Мінфін - Курси валют України

Встановити
13 січня 2023, 7:30

Monobank здав позиції: хто став головним улюбленцем споживачів

Збої в роботі банкоматів, несподівані тарифи, квести з відвідуванням банківського відділення та борги за закритим кредитом — ці та багато інших скарг залишили у грудні клієнти банків. Але головною подією місяця стала зміна лідера Народного рейтингу. За які проколи споживачі фінпослуг відібрали у monobank пальму першості і хто тепер став народним улюбленцем номер один — читайте у свіжому огляді «Мінфіну».

Кількість заявок зростає, відсоток закритих питань залишається стабільним

Під кінець року читачі особливо активно скаржилися на роботу банків. У грудні розділ «Відгуки» на нашому сайті поповнився рекордною у 2022 році кількістю скарг — 389. Найбільше уже традиційно дісталося Приватбанку — 90, Ощадбанку та monobank — по 48.

Найактивніше реагували на скарги monobank та Приватбанк. За місяць вони залагодили біля половини претензій своїх клієнтів — 27 та 42 відповідно. Ощадбанк упорався не так добре — «закрив» лише 20% від всіх отриманих.

Загалом, банкіри були не надто чемними зі своїми клієнтами: разом їм вдалося вирішити менше третини питань — 116 претензій. Хоча, тут треба враховувати, що читачі звертаються за допомогою до «Мінфіну» вже після того, як вичерпають інші можливості позасудово врегулювати питання з банком. Тож із нашою допомогою вдається знайти вихід із, здавалося б, уже безнадійних ситуацій.

Новий лідер — А-Банк

Грудень став поворотним місяцем для Народного рейтингу. Вперше за 5 років існування проєкту у ньому з’явився новий лідер.

monobank, який з 2018 року незмінно посідав перше місце, поступився ним А-Банку, спустившись на другу сходинку.

Боротьба за першість між двома необанками триває вже понад два роки. Як видно з даних рейтингу, А-Банк отримав найвищу середню оцінку за відгуками. Цього разу банк, як свідчать дані, оперативніше та якісніше реагував на зауваження своїх клієнтів: відсоток вирішення проблем за відгуками в А-Банку становить 84%, у monobank — 77%.

Крім того, А-Банк веде активну роботу з клієнтами, зокрема, пропонуючи їм залишати відгуки на «Мінфіні».

За місяць у рейтингу відбулися й інші перестановки:

  • izibank обійшов Укргазбанк і перебрався на 5 позицію;
  • Правекс Банк піднявся з 11 на 10-ту сходинку, витіснивши Сенс Банк, який тепер опинився аж на 13-ій позиції;
  • Південний залишив 13 місце і перескочив на 11-е;
  • покращив позицію Райффайзен, який вийшов на 21 сходинку, посунувши нижче Приватбанк.

Нагадаємо: те, наскільки уважними є банки до споживачів своїх послуг, впливає на їхню позицію у Народному рейтингу. Кількість балів, які клієнти присвоюють фінустановам, відображає їхню думку про рівень сервісу в банку і не має відношення до фінансових показників.

Детально з методикою Народного рейтингу можна ознайомитися тут.

Читайте також: Нові ставки за депозитами та ліміти за картками: що банки запропонують клієнтам у 2023 році

На що скаржилися читачі «Мінфіну» у грудні

Валюта, комісії та фінмон: які проблеми створював споживачам monobank

Головною темою суперечок між monobank та його клієнтами стала валюта. З вересня споживачі масово повідомляли про затримки з видачею готівкового долара з рахунків та депозитів у ВКВ.

У грудні таких скарг поменшало. Але клієнти банку у смартфоні, надто з регіонів, продовжували писати, що не можуть вчасно забрати свої кошти.

«Не можу отримати депозит в монобанку, вже більш 35 днів як закінчився. А-банк видає валюту для своїх клієнтів без проблем. Підкажіть якийсь терміни є видачі депозитів і як звертатись в фонд гарантування банківських вкладів, якщо інформація коли видадуть депозит відсутня», — написав клієнт із Хмельницької області під ніком a1973n.

Із аналогічною проблемою зіткнувся Rom Kos зі Львова. Він повідомив, що вже понад 3 місяці не може забрати з депозиту свої $2 600.

«Раніше не було жодних проблем із зняттям валюти, замовляв — через декілька днів у відділеннях Універсал банку забирав. Зараз чекати потрібно від 3-ох тижнів, а потім тобі приходить повідомлення „Перенесення валюти замовлення, зв’яжіться будь ласка із службою підтримки“. І так вже десь було 9 разів на протязі 3−4-ох місяців», — обурився споживач.

Втім, претензій до фінустанови вистачає і без валюти. Багато скарг, наприклад, надходить на блокування рахунків та відмову продовжувати обслуговування клієнта з ініціативи саме банку.

Подібна неприємна ситуація трапилася з Ярославом Логонюком. Він 1,5 року користувався послугами банку, аж раптом банк відмовився з ним співпрацювати.

«Спробував поповнити рахунок телефона, транзакція не пройшла, після чого з’явилося оповіщення, що на мою карту накладено обмеження. Написав у тех. підтримку, щоб дізнатися, в чому справа, мені повідомили про відмову в обслуговування моїх карт», — поскаржився нам Ярослав Логонюк.

Банк відмовляється пояснювати клієнтам причину. Такі рішення фінустанова приймає згідно своїх алгоритмів, які, відповідно до внутрішньої політики, не хоче розголошувати. В результаті, заявки не вирішені, негатив до банку зростає.

Закидають monobank також неналежне інформування про зміни у тарифах і появу нових комісій. Користувач під ніком studhyu розповів, як міг «попасти» на гроші при купівлі ОВДП, якби випадково не дізнався про нововведення на форумі.

«Жодної новини, жодного пуша у додатку, жодного попередження про нову комісію при купівлі бумаги у додатку… Раніше можна було підтримати державу і купити як гривневі (хоча в моно тільки дві бумаги з неактуальними ставками приблизно 10−11%) так і валютні ОВДП зі входом від однієї бумаги. Тепер ОВДП в моно тільки для тих, хто може одразу вкластися від 3−4 бумаг у валюті, бо якщо 1−2 — весь дохід з'їсть комісія (16,41$ 600 грн), а з 1 бумаги, можна й в мінус піти. З гривневими бумагами теж саме, тільки вхід буде з 15 бумаг і вище», — пояснив читач.

У відповідь на відгук служба підтримки monobank підтвердила, що з 23.12.2022 р. за купівлю ОВДП введено комісію.

«На облігації у гривні — 15 грн за операцію. На облігації у валюті — 600 грн за операцію. При цьому кількість облігацій в операції на суму комісії не впливає. Цю комісію запроваджено виключно для оплати операцій за депозитарні операції у НБУ — https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0790−03/sp», — пояснили в банку.

Читайте також: Банки активізують надкороткі депозити

Як стандартні банківські процедури ставлять в глухий кут клієнтів Ощаду

З відгуків наших читачів ми дізналися, що клієнтам Ощадбанку почали надходити SMS про необхідність актуалізувати контактну інформацію та особисті дані. Для цього рекомендувалося відвідати відділення фінустанови, щоб заповнити анкету-опитувальник. Проте, на ділі зробити це виявилося не так просто.

Користувач із Луцька, отримавши таке повідомлення, прийшов до відділення Ощадбанку. Але там пояснили, що не можуть оновити дані, оскільки рахунок відкрито в іншому населеному пункті.

«За словами працівника банку, немає доступу до бази даних іншої області. Працівник банку порадила оновити дані в Харківській області після повернення додому. А якщо ми з дружиною будемо у Луцьку півроку, що робити?», — запитує пан Kotsky.

Інший користувач із ніком Serg2908 повідомив про аналогічну проблему.

«Надійшло повідомлення про те, що я повинен з'явитися в будь-яке відділення банку з паспортом та ІПН для актулізації даних. Як я можу з'явитися у відділення, якщо найближче відділення від мене знаходиться за 120 км (в Ізюмі відділення не працюють). Що ви творите? На вулиці зима, війна, обстріли, електроенергію відключають, а ви викликаєте людей у ​​банк для актулізації даних», — написав він.

У пресслужбі Ощадбанку роз’яснили, що актуалізація даних клієнта є стандартною банківською процедурою. Банк зобов’язаний вживати заходів для належної перевірки й забезпечувати актуальність отриманих та наявних документів, а також інформації про клієнта, на підставі наданих ним офіційних документів. Період оновлення інформації для кожного клієнта встановлюється індивідуально, але не рідше, ніж раз на п’ять років.

«Повідомлення надсилаються клієнтам, за якими необхідно актуалізувати дані. Конкретних термінів не визначено, але рекомендуємо зробити це якнайшвидше. Клієнт може звернутися до найближчого зручного йому відділення банку, де буде заповнено анкету-опитувальник, а також зроблено копії його ідентифікаційних документів», — прокоментували в Ощаді.

Також у фінустанові зауважили, що якщо клієнт перебуває за кордоном, йому рекомендується звернутися до найближчого відділення банку після повернення в Україну.

Читайте також: Як банк зберігає довіру клієнтів під час війни

Як можна стати боржником за закритим кредитом

Більшість сумлінних позичальників після повного погашення кредиту заспокоюються і забувають про позику. Але трапляється, що кредит знову нагадує про себе через певний час. Клієнтка Укргазбанку під ніком IrynaMykolaivna розповіла, як стала боржником за уже сплаченим кредитом.

«Мій кредит був оплачений у серпні, комісію за користування сплачено у вересні, через 2 місяці у листопаді з мене знімають власних (не кредитних коштів — 100 грн) і я ще винна банку — 367 грн, на питання, чому і за що стягнення, відповідь одна — звертайтесь у відділення», — написала IrynaMykolaivna.

Користувачка звернула увагу на вагомий пробіл у системі обслуговування Укргазбанку. Мало того, що утворився невідомо звідки борг у 467 грн, так ще й дистанційно вирішити проблему виявилося неможливо.

«Дешевше було заплатити ці 467 грн, чим вертатись до України, чи дзвонити з Німеччини», — говорить авторка відгуку.

Судячи з відповіді служби підтримки Укргазбанку, плутанина виникла через кредитні канікули, які банк запровадив у лютому і скасував із початку травня.

«Банком у лютому 2022 році за Вашим кредитним договором було надано відтермінування до кінця року на сплату 468,48 грн. — нарахованих відсотків за користування кредитними коштами (лютий 2022 рік). Додатково Вам було надіслані СМС та PUSH-повідомлення щодо наближення часу сплати вищезазначеної суми», — прокоментували в Укргазбанку.

Аби не виникало подібних ситуацій, як підкреслюють банкіри, кредит важливо не тільки погасити, але й правильно закрити. В пресслужбі Укргазбанку розповіли, якого алгоритму дій варто дотримуватися позичальнику, аби в майбутньому не з’явилося непогашених залишків.

«Потрібно прийти до відділення Укргазбанку, де фахівці вже на місці кажуть клієнту, що робити для повного погашення кредиту. Визначають дату повного погашення. Донараховуються всі відсотки, зазначені договором, та перевіряються штрафи. Ось тут і бувають невизначеності. Клієнт оплачує, якщо має, штрафи, знімається обтяження. Все», — підкреслили у банку.

Ні взяти, ні дати: як банкомати та термінали «з'їдають» кошти клієнтів

Дедалі частіше банкомати змушують українців нервувати. Відгуки, як «грошові машини» не видають коштів, але при цьому сума списується з картки, є практично на сторінці кожного банку.

«При знятті коштів із банкомату операція пройшла, картка була повернута та відразу вимкнулось світло, гроші не були видані, але з рахунку списані», — поділився своєю історією клієнт Ощадбанку Олександр Береза.

Ще в більшу халепу втрапив споживач послуг банку ПУМБ. Банкомат, мало того, що не видав йому гроші, так це ще й виявилися кредитні кошти, за які відразу нарахували відсотки за зняття.

«Хотів зняти кредитні кошти в розмірі 10 000 грн, дуже необхідно було купити засоби для енергетичної незалежності. Банкомат почав рахувати кошти, потім підвис, потім почали випливати вікна помилок та взагалі виключився. Кошти знялися з рахунку, але я їх не отримав… Тобто я не отримав кошти, кошти списали та почали нараховувати відсотки за зняття», — розповів автор відгуку 7kokos.

Фінустанови констатують, що випадків, коли банкомати списують, але не видають кошти, почастішали. У пресслужбі ПУМБ повідомили, що за період із 9 грудня до 9 січня у банк надійшло 210 звернень клієнтів. Для порівняння: у вересні звернень було лише 57, а у жовтні — 69.

У таких випадках спеціалісти банку радять зателефонувати на «гарячу» лінію та залишити заяву на оскарження транзакції. Також клієнт може звернутися до будь-якого відділення банку, але в умовах активних військових дій краще використовувати дистанційні канали зв’язку.

«Ми щоразу проводимо інкасацію банкоматів та перераховуємо залишок готівки. За результатами перевірки банк або компенсує клієнту кошти у разі виявлення надлишку готівки (повністю або частково), або відмовляє (якщо надлишків коштів не виявлено)», — розповіли у пресслужбі ПУМБу.

Взагалі, банкіри радять обережно обирати варіанти для отримання готівки.

«У нинішніх умовах безпечніше знімати готівку у відділеннях ПУМБ, у торгівельних точках та інших фінансових установах, які обладнані генераторами. Наразі це єдина можливість уникнути проблем із АТМ, які викликані перебоями із електрикою», — підкреслили у пресслужбі.

Не менш ризиково сьогодні користуватися і терміналами. Споживачка branisolga розповіла, як під Новий рік вирішила відкрити конвертаційний вклад. Для цього мала покласти гроші на Універсальну картку, а вже потім через Приват24 відкрити депозит у доларах.

«У відділенні стояв банкомат-термінал, я поклала туди 100 000 грн, в результаті мені видало чек, що неможливо виконати операцію, гроші в банкоматі, потім прийшла смс, що здійснена операція на суму 78 500, хоча я поклала 100 000 грн, і відбувся збій, сформувалася Заявка», — пише клієнтка Приватбанку branisolga.

Вже через день, за її словами, отримала повідомлення від Приватбанку, що жодного збою не було і їй не повернуть 100 тис. грн.

У пресслужбі Приватбанку «Мінфіну» підтвердили, що проблеми під час користування банкоматами та терміналами останнім часом почастішали. Зараз за добу до банку надходить близько 300 звернень, що у 2−3 рази більше, ніж декілька місяців тому.

Причина — систематичні вимкнення світла. У разі різкого припинення електропостачання банківська машина вимикається і може, прийнявши готівку, не зарахувати її на вказаний рахунок.

У банку запевнили, що панікувати не варто, і дали поради, що робити клієнту в такій ситуації.

«Насамперед, звернутися на „гарячу“ лінію за номером 3700. Після з'єднання з оператором потрібно пояснити ситуацію та подати заявку на повернення коштів. Вкрай важливо надати якнайповнішу інформацію — адресу розташування банківського апарату або його номер, час проведення операції та точну суму втрат. Зазвичай подібні ситуації вирішуються при найближчій інкасації терміналу», — підкреслили у пресслужбі.

Також у Приватбанку звернули увагу, що термінали призначені більше для здійснення переказів або поповнення карток. Для прийому великих сум краще використовувати банкомати з функцією кеш-ресайклінгу. А враховуючи реалії з відключенням світла, операції з великими сумами краще проводити через касу.

Автор:
Ірина Рибніцька
Журналіст Ірина Рибніцька
Пише на теми: Податки, інвестиції, бізнес, фінанси, банки

Коментарі - 43

+
0
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 8:05
#
Валютним спекулянтам звісно а-банк більш підходить ніж моно
+
+64
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 8:19
#
Завидуй!
+
+21
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 8:22
#
Чому? Невмінню правильно обирати банк для валютних спекуляцій, коли їжака вперто відкривають валютні трьохмісячні кактуси саме в Моно, а потім ниють що не можуть отримати гроші в А-банку в той час коли люди з головою робили це відразу в А-банку?

Ну а те що ці їжаки хоч на спекуляціях зароблять собі на ковбасу, бо просиджують штани на роботі … я на основній роботі заробляю більше.
+
+10
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 8:24
#
Все можно и в А-Банки и Монобанке одновременно открывать, главное найти общий язык с банками.
+
0
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 8:25
#
Ти зараз сам собі суперечиш.
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 8:28
#
Чего? Я из моно все вывел уже — да неудобно — но из-за лимита в 100тыс грн на 1 банк в месяц — можно и не по брезговать и монобанком.

К стати в привате тоже неплохой курс, и в конкорде тоже.
+
0
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 8:39
#
Ти знов суперечиш собі. В тебе таке хобі: написати щось, а потім написати щось що заперечує написане раніше?

1. одновременно открывать, главное найти общий язык с банками.

2. Я из моно все вывел уже — да неудобно

3. Завидуй!
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 10:57
#
Ни кто мне не мешает открывать новые.
То что ранее было открыто уже вывел.
В чем не стыковки?
+
0
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 13:51
#
Я говорили что ты не можешь что-то открыть?
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 13:52
#
Да шо ты со своими 500 еврами тут эксперт великий…
+
0
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 13:54
#
Ну, поумнее тебя и прочих — валюту держу в соответствующих банках где им не угрожают лимиты НБУ.
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 13:55
#
Кому лимиты НБУ угрожают?
+
0
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 14:39
#
Ти хизувався розміром своїх депозитів, а тепер раптом в тебе депозити настільки малі що їх можно зняти так само легко як мої 500 євро (які тобі покою не дають).
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 19:50
#
Чего они малы?

Сейчас больше 100тыс в грн эквиваленте в месяц на 1 банк нет смысла вкладывать, такие сейчас правила рынка.
+
0
Oleksii Alexey
Oleksii Alexey
14 січня 2023, 8:09
#
А, что это за банки, которые выдают более 100 000 в день?
+
0
Bely
Bely
13 січня 2023, 11:52
#
А что неудобного в том, чтобы выводить деньги из моно? Я уже несколько раз выводил — никаких проблем вообще нет. Пришел на кассу, получил деньги и ушел. Проще некуда
+
+15
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 12:13
#
По разному — у меня в конце лета были проблемы…
+
0
Oleksii Alexey
Oleksii Alexey
14 січня 2023, 8:11
#
Хорошая у Вас работа, зарплата 200 000 в месяц
+
0
Ferox
Ferox
13 січня 2023, 10:25
#
У меня есть карты 14 банков Украины, а вот к*нченый А-банк отказал мне в открытии счёта онлайн. В каких банках у меня есть карты: приват, моно, необанк, спортбанк, властный рахунок, райффайзен, клиринговый дом, глобус, кредобанк, правекс, юникс, о.банк, экобанк (укргаз), сенсбанк. У жены есть счета в привате, пумбе, альянсе, ощаде, властный рахунок. Есть револют, есть карта вайз, есть карта бинанс… Только А- банк не дал карту, фууу.
+
0
42077136
42077136
13 січня 2023, 10:34
#
Валютний турист?
+
0
Ferox
Ferox
13 січня 2023, 10:36
#
Биткоин.
+
0
yarg
yarg
13 січня 2023, 14:20
#
Значит скоро все позабирают…
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 10:58
#
Пумб тебе тоже не даст открыть карту онлайн.

Сейчас банки сильно ограничивают в открытии карт онлайн, раньше ты мог открыть — а сейчас такой возможности могло не быть бы.
+
+55
AleksandrBank
AleksandrBank
13 січня 2023, 16:00
#
Это жесть, нечем заняться чтобы иметь карты в 14 банках? Я спецом закрыл лишние. ПУМБ и МоноБанк — мне хватает.

Возможно из-за Битка — дробите суммы, чтобы не попадать под фин.мон.
+
+9
Oleksii Alexey
Oleksii Alexey
14 січня 2023, 8:07
#
Мне 23 банков в городе мало, больше нет, нужно ехать в другой город. Всё зависит от того сколько вкладываешь
+
+24
Archibald
Archibald
13 січня 2023, 11:16
#
С каких пор А-Банк стал необанком?
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 11:23
#
По разным критериям — существующим клиентам вообще без запар — можно открывать цифровую карту — большинство операций можно сделать в приложении — наличие паспорта в отделении банка необязательно (я свободно получаю валюту с цифровой желтой карты на кассе — даже физический пластик не нужен!)

Тот же Конкорд (Необанк) — пока не хочет выдавать валюту с карты привязанной к гугл-пей…

ну точнее выдает — но по тарифам «без наличия карты»…
+
0
goodnight
goodnight
13 січня 2023, 11:23
#
Самый к***ный банк это изибанк. Лимит на оплату в интернете за границей 2000грн в месяц. Выкинул карту и удалил приложение.
+
+36
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 11:28
#
Отлично — потом не плачь, что у тебя потом появиться непонятно откуда долг
+
+15
KotletaDollarov
KotletaDollarov
13 січня 2023, 19:05
#
Если счет не закрыли, обрадую — потом не удивляйтесь о том что появился долг за обслуживание
+
0
mantis05
mantis05
13 січня 2023, 14:14
#
А что там по кэшбэку на ФОП карты в А-банке?) А если заскамили, поддержка что-то поможет/заблочит? А? Без обращения и фиксации в полиции никак, да? Понятно. Это и ещё очень многое другое, ставят А-банк в позицию ЗЮ, по сравнению с моно. Ну, а ошибка моно в том, что они не сделали рекламную акцию: палючи 5 грвянь за пук на каком-нибудь форуме. Да, упущение =)
+
0
Три літри
Три літри
13 січня 2023, 14:40
#
Ну, а ошибка моно в том, что они не сделали рекламную акцию: палючи 5 грвянь за пук на каком-нибудь форуме. Да, упущение =)

Регулярно роблять, от лише два тижні тому з ялинкою. Який громодянин відповиться від втіхи примусити банк витратити гроші — спрацювало на ура.
+
0
mantis05
mantis05
13 січня 2023, 20:16
#
И вишенка на тортик: скидывал через а-банк на р/р фонда Притулы- пришло смс о подозрительной деятельности и карту заблочили, потом прошёл и Крым и Рим чтобы разблочили. Вот благодаря куче фич а-банка: когда нормальное блочат, а скамину нет- поставили сиё подобие банка даже ниже ощада, а это уровень :D
+
0
Bitcoin
Bitcoin
13 січня 2023, 15:26
#
Моно не трожте!!!
+
0
Олег Мурин
Олег Мурин
27 лютого 2023, 20:48
#
Його хіба палочкою потикати можна, таке лайно чіпати не хочеться.
+
0
mantis05
mantis05
28 лютого 2023, 10:48
#
Очень аргументировано. Сразу вижу специаглиста :D
+
0
Олег Мурин
Олег Мурин
4 березня 2023, 2:07
#
Так, а в чому його плюси? Кидає людей на гроші, не видає валюту з рахунків, які були ще до війни і вносились готівкою.
+
0
mantis05
mantis05
4 березня 2023, 11:56
#
Раньше, в банкоматах привата можно было валюту снимать…про них вы совершенно забыли) а почему так сделали и приват и моно? а, точно: какой-то там закон НБУ. Но кто такие НБУ, чтобы указывать моно, как им выдавать Олежкам валюту, правильно?
Кстати, покупаю валюту в моно на депо, потом в отделении валютой снимаю, оч удобно.
+
+13
Bitcoin
Bitcoin
13 січня 2023, 15:29
#
А-банк это затхлая копия приватбанка.
Статья попахивает джинсой.
Очнитесь, идет жестокая война, но банковская система работает. Даже валюту можно снять, забронировав ее через поддержку.
Тупить не надо.
Видимо нужны продовольственные карточки, чтобы дятлы поняли всю серьезность ситуации.
+
0
zig4free
zig4free
13 січня 2023, 18:05
#
А-Банк взял другое немного направление.

Приват24 уже превратился в площадку продающию товары и услуги.
+
0
KotletaDollarov
KotletaDollarov
13 січня 2023, 19:06
#
А-банк давно ушел вперед от привата, приват так и остался со своими жлобскими тарифами, есть некоторые наследие типа карта для выплат, целевые зачисления, но как альтернатива моно вполне ок
+
0
satro
satro
13 січня 2023, 15:56
#
Минфину уже нечего постить…
+
0
AleksandrBank
AleksandrBank
13 січня 2023, 16:01
#
Смішно. Народний рейтинг пішов за курсом руського корабля!
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися