Мінфін - Курси валют України

Встановити
13 листопада 2020, 14:00

Грігол Катамадзе: Нульову декларацію мають подати всі

2020  рік мав стати особливо багатим на податкові новації. Але через пандемію covid  реалізацію багатьох ініціатив довелося відкласти. Про те, до чого бізнесу і українцям готуватися наступного року, в інтерв’ю «Мінфіну» розказав президент ВГО «Асоціація платників податків України» Грігол Катамадзе.

фото: Сергій Владикін
фото: Сергій Владикін

Незважаючи на кризу і спад економіки податкова служба звітує про перевиконання плану надходжень до бюджету. Що каже з цього приводу бізнес — кошти дійсно збираються завдяки перекриттю схем чи традиційно збільшується тиск на підприємства?

Нова команда податкової справді почала активну боротьбу із «схемами», скрутками, та іншими маніпуляціями з ПДВ. Крім того, значно зросла якість адміністрування податків, що особливо важливо в умовах мораторію на перевірки бізнесу. Не хочу казати, що хтось у бізнесі сильно зловживає цим, але такі приклади є.

В одному з недавніх інтерв’ю нашому виданню міністр фінансів Марченко висловив думку, що кардинальні зміни фіскального законодавства зараз не на часі. Але президент Зеленський пообіцяв повернутися до питання запровадження податку на виведений капітал. Чи актуальні зараз такі серйозні зміни?

За інформацією того ж таки Мінфіну, податок на прибуток сплачують тільки 10% зареєстрованих в Україні компаній. Тобто, з 4000 компаній — лише 400. Решта знаходять схеми, які дозволяють їм ухилятися від оподаткування. Питання: для чого нам такий податок, який не наповнює бюджет?

Давайте замінимо його. Так, перший рік бюджет недоотримає певну суму. Але потім, за рік-два, як показує досвід інших країн, заміна податку на прибуток на податок на виведений капітал (ПнВК) щорічно додає 1,5% до зростання ВВП. Адже ми не скасовуємо податок, а відтерміновуємо його.

Податок на виведений капітал означає, що ти отримав прибуток, реінвестував його у розвиток, збільшив виробництво, розширив штат. Ти не забираєш ці гроші, а отже, не сплачуєш податок. Податкове зобов’язання з ПнВК виникає тільки при виплаті дивідендів, роялті чи благодійних внесків. Крім того, такий податок значно легше адмініструвати. Бізнес підтримує ідею введення ПнВК. І, вважаю, що такі речі слід робити оперативно.

Читайте також: Як податок на виведений капітал допоможе бізнесу

В Раді вже зареєстровані відповідні законопроекти. Які головні зауваження маєте до них?

У законопроекті, поданому профільним комітетом, розглядається поетапне введення ПнВК, в першу чергу, для компаній, оборот яких становить до 150 млн грн на рік. Але не вказано строків такого експериментального підходу. Слід чітко означити, що податок вводиться, скажімо, на два роки. У випадку позитивного результату він пошириться на всі компанії. Якщо не буде конкретики – це ризик.

фото: Сергій Владикін

Не менш серйозна проблема для нашого бізнесу – високе навантаження на фонд оплати праці, яке, власне, і породжує зарплати в конвертах. Як пропонує вирішити це питання ваша Асоціація?

Асоціація платників податків вже давно говорить про необхідність зменшення навантаження на фонд оплати праці. Сьогодні воно становить 41,5%. Так, це краще, ніж 68%, як було раніше, але все одно забагато. Ми пропонували об’єднати ЄСВ, податок на доходи фізосіб і військовий збір в один податок із ставкою 32%, з подальшим її зниженням до 20%. Таке навантаження було б справедливим і дало б можливість вивести зарплати з тіні.

І паралельно потрібно було б вводити «нульове» декларування?

Так, щоб побороти зарплати «в конвертах» і тіньові доходи, потрібно проводити «нульове» декларування. Я прихильник цієї ініціативи, як і податкової амністії в цілому. Але наша пропозиція — ввести справді нульове декларування – без відсотків.

Що маєте на увазі?

Законопроект, який подано у парламент, передбачає такі параметри декларування: 5% — загальна ставка, 9% — підвищена ставка на активи, які знаходяться за кордоном, 18% необхідно сплатити із задекларованої готівки. Я відкрито заявляю, що це не спрацює. В одному з інтерв’ю голова ДПС Олексій Любченко казав, процитую: «Навіть якщо поставлять норму: заводиш гроші в банк – 0%, хочеш тримати вдома – 5% чи 25% (хоча справедливо – 19,5%), гола норма нічого не дасть».

Я повністю згоден, що гола норма нічого не дасть, але не згоден, що справедлива ставка — 19,5%. Вважаю, що потрібно вводити нульову ставку. Адже наявність активів, з яких не буде в повній мірі сплачено податки – це не провина людей чи бізнесу. Це провина держави і державних установ: вони приймали таке законодавство, яке дозволяло знаходити лазівки і ухилятися від сплати податків.

По-друге, нульове декларування має бути загальнообов’язковим, а не добровільним. Добровільність вже наперед закладає неоднозначність у трактуванні норм і можливості для ухилення від відповідальності за несплату податків.

Читайте також: Фіскали націлилися на закордонні рахунки та бізнес українців

Мінфін і ДПС не підтримав пропозиції НБУ скасувати податок на доходи з депозитів. Яка ваша позиція?

Я був і залишаюся прихильником того, щоб відмінити цей податок.
Більший ефект на фінансовий сектор і економіку в цілому дало б прийняття акту, який би 100-відсотково гарантував вклади населення в державних банках, і 50-відсотково в комерційних. Не розумію, чому я віддаю банку суму, наприклад, в 1 млн грн, він ними користується, заробляє, але у разі чого повертає мені тільки 200 тис. грн. Про яку довіру до держави і банків з боку населення може йти мова.

Підвищи дохідність депозиту разом з «Бонусом від Мінфіну»

Наразі скидається на те, що держава навпаки рухається у напрямку посилення податкового тиску на громадян. Наприклад, нещодавно в парламенті зареєстровано законопроект (№4101), за якими знижується вартість авто, з яких необхідно платити податок на розкіш (з 375 до 200 «зарплатних» мінімалок)...

Я жодного разу не чув звіту, скільки бюджет отримує з податку на розкіш. Не думаю, що це значна цифра. Наприклад, коли тільки запровадили податок на дорогі автомобілі, багато людей одразу пішли в обхід: купували або ж переводили їх на компанії.

Навіщо вводити такі норми, які нічого не дають, а тільки викликають порожні дискусії? Краще направити свої зусилля на вирішення тих проблем, де втрачаються великі гроші. А тут, з одного боку, обкладають податком на розкіш автомобілі, яких кілька тисяч у країні, а з іншого — дають можливість десятками тисяч ввозити євробляхи.

Читайте також: Схема з євробляхами закрита: як тепер заощадити на ввезенні авто

Зараз розгорнулася широка дискусія щодо пільгового оподаткування ІТ-галузі. Чи підтримує асоціація такій підхід?

На мою думку, пільги для окремих секторів – це помилка. Якщо вводити низькі ставки податків, то для всіх одночасно, інакше позитивний результат не спрацює.

фото: Сергій Владикін

Цей же підхід – однакові правила для всіх, ви вважаєте справедливим і щодо запровадження РРО?

Я мав велику надію, що законопроект про відміну РРО для низки секторів бізнесу, в якому частково враховані наші зауваження і пропозиції, приймуть. Застосування РРО у ризикових секторах — шлях до детінізації. Тотальна ж фіскалізація – це шлях в тінь. Через окремі умови оподаткування, які використовує більшість ФОПів, держава втрачає небагато –5 млрд грн в рік. У порівнянні з іншими втратами – це ніщо. Але чомусь почали боротися з «тінню» саме з ФОПів, з найменшого.

Читайте також: Касові апарати — детінізація чи знищення малого бізнесу

З якими проблемами зараз зіштовхуються підприємці, які працюють з програмними РРО?

Перше – це технічні питання. У багатьох населених пунктах якість інтернету бажає кращого, відповідно передача даних відбувається із затримкою. За це передбачено санкції. Поки я не бачив звернень щодо нарахування податковою штрафів. Але не виключаю, що в подальшому вони матимуть місце. Втім це питання не до податкової, а до тих, хто має забезпечити технічну складову. Такі нюанси потрібно вирішувати на законодавчому рівні.

СБУ звернулася до профільного комітету ВР з вимогою розглянути питання відновлення податкових перевірок. Чи варто зараз це робити?

Влада має бути послідовною у своїх кроках. Якщо прийняте рішення про мораторій на перевірки бізнеса у період карантину, значить треба його дотримуватися до закінчення надзвичайної ситуації.

Читайте також: Голова Податкової розповів, які бізнеси перевірятимуть в разі зняття мораторію

Загалом такого питання – відновлювати перевірки чи ні, може, і не виникло б, якщо було б створено орган за наглядом в економічній сфері. Недопустимо, щоб у 21 столітті до бізнесу приходило з одними і тими ж самими перевірками п’ять різних правоохоронних органів. Має бути один, який концентруватиметься на аналітичній роботі і ризико-орієнтованому підході.

Потрібно змінювати закони, встановити нові чіткі, прозорі і зрозумілі правила, за якими працюватимуть всі і не шукатимуть можливості їх обійти.

Ну і, звісно, є потреба у справжній реформі судової системи. Якщо її не буде, якщо громадяни і іноземні інвестори не побачать, що в Україні можна отримати, а не купити справедливе рішення, всі зусилля будуть марними.

Спілкувалася Ірина Рибніцька

.

Коментарі - 97

+
+56
Італій .
Італій .
13 листопада 2020, 14:22
#
Не понимаю, почему я отдаю банку сумму, например, в 1 млн грн, он ними пользуется, зарабатывает, но в случае чего возвращает мне только 200 тыс. грн. 

Внимание, манипуляция: банк возвращает всю сумму.
+
+36
Majurik
Majurik
13 листопада 2020, 14:39
#
В случае банкротства банка? как же,вернет 200 гарантировано,а вот всю сумму - тут прийдется побороться неслабо )))
+
+10
Італій .
Італій .
13 листопада 2020, 14:54
#
В случае банкротства банка?

Да, именно ж про этот случай и говорил интервьюируемый.

вернет 200 гарантировано, а вот всю сумму — тут прийдется побороться неслабо

Ну вот Вы сами и подтвердили мои слова. Спасибо.

К слову хочу побыть немного Капитаном Очэвыдность: рост степени гарантирования капитала ударит по процентам депозитов ещё сильнее чем падение ставки НБУ. Особенно если будет гарантироваться не фиксированная сумма, а как в версии у Григола — 50% любого вклада.
+
+10
Буква Ґ
Буква Ґ
14 листопада 2020, 10:40
#
Где доказательства что он их ложил туда, а не просто бабки моет или крадет с фонда гарантирования вкладов.
И вообще нефиг в помойки семейные бабки класть, чтобы в случаю чего его за *** не поймали.
+
0
mary27
mary27
13 листопада 2020, 18:55
#
Журналисты препутали банк и ФГВФЛ.
+
+272
Maleficarum
Maleficarum
13 листопада 2020, 14:48
#
«Во-вторых, нулевое декларирование должно быть общеобязательным, а не добровольным.» Не офигел ли ты дядя от вкуса чужого лавэ? Иными словами КС будет выдавать решения такие кои разрешают ни имущество ни деньги не светить- для «элитных» а всем остальным- «обязаловку» в светлую включить желаешь?
+
+15
Італій .
Італій .
13 листопада 2020, 15:04
#
Он же сказал — всем.

Зачем спорить с тем чего человек не говорил?
+
+27
optyma
optyma
14 листопада 2020, 10:14
#
Ну мало ли че он там говорит, за годы независимости многое чего уже наговорили)))
+
+27
optyma
optyma
14 листопада 2020, 10:15
#
В современном мире слова давно уже потеряли силу)))
+
+82
Vasililiy
Vasililiy
13 листопада 2020, 17:45
#
Нулевая декларация. 0 процентов. засвети  все свои деньги и дальше показывай честный доход. Какое лаве, государство ноль получит.
+
0
optyma
optyma
14 листопада 2020, 10:17
#
Ага, только придется налог заплатить))
+
+13
Буква Ґ
Буква Ґ
14 листопада 2020, 10:42
#
Вот лежало в кармане 100 долларов, Гонтарева сделала маневр, и показывай доход, то что ты их не менял не волнует ее.
Какие еще убытки после обратного? Какие доказательства, не волнует.
+
+60
mary27
mary27
13 листопада 2020, 18:56
#
Естественно)
Проблемы будут только у граждан.
У элитных коррупционеров все и дальше будет хорошо.
+
+128
barbav
barbav
13 листопада 2020, 15:02
#
Сразу после судей ксу и прочего бесполезного отребья
+
0
Serhiozzi
Serhiozzi
13 листопада 2020, 16:53
#
А они постоянно декларации подают). Так что можно и вас уже.
+
+89
bonv
bonv
13 листопада 2020, 16:43
#
А відмінити воєнний збір слабо?
+
+41
Vasililiy
Vasililiy
13 листопада 2020, 17:45
#
Ты че не патриот?
+
0
bonv
bonv
13 листопада 2020, 17:47
#
И что?
+
+41
Sage05
Sage05
13 листопада 2020, 19:03
#
Военный сбор- нельзя мониторить, а это 1.5% ништячков под распил. Вопрос: зачем его отменять? Рашка- агрессор, еще захватит адессу! низзя-низзя!
+
+38
bonv
bonv
13 листопада 2020, 20:53
#
А от заховати його разом з іншими податками - для зе-влади саме те..
+
+28
Sage05
Sage05
13 листопада 2020, 23:35
#
Его прятали и при порохе, не новость. Я пробовал с фопа и това прятать- проходит на легке, нет мониторинга проплат. Спасибо мистеру пороху, за 1.5% экономии. И на импорте ему спасибо, кстати.
+
+53
Vasililiy
Vasililiy
14 листопада 2020, 5:27
#
Не патриот так чемода вокзал россия. Не хочешь кормить украинскую армию вали кормить рассейскую
+
0
optyma
optyma
14 листопада 2020, 10:21
#
А прикольно как, он же вроде как Европию любить...
+
0
bonv
bonv
14 листопада 2020, 11:10
#
Ты сам-то понял, что сказал?!
+
0
Sage05
Sage05
14 листопада 2020, 11:45
#
За юморок + =)
+
+11
yarg
yarg
16 листопада 2020, 11:22
#
Та отменят вам военный сбор... какие проблемы ? 
У нас же партия мира к власти пришла. 
Введут «сбор на восстановление Новороссии - 3 % от всех доходов» да и все. А военный отменят. Какая война-то ?
+
+29
Sage05
Sage05
16 листопада 2020, 14:48
#
Зачем мне его отменять? Я его не плачу. Напомню, у нас нет органа, который бы смог мониторить его уплату. Простенько, да?)
Ну и да- проблемы даунбасса- это проблемы тех кто там живёт. Совет им, да любовь. Как и ребяткам из Крыма: что те, что другие- просто нахребетники бюджета были. Теперь сильные и независимые кормильцы. Желаю им успеха.
+
0
ruvex
ruvex
16 листопада 2020, 14:39
#
Кормишь барыг, а не армию. Начали с оборонки, уже и госрезерв растащили. Какие уж там 1,5 %.
+
+37
jolz
jolz
13 листопада 2020, 18:40
#
Обиднее всего что отменить НДС слабо...
+
0
bonv
bonv
13 листопада 2020, 16:45
#
Не зменшує влада податки а збільшує їх.. Анонсуючи зменшення або обіцянками годуючи..
+
+24
bonv
bonv
13 листопада 2020, 16:48
#
Але чомусь почали боротися з «тінню» саме з ФОПів, з найменшого. Грабувати народ спідручніше а своє тримати в тіні..
+
+30
Anrey12
Anrey12
13 листопада 2020, 17:17
#
президент ВОО «Ассоциация налогоплательщиков Украины» Григол Катамадзе- в этом что-то есть… Да, экс-посол Г. в У?
+
+55
Sage05
Sage05
13 листопада 2020, 19:01
#
Удобная штука: нулевое декларирование без процентов, это же можно нарисовать скромные пару лямов долларов, якобы они у тебя есть, и спокойно оптимизировать налоги в будущем. И главное- возник вопрос происхождения средств: ба!  же их задекларировал :D Если введут- ух классно то как будет.
+
0
Буква Ґ
Буква Ґ
14 листопада 2020, 10:45
#
Задеклаировал миллиард, с пирожков отлаживал 20 лет что в школу давали покупать.  Так сказать под рост.
Дальше светишь пару лямов с миллиарда и все.
+
+54
mary27
mary27
13 листопада 2020, 19:18
#
Насчет ''нулевых деклараций'' — а кто будет проверять?
НАПК/НАБУ/САП завалены декларациями чиновников, ~900 000 штук.
У многих уже срок давности прошел.

И второе — ''нулевые декларации'' только с теми же правилами, по которым отчетность сдают депутаты.
С правом ''нарисовать'' пару миллиардов наличных с нулевым налогообложением)
+
+27
Італій .
Італій .
13 листопада 2020, 20:41
#
Их никогда не проверят.
+
+44
mary27
mary27
13 листопада 2020, 20:48
#
А я о чем?
Это имитация ''борьбы с коррупцией''.
Бессмысленная и бесполезная.
Но при этом дико дорогая.
Ведь народ Украины платит из своего кармана за содержание гос.органов, которые должны бороться с коррупцией.
А фактически в бюджет вернули жалкие гроши, которых не хватит и на то, чтоб оплатить день работы всех этих прекрасных гос.структур.
Если их ликвидировать - ничего абсолютно не изменится.
Коррупция останется такой же.
Только будут сэкономлены миллиарды гривен за з/п имитирующим бурную деятельность чиновникам.
+
0
Sage05
Sage05
13 листопада 2020, 20:51
#
Ща ворвётся балистик и скажет что вы всё врёти, и так делать нельзя :D многие до сих пор считают НАБУ, абу и позоро- полезными вещами, для борьбы с корупцией.
+
0
mary27
mary27
13 листопада 2020, 21:26
#
Та нэхай.
Против ''прозорро'' ничего не имею.
Но эти структуры бесполезны, но при этом очень дороги.
+
+15
Sage05
Sage05
13 листопада 2020, 23:31
#
Недавно приводил в пример статью про прозоро, с оф сайта самого прозоро, где они сами признают что неэффективны, вернее- все недостатки которые они фиксируют- никто с ними не борется, и лазеек вполне достаточно для этого. «Но эти структуры бесполезны, но при этом очень дороги.»- как смешно выходит, что именно на дорОги- деньги и отмываются :D
+
0
Італій .
Італій .
13 листопада 2020, 22:51
#
Блин, не так прочитал первое предложение. Удалил.
+
+30
Італій .
Італій .
13 листопада 2020, 22:54
#
Это имитация ''борьбы с коррупцией''.

Это не иммитация, это один из неплохих способов такую борьбу огранизовать.

Иммитация это как раз когда обычных клиентов банков кошмарят за перевод 1000 гривен (ты ж читала тут кучу отзывов про Монобанк), а чиновники имеют кучу незадекларированной налички и делают покупки того на что не зарабатывают. Вот нынешний закон о финмоне надо кардинально переписать — не должны возникать у банков такие вопросы, а чтобы они не возникали это должно быть в законе и инструкция НБУ.
+
0
Італій .
Італій .
13 листопада 2020, 23:09
#
Конечно легко всё про***. По тому что министр ставит во главу угла собрать налогов — уже можно подозреваь что он не понимает зачем же собственно нужна нулевая декларация.

Но всё же главное — это последующие действия — именно ради них и нужна нулевая декларация. Сама по себе она не работает.
+
+29
mary27
mary27
13 листопада 2020, 23:12
#
За нынешний закон о финмоне надо кого-то посадить с конфискацией.

А банки заставить представлять доказательства ''незаконности'' происхождения клиентских средств.
Вроде приговора суда.
Или у нас отменили презумпцию невиновности?

А при отсутствии доказательств со стороны банка — обязать компенсировать клиентам ущерб в троекратной сумме операции, в которой было отказано.
А то набрали в финмон дегенератов с синдромом вахтера!
+
0
Sage05
Sage05
13 листопада 2020, 23:33
#
Нюанс: ребятки из КСУ- сами не чисты с декларацией. Ну а дегенераты с синдромом вахтёра- это наследие культа совка и должности: вот будет у меня какая-то власть- буду нагибать всласть, типа того. И это не первый раз: при каждом новом президенте такая тема. Я до сих пор с ужасом вспоминаю йулькину растаможку =)
+
0
mary27
mary27
14 листопада 2020, 17:43
#
Вот честно - мне плевать на КСУ.
Не КСУ блокирует перевод на карточку жалкой 1000 грн.

Насчет вахтеров из финмона - никакой связи с совком.
Там может быть немало людей, родившихся после 1991 года.
+
0
Sage05
Sage05
14 листопада 2020, 19:22
#
Менталитет- наследственный. Менталитет таков: если есть хоть толика власти- люмпен должен с помощью неё давить и унижать.
+
0
mary27
mary27
14 листопада 2020, 19:48
#
За что вы банковских служащих с очень хорошей з/п ''люмпенами'' обозвали?
+
+15
Sage05
Sage05
14 листопада 2020, 20:33
#
Это никак не зависит. Люмпен- это в голове, а не карманах.
+
0
mary27
mary27
14 листопада 2020, 20:40
#
Бородатый Карла Маркс не согласен с вами.
+
0
yarg
yarg
16 листопада 2020, 11:25
#
Вы зря возмущаетесь. 
Мы перешли на стандартные европейские правила фин. мониторинга. Собственно даже не европейские а мировые. 
«А банки заставить представлять доказательства ''незаконности'' происхождения клиентских средств.» - ответьте на вопрос - а зачем это банкам ? Вы им за это готовы платить ?
+
+15
Sage05
Sage05
16 листопада 2020, 14:51
#
Что-то в загнивающей европке, за 11 лет деятельности, ни разу не попал на блокировку счёта или карты, как так то? а, точно- автоматически, система отсеивает по критериям тех, кто вызывает подозрения, после этого происходит не блокировка, а расследование и лишь потом блокировка. Украине же, решила что она убер-еврпоейская страна, потому спешит догнать и перегнать их, и шаг где нужно расследование обстоятельств- пропускает. Ух заживём то, да с такими европейско-мировыми нормами! Ух!
+
0
mary27
mary27
16 листопада 2020, 15:09
#
+1000.
+
0
yarg
yarg
16 листопада 2020, 15:17
#
Это рассказы в стиле « я 20 раз ел на вокзале шаурму - и живой» мало в чем убеждают. 

если деятельность в европе это шаурмячечная в Кракове - то какие там подозрения ? Такой бизнес и у нас никому не инетресен. 
А попробуйте в европе поскидывать средства с компании на карты физ-лиц и пообналичивать. И ощутите все прелести европейского мониторинга. Включая арест средств банком без решения суда и без любой возможности их вернуть. Максимум что получите в ответ -  телефонный комментарий «они заморожены до выяснения». И жаловатся некому - это не Украина.
+
0
mary27
mary27
16 листопада 2020, 15:30
#
Потому в Европах отлично существует теневая экономика.
И Гермашка не желает выводить из оборота купюры в 500 евро.
+
0
yarg
yarg
16 листопада 2020, 15:57
#
Теневая существует везде. Всегда есть порог , ниже которого просто не интересно что происходит. Все эти «битвы бомжей» никому не нужны. Не нужны они и у нас. 
но и там периодически устраивают дикие расследования из-за платежа  в 550 долларов. и у нас такое бывает. Это жизнь. 

что значит «гермашка не желает»  ? Гермашка там ничего не решает - печатает ЕЦБ. Эти купюры перестали печатать - и они потихоньку выходят и з оборота. Сами.
+
0
Sage05
Sage05
17 листопада 2020, 16:15
#
За год между юриком и лтдшкой 4 ляма евриков обороты, достаточные для шаурмячной в Кракове? Та говорят, что есть интересные галочки, что вроде как даже сразу налоги платить можно при переводах. Ишь какие, а? И галочка тебе и свифты с описанием, и не блокируют. Зато в Украине как: пришли с описанием денежки через свифт и контракт имеется в эл виде, всё классно, и валютку продаёшь- всё замечательно, а потом как на счёт капает- оп, заморозка. Говорят: слы, ты в Украине, очнись- иди мокрую печать в Сараево-Ж***но получи, только очередь занимай за 72 часа, и по чётным дням, и только если Марс в Меркурии. Шо? Всё докУменты есть? Ну тогда не знаю чо блокировка. Пишите на главпочтамп. А, западные ребятки бугуртить начали что деньги чистенькие блочим? сорян-сорян, вот они, мискузи. =)
+
0
Sage05
Sage05
17 листопада 2020, 16:16
#
Германия, и есть Ес, держу в курсе.
+
0
mary27
mary27
17 листопада 2020, 17:25
#
Только, в Гермашке интересуются крупными суммами.
А у нас финмон блочит перевод на карту 1000 грн.
Смешно сказать за 30 евро.
Там нищий за такой купюрой и не наклонится, чтоб поднять)

Скорее, голос Гермашки там значит чуть больше, чем остальных недостран, вроде Черногорий и прочих Португалий.
+
+15
yarg
yarg
17 листопада 2020, 17:37
#
Деление на страны и недостраны - это не ЕС. это на другой стороне :)

никто и у нас не трогает за 1000 гривен перевода. 

у нас трогают тех , кто например торгует косметикой в интернете , не регистрируясь ФОПом. И получает от сотен людей по 300-500-700 гривен. 
Но в Гермашке за это просто сажают...
+
+92
игорь панков
игорь панков
13 листопада 2020, 20:28
#
Уже 30 лет такие сказки читаем, а по факту нуль. Надо вначале понижать налоговую нагрузку, а затем ужесточения вводить. А так просто бред и лапша на уши
+
+45
Bitcoin
Bitcoin
14 листопада 2020, 3:46
#
А нулевая декларация изменит что? Коллективный коммунист Гетьманцев потом будет сидеть и думать как всех обложить налогом на показанное в нулевой декларации.
+
+15
optyma
optyma
14 листопада 2020, 10:25
#
Https://www.youtube.com/watch?v=kydZE4U_jrg&ab_channel=SalmanSalmanov
+
+11
mary27
mary27
14 листопада 2020, 17:43
#
Естественно)
+
0
Bitcoin
Bitcoin
14 листопада 2020, 3:46
#
5.10
+
0
alex2013a90
alex2013a90
14 листопада 2020, 9:47
#
Три вопроса:
1. Кто этот мужик и что это за ассоциация налогоплательщиков.
2. Где была ассоциация налогоплательщиков когда разбазаривали казну и всякие чинушы покупали себе дома, яхты и золотып унитазы?
3. Если я работаю официально. Есть депозиты, как меня коснется эти идеи городского сумаcшедшего на меня? Нужно будет в налоговую ходить раз в месяц бумажки носить?
+
+15
Італій .
Італій .
14 листопада 2020, 10:32
#
2. Где была ассоциация налогоплательщиков когда разбазаривали казну и всякие чинушы покупали себе дома, яхты и золотып унитазы?

А что должна была сделать ассоциация налогоплательщиков и почему это не сделал ты?

3. Если я работаю официально. Есть депозиты, как меня коснется эти идеи... на меня?

Никак. К тому же Катамадзе не автор идеи.
+
0
alex2013a90
alex2013a90
14 листопада 2020, 11:00
#
По второму вопросу. Работал на работе. Выполнял свои должносные обязанности в установленный срок. Официально оформлен и с моей зарплаты все что было по закону уплачено. Но я себя не называю ассоциацей налогоплательщиков. Какие её функции тогда, в чем её цель и смысл?
+
+29
Італій .
Італій .
14 листопада 2020, 11:49
#
Но я себя не называю ассоциацей налогоплательщиков.

Ну если бы ты называл себя ассоциацией налогоплательщиков то тут точно можно было бы применить термин «городской сумасшедший» которым ты пытался оскорбить руководителя общественной организации.

Какие её функции тогда, в чем её цель и смысл?

Сходи к ним на сайт, почитай. Если тебе это интересно то сделай хоть что-то чтобы узнать. Если же не интересно то смирись с мыслью что люди могут объядиняться в огранизации для достижения своих целей, причем их цели не обязательно совпадают с твоими.
+
0
Vladio
Vladio
14 листопада 2020, 10:40
#
Одни цитаты Iталi «... рост степени гарантирования капитала ударит по процентам депозитов ещё сильнее чем падение ставки НБУ. Особенно если будет гарантироваться не фиксированная сумма, а как в версии у Григола — 50% любого вклада.» Тогда банки будут «сыпаться» как горох, если большая часть вкладчиков приближенные к руководству.
+
+26
Буква Ґ
Буква Ґ
14 листопада 2020, 10:51
#
Проще НБУ кредитовать самого себя. А банкам не давать вообще денег, пускай с двойным балансом гуляют.
Рисуют гарантию на миллион или фиктивный депозит.
Выдают кредит, но не за свои гарантии и депозиты, а за счет кредита в НБУ.
Дальше оказывается что собачья будка даже на хрещатике не стоит столько и банк лопается, а НБУ просто раздало деньги. В итоге 2х профит, с кредита и с депозита украденого.
+
+15
NFH
NFH
14 листопада 2020, 18:17
#
Годное интервью. Вроде умный мужик и сказал по делу, со многим согласен.
+
+30
sadbuttrue
sadbuttrue
15 листопада 2020, 11:44
#
Як же ж набридли оці так звані «експерти». Можна озвучити за якою ознакою та досягненнями, цей сайт нагородив його почесним званням «екперт»? Зараз спеціальний меседж для так званого «експерта» - ніяких нульових декларацій в Украіні не повинно бути. Простими словами чинуші і корупціонери вирішили не платити нічого, через КС ОАСК та печєрні суди збивають всі антикорупційні реформи і вирішують залізти в кишеню маленьким украінцям. Так ось вам відповідь той хто веде розмови про нульову декларацію є особою яка толерує та покриває корупцію як у керівництві держави так і олігархів які грабують нашу краіну вже 30 років!
+
+15
mary27
mary27
15 листопада 2020, 14:51
#
Именно так.
Еще и коррупционеры легализуют наворованное.
+
0
Італій .
Італій .
15 листопада 2020, 16:13
#
А без нулевой декларации они конечно же пойдут и честно заплатят налоги, да-да.
+
0
mary27
mary27
15 листопада 2020, 18:08
#
Это отличный способ легализовать наворованное.

Насколько помню, в законопроекте шла речь о том, что после нулевого декларирования указанные там доходы нельзя использовать, как доказательство в уголовном деле.

И при всей нашей исключительно имитационной ''антикоррупции'' это просто прекрасный выход из положения.
Наши коррупционеры подстилают себе соломку)
+
+15
Італій .
Італій .
15 листопада 2020, 18:25
#
Это отличный способ легализовать наворованное.

Повторюсь: «А без нулевой декларации они конечно же пойдут и честно заплатят налоги, да-да.»
+
0
Sage05
Sage05
15 листопада 2020, 18:39
#
Если не заплатят налоги что так, что эдак- зачем легализовать? А так- за жопку поймали- наказали. Да и сами подумайте: те кто платили честно, ведь по сути окажутся лохами, ведь можно было всё это время не платить. Ну и вишенка на тортик: они не уголовных дел боятся, а ограничений BEPS, т.е. денежку вывести не могут легально в развитые страны. Им даже 10% поставить- рано или опздно согласятся.
+
+25
Італій .
Італій .
15 листопада 2020, 19:01
#
Если не заплатят налоги что так, что эдак- зачем легализовать?

Чтобы прекратить/минимизировать возможность не платить в будущем. Советую прежде чем оспариавать применение нулевойдекларации — хоть немного ознакомится с темой.

А так- за жопку поймали- наказали.

Как и кого ты собрался ловить за жопку без нулевой декларации? И почему ты не поймал их раньше, а собираешься делать это сейчас или когда-то потом?

Как раз благодаря нулевой декларации появится возможность ловить за жопку поскольку всегда можно посчитать разницу между текущим капиталом и капиталом указанным в нулевой декларации и последюущих декларациях о доходах — это будет банальная арифметическая операция которую можно будет делать даже в автоматическом режиме.
+
0
Sage05
Sage05
15 листопада 2020, 20:45
#
Я хочу посмотреть на тот политический труп, который выйдет вперёд и скажет: те кто платили по-честному налоги- лохи.
Ну и да- никто не будет проверять достоверность наличия задекларированного. Т.е. мне ничего не помешает оптимизировать налоги, именно благодаря этому. Так что- вам бы в вопросе разобраться.
+
0
Італій .
Італій .
15 листопада 2020, 22:31
#
Я хочу посмотреть на тот политический труп, который выйдет вперёд и скажет: те кто платили по-честному налоги- лохи.

В государстве где население тотально уклоняется от уплаты налогов?
+
0
Італій .
Італій .
15 листопада 2020, 22:31
#
Ну и да- никто не будет проверять достоверность наличия задекларированного. 

Так именно в этом и состоит идея нулевой декларации.
+
0
Італій .
Італій .
15 листопада 2020, 22:32
#
Так что- вам бы в вопросе разобраться.

Жаль что гордость помешала тебе сделать это самому - осталось только давать советы мне.
+
+30
Sage05
Sage05
15 листопада 2020, 23:50
#
Я вам даже расскажу: если таки 0 декларацию введут, я свои объемы за 10-15 лет нарисую и не буду платить налоги полноценно еще лет 25 =) так что нововведение классное будет. Особенно классно будет тем терпилам, которые всё это время платили налоги честно. Это именно плевок им в лицо.Так что, где выгода государству с того, что появится у всех лазейка не платить налоги еще лет 20? Это типа у вас такая стратегия развалить страну? :D
+
0
Sage05
Sage05
16 листопада 2020, 0:15
#
Итак гайд: на всё семейство оформляете лишние гривны, потом продаёте квоту, кому отмыть надо деньги для европки) Даже ребятки в ЕС у виска покрутят пальцем и скажут: вы чо больные?
+
0
Італій .
Італій .
16 листопада 2020, 23:09
#
Что ты собрался продавать? Твой капитал только твой капитал. Его передача другому лицу не являющемуся родственником первой-второй линии облагается подоходным.

Всё что ты можешь нахимичить — это скрыть свой доход наличными от например аренды квартиры. Другие доходы ты таким образом не скроешь — налоги придётся платить.
+
0
Sage05
Sage05
17 листопада 2020, 16:18
#
:D имея квоты, отмывать довольно просто. Схемами, естественно, делиться не буду. Но очень жду нулевой декларации. Особенно бодро ждут моих средств в странах где есть BEPS, и куда я спокойно смогу переводить свои средства и не только, вполне законным способом. Эх, чую дома под киевом подешевеют сразу после ввода нулевой декларации =)
+
+40
Італій .
Італій .
15 листопада 2020, 16:17
#
В тексте слово експерт встречается ровно 0 раз.

Тебе б собственный экспертный уровень подтянуть: нулевая декларация вводится не для уплаты налогов, а для фиксирования имеющегося капитала чтобы потом можно было проверить соответствие уровня официальных доходов тому что у человека (в том числе чиновника) есть.
+
+15
ultra
ultra
15 листопада 2020, 12:51
#
От думаю, чи не забагато у нашому медіапросторі думок єкспатів?!
+
0
yarg
yarg
16 листопада 2020, 14:55
#
Забавная строчка в трудовой биографии Григола Катамадзе :

Сентябрь 2013 — Январь 2014 — советник председателя правления по международным делам компании «Ветеко».

а вот подробнее : 
http://ukrrudprom.com/news/Sergey_Kurchenko_vzyal_Grigola_Katamadze_v_nabsovet_VETEK.html

И вот эти люди поучают нас как жить ....
+
0
Італій .
Італій .
16 листопада 2020, 23:12
#
Надо быть очень старым пенсионером с очень плохим зрением чтобы не заметить букву О в конце названия фирмы в которой работал интервьюируемый.

Гуглится на раз-два — фирма не имеющая никакого отношения к манипуляциям газом и не связанная с Курченко https://veteco.com.ua/ua/
+
0
yarg
yarg
16 листопада 2020, 23:48
#
Ссылку http://ukrrudprom.com/news/Sergey_Kurchenko_vzyal_Grigola_Katamadze_v_nabsovet_VETEK.html
вы конечно тоже прочитали?
или вы думаете что интернет-магазину кормов для животных понадобился советник по международным вопросам? :)
я не айтишник и искать информацию умею хорошо :)
+
0
Італій .
Італій .
17 листопада 2020, 6:14
#
Я не читаю инфопомойки. Ты б ещё znaj.uа предложил. Ой, пардон, Вы.
+
0
Італій .
Італій .
17 листопада 2020, 6:38
#
Если б ты умел искать, то нашёл бы что-то более вменяемое, например новость Лиги за 13-й год

https://biz.liga.net/all/tek/novosti/eks-posol-gruzii-v-ukraine-stal-zamestitelem-kurchenko

Ну и наверняка не поленился бы исправить статью в википедии.

Но ты даже на разницу в названиях не обратил внимания.
+
+15
yarg
yarg
17 листопада 2020, 9:40
#
Ооо пошел процесс :)
А википедию , я думаю . сам григол и правил  - для таких как Вы , которые смотрят на несоответтсвие буковки и дальше не копают.
+
0
Італій .
Італій .
17 листопада 2020, 9:46
#
Процесс пошел, процесс всемирного заговора григолов против yarg-ов.
+
0
yarg
yarg
17 листопада 2020, 9:52
#
Та ясно :)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися