Українські підприємці зможуть подати декларацію та сплачувати податки на порталі та у застосунку «Дія». Про це на брифінгу розповів віцепрем'єр-міністр, міністр цифрової трансформації Михайло Федоров.
ФОПи зможуть сплачувати податки через «Дію»
Що анонсували в Мінцифри
За словами міністра, Мінцифри готує запуск нової послуги для ФОПів завдяки запуску цифрового підпису.
«Спільно з Державною податковою службою ми робимо наступний проєкт — сплата податків для ФОПів на спрощеній системі та подання декларації в додатку та на порталі», — зазначив він.
Читайте також: У Мінцифри розповіли, як відкрити ФОП на порталі «Дія»
Також на порталі та в застосунку Дія в розділі «Мої податки» для громадян будуть доступними довідка про отримані доходи та сплачені податки, відображення даних про платника податків і стан його розрахунків з бюджетом.
Федоров зауважив, що наразі заповнення та подача декларації займає багато часу, а в «Дії» цей процес займатиме кілька кліків, оскільки не потрібно буде заповнювати дані, які вже є в реєстрах.
«Коли прийде період сплати податків, ФОП отримуватиме сповіщення. І можна буде подати через „Дію“ декларацію в кілька кліків. Не потрібно буде заповнювати ту інформацію, яка і так є в реєстрах. І можна буде підписати електронним підписом. Ми вже тестуємо цю послугу, яка займає кілька хвилин», — пояснив він.
Читайте також:Бізнес переходить в онлайн. Понад 50 тисяч ФОПів відкрито на порталі «Дія»
Нагадаємо
22 лютого 2020 року Міністерство цифрової трансформації України анонсувало запуск платформи для бізнесменів «Дія.Бізнес».
Коментарі - 13
Теперь хотят еще чьи-то данные слить?
Или ты причастен к этому факапу?
Чудесный министр!
Зачем? Давайте ещё через холодильник налоги платить.
Обычно налоги платятся через банки: это самый простой, одновременно самый быстрый и наверное самый надежный способ уплаты налогов.
Вот носились все СМИ, и Минфин особенно, с единым счётом для уплаты налогов на который надо была заранее перечислять деньги. И что, сколько предпринимателей пользуются этой новинкой? И сколько денег было потрачено на то чтобы её ввести?