×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Не хочуть повертати вкрадені гроші з моєї карти.
Данилова Ольга Василівна.
Коментарі (1)
Замена испорченной банковской карты
Коментарі (2)
Заблокування рахунку
На рахунку чоловіка заблоковані кошти в сумі 1845 грн (18 січня)
Повідомлення від виконавчої служби на ощадбанк про зняття обмеження, надійшло 19 січня
Чому досі не розблоковано???
навчіть своїх операторів працювати на гарячій лінії
три оператора і кожному потрібно пояснювати інформацію
Таке враження Ваші співробітники взагалі не хочуть допомагати.
Написати коментар
Бандитське відношення
Написати коментар
Ощадбанк не хочет снимать арест
Прошу ощадбанк рассмотреть и решить мой вопрос.
Коментарі (5)
Неочікувано добрі враження
Написати коментар
Живуть за старими інструкціями
Рахунок відкривався на мене, громадянина України з іменем, прізвищем та по-батькові.
Ці параметри підтверджують наявні в Дії закордонний паспорт і водійське посвідчення, котрі згідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» посвідчують мою особу, чого має бути достатньо. Ну, якщо банк дотримується законодавства України, а не власних інструкцій
Коментарі (8)
Як відновити дію віртуальної карточки,після її закриття.
Коментарі (1)
Виконавче провадження
Коментарі (1)
Невідомо де зависли кошти
Коментарі (3)
про касирів
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Коментарі (1)
Рахунок
Коментарі (1)
Мошейничество
Коментарі (3)
Дырявый банк
Коментарі (5)
Поменять номер телефона Ощадбанк
Коментарі (1)
Мошенники
Написати коментар
Не возвращают деньги
Коментарі (1)
Професійно вміють дурити на гроші
Через кілька років, при тому що послугами даного банку взагалі вже не користувалася і не користуюся. Ппийшло повідомлення, що у мене заборгованость мізерна, але є. Як виявилося в мене дивним чином не погашена заборгованость по кредиту.
От і почалися дзвінки від колекторів.
Люди, перевіряйте кількість разів свої рахунки, після закриття справи з цим банком. І то не факт, що все буде добре.
Коментарі (1)
Мій телефонний номер як фінансовий використовує *лєва* людина, а Ощадбанк розводить руками
От тільки при реєстрації мене як клієнта чекав сюрприз — без мого відома (телефонний номер в мене єдиного — я дізнавався у Оператора Київстар, і вони кажуть я *єдиний* власник телефонного номеру і попередніх не було) мій телефонний номер вже присвоєний якомусь Яремківу Руслану Володимировичу.
Я спитався в працівника відділення (яка мене реєструвала) і у відповідь мені було сказано — шукати цього яремківа, приходити із ним у відділення і знімати *мій же ж* телефонний номер з реєстрації за його клієнтським записом.
Шедеврально.
Тобто я ніколи не мав жодного підтведження на цей номер (при реєстрації потрібно отримати смс і сказати код) що я його надаю для реєстрації у Ощадбанку, і тим не меньше *лєва* людина змогла його використати для реєстрації.
Так от шановна адміністрація цієї установи — я не можу додзвонитися до вашого оператора, і завтра я це роблю в останнє. Якщо і там (у відповідь оператор) порадять ту саму лобуду з пошуками людини яку я навіть не знаю — я подаватиму позов до суду, посилаючись за європейським стандартом даних якого ви не дотримуєтеся (про використання персональних даних користувача без його відома).
Будете мати і розголос цієї справи під час війни і піар (чорний) — може він вам навіть і піде на користь, бо ситуація зовсім із розряду неадекватщини.
Чому я мушу інший номер шукати щоб зареєструватися у банку, коли в мене є мій власний багаторічний номер?!
Чому ваша система не дозволяє людям під час війни *нормально* вирішити довбані питання такого характеру коли вони виникають?!
Коментарі (9)
Час роботи
Змініть графіки роботи тоді всюди!
Коментарі (1)