Мінфін - Курси валют України

Встановити

Райффайзен Банк гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ROMNET
ROMNET
6 квітня 2024, 9:55
Доброго дня. 05.04.2024 о 16,37 відправляв гроші з картки пумб на карту райффайзен банку. Гроші з карти пумб списало. Станом на 06.04.2024 гроші на карту Райффайзен банку не надійшли. Обидві картки мої. Пдкажіть що робити?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 квітня 2024, 10:28
Вітаємо. Перш за все, вдячні Вам за тривале очікування відповіді. Для перевірки успішності переказу Ви можете звернутись до представників банку, з якого надсилали кошти. Якщо з їх боку переказ успішний, але кошти не надійшли — Ви можете звернутись у чаті застосунку «Райф Онлайн» (на головній сторінці, символ діалогу праворуч згори екрану — доступний одразу при вході), або за дзвінком до Інформаційного Центру за номером 0 800 500 500(по Україні), +38 044 230 99 98 (з-за кордону, за тарифами Вашого мобільного оператора). З повагою та турботою, @RaifHelp
DmitriyYamatev
DmitriyYamatev
19 березня 2024, 16:13
DmitriyYamatev , Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Янатьев Дмитрий Валериевич. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Райффайзен Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:

1. Дата открытия счета (кредитной карты);

2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2023 года.

Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
С Уважением!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
19 березня 2024, 16:17
Вітаємо. Отримання інформації по рахунку можливе після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися у чаті системи «Райффайзен Онлайн» (на головній сторінці, символ діалогу праворуч згори екрану — доступний одразу при вході) або в Інформаційний центр Банку: 0 800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора, для дзвінків з-за кордону), для вирішення питання. Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся. З повагою та турботою, @RaifHelp
Annamun
Annamun
1 березня 2024, 11:31
Anna, Одесса
Добрый день! В вашем банке открыт безнальный фоп счет.
Закончился срок действия ключа. Нахожусь за границей и нет возможности явиться лично в банк. Я гражданин Молдавии, счет открывался до войны и у меня был временный вид на жительство, он закончился, новый пока нет возможности сделать. Так же закончился паспорт и я получила новый. 3 недели пытаюсь решить этот вопрос. Куча переписок со службами вашего банка не привели ни к чему!!!
На счету есть деньги, я не могу ими пользоваться, потому что не могу зайти в аккаунт.

Буду признательна за оказанное содействие
Райффайзен Банк
Відповідь банку
1 березня 2024, 11:35
Добрий день!Нам щиро прикро, що у Вас склалась така ситуація, ми з розумінням та повагою відносимось до питання та готові розглянути індивідуально.Ми працюємо над тим, щоб кожен наш Клієнт залишався задоволеним та мав гарний настрій після вирішення питання.Маємо на меті розглянути Ваше звернення та провести перевірку, для більш детального аналізу ситуації просимо надати в особисті повідомлення дані (ідентифікаційний код або контактний номер телефону). Чекаємо на зворотній зв’язок.З повагою та турботою,@RaifHelp
IgorVorobyiov
IgorVorobyiov
28 січня 2024, 13:02
Ігор, Дніпро
Доброго дня. Мої батьки (їм по 75 років) знаходиться на окупованій території. Їхні пенсійні картки знаходяться у мене в Дніпрі. З грудня 2023 року картки були заблоковані і як мені пояснили у місцевому відділенні, батькам треба пройти ідентифікацію. Але: 1) Вони знаходяться на окупованій території. Мобільного українського зв'язку там немає; 2) Мобільні телефони з фінансовими номерами були втрачені під час активних бойових дій в їхньому населеному пункті. 3) Інтернету в їх селі взагалі немає ніякого і не передбачається. 4) Вільно виїхати їм до місця із сталим інтернет -зв'язком немає можливості, адже їх село знаходиться на відстані 10-15 км від лінії фронту і дорога із села часто є перекритою. В мене питання — як їм пройти ідентифікацію і розблокувати їх картки для отримання їх пенсій. Бо їх
нервові переживання добивають їх більше ніж бойові дії.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 січня 2024, 13:12
Добрий день! Хочемо висловити свої щирі слова підтримки, адже розуміємо в якій тяжкій ситуації перебувають Ваші батьки. Віримо та молимось за наших воїнів, які неодмінно звільнять наші землі. Щодо Вашого питання, дійсно, на виконання вимог «Положення про здійснення банками фінансового моніторингу», затвердженого Постанови НБУ № 65 від 19.05.202020 банки мають забезпечити актуалізацію даних клієнта. А тому, Банк може інформувати про необхідність оновлення даних, у разі якщо нічого не змінювалось, власнику рахунку достатньо зателефонувати в Інформаційний центр Банку та підтвердити актуальність наявної інформації. Доступний зв'язок через Skype на номер +38 044 230 99 98, дзвінок оплачується згідно тарифів.Також, хочемо зазначити, що переідентифікацію замість власника рахунку можливо провести іншою особою на підставі нотаріальної довіреності, якщо в ній чітко про це зазначено. З повагою та турботою,@RaifHelp
AlexeyVaseckii
AlexeyVaseckii
24 січня 2024, 8:44
Алексей Васецкий, Республика Крым
Доброго времени суток. Меня зовут Васецкий Алексей Викторович. Проживаю я на территории Республики Крым. В Вашем банке (Райффайзен Банк Аваль) на момент принятия Крыма в состав Российской Федерации имелась кредитная карта. В связи подачей сведений о доходах, расходах, об имуществе и обязательствах имущественного характера по настоящему месту работы прошу Вас сообщить следующую информацию:

1. Дата открытия счета (кредитной карты);

2. Остаток по счету по состоянию на 31.12.2023 года.

Очень буду признателен за оказанное содействие! С ответом прошу не задерживать.
С Уважением!
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 січня 2024, 9:00
Добрий день! Вдячні за очікування відповідіОтримання інформації по рахункуї можливо після повної ідентифікації власника рахунку. Прохання звернутися в Інформаційний центр Банку: 0800 500 500 або +38 044 230 99 98 (за тарифами оператора, для дзвінків з-за кордону ), для вирішення питання.Додатково хочемо зазначити, що дата відкриття рахунку зазначена у договорі, якщо він у Вас зберігся. З повагою та турботою,@RaifHelp
botan5
botan5
11 січня 2024, 12:56
Андрій, Андрій
Я нижче питання задавав про тривалість перевірки фінмоніторингом документів. Ви сказали зазвичай 5 днів. Мене цікавить максимальний термін, який взагалі може бути, який не можете перевищити? Тому просто надайте відповідь, який максимальний термін — місяць, три місяця, рік, два роки, 5 років? Дякую за вичерпну відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 січня 2024, 13:00
Максимальний термін вказати немає можливості, на жаль. Все залежить від наданих Вами документів. Для аналізу ситуації та надання більш детальної інформації просимо надати Ваші дані в особисті повідомлення. Будемо вдячні за зворотній зв’язок. З повагою та турботою,@RaifHelp
botan5
botan5
11 січня 2024, 12:38
Андрій
Доброго дня. Банк заблокував рахунок через фінмоніторинг. Надано підтвержуючі документи. Можна дізнатися, які максимальні терміни прийняття рішення про продовження співпраці або розриву відносин? тільки будь ласка надайте конкретні максимальні терміни, там 30 днів, 60 днів, чи можливо рік, два, 5. Завчасно дякую за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
11 січня 2024, 12:45
Добрий день!Ми розуміємо, що блокування рахунків було неочікуваним для Вас та могло вплинути на Ваші плани. Хочемо пояснити, що Райф — великий системний європейський Банк, що чітко виконує вимоги чинного законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів наших Клієнтів. В свою чергу сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів на рахунок та надання документів.Якщо у Ваших документах буде достатньо інформації, звичайно ми це приймемо для подальшого аналізу. Термін розгляду залежить від наданої Вами інформації відповідному підрозділу. Зазвичай це 5 днів, проте термін може бути більшим. Додатково хочемо проаналізувати ситуація та допомогти Вам у вирішенні, тому просимо надати контактні дані в приватні повідомлення (Ваш ідентифікаційний номер, або номер телефону).З повагою та турботою,@RaifHelp
DmitryIvanovich
DmitryIvanovich
6 січня 2024, 11:07
Дмітрій Іванович
Вітаю! Заблокована моя пенсійна картка. Її термін дії закінчився в грудні 2023. Знаю, що банк продовжив термін дії карток на 2 роки. Знаходжусь зараз закордоном, приїхати не можу. Дзвінки у роумінгу дуже дорогі. Чи є можливість дистанційно її розблокувати?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 січня 2024, 11:10
Добрий день! Термін дії карток було подовжено, але, щоб уникнути проблем з розрахунками у майбутньому — ми радимо замовити нову картку. Ви можете звернутися до Чату підтримки Райффайзен Онлайн для замовлення нової віртуальної картки. Для зв’язку з оператором на Головній сторінці в правому верхньому кутку оберіть «повідомлення».Також ми б хотіли розібратися в причині блокування та допомогти вирішити це питання. Будемо вдячні, якщо напишете нам в приватні повідомлення Ваші дані (контактний номер телефону, або ідентифікаційний код). Чекаємо на Вас.З повагою та турботою,@RaifHelp
StoliarchukA
Андрій Столярчук
5 січня 2024, 11:05
Андрій Столярчук
Доброго дня. Мені потрібна довідка для нотаріуса про відсутність заборгованості та закриття кредитного договору. Яким чином це можна зробити??
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 січня 2024, 11:14
Вітаємо! Раді бачити на сторіночці Райфу. Замовити довідку про наявність/стан заборгованості по кредитному рахунку можливо дистанційними каналами, а саме за зверненням в «Чат» системи Райффайзен Онлайн. Документ може бути відправлено на електрону пошту терміном до одного робочого дня або Укрпоштою, в даному випадку потрібно чекати кур’єра.Також, зазначаємо, що довідка є платною, по кредиту готівкою розмір комісії — 100 грн, якщо це кредитна карта — 75 грн.Очікуємо на Ваш запит, наші спеціалісти допоможуть все зробити на найвищому рівні. З повагою та турботою,@RaifHelp
Janin73
Janin73
21 грудня 2023, 2:49
Добрый день. Я являюсь клиентом Страховой компании ПрАТ MetLife.
В мае 2020 года закончился срок договора страхования. От компании получена информация, что страховая выплата выполнена на мое имя через систему «Аваль-Экспресс».
Уже 3, 5 года я не имею возможности приехать в отделение банка для получения моей выплаты.
Вопрос:
1. Возможно ли это сделать переводом на мою карту другого банка? или
2. Могу ли я передать полномочия получения денежных средств в отделении банка моему доверенному лицу по доверенности.
3. Что для этого нужно: условия, документы и т.п.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
21 грудня 2023, 9:00
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді. На жаль, переказати кошти на рахунок в іншому Банку можливість відсутня. Виплата переказу здійснюється виключно на рахунок Райфу. Стосовно того, щоб отримати переказ за довіреністю, то для цього необхідно наступні документи: нотаріальна довіреність в якій буде прописано про можливість отримання переказів, паспорт та ідентифікаціний код. Для більш детального аналізу просимо уточнити в особистих повідомленнях Ваші дані (ідентифікаційний код або номер телефону).З повагою та турботою,@RaifHelp
sv65
sv65
7 грудня 2023, 8:47
sv65
Здравствуйте! Как заказать валюту, купленную онлайн. Звонила на горячую линию 0800500500. Там такого пункта меню нет
Райффайзен Банк
Відповідь банку
7 грудня 2023, 8:56
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді.Призначити зустріч для отримання коштів з рахунку можливо за зверненням до Чату Райффайзен Онлайн ( на головному меню в правому куточку зверху значок «ЧАТ»). Якщо ж у Вас відсутній доступ до застосунку, то у такому випадку можна зателефонувати до Інформаційного центру Банку за номером: 0800500500 та зв'язатись з оператором. Колеги швиденько із задоволенням допоможуть з вирішенням питанням. Додатково хочемо зазначити, що ліміт на отримання коштів 100 000 грн ( в еквіваленті) на добу з кожного рахункуЗ повагою та турботою,@RaifHelp
roman118
roman118
6 грудня 2023, 10:53
У вас можна отримати кредит в розмірі 30 тис.грн? Що для цього потрібно?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
6 грудня 2023, 11:00
Вітаємо! Нам дуже приємно, що Ви зацікавились послугами Райфу. На поточний момент, кредитування доступне для діючих клієнтів Банку та при наявності такої індивідуальної пропозиції. Інформація, щодо персональної пропозиції відображається на головній сторіночці у системі Райффайзен Онлайн. Якщо вона наявна то, за деталями можливо написати нам в «Чат» (Зв'язок з Банком — Чат або натиснути на іконку в правому верхньому куті головної сторінки). Наші спеціалісти з задоволенням допоможуть. З повагою та турботою,@RaifHelp
Vadossssss
Vadossssss
5 грудня 2023, 15:21
Черкассы
Добрий день шановні, який у вас зараз не картковий курс долара?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 грудня 2023, 16:04
Вітаємо! В першу чергу, хочемо принести вибачення за тривалість надання відповіді.Актуальний курс Райфу опубліковано на офіційному сайті Банку за посиланням: https://raiffeisen.ua/Також, перевірити інформацію можливо використовуючи систему «Райффайзен Онлайн».Поточний курс долару становить: купівля — 36.60, продаж — 37.27.З повагою та турботою,@RaifHelp
Huper
Huper Huper
4 грудня 2023, 11:14
Huper, Киев
Доброго дня.

Дякую за відповідь але ви не надали відповідь на основне питання як і решта співробітників вашого банку. Куди саме мені відправити(продублювати) документи для підтвердження отримання?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 11:20
Вітаємо!Соціальні мережі не є захищеним каналом для надання інформації публічно по рахунку Клієнта Райфу. На даний момент з Вами працює менеджер з питань клієнтського сервісу. Додатково передамо інформацію, щодо необхідності комунікації з Вами. Запевняємо, що в нашому Банку працюють досвідчені та компетентні співробітники, які готові допомогти. Просимо очікувати на зворотній зв'язок!З повагою та турботою,@RaifHelp
Huper
Huper Huper
4 грудня 2023, 0:28
Huper, Киев
Доброго дня.
Як і більшість питань на рахунок заблокованих коштів, не розкриті вашою підтримкою. Було заблоковано рахунок з присвоеним статусом як «неприйнятно високий». Звичайно це не регламентується Законом, тобто ви що хочете то і робите але є Постанова НБУ #65, відповідно Додатку 12, пункт 3, в такому разі банк зобов'язаний сповістити СУО не пізніше 1 робочого дня після блокування, а також відповідно тому ж Закону 361-ІХ блокування рахунків не може бути необмеженим, та має бути разблокованний на 31 календарний день, якщо СУО не повідомило про продовження блокування коштів.
Чому ваші працівники ніяк не можуть підтвердити, що відправили запит до СУО після блокування, знову ж таки відповідно Постанови 65 ви маєте сповістити мене про рішення, якщо я запитав письмово. Тому питання, якщо нічого не відправляли до СУО, навіщо тоді блокувати рахунок, якщо по Закону ви і так його повинні розблокувати через 31 день? Та питання, кому саме надсилати документи, ваші працівники так і не вказали, лише стандартный шаблон, без жодної адреси, мені потрібні конкретні реквізити для доставки документів вам, щоб підтвердити це у суді з описом?
Ще одне питання. Ваш працівник підтвердив мені, що ви присвоювати можете цей статус, без сповіщення СУО тим, у кого багато транзакцій, відповідно потрібен час для обробки інформації, а ваші декілька працівників з цим не справляються, відповідно, щоб при перевірці не платити мільйонний штраф від НБУ, ви намагаєтесь таким чином розірвати обслуговування з клієнтом, тобто дешевше його відправити подалі, ніж витрачати час та виділяти кошти на додатковий штат. В принципі, це випливає з ваших дій — необгрунтований «ризикований статус» для вас, відсутність повідомлення до СУО, дуже повільна відповідь, ну і головне, в кожній відповідь ви мені кажете, що легко можете повернути кошти якщо розірвати договір. Навряд ви це назагал скажете, але підтвердіть будь ласка або прокоментуйте?
Дякую.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 грудня 2023, 9:01
Добрий день! Перш за все вдячні за очікування відповіді. Нам щиро шкода, що у Вас склалось таке враження. Хочемо повідомити, що Банк не блокує рахунки безпідставно. У випадку, якщо на рахунок протягом останнього часу надходили поповнення у значній сумі, то зі сторони Банку може надійти запит, щодо необхідності надання підтверджуючих документів. Якщо документи не надано вчасно або не в повному обсязі — рахунок блокується. Райф, як і будь-який український Банк має неухильно дотримуватися норм чинного законодавства і підпорядковуватися постановам Національного Банку України.Ми цінуємо наших клієнтів, й у разі виникнення непорозумінь завжди готові проаналізувати ситуацію. Наразі запит з Вашого питання знаходиться в роботі у менеджера, та ми зі свого боку передали інформацію щодо Вашого повторного звернення.З повагою та турботою,@RaifHelp
mykatie
mykatie
19 листопада 2023, 19:40
Кейт, Київ
Добрий вечір. Чи потрібно надавати в банку витяг про реєстрацію місця проживання (з Id картки), якщо я вперше буду оформляти карту в Райффайзен Банку?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
20 листопада 2023, 8:58
Добрий день! Перепрошуємо за тривале очікування відповіді.Під час відкриття рахунку необхідно надати документи, а саме: 1. Паспорт громадянина України з відміткою про реєстрацію (оригінал) або ID-картка + довідка №13 щодо місця реєстрації або витяг з Єдиного державного демографічного реєстру. Якщо відсутня Довідка № 13 або довідка з Єдиного демографічного реєстру, то можна вказати адресу реєстрації шляхом заповнення Опитувальника. 2. Довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру платника податків (оригінал). Якщо Ви здійснюєте відкриття приватного рахунку, то у такому випадку необхідно надати документ, що визначає Ваш фінансовий стан. Будемо раді Вас бачити та долучити до родини Райфу.З повагою та турботою,@RaifHelp
botan5
botan5
4 листопада 2023, 18:00
Доброго вечора. Проконсультуєте, будь ласка, я офіційно працюю, але також маю підробіток фріланс, виконую різноманітні завдання на замовлення. Звісно з цих коштів податок не сплачую й оплату отримую на карту вашого банку. Читаю що зараз суоврий контроль, фінмоніторинг. Щоб не було питань до цього я можу вкінці року у податковій подати звітність з рахунків і сплатити податок на доходи фізичних осіб з отриманих мною неоподаткованих доходів? у такому разі банк вважатиме ці кошти легальними, не буде проблем з фін.моніторингом? я уточнюю на майбутнє, бо підробітком почала займатися і тому цікавлюся як бути щоб і проблем з банком та блокуванням карток не було. Оформитися фоп не можу так як працевлаштована і додаткова діяльність не регулярна, а коли час є. Завчасно дякую за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
5 листопада 2023, 9:04
Добрий ранок! Дякуємо за очікування на відповідь.Райф — великий системний європейський банк, що чітко виконує вимоги законодавства та постанови НБУ, саме тому ми ретельно та уважно перевіряємо кожну операцію та робимо все для збереження та захисту коштів кожного клієнта. В свою чергу, сподіваємося на підтримку та розуміння, щодо важливості здійснення час від часу перевірок джерел надходження коштів за рахунок надання документів.Перевірки виникають залежно від того, хто, кому скільки перераховує.Зі свого боку, можемо проконсультувати які документи попередньо Вам точно необхідно підготувати, а вже фінальне рішення залежить від історії взаємодії з Банком.З повагою та турботою,@RaifHelp
AnnaP26
AnnaP26
4 листопада 2023, 10:55
Анна
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, рахунок був заблокований. Скинула підтверджуючі документи про доходи, але по словам банку всіх не вистачає. Скажіть чи можна заблоковані кошти перевести на військові облігації у такому разі? Завчасно дякую за відповідь.
Райффайзен Банк
Відповідь банку
4 листопада 2023, 11:00
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви опинились в такій ситуації. Ми розуміємо, що дане блокування для Вас було неочікуваним, але хочемо зауважити, що процес перевірки зарахувань шляхом надання підтвердних документів передбачений законодавством. Розблокування рахунку в такому випадку можливе після надання документів — це можуть бути виписки з рахунків відправників, в яких відображається походження коштів, за рахунок яких Вам здійснили зарахування. У випадку, якщо наданих документів недостатньо, та Ви не можете надати підтвердження, що вимагає банк — можливо лише закриття рахунку з переказом залишку на рахунок, що відкрито на Ваше ім'я, в іншому українському банку. Для уточнення можливості закриття рахунку віддалено просимо звернутись до Інформаційного Центру банку за номерами 0 800 500 500 (по Україні) або +38 044 230 99 98 (з-за кордону). З повагою та турботою, @RaifHelp
Ira19860306
Ira19860306
28 жовтня 2023, 15:26
Доброго дня підкажіть будь ласка вчора ввечері скинули кошти на рахунок коли вони мають зайти бо до сих пір на рахунку їх немає )? Дякую
Райффайзен Банк
Відповідь банку
28 жовтня 2023, 15:36
Добрий день!Якщо Ви здійснили переказ коштів між власними рахунками, то термін зарахування зазвичай до 10 хвилин, але після 22:00 або на вихідних час може бути довшим (наприклад 1 година). Якщо ж переказ здійснено за повними реквізитами на користь третіх осіб в мережі Райфу — зазвичай від 10 хвилин до 2-х годин, на користь третіх осіб в інший банк України — зазвичай від 10 хвилин до 2-х годин. Для отримання більш детальної консультації просимо звернутись до Чату додатку Райффайзен Онлайн о ж за дзвінком до Інформаційного центру Банку за номером: 0800500500З повагою та турботою,@RaifHelp
Hohlova
Hohlova
24 жовтня 2023, 13:53
добрий день!
підкажіть, будь ласка, що робити при ПОМИЛКОВОМУ надсиланні коштів? чи можливо якось звʼязатися з банком і відмінити переказ?
Райффайзен Банк
Відповідь банку
24 жовтня 2023, 13:57
Вітаємо! Нам дуже шкода, що з Вами сталась така ситуація. Якщо при відправленні коштів Ви помилились з реквізитами, то для врегулювання питання щодо їх повернення Ви можете звернутись до підтримки банку отримувача коштів. Якщо картка отримувача відкрита в нашому банку, Ви можете написати до чату Райф Онлайн (доступний після входу до системи, символ діалогу праворуч згори на головній сторінці), або зателефонувати за номерами: 0 800 500 500 (по Україні), +38 044 230 99 98 (з-за кордону, за тарифами оператора)  або raif@phone.aval.ua (безкоштовно зі Skype). З повагою та турботою, @RaifHelp
Головна / Банки України 🏦 / Райффайзен Банк 💰 / Гаряча лінія Райффайзен Банку