Редакція «Мінфіну» визначила переможця конкурсу на найкращий відгук місяця. У квітні ним став користувач під ніком dvskrr, який втратив гроші через помилку банкомату. Автор відгуку отримає приз від «Мінфіну» — 3 тис. грн.
Найкращий відгук квітня: як банкомат украв тисячу гривень
Де загубилася тисяча гривень
Читач «Мінфіну» пише, що ніколи не довіряв електроніці. Якось він уже спостерігав дрібні похибки при оплаті картками в магазинах.
23 березня автор відгуку вирішив зняти в банкоматі Укрсиббанку 13,5 тис. грн. Саме ця сума і списалася з картки, але готівкою користувач отримав тільки 12,5 тис. грн.
«Первой мыслью было — ошибка, т. к. никогда со мной такого ранее не происходило, но после повторных пересчетов, я понял, что все-таки меня ограбили», — розповідає dvskrr.
Автор відгуку відразу ж зателефонував на гарячу лінію. Там зафіксували скаргу і пообіцяли все вирішити за 10 днів.
Читайте також: Найкращий відгук березня: щоб відмовитися від картки Ощадбанку, довелося звертатися у поліцію
Через 30 днів все ще немає вердикту
Клієнта насторожило, що в смс-повідомленні йшлося зовсім про інший термін розгляду заявки — 30 днів.
«Мой личный менеджер посоветовал мне вновь перезвонить оператору и уточнить статус моего обращения. В колл-центре ответили, мол, проверка показала, что я получил всю сумму», — описує він.
13 квітня читач «Мінфіну» написав заяву про те, що не згоден з трансакцією. За його словами, в Укрсиббанку знайшовся навіть спеціальний шаблон заяви, де вказано, що питання розглядатимуть знову ж таки 30 днів.
«И вот первые 30 дней уже прошли, никаких письменных или смс-ответов я не получил. Деньги пока снимаю через кассу банка, что будет дальше — напишу», — резюмує користувач під ніком dvskrr.
Читайте також: Плата за закриття рахунку та ігри з кредитним лімітом: на чому не соромляться заробляти банки
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»
Приз за кращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «кращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 12
— Моя карта пала в неравном бою с вашим банкоматом! Я не смог её спасти!!!:))))).
— Как ты мог жениться на такой некрасивой, хромой и горбатой девушке?
— Говори нормально, она всё равно не слышит…:))).
Грузинські лікарі клянуться мамою Гіпократа:))))