабатывают по 20 тыс грн. в месяц. Только за 260 часов, а не за 160.
+
+39
allexpl
allexpl
7 травня 2019, 17:26
#
Обл. центр, 260 тыс. населения. АТБ, ЭКО, кондукторы, продавцы-консультанты - предлагаемые оклады 5-7 тыс; производственные рабочие средней квалификации на машиностроительных предприятиях города - оклады 6-8 тыс, высокой квалификации 10-12 тыс., ИТР - 5-8 тыс.
+
+72
yarg
yarg
7 травня 2019, 22:04
#
На выходных был в Броварах  ,под Киевом. Все облеплено обьявлениями «требуются». зарплат ниже 10000 не видел - и это ищут уборщиков , грузчиков , комплектовщиков  , продавцов и т.п. Которым раньше (при курсе 8) платили 2-2.5 тысячи.
+
0
vkladchik35
vkladchik35
8 травня 2019, 23:08
#
Бровары рулят(((      я б уборщиком за 10000 грн. пошёл с удовольствиям  Интересно и квартиру дадут лет через 10-15,как когда то?
+
0
yarg
yarg
9 травня 2019, 11:01
#
Уборщики - это не дворники ЖЕКов  , которым теоретически эти квартиры давали лет 50 назад.  А в целом - что вас удивляет ? это сейчас уровень минимальной зарплаты , на которую имеет смысл искать людей. На меньше - вы просто никого не найдете. Люди , которые зарабатывают меньше (их тоже немало) - это обычно предпенсионеры , которые новую работу искать не хотят и т.п
+
+15
Andrey M
Andrey M
8 травня 2019, 12:21
#
2 тижні тому був у відрядженні у Чернівцях та Івано-Франківську, де зустрічався з власниками компаній-забудовників. Половину зустрічі вони розповідали про відсутність кваліфікованих працівників. Наприклад для зварювальників вони готові давати роботи з ЗП від 1 тис у.е., різноробочим платити по 400-500 грн в день. Людей немає!
+
+15
Veresoleg
Veresoleg
8 травня 2019, 22:33
#
Проще в Польше работать же. Мало того что там платят больше, там еще и пенсионка есть адекватная, и мед страховка. Зачем гробить здоровье в Украине, если можно не гробить в Польше, получать больше и уже для семьи там что-то планировать. Будет такое себе гетто-Украина. Что хотели- то получили, покращылы по-новому на всю катушку.
+
0
bonv
bonv
8 травня 2019, 23:32
#
Я про високі зарплати в Калуші, Франківську, Львові - давно пишу..
+
+11
vkladchik35
vkladchik35
8 травня 2019, 13:13
#
Мне 37,есть в.о.(академия город.хозяйства),большой опыт  работы в ремонтах квартир,подскажите мне   где в Харькове  платят 10230грн  (на производстве или в сфере торговли или в транспортной сфере(трамвай,тралейбус),метро не беру,туда простому смертному не устроиться,жилстрой тоже не предлогать (здоровье на жаре и марозе не позволяет )
+
0
yarg
yarg
8 травня 2019, 13:27
#
Https://premier.ua/inzhener-tekhnolog-spetcialist-11501600.html https://premier.ua/trebuiutsia-inzhenery-tekhniki-v-proektnuiu-kompaniiu-12245686.html
+
+53
Andrey M
Andrey M
8 травня 2019, 13:36
#
А зачем вы указывали высшее образование если опыт работы  по шабашках? И ЗП платят не за наличие диплома а за умения.  Идете в сферу продаж, там получаете в виде мотивации очень достойные премии за успешные продажи. Только сразу учтите, вам вряд ли дадут ставку в размере 10 тыс грн в новой для вас сфере без наличия навыков. 
+
+15
vkladchik35
vkladchik35
9 травня 2019, 9:29
#
Затем,что в.о с 90х в приоритете было при поиске работы
+
+15
Peter Sauber
Peter Sauber
10 травня 2019, 12:13
#
Вже не 90-і. Я не поцікавлюсь у претендента на співбесіді про його вишку, бо що вона дасть мені, як роботодавцю? Його просижені штани за партою (або прогули) та куплені заліки/екзамени/диплом? Я буду питати по суті його робочих обов'язків.
+
0
Andrey M
Andrey M
10 травня 2019, 13:29
#
В моїй сфері діяльності наявність вищої освіти поки що є обов«язковим критерієм. Але коли я проводже співбесіду, яка саме у нього вища освіта та що він закінчував - значення практично не має. У мене були дуже класні фахівці в продажах з педагогічною освітою в обл центрі, і бездарі з наявністю юридичного чи економічного диплому університету Шевченка. Головне - це фаховість та бажання вчитися. Є 4 категорії працівників: 1. Хоче і вміє працювати - ідеальний варіант, таких на жаль не так багато. 2. Не вміє і не хоче - такого потрібно виявляти на етапі співбесіди і не витрачати на нього час. 3. Вміє але не хоче - такі вмієть на співбесіді пустити »пыль в глаза« але протягом випробувального терімну все стає зрозумілим і дуже шкода витраченого часу на нього. 4. Не вміє але хоче - я з радістю беру таких людей на рядові посади і дуже часто вони швидко роблять кар»єру та досягають нових рівнів. На щастя, таких кандидатів ще вистачає і з них можна будувати якісну команду.
+
0
mary27
mary27
10 травня 2019, 21:27
#
«Але коли я проводже співбесіду, яка саме у нього вища освіта та що він закінчував - значення практично не має» - т.е. приходит к вам на собеседование некто, а у него диплом химика-технолога, и это не будет проблемой?)
+
+15
Andrey M
Andrey M
11 травня 2019, 9:42
#
Саме так, якщо ми говоримо за посаду рядового менеджера. Вже посада від керівника відділення і вище вимагає наявності юридичної або економічної освіти, да й то ця вимога з«явилася десь в 2005-06 році від НБУ.
Я сам по першій вищій освіті інженер, вже коли з»явилася вимога НБУ змушений був отримати другу вищу економічну освіту, а потім закінчив Києво-Могиляньску МВА
+
0
mary27
mary27
11 травня 2019, 15:09
#
Я знаю, что вы по первому образованию не экономист/финансист)
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
7 травня 2019, 14:41
#
25 % всіх зарплат виплачуються в Києві. Ось статистика Київських зарплат https://index.minfin.com.ua/ua/labour/salary/average/%d0%9a%d0%b8%d1%97%d0%b2/ Останній показник 16200... А це і є ті 10 з гаком чистими. Перелічені вами категорії працівників окрім вчителів та лікарів є низькокваліфікованими, які завжди в будь-яких країнах отримують менше від середньої зарплати. З вчителями та лікарями є дисбаланс немалий. Ось, почитайте про зарплати в США. Там всі низькокваліфіковані працівники отримують менше, ніж середня з.п. в т.ч. таксисти, тренери, консультанти. А от лікарі в почоті.
+
0
Stochastic stories
Stochastic stories
7 травня 2019, 15:06
#
А це і є ті 10 з гаком чистими.

Не чистими стільки, а брутто.
+
+30
locustsucol
locustsucol
7 травня 2019, 17:24
#
Є сайти ворк.уа, работа.уа, де прямо зараз можна подивитися зарплатню у Скадовську, Новій Каховці і інших віддалених малих населенних пунктах, і пересвідчитися, що важко знайти зарплатню ничже 5 тис грн за некваліфіковану роботу, та легко будь де знайти роботу від 10 тис грн на кваліфіковану роботу без вимоги досвіду роботи.
+
+26
Андрей Иванов
Андрей Иванов
7 травня 2019, 18:29
#
На этих сайтах зарплаты завышенные. Те вакансии откуда бегут люди, большая текучка. Требования завышенные. Типа ты мне заработай миллион, а я тебе много заплачу.
+
+26
ROMA KOMA
ROMA KOMA
7 травня 2019, 14:57
#
Брехуни. З січня 2017 року на пенсії, яку нарахували з середньої зарплати- 3764 гривні і за цей час не добавили ні копійки.  При так званій «реформі Реви» пенсію зменшили на 35% а в березні 2019 року «проіндексували» на 17% і в результаті ще мінус 18%. Цим жулікам віри не має....
+
+45
Влад Ч
Влад Ч
7 травня 2019, 17:13
#
Абсолютно не показник.   Треба дивитись на доходи пенсійного фонду. В 2017 половина пенсійного фонду покривалось з бюджету. Тобто з кожної 1000 грн пенсії 500 грн покривалось з бюджету. І при бездефіцитному пенсійному фонді в 2017 році пенсії мали б бути в двічі менші за тих які були. Зараз покриває бюджет 30% пенсії.  Чисті доход 2017- 140 млдр грн, 2019 -260 млдр. Тобто ріст 85%
+
0
mary27
mary27
9 травня 2019, 22:11
#
+100.
+
+68
Peter Sauber
Peter Sauber
10 травня 2019, 12:16
#
А де ж вам, пенсіонерам, взяти грошей на адекватні пенсії? На 1 пенсіонера - 1.1 платника ЄСВ. Поцікавтесь у вільний час, скільки люди платять ЄСВ, особливо у підприємців. Із нього 80% йде на пенсії. Візьміть середнє, помножте на 1.1 і дізнайтесь, на яку пенсію вам скинулись платники податків.
+
0
Veresoleg
Veresoleg
10 травня 2019, 16:09
#
Вообще не понимаю зачем платить пенсии пенсионерам в размерах больших нежели они платили ЕСВ. Налогосовали за гречу с сасисай в своё время, наделали делов, а теперь пытаются за счёт молодёжи пожить. Раньше думать надо было. Ну а тем кто ещё марочки в ПФ книжечки клеил, выдавать рублями советскими, ведь в них они и платили. В чём платил- в том получай, всё честно.
+
+15
Andrey M
Andrey M
10 травня 2019, 16:15
#
Крім сарказму по суті є що сказати? Звідки брати кошти на «достойні» пенсії якщо працюючого населення що сплачує податки (в т.ч. ЕСВ що формує кошти для пенс фонду) все менше з кожним роком?
+
0
Veresoleg
Veresoleg
10 травня 2019, 17:26
#
По сути: с голоду не мрут- значит пенсии достаточные. Ну а если хотели чтобы было как в ЕС- нужно было всё делать как в ЕС, как в прочем, и делает молодняк, который едет в ЕС и рассчитывает на пенсии и социалку там. Ничего нового.
+
+47
Andrey M
Andrey M
10 травня 2019, 17:31
#
Я взагалі вважаю що кожен має самостійно піклватися про власну старість і виховувати так дітей, щоб потім можна було розраховувати на їх допомогу, якщо сам не зумів собі забезпечити старість.
+
0
Veresoleg
Veresoleg
10 травня 2019, 18:16
#
Полностью с вами согласен.
+
0
ototo
ototo
10 травня 2019, 21:55
#
Ну тогда плюс ему жми, надо поддерживать адекватных людей, а то боты одни
+
0
mary27
mary27
10 травня 2019, 21:22
#
«зачем платить пенсии пенсионерам в размерах больших нежели они платили ЕСВ» - большинство пенсионеров никогда не платили ЕСВ) В СССР пенсионный фонд создали в 1990 году.
+
0
Veresoleg
Veresoleg
10 травня 2019, 21:31
#
Именно. еще и интересно что требуют какие-то повышения чтобы хорошо кушать и сладко спать. В той же Японии или Ю. Корее- выдают рисом социальную пенсию, можно и у нас так- пшеничкой.
+
+93
SAndreyS
SAndreyS
10 травня 2019, 21:53
#
У нас же коммунисты успели в Конституцию записать — социальное государство, а значит надо всем «бедным, униженным и оскорбленным» помогать.
Сидел какой-то Вася в управлении КГБ, диссидентов и националистов ловил и сроки паял им, все равно получи пенсию полковника, каким вышел в отставку, ведь социальное мы блин государство. А то, что совок вообще ничего не собирал на пенсии, их просто выдавали, если не хватало допечатывая денег (привет регулярным дефицитам, блату и спецмагазинам).
+
+11
mary27
mary27
10 травня 2019, 22:16
#
Поставила +15, хотя надо было +1000.
+
+26
mary27
mary27
10 травня 2019, 22:15
#
В Японии есть пенсия для госслужащих и пособие для бедных стариков. Система Бевериджа. И общественное осуждение родственников, не желающих содержать своих стариков.
+
+26
Andrey M
Andrey M
11 травня 2019, 9:45
#
+15. Навіть в комуністичному Китаї пенсію отримують лише держслужбовці, да й то не всіх категорій.
+
0
mary27
mary27
11 травня 2019, 15:07
#
Там чуть более интересная история. https://carnegie.ru/commentary/76657
+
0
Rebel
Rebel
11 травня 2019, 15:50
#
Бо Китай не комуністичний. :)
+
+113
Transfer Go
Transfer Go
7 травня 2019, 16:21
#
В 2013 у топ-менеджеров госкомпаний не было таких доходов, как у нынешних коболевых. Все эти несоизмеримые со здравым смыслом з/п влияют на уровень средней зарплаты. З/п обычных смертных ещё точно не достигли уровня 2013
+
+45
vlad9486
vlad9486
7 травня 2019, 16:46
#
Ага, а у среднего программиста зп больше чем у депутата и программистов больше чем депутатов, например. Там может это программисты виновны в том что простой смертный такой простой? В тюрьму выскочек?
+
+12
allexpl
allexpl
7 травня 2019, 17:29
#
Да программисты тоже хитросделанные, хотели уровнять их по налогам с рядовыми работниками, так такую бучу подняли...
+
+15
Wless
Wless
7 травня 2019, 18:56
#
Програмист- это неустроенный в жизни человек, без нормальной семейной жизни, с ненормированным днём, всегда в себе, вынужден принимать ответственные решения в условиях недостаточной информации в изменчивой обстановке.
+
+45
yarg
yarg
7 травня 2019, 22:08
#
Ну почти как таксист... так тот еще и жизнью рискует. еще и чужой...
+
0
3212242
3212242
8 травня 2019, 11:03
#
Ви, бачу, добре робираєтесь в цій темі. Не розкажете докладніше про ІТ?
+
0
Veresoleg
Veresoleg
8 травня 2019, 23:11
#
Обиженный полуслесарь из ЖЭКа бомбит на программистов? Очень занятно
+
+53
Sirniy
Sirniy
8 травня 2019, 22:36
#
Будь хоть 10 тысяч топ-менеджеров с зарплатой по миллиону у каждого - статистику средней зп это бы подняло гривен на 500-100. Очень жаль что больше 100 посетителей минфина выразили согласие с подобной чушью
+
0
viicore
viicore
13 травня 2019, 9:45
#
Там не 100 а несколько чел сила голоса у всех разная 7-15-20 и т.д.
+
+15
jurius
jurius
11 травня 2019, 10:34
#
Нафтогаз 2013 г.тоже не платил налоги государству соответствующие сегодняшним цифрам... Так к слову
+
+76
Olezhechka
Olezhechka
7 травня 2019, 17:14
#
Брехня. Рева статью писал? Я из города 300 тысяч средняя зарплата на руки 6000. При чем в 2013 была 4500. О чем вы говорите? Далее. Ищу работу в Киеве. На принеси подай 350 в день предложение. С моим знанием солида, автокада и опытом работы в авк и 2 мя языками мне предлагают аж 12000. При чем все по черному. Официально на минимальную оформят. Так что может это они как обычно среднюю температуру по больнице демонстрируют
+
0
allexpl
allexpl
7 травня 2019, 17:31
#
Обл. центр на 260 тыс., ситуация как у Вас.
Косвенный пример не такой радужной обстановки как рисует Ukraine Now, реклама здесь на сайте услуги «Получить деньги до зарплаты»
+
+105
Strain
Strain
7 травня 2019, 18:39
#
Вы же понимаете, что все не могут получать одинаково?  Кто то получает 6000, а кто то 20 000. Имея одни и те же знания. Вопрос в спросе и предложении. Могу привести пример из своей молодости. В Кривом я искал работу программиста (лет 8 назад). Город большой, но реальных предложений было очень мало. При этом вузы штамповали, да и штампуют, ИТишников как китайцы побрякушки. В итоге спрос просто колоссальный. Я смог найти работу только на оклад в 2400 грн. Так проработал полтора года.  Дальше я нашел работу в Днепропетровске на 8000 грн и только из-за хороших рекомендаций.  То есть имея +/- тот же уровень знаний можно получать совсем разные деньги. И дело тут не в государстве. А скорее в стремлении и удаче.
+
0
laa1999
laa1999
8 травня 2019, 9:27
#
Так в 2013 - тоже в таких городах - зарплаты были меньше. В Киеве и тогда и сейчас под 500 долларов. Единственное -все же -зарплат стало меньше. И существенно...
+
0
Dobivatel
Dobivatel
7 травня 2019, 17:15
#
Только в 2013 из з/п не удерживали военный сбор и ставка налога на доходы физ. лиц была 15, а не 18%
+
+69
Strain
Strain
7 травня 2019, 18:31
#
Да ладно. Ставка налога на прибыль в 2013 году уменьшилась до 19% (с 1.1.2014г. она будет уменьшена до 16%).
Ну и в целом войны то не было…
+
+69
laa1999
laa1999
8 травня 2019, 9:30
#
То есть у власти в 2013 такие были, что потери ,как от войны....
+
+72
Владимир Долгов
Владимир Долгов
7 травня 2019, 22:39
#
Реальные доходы сейчас намного ниже, чем 6 лет назад. И у работников и у большинства предпринимателей. А номинал в валюте по статистике почти такойже, т. к. предприняты меры по увеличению белой части зп.
+
0
laa1999
laa1999
8 травня 2019, 9:29
#
Да ,как раз ,сейчас, белых с серыми зарплатами по статистике -значительно меньше....
+
+58
yarg
yarg
7 травня 2019, 23:18
#
Есть же и косвенные подтверждения роста доходов. Например рост выездного туризма. Прошлій год был рекордным по поездкам в Турцию.  «Всего в 2018 году Турцию посетило 1,4 млн украинцев — на 7,95% больше по сравнению с 2017 годом. » https://delo.ua/econonomyandpoliticsinukraine/turciju-posetilo-rekordnoe-chislo-ukrainskih-tur-349822/ а вот довоенные данные : «Поток украинских туристов в Турцию по итогам 2013 года увеличился на 19,2% по сравнению 2012 годом и составил 756,187 тыс. туристов.» https://interfax.com.ua/news/economic/197666.html
+
+15
Rebel
Rebel
7 травня 2019, 23:23
#
Туреччина поганий індикатор. Там клоун-президент влаштував девал нацвалюти, от і стало вигідно туди їздити.
+
0
yarg
yarg
8 травня 2019, 7:57
#
А что хороший?
+
0
ballistic
ballistic
8 травня 2019, 9:53
#
Ціни на турпослуги в Турції просіли, але не радикально, щоб спричинити масовий потік українців.
+
0
Rebel
Rebel
8 травня 2019, 11:02
#
на 7,95% больше по сравнению с 2017 годом
Нема тут масовості.
+
+12
yarg
yarg
8 травня 2019, 11:11
#
Согласен. падение цен в Турции здесь не причем. Собственно и падения небыло - турки цены только поднимали все эти годы. Это именно рост доходов привел к тому что туризм вырос в 2 раза с 2013 года.
+
+136
yarg
yarg
8 травня 2019, 12:51
#
Что в этой ситуации забавного - так это то , что в 2013 году под аналогичной статьей зрадоложцы писали «вранье !!! никто не получает 3000 гривен - только чиновники в киеве ! вот в моем городе все работают за 900 гривен и от голода подыхают!!!» А сейчас они пишут «вранье !!! вот в 2013 году все получали 3000 гривен и это по курсу 8 было 380 долларов , сейчас столько никому не платят. Это все зарплаты киевких чиновников!!!!»
+
0
viicore
viicore
8 травня 2019, 17:34
#
Плюсую, город 500к в 2013 зп выше 2000 средне-специалисту офис-овощу не видел. 2014-2015 был самый жесткий когда по инерции еще платили 2000-2500. При курсе 14-20+. В киеве сейчас чтоб закрыть вакансию это реально 15+ на руки, меньше дураков нет. Цены на аренду жилья хорошо показывают реальные доходы людей, получая 10к снимать квартиру за 10-12 не сможешь. В норм компании 25 это норма у спеца + всегда можно еще подработать что-то. Рабочие квал. специальности типа сварщиков и т.д. Зп 30-40+ покажите, где меньше? Все растет, курс держится, надо радоваться.
+
+60
nikshe
nikshe
8 травня 2019, 14:15
#
По поводу айтишников. Вы учтите, что 90% из них не штатные работники. И их доходы в даную статистику не входят. Лично по себе могу сказать, что с 13 года мой долларовый доход вырос в 2 раза. И по поводу 5% налога. За прошлый год я заплатил в бюджет своего родного города (зарегестрирован не в Киеве) намного больше чем 90% «среднезарплатчиков», кричащих, что айтишникам надо повышать налоги.

П.С. Мама у меня в сфере образования работает. Да у нее стаж, должность, звания и т.д., но и зарплата чистыми поболее средней. И это даже нельзя сравнивать с 2013-м годом. Так что меня расстраивают люди, кричащие «хуже не было».
+
+37
Rebel
Rebel
8 травня 2019, 14:30
#
Такі люди ще й голосують за принципом «гірше бути не може». Може. :)
+
+30
irakez
irakez
8 травня 2019, 17:17
#
Было бы гораздо полезнее замерять не среднюю ЗП, а медиану
+
+71
yarg
yarg
8 травня 2019, 17:38
#
Для медианы нужна полная статистика — списки с зарплатой сотрудников передавать в статистику. А Это персональная информация. А завтра ее продавать будут. А сейчас передается ФОТ и количество работников. 2 цифры. И все.

Вы думаете что и работники, зарплаты которых будут передавать неведомо куда и бухгалтерии, которые будут этим заниматся — не обрадуются. Ради великой цели заменить среднюю медианной.
+
+18
Игорь Коляда
Игорь Коляда
8 травня 2019, 22:01
#
Случится очередная девальвация — и «перемога» опять станет «зрадой».
+
+15
jurius
jurius
9 травня 2019, 11:22
#
Лучше не дожидаясь объявить наступление всеобъемлющей зрады уже сейчас :)
+
+42
yarg
yarg
9 травня 2019, 12:28
#
Как победа может стать изменой? совсем вы запутались...
+
0
Veresoleg
Veresoleg
9 травня 2019, 12:40
#
Смотря как ныть...
+
+13
Игорь Коляда
Игорь Коляда
9 травня 2019, 20:31
#
А как все достижения перечеркнулись в 2014 с девальвацией,что понадобилось столько лет для достижения уже когда-то достигнутого?
+
+64
AleksandrBank
AleksandrBank
9 травня 2019, 20:45
#
Достижения при вымывании резервов, сдачи страны, подписания невыгодных договоров, продажа активов за копейки и потом остановка их если владелец с РФ, уничтожение армии, руководители СБУ и Армии граждане РФ, а точнее агенты ФСБ и гру - то нафиг такие достижения липовые? Даже «Батько» сейчас понял, или он что-то делает или теряет страну.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
9 травня 2019, 21:02
#
Я имею ввиду достижения в контексте статьи - о зарплате.
+
0
yarg
yarg
10 травня 2019, 7:59
#
А вы забыли как?
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
11 травня 2019, 8:56
#
Я не забыл,а отвечал на вопрос - Как победа может стать изменой? Поэтому и написал про девальвацию,которая все достижения свела на нет.
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
9 травня 2019, 20:50
#
Это достижение? : В КАЗАХСТАНЕ ЗАБЛОКИРОВАЛИ РЯД ОНЛАЙН-СМИ И СОЦИАЛЬНЫЕ СЕТИ ПЕРЕД ВЫБОРАМИ https://newsone.ua/news/society/v-kazakhstane-zablokirovali-rjad-onlajn-smi-i-sotsialnye-seti-pered-vyborami.html
+
+15
vlad9486
vlad9486
9 травня 2019, 21:15
#
Достижения имеют много составляющих. Зарплата — одно из них, еще одно — зависимость от мировых цен, она должна быть как можно слабее. Может быть неплохая средняя зарплата, но сильная зависимость от цен на метал и когда этот самый метал дешевеет — все летит к чертям, что и случилось в 2014.

https://tradingeconomics.com/commodity/iron-ore
+
0
kolya88
kolya88
11 травня 2019, 19:52
#
Угу, а теперь осталось вспомнить какие в 2013 году были тарифы на комуналку, цены на продукты товары и услуги
+
+13
vlad9486
vlad9486
11 травня 2019, 20:07
#
В долларах цены на продукты уменьшились.
+
0
kolya88
kolya88
11 травня 2019, 20:39
#
По какой причине? у нас что бензин или газ подешевел?
+
+13
vlad9486
vlad9486
11 травня 2019, 21:09
#
Да, бензин и газ в долларах тоже подешевели. Цена на продукты состоит частично из цены бензина и газа, а частично из зарплаты, которая в долларах такая же. Конечно это все упрощенно. Причин много и они действуют в разные стороны. Но то что цены в долларах ниже — факт.
+
+13
Peter Sauber
Peter Sauber
12 травня 2019, 23:24
#
95+ був по $1.5, зараз - $1.2
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися