Автором найкращого відгуку липня став користувач під ніком 5458624. Клієнт МТБ Банку поділився дивовижною історією про те, як на рівному місці виявився винен банку 1 млн грн. Автор відгуку отримає подарунок від «Мінфіну» — 3 тис. грн.
Найкращий відгук липня: ви заборгували нам мільйон гривень
Користувач розповів, чому його картка пішла в мінус, і описав свої враження про роботу фінустанови.
Ранковий сюрприз
«Представьте себе ситуацию: утро понедельника, вы приступили к работе и тут вам приходит сообщение, что у вас снят один миллион гривен. Баланс минус 997 000 грн. Доступно 0.00 грн. Первая мысль, что это какой-то развод», — ділиться автор відгуку.
Клієнт МТБ Банку негайно зателефонував на гарячу лінію і почув, що з незрозумілих причин на його рахунок наклали арешт на суму 1 млн грн. На тому кінці дроту пообіцяли з'єднати з місцевим відділенням, щоб там пояснили, що трапилося. Але, на жаль, спроба зазнала фіаско.
«Позже я сам дважды звоню по городскому номеру, указанному на сайте, но никто трубку не поднимает. Естественно, я бросаю работу, еду домой переодеться, взять документы и отправляюсь в банк», — пише автор відгуку.
Читайте також:Народний рейтинг банків в червні: на що скаржилися клієнти і як вирішували їхні проблеми
Вся справа в фото
У відділенні на клієнта подивилися з подивом. Співробітники не могли зрозуміти, про який арешт мова. Благо, в цей момент з'явилася керівник відділення, яка заявила, що це вона наклала арешт. Причина — клієнт не приніс в банк копію паспорту з фотографією, яку було необхідно вклеїти, коли йому виповнилося 45 років.
«При том, что фотка эта вклеена минимум три года, а полтора года назад мне выдавали новую карту и делали ксерокопию паспорта. Что тут скажешь?» — обурюється користувач під ніком 5458624. І зазначає: поки він був у відділенні банку, туди прийшло ще кілька таких «мільйонерів».
Зрозуміло, що витрачені нерви і зіпсований робочий день клієнту ніхто не компенсував. Співробітники банку ніяк не прокоментували ситуацію на сайті. Але через пару днів все ж зателефонували автору відгуку і принесли вибачення, мовляв, сталася якась помилка. Клієнт повідомив, що конфлікт вичерпаний.
Читайте також: Найкращий відгук червня: розмови з роботом і звіт про тисячу євро
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«
З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 11