Мінфін - Курси валют України

Встановити
23 лютого 2021, 14:00

Євробляхери обвалять ціни на б/у авто

Минулого тижня парламент прийняв у першому читанні законопроєкти про доступне розмитнення євроблях (№ 4643-д і 4644-д). У них закладено новий механізм переоформлення авто на іноземній реєстрації. «Мінфін» оцінив, як вирішення питання з євробляхами вплине на авторинок.

Ухвалення законопроєктів пройшло на тлі акцій протестів євробляхеров, які вимагали внести до порядку денного ВР інший законопроєкт — № 3704. У ньому пропонується інша формула розмитнення, але головне — збільшення транспортного збору з власників нових авто.

Але в підсумку громадська організація АвтоЄвросила, яка відстоює інтереси бляхерів, дала відмашку на припинення протестів і заявила, що домагатиметься змін умов розмитнення в проєкті до другого читання. Тож, у підсумковому документі можуть бути зміни.

Читайте також: Власники евроблях виявилися в пастці. Масово отримують штрафи на 170 тисяч

Також залишається чимало питань щодо запуску нового пільгового розмитнення. По-перше, чи всі авто зможуть переоформити за формулою, по-друге, як масове розмитнення євроблях вплине на авторинок. Адже не виключено, що власники блях почнуть масово позбавлятися від цих авто, що може позначитися на середніх цінах в сегменті старих іномарок.

Що записано в проєктах

Нагадаємо основні нововведення проєктів № 4643-д і 4644-д:

 — Пільговому розмитненню підлягають авто, які були ввезені в Україну до 31 січня 2020 року і знаходяться в режимі тимчасового ввезення або транзиту.

 — Легкове авто на іноземній реєстрації має бути не нижче стандарту Євро-2 (під цю категорію підпадають авто, випущені в 1995 р і пізніше), а вантажне — не нижче стандарту Євро -5 (з 2009−2010 рр).

 — На одну людину можна розмитнити по одному авто з наступних категорій: легкове, вантажне або причіп.

 — Режим пільгового розмитнення діятиме 180 днів з дати набрання чинності законом. Закон вступає в силу за 2 місяці з моменту публікації. По цьому пункту можливі зміни. У «АвтоЄвросілі» анонсували переговори з профільним комітетом з перегляду термінів розмитнення в проекті до другого читання.

 — Розмитнення авто буде проводитися за формулою: базова ставка + Ve + Fe, де базова ставка, прив'язана до віку авто. Вона становить від нуля (для авто до 9 років) до 150 євро (для 15-річних машин). Ve — об'єм двигуна в кубічних сантиметрах помножений на коефіцієнт. Коефіцієнт залежить від об'єму двигуна і варіюється від 0,2 до 0,5. Fe — ставка податку, яка залежить від типу двигуна. Вона становить 100 євро для всіх авто, крім гібридних і електрокарів (для них ставка — нульова).

 — ПДВ будуть розраховувати не з повної вартості авто, як зараз, а від суми, розрахованої за формулою. Тобто, якщо за формулою за розмитнення нарахують 600 євро, то ПДВ — 20% від цієї суми або 120 євро.

 — Ввізне мито в розмірі 10%, яке зараз діє при імпорті всіх автотранспортних засобів, при пільговому розмитненні не нараховуватиметься.

Таким чином загальна сума розмитнення будь-якої євробляхі не повинна перевищити тисячу євро, а в багатьох випадках буде ще меншою. Це, безперечно, головний плюс проектів, адже багато євробляхерів не розмитнюють авто саме через ціни.

Читайте також: Схема з евробляхамі закрита: як тепер заощадити на ввезення авто

Виграють власники дорогих авто

На відміну від попередніх формул розмитнення, включаючи чинну, в новій формулі не враховується вартість авто.

З одного боку, це плюс, оскільки забрано одну з найбільш корупціоних складових, — відзначають в Інституті досліджень-ний авторинку.

Завищення вартості авто на митниці давно вже стало проблемою номер один для власників старих іномарок. Адже всі податки (ПДВ, ввізне мито, тобто, в цілому третина від вартості транспортного засобу) залежали від того, в яку суму оцінять авто.

Митниця ж часто оцінювала вище реальної вартості, причому, нерідко — в рази. Це аргументували тим, що, мовляв, водії занижують інвойси. Митники взяли на озброєння так звану методику Швака, коли при оцінці авто враховується його ціна в салоні, ступінь зносу, середній цінник на вторинному ринку. Тобто, виходила цифра в буквальному сенсі зі стелі. А, щоб отримати більш низьку оцінку, доводилося шукати «своїх» брокерів, послуги яких коштували недешево (до 500 доларів і вище).

Якщо ж нові проекти отримають статус законів, завищеної оцінки вдасться позбутися.

З іншого боку, як каже один з керівників «АвтоЄвросили» Олександр Чернявський, розмитнення виходить «несправедливим», адже однакову суму доведеться платити і за дороге авто, і за іномарку економ-класу.

Читайте також: Поліція почала штрафувати водіїв «евроблях»

«Чим новіше і, відповідно, дорожче авто, тим менше доведеться заплатити. Розмитнення елітних авто обійдеться дешевше, ніж бюджетної малолітражки», — відзначають експерти Інституту досліджень авторинку.

Наприклад, розмитнення авто за 3 тисячі євро та за 30 тисяч євро з приблизно однаковими вихідними даними (тип двигуна і його обсяг) буде коштувати в районі тисячі євро. Але для авто за 3 тисячі це 30% вартості, а для машини за 30 тисяч — тільки 3%.

«Вічні» євробляхі і розпродаж на авторинках

«З прийняттям законів за пільговим розмитненням спливе і ряд практичних питань», — говорить голова адвокатського об'єднання «Кравець і партнери» Ростислав Кравець.

Одне з головних — як переоформити авто, якщо з документами на нього є проблеми. А таких випадків буде чимало. Адже свого часу авто на єврономеах оформлялися на іноземних власників або зарубіжні фірми (литовські, польські), в тому числі, «одноденки».

За декілька років багато формальних європейських власників спробували позбутися проблемного майна, а деякі фірми давно закрилися. Тобто, знайти «власника», щоб він зняв з обліку авто за місцем реєстрації і оформив угоду купівлі-продажу з українським водієм, вдасться далеко не всім.

Що робити тим, хто не зможе переоформити документи — питання відкрите. Адже згідно з вітчизняним законодавством не зняті з іноземної реєстрації автомобілі до митного оформлення в Україні не допускаються.

Глава компанії AutoConsulting Олег Омельницький вважає, що багато євробляхерів можуть відмовитися розмитнювати авто за новою формулою і через ціну. «Вона все ж відмінна від нуля, а ті, хто купував авто за 500 євро, навряд чи захочуть платити за переоформлення тисячу», — говорить експерт.

Втім, з урахуванням того, що на сьогодні по дорогах країни їздить 500−750 тис євроблях, навіть розмитнення частини з них може буквально підірвати ринок.

Справа в тому, що зараз євробляхи фактично не впливають на вже сформовану цінову кон'юнктуру українського ринку б/у авто. На перепродаж виставляються авто, які пройшли розмитнення за досить високими розцінками, і ці витрати враховані в ціннику.

Наприклад, BMW 520 2009 року випуску на українському спеціалізованому майданчику з продажу авто коштує близько $ 11 тис. Але в Німеччині ціна аналогічного автомобіля — всього близько $ 6 тис. Тобто, якщо власник такого авто на євробляхах розмитнить його за тисячу євро, то зможе виставити машину на перепродаж за $ 7,5−8 тис і при цьому не тільки покриє всі витрати, а й заробить.

Тоді як для власника авто, розмитненого в минулі роки, такий цінник — суцільні збитки.

Ще більший ціновий розрив може бути по дорогих іномарках, розмитнення яких раніше коштувало ціле багатство, а з прийняттям нової формули подешевшає в рази.

«Можливі тимчасові спотворення цін на автомобілі. Розмитнені за спеціальними умовами машини можуть з'явитися в продажу за цінами нижче ринкових. Особливо — елітні авто, різниця за якими може становити до декількох десятків тисяч доларів», — відзначають в Інституті досліджень авторинку.

Зрозуміло, що потенційним покупцям б/у авто така ситуація вигідна, адже з'являється можливість заощадити. Але для продавців старих іномарок це загрожує суцільними розчаруваннями, так як доведеться віддавати авто з значним дисконтом.

Коментарі - 82

+
+482
Все буде Україна
Все буде Україна
23 лютого 2021, 14:22
#
Надо отменить этот Закон, и гнать этих блях туда откуда они приехали, или штрафовать… А если уже придумали эту разовую акцию, так делайте ограничение по возрату, а не евро 2, понарастамаживают дизельных корыт 1996 года…, а нам этой пердьежью дышать.Да и вообще не справедливо все это, по отношению к очень многим!!!
+
+86
34526183
34526183
23 лютого 2021, 14:35
#
Евро 2 — это вообще огонь, это же реально корыта…
+
+88
Італій .
Італій .
23 лютого 2021, 14:43
#
На улице полно автомобилей советского автопрома не имеющих даже этого
+
+226
34526183
34526183
23 лютого 2021, 15:14
#
Ну как ту говорил один комрад, не помню кто именно.

«А у вас когда мусор собирается в мусорном ведре, вы его выносите или с улицы начинаете еще нести?»
+
+38
Італій .
Італій .
23 лютого 2021, 15:27
#
Так если выносить мусор то почему ты предлагаешь выносить только мусор с отметками «сделано в ЕС»? Причем часть «мусора» лежит в холодильники (спокойно ездить по дорогам и коптит не больше чем собранный Васазде ланос) и считается мусором только из-за наклейки о месте производства.

Любой грузовик и куча автобусов утрут нос легковушке с евро-2. Но нет, будем ныть что имено евробляхи убивают нашу природу.
+
+158
34526183
34526183
23 лютого 2021, 15:38
#
Тут не про выносить, а про то, зачем его давать ЗАносить предоставляя льготы? Если и так своего хватает, который хрен его куда девать.
Автобусы — это отдельная тема, называется «Не корупмированный тех осмотр», что здесь обсуждать — вообще не стоит.

Ну и притензия к ЕВРО-2 далеко не на первом месте, процетирую сам себя, но тем не менее…

Ну и тут дискуссия свернула куда-то не туда — причем тут нищеброды? Нищеброды не нищеброды, но путь налоги платят. Какого черта я платил все налоги, да еще и в пенсионный фонд 5%, «энтузиасты» на битках из штатов растаможку оплачивают, а тут какие-то неадекватные черты требуют каких-то преференций, основываясь на чем?

Во вторую очередь, это то что эти машины без учета и в 99% концы к тому, кто там был за рулем не найти.

В третью, что 80% этих машин — это кусок ***, который по дорогам вообще ездить не должен.

А в четвертую ток, то что «нищеброды» заполонили дороги.


Этот закон, решает только вторую проблему, но никак не первую. Налоги должны либо платить все, либо никто.
Одно дело использовать лазейки, как с ФЛП и так называемими офшорами, и совсем другое — шантажем государства отменять налоги, для группы лиц, которая и в формировании ВВП при всем этом, далеко не ведущую роль играет, в большинстве своем. «преференций, основываясь на чем?»
+
+49
Італій .
Італій .
23 лютого 2021, 15:42
#
===Тут не про выносить, а про то, зачем его давать ЗАносить предоставляя льготы?

Нельзя сделать отдельный техосмотр только для евроблях. Он или для всех, включая родные украинские корчи, или не для кого как сейчас.
+
0
34526183
34526183
23 лютого 2021, 15:45
#
И вот тут возникает вопрос, а почему евро-2? Почему не 3, а лучше 4? Кто-то катализатор вырежет и получит евро-2, а кто-то может и не вырежет.
Хотя целевая аудитория в большинстве своем конечно намекает на то, что вырежут все, но тем не менее.
+
+60
skylake3
skylake3
24 лютого 2021, 1:54
#
Почему вы никак не хотите понять, что евробляхи это замена для бедных украинцев их старых вазов и ланосов на более экологически чистый и безопасный в случае ДТП вид транспорта? Лично я вижу в этом гораздо больше положительных моментов, чем негативных. Напомню, что рост ВВП напрямую связан с количеством автомобилей на душу на селения, где мы отстаем от тех же США чуть ли не в десять раз. В Украине слишком мало владельцев авто, их должно быть хотя бы в три раза больше, чем нынче. Рост частного сектора, особенно пригород, повышенная мобильность граждан и даже такая вещь, как уверенность в себе от владения машиной, дают долгосрочный положительный эффект для всей страны. А тем, кому тесно на дороге и сложно найти место для парковки таки придется адаптироваться к новым реалиям жизни.
+
+14
34526183
34526183
24 лютого 2021, 13:03
#
А вы причину и следствие часом не перепутали?

Ну и о том, что гнилая беха 1996 года выпуска, сильно безопасна — я бы тоже поспорил…
+
+20
Італій .
Італій .
24 лютого 2021, 13:06
#
===Ну и о том, что гнилая беха 1996 года выпуска,

Ты пишешь так будто из ЕС только гнилые бехи 96-го года и возят.

А вот что безопасней, такая беха или жигуль-копейка 1974 года выпуска, или двадцаьчетвертая волга — это вопрос.
+
0
Max Him
Max Him
24 лютого 2021, 13:46
#
Да что ты за байки рассказываешь?! Вторая евробляха по популярности -это польские Ланосы, которое такое же *** как и наше.
+
0
34526183
34526183
24 лютого 2021, 18:13
#
Сопоставимые по цене в данный момент авто надо сравнивать.
+
+61
bonv
bonv
23 лютого 2021, 16:05
#
Похоже, русские машины как раз и задуманы производителем
так, чтобы у мужиков всегда был повод собраться в гараже:)
+
0
R S
R S
23 лютого 2021, 20:50
#
На зап. части страны всегда хватало ментально-недостаточных жителей, которые не понимают о чём речь идёт…
+
0
bonv
bonv
23 лютого 2021, 15:43
#
Законопроекти слуг народу сформували негативне до себе ставлення.
+
0
skylake3
skylake3
24 лютого 2021, 1:58
#
Почему вы никак не хотите понять, что евробляхи это замена для бедных украинцев их старых вазов и ланосов на более экологически чистый и безопасный в случае ДТП вид транспорта? Лично я вижу в этом гораздо больше положительных моментов, чем негативных. Напомню, что рост ВВП напрямую связан с количеством автомобилей на душу на селения, где мы отстаем от тех же США чуть ли не в десять раз. В Украине слишком мало владельцев авто, их должно быть хотя бы в три раза больше, чем нынче. Рост частного сектора, особенно пригород, повышенная мобильность граждан и даже такая вещь, как уверенность в себе от владения машиной, дают долгосрочный положительный эффект для всей страны. А тем, кому тесно на дороге и сложно найти место для парковки таки придется адаптироваться к новым реалиям жизни.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
24 лютого 2021, 4:54
#
А Вы своему знакомому ЭТО говорили? Мало что польская «бляшка» так еще и дизель! Как теперь дышать???
…У меня знакомый заехал перед новым годом с Польши на ауди 1998 год 1.9TDI, сколько ему получится растаможка? …
…Да, я это все учел. Так там металлолом лучше наших новых приор, калин и т. д. и тп)…

Это же вы писали и буквально неделю назад!
+
+9
Z SZ
Z SZ
24 лютого 2021, 11:40
#
Причем тут авто к нормам экологии? Сделайте обязательное ТО раз в два года, измерьте выхлоп и по таблице определите налог на выхлоп. Установите норму выхлопа и запрет до устранения. А потом владелец сам будет решать, выгодно это ему или нет, содержать такое авто или сдать в металлолом. Нужно давно уже решить: мы Европа или *** мира. А то хотим и рыбку и… особенно те, кто дорвался к власти и начинает все разрушать на корню, вводить непосильные налоги на все: на растаможку, на бензин, на дороги, на запчасти, на ТО, на регистрацию, на штрафы, на мощность и т. д., чего только не придумают. Они считали вообще, сколько все это стоит? Сопоставляли со средними зарплатами свои налоги? Да, дорвались, и не еб… т их суть проблем. Так *** они сами нужны?
+
+30
Все буде Україна
Все буде Україна
23 лютого 2021, 14:24
#
Гетьманцев в очередной раз доказал, что он чум.а 21 века, ведь у человека талант все делать через Ж.
+
+60
bonv
bonv
23 лютого 2021, 15:44
#
Популіст зрештою переміг у президенті реформатора. Реформатор — це та людина, яка змінює країну, навіть якщо громадська думка проти змін. Бо знає, що проти будь-якої справжньої реформи будуть протести. Популіст — це той, хто йде на повідку у громадської думки, аби зберегти свій високий рейтинг. І його рейтинг — це самоціль, а не спосіб проводити необхідні зміни — Фурса.
+
+2
kilibomb
kilibomb
24 лютого 2021, 0:13
#
Вы думаете это популярное решение??? Вот увидите — завтра бляхеры будут требовать, что бы им доплачивали за расстаможку.
+
0
R S
R S
23 лютого 2021, 20:52
#
«делать через Ж.»

— это означает делать через Женеву??))
+
+141
Oleksandr Zherdii
Oleksandr Zherdii
23 лютого 2021, 14:30
#
Ніяк цей закон на ринок не вплине. Ті автівки, які купувались за 500Є розтаможувати за 1000Є не будуть, простіше їх на розборку віддати. Авто більш ліквідні розтаможать, але продавати їх за зниженою ціною теж не будуть — який у цьому сенс? Будуть їздити самі, або продадуть за ціною ринку. Закон тимчасовий і вирішує лише одну проблему — легалізацію машин на іноземній реєстрації.
+
+20
Італій .
Італій .
23 лютого 2021, 14:43
#
Авторы в очередной раз разгоняют волну. Ну работа у них такая…
+
+1
Артур М.
Артур М.
23 лютого 2021, 16:22
#
Всі перекупи будуть гнати машини заднім числом, невидима рука ринку сама знизить ціни. Ціни точно впадуть і суттєво.
+
0
Oleksandr Zherdii
Oleksandr Zherdii
24 лютого 2021, 11:58
#
Спробуйте загнати машину заднім числом. Я хочу на це подивитись)
+
+1
Буква Ґ
Буква Ґ
24 лютого 2021, 14:15
#
Загоняешь задним числом пачку номеров, машины везти не обязательно
+
+7
Італій .
Італій .
23 лютого 2021, 14:40
#
===Ведь не исключено, что владельцы блях начнут массово избавляться от этих авто,

Исключено — они ввезли эту машину черт знает когда, всё это время на ней ездили. Смысл её продавать? А ездить на чём?
+
0
Все буде Україна
Все буде Україна
23 лютого 2021, 14:51
#
+ За эти деньги грех не растаможить. Ох сейчас новый бизнес у кого-то начнется, не спроста все это…
+
+32
bonv
bonv
23 лютого 2021, 15:55
#
А хтось втратить бо сплачував сумлінно всі податки/мита/збори.
+
+1
terwal
terwal
24 лютого 2021, 13:35
#
Плюсую тут, д***"й закон зробили кучці поблажку, але нагнули всіх інших українців.
+
0
Італій .
Італій .
24 лютого 2021, 13:41
#
Это ты так сейчас вписался в том числе и за возврат налога «на яйца» который существовал раньше? Ведь отменим его нагнули всех тех кто платил налог до этого.
+
0
Yiutsj
Yiutsj
23 лютого 2021, 16:18
#
Возобновится)
+
0
Артур М.
Артур М.
23 лютого 2021, 16:22
#
Будуть ввозити і зараз, просто заднім числом.
+
0
Італій .
Італій .
24 лютого 2021, 21:43
#
Никто ничего задним числом возить не будет
+
+96
niko 555
niko 555
23 лютого 2021, 15:00
#
Евробляхеры и дальше будут митинговать, требуя чтобы государство заплатило им за то, что они согласились расстаможить свои авто)
+
+97
ramgarrot
ramgarrot
23 лютого 2021, 15:09
#
«сможет выставить машину на перепродажу за $7,5−8» — ага, щас, разбежались…

даже если бывшему бляхеру тачила станет в 8к бачей, а на рынке такие машины стоят по 11к, то продавать он ее будет за все 12 кусков ибо он же самый умный (типа «без пробега по Украине», «в Германии дед ездил», «топливо наше не видела» и т. д. тп, как продаваки любят натрушивать)…

обвалят они рынок, ага, как бы не так
+
+42
34526183
34526183
23 лютого 2021, 15:30
#
Рынок регулируется спросом/предложением. И эти машины чем дальше, тем больше будут попадать на рынок, и как результат расти предложение, ну, а дальше сами раскрутите…
Что еще опасно, это бросовые цены, когда надо срочно продать, а тут чем больше дешевых авто на руках, тем чаще они начнут вылезать по бросовым ценам. А как только бросовая цена становится массовой, так и регулярная начинает подтягиваться.

Я эти 2 фактора вполне могу себе предстваить воплотившимися в жизнь
+
+28
Ledov Vadim
Ledov Vadim
23 лютого 2021, 15:45
#
> Что еще опасно

Слово «опасно» здесь опасно. Когда цены благ падают по причине роста предложения, то они становятся более доступны широкому загалу. Это хорошо.
+
0
34526183
34526183
23 лютого 2021, 15:48
#
Придераетесь, но да ладно.
+
+1
Invul
Invul
23 лютого 2021, 17:57
#
Тут есть обратный нюанс — люди, купившие машины здесь ранее, в салоне/БУшку, заплатили за неё бОльшую сумму денег чем бляхеры. И они, получается, попадают на бабки — потому что они не могут продать тачку за 11к, отбив свои затраты, они будут вынуждены продать за условные 9к, что бы продать, а не она висела на руках. Так что эти клоуны могут открыть еще тот «ящик Пандоры» своими действиями.
+
+1
34526183
34526183
23 лютого 2021, 18:16
#
ХЗ о каком ящике пандоры вы именно говорите, но люди которые сугубо на БУ машиных ездят, почему-то упорно не думают о том, что все машины — когда-то были новыми, а в нашей стране, еще и новыми с не малыми налогами. И если бы вместе с цанами на БУ падала цена и на новые авто — вопросов было бы ноль, но так как это не так, то новые машины могут тоже упасть в продажах.
+
+30
duke34
duke34
22 березня 2021, 11:24
#
Потому у нас машина — это роскошь, а не средство передвижения за несколько тысяч долларов, как в тех же США. Потому что «отбить свои затраты» нужно при продаже. Я очень рад тому, что появились все эти битки и бляхи, и вопрос не в том, какой класс выхлопа (это другой вопрос), а в том, что падают цены на рынке. И тех жлобов, которые покупают в салоне машину за условные 20к, хотят при 100 тыс пробега продать ее за 17к станет в разы меньше. Потому что, если кусок металла с пробегом или с возрастом, то он должен падать в цене, и стоить, как кусок металла с пробегом и возрастом, а не «я буду вынужден продать за условную заниженную…». Товар изнашивается — цена падает.
+
0
busypit
busypit
23 лютого 2021, 15:31
#
И.е. всё-таки часть растаможенных авто окажется на рынке и, соответственно, товара станет больше?
+
0
Італій .
Італій .
23 лютого 2021, 15:34
#
Евробляхи можно расстамаживать с конца 2018 года. Рынок это не обвалило.
+
+16
Viktor Andriyenko
Viktor Andriyenko
23 лютого 2021, 18:24
#
Ви ніби учора народились. Проблема з євробляхерами тому й є проблемою, що на руках кілька сотень тисяч авто, які розмитнювати за правилами, що діяли з кінця 2018 року НЕРЕНТАБЕЛЬНО. Як правило, це дуже старі машини, понад 15 років, плюс ще й дизельні, які коштували в Європі максимум 1−1,5 тис., а при розмитненні за діючим законом лише акциз обходився в понад 2000 євро, плюс ще 1000 — мито і ПДВ. Саме ці машини не розмитнювались власниками, бо не було жодного сенсу платити по 3−3,5 тис євро за розмитнення авто, ввезеного за 1тис. І ці авто НЕ ЇЗДИЛИ (це ще одна Ваша помилка), а здебільшого стояли в дворах під хлівами, очікуючи свого зоряного часу, оскільки для їх власників навіть 8,5 штрафу — це дуже жирно, не говорячи вже про 170 тис.
І ввезені ці авто були здебільшого не тими водіями, які хотіли собі чогось кращого (як, наприклад, роблять ті, хто везе зараз хороші авто з Німеччини 2015−2017 років випуску з «автобанним» пробігом 150−180 тис. і з поверненням ПДВ, платячи за той же б/у VW Golf 7 усього 11тис під ключ), а тими водіями, які в принципі ледве назбирали ці 1−1,5 тис євро на авто, розраховуючи, що ця халява буде вічною. А їм взяли і обрубали халяву.
+
+9
Італій .
Італій .
23 лютого 2021, 22:47
#
===Проблема з євробляхерами тому й є проблемою, що на руках кілька сотень тисяч авто, які розмитнювати за правилами, що діяли з кінця 2018 року НЕРЕНТАБЕЛЬНО.

Так после любого закона будут такие авто, и что? Проблема с евробляхерами совсем не в этом. Эта проблема появилась как раз после принятия закона в 2018, а проблема евробляхеров аж с 2011 года когда покупка евроблях стала массовым явлением при том что расстможить их было нельзя.

Вот эту основную проблему существующую уже 10 лет, а точнее даже больше вспоминая когда впервые появились запреты — и надо решить так чтобы не приходилось опять и опять возвращаться к вопросу.

Растаможка должна быть простой и сумма расстаможки не должна догонять цену автомобиля.
+
0
busypit
busypit
23 лютого 2021, 21:36
#
Ну раз ни малейших изменений с 2018 года с принятием данного закона не произойдет — значит рынок не изменится совсем ;) Или какой-то «нюанс» вы все же упустили ((
+
+24
BobKickass
BobKickass
23 лютого 2021, 15:22
#
Закон потрібен! Справа ж не тільки в бляхах, нехай приберуть нахабний акциз із авто, а також 10% мито, яке ми й так зобов’язалися прибрати в угоді про асоціацію. Для всіх нехай приберуть. На 20% ПДВ та податок до пенсійного фонду українці вже якось назбирають.
+
+79
Все буде Україна
Все буде Україна
23 лютого 2021, 15:39
#
Закон якщо i повинен бути, то один для всих. А тут закон придумали для хитрож. х, якi не платили, i нарушали… У нас виходить той *** , хто все робив як треба, i переплачував в тричi…
+
0
Ledov Vadim
Ledov Vadim
23 лютого 2021, 15:41
#
Не делайте как кому-то треба, а делайте так, как нужно Вам.
+
0
bonv
bonv
23 лютого 2021, 15:48
#
По мнению президента, стране не хватает квалифицированных рабочих.
По мнению рабочих, стране не хватает квалифицированного президента.
+
0
Ta Ra
Ta Ra
25 лютого 2021, 16:14
#
Іване євросила від початку домагається доступного розмитнення для всіх!!! Розберіться в темі а потім вонь здіймайте!!!
+
+62
YevgenMuza
YevgenMuza
23 лютого 2021, 15:40
#
Сначала должны все нарушившие закон понести ответственность, а потом начнём разбираться, где какой налог убрать, ок?
+
0
Італій .
Італій .
23 лютого 2021, 15:43
#
Одно другому не мешает.
+
0
BobKickass
BobKickass
23 лютого 2021, 15:49
#
Так їх всіх і обують на 8500 при розмитненні, чи вам би хотілося щоби їх різками до крові побили на додачу?
+
+15
Ledov Vadim
Ledov Vadim
23 лютого 2021, 15:40
#
Владельцы крупных авто не «выиграют», а потеряют меньше чем могли бы.
То же и с владельцами меньших авто.
+
+52
bonv
bonv
23 лютого 2021, 15:46
#
— «Дуже сумно, що міністр економіки в Україні — дебіл». (Ігор Коломойський)
— «Я ніколи не приховував, що я дебіл. Жартую, звичайно ж». (Тимофій Милованов)
— «Я президент цієї країни, а не л*х якийсь». (Володимир Зеленський)
З того часу нічого не змінилось? Стало тільки гірше.
+
+62
bonv
bonv
23 лютого 2021, 15:48
#
Чому законослухняні сплачують податки, а виграють з цього ті, хто і не думає їх сплачувати? Спецом роблять щоб народ взагалі податки не сплачував?
+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
23 лютого 2021, 16:06
#
Ойробляхеры нужны для обоснования. Типа не платит 80% населения киева комуналку (долги по хатам = всем новостройками ныне), а бабка в житомире платит с первой пенсии. По этому тот кто платил сумлинно, в следующий раз просто отрежет бошку очередному «оптимизатору» и не будет ждать когда им будут что-то прощать, налоговые льготы и легализацию.
+
0
Yiutsj
Yiutsj
23 лютого 2021, 16:12
#
Сомневаюсь, что кто-то выставит цену на порядок ниже чем на рынке. Разве 50% прибыль кому-то мешала?)
+
0
Invul
Invul
23 лютого 2021, 18:00
#
Закон спроса и предложения. Нужно продать и быстро — они смогу безболезненно поставить не 11к, а 10к, так как у них прибыль все равно еще 3000. И так по кругу — до проседания цен до приемлимого уровня, когда и у них прибыль уже не 50%, и потери НЕбляхеров не сильно большие.
+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
24 лютого 2021, 9:05
#
Закон предложение, что там хочет миллиард цыган айхххххххфоны по 200 жруплей там или чего-то еще без разницы
+
+33
Invul
Invul
23 лютого 2021, 18:03
#
Самое дурацкое решение, какое только могли принять. Они не понимают, что бляхерам они все равно не угодят, они все равно убудт требовать подачек все больше и больше. А вот тех, кто платил до этого, такое кидалово серьезно взбудоражит. Особенно бляхеров, что растаможили свои машины ранее по более высоким тарифам. Нужно предложить Гетьманцеву компенсировать таких гаврикам разницу, хорошая идея.
Закон должен быть один для всех — условно, с 1.06.2021 начинает действовать льготная растаможка БУшек по такой формуле, всех, что будут ввезены ПОСЛЕ этой даты. Все, что ввезли раньше — по старым законам, на момент ввоза авто. Это — честно и справедливо, а не эта фигня, что прошла во второе чтение.
+
0
proffi
proffi
23 лютого 2021, 18:54
#
Люди, очнитесь! Это касается машин, которые заехали до 31.12.2020!!!
Это попытка убрать полностью «бляхеров» с наших дорог.
+
0
Игорь Коляда
Игорь Коляда
23 лютого 2021, 19:50
#
-На одного человека можно растаможить по одному авто из следующих категорий: легковое, грузовое или прицеп.

Такое впечатление, что большинство читающих и спорящих об обвале рынка — «смотрят в книгу и видят фигу».
Эти законы НЕ направлены на развитие рынка автомобилей благодаря именно вот этому выделенному ограничению.
Это — не для спекулянтов и перекупов, а чтобы сделать автомобиль более доступным для широких слоёв населения.
+
0
Андрей Каминский
Андрей Каминский
23 лютого 2021, 21:55
#
Через пару лет эти авто будут стоять по дворам и гнить так как не смогут пройти обязательное ТО которое будет введено для всех легковых автомобилей.
+
+31
Італій .
Італій .
24 лютого 2021, 12:25
#
Ну и замечательно. Развалюхам не место на дороге, что отечественному жигулепрому, что привёзенному из ЕС.
+
+15
VladimirVG
VladimirVG
24 лютого 2021, 14:17
#
О боги, святая простота!))
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
24 лютого 2021, 5:57
#
Я очень, конечно извиняюсь, что влажу со своим комментарием в это обсуждение такой значимой для многих экспертов новости.
Хочу обратить ваше внимание на следующий факт — данный «ганебный» закон для всех «хитро…опых» бляхеров, имеет в преамбуле следующую фразу … ввезенных автомобилей на таможенную территорию Украины в режиме «временный ввоз» и «транзит»… Ну, а теперь рекомендую разобраться уважаемым «экспЕртам» по каким схемам завозят авто в Украину наши автосалоны и как это отразиться на сумме налогов. И пока вы выясняете кто в этой истории «житро … опей» и кто платит или не платит налоги, кто-то будет зарабатывать на официальной не уплате части таможенных сборов.
Ну и э о для размышления о сущности нашего «защищенного» автопрома!

https://minfin.com.ua/blogs/grugoriyholand/164478/
+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
24 лютого 2021, 9:04
#
Никто не берет в автосалонах
+
0
34526183
34526183
24 лютого 2021, 13:09
#
Ага, все машины попадают в страну уже Б/У…
+
0
34526183
34526183
24 лютого 2021, 13:10
#
И налог на богатсво, под названием «От 4 до 6% от стоимости нового авто в пенсионный фонд», я тоже ни разу не платил…
+
0
R S
R S
24 лютого 2021, 19:25
#
«Никто не берет в автосалонах»

неправда! У меня одна из 4-х машин — нулёвая, с автосалона. Рено Дастер.
Две машины — «антикварные» (производства СССР), и одна б/у — Фьюжик 2012 года выпуска, перед самым первым карантином купил.
+
+29
goodbadugly
goodbadugly
24 лютого 2021, 14:08
#
Пускай расстамаживают, я бы только ввёл техосмотр автомобилей, всех автомобилей.
+
+30
Ta Ra
Ta Ra
25 лютого 2021, 16:09
#
Спочатку вирішення питання з єврономерами. Потім закон про доступне розмитнення для кожного і кожен не хоче сплачувати тисячі як було до сих пір. І коли ті що зараз проти блях полізуть масово вибирати собі авто за кордоном не забудьте сказати дякую тим людям хто добивався цього для всіх Українців роками! А щоб дискутувати в темі то трохи розберіться в ній в законах що і як.
+
0
BobKickass
BobKickass
25 лютого 2021, 21:48
#
Та наборолись вже, так наборолись що навіть там, де раніше машин не було — стоять затори.
+
+15
Invul
Invul
26 лютого 2021, 9:06
#
Е ні. Спочатку — нові умови для всіх, а ті, хто порушував закон — мають за це відповісти. А не створити касту найбільш хитрожопих, які порушили закон, а тепер вимагають щоб їм це пробачили під лозунгом «цим будуть користуватись всі».
+
0
BobKickass
BobKickass
26 лютого 2021, 9:15
#
Е ні

Ну то виходьте і протестуйте, вони протестують — вони отримають, ви сидите на дивані — Е ні то ваше все :)

а тепер вимагають щоб їм це пробачили

Їм вже це пробачили! По факту з 2010 року вже 10 років деякі їздять і нічого не платять. То влада навпаки вимагає! Вимагає впорядкувати це питанння.
+
+14
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
26 лютого 2021, 11:56
#
Итог !!! Всех «давит» жаба"!!! Конечно, купив «Ланос» сейчас понимаешь, что выкинул деньги, понимаешь, что зря!!!
+
+14
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
26 лютого 2021, 12:03
#
Послушайте, ЭКРЕРТЫ!!! определитесь… то вам дышать е чем, то жаба давит, вы как-то определитесь, что вы хотите…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися