Мінфін - Курси валют України

Встановити
14 липня 2018, 10:12

Криптовалюти стануть загальноприйнятим платіжним засобом протягом 10 років — дослідження

Протягом наступного десятиліття біткоіни і криптовалюта стануть найпоширенішим способом оплати товарів і послуг. Такий висновок зробила група дослідників з Імперського коледжу Лондона і соціальної інвестиційної платформи eToro, пише Forklog.

Протягом наступного десятиліття біткоіни і криптовалюта стануть найпоширенішим способом оплати товарів і послуг.
Фото: hackernoon.com

На думку дослідників, для повсюдного прийняття криптовалют необхідно, щоб вони виконували наступні функції: засобів заощадження і накопичення, засобів обміну і розрахункової одиниці. Більш того, експерти впевнені, що криптовалюта вже є засобом накопичення.

Як наголошується в доповіді, «відповідність останнім двом критеріям зажадає від біткоінів та інших цифрових валют прогресу у вирішенні проблем, що залишилися, таких як масштабованість, інтерфейс користувача і регулювання».

«Першого електронного листа було відправлено в 1971 році, але знадобилося майже три десятиліття, щоб технологія увійшла в ужиток завдяки зручному інтерфейсу Нotmail. Перша в історії біткоін-транзакція відбулася трохи більше восьми років тому, сьогодні ми вже бачимо, що вона починає відповідати вимогам, що пред'являються до грошей. Ми вважаємо, що біткоіни і інші криптовалюти стануть загальноприйнятими протягом десятиліття. Звичайно, існують бар'єри, але вони переборні », — зазначив керуючий директор компанії eToro Ікбал Гандам.

Раніше повідомлялося про те, що в звіті World Wealth Report 2018 консалтингова фірма Capgemini виявила зростаючий інтерес до криптовалют серед багатих інвесторів.

Коментарі - 60

+
+15
Wless
Wless
14 липня 2018, 10:23
#
Не станут, через 10 лет кванты будут ломать любые пароли. Ходить крипта будет но для обычного человека овчинка выделки нестоит.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
14 липня 2018, 18:30
#
Розкажіть-но скільки буде зламуватись 1Мб ключ на еліптичник кривих?

І цікавіше — як читати квантовозаплутану відповідь такого ПК?
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
14 липня 2018, 19:49
#
Вот интересная статья по этому поводу: https://habr.com/post/409985/
Т.е. уже сейчас можно сделать БЧ устойчивым к квантовому компьютеру, вот только оно не нужно будет еще лет 10 как минимум, с тем что мы имеем сейчас, т.е. есть всего 10 минут на взлом ключа sha256, если смотреть на quark то там 2 минуты, и это не самые новые алгоритмы. Топовый квантовый компьютер может справится со взломом ключа за 319 часов, 26 минут, 12 секнуд.
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
14 липня 2018, 20:04
#
Питання були не про БЧ, а про криптографію

Потужності ростуть швидко
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
14 липня 2018, 20:33
#
В статье про мощность тоже есть и есть график роста, и даже оптимистичный не очень оптимистичный для тех кто думает что современные алгоритмы легко взламывать. Разные методы криптографии подходят для разных бч, поэтому и упомянул о них- архитектура у них разная, ровно как и методы.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
15 липня 2018, 19:22
#
Пробивати будуть не через найміцніші місця

Якщо брут конкретного алгоритму хешування буде неприйнятно дорогий — його не будуть чіпати
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
16 липня 2018, 0:30
#
Пробивать кого? закрытая система где переменными являются новые блоки, у которых есть 2 ключа- sha256, т.е. стандарт брутом и квантовым компьютером можно будет взломать через 20 лет с такими темпами прироста. Если смотреть вариативные надстройки и изменения sha256 которые перенял тот же zcash- то даже не берутся предсказывать когда его ломать можно будет. И они есть уже сейчас, а во что они превратятся через 20 лет?
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
16 липня 2018, 23:10
#
Важко розмовляти, коли не розумієш рівнень опонента в розумінні сфери безпеки

Я ще раз повторю свою думку — алгоритм хешування і його міцність не свідчать про стійкість системи вцілому
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
17 липня 2018, 3:20
#
Система нод- node security не имеет дыр, если начинается атака на какую-либо из них ддосом- начинают другие ноды игнорировать спам атаки, в 2ых ключах вообще нет уязвимостей. Так что вы наверное что-то путаете. гитхаб откройте, найдите где есть за последние полгода баги, кроме пользовательских кошелей.
+
+7
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
17 липня 2018, 11:58
#
Тобто знання відсутні і ви — віруючий
Ок
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
17 липня 2018, 14:34
#
Я вам предложил из гитхаба пример показать- вы отказались, и кто тут верующий тогда? Вы верите что уязвимости направленные на 2ой ключ есть, я же знаю что их нет, в этом и разница.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
17 липня 2018, 14:39
#
Безкоштовно віддати дірку?
Ні, дякую

За опитуваннями спеців — який найпростіший і спосіб зламу ІС?
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
17 липня 2018, 16:51
#
Вот видите, вы даже не можете назвать уязвимости, т.е. даже категорию, без примера. О чем можно дальше говорить, употребляя слово «вера»?
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
18 липня 2018, 0:03
#
Issues
538 Open
3,498 Closed
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
18 липня 2018, 0:19
#
Issues= это проблемы, а не дыры. Непосредственно найдите: security breaches.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
18 липня 2018, 0:29
#
https://minfin.com.ua/ua/2018/07/14/34283849/#com3426210

>А для ошибок есть аудиты, QSP

)

>За опитуваннями спеців — який найпростіший спосіб зламу ІС?
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
18 липня 2018, 1:37
#
И?«Система нод- node security не имеет дыр, если начинается атака на какую-либо из них ддосом- начинают другие ноды игнорировать спам атаки, в 2ых ключах вообще нет уязвимостей. Так что вы наверное что-то путаете. гитхаб откройте, найдите где есть за последние полгода баги, кроме пользовательских кошелей.» вы путаете просто баги и дыры в безопасности.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
18 липня 2018, 12:07
#
Ні, не плутаю
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
18 липня 2018, 13:06
#
Зашел на github btc, нет ни одной security breach. Как-то так.
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
18 липня 2018, 14:09
#
>За опитуваннями спеців — який найпростіший спосіб зламу ІС?

>Я ще раз повторю свою думку — алгоритм хешування і його міцність не свідчать про стійкість системи вцілому
+
+15
mary27
mary27
14 липня 2018, 10:38
#
Вера в вечные финансовые пирамиды…
+
+22
Ukrmercy
Ukrmercy
14 липня 2018, 12:04
#
19 век: да кто будет пользоваться чеками, они же пустышка- кусок бумажки и даже не серебро и золото?
1951 год: серьёзно, пластиковая карта? у нас золотой стандарт, кто в здравом уме будет на пластике хранить деньги, это развод- лучше налички и золотых монет- ничего нет.
2015: криптовалюты- то пузырь и обдиралово
Время идёт, технологии идут с ними, неудачники топчутся на месте, откладывая в консервированных помидорах закусь.
+
+30
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
14 липня 2018, 18:32
#
В блокчеіну великий оверхед і та ж сама проблема — довіра до адмінів і інфраструктури головних зберігачів БД

Але хайп може і винесе цю технологію в топ
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
14 липня 2018, 19:42
#
На примере TRX можем видеть доверие к нодам, ибо залог составляет 1000% от того что получают за блоки, как-то вычислить смарт-контракт в блоке который каждые 5 секунда обновляется- довольно сложно, вернее практически невозможно, и если инфа проскочила- её уже не поменять, можно расширить диапазон, не более.
Если же рассматривать то что в ОАЭ и Тайване вводят то там еще бодрее- исключается возможность подмены блоков, ибо все блоки будут пронумерованы, и если информацию не строить как пирамиду, а пытаться заменить запись- то это невозможно технологически. Если же использовать права администратора (пример с правами собственности на землю) и уже повлиять на надстройку самой пирамиды, то видно кто и каким ключом пользовался в блоке, т.е. сразу можно в прокуратуру за уши тянуть и делать надстройку с возвратом прав на собственность. Если же пойти дальше и ключи оставлять исключительно в Киеве и на местах- рейдерство станет невозможным.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
14 липня 2018, 20:01
#
Люди можуть вірити навіть в ммм
Я ж про інше — про те, що на базовому рівні, є довіра до персоналу і протоколів доступу всередині системи

Технологічно — немає нічого неможливого

І наведених вами прикладах — все спирається на довіру до центрального органу реєстрації.
Поки сама система централізована, ніякі технології не змінять цього
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
14 липня 2018, 20:32
#
Суть централизованной системы в данном примере такова, что изменять надстройки информации могут только люди по своим личным ключам, а не поставить чужой печатью умершего человека штампик на бумажку о владении чем-нибудь.
Если про децентрализованное хранилище данных- на пороге уже TON стоит, и для многих в развитом мире- он будет являться паспортом, у нас конечно затормозят, как всегда, но рано или поздно тоже придётся соответствовать нормам.
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
14 липня 2018, 21:44
#
А ключі видає хто?
А перевидати ключ, звісно, не можна?
І тд

В кожній системі є дірки і використання будь-якої технології не панацея
Не кажучи вже про помилки в коді
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
15 липня 2018, 11:03
#
Для этого и нанимают IBM и прочих- чтобы свести к минимуму ошибки и функционал был простым.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
15 липня 2018, 12:29
#
ІБМ не може гарантувати відсутність помилок, також вони не є постачальниками стабільного софту взагалі

Не треба про такі речі говорити, якщо ви не мали з ними справи
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
15 липня 2018, 18:53
#
Вы так сказали как будто лично имели с ними дело. IBM субконтракторы, и мы многие их продукты пользуем, о которых вы даже не догадываетесь. А для ошибок есть аудиты, QSP например.
+
0
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
15 липня 2018, 19:20
#
Всі корпоративні продукти ібм — це ад і мрак, з оплатою за «робоче місце»

Авжеж
Аудити допомогли при heartbleed і при дірці в баші, а як вони допомогли з 0деями МС — ви просто не повірите, і як регулярно ґуґл виплачує по 100к і більше тільки за дірки в хромі

І це тільки те, про що почули всі
В корпоративному ж софті — є кабальні обмеження на реверс і знаходження помилок
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
15 липня 2018, 23:59
#
Ну да, все же глупые, именно поэтому IBM получили кучу гос контрактов из разных стран на разработки софта для бч
+
+22
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
16 липня 2018, 23:07
#
Отримання контрактів ніяк не по'явзано з якістю

Але сильно пов'язано з лобізмом

Навіть у нас, на рівні де користуються софтом від цієї організації всі плюються, а керівництво в захваті від відкатів

ПС: софт на базі лінукса для їх заліза — ок
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
17 липня 2018, 2:46
#
IBM в своё время и магнитку на карты придумали и пилили. На архлинкусе и дебиане у них отличные репозитории, и особенно радуют armx32 стрэчи. И что вам непосредственно не нравится в их софте?
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
17 липня 2018, 11:56
#
Найцінніша інновація ібм для вас — це картонка з магнітною стрічкою
Хм

Я ж про AIX

А в їх консьюмерському софті мені не подобається ціна, контракти і те що воно лайно
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
17 липня 2018, 14:33
#
Я про то, что IBM являются первооткрывателями технологий, вернее их массовое потребление. И то что их заказывают сейчас- логично.
Назвать какой-то продукт лайном без аргументов- так себе дело. Ну и aix в своё время был неплох, заодно привил юникс многим.
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
17 липня 2018, 14:37
#
Називати продукт нормальним, якщо ним не користувались — так собі аргумент
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
17 липня 2018, 16:49
#
Что значит не пользовался? В далёкие времена, 95ку мало кто мог себе позволить при этом работать на экспорт. Заодно хороший старт для архлинукса, для пользователя.
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
18 липня 2018, 0:01
#
Я все писав про корпоративні продукти ібм
Про що ви?
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
18 липня 2018, 0:17
#
Вы написали про AIX, которым в 90ых я лично пользовался. 95ой виндой не пользовались тогда, ибо много ресурсов тянула. А вы про что?
+
+15
Кандидат в президенти лісу
Кандидат в президенти лісу
18 липня 2018, 0:25
#
AIX для серверів від ібм
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
18 липня 2018, 1:05
#
Это не только для серверов. Если вы не знали, то большинство факсимильных аппаратов в офисах, именно конфигурировались через aix. Эх, молодёжь.
+
+22
Qwerty1999
Qwerty1999
15 липня 2018, 20:33
#
Ukrmercy

Вы не знали или просто забыли что пластик — это всего лишь один из вариантов доступа к банковскому счету и ни у кого на пластиковой карте денег нет — они в банке…

И кстати, не все обязаны заниматься майнингом и криптовалютами.
Есть много более прозаических видов общественно полезной деятельности.
+
+6
Ukrmercy
Ukrmercy
16 липня 2018, 0:20
#
Вы не прочитали достаточно чётко, можно ведь принты газет 70ых почитать, и там люди утверждали что деньгам на пластике не верят, хотя их там нет. Вот не их там- глас народа говорит, а за ним истина. Также и в чеки не верили, это же обычная бумажка, за ней золото не может стоять. В данный момент, самый частый аргумент такого гласа: блокчейн то не деньги, то циферки на кампухтерах. В основном вот так выглядят дела.
+
+7
ballistic
ballistic
16 липня 2018, 0:35
#
Ukrmercy, Ви робите когнітивну помилку, аргументуючи, що на крипту обов'язково чекає доля чеків та пластика. Цікаво, чи Ви розумієте це? Якщо ні, то пєчяль…
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
16 липня 2018, 10:15
#
Мда.
+
0
ballistic
ballistic
17 липня 2018, 1:33
#
Тобто не розумієте.
Ок, врахую при подальшому спілкуванні з Вами.
+
+22
Qwerty1999
Qwerty1999
16 липня 2018, 1:06
#
«В данный момент, самый частый аргумент такого гласа: блокчейн то не деньги, то циферки на кампухтерах»

Блокчейн — это технология хранения информации и действительно деньгами там и не пахнет.

Так что пишите ещё…

Кстати, технология блокчейн намного больше подходит для хранения мало изменяемой информации — например, для земельного кадастра или для систем электронного голосования.
Для повсеместного и ежедневного использования в тех же финансовых транзакциях избыточность блокчейна несёт в себе негативный фактор.
+
+6
Ukrmercy
Ukrmercy
16 липня 2018, 10:19
#
Ладно, разберу цитату, ибо вы не понимаете: бч- это не криптовалюта, т.е. цитата показывает отношение людей к вещи, а именно- чтобы они не понимают не просто что такое бч и кв- они их считают одним и тем же. Как очень много недалёких людей писало: это всё циферки в кампуктерах и ммм. Про чеки и пластик в своё время говорилось и писалось тоже самое: как люди узнают бумажку из другого города и кому она принадлежит, как это ен на пластике деньги хранятся. Выше, также советовал «можно ведь принты газет 70ых почитать»- чтобы узнать топ загонов недалёких людей.
Главный посыл таков: бч как технология- никуда уже не денется и за ней будущее, криптовалюта- тоже никуда не денется, и люди уже повсеместно начали её использовать. Те недалёкие люди что с оттопыренной губой как мантры повторяют: мэмэмэ, цэ всьо цыхры- всего лишь свита каждой революционной идеи.
+
+6
Ukrmercy
Ukrmercy
16 липня 2018, 0:24
#
PS: тот момент, когда бч назвал майнингом- бесценен.
+
+27
semenvekselberg
semenvekselberg
14 липня 2018, 13:15
#
Заказные исследования и доклады стали обыденной реальностью, вносят суматоху и сеют хаос в головах несведущих инвесторов…
https://minfin.com.ua/blogs/semenvekselberg/111254/
+
0
Dmitrik7
Dmitrik7
14 липня 2018, 13:54
#
Реклама — двигатель торговли
+
+30
bonv
bonv
14 липня 2018, 23:13
#
Тільки фунтіку не розказуйте:)
+
+22
ballistic
ballistic
15 липня 2018, 1:47
#
"Криптовалюти стануть загальноприйнятим платіжним засобом..."
— в першоджерелі не «стануть», а «можуть стати».
Також в першоджерелі наведені шість великих проблем, які заважають крипті в нинішньому вигляді повноцінно виконувати всі функції грошей. Тобто не все так оптимістично, як написано тут в заголовку.
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
15 липня 2018, 11:04
#
Сейчас вас опять будут распекать по поводу того в чём вы не в курсе и о чём не читали?)
+
+7
ballistic
ballistic
15 липня 2018, 12:55
#
Ага, ймовірно зараз прибіжить один криптоман з димлячою дупою і буде запевняти, що нема ніякої помилки перекладу, мінфін все вірно скопіпастив, бо на реддіт пишуть таке саме.
І для переконливості викрикне «Шардінг! Каспер! Райден!». Тричі :)
+
0
Ukrmercy
Ukrmercy
15 липня 2018, 18:54
#
Ну, у вас видно что горит, значит он таки вас сделал. А на деле- парень прав был хотя-бы в том, что вы не любите читать, не разбираетесь в некоторых вещах совсем, но имеете точку зрения. Как можно в чем-то не разбираться и иметь точку зрения? Нонсенс.
+
+7
ballistic
ballistic
16 липня 2018, 0:20
#
«Как можно в чем-то не разбираться и иметь точку зрения? Нонсенс»
— ну Ви ж маєте власну точку зору (нехай хибну, але сам факт) про моє відношення до читання, хоча вхідних даних у Вас очевидно недостатньо :)

Проблема у Вас і в того криптомана в тому, що ви почепили собі медалі криптоекспертів. Воно б нічого, але коли вам вказують на логічні нестиковки чи порушений причинно-наслідковий зв'язок в криптотемах, то ви замість визнання очевидного чи логічного аргументування задираєте носа та/або починаєте бряцати медаллю.
Наприклад в даній статті Ви самі не помітили «жовтості» заголовку. Коли ж я вказав на хибний переклад та спотворення початкового сенсу з першоджерела, то Ви замість визнання маніпуляції чомусь вирішили мені нагадати про того криптомана. Що це — банальна гордовитість чи відсутність критичного мислення? Якщо перше, то ще є надія, а якщо друге, то ніяка любов до читання тут не допоможе.
+
+6
Ukrmercy
Ukrmercy
16 липня 2018, 10:22
#
Извините, вы такой бред пишите, что после половины первого предложения 2го абзаца- решил не читать. Вас ткнули носом в предыдущей темы, что вы не разбираетесь в вопросе, и вы переходите на обсуждение другой. Вы намеренно выставляете себя в плохом свете? В принципе, можете не отвечать- суть не меняется от этого. Буду рад пообщаться когда появятся базовые знания темы общения.
+
+7
ballistic
ballistic
17 липня 2018, 1:27
#
«бред пишите, что после половины первого предложения 2го абзаца- решил не читать»
— процитую перше речення з другого абзацу, першу частину виділю жирним: "Проблема у Вас і в того криптомана в тому, що ви почепили собі медалі криптоекспертів." — оце реально викликало у Вас труднощі з розумінням?! Не вірю. Якщо не хочете обговорювати, то скажіть прямо, бо «брєд» як аргумент виглядає дешевою відмазкою.

«Вас ткнули носом в предыдущей темы, что вы не разбираетесь в вопросе, и вы переходите на обсуждение другой»
— це не я, а Ви переходите на обговорення іншої теми.
Ось таку Вашу поведінку я і мав на увазі. Я перший написав комент про хибний переклад, а Ви відповіли переводом стрілок на тему з попередньої статті. І це при тому, що мій аргумент про хибний переклад неважко перевірити на відміну від Вашого суб'єктивного звинувачення про «не разбираетесь в вопросе».
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися