Мінфін - Курси валют України

Встановити
×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того, щоб залишити відгук, потрібно увійти або зареєструватися
DarG 9 березня 2024, 18:55
Вже як годину намагаюся зареєструвати картку АТБ, вже і електронний підпис є, і через дію мене сфотографували, і всі ступені перевірки пройшла, але ж ні, банк не може прийняти мій запит. Це усього лише картка АТБ, я не відкриваю свій бізнес, і не маю ніяких відношень до 40 вищезазначених країн. А запитання при реєстрації, хіба що не запитали, в кого я закохана. І кодове слово, і місце роботи, і дохід, і адресу. Це я називаю непрофесіоналізм.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
10 березня 2024, 9:07
Добрий день!
Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Нам щиро приємно, що Ви обрали Райф та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Хочемо пояснити, при активації карти АТБ, яку придбали у мережі магазинів Ви проходите стандартну процедуру відкриття рахунку. Відповідно, здійснюєте передачу персональної інформації в Банк шляхом самостійного заповнення даних та одночасне відкриття карткового рахунку без візиту у відділення. Це можливо, використовуючи застосунок «MyRaif» або перейти за посиланням на сайті Банку: https://raiffeisen.ua/privatnim-osobam/rahunokk/cards-raif/kartka-atb-vid-raif
Після успішної верифікації та підтвердження особи, відкривається рахуночок до карти АТБ, для подальшого використання.
Якщо у Вас виникли складнощі з активацією, ми дуже хочемо допомогти у цьому.
Будемо вдячні, якщо Ви нам напишете у приватні повідомлення (ідентифікаційний код або контактний номер телефону) та описати помилку, яка виникає в процесі активації. Дякуємо.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Діана Скараняк 8 березня 2024, 23:26
Заблокували за 100тисяч грн за 4 місяці. Будь які довідки та виписки не підходять! Відділ який цим займається тільки через переписку в пошті. Пояснити нічого не можуть. На листи відповідають довго якщо відповідають бо деколи приходе автоматична відповідь. Всі мали тебе в носі! Банк на який мали зарахувати залишок чомусь повертав платіжку, Райф місяць мовчав поки сама не написала тоді сказали ой, а надайте інші реквізити… тобі ніхто не пише, чекай і сам вияснюй що не так і чого досі нема відповіді!!!
Неможу закрити і вивести гроші вже 4 місяці!!! Добре що сума мала була на залишку
Але якби там було 10тис або 100 то ви самі маєте їх виривати зубами!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
9 березня 2024, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді.
Цінуємо Вашу співпрацю з Райфом та нам надзвичайно сумно, що склалась така думка про нас.
Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 березня 2024, 12:52
Вітаємо!
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Протягом всього часу з Вами комунікував наш менеджер. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
24.01.2024 Заблокували зарплатний рахунок. Після блокування я звернулася у відділення, де мені повідомили, що рахунки активні і потрібно просто оновити інформацію в банку. Після оновлення інформації в додатку Райф заблокували всі інші рахунки, АТБ від Райф також. Після цього я не змогла звʼязатися з оператором, бо всі оператори протягом доби
зайняті. Почала листування з чат ботом в додатку, де мені випустили віртуальні картки. Потім після випуску віртуальних карток я користувалася коштами дві доби і їх знову
заблокували. Після звернення у відділення мені сказали, що причина блокування через якийсь бінанс гаманець (я ніколи таким сервісом не користувалася, та коштів там не маю). І нарешті мені вдалося отримати
реальну картину того що відбувається, а саме блокування через звернення на гарячу лінію людини, яка випадково перевела мені кошти. Сам банк зі мною не звʼязався з цього приводу, а просто почалося знущання над клієнтом. Людина що випадково перевела мені кошти, досі веде зі мною листування, тому що занепокоєна цією ситуацією, так як претензій до мене не має, гроші були повернуті. Також в шоці, що банк не звʼязався зі мною, а в тупу заблокував рахунки та повісив на мене ще й статус шахрайки. Після звернення бухгалтера фірми в якій я працюю, Райф порушив банківську таємницю та обмовив мене шахрайкою перед моїм керівництвом! Вже надала кучу інформації та довідок, розписок. А співробітники відповідають ЧЕРЕЗ НЕДІЛЮ кожного разу, і просять ще і ще пояснень, довідок, розписок, пояснень чого це люди на день народження мені дарують кошти, хочемо ще і в іншому банку вашому покопирсатися (хоча там є свій моніторинг), і родичам та знайомим усім в кармани залізти та випрошувати в них докази та їх виписки з рахунків (з якого це дива я повинна розповсюджувати інформацію інших людей, які не дають на це згоди), але як бачу по попереднім коментарям з цього немає сенсу, просто трата нервів та ресурсів! Розумію, що Райф не вирішує, а просто затягує процес та зацікавлений лише в закритті рахунку. Клієнт для Райфу НІЩО! Саме жахливе відношення до клієнту зможете отримати в цьому банку! Некомпетентні співробітники, які не володіють інформацією, що відбувається з рахунком клієнту в їх банку, також саме тут! Відсутність єдиного інформаційного простору, також сюди!
Можуть обмовити людину та спаплюжити репутацію, становлять загрозу для подальшого працевлаштування. Вибачень нуль! Прикрості, як завжди люблять відповідати на всі негативні відгуки тут, також в цього банку нуль! Дуже підозрілий банк, який розчарував на 100%. Зверніть увагу на рейтинг вашого банку, не в тому напрямку ви рухаєтесь!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 березня 2024, 19:45
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Безпека клієнтів – найважливіший пріоритет Банку. Ми завжди гарантуємо збереження коштів кожного клієнта, конфіденційність та захист даних.

Повідомляємо, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 березня 2024, 19:58
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 9 квітня 2024, 17:31
Вітаємо. Ми вдячні Вам за можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію та надано пояснення.


З повагою та турботою,
@RaifHelp
Nickname 22 4 березня 2024, 18:06
Відділення за адресою: Дніпро, вул. Тітова, 8
Сегодня (04.03.2024) хотел купить в кассе валюту. Отделение г. Днепр, ул. Титова.
Сначала ждал пока закончится тревога 40 минут, то такое. Поднимаюсь на второй этаж в кассу. Меня спрашивают, какой у вас вопрос? Спросил за курс и говою что хочу купить немного долларов.
В ответ, последовал ещё вопрос, а вы клиент нашего банка или нет? Отвечаю — не являюсь клиентом. И началось. Если оформите карту атб от нашего банка, там и курс меньше, и оплата без комиссий и все все все на свете. Говорю, что просто хочу купить доллары без оформления карты. Кассирша, сразу в лицее изменилась, а сколько вам надо? Отвечаю — всего 400 долл.
Дальнейшая фраза, меня просто поразило — «Приходите после 16:00, если что-то останется из того что клиенты заказывали на сегодня, то купите.» 400 — это же не 4 М, как депутаты закупаются.
Внимание, вопрос к банку:
А если бы я сказал, давайте оформим карту, то ответ последовал такой же, — приходите после 16:00 или вообще лучше завтра прийдите?
«Каждый суслик, в поле огроном».
Просто скотское отношение к людям и плевать хотели на всех. Хорошие первое знакомства с вашим убогим заведением.
Думаете, на одном банке мир клином сошёлся и такие незаменимые???
Теперь буду за километр обходить стороной и в жизни никому не посоветую.
Кто хочет связаться с этим «банком», выводы делайте сами…
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 березня 2024, 18:16
Добрий день!
Зізнаємось, Ваш відгук для нас є неочікуваним та нам прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен при зверненні у відділення залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Безпека клієнтів та співробітників для нас перший пріоритет. Саме тому під час повітряної тривоги ми зупиняємо роботу відділень. Звертаємо увагу, що ні Ви, ні співробітники банку не впливають на тривалість та періодичність повітряних тривог, адже збереження життя — найважливіша наша задача, особливо під час війни.

За візитом у відділення, Вам дійсно можуть запропонувати скористатися додатковими послугами при цьому, рішення оформити той чи інший продукт залишається за Вами.
Також, зазначаємо, що замовлення валюти здійснюється клієнтами Банку через один робочий день, а тому якщо Ви завітали без замовлення, кошти можуть бути видані лише в межах наявної та в порядку живої черги.

Сподіваємось на Ваше розуміння та дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію, для покращення та вдосконалення роботи в цілому.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
logakiev160870 4 березня 2024, 15:13
04 березня 2024 року бухгалтер ТОВ «Гідроконтинент» звернувся до відділення банку на Гната Юри № 8, м. Києва з питання реєстрації відкритого ключа. Працівник на ім«я Олена Хахудо нагрубила, не вирішила питання, відправила до іншого відділення.Велике прохання звернути увагу на цього працівника та навчити її ввічливості. Завчасно вдячні.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 березня 2024, 15:18
Добрий день!

Зізнаємось, Ваш відгук для нас є неочікуваним та нам прикро, що це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних: фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 4 березня 2024, 16:21
Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 березня 2024, 17:09
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
duzer28 4 березня 2024, 1:25
16.02.2024 р. звертався до Броварського відділення для обміну двох банкнот номіналом по 100 дол. США. Касир навіть не бравши до рук ці банкноти (не кажучи про детектор) заявила, що вони начебто дуже сильно зношені і вона їх не прийме, хоча жодного аргументу не навела, що саме на її думку в банкнотах не відповідає інструкції НБУ. Потім я запропоновував касиру (а мало би бути навпаки), щоб вона прийняла ці банкноти на інкасо з комісією, на що знову була відмова і рекомендація звернутися або головного офісу банку, або спробувати через термінал Приватбанку позбутися цих банкнот. Якось дуже дивно виглядає коли один із 7 банків, які згідно інформації НБУ мають надавати послугу інкасо при обміні іноземної валюти раптом безпідставно відмовляється її здійснювати та відсилає клієнта до іншого банку. Всі мої звернення до служби Райффайзен онлайн впродовж 10 днів з 16.02.2024 по 26.02.2024 жодної адекватної реакції від банку не мали. Надавши свої доводи та фото цих банкнот мені відповіли, що виявляється я звертався у відділення для обміну з іншими банкнотами, бо ті що на фото жодних ознак сильного зношення не мають. Цікаво з якими іншими? Навіть не розумію звідки вони таке взяли, бо повторюся касир навіть не торкалася жодної із банкнот. Відповідь цілком очевидна, коли неправий — ніколи цього не визнавай і продовжуй будь-що брехати і вигороджувати себе, відділення, банк, щоб уникнути будь-якої відповідальності. Маю надію, що банк все-таки визнає провину своїх працівників та запропонує цивілізований вихід з даної ситуації, яку сам же і створив. В іншому випадку буду змушений звернутися до НБУ зі скаргою на неправомірні дії банку під час здійснення операцій, пов’язаних з обміном іноземної валюти.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 березня 2024, 9:00
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді. Ми дуже засмучені, що досвід відвідування відділення Райфу призвело до таких емоцій.
Зазначимо, що відділення приймають та обмінюють на платоспроможну іноземну валюту значно зношені чи пошкоджені банкноти іноземної валюти. Рішення щодо прийому купюр приймається касиром, на підставі обстеження. Якщо валюта придатна до обміну (перевіряється платіжність банкноти), то працівник Банку повідомить розмір комісії за обмін зношених банкнот в іноземній валюті. Наразі комісія за обмін складає 7%.
За виключенням: якщо розмір частин наданої банкноти складає менше 100% від оригіналу; із пошкодженими елементами дизайну та захисту; обпалені, пропалені, трухлі.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних: фінансовий номер телефону або ідентифікаційний код.
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 5 березня 2024, 17:23
Вітаємо!

Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати ситуацію! Бережіть себе!

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Igorovich 2 березня 2024, 0:00
Відкрив карту АТБ, де кожного місяця скидую по 40000 грн. (Зі своєї карти іншого банку) і одразу знімаю готівкою. З цього місяця почав кидати по 80000 грн. Наче рахунки не блокують і все ок. Читаючи відгуки інших людей, хз в чому проблема блокування рахунків. Іншими послугами банка не користуюсь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
2 березня 2024, 8:58
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді та за зворотній зв'зок. Кожного дня команда Райфу докладає максимум зусиль, щоб надавати лише якісний сервіс.
Зі сторони Банку блокування не відбувається безпідставно. Хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
У разі виникнення питань по рахунку, Ви завжди можете звернутись до чату Райффайзен Онлайн ( чи MyRaif) або зателефонувати до Інформаційного центру Банку за номером: 0800500500. Оператори допоможуть та підкажуть всю необхідну інформацію.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
OkSBV 1 березня 2024, 13:59
Три роки кошмарної взаємодії з цим банком. Постійно проблеми, жахливо побудовані і непрацюючі сервиси. Але сьогодні ситуація ще гірша, не можливо оперативно перерахувати свої власні кошти самому собі між двома рахунками, раньше з цим проблем не було, гроші заходили на протязі 3 — 5 хв, але без попередження з’ясувалось сьогодні, що власні кошти тепер з одного рахунку на інший будуть зараховаться на протязи 3-х годин, якщо б хоча би попередили, що є зміни, то не так було б стресово. З самого ранку намагаюсь з’ясувати свої питання, оператори некомпетентні, реакція по 20 а то і більше хвилин на запитання, не розуміють запитання. Вважаю, що найкраще — це шукати інший банк
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 березня 2024, 14:08
Добрий день!
Зізнаємось, що дуже засмучені відгуком. Ми з розумінням відносимось до Вашого посту, та навіть не можемо уявити Ваші емоції, при цьому запевняємо, що Клієнт – найголовніша людина Банку і зі свого боку ми докладаємо максимальних зусиль для оперативного вирішення питання.
Ми розуміємо, наскільки це питання важливе для Вас і як важливо контролювати свої фінанси.
Хочемо пояснити, що перекази регламентуються ЗУ «Про платіжні системи та переказ коштів в Україні» N 2346-III від 05/04/2001. В розділі 8, пункті 8.4 зазначено: «Внутрішньобанківський переказ виконується в строк, встановлений внутрішніми нормативними актами банку, але не може перевищувати двох операційних днів». Термін здійснення переказу між власними рахунками зазвичай до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година), з картки на картку до 10 хвилин.
Ми б хотіли проаналізувати ситуацію, тому будемо вдячні, якщо Ви надасте Ваші дані в особисті повідомлення (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Sergii Potii 28 лютого 2024, 10:57
Відділення за адресою: Запоріжжя, вул. Тургенєва, 29
Ну що, друзі. Програмуля і мені 24.01.2024 року заблокувала кошти. Не сподобалося, що кидав кошти з одного свого рахунку на інший теж свій. Ніяких інших отримувачів та відправників ні юридичних, ні фізичних не було. Банк присилає одинаковий, як всім, запит: надайте, поясність і т.д. Почали витягувати всі наявні документи, кожного разу видумуючи різні документи та наполягати, щоб я надав всю!!! інформацію про операції з моїми активами: продаж нерухомості, машини, виписки по всім рахункам у ВСІХ банках (наче там не має свого фінмоніторингу), операції з цінними паперами, квитанції по купівлі-продажу валюти, ВСІ депозити. Саме цікаве пишуть: «Вкажіть відправника, отримувача та призначення платежів». Пишу у вас є доступ до мого рахунку в, А Т Райф, де є вся інформація (крім мене самого не має і не має бути ніяких контрагентів). Ну і так по колу. Ось адреса «спеціаліста»: inna.kozlenko@raiffeisen.ua. Мабуть якась Козленко І. Все це відбувається більше місяця. При чому по пів доби витрачав на формування виписок, брав довідки, сканував документи. Все марно: давайте ще довідку, яка законодавством не передбачена. Прийняв рішення закрити рахунок та 22.02.24 подав заяву через Райф-онлайн. Знову витратив більше години на спілкування. Нарешті Наталія пише: «Дякую за очікування. Заявка сформована та буде опрацьована впродовж 5 робочих днів. Вам надійде СМС повідомлення. Чи будуть у вас додаткові питання?». Ну думаю нарешті відпочину від цього «спілкування».Але не так сатлося, як гадалося. Зранку понеділка (26.02) банк вирішив подовжити спілкування та на діслав повідомлення на Вайбер, типу «Для оперативного закриття рахунків, прохання написати в чат Raiffeisen Online, зазначивши номера рахунків для закриття та фразу „Прошу закрити рахунки“. Якщо потрібен перерахунок залишків коштів, будь ласка, вкажіть відповідні реквізити. Дякуємо за співпрацю». Яка ж це співпраця? Це маячня якась. Саме головне, що вони культурні: «вибачте, будь-ласка», «ми розуміємо всю складність ситуації», «дякуємо за розуміння», «Ваш лист у надійних руках, ми вже працюємо над ним. Чекайте відповіді через 2 дні», «нам так жаль, що вас склалася думка», «Дякуємо за надану інформацію», «Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка», «кожен клієнт для нас особливий та цінний», «готові розглянути індивідуально звернення». Складається враження, що спілкуєшся з якимось автоматом. Все це добре, але результату від цього нуль. Ніякого індивідуального підходу. Всім шлють однакові листи з якимись відписками. Повністю розчарований. Сподіваюсь, що все-таки закриють рахунки та відправлять кошти. І на останок цукерка: попри заблоковані рахунки, банк не забуває знімати кошти за «обслуговування» рахунку.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 лютого 2024, 11:03
Добрий день!

Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання. Додатково, хочемо зазначити, що у випадку блокування рахунку плата за обслуговування не списується.

Ваше звернення відправлено в роботу менеджера з питань клієнтського сервісу для аналізу ситуації та перевірки.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 29 лютого 2024, 12:13
Добрий день!

Ми вдячні Вам за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Наразі маємо інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. Якщо в майбутньому будуть виникати питання звертайтесь, завжди раді допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
DEDMA3AU 27 лютого 2024, 22:51
Ужас. Никогда не мог подумать, что люди во время войны могут так поступать. Вчера банк заблокировал людям карты в регионах где рядом идет война. В тот момент когда цель выжить и как-то помочь своим окружающим, банк блокирует карты за то что люди переводят с карты на карту деньги за продукты и бензин. Близлежащее отделение за сотни километров и то не работает, потому что воздушная тревога. Требования банка немедлено подать массу отчетов і «підтвердьте свої персональні дані для подальшого використання всіх сервісів». Где это сделать? а? Приедьте райффайзен посмотрите и покажите как и где это сделать? на горячей линии только «Му, хрю» никто сказать как это сделать неможет. Год назад райффазен умолял не закрывать счета и не снимать деньги с карт. Все забыли. Гнобят народ. Где СОВЕСТЬ?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 лютого 2024, 9:03
Добрий день!

Дякуємо за очікування на відповідь. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, кожен клієнт для нас особливий та цінний, ми з розумінням та повагою відносимось до ситуації та готові розглянути індивідуально звернення.

Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.

Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.

Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.

Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання

Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Martakr26 27 лютого 2024, 13:54
В травні 2023 року банк заблокував мій рахунок за те що я позичила у друзів кошти на ремонт котрі відповідно зайшли мені на картку. Працівники котрі працюють у банку просто останні олені які НІЯК не хочуть вирішти ситуцію. Мені була надіслана вимога про надання документів …а от тут на питання яких??? працівники відповіді не змогли надати тому що сказали-ми не знаємо! За моїми регулярними скаргами все ж таки мені перетелефонували та сказали що саме від мене потрібно, але ж і тут не так все просто…знову повідомлення що не достатньо документів… вимога була навіть щоб мої друзі надали докумети звідки у них ці гроші, дякую звичайно що не попросили фото наповнення іх хололильника! Добре, я надала такі документи …проте і цього не достатньо!!! Райфайзен банк зіпсував купу нервів мені, моїм рідним та друзям котрі мають відношення до даної ситуації, ба більше зіпсували мені історію в інших банках … цей банк настільки дорожить своїми клієнтами що «НАПЛЮВАВ ЗВЕРХУ «на таких клієнтів як я і після 3-ох місяців постійних вияснянь без жодних змін НІХТО З БАНКУ навіть не спробував вийти на контакт щоб вирішити ситуцію. Хочу тепер лише одне щоб всі працівники банку Райфайзен котрі мають відношення до блокування мого рахунку -горіть в пеклі вічно і щоб чорти вас в гарячій смолі варили!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
27 лютого 2024, 14:00
Добрий день!
Нам відверто прикро, що виникла така ситуація та це вплинуло на Вашу думку в цілому. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.
Запевняємо, у нашому банку працюють компетентні фахівці. При виникненні будь-якої проблеми ми готові докласти максимальних зусиль, для вирішення питання у найкоротші терміни.
Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством.
Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Alena88888 25 лютого 2024, 6:34
У мого сина заблокували зарплатну картку. Говорять що моніторинг. Він зав’язався з банком і надав документи. Але йому картку не розблокували.
У нього кредити, нараховується відсотки.
Що йому робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
25 лютого 2024, 8:56
Добрий день!

Перш за все дякуємо за очікування! Хочемо зауважити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі — Вам може надійти запит, щодо надання підтверджуючих документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. У випадку, якщо документи не надано вчасно — рахунок блокується.
Процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Також зазначимо, що Банк не має на меті утримувати кошти Клієнтів, а навпаки, зацікавлений у вирішенні питання у максимально короткий термін.
Для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані Вашого сина (ідентифікаційний код, або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Arbitr 22 лютого 2024, 22:22
Є клієнтом банку.
В додатку зявились персональні пропозиція відкрити кредитну карту «100 днів», або отримати кредит готівкою.
Зайшов у відділення поцікавився, чи можливо відкрити іншу кредитну карту «Два кешбека».
Менеджер подивилась, сказали, що у мене гарний кредитний рейтинг, почала оформлювати заявку на отримання карти «Два кешбека», але отримала відмову від системи.
В той же день, вечером отримую на емейл персональну пропозицію відкрити карту «Два кешбека» на умовах акції з пільговими відсотками. Через додаток зв’язуюсь з підтримкою, цікавлюсь, так чи можно мені отримати цю карту? Підтримка відповідає, що ні, але пропонує відкрити «100 днів».
На наступний день в додатку зникають персональні пропозиції щодо відкриття, що «100 днів», що на отримання кредиту.
Щось мені вже якось за мої депозити у Вашому банку стає лячно, якщо протягом доби з Вашою системою скорингу таки зміни відбуваються.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
23 лютого 2024, 8:59
Добрий день!

Перш за все вдячні за очікування відповіді. Будемо відвертими, нам прикро, що ця ситуація вплинула на Ваше враження про нас. Хочемо пояснити, що пропозиції кредитування формуються в індивідуальному порядку та їх актуальність може змінюватися. Такі критерії як дохід, стабільність надходжень, кредитна історія, а також зміна цих факторів, можуть впливати на прийняття рішення щодо кредитування.

Ми б хотіли детально проаналізувати ситуації, тому просимо написати нам в приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код, або контактний номер телефону. Чекаємо за зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 27 лютого 2024, 17:59
Вітаємо!
Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримали інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що з Вами було проведено комунікацію у телефонному режимі з детальним поясненням, щодо виниклої ситуації.
У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
torro120157a 22 лютого 2024, 11:07
В мене помер син. Була оформлена спадщина. Подав документи в відділення банку. Попросив перерахувати кошти на мій рахунок в інший банк. Сказали що вони відкриють мені рахунок в своему банку, перерахують туди кошти, а я вже зможу з ними робити все що захочу. Погодився. Відкрили рахунок. На другий день банк з’ясував що документ від нотаріуса був складений розом з документами на картку і повернутий мені. Добре, буває. Повертаю документ в банк. Проходить ще доба. Коштів немає. Дзвінок співробітнику, який допустив помилку. Вибачається але це питання не до неї. Дзвінок на службу підтримки — будемо розглядати. За чей час по кожному дзвінку приходить смс з проханням оцінити роботу. Як знущання. Ми робимо погано, ще й нагадуємо про це.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2024, 11:14
Добрий день!
Хочемо висловити свої щирі співчуття та підтримати в такий нелегкий час.
Зізнаємся, що відгук дуже не очікуваний для нас. Ми готові завжди піти на зустріч, допомогти з розв’язанням незакритих ситуацій, адже у нашому Банку працюють компетентні фахівці та професіонали свого діла. Клієнт Банку – найголовніша людина, яку ми готові підтримати та допомогти.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та вказати адресу відділення в яке Ви звертались.
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 лютого 2024, 11:42
Вітаємо! Ваше звернення успішно передано в роботу менеджеру з питань клієнтського сервісу, який бере питання під свій контроль та буде надалі комунікувати з Вами, для оперативного вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 22 лютого 2024, 12:21
Маємо інформацію, що питання успішно вирішено. Дякуємо за можливість проаналізувати звернення та цінуємо Вашу увагу.
Бережіть себе.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Partner2024 22 лютого 2024, 8:08
Відділення за адресою: Київ, пр-т Перемоги, 27-А
Дуже добре, що ви проводити фін моніторинг, але ви порушуєте права людини, яка відкрила у вашому банку зарплатний рахунок і вже місяць не може отримати заробітну плату. За що жити і як жити людині без грошей. Ваш моніторинг може привести до суїциду. Ви не задумувалися про те, що людині не має за що жити, поки ви проводити свої моніторинги, у людини кредити, а ви не даєте доступ до рахунку. Чи ви берете на себе зобов’язання платити штрафи і відсотки поки ви нарешті приймете рішення. Таке враження, що банк вирішив заробити на людських копійках.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
22 лютого 2024, 8:59
Добрий день!

Дякуємо за очікування на відповідь. Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, кожен клієнт для нас особливий та цінний. При цьому, зазначаємо, Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Очікуємо на зворотній зв’язок.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
radmila123 20 лютого 2024, 17:04
Відділення за адресою: Київ, вул. Пирогова, 7-7Б
13 лютого 2024 мені заблокували картку, а через годину надіслали з Райфайзен банку, повідомлення що банк розірвав зі мною договір без права якогось пояснення з моєї сторони. Лист був слідуючого змісту: «Припинення ділових відносин з боку банку. «Про запобігання та протидію легалізації(відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення». Після того на слідуючий день, 14.02.2024, я під'їхала до центрального офісу Райфайзен банку, де надала банку усі реквізити, у тому числі iban, для переказу грошей на рахунок іншого банку. Після чого погодили, що на протязі 12 банківських днів гроші будуть перераховані. Минуло 5 днів, і мені подзвонили із Райфезен банку, повідомляючи, що мій банк відмовився від отримання переказу. Я зателефонувала до мого банку, у якому мені повідомили, що ніяких переказів з Райфайзену не надходило. А потім почалися дзвінки від Райфайзен банку, примусового характеру, що начебто я зобов’язана до них з’явитися до 22.02.2024, аби надати їм інші реквізити іншого банку, а інакше вони гроші мені не повернуть, а мої кошти вони ще вчора списали. Саме так вони мені це пояснили. Теж мені, знайшли терористку, якій вже за 50. Куди саме я витрачаю гроші у них це все є: Аптека, продукти, миючі, комуналка, на тварину та інше. А отже, про який терроризм тут йде мова, взагалі не розумію. Тому дуже Прошу Мінфін, якось на них вплинути, для поверннення моїх власних коштів і припинення шахрайських дії з боку Райфайзен банку. Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 17:10
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, кожен клієнт для нас особливий та цінний. При цьому, зазначаємо, Банк не блокує рахунки безпідставно.
Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.
Якщо на Ваш рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, Вам може надійти запит, щодо надання підтвердних документів про ці зарахування, а саме — про походження зарахованих коштів. Якщо документи не надано вчасно, або надано не в повному обсязі рахунок блокується.
Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код) та зазначити адресу відділення в яке Ви звертались.
Очікуємо на зворотній зв’язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
CSabina 20 лютого 2024, 12:42
Отримано лист з таким змістом:
АТ «Райффайзен Банк» (далі — Банк) висловлює Вам свою повагу та повідомляє про наступне.
Положеннями абзацу 3 частини 1 статті 15 Закону України «Про запобігання та протидію
легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та
фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» № 361-IX від 16.12.2019 р. передбачені
обставини, з якими законодавець пов’язує наявність у Банка обов’язку щодо відмови від
встановлення (підтримання) ділових відносин з Клієнтом.
Використовуючи надане законодавством право, Банк даним листом повідомляє Вам про
відмову від підтримання ділових відносин від 07.02.2024 р. у зв’язку з встановленням неприйнятно
високого рівня ризику
Для можливості подальшої співпраці просимо надати відповіді на перелік запитань:…

Відповіді на питання були надані з прикріпленням документальних підтверджень. Пройшло 6 днів, рахунок не розблокували, зв’язатися з виконавцем листа, який надійшов на пошту, неможливо. декілька дзвінків на тел. 0800 503 632 протягом декількох днів з очікуванням на лінії по 15 хв, сьогодні очікування склало 32 хвилини після чого робот МОВОЮ ОКУПАНТА повідомив, що мій дзвінок не можливо опрацювати і мені необхідно зателефонувати пізніше! І це обслуговування бізнес клієнтів…
Бачу лише один вихід — закриття рахунків в такому банкі.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 лютого 2024, 12:49
Добрий день!
Ми щиро цінуємо Вашу співпрацю з Райфом. Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме таке загальне враження про Банк. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Також, додамо питання мови дійсно дуже важливе, саме тому ми прибрали цю мову з будь-яких сервісів Банку та державну мова є єдина та основна мова для користування.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв’язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Slayer123 16 лютого 2024, 16:43
Найгірший банк, з яким я колись мав справу. Відкрив віртуальний рахунок в ньому і до сих пір жалкую про це рішення. В один прекрасний день я не зміг зайти в застосунок, бо вони видалили мій старий пароль і запросили або персональний номер клієнта, або усі дані картки для входу. В договорі про акцепт нема даних про персональний фінансовий номер клієнта, а картка у мене тільки віртуальна. Я не памʼятаю її дані. Щоб повернути доступ до мого додатку, вони запропонували відкрити новий рахунок 😂😂😂😂. Це треш, а не банк. І ще вони щомісячно беруть гроші за обмлуговування рахунку!!!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2024, 16:53
Добрий день!
Нам щиро прикро, що у Вас склалась така думка, кожен клієнт для нас особливий та цінний.
Зміна паролю у Райффайзен Онлайн передбачена правилами безпеки, періодичність клієнт встановлює самостійно (3,6,12 місяців). Завчасно, ми обов'язково попереджуємо користувачів про необхідність зміни паролю, шляхом інформування у застосунку.
Для відновлення паролю необхідно ввести дані карти, у разі її відсутності можемо запропонувати відкрити нову фізичну за візитом у відділення Райфу. У разі неможливості завітати у відділення, є можливість скористуватися додатком MyRaif та за новим номером відкрити рахунок, для можливості отримання даних карти і відновлення доступу у Райффайзен Онлайн.
На поточний момент, Ваше звернення знаходиться у роботі менеджера з питань клієнтського сервісу, який надалі буде контактувати, щодо шляхів вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 21 лютого 2024, 14:35
Добрий день!

На поточний момент маємо інформацію, що питання було вирішено. Ми вдячні за можливість проаналізувати звернення.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Проблема вирішена
Свiтлана Бар 16 лютого 2024, 11:08
Доброго дня,
я є клієнтом Райфбанка вже 20 рокiв з 2004 р.
Мала зарплатну картку протягом 14 рокiв та велику кількість депозитних рахунків.
Та наразі маю діючі рахунки в Райфі.
Нажаль, 21 грудня 2023 мене звинуватили у здійсненні операцій по рахунку яких я не виконувала та заблокували мої рахунки без попередження.
Лист надійшов від Управління фінансового моніторингу. 25.12.2023 надала всi пояснення згiдно запита та довiдку ОК-5.
29.12.2023 в онлайн-чатi оператор повiдомила, що рахунки будуть розблокованi, дiловi вiдносини поновленi до кiнця дня. Але то були лише слова без дій, рахунки так i залишились заблокованi.
Отримала по имейл новий запит з банку, про надходження в вереснi 2023 р. якоби авансу в розмiрi 120 000 грн. Повiдомила, що такого отримання не було i запит помилковий. Операції в вересні-грудні 2023 я не проводила.
Мої рахунки майже вже 2 місяці заблоковані, та відповідь так i не надана. Щонедiлi звертаюсь до онлайн-чату та по електроннiй поштi, але вiдповiдь банка стандартна- Очикуйте на вiдповiдь протягом 1−2 дня або ми робимо усе можливе, щоб якнайшвидше надати вам вичерпну відповідь, хоча терміни відповіді прострочені
Також банк кожен раз наполегливо рекомендує подати заяву на закриття рахункiв. Але я б хотiла залишитись клієнтом банку i надалi.
Прошу більш детально переглянути транзакції моїх активних рахунків, та надати відповідь стосовно розблокування. На рахунку знаходяться всi мої заощадження. Я знаходжусь за кордоном з дитиною i менi дуже прикро, що банк позбавив мене джерела існування вже майже на два мiсяцi
Сподiваюсь на позитивне вирiшення.
Свiтлана
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2024, 11:13
Добрий день!

Світлано, ми щиро цінуємо співпрацю з Райфом такий тривалий час та дуже приємно знати, що з нами так довго клієнти.

Зізнаємось відверто нам прикро, що Ви отримали саме такі емоції, щодо співпраці з Райфом. Хочемо пояснити, що Банк не блокує рахунки безпідставно.

Райф — великий системний європейський банк, який чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ і неухильно їх дотримується, як і всі банки в Україні, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших клієнтів.

В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.

Маємо на меті проаналізувати ситуацію та детальніше з цим розібратися. Просимо, будь ласка, написати нам в особисті повідомлення із вказанням Ваших даних (контактний номер телефону або ідентифікаційний код).
Щиро очікуємо на зворотній зв'язок

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Полезный комментарий
RaiffaizenAlex 23 лютого 2024, 12:01
Добрий день!

Вдячні за очікування та можливість проаналізувати ситуацію. Отримати інформацію від менеджера з клієнтського сервісу, що запит було вирішено. У разі питань у майбутньому звертайтесь, завжди готові допомогти.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Margarita73 16 лютого 2024, 7:45
Звернулись з проблемою дистанційно.
Були вражені чуйністю та людяним ставленням оператора. Отримали повну консультацію, призначили час для відеоідентифікації. Кілька спеціалістів дружною командою і через Меседжер, і черрез Вайбер, і в Zoom здійснювали супровід до, під час та після всієї процедури. Попри усі cкладнощі зі зв’язком, світлом, VPN, дівчата вболівали та підтримували, як рідні. Все отрималось! Літня людина зможе отримувати свої кошти, зможе протриматись тут ще! Але, мабуть, не менш важливим є і те, що співробітники Авалю в такий важкий для нас час підтримали і словом і ділом, не дали відчути себе кинутими.
Величезна подяка команді справжніх професіоналів!
Ви — кращі!
Сподіваємось, що скоро настане час, коли кожен клієнт зможе особисто відвідати найближче відділення банку та посміхнутися у відповідь чарівним співробітникам! Бережіть себе і нас!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
16 лютого 2024, 9:00
Добрий ранок!

Нам надзвичайно приємно отримати такий відгук, вся команда Райфу щиро радіє та дуже тішимось, що змогли подарувати такі позитивні емоції.

Дякуємо за вибір Райфу та обіцяємо, що будемо і надалі намагатися відповідати всім Вашим очікуванням.

Вболіваємо за наших сміливих клієнтів, терпіння та сил. Молимось і віримо в наших воїнів та сподіваємось, що вже скоро всі відділення Райфу запрацюють як і раніше.

З повагою та турботою,
@RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Відгуки про Райффайзен Банк 📝