Мінфін - Курси валют України

Встановити
29 жовтня 2021, 7:30

Україна відкрила небо для авіакомпаній ЄС: коли почнемо літати за копійки

Нові авіаперевізники, розширення напрямків польотів та квитки за 5 євро — все це прогнозували експерти після підписання з Євросоюзом угоди «про відкрите небо». Документ підписано, але чи обваляться ціни на авіаквитки — розбирався «Мінфін»

Угоду між представниками нашої країни та Євросоюзу «про відкрите небо» було підписано у рамках саміту «Україна-ЄС» у жовтні.

Мета цього документа — зрівняти в деяких правах українські та європейські авіакомпанії, зняти монополію на окремі маршрути, встановлену двосторонніми договорами, полегшити відкриття нових маршрутів між українськими та європейськими містами. Як наслідок — повинні знизитися ціни на квитки. Але, як виявилося, це торкнеться не всіх напрямків.

Чому «відкрите небо» підписали зараз

Режим «відкритого неба» між Україною та ЄС обговорювався вже давно. Історичний момент мав відбутися ще 2014 року. Але тоді, буквально в останній момент, усе поставили на стоп.

Причини називали різні. В Україні, зокрема, ходили затяті чутки, що домовленості з європейцями «зарубав» Ігор Коломойський, щоб не допустити на український ринок конкурентів контрольованої ним компанії МАУ.

Але, як пояснив голова компанії Friendly Avia Support Олександр Ланецький, справа була не тільки й не так у бажанні олігарха зберегти контроль на українському ринку пасажирських авіаперевезень.

На той момент у Європі зріла «змова авіаперевізників». Так як «класичні» авіакомпанії стрімко втрачали частку європейського ринку через активізацію лоукостерів, поява ще й українських конкурентів була їм ні до чого. Адже угода працює в обидві сторони — права, які отримуватимуть іноземні перевізники на українському ринку, мають отримати на європейському і наші перевізники. А це було невигідно європейським авіакомпаніям.

За збереження чинних раніше правил роботи з Україною, вони могли добре заробляти принаймні на декількох напрямках.

Активно чинили опір підписанню угоди з Україною, зокрема, британські авіакомпанії. Але після недавнього виходу Великої Британії з ЄС вони втратили вплив на цей процес. А європейські авіакомпанії за нинішньої ситуації гостро потребують розширення своєї присутності.

«На хвилі пандемії європейський ринок авіаперевезень різко скоротився. Український ринок, як це не парадоксально звучить, впав набагато менше, бо було не так багато карантинних обмежень. І коли вся Європа сиділа по хатах і була невиїзною, українці продовжували літати, як мінімум, у відкриті для них країни», — пояснив Ланецький.

Тому зараз, коли авіасполучення почали активно відновлюватися, наш ринок став дуже цікавим для перевізників.

З нашого боку, не було заперечень. Офіс президента націлився на суттєве розширення домовленостей з Європою за багатьма напрямами: готується промисловий безвіз, посилюється співпраця у сфері цифрових технологій тощо. «Відкрите небо» стало одним із елементів розширення договору про Асоціацію з ЄС. Тим паче, що підписати його можна було швидко. Адже попередню підготовку фактично було проведено ще декілька років тому.

Як відкриватиметься небо

Що означає режим відкритого авіаційного простору? Як пояснив Ланецький, вся справа в отриманні дозволів на польоти.

Раніше для того, щоб відкрити польотні програми за тим чи іншим напрямом, потрібні були домовленості між країнами на урядовому рівні.

Підписувалися окремі угоди з кожною країною, в яких обговорювалося все, аж до найменших подробиць — з яких/у які аеропорти літатимуть, скільки авіакомпаній і які саме, який парк літаків обслуговуватиме напрямок і що це будуть за борти (із зазначенням марок, місткості тощо). Також, що особливо важливо, — обговорювалися ціни на квитки. Як правило, обговорювався мінімальний тариф, нижче за який опускати цінник було не можна.

Зрозуміло, що й переглянути таку угоду було непросто. З'явилося декілька «монопольних» напрямків із обмеженою кількістю перевізників та високими цінами. Скажімо, Київ-Париж, Київ-Амстердам, Київ-Гельсінкі, Київ-Любляна та інші.

Цінники на квитки там просто зашкалювали. Наприклад, вартість перельоту до Парижа в окремі дати сягала 20 тисяч на людину (в обидві сторони), тоді як до Лондона (куди за часом летіти довше) можна було відлетіти за 3 тисячі гривень.

Режим відкритого неба кардинально змінює схему отримання дозволів. Авіакомпанії можуть за звичайною заявкою регулятору у сфері авіації літати буквально до будь-яких міст Європи та, відповідно, України, з будь-якою періодичністю та за тією ціною, яку вважають за потрібну.

Тобто всі бар'єри знімаються. Правила перельотів лібералізуватимуть у два етапи. На першому європейські авіаперевізники зможуть літати лише з аеропортів ЄС до України. Після того, як українське авіаційне законодавство буде повністю синхронізоване з європейським, перейдуть до другого етапу — європейські авіакомпанії зможуть виконувати також внутрішні рейси Україною, скажімо, літати з Києва до Одеси, а також до Європи з проміжними пунктами зупинки. Наприклад, можлива поява складних рейсів — із Києва до Лондона з проміжною зупинкою в Парижі тощо.

Очікуваний результат «відкритого неба» — посилення конкуренції між українськими та європейськими авіаперевізниками. Експерти прогнозують, що вже найближчим часом істотно розширять польотну програму авіакомпанії, які вже працюють на нашому ринку, плюс можливий вихід нових перевізників, зокрема лоукостерів.

Деякі авіакомпанії вже заявили про збільшення рейсів під «відкрите небо». Зокрема, Wizz Air у жовтні повідомила про 26 нових маршрутів із України та відкриття для перевезень чотирьох нових країн — Іспанії, Франції, Бельгії та Нідерландів. Покриваються відразу два напрямки, які до підписання угоди про «відкрите небо» вважалися монопольними — до Парижа (аеропорту Бове) та голландського Ейндховена (до цього міста активно їздять наші скупники вживаних іномарок).

Із Києва також виконуватимуться рейси до Брюсселя, Ніцци, Барселони, Мадриду, Аліканте, Базелю тощо. Зі Львова заплановані польоти до Мадриду, Парижу, Ейндховена, Афін, Брюсселя тощо, з Одеси — до Лондона, Афін, із Харкова — до Салоніки тощо.

Буде збільшено і парк літаків. Голова компанії Ryanair Майкл О. Лірі заявив, що після відкриття неба з Україною авіакомпанія готова відправити на базування в нашій країні до 20 літаків, також розшириться кількість аеропортів, звідки збирається літати цей європейський лоукостер — з 5 до 12.

Що стосується українських авіакомпаній, то для них вигоди поки що, скоріше, теоретичні. Вітчизняні перевізники зараз переживають не найкращі часи — по їхньому бізнесу сильно вдарили карантинні обмеження. Тому навряд чи кинуться розширювати польотні програми. Проте мінуси відчуються вже відразу — посилення конкуренції з європейськими авіакомпаніями, насамперед лоукостерами, може ще більше погіршити їхнє становище.

«Відкривати небо Україні мало б сенс, якби ми мали сильну національну компанію-лоукостер, яку, до речі, збиралася створити влада. З одного боку, у нас анонсували підтримку своїх авіаперевізників і навіть збиралися розвивати виробництво пасажирських літаків, з іншого — відкривають небо, що посилить конкуренцію з європейськими компаніями. Це дві прямо протилежні концепції, і яка „гримуча суміш“ із цього може вийти, — залишається лише гадати», — каже економіст Олексій Кущ.

Самі українські перевізники поки що оцінюють перспективи відкритого неба обережно.

«Ми можемо перерахувати ті речі, які дали б переваги українським авіакомпаніям — гарантовані зручні слоти в ключових аеропортах Європи та право здійснювати перельоти між країнами Європи. Але поки що чіткого розуміння щодо можливості здійснювати перельоти всередині ЄС немає», — зазначили у пресслужбі МАУ.

«SkyUp підтримує частину Угоди про спільний авіаційний простір із ЄС щодо питань безпеки та впорядкування стандартів із Європейським союзом. Ми впевнені, що це є принциповим моментом для розвитку авіаперевезень в Україні. Щодо економічної складової, ми розраховуємо, що на момент відкриття внутрішніх українських напрямків для авіакомпаній ЄС ринок внутрішніх європейських перевезень також стане доступним для вітчизняних перевізників. Також сподіваємося, що Україна та європейські партнери створять справді справедливі умови для обох сторін угоди», — сказали у SkyUp.

Тобто наші компанії побоюються, що їм можуть не дозволити літати Європою (з проміжними посадками в містах). І, варто зазначити, такий нюанс обговорювався ще у 2014 році.

Багато рейсів та дешеві квитки

Але для пересічних українців головне питання — що буде з польотними сітками та цінами на квитки.

Щодо рейсів, то, очевидно, їх уже почали розширювати. І надалі можливостей полетіти в те чи інше місто Європи буде дедалі більше.

Повинна розширитися політна сітка з регіонів, що особливо важливо для мешканців областей, які зараз, щоб відлетіти до Європи, змушені спочатку ще діставатися Києва.

Також, що важливо, має покращитися якість польотів та сервіс. Українські авіаперевізники, в міру імплементації європейського законодавства у вітчизняне, змушені будуть змінювати борти на новіші, дотримуватись європейських стандартів безпеки та сервісу. Але станеться це не завтра, а протягом декількох років.

А ось квитки можуть подешевшати вже найближчим часом. Але, знову ж таки, знижки будуть не на всі напрямки.

«Насамперед знизяться ціни на квитки за тими напрямками, які до цього були „монопольними“ та дорогими — до Франції, Голландії, Фінляндії. У той же Париж лоукостери можуть запропонувати акційні квитки за 10−20 євро, тоді як зараз вони коштують 200 євро», — каже Ланецький.

Але й за іншими напрямками можуть бути знижки. У міру посилення конкуренції між перевізниками масово з'являтимуться квитки за 5 євро, проводитимуться розпродажі тощо. «Тобто з України можна буде полетіти буквально до будь-якого міста Європи, з'явиться вибір авіакомпаній та дешеві квитки», — підсумували експерти.

Коментарі - 75

+
+45
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
29 жовтня 2021, 7:54
#
Цены, 20 евро до Парижа, как-то похоже на фантастику…
+
+86
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 8:51
#
Если в Лондон можно было слетать за 10 то почему нельзя слетать в Париж за 20?

Вот актуальные цены полётов в Лондон на ноябрь
https://x0.at/rkzn.png
+
+21
bonv
bonv
29 жовтня 2021, 12:24
#
Україна відкрила небо для авіакомпаній ЄС: коли почнемо літати за копійки.
За копійки коли будемо літати? Надай актуальні ціни:))))
+
+6
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 12:48
#
Надай актуальні ціни:))))

Открой ссылку
+
+15
bonv
bonv
29 жовтня 2021, 20:41
#
Дійсно копійки:))))
+
+5
yurikiev
yurikiev
1 листопада 2021, 12:08
#
В Лондон нужна виза, а в Париж — нет.
+
0
litmax
litmax
3 листопада 2021, 18:34
#
Что я о цены в 10$ на вашей картинке не заметил, цена в 969 грн это по-моему 35$
+
+30
bonv
bonv
29 жовтня 2021, 10:22
#
Коли почнемо літати за копійки — ніколи:)
+
+110
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 11:00
#
Утренняя зрадоминутка
+
+30
bonv
bonv
29 жовтня 2021, 12:21
#
Білети ніколи копійки не будуть коштувати. Ти знову бахнув 3 л?
+
+82
Sage05
Sage05
29 жовтня 2021, 14:28
#
Тот момент, когда челик разговаривает на украинском, а фразеологизмов украинских не знает. Потом такой: 3л пьет. Ох уж эти трембитоголовые.
+
0
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 21:34
#
Одно слово — кокошники рязанские…
+
+30
Sage05
Sage05
30 жовтня 2021, 12:47
#
Очень прискорбно, что в вашей Украине, нет русскоговорящих. В моей, вот, они есть. И как раз тот факт, что тремибтоголовый мажется от знаний фразеологизмов на родном языке- наталкивает на вопрос: а не он ли в рязанском кокошнике?)
+
+16
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
30 жовтня 2021, 13:41
#
100% Что бы и не сомневались — на этом форуме большая половина «патриотов» сидит на «ставке» за комментарии на каком ни будь «маил» или «орг ру». Ни кто в нашей стране не хочет заниматься пресечением экстремизма.
+
+20
yarg
yarg
1 листопада 2021, 16:24
#
В нашей Украине — есть русскоговорящие. Например я.
Но на наших форумах — полно и кокошников, сидящих на ставке «15 рублей в час». их ловят, бьют, банят, но они ползут — другого заработка в рашке уже не остается…
+
0
Sage05
Sage05
1 листопада 2021, 22:35
#
Я вас умоляю: в рашке можно валежником норм разжиться, и грибами.
+
0
ramarren
ramarren
2 листопада 2021, 13:26
#
Да конешно, запрещено же собирать =)
+
0
Sage05
Sage05
3 листопада 2021, 16:46
#
Как раз валежник и грибы 3го класса- можно. Вешенки, по калорийности, ничем не хуже белых.
+
+15
BEZE
BEZE
29 жовтня 2021, 20:37
#
Ніколи не кажи ніколи;))
+
+15
bonv
bonv
29 жовтня 2021, 20:40
#
Деномінація?:)))
+
+36
bonv
bonv
29 жовтня 2021, 10:24
#
За євро будемо літати, а за копійки ні:))
+
+73
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 11:01
#
Даже самые оптимистичные оптимисты не говорили что Украиа перейдёт на евро. Ты первый.
+
+15
bonv
bonv
29 жовтня 2021, 12:23
#
Важко з нашими безграмотними громадянами розмовляти, особливо коли вони бахнули 3л:)))
+
+15
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 12:47
#
Странный у тебя полёт мысли, больше говорит о тебе, чем оскорбляет меня.

Любой кого не спроси, включая тебя самого (ты не раз писал это в комментариях), проассоциирует трех литровую банку как вариант небанковского накопления и сбережения денег.
Самогон из трехлитровых банок никогда не пьют, даже для хранения используют меньшую по объёму тару, да и банки это редкость — обычно в ходу бутылки или бутыли.
+
+15
bonv
bonv
29 жовтня 2021, 12:51
#
Дивний саме у тебе проліт думок. Я звернув увагу на назву статті. Не співвідношення назви зі змістом. Плюс поставив смайлики, а ти розкладаєш про якусь зрадохвилинку… От і заганяю тобі звороточку… Як то кажуть: що посієш.
Я тільки ЗА дешеві квитки:)
+
0
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 14:01
#
+15. Отмена гривны за доллар или евро — лучшее, что может быть для Украины.
+
+30
Conclusion
Conclusion
29 жовтня 2021, 15:16
#
В чём же сакральный смысл? Вот серьёзно? У нас свободно, я б сказал, на каждом углу обменивается любая валюта. Гривна удобна для рассчётов, для накоплений никто не запрещает и не ограничивает использовать любую иностранную валюту, если нет доверия к гривне.
+
+15
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 15:33
#
Тогда разрешайте подписать контракты в иностранных валютах, платить контракты в валюте, проводить купля-продажи в иностранных валютах, платить налоги в валюте, и т. д.

А то мы сейчас все заложники НБУ и Банк России, которые задавливают бизнесы жесткой монетарной политикой, когда остальной цивилизованный мир (ЕЦБ, ФРС) стимулируют экономику эмиссиями.
+
0
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 15:45
#
НБУ печатает гривну — как бешеный принтер. Кто кого чем задавливает? Сотни миллиардов каждый год печатаются.
Это все равно что америка будет печатать 10−15 триллионов долларов в год …
У нас монетарная политика — самая мягкая в мире.

опять перенос вьетнамских проблем на нашу почву…
+
0
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 15:59
#
Https://tradingeconomics.com/euro-area/central-bank-balance-sheet — Баланс ЕЦБ
https://www.federalreserve.gov/monetarypolicy/bst_recenttrends.htm — Баланс ФРС

ЕЦБ и ФРС печатали больше чем по 4 трлн долларов и евро.

Банк России и НБУ поднимают учетную ставку и сокращают баланс.

Банк России и НБУ — преступники.

В начале прошлого года НБУ держал ОВГЗ на 337,1 млрд грн.
В начале этого года НБУ держал ОВГЗ на 324.6 млрд грн.
Теперь НБУ держит ОВГЗ на 312,6 млрд грн.
+
+36
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 16:39
#
Я слышал, что если поднять учетную ставку до 25%, то курс может очень быстро достичь 20! Тогда мы можем все прекратить все деятельности и сидеть в наличных и ОВГЗ. Гривна — сила! /s
+
+15
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 19:17
#
У нас учетная ставка — ни на что не повлияет.
она была и 20% и 7% а курс все это время был 26−27−28.
+
+25
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 19:31
#
Уверены? Было 23 до вируса.
+
0
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 21:33
#
Было и 8.
+
+21
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 21:41
#
Если не повлияет, почему бы не снизить до нуля? Меньше платить кредиторам и больше кредитов бизнесам…

Хотя бы снизить до того уровня, пока перевес валюты не исчезнет… перевес пока что не исчезнет никак, США и ЕС уже слишком много печатали…
+
0
yarg
yarg
30 жовтня 2021, 16:52
#
Кредиты бизнесу никак не зависят от учетной ставки. толкьо от качества заемщика и возможности взыскать с него кредит.
даже если сделать учетку отрицательной — кредиты будут по 10% годовых и не меньше. Вот когда у нас будут как в Европе — за невозврат руки рубить — ставки снизятся.
+
+6
lika197
lika197
30 жовтня 2021, 16:54
#
Тогда давайте в Европу.
+
0
yarg
yarg
30 жовтня 2021, 18:20
#
Уже идем.
+
0
Sage05
Sage05
3 листопада 2021, 16:47
#
Скорее \b\
+
+45
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 15:32
#
Антикапиталист топит за валюты крупнейшх кап.империй.

Явшоке
+
+21
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 15:38
#
Дело в том, что те же капиталисты контролируют и Ваши Ц Б!!! Только они делают, чтобы Ваша экономика гнила!!!

Лучше сдаваться полностью им, и будем жить лучше, чем сейчас, под санкциями Ваших центральных банков!!!

Иначе никак! Не говорите мне, что такое ленивое население может самоуправляться? Чтобы правительство ни делало, народ принимает всё! Народ готов к любому унижению! Всё хорошо, всегда! Пока не голодаете на улице!!! И даже тогда, революции не будет! Легче смотреть на телефоны!
+
+15
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 15:44
#
Дело в том, что те же капиталисты контролируют и Ваши Ц Б!!!

Это не важно когда понимаешь что антикапиталист брезгует национальной валютой и требует валюты крупнейшей империи.
+
+6
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 16:19
#
Крупнейшая империя сейчас — арабы. Я не топлю за динары?
+
+30
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 15:49
#
Что значит «капитылисты контролируют»?
капиталисты — это мы.
и наш ЦБ контролирует наша Верховная Рада и президент — наши главные капиталисты.

это у вас там по америках да аравиях — социалисты засели, неграм кланяются. А у нас — капитализм !
+
+6
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 16:07
#
Смешно до слез!
В России их нет! В России есть безвиз с ОАЭ!!! Людям некуда ездить отдыхать, только на Мальдивы, в Турцию, ОАЭ, и т.д.!

Арабы, турки, чеченцы, татары, вот что надо. И кроме этого, ещё и бедность! Хоть в ЕС можно нормально вести бизнес и зарабатывать…
+
+45
An GenShuo
An GenShuo
29 жовтня 2021, 15:43
#
Видимо антикапиталист просто антиукраинист)
+
+6
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 15:44
#
И анти Россия. Очень! Путин — х**ло!

ЕС — лучший! Хоть нет гниющей, дефляционной валюты и Коломойского! На одну проблему для бизнеса меньше! Экономика более развита! Более высокие зарплаты! Слава ЕС!
+
0
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 15:49
#
Там социалистов и прочей гнили много. Ее бы вычистить…
+
0
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 16:12
#
СССР… это определение социализма.

Но сейчас Вы должны справиться с тем, что мусульмане уже не бедные, а арабские страны имеют ВВП больше 100 тысяч дол. в душу населения! Больше чем США, Израиль, и Европа, это точно!

И Вы хотите рубли…
+
+15
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 19:13
#
Нет. СССР это был империализм под маской коммунизма.

Мне пофиг на богатство или бедность мусульман или буддистов. Они бесконечно далеко от нас :)
+
0
lika197
lika197
29 жовтня 2021, 22:23
#
Зато независимо от ситуации с вирусом, всегда можно летать в Дубай…
+
0
yarg
yarg
30 жовтня 2021, 16:53
#
Зачем?
+
0
lika197
lika197
30 жовтня 2021, 16:54
#
Продавать тела, ещё зачем?
+
+15
yarg
yarg
1 листопада 2021, 16:24
#
Ну если арабка симпотная и платит хорошо — почему же не поехать?
+
+38
dvded .
dvded .
29 жовтня 2021, 11:07
#
Валерий Коломойский :)
+
+5
ielektronick —
ielektronick —
29 жовтня 2021, 12:09
#
Ага, тоже не сразу понял. Почитал кто у него был отцом: «Отец — Валерий Григорьевич Коломойский, инженер, работал на Днепропетровском меткомбинате имени Петровского»
Таки ошиблись тут. :)
+
0
neverice
neverice
29 жовтня 2021, 12:19
#
И это прекрасно. Отсутствие конкуренции никогда не шло на пользу внутренним перевозчикам (у нас вечно, что не сговор, то монополия). Т. к внутренних рейсов мало и цена у них дороже, чем на большинство международных перелетов.
Теперь же внутренний перевозчики либо адаптируются, либо уйдут. Конечному потребителю только на пользу.
+
0
kharj
kharj
29 жовтня 2021, 19:00
#
Тот же скайап запускал внутренние рейсы по цене билета в купе, да закрыл, видимо 737/320 на них не загрузить.
+
+45
AleksandrBank
AleksandrBank
29 жовтня 2021, 12:46
#
За 5 евро или 10 евро я наверное буду летать почти каждый выходные пить кофе в Австрия, полететь покушать пиццу в Рим, поесть тортики в Париж, попить вино в Барселоне…

Ото покращення будет, особенно если курс будет 27−28 грн. за Евро.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
29 жовтня 2021, 13:40
#
Скажу по секрету -пить кофе в Вене это все равно что есть пиццу в Риме! Все сетевое, все заточенно под туриста. Если Австрия, то только Зальцбург если Италия то Верона. (но это мое личное мнение…)
+
0
An GenShuo
An GenShuo
29 жовтня 2021, 15:44
#
Зрада)
+
+15
STV
STV
29 жовтня 2021, 13:45
#
Вчора взяв білети до Неаполь на початок листопада за 8 евро туди та 8 евро назад. Поїсти місцевої піци. Тож було б бажання.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
29 жовтня 2021, 13:49
#
Нормальный выбор, главное, что с «порта» до центра города на автобусе аж!!! 5 евро,(было).
+
0
matroskin
matroskin
29 жовтня 2021, 14:56
#
Как раз небу у нас платить и не надо, зато есть с полсотни инспекций+НАБУ, ГПУ, ОП, НАЗК, СБУ, ДБР, МВД, АМК, суды и т. д. которые кому хочешь отобьют желание тут летать бесплатно.
Это пока ты ничего не вложил то всё сказочно просто, а только запахнет прибылью то инстанции в очередь выстроятся от полетать нашару до отобрать всё.
+
0
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 15:41
#
Билеты по 5 евро? Это дешевле маршрутки Фастов-Киев? Верю. Самолет будет летать за 300−400 евро ваыручки за 1 полет. Тот самолет, который стоит от 5 миллионов евро и у которого куча 1 тонна топлива ценой 1000 евро улетает за полет…
+
0
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 17:42
#
Не все 100% покупают билет по 5 евро, потому что кому-то надо багаж, кому-то надо ещё что-то. Плюс никто не говорит что это одна цена на все рейсы так как у лоукостов бывает и прыжок цены в 10 раз — а людям надо лететь и они платят.

А так да, есть билеты пусть не по 5, но по 8−9 евро. Даже сейчас, из Украины и в Украину.
+
0
yarg
yarg
29 жовтня 2021, 19:15
#
200 пассажиров.
по 10 евро — это всего 2000
ниочем. Отбить топливо и услуги аеропорта - не уверен что хватит.
А выплатить за самолет? а все остальное?
лажа какая-то.
+
0
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 19:59
#
Я хз как виззейр и райанэйр это решают. Но факт что я сам лично много раз летал на рейсах «по 300», причем один был даже Харьков-Лондон что как бы огогоо по километражу.

В контексте внутренних рейсов расстояния у нас сравнивые с типичными европейскими рейсами, а там 9 евро не то чтоб на всех, но на очень многих направлениях.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
29 жовтня 2021, 20:30
#
От кого-то, кажется с ником «Виталик» (инвестор в польские банки, гордый владелец тонированного «Ланоса» и т п) я уже подобную сказку о перелетах с Харькова слышал… только с подтекстом — первый класс, потягивая вискарь… Но увы, куда то пропал может ващ знакомый? По ключевым выражениям и «мыслями» просто копия!
https://minfin.com.ua/users/19007/
+
0
Три літри
Три літри
29 жовтня 2021, 20:58
#
с подтекстом — первый класс, потягивая вискарь

Пить меньше надо — не будет ничего казаться.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
30 жовтня 2021, 4:18
#
Пить меньше надо — не будет ничего казаться.

Точно, «Виталик», с возвращением, ну как дела? Где пропадал??? Давай рассказывай…
+
0
RomaS
RomaS
30 жовтня 2021, 11:05
#
Сколько стоит Киев Лондон на ближайшее время?
+
0
STV
STV
30 жовтня 2021, 12:05
#
На 08.11 до Манчестер стоит 5 евро, назад 11.11 тоже 5 евро. На 8.11 Лондон 8 евро.
+
0
STV
STV
30 жовтня 2021, 12:20
#
Хто б тут що не писав та білетів по 5 чи 10 евро вже й зараз вистачає. На сайтах раянейр та візейр бронюйте скільки душа забажає хоч в Лондон, хоч в Неаполь. Питання якщо людині треба конкретні дати то може бути туди 5 а назад 55 та багаж ще 10 туди та 10 назад. А якщо попити кави чи поїсти піци то без проблем до 10 евро. В самого заброньовано 2 поїздки і жоден з білетів не більше 9 евро.
+
0
Gepardina
Gepardina
5 листопада 2021, 12:26
#
Чекаємо більше дешевих рейсів
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися