Мінфін - Курси валют України

Встановити
17 листопада 2020, 13:53

Чому Tesla може обвалити S&P 500

Генеральний директор Ілон Маск зробив ще один крок до перетворення виробника електромобілів з Силіконової долини в провідного автогіганта. У грудні акції Tesla будуть включені в індекс S&P 500. Як це відіб'ється на компанії Маска і на самому індексі, пише The Wall Street Journal.

У понеділок, 16 листопада, після закриття торгів провайдер індексу S&P Dow Jones Indices повідомив, що Tesla приєднається до індексу 21 грудня.

Очікується, що цей крок надихне оптимістичних інвесторів компанії, які сприяли стрімкому зростанню цін на її акції, а також співпаде з очікуваннями Уолл-стріт щодо прибутку Tesla за підсумками року.

Читайте такожТоп-10 акцій від фонду Ротшильдів

Формальні вимоги для включення до складу індексу компанія виконала ще влітку. А восени показала результат — п'ять прибуткових кварталів поспіль. Для включення в  індекс S&P 500 необхідно показати прибуток чотири квартали поспіль.

За липень-вересень цього року Tesla отримала рекордні $331 млн завдяки своїм виробничим лініям в Шанхаї і високому попиту на більш доступний автомобіль Model 3. Прибуток на акцію склав 76 центів проти прогнозу аналітиків Refinitiv в 57 центів на акцію.

Глава компанії Ілон Маск назвав квартал «кращим в історії Tesla». Tesla також підтвердила плани поставити в цьому році не менше 500 тис. машин, що на 36% більше, ніж роком раніше. У жовтні компанія вже повідомляла про рекордні поставки в третьому кварталі — понад 139 тис. машин.

«Це вишенька на вершині дуже успішного року для Маска", — так прокоментував аналітик Bernstein Research Тоні Сакконагі включення акцій Tesla в індекс S&P 500.

Tesla замінить одну з інших компаній S&P 500. Назву цієї компанії буде оголошено ближче до дати оновлення індексного кошика.

За прогнозами керуючих фондами, S&P, швидше за все, додаватиме акції Tesla окремими траншами протягом декількох днів. Оскільки компанія стане одним з найбільших за вагою емітентів в індексі, доданих за останнє десятиліття.

Багато великих керуючих фондами вже звернули увагу на Tesla через її велику ринкову капіталізацію і зростання вартості акцій. Після закриття торгів і появи новини про приєднання до індексу акції компанії Маска підскочили більш ніж на 14%. Цього року акції компанії зросли в чотири рази. За ринковою оцінкою, вона стала найбільшим виробником автомобілів у світі. Хоча насправді вона виробила набагато менше автомобілів, ніж її конкуренти, такі, скажімо, як Toyota Motor Corp. і Volkswagen AG .

Читайте такожЯк почати інвестувати в США: особистий досвід

Як показує практика, включення в S&P зазвичай призводить до зростання акцій компанії, хоча це зростання не обов'язково триває довго. За даними Ned Davis Research, динаміка акцій компаній, доданих в індекс в період з 1973 по 2018 рр, зазвичай відставала від S&P через рік після включення.

Варто сказати, що комітет провайдера зволікав з рішенням. Незважаючи на виконання формальних умов компанія не була включена в індекс у вересні. Це ненадовго зупинило різке зростання цін на акції Tesla. Тоді комітет не прокоментував свого рішення. Але деякі аналітики вказали на сильну залежність компанії від регулюючих кредитів для збільшення свого прибутку.

Більш пісимістично налаштовані експерти вважають, що включення Tesla в S&P зараз поставило під загрозу весь індекс. Девід Трейнер, виконавчий директор інвестиційної дослідницької компанії New Constructs і давній скептик Tesla, вказав на гостру конкуренцію Tesla в Китаї і Європі, що може перешкодити компанії нарощувати ринкову частку.

«S&P робить велику помилку і збільшує ризик падіння індексу, включаючи Tesla, — сказав Трейнер. Я думаю, що додавання Tesla до S&P 500 може стати каталізатором для багатьох великих інвесторів, які почнуть скидати акції і фіксувати прибуток».

Коментарі - 7

+
+33
bonv
bonv
17 листопада 2020, 14:29
#
Октябрь – один из самых опасных месяцев в году для игры на бирже. Остальные опасные месяцы: январь, февраль, март, апрель, май, июнь, июль, август, сентябрь, ноябрь и декабрь:)))
+
+70
bonv
bonv
17 листопада 2020, 14:29
#
Первый закон начинающего инвестора на бирже: Курс растет только до тех пор, пока ты не купишь хоть сколько-нибудь акций. После этого курс начинает неумолимо падать. Следствие. То, что кажется началом подъема, оказывается пиком стоимости. Второй закон начинающего инвестора на бирже: Не верь тому, кто говорит, что пытается получить прибыль. Основная задача — минимизировать убытки.
Третий закон начинающего инвестора на бирже: Колоссальность убытков станет ясна только в самый последний момент. Надежда умирает последней.
+
0
bonv
bonv
17 листопада 2020, 14:30
#
Аналитика курсов/инвестиций:)
https://minfin.com.ua/blogs/bonv/156127/
+
+41
23921044080
23921044080
17 листопада 2020, 14:41
#
«Более писсимистично настроенные эксперты...» — в таком случае правильно писать «ыксперды»!
+
+15
neverice
neverice
18 листопада 2020, 23:00
#
«Дэвид Трейнер, давний скептик Tesla, указал на острую конкуренцию Tesla в Китае и Европе» - и кто же конкурент, интересно? Прошло уже 8 лет с момента выхода Model S, а другие автопроизводители так и не осилили выпуск достойного конкурента. А Model 3 только усилила разрыв. Ну и рекордный рост прибыли в год, когда другие автопроизводители терпят рекордные убытки, как-бы намекает.
+
0
ballistic
ballistic
18 листопада 2020, 23:29
#
У наступні 5 років Volkswagen інвестує 73 млрд євро в електромобілі, гібриди та діджіталізацію (і представить 70 електромобілів і 60 гібридів до 2030 року)

Конкурентів насправді вистачає, ринок електрокарів поки ще в зародковому стані. Але Маск бачить те, чого не бачать інші, тому він часто виявляється на декілька кроків попереду.
+
+15
neverice
neverice
19 листопада 2020, 9:58
#
Так в тому ж то й справа, що конкуренти лише майбутні. І цих конкурентів нам обіцяють вже років з 5. Той самий Volkswagen представив (і запустив) платформу MEB ще в 2018. Це означає, що справжні конкуренти зможуть з'явитися лише за 2-5 років. Тесла ж теж в сплячку не впала і продовжує розвиток, тому наздоганяти її з кожним роком все важче.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися