Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
mvo101062 20 березня 2024, 16:40
Отримання картки
navigator1955 20 березня 2024, 10:21
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Космонавтів, 55
декілька місяців немає відповіді з Києва на запит по коштах померлого вкладника Стрілець Миколи Васильовича. Дуже складно зв’язатись з менеджером відділення!!!
Alekseybiz 20 березня 2024, 6:09
При оформленні кредиту на підприємство, в заставне майно оформив свій власний автомобіль, на який був оформлений договір КАСКО за умовами банку в страховій компанії «Універсальна». При настанні страхового випадку (при ДТП), були оформлені всі документи та відправлені в СК «Універсальна», та повідомлено в банк. Довелося чекати 1 місяць, поки СК «Універсальна» підготує рішення для перерахування коштів на сервіс для ремонту мого авто. І саме цікаво, що дане рішення має додатково затвердити Ощадбанк, який не чомусь не зацікавлений у вирішенні даної проблеми абсолютно. Затвердження від Ощадбанку я вже чекаю 1місяць (тобто вже 2 місяці разом), і ніхто не може дати відповідь на дану проблему. Документи гуляють по всіх офісах, від районного до центрального; всі над ними працюють, але ніхто нічого не знає. Така внутрішня процедура!!!
LEVKOVICH2 19 березня 2024, 11:33
Відділення за адресою: Рівне, вул. С. Петлюри, 16
Доброго дня! Я, Галуха Василь Левкович, цього року, в лютому місяці приватизував квартиру в м. Рівне. При зверненні до головного відділення Ощадбанку в м. Рівне, по вул. С. Петлюри, 16, для відкриття приватизаційного рахунку з мене було стягнуто 470 грн. Працівники банку аргументували, що відкриття приватизаційного рахунку вартує 420 грн, та страхування 50 грн. Ніякого страхування я не просив, воно автоматично було додано до суми 420 грн. Будь-яких знижок для ЗСУ, пенсіонерів, багатодітних родин немає. Приватизація майна в Україні є безкоштовною, то чому і на яких підставах банк стягує ОБОВ’ЯЗКОВИЙ платіж в 420 грн + нікому не потрібне і примусове страхування, навіть без попередження клієнта? В минулому році збір за відкриття приватизаційних рахунків вартувало 120 грн, то що за декілька місяців ціна зросла втричі, це не зажирно??? Прошу надати відповідь з посиланням на норми законодавства чим керуються працівники банку встановлюючи такі тарифи???
Тетяна Стєклогорова 18 березня 2024, 9:05
Відділення за адресою: Київ, вул. Серафимовича, 13-А
За кілька днів вступаю в права спадщини померлої матері, котра мала депозит пенсійний в данному банку. Його попередньо знайдено по запиту нотаріуса. Так от, за умовами він не підлягає достроковому розірванню. Мати померла 26 вересня 2023 року, самопролонгувався він… 7 лютого 2024. Тобто в період, коли вкладники помер, я ще не вступила в права, але на гарячій лінії мені повідомили що за таких обставин відбувається пролонгації, і я матиму чекати до лютого 2025 аби зняти свої кошти. Кам Он, ви серйозно? А нічого, що пролонгації сталася в момент коли фактично ніхто не міг її скасувати? Маю намір звертатися письмово до глави правління банку, судитися, та освітлювати цей випадок у всіх соц мережах, де ви, не шановний ощаде, так піаритестюь, і закликати пенсіонерів в жодному разі не нести свої кошти до вас, аби не створювати своїм дітям таких проблем, якщо рішення в моєму випадку залишиться вищезазначеним. Це відгук на випередження, маєте час на осмислення, бо це той чорний піар що однозначно не піде на користь.
Самый отвратительный банк! Который ворует деньги! 1 Марта я выплатила последнюю сумму. Осталось ждать только когда разблокируют мне карты. 4 марта исполнительная служба написала письмо во все банки что у меня задолженности нет и мое впровадження закрыто значит можно разблокировать мне счета. Банк сенс умнички разблокировали мне счета в тот же день 4 марта. А ощад нет. 8 марта я обратилась на их горячую службу мне сказали что надо ждать ещё три рабочих дня и записали мое обращение что б они рассмотрели почему не разблокирована карта до сих пор. 13 марта был сделан ещё один звонок на их горячую линию, теперь мне сказали что опять взяли заявку в работу ожидайте, но уже месяц надо ждать. А 17 марта в воскресенье было списана сумма со счета (и наложен ещё один арест) ровно такая же как списывалась на погашения долга с сенс банка. Я понимаю им не видно что это сумма уже приходила на юстицию с другого банка. Я сразу позвонила на горячую линию. Мне начали объяснять что я тупая, я не понимаю что у меня новое впровадження, и вообще банк у них хороший. Суть и что делать они не сказали. Решения не нашли. Вот жду пока кончатся выходные что б звонить теперь на другие горячим линии что б мне хоть кто-то что-то объяснил. Куда ушли мои деньги? Если у меня было 1 впровадження и оно закрыто? Они зависли в воздухе? Или вернутся в банк? Или я их больше не увижу? Проблема в чтом у меня маленький грудной ребенок и я не могу бегать по инстанциям выбивать свои деньги. Ну короче я очень расстроена, я не ожидала что вот такое банк может творить, а ещё и на секундочку государственный.
Ne4 12 березня 2024, 18:22
Відділення за адресою: Житомир, м-н С. П. Корольова, 8
Любий Ощаде, ми познайомились з тобою разом із моєю першою зарплатою, у далекому 2018му. Я вважала тебе найкращим банком, бо ти державний, віддаючи перевагу тобі, а не 'АТ КБ «ПриватБанк», була впевнена в тобі. Ненадовго ми розлучились, коли я звільнилась, а потім знов зустрілись по роботі, бо я обрала тебе, Ощаде. Пенсія, зарплата, видавай мені все і я буду вдячна. І тут я стикнулась з виконавчим провадженням, арештом коштів і чорною смугою в житті. Я розраховувала на тебе, Ощаде, більше, ніж на довбня-виконавця, який розблокував не той рахунок. Ощаде, я писала і дзвонила, просила і благала мені дати хоч якийсь номер телефону, куди можна подзвонити, але скрізь чула лиш мовчання в слухавку. Постанова, направлена 6 березня ще навіть не в опрацюванні, хоча ти знаєш про мене, Ощаде. Я сподіваюсь. Мені прийшла вже друга пенсія, а ти все ще мовчиш. Ця вся історія — останній раз, коли я з тобою взаємодію, Ощаде. Прощавай. Більше ніколи.
mrsergey83 12 березня 2024, 11:14
Был у меня депозит валютный и карта, на которую деньги с этого депозита были зачислены после его окончания.

Лежала у меня эта карта 2 года из-за отсутствия потребности в средствах.

И вот понадобилось мне деньги с нее снять дабы оплатить свои потребности, внезапно возникшие.

Вставил я карту в банкомат, а он мне сообщение о лимитах вместо денег показыавет.

Позвонил я на гарячую линию, а оператор мне и говорит — вы из Запорожья, из прифронтовой области, у вас никаких операций по карте не было в течении года, мы вам на нее и поставили лимит в 1к грн в день. И лимит этот удаленно снять нельзя. Надо к нам лично с паспортом в отделение прийти, тогда и сможете своими деньгами воспользоваться.

На вопрос как мне это сделать если я уже много лет нахожусь на другом конце планеты и у меня нет ни возможности, ни желания к ним попасть, просто развели плечами.

Никаких способов верифицировать себя удаленно, будь то при помощи ЕЦП или еще чего-то у них нет, нужно только личное присутствие с паспортом в их отделении.

как-то так… не знаю что теперь делать…
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
gorodok512 11 березня 2024, 15:17
Відділення за адресою: Миколаїв, вул. Космонавтів, 55
Вітаю. В мене оформлена картка Ощадбанку з 2017 року. З цього часу на цю картку поступали надходження (пенсія та інші види виплат). Карткою майже не користуюсь, тому гроші постійно або на депозиті або на картці у ЦЬОМУ Ж банку!!! За цей час накопичилась чимала сума. Місяць тому, після закінчення терміну депозиту, гроші знов повернулись на мою картку. Сьогодні вирішив знов покласти їх на депозит і почув від менеджеру Ощадбанку дуже дивне питання: ЗВІДКИ У ВАС ЦІ КОШТИ??? Коли вони були на депозиті, таких питань не було. Це при тому, що всі надходження були з бюджетних установ. Гроші поступали на карту і залишались на ній. Якщо це фінансовий моніторинг, так беріть і робить цей моніторинг. Чому я повинен щось комусь доказувати, збирати довідки? Якщо якесь надходження викликає сумнів, то будь ласка, за нього і запитуйте. А не тоді, коли сума зросла за кілька років вище якогось розміру. Тому виникає просте питання — коли закінчиться цей ідіотизм?
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
GNV 9 березня 2024, 21:21
07.12,2023 г, с моего счета пропали деньги. После полачи заявления, прошло три месяца. Что горячая линия не дает точный ответ, что в отделение банка, даже в отделение милиции, дали номер телефона и тот не отвечает. Что делать простым работягам, дарить деньги мошенникам? Такое ощущение, что все в доле. Почему в Ощаде не беспокояться о своих клиентах? Я же не первая у кого деньги пропадают. Как нам быть?
Boeing737 5 березня 2024, 18:30
Оперативно отримав детальну відповідь щодо подальшого обслуговування у відділенні банку. Задоволений компетентною відповіддю менеджера відділення Білик Ірини Миколаївни. Дякую.
timofeewa626 5 березня 2024, 13:25
Відділення за адресою: Київ, вул. Героїв Дніпра, 53-А
Сьогодні, 05.03.2024 звернулася до відділення банку за адресою вул. Героїв Дніпра, 53, літ. А, Київ, 04214 з приводу отримання спадщини. Мені сказали, що отримати спадок це не швидко. Хоча в інших банках, у тому числі й державних, це зайняло кілька годин. Мені сказали, що я маю написати заяву про дострокове розірвання депозиту (???) і чекати 2 тижні на рішення кредитного комітету, яке дійсно протягом місяця. І потім ще раз приїхати та отримати гроші. Я не можу приїжджати ще раз, т.к планую виїзд за кордон.
Тоді мені запропонували приїхати у день закінчення депозиту і все отримати, інакше включиться автопролонгація і я отримаю гроші ще за рік. Написати заяву на зняття автопролонгації я не можу, тому що депозит не мій, а на дострокове розірвання депозиту можу)). Не шановний ощадбанк дайте своїм юристам почитати новий Цивільний кодекс. Ви повинні зробити вклад з фактичними відсотками на вимогу спадкоємця. Я до термінів депозиту якесь маю відношення. Я маю свідчення про право на спадщину за законом. Прохання розібратися в ситуації та надати відповідь в письмовому вигляді на пошту timofeewa626@ukr.net на основі якого закону працівники відмовляють в розірванні договора та видачі спадщини
vlad6603 3 березня 2024, 15:36
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Кожем'яки, 17, прим. 352
Военные пенсионеры могут получать пенсию лишь в Ощадбанке и ни в каком ином. Это, по моим понятиям, мафия.
С 2018 года военным пенсионерам «забыли» поднять пенсии вслед за зарплатами. Это тоже мафия.
Но сейчас речь не об этом.

В конце января я пришел в отделение Ощадбанка в Днепре на ул. Кожемяки, чтобы заказать новую карту взамен изношенной. Пришел примерно в 12:40, — посетители стоят на улице в связи с тревогой. Зима, морозец. В 13 часов вдруг оказалось, что отделение закрывается на обед, хотя никаких вывесок насчёт перерыва нет. И я что-то не припомню, чтобы в банках вообще были перерывы. Ну да ладно, пенсионеры вымирают, им не нужен банк с утра до ночи, подождут. Возвращаюсь к отделению к 14 часам. Те же несколько посетителей по-прежнему стоят на улице, появились и новые; отделение закрыто вроде по причине очередной тревоги. Пусть стариков бомбят на улице, их не жалко. А может работники ещё не собрались, потому что они подходили и их впускали.

Наконец впустили и нас.
Принимает лишь касса, других сотрудников нет, три рабочих места пусты. В кассу сразу стали те, кто прождал 1,5 часа на морозе. Но мне туда не нужно.
Наконец, наверно к половине третьего, прибыла подчёркнуто_профессионально_вежливая, но довольно мрачная неприветливая дама, принимающая клиентов. Она долго раскочегаривала свою компьютерную барахлящую технику, но таки справилась. Поначалу она вроде согласилась, что мою карту надо менять, у неё плёнка отслаивается и есть риск застревания в банкомате, даже я подписал распечатанное ею заявление на перевыпуск карты. Но когда она обнаружила, что я не намерен нагрести у неё кредитов на какие-то несметные идиотские десятки тысяч гривен (а я типичный нищий укропенсионер, хоть и военный), она мигом потеряла ко мне интерес. Буркнула приходить через 2 (две) недели за новой картой и ушла, оставив следующего посетителя ожидать.

Не дождавшись СМС о прибытии новой карты, я пришел в отделение через 3 (три) недели.
Примерно 10−11 часов утра. На приёме посетителей снова никого нет. Работает лишь касса. Туда стоят несколько пенсионеров, плохо слышащих, плохо понимающих. Через щель в кассу ни черта не слышно. Обслуживаются очень долго, похоже платят коммуналку, каждую квитанцию отдельно, считают каждую копейку. Вторая касса разумеется закрыта. Начальница из своего кабинета громко кричит наверное по телефону. Перед ней сидит вроде посетитель в верхней одежде. Лезть к ней без очереди я не стал.
От посетителей я узнаю, что карточку можно получить в кассе. Ура! Дождался, подхожу, спрашиваю сначала про обслуживание карт. В кассе — милая добрая и невероятно терпеливая девонька спокойно отвечает мне по несколько раз, пока я расслышу в щель. Обнаруживается, что нужных мне подробностей по работе с банкоматом она не знает. А ей это и не надо, — она кассир. Ладно, переходим к моей новой карте. Мы её в компьютере искали долго, очень долго, несколько минут, и… не нашли. Карта не приехала, СМС я не получал. Я ушел с советом дождаться СМС. Почему карты до сих пор нет, мне не сказали.
Я провёл в отделении минут может с 30. Успел посплетничать с посетителями, обсудить новости. На приёме граждан так никто и не появился, а рабочие места выглядели нежилыми, сегодня там никто не работал. Начальница с посетителем в кабинете так и кричала без пауз, я к ней не пробился.

Сейчас март, с времени заказа новой карты (в январе) прошло более месяца. СМС так и нету. Но пришла СМС о том, что срок действия этой моей подлежащей замене карты подходит к концу (а он действительно кончается), и мне предлагается заказать новую карту. То есть, насколько я могу судить, в банковской системе нет моей заявки на перевыпуск карты. Или в системе такой же бардак, как в этом конкретном отделении.

За последние 14 лет я бывал в отделениях Ощада на К.Маркса, на пр. Правды, на пр. Героев, на ул. Рабочей и других. Ощадбанк никогда не отличался человеколюбием, а отделение на ул.Кожемяки — худшее из встречавшихся мне.
oleksandr42 3 березня 2024, 8:41
Відділення за адресою: Київ, вул. Хорива, 27-А
В 2020 році в цьому відділенні я оформив кредит на новий автомобіль, в 2022 році я повністю погасив кредит.

Зараз мені необхідно продати автомобіль, але виявилося що він має обтяження терміном до 2025 року.

На гарячій лінії говорять, що для зняття обтяження потрібно особисто звернутися у відділення Ощадбанку.

При оформленні кредиту ніхто не попереджав що треба буде самостійно звертатися для зняття обтяження. Крім того, кредит давно виплачений, тож не зрозуміле призначення цього обтяження.

Проблема ще в тому, що знаходжуся за кордоном, і не маю можливості приїхати в Україну.

Кілька днів підряд намагався додзвонитися до відділення, але ніхто так і не взяв трубку.
Валерія Онищенко 2 березня 2024, 19:46
23 лютого 2024 року до мене, надійшли повідомлення від Ощадбанку що до заборгованості за обслуговування платіжної картки 4−664*.
Повідомляю, що я ні коли не отримувала в Ощадбанку платіжну карту 4−664*, відповідно не мала і не маю на даний час в користуванні платіжної картки 4−664*. В січні 2022 року Я, як неповнолітня особа, разом з батьком зверталась з приводу оформлення дебітної платіжної картки до відділення Ощадбанку за адресом: м. Київ, вул. Срібнокільська, 14А. Але на протязі до 10 березня 2022 року платіжна карта банком мені не була надана, та менеджером банку мені було повідомлено що випуск карти не можливий. В подальшому Я перебувала за межами України та не мала можливості отримати будь яку платіжну карту Ощадбанку, будь яких контактів з працівниками банку не мала, та будь яких повідомлень від Ощадбанку, або поштових листів не отримувала. В даний час Я знаходжусь за межами України.
Ощадбанком не були виконанні в обумовлені строки зобов’язання з випуску та передачі в моє користування дебітної платіжної карти, не було прийнято дій з інформування мене про терміни затримки випуску та передачі у користування дебітної платіжної карти, що робить замовлення до Ощадбанку на випуск дебітної платіжної карти нікчемним та недійсним. Окрім того продукт Ощадбанку — дебітну платіжну карту мені не було передано в користування. Прошу скасувати неправомірно нараховану мені заборгованість перед Ощадбанком у розмірі 360 UAH за обслуговування платіжної картки 4−664*. Припинити/скасувати дію будь яких угод між мною та Ощадбанком щодо платіжної картки 4−664*.
Светлана Горбачова 2 березня 2024, 10:52
Вот все плохо, комиссия на все переводы, а больше всего бесит оплата 120 грн за карту киянина в ощаде, особенно если ей не пользуюсь
Illy6456 1 березня 2024, 19:45
Как на дебетовой карте может появиться долг/ отрицательный баланс, как такое вообще возможно? И почему нет возможности закрыть карту через приложение, если я живу за границей и карта мне больше не нужна, или если карту украли?!
Я живу за границей, на карту поступала пенсия. Выплаты по пенсии закончились и карта мне больше не нужна. Я пыталась заблокировать карту через приложение, но это НЕВОЗМОЖНО! Далее я пыталась хотябы отключить смс уведомления через это приложение, но и это оказалось невозможным! Нужно прийти именно в отделение банка. Но я нахожусь в США и прийти в отделение банка, которое находится в Украине просто невозможно. Что это за замкнутый круг для клиентов?! На карте остались копейки, но мне пришло уведомление, что на ДЕБЕТОВОЙ карте появился ДОЛГ!!! Как такое вообще возможно, что это за аферистские махинации?!
Как избавиться от услуг этого банка, я не знаю.
Что будет дальше?! Долг, который банк сам выдумал, вырастет. Потом банк подаст в суд и откроется дело?! Или как это всё понимать?!
petrovainna 1 березня 2024, 17:53
Декілька разів ходила до відділення, яке знаходиться на Софіївці-Борщагівці, на Лесі Українки і намагалась закрити рахунок. І зрозуміла, що більше ніколи не буду користуватися послугами цього банку. Перший раз прийшла сказали, щоб не було заборгованості на картках і грошей. Я все зробила. Просила відлючити банкінг, менеджерка сказала, що відключила. Приходжу витратила день на це вона відкриває рахунок, і сказала ой, а вам прийшов банкінг, щоб ви заплатили 9 гривень. Я заплатила, вона говорить приходьте в наступний раз. Я питаю, чи можно буде наступний раз закритити рахунок, і це точно, що закриють рахунок. Вона сказала я не знаю. Скажіть якщо я працюю постійно. Мені, щоб закрити рахунок, потрібно брати відпустку за свій рахунок. Чому я з двох спроб це не можу зробити. Усім раджу, ніколи не користуйтесь послугами цього банку. Це якійсь радянський рудемент. Начальник відділення у відпустці, заступник у відпустці. Ви всі там так працююєте.
RedXIII 29 лютого 2024, 21:46
На жаль, проблема з нав’язуванням страхування як чогось необхідного все ще актуальна. Жалію, що не ознайомився з правилами переоформлення картки до того, як пішов до відділення (і не почитав коментарі тут на сайті). Тому й заплатив, як телепень. Скарг до цього не було, а от тепер — є. Неприємний момент.
mamon19 29 лютого 2024, 10:40
Банк придумав нову послугу, щоб грабувати українців.
Якщо Ви хочете оплатити картою товар, а у вас на карті недостатньо коштів для цієї покупки, то ощадбанк за це знімає з Вас 3 гривні.
Супер!
Головна / Банки України 🏦 / Ощадбанк 💰 / Відгуки про Ощадбанку 📝