7 травня 2021, 11:58 Читать на русском

Найкращий відгук квітня: як банкомат украв тисячу гривень

Редакція «Мінфіну» визначила переможця конкурсу на найкращий відгук місяця. У квітні ним став користувач під ніком dvskrr, який втратив гроші через помилку банкомату. Автор відгуку отримає приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.

Укрсиббанк, банкомат, гроші, банківська картка, готівка, відгук місяця, найкращий відгук, робота банку, якість обслуговування
фото: kievvlast.com.ua

Де загубилася тисяча гривень

Читач «Мінфіну» пише, що ніколи не довіряв електроніці. Якось він уже спостерігав дрібні похибки при оплаті картками в магазинах.

23 березня автор відгуку вирішив зняти в банкоматі Укрсиббанку 13,5 тис. грн. Саме ця сума і списалася з картки, але готівкою користувач отримав тільки 12,5 тис. грн.

«Первой мыслью было — ошибка, т. к. никогда со мной такого ранее не происходило, но после повторных пересчетов, я понял, что все-таки меня ограбили», — розповідає dvskrr.

Автор відгуку відразу ж зателефонував на гарячу лінію. Там зафіксували скаргу і пообіцяли все вирішити за 10 днів.

Читайте також: Найкращий відгук березня: щоб відмовитися від картки Ощадбанку, довелося звертатися у поліцію

Через 30 днів все ще немає вердикту

Клієнта насторожило, що в смс-повідомленні йшлося зовсім про інший термін розгляду заявки — 30 днів.

«Мой личный менеджер посоветовал мне вновь перезвонить оператору и уточнить статус моего обращения. В колл-центре ответили, мол, проверка показала, что я получил всю сумму», — описує він.

13 квітня читач «Мінфіну» написав заяву про те, що не згоден з трансакцією. За його словами, в Укрсиббанку знайшовся навіть спеціальний шаблон заяви, де вказано, що питання розглядатимуть знову ж таки 30 днів.

«И вот первые 30 дней уже прошли, никаких письменных или смс-ответов я не получил. Деньги пока снимаю через кассу банка, что будет дальше — напишу», — резюмує користувач під ніком dvskrr.

Читайте також: Плата за закриття рахунку та ігри з кредитним лімітом: на чому не соромляться заробляти банки

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

Приз за кращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «кращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:

  • Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  • Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  • У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  • Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.

Коментарі - 12

+
+71
bonv
bonv
7 травня 2021, 12:32
#
Банк, в котором хранились мои деньги, вчера лопнул. Ударной волной директора банка отбросило аж на Канары:)))
+
+108
bonv
bonv
7 травня 2021, 12:33
#
Идея банковского пранка: находим двух близнецов, первого близнеца ставим в очередь к кассе в банке, а второй близнец вбегает в банк с криком: «Стой! Не покупай доллары! Я — это ты из будущего! В феврале курс упадет до 20 гривен»…:)).
+
+15
bonv
bonv
7 травня 2021, 12:35
#
Веселый клиент попался, спрашиваю, что с вашей картой случилось?
— Моя карта пала в неравном бою с вашим банкоматом! Я не смог её спасти!!!:))))).
+
+15
BEZE
BEZE
7 травня 2021, 12:53
#
Здоров’я важливіше.
+
+34
bonv
bonv
7 травня 2021, 13:39
#
Приходит мужик в гости к другу, который женился на дочери банкира. Увидев его жену шепотом спрашивает:
— Как ты мог жениться на такой некрасивой, хромой и горбатой девушке?
— Говори нормально, она всё равно не слышит…:))).
+
+7
AnnaS0404
AnnaS0404
7 травня 2021, 20:19
#
Когда меняла карту в ПриватБанке мне настойчиво! посоветовали застраховать здоровье, на случай если заболею коронавирусом или другими заболеваниями (тот список действительно впечатляет) Мне тогда так промыли мозг, что я просто подписала и даже успела уплатить 100 гривен, сам договор мне распечатать не смогли (принтер не работал у них), сказали: «вы к нам в следующий раз когда придёте заберёте его» На что я тоже не обратила внимание. Из-за работы у меня не было времени ходить по банкам и по 100 гривен в месяц списывали страховку на протяжении трёх месяцев. И только спустя три месяца я зашла на сайт и решила прочитать условия договора 🤦 а там столько всего, но главное что человек должен доказать, что он был полностью здоров и заболел в период страховки, только тогда ему возможно дадут скидку на лечение 10%. Почитала я это и поняла, что мне в любом случае страховочных денег не видать, так что отказалась, но тех 300 гривен очень жалко, потратила на ветер😏
+
+18
bonv
bonv
7 травня 2021, 20:22
#
Мені теж пропонували але одразу відмовився:)
+
0
AnnaS0404
AnnaS0404
7 травня 2021, 20:25
#
У меня в голове была стоп кнопка «коронавирус»😁
+
+15
bonv
bonv
7 травня 2021, 20:31
#
На мою відмову, жіночка з Привату аж злегка образилась:)) Я вам поганого не пораджу:)))
Грузинські лікарі клянуться мамою Гіпократа:))))
+
+15
BEZE
BEZE
7 травня 2021, 23:21
#
Наше дело предложить — ваше отказаться;)
+
+15
zaNOza :)
zaNOza :)
8 травня 2021, 10:48
#
Вот это откровение :) — а я думала виктОр мужское имя :)
+
+7
zaNOza :)
zaNOza :)
7 травня 2021, 23:00
#
Минфин компенсировал :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися