Курс валютв Райффайзен Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.3 | 44.11 |
USD | 41.3 | 41.91 |
Всі курси банку |
Відділення Райффайзен Банку: Київ, пр-т Лобановського Валерія, 9/1
Адреса:
Київ, пр-т Лобановського Валерія, 9/1
Телефон:
0 800 500-500
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (каса: 09:00-17:15), тех.перерва: 17:15-17:30, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Power Banking
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
AndyKOL777
31 липня 2024, 12:35
Заказал снять валюту с карты- пришел воремя, валюты нет. Сказали что мы ошиблись и заказали ее в другим отделении для вас. Извините В другом конце города. После того как гривны пришли на счет обработка длится того же процесса 3 дня и за это время начисляются проценты за снятия наличных которых не видно!!! В АККАУНТЕ. Узнать можно только по телефону какой долг. Справки о закрытии продают по 75 ипо 100 гривен если карта кредитная. Все что пытаешься сделать- понизить лимит по кредитке -все не делают как не проси. Все время говорят суммы разные. Закрыли счет и просто украли лично мои деньги которые были сверх кредитной линии. Не банк, а помойка!!! Никому не советую близко подходить к этому недорозумению.
Коментарі (2)
Ответ банка
31 липня 2024, 12:43
Добрий день!
Нам надзвичайно прикро, що ми не змогли задовольнити Ваші очікування від отримання сервісу у повній мірі.
Хочемо пояснити, що коли Ви здійснюєте операцію, сума спочатку блокується на рахунку і ви бачите її «В обробці». За деякий час, Банк, який обслуговує торгівельну точку/АТМ надсилає електроне підтверження про успішність транзакції і тоді ця сума попадає у виписку.
Зауважимо, що вартість довідок визначається згідно тарифів Банку.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Будемо вдячні якщо напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам надзвичайно прикро, що ми не змогли задовольнити Ваші очікування від отримання сервісу у повній мірі.
Хочемо пояснити, що коли Ви здійснюєте операцію, сума спочатку блокується на рахунку і ви бачите її «В обробці». За деякий час, Банк, який обслуговує торгівельну точку/АТМ надсилає електроне підтверження про успішність транзакції і тоді ця сума попадає у виписку.
Зауважимо, що вартість довідок визначається згідно тарифів Банку.
Ми завжди готові в індивідуальному порядку проаналізувати ситуацію та вирішити її на користь Клієнта. Будемо вдячні якщо напишете нам в особисті повідомлення для більш детальнішого аналізу, та вкажете Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Маємо поточний рахунок юридичної особи в банку, починаючи з 2014 року. У лютому 2024р. банк запросив повторну ідентифікацію юрособи. Підготували і подали потрібні документи, за виключенням одного, який не змогли отримати з об'єктивних причин, пов’язаних із загальною ситуацією в країні. Комунікували з персональним менеджером щодо того, що проблема вирішується, але це потребує багато часу. Весь цей час жодного повідомлення щодо можливої дати блокування рахунку не отримували. 1.05. несподівано для нас поточний рахунок було заблоковано. Якщо б було попередження щодо дати блокування, то сплатили би наперед бюджетні платежі (податки, збори). А так ситуація для підприємства склалася катастрофічна. Персональний менеджер навіть не була в курсі, що нам заблокували рахунок, з’ясувала це від нас при черговій комунікації. Щодо можливості сплати платежів до бюджету України вона порадила звертатися безпосередньо до профільного відділу, з яким взагалі немає зв’язку. Всі листи, які написані на email або через інтернет-банк, співробітники ігнорують. Взагалі дуже дивне відношення до корпоративного клієнта. Відчуваєш себе ніби людиною нижчого сорту. Можу тільки уявити яке відношення тут до фізичних осіб (.
Коментарі (2)
Ответ банка
17 травня 2024, 15:40
Добрий день!
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому.
Хочемо пояснити, актуалізація даних (повторна — переідентифікація) проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Про що, завчасно інформує.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (код ЄДРПОУ та контактний номер відповідальної особи).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам дуже прикро, що ця ситуація Вас засмутила та склалось таке враження про Банк в цілому.
Хочемо пояснити, актуалізація даних (повторна — переідентифікація) проводиться на виконання вимог Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого постановою Правління НБУ від 19.05.2020 № 65 та Постанови НБУ №26 Про розкриття інформації щодо зв’язків клієнтів із державою, що здійснює збройну агресію проти України.
Відповідно до вимог законодавства Райф не має права обслуговувати клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. Про що, завчасно інформує.
Ми не хочемо залишати Ваш відгук осторонь та бажаємо проаналізувати звернення. Просимо, будь ласка, написати нам у приватні повідомлення дані (код ЄДРПОУ та контактний номер відповідальної особи).
Очікуємо на зворотній зв'язок.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Заблокували рахунок задовго до 27.04−24 р. Без попередження і залишили без коштів на життя. Я подзвонила 26.04−24 р. з-за кордону (недешевий дзвінок), відповіла на питання і мене завірив оператор, що картку розблокують протягом 1 години. 29.04−24р. отримала від банка смс з повідомленням, що рахунок заблоковано і от до сьогодні був заблокований. Писала на сайт 3 чи 4 рази- нуль. Сьогодні отримала відповідь, де Леонід написав, що якщо дзвонила, то блокування знімають за годину. На моі вимоги пояснити чому заблокували задовго до 27.04−24 — відписка. На вимогу дати відповідь хто винен у тому, що рахунок не розблокували і залишили мене на довгий час без коштів- без реакціі. Якесь нехлюйство по відношенню до клієнта. Хто відповість за зіпсовані нерви, та неможливість користуватися пенсією???
Коментарі (1)
Ответ банка
7 травня 2024, 17:54
Добрий день!
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Маємо Вас запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних, та це має зробити безпосередньо власник рахунку. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов ми вимушені здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання Клієнтом до Банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Зі свого боку ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням, а тому фіксуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під власний контроль. Просимо очікувати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Будемо за Вами відвертими, ми дуже засмучені, що Ви отримали саме таке враження, щодо співпраці з Райфом. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Маємо Вас запевнити, що Райф не блокує рахунки безпідставно. Відповідно до вимог чинного законодавства, Банк проводить актуалізацію даних (повторну ідентифікацію). Ми інформуємо про необхідність здійснити оновлення даних, та це має зробити безпосередньо власник рахунку. Банк не має права обслуговувати Клієнта, якщо його ідентифікацію (переідентифікацію) не проведено своєчасно. За таких умов ми вимушені здійснювати блокування рахунків та обмежувати видаткові операції по ним. Після надання Клієнтом до Банку актуальної інформації для проведення переідентифікації, співпраця поновлюється та рахунки розблоковуються.
Зі свого боку ми б хотіли Вам допомогти із вирішенням, а тому фіксуємо запит до менеджера з клієнтського сервісу, який візьме ситуацію під власний контроль. Просимо очікувати на комунікацію.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Прийшли з дружиною у відділення 03037 біля Севастопольської площі об 11.20 і прочекали 40 хв., поки третя співробітниця ходила на обід з 11 до 12 години при тому, що дві інші співробітниці були зайняті відкриттям рахунків. Це просто знущання з відвідувачів — не встигли розпочати роботу і вже співробітники починають обідати. Жахливе і зневажливе ставлення банку до клієнтів.
Коментарі (10)
Ответ банка
19 грудня 2023, 13:41
Добрий день!
Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Вказане Вами відділення не закривається на обід, співробітники виходять на перерву по черзі та обслуговування у відділенні продовжується іншими співробітниками.
Для обслуговування у відділенні поза чергою Ви можете зарезервувати час для Вашого візиту за запитом у чаті застосунку Райффайзен Онлайн або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Нам шкода, що досвід обслуговування в Райфі залишив негативні враження. Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання. В нашому Банку працюють компетентні та досвідчені співробітники, які завжди готові допомогти.
Вказане Вами відділення не закривається на обід, співробітники виходять на перерву по черзі та обслуговування у відділенні продовжується іншими співробітниками.
Для обслуговування у відділенні поза чергою Ви можете зарезервувати час для Вашого візиту за запитом у чаті застосунку Райффайзен Онлайн або за дзвінком до банку за номером 0 800 500 500.
Ми завжди готові вирішити питання в індивідуальному порядку та на користь Клієнта. Просимо надати в особисті Ваші дані (ідентифікаційний код, або фінансовий номер) для аналізу ситуації.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Вирішила я зробити карту АТБ і приїхала в банк 28.03.23 спеціаліст (Наталія Бондар) мене прийняла але сказала що треба успіть все зробить за 6 хвилин, дуже спішила і я навіть не поняла що вона і каже, карту віддала і відпустила. Приїхала я додому і стала реєструвати карту але номер вказаний невірний і я не можу загрузити додоток, позвонила на гарячу лінію і мені сказали що треба їхати в банк і міняти там номер. Я просто в шоці бо їхати далеко щей в таку погоду, потратила два дні через провину спеціаліста, приїхала в відділення, а цей спеціаліст навіть не вибився. Думка про цей банк погіршилась. Місто Київ, Валерія Лобановського 9/1
Коментарі (1)
Ответ банка
29 березня 2023, 18:49
Доброго дня!
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Ми передали Ваше звернення до менеджера з питань клієнтського сервісу, який здійснить детальний аналіз даної ситуації для уникнення в подальшому таких прикрих випадків, та зв'яжеться з Вами щодо можливості вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Дуже прикро, що у Вас склалось таке враження про обслуговування в нашому банку.
Ми передали Ваше звернення до менеджера з питань клієнтського сервісу, який здійснить детальний аналіз даної ситуації для уникнення в подальшому таких прикрих випадків, та зв'яжеться з Вами щодо можливості вирішення питання.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Я в 20 чіслах травня відкрив рахунок, для того щоб передати батькам картки для виїзду за кордон. Менеджеру банка казав що у батьків немає смартфонів то оформлюю на себе. Поповнив картку, а банк заблокував сумму. Кажуть фінмониторінг, ок скидую ЗП за останій рік, сумма блока 21 т грн. Сказали 1−2 дня розглядають, вже пройшло 6 діб і нічого, нікто нічого не знає, відповідають через раз, служба підтримки взагалі незрозуміло для чого. На сьогодні батьки за кордоном. без коштів. Вибирав банк з іноземним капіталом, думав буде краще працювати за кордоном.
Коментарі (3)
Ответ банка
8 червня 2022, 13:14
Доброго дня!
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
Для можливості проведення аналізу ситуації просимо написати нам у приватні повідомлення Ваш ідентифікаційний код.
З повагою та турботою,
@RaifHelp
В пятницу забрал свою карту АТБ-Райф в отделении.
При оформлении карты скачал приложение Райффайзен онлайн и тут началась проблема.
У меня мобильный финансовый номер с кодом 094 (Интерелеком), но данный номер уже обслуживается у оператора Lifecell (переведен по MNP).
И как оказалось, у банка есть трудности с отправкой кодов 3D Secure на номера, которые перенесены по MNP. При этом все остальные СМС от банка (типа «Карта активирована» и прочие) доходят спокойно.
В пятницу мне порекомендовали в банкомате Райфа изменить номер для 3D Secure сообщений на какой-то другой.
Я так в воскресенье и сделал. Пошел в отделение банка, попытался несколько раз изменить номер, но банкомат выдавал мне ошибку. Соответственно, номер изменить никак.
Единственный выход, как сказала девушка-оператор горячей линии — идти в отделение и писать заявление на изменение финансового номера.
А если у меня нет другого номера?
Вообщем, дискриминация абонентов с кодом оператора 094 или абонентов, которые перешли по MNP к другому оператору.
Это при том, что эти коды 3D Secure банк может в голосовом режиме назвать. Но банк это го видимо делать не хочет.
Я бы провел регистрацию в Райффайзен онлайн и при необходимости дальше занимался бы изменением своего номера удаленно.
Зато счет закрыть по телефону Банк может.
Исходя из такого, я вынужден закрыть своё счет в банке.
Коментарі (3)
При оформлении карты скачал приложение Райффайзен онлайн и тут началась проблема.
У меня мобильный финансовый номер с кодом 094 (Интерелеком), но данный номер уже обслуживается у оператора Lifecell (переведен по MNP).
И как оказалось, у банка есть трудности с отправкой кодов 3D Secure на номера, которые перенесены по MNP. При этом все остальные СМС от банка (типа «Карта активирована» и прочие) доходят спокойно.
В пятницу мне порекомендовали в банкомате Райфа изменить номер для 3D Secure сообщений на какой-то другой.
Я так в воскресенье и сделал. Пошел в отделение банка, попытался несколько раз изменить номер, но банкомат выдавал мне ошибку. Соответственно, номер изменить никак.
Единственный выход, как сказала девушка-оператор горячей линии — идти в отделение и писать заявление на изменение финансового номера.
А если у меня нет другого номера?
Вообщем, дискриминация абонентов с кодом оператора 094 или абонентов, которые перешли по MNP к другому оператору.
Это при том, что эти коды 3D Secure банк может в голосовом режиме назвать. Но банк это го видимо делать не хочет.
Я бы провел регистрацию в Райффайзен онлайн и при необходимости дальше занимался бы изменением своего номера удаленно.
Зато счет закрыть по телефону Банк может.
Исходя из такого, я вынужден закрыть своё счет в банке.
Ответ банка
26 квітня 2021, 15:03
Доброго дня! Нам прикро, що обслуговування в Банку викликало Ваше незадоволення. Ми обов'язково розберемося в ситуації та надамо додаткові коментарі.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Заказал я и мой друг 07.04 карту АТБ-Райффайзен через сайт Банка.
Сразу пришло СМС, что заявка принята и карта будет доставлена через 5−10 дней на пр-т Лобановского 9−1.
Сегодня уже 23.04. А в ответ тишина по данной заявке.
К поддержке не дозвониться. Других каналов быстрой связи (мессенджеры, соц. сети) у банка нет.
СМС о готовности карты не приходит.
16.04 сделали повторную заявку на сайте. И все также тишина.
И это я карту в Киеве заказываю.
Так сколько её ждать еще? Год? Выдайте мгновенную неименную карту уже.
Коментарі (2)
Сразу пришло СМС, что заявка принята и карта будет доставлена через 5−10 дней на пр-т Лобановского 9−1.
Сегодня уже 23.04. А в ответ тишина по данной заявке.
К поддержке не дозвониться. Других каналов быстрой связи (мессенджеры, соц. сети) у банка нет.
СМС о готовности карты не приходит.
16.04 сделали повторную заявку на сайте. И все также тишина.
И это я карту в Киеве заказываю.
Так сколько её ждать еще? Год? Выдайте мгновенную неименную карту уже.
Ответ банка
23 квітня 2021, 11:28
Доброго дня! Просимо в особистих повідомленнях Банку вказати свій ідентифікаційний номер для перевірки інформації про картку. Також, можливо отримати миттєву неіменну картку Visa Gold ATB у відділенні Банка.
З повагою,
@RaifHelp
З повагою,
@RaifHelp
Вчера была с Мужем в отделении на Лобановского 9/1, осталась приятно удивлена. Редко пишу комментарии обычно только негатив, но все же.
Шли в отделение по причине звонков от мошенников.
Якобы звонили и говорили о том что карта заблокирована.
По приходу в отделение приятно встретили два человека менеджер с мужчиной как оказалось это был менеджер с охранником проверили температуру у обоих.
Пока была очередь провели опрос и уточнили насчёт наших действий которые мы проводили с мошенниками, предоставили информацию как быть в случае повторного их обращению.
После чего с улыбкой провели к менеджеру, рассказав всю нашу ситуацию.
Редко встретишь в банке когда к тебе относятся с человеческим пониманием максимально вовлекаются в твой вопрос.
Менеджером было проведена замена карты, а так же обновление всех возможных данных, а так же повторно рассказала как быть в таких ситуациях Что бы в будущем никто не мог воспользоваться.
Особая благодарность всем сотрудникам которые с терпением и выдержкой отнеслись к нам
Прошу поощрять такие отделения.
Написати коментар
Шли в отделение по причине звонков от мошенников.
Якобы звонили и говорили о том что карта заблокирована.
По приходу в отделение приятно встретили два человека менеджер с мужчиной как оказалось это был менеджер с охранником проверили температуру у обоих.
Пока была очередь провели опрос и уточнили насчёт наших действий которые мы проводили с мошенниками, предоставили информацию как быть в случае повторного их обращению.
После чего с улыбкой провели к менеджеру, рассказав всю нашу ситуацию.
Редко встретишь в банке когда к тебе относятся с человеческим пониманием максимально вовлекаются в твой вопрос.
Менеджером было проведена замена карты, а так же обновление всех возможных данных, а так же повторно рассказала как быть в таких ситуациях Что бы в будущем никто не мог воспользоваться.
Особая благодарность всем сотрудникам которые с терпением и выдержкой отнеслись к нам
Прошу поощрять такие отделения.
Ответ банка
25 березня 2021, 12:56
Доброго дня! Дуже приємно отримувати такі відгуки про якість обслуговування в нашому відділенні! Дякуємо Вам. Обов'язково передамо інформацію до керівників, які відповідають за якість обслуговування.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
Хорошое обслуживание, приветливые.
Особенно хочу поблагодарить менеджера Дарину и Валерию
Написати коментар
Особенно хочу поблагодарить менеджера Дарину и Валерию
Ответ банка
3 березня 2021, 14:46
Доброго дня! Дякуємо Вам за приємні слова про обслуговування у відділенні та про наших працівників. Обов'язково візьмемо до уваги, та врахуємо при оцінці роботи даних працівників. Сподіваємось і надалі, враження від обслуговування у нашому Банку буде лише приємним.
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp
З повагою та турботою про Вас,
@RaifHelp