Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
timofeewa626 5 березня 2024, 13:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Дніпра, 53-А
Сьогодні, 05.03.2024 звернулася до відділення банку за адресою вул. Героїв Дніпра, 53, літ. А, Київ, 04214 з приводу отримання спадщини. Мені сказали, що отримати спадок це не швидко. Хоча в інших банках, у тому числі й державних, це зайняло кілька годин. Мені сказали, що я маю написати заяву про дострокове розірвання депозиту (???) і чекати 2 тижні на рішення кредитного комітету, яке дійсно протягом місяця. І потім ще раз приїхати та отримати гроші. Я не можу приїжджати ще раз, т.к планую виїзд за кордон.
Тоді мені запропонували приїхати у день закінчення депозиту і все отримати, інакше включиться автопролонгація і я отримаю гроші ще за рік. Написати заяву на зняття автопролонгації я не можу, тому що депозит не мій, а на дострокове розірвання депозиту можу)). Не шановний ощадбанк дайте своїм юристам почитати новий Цивільний кодекс. Ви повинні зробити вклад з фактичними відсотками на вимогу спадкоємця. Я до термінів депозиту якесь маю відношення. Я маю свідчення про право на спадщину за законом. Прохання розібратися в ситуації та надати відповідь в письмовому вигляді на пошту timofeewa626@ukr.net на основі якого закону працівники відмовляють в розірванні договора та видачі спадщини
vlad6603 3 березня 2024, 15:36
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Кожем'яки, 17, прим. 352
Военные пенсионеры могут получать пенсию лишь в Ощадбанке и ни в каком ином. Это, по моим понятиям, мафия.
С 2018 года военным пенсионерам «забыли» поднять пенсии вслед за зарплатами. Это тоже мафия.
Но сейчас речь не об этом.

В конце января я пришел в отделение Ощадбанка в Днепре на ул. Кожемяки, чтобы заказать новую карту взамен изношенной. Пришел примерно в 12:40, — посетители стоят на улице в связи с тревогой. Зима, морозец. В 13 часов вдруг оказалось, что отделение закрывается на обед, хотя никаких вывесок насчёт перерыва нет. И я что-то не припомню, чтобы в банках вообще были перерывы. Ну да ладно, пенсионеры вымирают, им не нужен банк с утра до ночи, подождут. Возвращаюсь к отделению к 14 часам. Те же несколько посетителей по-прежнему стоят на улице, появились и новые; отделение закрыто вроде по причине очередной тревоги. Пусть стариков бомбят на улице, их не жалко. А может работники ещё не собрались, потому что они подходили и их впускали.

Наконец впустили и нас.
Принимает лишь касса, других сотрудников нет, три рабочих места пусты. В кассу сразу стали те, кто прождал 1,5 часа на морозе. Но мне туда не нужно.
Наконец, наверно к половине третьего, прибыла подчёркнуто_профессионально_вежливая, но довольно мрачная неприветливая дама, принимающая клиентов. Она долго раскочегаривала свою компьютерную барахлящую технику, но таки справилась. Поначалу она вроде согласилась, что мою карту надо менять, у неё плёнка отслаивается и есть риск застревания в банкомате, даже я подписал распечатанное ею заявление на перевыпуск карты. Но когда она обнаружила, что я не намерен нагрести у неё кредитов на какие-то несметные идиотские десятки тысяч гривен (а я типичный нищий укропенсионер, хоть и военный), она мигом потеряла ко мне интерес. Буркнула приходить через 2 (две) недели за новой картой и ушла, оставив следующего посетителя ожидать.

Не дождавшись СМС о прибытии новой карты, я пришел в отделение через 3 (три) недели.
Примерно 10−11 часов утра. На приёме посетителей снова никого нет. Работает лишь касса. Туда стоят несколько пенсионеров, плохо слышащих, плохо понимающих. Через щель в кассу ни черта не слышно. Обслуживаются очень долго, похоже платят коммуналку, каждую квитанцию отдельно, считают каждую копейку. Вторая касса разумеется закрыта. Начальница из своего кабинета громко кричит наверное по телефону. Перед ней сидит вроде посетитель в верхней одежде. Лезть к ней без очереди я не стал.
От посетителей я узнаю, что карточку можно получить в кассе. Ура! Дождался, подхожу, спрашиваю сначала про обслуживание карт. В кассе — милая добрая и невероятно терпеливая девонька спокойно отвечает мне по несколько раз, пока я расслышу в щель. Обнаруживается, что нужных мне подробностей по работе с банкоматом она не знает. А ей это и не надо, — она кассир. Ладно, переходим к моей новой карте. Мы её в компьютере искали долго, очень долго, несколько минут, и… не нашли. Карта не приехала, СМС я не получал. Я ушел с советом дождаться СМС. Почему карты до сих пор нет, мне не сказали.
Я провёл в отделении минут может с 30. Успел посплетничать с посетителями, обсудить новости. На приёме граждан так никто и не появился, а рабочие места выглядели нежилыми, сегодня там никто не работал. Начальница с посетителем в кабинете так и кричала без пауз, я к ней не пробился.

Сейчас март, с времени заказа новой карты (в январе) прошло более месяца. СМС так и нету. Но пришла СМС о том, что срок действия этой моей подлежащей замене карты подходит к концу (а он действительно кончается), и мне предлагается заказать новую карту. То есть, насколько я могу судить, в банковской системе нет моей заявки на перевыпуск карты. Или в системе такой же бардак, как в этом конкретном отделении.

За последние 14 лет я бывал в отделениях Ощада на К.Маркса, на пр. Правды, на пр. Героев, на ул. Рабочей и других. Ощадбанк никогда не отличался человеколюбием, а отделение на ул.Кожемяки — худшее из встречавшихся мне.
oleksandr42 3 березня 2024, 8:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
В 2020 році в цьому відділенні я оформив кредит на новий автомобіль, в 2022 році я повністю погасив кредит.

Зараз мені необхідно продати автомобіль, але виявилося що він має обтяження терміном до 2025 року.

На гарячій лінії говорять, що для зняття обтяження потрібно особисто звернутися у відділення Ощадбанку.

При оформленні кредиту ніхто не попереджав що треба буде самостійно звертатися для зняття обтяження. Крім того, кредит давно виплачений, тож не зрозуміле призначення цього обтяження.

Проблема ще в тому, що знаходжуся за кордоном, і не маю можливості приїхати в Україну.

Кілька днів підряд намагався додзвонитися до відділення, але ніхто так і не взяв трубку.
Валерія Онищенко 2 березня 2024, 19:46
23 лютого 2024 року до мене, надійшли повідомлення від Ощадбанку що до заборгованості за обслуговування платіжної картки 4−664*.
Повідомляю, що я ні коли не отримувала в Ощадбанку платіжну карту 4−664*, відповідно не мала і не маю на даний час в користуванні платіжної картки 4−664*. В січні 2022 року Я, як неповнолітня особа, разом з батьком зверталась з приводу оформлення дебітної платіжної картки до відділення Ощадбанку за адресом: м. Київ, вул. Срібнокільська, 14А. Але на протязі до 10 березня 2022 року платіжна карта банком мені не була надана, та менеджером банку мені було повідомлено що випуск карти не можливий. В подальшому Я перебувала за межами України та не мала можливості отримати будь яку платіжну карту Ощадбанку, будь яких контактів з працівниками банку не мала, та будь яких повідомлень від Ощадбанку, або поштових листів не отримувала. В даний час Я знаходжусь за межами України.
Ощадбанком не були виконанні в обумовлені строки зобов’язання з випуску та передачі в моє користування дебітної платіжної карти, не було прийнято дій з інформування мене про терміни затримки випуску та передачі у користування дебітної платіжної карти, що робить замовлення до Ощадбанку на випуск дебітної платіжної карти нікчемним та недійсним. Окрім того продукт Ощадбанку — дебітну платіжну карту мені не було передано в користування. Прошу скасувати неправомірно нараховану мені заборгованість перед Ощадбанком у розмірі 360 UAH за обслуговування платіжної картки 4−664*. Припинити/скасувати дію будь яких угод між мною та Ощадбанком щодо платіжної картки 4−664*.
Светлана Горбачова 2 березня 2024, 10:52
Вот все плохо, комиссия на все переводы, а больше всего бесит оплата 120 грн за карту киянина в ощаде, особенно если ей не пользуюсь
Illy6456 1 березня 2024, 19:45
Как на дебетовой карте может появиться долг/ отрицательный баланс, как такое вообще возможно? И почему нет возможности закрыть карту через приложение, если я живу за границей и карта мне больше не нужна, или если карту украли?!
Я живу за границей, на карту поступала пенсия. Выплаты по пенсии закончились и карта мне больше не нужна. Я пыталась заблокировать карту через приложение, но это НЕВОЗМОЖНО! Далее я пыталась хотябы отключить смс уведомления через это приложение, но и это оказалось невозможным! Нужно прийти именно в отделение банка. Но я нахожусь в США и прийти в отделение банка, которое находится в Украине просто невозможно. Что это за замкнутый круг для клиентов?! На карте остались копейки, но мне пришло уведомление, что на ДЕБЕТОВОЙ карте появился ДОЛГ!!! Как такое вообще возможно, что это за аферистские махинации?!
Как избавиться от услуг этого банка, я не знаю.
Что будет дальше?! Долг, который банк сам выдумал, вырастет. Потом банк подаст в суд и откроется дело?! Или как это всё понимать?!
petrovainna 1 березня 2024, 17:53
Декілька разів ходила до відділення, яке знаходиться на Софіївці-Борщагівці, на Лесі Українки і намагалась закрити рахунок. І зрозуміла, що більше ніколи не буду користуватися послугами цього банку. Перший раз прийшла сказали, щоб не було заборгованості на картках і грошей. Я все зробила. Просила відлючити банкінг, менеджерка сказала, що відключила. Приходжу витратила день на це вона відкриває рахунок, і сказала ой, а вам прийшов банкінг, щоб ви заплатили 9 гривень. Я заплатила, вона говорить приходьте в наступний раз. Я питаю, чи можно буде наступний раз закритити рахунок, і це точно, що закриють рахунок. Вона сказала я не знаю. Скажіть якщо я працюю постійно. Мені, щоб закрити рахунок, потрібно брати відпустку за свій рахунок. Чому я з двох спроб це не можу зробити. Усім раджу, ніколи не користуйтесь послугами цього банку. Це якійсь радянський рудемент. Начальник відділення у відпустці, заступник у відпустці. Ви всі там так працююєте.
RedXIII 29 лютого 2024, 21:46
На жаль, проблема з нав’язуванням страхування як чогось необхідного все ще актуальна. Жалію, що не ознайомився з правилами переоформлення картки до того, як пішов до відділення (і не почитав коментарі тут на сайті). Тому й заплатив, як телепень. Скарг до цього не було, а от тепер — є. Неприємний момент.
mamon19 29 лютого 2024, 10:40
Банк придумав нову послугу, щоб грабувати українців.
Якщо Ви хочете оплатити картою товар, а у вас на карті недостатньо коштів для цієї покупки, то ощадбанк за це знімає з Вас 3 гривні.
Супер!
Вечьно какие-то проблемы у них, хотел поменять 400 уе. а налички нет!!! Гривны нет!!! И так постоянно.
Буду переходить в другой банк.
Не советую эту кантору.
Був відкритий депозит до 23.02.2024 року, сьогодні він зник з кабінету, у транзакціях нічого немає, в службі підтримки кажуть що депозит зарахується на картку протягом доби, але вже 16 година вечора!!! Хтось з такою проблемою зіштовхувався?
NINONILLA20 24 лютого 2024, 13:15
У цей скрутний час випробувань, з якими зіткнулася наша рідна Україна, чуйність, добре ставлення, доброзичливість мають для кожної людини особливу вагу, а особливо тоді, коли це стосується відвідувань будь-яких державних (та й взагалі, усіляких) установ.
Хочу подякувати працівникам Ощадбанку міста Києва, який розташований на вул. професора Підвисоцького (там обслуговуюсь багато років з різних питань), за фаховість, доброзичливість і увагу до клієнта. Можу сказати, що мені повезло з цим відділенням.
Керівник відділення Філоненко С. А. приділяє увагу кожному відвідувачу, який заходить, одразу йде йому назустріч (у прямому сенсі), питає про проблему, і я помітила, що жодного разу не було, щоб вона не змогла б її вирішити і надати професійні роз’яснення.
Також подяка за гарне обслуговування касиру Загоруй Валентині, менеджеру Кривчун Тетяні і ще одному касиру, прізвище не запам’ятала.
Бажаю усім працівникам цього відділення здоров’я, добробуту, оптимістичного настрою, впевненої ходи (як і усім нам, українцям) на шляху до Перемоги над рашистами!
gal1997 24 лютого 2024, 8:44
Відділення за адресою: Миколаїв, пр-т Героїв України, 65
Утром, в 5 часов 6го января, с карты на которую приходит пенсия ушли деньги 550 грн. /12 дол. Оказалось в Великобританию, оплата на сайт знакомств, которого даже в инете нет. Это у женщины-пенсионера 75 лет. Позвонили оператору, он сказал снимите подписку. Подписки не было!!! На момент блокировки карты, эта сумма еще висела красным цветом как заблокированая, статус: в ожидании. Деньги все такибыли перечислены с счета. В банке сказали сначала идите в милицию. Даже не приняли заявление, и не отметили факт мошеничества. Понятно, что сейчас во время войны, милиции не до этого, поэтому мошеничество мелкое сейчас просто вокруг очень много. Но что делает внутренняя безопастность банка?! Большие опасения не сотрудники ли банка этим занимаются? Вот в чем вопрос! Теперь доверия нет, и как только приходит пенсия, сразу все обналичивается. Я, сама, являюсь, еще клиентом Приватбанка, и тоже пытались снять деньги с кредитной карты. Так у меня оператор принял заявление, зафиксировал этот факт. И позже мне присоаои подтверждение что да это было мошеничество. А здесь вообще банк никак не отработал ситуацию, просто сказал отмените подписку и отправил милицию, которая 100% послала б обратно в банк!!!
zoro11111 24 лютого 2024, 0:15
Знімав готівку з карти usd 09.02.24. 16год 31 хв 37 с М. Рівне вул. Соборна 348 -В каса 1. Сказав касиру суму яку потрібно зняти usd предав карту. Шахрайка перевала мої usd в гривні а потім продала мені usd комісія становила 24 usd. Бутьте обережні з цим відділом банку, а краще взагалі не звязуватися з ощад банком. Працівникки банку грублять ухиляються від видачі грошей особливо в іноземній валюті. Ще багато негативу можна писати, але не ма часу тратити на цих шахраїв
Rusana55 23 лютого 2024, 21:56
За кордоном у мене витягли з сумки гаманець зі всіма документами і також банківськими картками. За дзвінком на гарячу лінію працівники банку швидко заблокували мої картки. Величезне дякую
Zarva2406 22 лютого 2024, 20:32
У відповідності до графіка роботи потрапити у банк у робочий час (8:00 — 17:00) НЕМОЖЛИВО. Для кого він працює? Для працюючих? Схоже, тільки для пенсіонерів та відпускників. Укрпошта, на яку було багато нарікань, і то працює у суботу з вихідними у неділю та понеділок! Якби мене не примусили отримувати зарплатню черз ваш банк, НІКОЛИ б цього не зробив!
У м. Володимир волинський у відділенні банку, шахраї зняли велику суму коштів, на карту підтвердження про зняття коштів не було, працівники розводять руками, 2 роки вже йде розслідування ніхто нічого не знає, яка безпека у банку? Якщо шахраі зняли доволі не малу суму коштів???
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Vladikmelnik78 14 лютого 2024, 15:22
Однією з найбільших переваг програми «Ощад» є її зручний та інтуїтивно зрозумілий інтерфейс. Це дозволяє швидко і легко додавати всі доходи та витрати, а також вести облік всіх фінансових транзакцій. Ми можемо створювати різні категорії для витрат, що допомагає більш точно відслідковувати, куди саме йдуть ваші гроші.
Також, програма «Ощад» має багато корисних функцій та варіантів налаштування. можемо налаштувати автоплатежі та моніторинг регулярних витрат, щоб не забувати про оплату рахунків. Крім того, можна створювати індивідуальні цілі та плани збережень, щоб досягти власних фінансових цілей.
Отже, програма «Ощад» — це незамінний помічник у фінансовому плануванні, який допомагає краще організувати свої фінанси, контролювати витрати та досягати фінансової стабільності. Щиро рекомендую всім, хто прагне збалансованого та відповідального ставлення до грошей, скористатися цією унікальною програмою.
Мінфін
Відповідь адміністратора
17 лютого 2024, 13:06
Відгук не зарахований (на 17.02.2024).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Віктор Рєзнов 14 лютого 2024, 13:15
Що можна було очікувати від інституції, яка як би несе титул «банку», але водночас виглядає, наче невдале творіння бюрократів із занадто розвиненим почуттям гумору.
Так, замовлення валюти — це взагалі такий розкішний сервіс, який, звісно, доступний лише в найпрестижніших інституціях. А щодо зняття грошей — це ж просто майстер-клас з того, як зробити звичайну операцію максимально ускладненою. Звісно, чекайте два тижні на пластикову карту, (а дочекавшись, ще постійте в черзі за карткою, а потім в касу) тим часом ваші кошти знаходяться у відкритому доступі для креативних шахраїв. Це з урахуванням того, що мій особистий менеджер запевняв мене, що зняти валюту можна просто зателефонувавши їй)
І звісно, якщо ви попадете в зону активних бойових дій, це не може пройти без цікавих пригод із викраденням коштів. Це я був на ротації в Херсоні, так от там тільки у клієнтів цього «банку» шахраї зняли кошти. Якщо вибираєте банк, вибирайте той, де вас грабують не лише через кредити, а й через злочинців.
Щодо іпотеки, то вам, безумовно, щастить! Що там, що тут, якщо лише банк може відповісти з таким ентузіазмом на ваш запит із найгіршими умовами (хоча я клієнт банку більше 10 років).
Але взагалі, забудьте про ці мізерні дрібниці. Банк «Шедевр Проблем» — це якість на кшталт відмінного фарбування усіх аспектів вашого фінансового життя. Що тут говорити, вони точно заслуговують титулу «найгірший банк», а ваш розповідь — справжня поезія невдач.
list0307 11 лютого 2024, 12:04
10.02.2024 працівник ВАСЕКО ТЕТЯНА ВАСИЛІВНА (м.Чернігів) понад годину оформляла один депозит, при цьому встигла декілька разів поспілкуватися по телефону по особистих справах. Навмисно тягнула час, не поспішала, щоб більше нікого не обслуговувати. Хоча чудово розуміла і бачила, що в черзі стоять люди, чекають.
Навіть не спромоглася повідомити, що не чекайте я не встигаю…
Потім переможно повідомила, що в неї робочий час скінчився і відмовилася надати консультацію клієнтам, що близько години чекали своєї черги.
Приватні банки собі такого відношення до клієнтів не дозволяють!
НЕ РЕКОМЕНДУЮ цю совдепію з таким огидним персоналом!

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.84 42.43
PLN 9.35 9.9
USD 38.3 38.84
Всі курси банку

Курс валют в Ощадбанку

Валюта Купівля Продаж
EUR 41.84 42.43
PLN 9.35 9.9
USD 38.3 38.84
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝