Мінфін - Курси валют України

Встановити
11 лютого 2021, 15:17

Чи перетвориться біткоін у резервну валюту

Ціна біткоіна з березня 2020 року зросла майже в дев'ять разів, а його ринкова капіталізація майже в два рази перевищує капіталізацію найбільшого американського банку JP Morgan, пише Forbes.

Криптовалюта, інвестиції, біржа, вкласти гроші, біткоін
фото: forbes.ru

Аналітик блокчейн-проектів, колишній головний аналітик криптоінвестиційного банку Hash CIB Рустам Боташев розповів виданню, чому біткоін став привабливим активом. «Мінфін» виділив головне.

Ціна біткоіна росте як на дріжджах

Важко знайти людину, яка користується інтернетом і не чула про біткоін. Хтось (і таких поки більшість) вважає біткоін «мильною бульбашкою», хтось молиться на нього як на майбутнє глобальної фінансової системи. Але знають про нього всі — байдужих немає.

З осені минулого року інтерес до інвестицій в біткоін повернувся з новою силою. Його ціна б'є чергові рекорди. Вона стала такою ж невід'ємною частиною новин багатьох світових фінансових порталів, як і вартість нафти, золота або біржових індексів.

Менш ніж за рік, з березня 2020 року, вартість найбільшої криптовалюти збільшилася більш ніж у дев'ять разів. Ринкова капіталізація біткоіна станом на 8 лютого вдвічі перевищує капіталізацію найбільшого американського банку JP Morgan — $860 млрд проти $427 млрд.

Навряд таке було б можливо за часів тюльпаноманії (біржового пузиря), з якою досі продовжують порівнювати поведінку ціни біткоіна.

Читайте також: Вклалися в крипту і заробили 1200 гривень за день

Великі компанії визнали крипту як реальний актив

Однією з причин поточного зростання вартості криптовалюти були нестримна грошова емісія центральних банків США та Євросоюзу і, як наслідок, надлишкова ліквідність. Однак те саме можна сказати і про традиційні активи.

Незважаючи на ВВП, що обвалилися, і на збільшення безробіття в США, індекси акцій показали більш ніж впевнене зростання: S&P500 виріс на 16% в 2020 році і підскочив на 68% від дна, зафіксованого в березні.

Але основна причина збільшення вартості біткоіна інша. Інституційні інвестори один за одним почали визнавати біткоіни реальним активом, почали в нього вкладатися — і саме це послужило основним драйвером вибухового зростання його ціни:

  • JP Morgan сказав, що ціна біткоіна може досягти $146 тис.;
  • Директор з інвестицій Guggenheim Скотт Майнерд вважає, що біткоін має коштувати $400 тис.;
  • Глава Twitter Джек Дорсі запустив майнінгову ферму;
  • Tesla 8 лютого 2021 року заявила, що інвестувала $1,5 млрд з $19 млрд своїх вільних грошових коштів в біткоін і прийматиме до оплати цю криптовалюту. В результаті біткоін підскочив на 23%.

Але це все останні заяви для преси. Фактично купувати біткоін інституціонали почали набагато раніше: регульовані продукти, які дають вихід на криптоактиви, користуються підвищеним попитом десь з осені минулого року.

Активи компанії Grayscale, що управляє найбільшими біржовими фондами, які фокусуються на криптовалюті, виросли в минулому році з $2 млрд до $27 млрд.

Біткоін більше не інвестиція для маргіналів. Потік інституційних інвесторів в криптоактиви тільки зростатиме. Але це зовсім не означає, що ціна біткоіна весь час збільшуватиметься. З огляду на швидкість недавнього зростання і чутливість ціни до новинного потоку, ми, можливо, побачимо серйозну корекцію (і навіть не одну).

Проте біткоін не лопне, не щезне як туман. Головне, що до учасників фінансового ринку прийшло розуміння: біткоін — не фейк, а реальний привабливий актив для інвестицій. Що ж такого привабливого в біткоіна і що змусило інституціоналів почати змінювати свою думку з цього приводу?

Читайте також: Як продати біткоін: інструкція для тих, хто вперше вклався у крипту

Три аргументи «за» біткоін

Основна ідея, яка лежить в основі цінності біткоіна, — це ідея цифрових грошей. Іншими словами біткоін — це такі ж гроші за своїм функціоналом, як гривня або долар, тільки цифрові, що живуть у своїй мережі, яка називається блокчейн.

Біткоін вже давно виконує перші дві функції грошей — служить мірою вартості і засобом платежу. І це не лише платежі між людьми: найбільші американські ритейлери Whole Food, Baskin Robbins, Express, Lowe's, Nordstrom і GameStop приймають біткоін і деякі інші криптовалюти з травня 2019 року. Тепер і Tesla почне приймати їх.

Біткоін виконує і третю функцію грошей — служить засобом накопичення. Якщо запитати у Ілона Маска, чи розглядає він 8% всіх вільних грошей своєї компанії, вкладених в біткоін, як спекулятивну інвестицію або як накопичення, покликане зберегти цю суму від знецінення долара, то, можливо, він відповість — друге.

Захисники біткоіна вважають, що він неодмінно буде засобом накопичення не тільки для людей або бізнесів, а й для держав. Біткоін замінить хоча б частково фіатні валюти і золото в золотовалютних резервах. Аргументів за такий розвиток подій достатньо.

Найважливішими властивостями блокчейнів є децентралізація і незмінність, які дають біткоіну відчутну перевагу перед фіатними валютами:

  • Децентралізація. Немає єдиного центру контролю і прийняття рішень. Все управління відбувається шляхом консенсусу вузлів (майнерів), які підтримують мережу. Кількість активних майнерів біткоіна не постійне, але перевищує мільйон.
  • Незмінність. Неможливо (точніше — вкрай дорого, а тому безглуздо) змінити або заборонити здійснені транзакції. Вся історія транзакцій збережена в незмінному вигляді та знаходиться у відкритому доступі.
  • Обмежена, передбачувана емісія біткоіна. Максимальна кількість — 21 млн біткоінів, випущено вже 18 625 000, тобто 89%. Поточна інфляція або емісія 4,25% тільки зменшуватиметься, поки не досягне нуля.

Ці три властивості вкрай неприємні для урядів будь-яких держав, тому що біткоін їм абсолютно не підконтрольний. Жоден центральний банк не захоче мати на своїй території валюту, емісію якої він не контролює.

Але і тим, і іншим, швидше за все, доведеться з цим змиритися. Хоча б тому, що краще мати в резервах валюту, непідконтрольну взагалі нікому, ніж підконтрольну певній країні, яка чисто теоретично може довільно змінювати емісію або контролювати транзакції.

Читайте також: Біткоін для «чайників»: як за вечір опанувати криптовалюту

Основний аргумент проти можливості біткоіна стати засобом накопичення — його велика волатильність. Але це тимчасове явище, яке повинно зникнути зі зменшенням спекулятивних складових і встановленням рівноваги на ринку. Що тоді зупинить біткоін від того, щоб стати резервною валютою?

З іншого боку, волатильність біткоіна висока, якщо вимірювати його ціну в доларах. При цьому волатильність біткоіна в біткоінах — нуль. Фіатні валюти втрачають свою цінність, і може це не біткоін зростає, а долар падає.

Золотовалютні резерви Китаю перевищують $3,3 трлн. Якщо Китай вирішить тримати в біткоінах хоча б 1% від цієї суми, то що буде з ціною цієї криптовалюти, якщо $1,5 млрд Tesla справили такий ефект?

Мабуть, поступове розуміння цих властивостей і можливостей біткоіна і привертає до нього нових інвесторів. Але поки в основному тільки до нього. Сьогодні мало хто розуміє, що біткоін — це тільки вершина айсберга під назвою блокчейн-технології.

Інвестиційні можливості цієї індустрії набагато масштабніші, ніж здається на перший погляд багатьом новим і потенційним інвесторам в біткоін.

Коментарі - 46

+
0
bonv
bonv
11 лютого 2021, 16:49
#
Американський економіст, який передбачив кризу 2008 року, Нуріель Рубіні застеріг інвесторів від покупки біткоїна за прикладом Ілона Маска та обіцяє криптовалюті новий обвал.
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/economics/finance/amerikanskiy-ekonomist-prosit-utrimatisya-vid-skupki-bitkojina-novini-ukrajina-11318141.html
+
+12
mphet26
mphet26
12 лютого 2021, 13:20
#
Рубини пальцем в небо попал 15 лет тому назад и вдруг стал экспертом по всем вопросам.
+
+39
Hottabich
Hottabich
12 лютого 2021, 16:27
#
А может кто-то ответить почему биток стоит дороже эфира? А эти двое дороже всех остальных? Если приводить примеры фиатных денег то евро +/- равен доллару. Единственное преимущество битка он ПЕРВЫЙ. Это больше на МММ похоже чем на реальную альтернативу) А вот недостаток большой — с каждым годом на вычисления нужны все больше ресурсов. Рынок битка это меньше триллиона, у ФРС 7 трл. При том что транзакций у него в тысячи раз меньше чем у доллара. Если количество операций хотя бы приблизиться к количеству в долларах, то никаких мощностей для этого не хватит.
+
+15
Hottabich
Hottabich
12 лютого 2021, 16:30
#
Возможно какая-то крипта и станет заменой доллара, но вряд-ли это будет биток. Скорее Ц Б разных стран выпустят свою единую криптовалюту)
+
+14
KingSalmon
KingSalmon
15 лютого 2021, 15:31
#
«А может кто-то ответить почему биток стоит дороже эфира?»

Потому что биткоин появился на 6 лет раньше и его эмиссия ограничена 21 млн. монет
+
0
bonv
bonv
11 лютого 2021, 16:50
#
Банкір закликає українців купувати біткоїн: валюта зросте до $100 тис.
Криптовалюта виросте вище $100 тис у цьому або наступному році.
Співзасновник monobank Олег Горохівський надав прогноз щодо подорожчання біткоїну та закликав українців вкластися у валюту. За його словами, криптовалюта виросте вище $100 тис., пише Obozrevatel.
«Я поділяю найоптимістичніші прогнози та вірю в ціну в понад 100 тисяч доларів у цьому або наступному році», — написав він на Facebook.
На такі висновки його наштовхнуло розкриття інформації Tesla про інвестування $1,5 млрд у криптовалюту. До купівлі біткоїну банкір підштовхує й українців.
«У мене давно досить великий портфель біткоїнів. І я вам теж рекомендую його купити», — резюмував банкір.
Ось такі протиріччя:))
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
14 лютого 2021, 12:11
#
Тільки я вважаю такі «твіти» занадто агресивним маркетингом?
+
0
ballistic
ballistic
11 лютого 2021, 20:48
#
«Якщо запитати у Маска… то, можливо, він відповість …«
— яка кумедна аналітика :)
+
+65
ballistic
ballistic
11 лютого 2021, 21:05
#
«Жоден центральний банк не захоче мати на своїй території валюту, емісію якої він не контролює«
— брехня.
В банках більшості країн є депозити в доларах/євро, емісія яких ніяк не контролюється цими країнами.

«Проте біткоін не лопне, не щезне як туман«
а якщо раптом ні? :)
Ніхто не зможе гарантувати, що завтра не з’явиться біток 2.0 — зручніший, стабільніший, надійніший і на підтримку якого не потрібно витрачати електрики більше, ніж виробляє потужна атомна електростанція. Біток 1.0 стане непотрібним і буде жити лише у Сатосі на сервері :)

«Велика волатильність це тимчасове явище, яке повинно зникнути зі зменшенням спекулятивних складових і встановленням рівноваги на ринку«
— ніхто не може гарантувати стабільну рівновагу без регуляції і регулятора. В таке можна лише вірити і сподіватись.

Біток цікавий «інвесторам» поки він росте в ціні. І водночас біток росте в ціні тому, що його на хайпі купують нові адепти. Але як тільки приток нових адептів себе вичерпає, зростання ціни зупиниться, «інвестори» підуть шукати собі новий, більш доходний актив. І тоді неминуче почнеться зворотній процес, більш швидкий.
Хто не встигне вчасно злитися, той виявиться справжнім спонсором цього «масштабного свята».
+
+2
ototo
ototo
12 лютого 2021, 11:15
#
Ніхто не зможе гарантувати, що завтра не з’явиться біток 2.0

Тут я бы поспорил. Биток — цифровой обьект, он не может устареть, его можно просто обновить, сделав hardfork или softfork. Во вторых биток это бренд, как iPhone, Mac, Tesla, Ilon Musk, SpaceX и т. д. И создать «биток» 2.0 недостаточно для завоевания симпатий и признания его заменой 1.0. Это будет очередной клон, интересный только узкому кругу доверчивых инвесторов. К таким клонам уже выработался иммунитет после стольких «убийц» биткоина.
+
0
ballistic
ballistic
12 лютого 2021, 14:11
#
«цифровой обьект, он не может устареть«
— що за маячня? Є купа прикладів застарілих «цифрових об'єктів», які опинилися на звалищі історії.
Форк, клон, копія — у випадку з бітком це буде означати появу «нової валюти», а з фінансової точки зору — це емісія.

Біток має купу недоліків як валюта. Ці недоліки намагаються виправити, але є «архітектрурні» обмеження, які неможливо обійти. Тому на мій погляд поява досконалої валюти нового покоління — це питання часу.

«Во вторых биток это бренд«
— бренди з’являються і помирають. Nokia теж колись була № 1.
Біток — це ж не iPhone, яким постійно можна хизуватися, коритувач в першу чергу обирає вигоду, тому «сила бренду» бітка не вистоїть проти більш зручного, стабільного і надійного засобу платежу.
+
0
ototo
ototo
12 лютого 2021, 18:21
#
Уже было множество клонов биткоина, успехом это не увенчалось. И по параметрам они были лучше, тот же биткоин кэш, где размер блока увеличили. Второй важный момент, доминирование биткоина держится выше всех остальных криптовалют вместе взятых. В него вбухано больше денег чем во всю остальную «доп эмиссию» как вы выразились. Т. е. уже на старте новый киллер биткоина имеет шансы около нулевые обогнать биток. И представьте обьемы сопроводительного пиара. А что об этом думает криптосообщество? После череды обманов от создателей «настоящих биткоинов» к ним негативное отношение априори. Поэтому наивно ожидать иного.

Подобные аналитики не понимают, что ценность биткоина здесь и сейчас — инструмент ивестирования, а не средство платежа. Поэтому наплевать какие там технические ограничения. Он выполняет свою функцию вполне, комисии для крупных игроков это пыль, и 10 минут на транзакцию — конфетка! Именно на них нацелен текущий цикл роста, всосать институционалов и крупные корпорации. «Биткоин для корпораций» — подходящее название придумали.
+
+15
ballistic
ballistic
12 лютого 2021, 21:52
#
«Уже было множество клонов биткоина«
— все що було в основному пародія і мавпування бітка, тому логічно що не взлетіло.
Справжня зручна, надійна, стабільна світова валюта буде результатом домовленостей урядів країн світу, вона матиме прозору регуляцію і вона не потребуватиме безглуздого дорогого майнінгу. Звісно все ІМХО.

«ценность биткоина здесь и сейчас — инструмент ивестирования, а не средство платежа«
«В него вбухано больше денег чем…«
— в цьому й головна проблема, що біток створений з метою збагачення його творців. Так не повинно бути. Хто поверне вкладені гроші «інвесторам»? Правильно — нові «інвестори». Але цей процес не може тривати нескінченно.
+
0
ototo
ototo
12 лютого 2021, 22:21
#
Звісно все ІМХО.
Ну это уже фантазии пошли, мешаете мир крипты и мир фиата. Чтобы заменить биткоин, надо предлагать БОЛЬШУЮ анонимность, БОЛЬШУЮ скорость, БОЛЬШУЮ независимость от старой фин системы. Популярность биткоина именно в этом, а вы фантазируете предложить условному крипто-анархисту и шифропанку химеру с примесью КОНТРОЛЯ и ЦЕНТРАЛИЗАЦИИ. Поезд уже ушел.

Ведут партию не банки, не фин институты, они догоняющие и отстающие, не путайте пожалуста и своё KYC и AML оставьте при себе. Это противоестественно духу криптовалют особенно первой.

Биткоину скорее подходит роль цифрового золота. И резервной валютой вполне может быть. В окнах овертона уже щель образовалась, Кристину Лагард уже начали спрашивать о возможности биткоина стать резервной валютой. Понятно что она ответила отказом, но чувствуется что легкий пиар уже начал работу.
https://forklog.com/kristin-lagard-vryad-li-tsentrobanki-vklyuchat-bitkoin-v-svoi-rezervy/

Правильно — нові «інвестори». Але цей процес не може тривати нескінченно.

Вроде простые вещи. Есть доллар и биткоин, первый обесценивается быстрее чем второй, это значит что второй будет дорожать относительно первого. А вот процесс роста фонды — на самом деле не может длиться вечно. Это коллосальный разрыв между реальной экономикой и виртуальной казиномикой, расплата будет жесткой. Вот вам еще одно потенциальное топливо для роста реальной инфляции доллара и курс
+
+1
ballistic
ballistic
13 лютого 2021, 2:04
#
«Чтобы заменить биткоин, надо предлагать БОЛЬШУЮ анонимность, БОЛЬШУЮ скорость, БОЛЬШУЮ независимость от старой фин системы. Популярность биткоина именно в этом«
— раніше ви писали «ценность биткоина здесь и сейчас — инструмент ивестирования, а не средство платежа». І дійсно, більшість «інвесторів» в біток насправді не цікавить ні анонімність, ні незалежність — все це не має значення на фоні мегадоходності.

«Ведут партию не банки, не фин институты«
— а хто ж веде? Криптоспільнота? Вона дійсно веде, чи їй дозволяють вести? А може у криптоспільноти є свої ляльководи? ;)
Де буде біток, якщо фіскали перекриють йому фіатний кисень?
«Дух криптовалют» лише красиво звучить в теорії, а насправді для більшості інвесторів це красива казка, яка де-факто слабо корелює з реальністю.

«процесс роста фонды — на самом деле не может длиться вечно«
— фондові ринки хоча б частково прив’язані до матерільного світу, а біток — повна віртуальність, жодної прив’язки до реального світу. Лише віра адептів і жодних гарантій.
Я не здивуюся, якщо біток в сліпу використовують для аккумуляції надлишкової емісії фіату, щоб потім обнулити — це ж буде майже ідеально, «оздоровлення» фінансової системи з мінімальною шкодою для реальної економіки. «Крипто-анархистів і шифропанків» суспільство захищати не зобов'язане і не буде :)
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 8:39
#
раніше ви писали… а хто ж веде? Криптоспільнота?

Для разных групп разные ценности. Розничные инвесторы желают быть вне системы, поэтому им подавай приватность и децентрализацию. Системные институты нуждаются в опеке системы, им нужен жесткий контроль. До этого двигателем роста биткоина были первые, на горизонте маячит перелом, когда корпорации будут драйвером роста, а возможно он уже произошел, я не знаю.

Дело в том, что фундамент крипты зиждется на обычных людях, «прозревших» и восставших против «системы». Ценность для этой группы поддерживает её жизнь, без этого не будет крипты, потому что для второй группы достаточно старых инструментов.

Да это фарс, игра, кукловоды загоняют народ в крипту, а потом ее интегрируют в систему. Все по плану цифровой трансформации озвученному Клаус Швабом. Но это уже другой вопрос. Есть повестка публичная для шифропанков, а есть скрытая для кукловодов. Поэтому когда я озвучиваю точку зрения одной из сторон, надо понимать контекст.
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 8:49
#
Я не здивуюся, якщо біток в сліпу використовують для аккумуляції надлишкової емісії фіату

Так и есть, сейчас стадия условного пузыря. Потом имхо планируют включить биток в резервы ЦБ-ков мировых. И когда он станет резервной валютой, уже не будет проблем с виртуальностью. Так же как и нет проблем с виртуальностью доллара.

А между делом будут его пиарить Илоны Маски и процие «поп кумиры поколения»)
+
+16
ballistic
ballistic
13 лютого 2021, 15:54
#
«фундамент крипты зиждется на обычных людях, „прозревших“ и восставших против „системы“»
— красива і пафосна обгортка, всередині якої банальне бажання халяви.
Без обіцянки мегадоходної халяви боротьба з «системою» реально цікавить лише купку фанатиків.

«Да это фарс, игра, кукловоды загоняют народ в крипту«
— добре, що хоча б тут наші гіпотези сходяться.
Але розходяться вони в тому, що ви вірите, що ляльководи збережуть «інвестиції» загнаних хом’ячків, а я тут дуже скептичний.

«Потом имхо планируют включить биток в резервы ЦБ-ков мировых«
— поясніть, навіщо це «світовій владі»?
Особливо, якщо врахувати, що частка золота (більш стабільного, реального і обмеженого, ніж крипта) в національних резервах зменшується.
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 16:32
#
красива і пафосна обгортка

Большинство идейных HODLеров нацелены на долгосрок, до «победы» над фиатом. Аналогично как трейдеры с реддита нацелены на банкротства хедж фондов.

Смотрите график биткоина за всю историю, спекулянты рисуют волны с периодом 4 года, синхронно с халвингами. А идейные HODLеры (и корпорации теперь) накапливают его и рисуют параболический рост в целом на долгой дистанции.

Тенденция накопления никуда не девалась, и не вижу причин для её изменения в будущем. Особенно учитывая текущую ситуацию. Ну если исключить смерть интернета как такового. Фондовый рынок может обрушить крипто рынок только на ту часть спекулятивных игроков, которые в нем. Март был показательным, ничего смертельного не произошло, все спекулянты вытряхнулись, а потом новые зашли…
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 16:41
#
поясніть, навіщо це «світовій владі»?

Предположу, что это вопрос будущего. Когда фиат будет быстро обесцениваться и страны будут искать способы сохранить свои накопления. До этого фин система должна будет сильно трансформироваться.

На данном этапе крипта проникает в банки, которые будут ее хранить для корпораций. Начальный этап.
+
0
ballistic
ballistic
13 лютого 2021, 17:54
#
«до «победы» над фиатом«
— ще ж утопія, біток по причині своїх обмежень не зможе замінити фіат.
«Холдерів» в першу чергу цікавить власний прибуток, вони ж капіталісти :)

А великим корпораціям типу FAANG з їх «мільярдом» клієнтів вигідніше створити власну валюту, ніж вкладатися в чужий проект, де прибуток вже розподілений не на їхню користь. Але звісно великі «холдери» можуть запропонувати деяким корпораціям поділитися прибутком в обмін на рекламну підтримку — такий сценарій життєздатний. Але мета цієї гри — збагачення, а не боротьба с фіатом, як подається. І результат буде відповідний.

«Когда фиат будет быстро обесцениваться и страны будут искать способы сохранить свои накопления«
— тут ви плутаєте причину з наслідком.
Влада контролює фіат, контрольовано знецінює його, бо їй це вигідно. Якби владу цікавило «збереження накопичень», то вона б не знецінювала фіат. Коло замкнене. Непідвладний владі біток тут зайвий. Але якщо біток стане зливним бачком для надлишкової емісії — владі це вигідно.
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 19:23
#
ще ж утопія, біток по причині своїх обмежень не зможе замінити фіат.

Может, вы забыли о возможной токенизации биткоина сторонними блокчейнами, зыбыли о сайдчейнах типа Lightning Network, да и классический вариант с централизованными платежными системами, которые будут держать резервы в битке, а на пластике показывать виртуальный баланс в биткоине. Как виза с мастеркардом и пейпалом. Токенизация это вообще красота, любой новый блокчейн лишенный недостатков биткоина просто блокирует с помощью смарт контракта биткоины, и выпускает у себя соотвествующее количество своих токенов, привязанных 1:1 к биткоину, у которого 100% резервы лежат всем доступные для просмотра. Соответственно работает обратное погашение. Т. е любую монету можно проапгрейдить моментально, просто переведя в другой блокчейн. Так что впереди нет никаких ограничений, если допилят эфириум чтоб он быстро транзакции совершал и комиссии были маленькие, сразу же токенизированный биткоин на нем можно запускать напрямую для массовой оплаты.
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 19:32
#
А великим корпораціям типу FAANG

Конечно, они именно это и планируют. Каждая крипта займет свое место и начнется борьба, частная крипта будет бодать CBDC, а крипта не связанная с фиатом будет бодать их обоих.

У битка есть фора, его предложение уменьшается со временем и капитализация держится всегда на высоком уровне по сравнению другими монетами, по естественным причинам.
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 19:34
#
Влада контролює фіат

Влась не контроллирует курс валют других стран в своих резервах. Инфляция фиата это имелось в виду всех фиатных валют, относительно биткоина.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
14 лютого 2021, 12:15
#
За 2020 на інвестзолото попит зріс на 9%
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
14 лютого 2021, 12:16
#
Март був показовим бо не було альтернативи для витрат!
+
0
irakez
irakez
13 лютого 2021, 3:28
#
Забудьте про криптоанархистов и шифропанков. Любой анархист остается анархистом только до тех пор, пока не добивается наконец власти и денег) Покупает себе особнячок с бассейном, как наверное многие из тех, кто покупали биткоин еще по $1, и ворчит по поводу всяких там нищебродов-новых анархистов, которые зачем-то бузят и хотят нарушить так хорошо установившийся порядок в жизни.

Ну, а другие «анархисты» тусуются в соседних темах и рассказывают, как прекрасна криптобутафория от центральных банков, потому что смарт контракты, p2p и «общий консенсус о состоянии балансов кошельков» ;) напрочь забыв почему и с какой идеей создавался биткоин. Чтобы эту казиномику заменить, а не встраиваться в ее печатные станки и считать, что так и было задумано.

Система поглотила всех анархистов 10летней давности, несите новых)
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 8:53
#
Нет, у шифропанков еще есть уготованное им время для «разгуляться». Пока идет стадия ускоренного принятия новой технологии и надо быть привлекательным для простых людей.

У кукловодов есть конечная цель тотальный цифровой контроль, но не факт что на 100% реализуют, все зависит от нашей осознанности.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 лютого 2021, 16:56
#
ototo

20 мая 2020 года, прошла транзакция на 50 BTC,
которые были добыты в феврале 2009 года.
На тот момент (02.2009) блокчейну биткоина было около месяца.

Вопрос — как думаете, на каком уровне цены битка
условный Сатоши Накамото начнёт сливать крипту?!

HODLить ещё лет двадцать у него явно
не получиться — так долго
мужчины в этом мире не живут…

Как вариант — можно уничтожить пароль
и забить на биткоин навсегда…
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 19:54
#
У условного Сатоши сейчас гдето 1.2 миллиона биткоинов судя из статей что я нашел. Если грубо умножить на текущую цену это будет 56 миллиардов долларов. Сколько там от хардфорков будет мне лень считать. Согласно статистике сейчас суточный обьем торгуемых биткоинов в сутки составляет 68 миллиардов долларов. Убить биткоин от не сможет, а сильную коррекцию вполне.

Есть другая точка зрения, что цель этих накоплений не слить в любой момент, чтобы «уничтожить» биткоин. А для того, чтобы в будущем, когда биток будет платежным средством под любым видом встроенным в финансовую систему, тот кто держит эти обьемы, будет еще одним условным «триллионером».

Вы осознайте, как только биток становиться платежным средством, пусть даже в виде дериватива мастеркарда или визы, всё, его не нужно продавать, можно им платить. Те кто это рано осознал, уже держат его годами и продают только на личные нужды, и счет в долларах только добавляет нули…

Это игра на терпение и выносливость)
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 лютого 2021, 20:02
#
«Вы осознайте, как только биток становиться платежным средством, пусть даже в виде дериватива мастеркарда или визы, всё, его не нужно продавать, можно им платить»

Осознал и проникся глубиной мысли…

Если ваш биткоин-кошелёк будет подвязан к банковской карте, то при инициировании платежа МПС спишет с вашего биткоин-кошелька сумму по курсу платежа плюс комиссию биржи, которая будет менять (продавать) биткоин на валюту платежа и только затем будет проведена транзакция оплаты получателю суммы в фиатной валюте…

Также моё осознание подсказывает мне, что от какой-то минимальной комиссии при такой оплате криптой её владельцам не избежать…

Могу вас заверить, что ни одна страна в мире ещё лет 25-30 не признает биткоин в качестве средства денежного ображения и не отразит это в своей Конституции и других нормативных документах, регулирующих денежное обращение конкретной страны…
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 20:21
#
Чуток не так, платежные системы типа визы будут работать как крипто-биржа, хранить в цифровых хранилищах или в банках крипту в виде резерва. Т. е. завел один раз биток на кошелек визе и он отобразился на балансе приложения от платежки. При оплате они у себя по курсу конвертируют (с коммиссиями) в фиат нац валюту платежа на лету. Проводится это все в виде банковского платежа для продавца, т. е. вопросов быть не должно. И комиссии в крипте надо только платить при депозите и выводе на цифровой кошелек.

По этой схеме работала Epayments, пока ее на закошмарили. Они вроде через свою крипто биржу работали, не помню уже.
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 20:34
#
Могу вас заверить, что ни одна страна в мире ещё лет 25−30 не признает биткоин в качестве средства денежного ображения

Новость от 2018 года.

Министерство финансов Германии подписало постановление о признании биткоина законным платежным средством. Документ определяет, что покупки, совершенные за криптовалюту, не облагаются налогами, пишет Cointelegraph.
https://forklog.com/germaniya-priznala-bitkoin-zakonnym-platezhnym-sredstvom/

Проблема скорее в массовом принятии.
+
+14
Qwerty1999
Qwerty1999
13 лютого 2021, 20:39
#
«Чуток не так, платежные системы типа визы будут работать как крипто-биржа»

А VISA пишет о том, что МПС уже заключила несколько договоров с криптобиржами и поэтому ваши предположения противоречат реальной действительности…

В своем выступлении генеральный директор Visa Альфред Келли (Alfred Kelly) сообщил, что компания готова сделать криптовалютные платежи более безопасными и широко используемыми за счет работы с партнерами фирмы.

По его словам, Visa планирует работать с кошельками и биржами, чтобы пользователи могли покупать криптоактивы. Кроме того, компания намерена предоставить пользователям возможность обналичивать и совершать покупки в фиатной валюте с помощью криптовалют.

+
+14
Qwerty1999
Qwerty1999
13 лютого 2021, 20:42
#
«Министерство финансов Германии подписало постановление о признании биткоина законным платежным средством.»

Налоговые платежи в Германии не принимают в биткоинах…


В Германии признали тот факт, что бартерный обмен с участием
криптовалют они не облагают налогами — только и всего…
+
0
ototo
ototo
13 лютого 2021, 20:52
#
Спасибо за уточнения.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
14 лютого 2021, 12:08
#
8 мільярдів людей на планеті, як ви гадаєте скільки з них л**ів, авантюристів та азартних?
у казино ходили, ходять і будуть ходити…
+
+60
Доктор Пилюлькин
Доктор Пилюлькин
11 лютого 2021, 21:21
#
Для начала, битку неплохо было бы превратиться просто в деньги. :-)
Увы, пока этого не наблюдатся. См. Википедию про деньги и их свойства. Ни одного свойства денег этот «типаактив» не имеет. Это обыкновенный билет МММ, не более того. Тогда тоже обсуждали, превратятся ли билеты МММ в резервную валюту. Как-то не срослось… :-)
+
0
ototo
ototo
12 лютого 2021, 11:17
#
Нужно время, сейчас стадия адаптации и внедрения.
+
+15
Qwerty1999
Qwerty1999
11 лютого 2021, 21:39
#
«Аналитик блокчейн-проектов, бывший главный аналитик
криптоинвестиционного банка Hash CIB Рустам Боташев рассказал»

Каждая лягушка хвалит своё болото…
+
+15
Доктор Пилюлькин
Доктор Пилюлькин
12 лютого 2021, 10:39
#
Да здесь не лягушки… тут такие акулы плавают и такие стада загонщиков аленей носятся, просто караул! Прикиньте такая афера мирового масштаба. На ровном месте замутить миллиарды. Это гениально! Уважаю таких людей.
+
+15
Rabotyahoff
Rabotyahoff
12 лютого 2021, 11:16
#
В битке пренебрежительно мало реальных пользователей, которые бы использовали его по прямому назначению, как средство платежа. Там только спекулянты и майнеры.
+
0
Доктор Пилюлькин
Доктор Пилюлькин
12 лютого 2021, 13:55
#
Https://news.finance.ua/ru/news/-/487373/mahinatsii-s-kriptovalyutoj-ukrainka-ukrala-bitcoin-na-3-mln-griven
Читать коммент!
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
13 лютого 2021, 10:27
#
Неужели так тяжело ссылки делать активными — это же всего пару лишних кликов,
а читателям дополнительное удобство…

https://news.finance.ua/ru/news/-/487373/mahinatsii-s-kriptovalyutoj-ukrainka-ukrala-bitcoin-na-3-mln-griven
+
0
Доктор Пилюлькин
Доктор Пилюлькин
13 лютого 2021, 10:54
#
Лень…
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
14 лютого 2021, 12:21
#
8 мільярдів людей — 8 мільярдів крипто валют (хто завадить?) — 8 мільярдів курсів…
якісь в ціні виростуть, якісь знеціняться…
гадаю це спроби повернутися до «золотого» стандарту… необов‘язково це буде золото але і не біток теж, існують же SDR для розрахунку між країнами…
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися