Компанія Google помилково одного зі співробітників запустила в мережу замовлення на розміщення банерної реклами. Ціна помилки може становити до 10 млн доларів. Про це повідомляє Financial Times, на яке посилається «Коммерсантъ».
8 грудня 2018, 10:06
Помилка співробітника обійшлася Google в 10 мільйонів доларів
Увечері 4 грудня співробітник компанії Google, який проходив навчання натиснув не ту кнопку в ході роботи з системою Google AdX, яка в режимі реального часу закуповує і розміщує банерну рекламу.
В результаті протягом приблизно 45 хвилин рекламний банер від Google у вигляді жовтого прямокутника був доступний на різних сайтах і в додатках для американських користувачів. На наступний день представники Google підтвердила помилку і пообіцяли покрити всі витрати користувачів, які купили банер.
Офіційно компанія не доповідає про те, у скільки їй обійшлася помилка співробітника, але за даними анонімних джерел Financial Times, сума може становити до 10 млн доларів.
Джерело:
Мінфін
Коментарі - 14
Дают денег столько, сколько хотим мы, чтобы взять с нас столько, сколько хотят они:)
Відплюсовую:)
Економія — це максимізація задоволення при мінімізації видатків. Математична задача, до речі, на матфаку проходять в рамках одного зі спецкурсів.
Економія це марнотратство?:) Чи ти читаєш про мистецтво витрачати?:)
Не бігай за мною пеця зі своїми опусами…