Мінфін - Курси валют України

Встановити
VictorS
Зареєстрований:
14 листопада 2012

Останній раз був на сайті:
10 квітня 2024 о 18:52
Підписчики (482):
squeez
squeez
kingcity
kingcity
53 года, Львів
Secsott
Secsott
044blog
044blog
36 лет, Киев
norma3
norma3
987
987
83897534
Dmitriy Pankov
Odessa/Yuzhny
Pawa13
Pawa13
naf422
naf422
KIA47
KIA47
uliymua
uliymua
meag
meag
50 лет, Вараш
всі підписчики
VictorS — Я вернусь
5 жовтня 2016, 8:40

Цікава статистика

НБУ повідомив: «Международные резервы Украины на текущий момент выросли до 15,5 млрд долл., что на 9,9% или на 1,4 млрд долл. больше показателя на начало сентября. Об этом говорится в материалах Национального банка Украины, подготовленных к заседанию комитета Верховной Рады по вопросам финансовой политики и банковской деятельности, которое не состоялось по причине отсутствия кворума».

Проте на сайті НБУ дана інформація є лише станом на кінець серпня.

Загалом А. Офіційні резервні активи станом на кінець серпня складають 14 103,63 млн. дол. США (на кінець періоду). Структуру дивіться вище. Очевидно, що резервна позиція в МВФ практично нульова і власне офіційні резервні складаються з трьох основних частин.

В свою чергу структура (1) Резервні активи в іноземній валюті (в конвертованих іноземних валютах) виглядає наступним чином:

Очевидно, що власне валюти лише 14% і складає вона лише 1 457,43 млн. дол. США. Практично, це менше від півтора мільярдів. Решта – цінні папери вагою 86%. В абсолютному вимірі понад 9 мільярдів. То ж власне крім оцих півтора мільярдів та СПЗ в 2,4 мільярдів валюти немає. СПЗ призначені для «урегулирования международных торговых балансов и погашения долгов самому МВФ».

То ж чому НБУ не опублікував структуру резервів станом кінець вересня? На це є лише одна ймовірна причина. МВФ продовжує надавати кредити Україні лише в СПЗ та цінних паперах, яких у відносному вимірі все більше. Власне живої валюти так мало, що не вистачає практично ні на що. Начебто є, а фактично немає. Лише СПЗ для виплати боргів МВФ та папери з терміном на десятки років. Це означає, що МВФ практично взяло на себе управління структурою українських резервів і тримає НБУ на короткому ремінці. Ймовірно, що ці «1,4 млрд. долл. больше показателя на начало сентября» будуть теж в СПЗ і цінних американських паперах. Ось так Україна стає цілком залежною від МВФ і спрямовує свою політику лише на задоволення вимог МВФ та виплату зовнішніх боргів. Чи буде МВФ надавати транші і надалі — цілком риторичне питання. Очевидно, що нові кредити можливі лише в тій формі, яка дозволятиме тут же розраховуватися по боргам і більше нічого. Враховуючи, що виплати та обслуговування державних боргів в 2017 році катастрофічно зростають і сягатимуть 241 млрд. грн., неважко оцінити скільки власне валюти буде потрібно для цього. Ну, порахували? А це близько десяти мільярдів доларів США. Тут ніяких СПЗ не вистачить, бо їх лише чверть від потрібного. То ж що буде в 2017-му? А це також очевидно. Нових мільярдів від МВФ ми не отримаємо, бо їх надто багато. До того ж зведений баланс має тенденцію до мінуса і без його профіциту перспективи розрахуватися з боргами катастрофічно зменшуються. Залишається тільки девальвувати гривню і давити споживання імпортного товару по максимуму. Тільки так МВФ матиме певні шанси повернути свої гроші. А ще ж залишаються комерційні борги на десятки мільярдів доларів. Чи зможе НБУ видоїти їх в зубожілих українців без суттєвої девальвації? Певну частину так, а надалі тільки девальвація і повне закриття імпорту, бо він вже майже недоступний для пересічної більшості українців. То ж чи помилився МВФ, прогнозуючи курс долара в 2017 році в Україні на рівні 46 грн. за долар США? Думаю, що ні. Мало того, на цьому справа не завершиться, адже долар — то газ і вугілля, бензин і хімія, вся техніка і електроніка і це безумовно потягне за собою ціни на звичайні продукти харчування і ще більше зубожіння українців від цін на комунальні послуги. Від усього цього коктейлю ВВП піде в штопор та такий, що мало не покажеться. Хоча власне ми з нього й не виходили. Тримайтеся, браття, міцніше.

Переглядів: 4073, сегодня — 1
Стежити за новими коментарями

Коментарі - 137

+
+38
сергей Кондратюк
сергей Кондратюк
5 жовтня 2016, 9:04
#
Спасибо Виктор! Как всегда ясно и понятно.
Перспектив нет — уровень жизни дальше будет падать и ухудшаться.
А где выход?
+
+1
StNekroman
StNekroman
5 жовтня 2016, 13:13
#
Выход --> inarmy.info/
+
+27
korjakin1000
korjakin1000
5 жовтня 2016, 9:16
#
Дайте ссылку вот на это: «То ж чи помилився МВФ, прогнозуючи курс долара в 2017 році в Україні на рівні 46 грн. за долар США?»
+
0
r2d24
r2d24
5 жовтня 2016, 9:48
#
112.ua/ekonomika/mvf-dopuskaet-chto-kurs-dollara-v-ukraine-v-2017-mozhet-vyrosti-46-grn-istochnik-340246.html
+
0
korjakin1000
korjakin1000
5 жовтня 2016, 10:03
#
И где там прогноз курса 46?
+
0
r2d24
r2d24
5 жовтня 2016, 10:11
#
В документе 63 страницу в саааамом верху… но это, насколько я понял со своим инглишем, в случае армагедонна :)
+
+12
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 10:13
#
Так, це у випадку шокової девальвації, як 35 грн/$ було в свій час з откатом, так і тут може бути пікове значення на 46 з відповідним відкатом.
+
+31
korjakin1000
korjakin1000
5 жовтня 2016, 10:19
#
На сколько я понял — это один из параметров армагеддона. Т.е. аналитики основываясь на статистике 2014 года проэкстраполировали данные курса на 2017 год и определили какими будут показатели долга в 2017 и 2018 году. Т.е. прогноз был долга на основе курса как параметра, но не наоборот. Так что это не есть прогноз.
+
0
Sidorovich
Sidorovich
5 жовтня 2016, 10:56
#
На заборе тоже много чего написано интересного :)
+
+41
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 9:20
#
>> Чи буде МВФ надавати транші і надалі — цілком риторичне питання.
Зовсім не риторичне. Як бачимо, уряд Гройсмана зміг здобути довіру МВФ.
Яку до того повністю розтратив уряд Яценюка.
Для мене це стало несподіванкою.
Мій прогноз — спокій (при збереженні гнучкого курсу) до наступних виборів.
А вже на тих виборах народ сам собі створить проблеми проголосувавши за партії абсолютних популістів: Тимошенко, Ляшка, Садового. Я впевнений, що вони переможуть.
Хоча і у випадку перемоги популістів залишається шанс на відносно позитивний «грецький сценарій»: Ляшко (Ципрас), після недовгої істерії, буде змушений і надалі працювати під наглядом західних партнерів.
+
+50
trof
trof
6 жовтня 2016, 22:50
#
Так Янек с Азаровым тоже гарантировали стабильность «до наступних виборів», а потом пришли «популисты» Порошенко, Гройсман и Яценюк с лозунгами «Банду Геть!», «Жити по-новому» и «Украина-це Эвропа», Кстати до злочинной влади была такая же история с «попередниками». Одного не учитываете — резерв прочности средств производства и инфраструктуры, построенных 30-50 лет назад исчерпан, даже продажа земли и оставшейся госсобственности не даст эффект оживления экономики.
+
+40
Rebel
Rebel
6 жовтня 2016, 23:06
#
Навіть не хочу коментувати. :)
+
+6
trof
trof
7 жовтня 2016, 11:31
#
Https://www.youtube.com/watch?v=_88m3kU-ihk
Фильм 1978 года «Короли и капуста» по роману О. Генри с Караченцевым в главной роли, посмотрите на досуге, ничего не напоминает?
+
+77
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 9:56
#
1. 46 грн, — снижения прогнозируемых темпов роста экономики! А її зниження ніхто і не прогнозує, бо вона пройшла дно.
2. В жодній країні курс валюти не визначається резервами нацбанку. НБУ запобігає лише СПЕКУЛЯЦІЯМ. 10-15% валюти в резервах — це світова практика
3. Курс валюти ЗАВЖДИ визначала привабливість фондового ринку. Зараз він в стрімкому зростанні. Саме цим викликана ревальвація гривни в вересні.
+
+224
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 10:07
#
1. Наша економіка пройшла дно? Це ви бачите по зростанню споживання е/енергії? чи може по зростанню вантажоперевезень? може по зростанню експорту? чи по впровадженню імпортозаміщення?
2. В жодній НОРМАЛЬНІЙ країні, Україну поки що рано порівнювати з такими.
3. ru.investing.com/indices/pfts — для вас це стрімке зростання???
+
+64
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 10:20
#
Зверніть увагу ви самі показали необгрунтованість виших доводів!
1. Зниження споживання електроенергії — це наслідок застосування енергозберігаючих технологій.
2. вантажоперевезення не змінились! transport-journal.com/news/ukrzalyznyitsya-sohranyla-pokazatel-hruzoperevozok-na-proshlohodnem-urovne/
3. З експортом теж все в порядку www.tpp.ks.ua/kalendar-zakhodiv/novini-i-reportazhi/2375-2016-07-05.html
Вчіть будь ласка наступного разу економіку перед тим, як писати блоги
За критику принято дякувати. :)
+
+159
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 10:23
#
«1. Зниження споживання електроенергії — це наслідок застосування енергозберігаючих технологій.»

Каких-каких технологий? Энергосберегающих? Вы это серьезно и можете подтвердить фактами?
+
+25
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 10:30
#
Оцінювати стан економіки по споживанню ел.еленгіїї в наш час — це анахронізм
+
+201
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 10:34
#
Та шо Вы говорите? а по чем надо оценивать? по количеству сожженных энергосберегающих кизяков что ли? не несите чушь. потребление электроэнергии и индексы грузовых перевозок являются одними из основных индикаторов, по которым можно без глубокой конкретики быстро определить динамику экономических процессов в интересующем регионе.
+
0
offshore
offshore
7 жовтня 2016, 16:51
#
+
+120
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 10:24
#
По экспорту: приведенные Вами ссылки в п.2 и п.3, как раз, говорят о существенном падении экспорта. Вы ничего не перепутали?
+
0
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 10:29
#
Я пишу про стабілізацію показників і ознаки росту. А взагалі мова йшла про дно економіки.
+
+29
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 10:31
#
Так, если динамика отрицательная все еще существует, то о каком достижении дна может идти речь?
+
0
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 10:34
#
Ви не забувайте, що зараз КАРДИНАЛЬНО змінилась структура єкспорту і НАПРЯМОК.
+
+10
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 10:35
#
Як структура змінилася?
+
+68
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 10:36
#
В сравнении с 2013 годом и ранее — да, изменилась. Но ни как не в сравнении с 2015 годом. Мы падаем по экспорту в сравнении с 15м годом несмотря даже на «открытие» для нас рынка ЕС, что теоретически должно было расширить наши экспортные направления.
+
0
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 10:40
#
Якраз 2016 показав орієнтир на ЄС :)
+
0
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 10:42
#
В укрстат важко заглянути?
+
+72
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 10:42
#
Ну, и? Удачно сориентировались? Поперло по экспорту вверх или таки падаем даже по ЕС? :-)
+
+30
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 10:45
#
Вдало.
Якщо врахувати мінус по експорту з окупованих територій, та мінус по експорту на решті територій спричинений окупацією — результат дуже непоганий.
+
+71
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 10:48
#
Сейчас статистика дается уже без учета Крыма и территорий ЛДНР. Т.е. берется чисто подконтрольная Украине территория и по ней считаются показатели. И эти показатели очень плохие. Тем более, что сравнение идет с 2015 годом, когда госкомстат уже не принимал в своих расчетах данные Крыма и ЛДНР…
+
+58
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 10:53
#
Держстат не здатний навіть приблизно оцінити ефект від «розриву економічних зв'язків».
А цей розрив не відбувається в один момент.
+
0
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 10:59
#
Так експорт з окупованих територій йшов в СНД, ні?
+
+15
korjakin1000
korjakin1000
5 жовтня 2016, 11:02
#
Не только. Были еще внутригосударственные поставки. У меня из-за оккупации «выпали» несколько поставщиков. Т.е. часть товара заменил аналогами от других производителей (где-то дороже, где-то логистика стала сложнее). От каких-то товаров отказался. Поэтому эффект гораздо сложнее.
+
+19
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 10:39
#
Експорт змістився з металу у бік продовольства. ІМХО, це не може привести до зниження перевезень.
От якщо ярди $ експорту зернових замінити ярдами $ експорту смартфонів або IT-послуг тоді інша справа.
+
+59
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 10:34
#
1. Щодо енергозбереження — маячня!
2. Вантажоперевезення: за січ.-серп. 2016 101,1% до аналогічного періоду по млн. ткм (+1,1% — рівень статпомилки) та +3,6% по млн. т. До тогож, щодо залізниці: по млн. ткм 94,7%, а по млн. т — 98,4% по відношенню до аналог періоду 2015 року.
3. ЕКСПОРТ: за січ.-лип. 2016 року 89,5% до аналог. періоду 2015 року в $ виразі, імпорт: 96,0%
Що там зі знаннями економіки? :)
А, мало не забув, дякую ВАМ!
До речі, щодо «зростання» фондового ринку у вас нема заперечень? :)
+
+9
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 10:39
#
1. +1,1% — рівень статпомилки — обережніше састосовуйте термін статпомилки. Ішакше я попрошу дати розрахунок показника статпомилки :), тоді ви ТОЧНО зрозумієте безглуздість цього аргументу.
2. Яж просив, почитати економіку. Показник обсягу експорту відрізняється від торгівельного балансу. Тоді вам задам завдання — назвіть основну статтю імпорту.
+
+50
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 10:41
#
Слабий, ви, дядьку, щоб завдання мені тут раздавати.
+
0
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 11:24
#
Тоді самостійно вчіть економіку і статистику. :)
+
+16
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 11:37
#
Торговий баланс з ЄС (товари) мінус 1 753 840,3 тис. дол., що далі?
+
+13
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 11:45
#
Далі все буде добре — економіка переорієнтувалась на нудний і стабільний ринок Європи.
І зменшила до мінімуму відносини з непрогнозованою та політизованою економікою РФ.
Однозначно — позитив.
+
+72
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 11:47
#
Однозначний позитив — це перехід від експорту сировини на експорт продукції з великим % доданої вартості, при цьому напрямок експорту тут не важливий!
+
+36
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 11:49
#
Народ до цього поки не готовий. Люди, в основній масі, хочуть жити бідно але «безкоштовно».
+
+15
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 11:52
#
Так, не готовий, хоча це реальний вихід з тієї дупи, де зараз економіка.
Проте, зміна напряму експорту ніяк не покращіть становище
+
+49
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 11:53
#
Вы бы за весь народ не расписывались…
+
+66
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 12:00
#
Я не розписуюсь. :)
Народ каже, що хоче все безкоштовно.
А я з цього роблю очевидний висновок — значить хоче і далі жити бідно. :)
+
+36
SergikS
SergikS
5 жовтня 2016, 12:13
#
Вы выйдите на улицу и спросите у народа чего он хочет.
+
+31
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 12:29
#
Інформація з «вулиці». :)
+
+32
Elena1997
Elena1997
5 жовтня 2016, 16:38
#
С какой улицы? «Банковской»? :) :)
Тогда не удивительно :)
+
0
himik23
himik23
5 жовтня 2016, 15:49
#
По бирже есть что сказать :)
Индекс с 660 на начало года на 820 теперь. (+24%) нехило правда?
Центренерго с 4,63 на начало года на 10,23 сейчас.
+
0
Петро  Мельниченко
Петро Мельниченко
5 жовтня 2016, 11:17
#
Лише ліниві не займаються експортом. У нас на Західній.
+
+19
AndreySh
AndreySh
6 жовтня 2016, 14:00
#
Экспортом или все таки контрабандой?
Что не ленивые могут экспортировать с западной Украины в ЕС? Лес, пелпеты из опилок, деревянные поддоны… или что то еще.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
5 листопада 2017, 10:37
#
Янтарь
+
+54
korjakin1000
korjakin1000
5 жовтня 2016, 10:21
#
Хотелось бы услышать оценку автора каким будет рост/падение ВВП в 2017 году. И курс гривны на начало и конец 2017 года.
+
+4
Katbert
Katbert
5 жовтня 2016, 10:38
#
А в чем проблема с ЦБ? Согласен, с золотом лоханулись, увеличение доли СПЗ тоже не очень хорошо, и при этом какие варианты ещё на сейчас есть? Можно увеличивать ЗВР за счёт СПЗ, а можно не увеличивать, что будет давить на гривну. Погашение долгов происходит в валюте, а доходы в большинстве своём в гривне. По идее, выгоднее укреплять гривну. Девальвация выгодна, когда есть дефицит бюджета, поэтому МВФ и требует «затягивать пояса» — реформа ПФ, повышение тарифов, прочее. С точки зрения «пересичного» это плохо, но с точки зрения политики государства — логично и правильно, в существующих реалиях и современным законодательством. Других вариантов нет, по крайней мере таких, на которые согласятся казнокрады
+
0
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 10:42
#
>> с золотом лоханулись
Можете пояснити?
+
0
Katbert
Katbert
5 жовтня 2016, 11:01
#
Имеется ввиду продажа золота из ЗВР. Фунтик, конечно против, и, возможно, в его «золото по 666» есть здравый смысл. При этом, на мой взгляд, не стоит прыгать через голову — Украина не развитая страна, а НБУ не спекулянт. Поэтому не все инструменты нам подходят. Я бы смотрел на опыт стран, которые были в похожей ситуации. Например, Китай
+
0
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 11:27
#
Ви знайшли багато спільного в економіці України і Китаю? Докладніше будьласка про це :)
+
0
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 11:42
#
НБУ скинув золото восени 2014 року, тоді ціна на нього була приблизно така сама як і зараз.
Жива валюта на той час була зовсім не зайвою, початок 2015 це підтвердив.
ІМХО, дуже непоганий хід.
+
0
Katbert
Katbert
5 жовтня 2016, 11:55
#
В той ситуации — ход не плохой, но и не хороший. Я глобально говорю об увеличении доли физического золота в ЗВР за счёт уменьшения доли ЦБ.
+
0
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 11:29
#
Наведіть будьласка приклад, коли «выгоднее укреплять гривну» стимулювало експорт
Більш того, що це остаточно загробить економіку ми ще позбудемось ЗВР. Цю дурню парили дебіло-професіонали в 2010-2014 р
+
+48
Katbert
Katbert
5 жовтня 2016, 12:01
#
Так надо экспорт увеличивать за счёт добавочной стоимости (300-400% от себестоимости), а не за счёт дешёвого сырья и раб.силы. Украина шла и продолжает идти по пути сырьевого придатка. Вы считаете это правильный путь, который позволит стране развиваться? Совок в голове… Для примера из вчерашнего обсуждения — лес, который продают в Европу, а назад покупают дорогую мебель. Что мешает сразу мебель продать?
+
+65
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 12:08
#
>> Что мешает сразу мебель продать?
Погані умови ведення бізнесу і неповага до приватної власності.
Якщо коротко — СОВОК та ОРДА.
+
+6
Letos
Letos
5 жовтня 2016, 12:13
#
ОРДА — це що?
+
+15
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 12:30
#
Https://uk.wikipedia.org/wiki/Золота_Орда
+
+15
Katbert
Katbert
5 жовтня 2016, 12:19
#
Согласен полностью, при этом совок поменять мы можем, а орда, со временем, сама отпадёт
+
+31
korjakin1000
korjakin1000
5 жовтня 2016, 12:13
#
Наличие технологий и налаженных рынков сбыта.
+
0
gsv
gsv
5 жовтня 2016, 12:19
#
(300-400% от себестоимости) — ви дуже далекі від економіки, а бескінечні лозунги нагадують регіоналів
+
0
Katbert
Katbert
5 жовтня 2016, 12:45
#
Да неужели? :) Себестоимость айфона 7 и цену его продажи знаете? Или Meizu forever? :)
+
+29
Sagittarius
Sagittarius
5 жовтня 2016, 14:38
#
Даже сам Китай не может создавать и продавать свои новые айфоны, хотя многое для них там производится, только Meizu, даже Samsung не может, хотя ближайший конкурент, потому что они не Apple. Надо сравнивать с похожей экономикой, хотя бы с Польшей, которая все-таки уже производит электронику хотя бы на китайском уровне, а иногда и выше (GoodRAM).
+
0
Rebel
Rebel
5 жовтня 2016, 14:57
#
Взагалі-то це Apple є найближчим конкурентом Samsung, а не навпаки. :)
11% ринку проти 22%.
+
0
offshore
offshore
5 жовтня 2016, 16:07
#
А для экономики это большая разница? Это вкорне меняет дело — кто именно кому конкурент?
+
0
Rebel
Rebel
6 жовтня 2016, 11:27
#
Це показник роботи економіки.
+
0
offshore
offshore
6 жовтня 2016, 12:03
#
Тоесть Вы считаете, что между словосочетаниями «Samsung ближайший конкурент Apple» и «Apple ближайший конкурент Samsung» есть принципиальная разница ?:)
+
+15
Rebel
Rebel
6 жовтня 2016, 12:20
#
Вєлікій і магучій руSSкій язик, каже що різниця принципова.
180градусна. :)
+
0
r2d24
r2d24
7 жовтня 2016, 9:08
#
Угадайте у кого эппл покупает детали для своего телефона… вы удивитесь :) сам эппл не может делать детали для своего телефона и закупает их у своего прямого конкурента :)
+
0
ballistic
ballistic
5 жовтня 2016, 12:48
#
«СПЗ призначені для погашения долгов самому МВФ»
— а точно нема можливості конвертувати СПЗ у валюту при необхідності?
+
+61
ballistic
ballistic
5 жовтня 2016, 12:53
#
«МВФ практично взяло на себе управління структурою українських резервів і тримає НБУ на короткому ремінці»
— як на мене, це плюс, бо команда Петра Олексійовича показує кращий результат саме тоді, коли її добре контролюють.
+
0
ballistic
ballistic
5 жовтня 2016, 12:56
#
«Нових мільярдів від МВФ ми не отримаємо.»

Насправді плани по виділенню нових мільярдів є:
МВФ пообещал Украине в 2017 г. кредитов на $5,4 млрд.
+
+80
VictorS
VictorS
5 жовтня 2016, 13:20
#
Щиро дякую Всім за плідну дискусію. Не можу відповісти кожному персонально, але відповіді на питання «де взяти валютою 241 млрд. грн. закладених в бюджеті-2017» прямо не дав ніхто, лише Katbert злегка зачепив це питання, але воно є головним. Де взяти валюту? І так як попит на валюту буде набагато перевищувати її пропозицію, то за законами ринку девальвація відбудеться автоматично — вигідно це комусь чи ні. МВФ напевно вміє рахувати наші резерви то ж і очікуваний курс в 46 грн./$ виходить саме з цього. І тут НБУ вже не зможе вдіяти нічого — мальований курс не допоможе. Тільки валюта і більше нічого, а її по платіжному балансу надходить все менше.
+
0
ballistic
ballistic
5 жовтня 2016, 14:36
#
«де взяти валютою 241 млрд. грн»
— за курсом 27 це $8.9 млрд.
+
+15
Maleficarum
Maleficarum
5 жовтня 2016, 15:47
#
«МВФ обіцяє кредитів на $5,4 млрд. в наступному році. І в цьому році ще мільярд планують дати» Только если будет запущен рынок с.х земель… В противном случае- этих денег от МВФ не видать… И ещё… Для снятия моратория есть только 2017 год… Далее предвыборный год… И непонятки общие ( Для МВФ тоже кстати) Кредитование прекратит…
+
0
ballistic
ballistic
5 жовтня 2016, 17:50
#
Ніхто ж не каже, що буде просто.

Я апелював до висновку «дєнєг нєт, всьо пропало».
+
0
Elena1997
Elena1997
5 жовтня 2016, 18:53
#
Так денег-то нет, займы это займы, это чужие деньги.
+
+31
ballistic
ballistic
5 жовтня 2016, 19:41
#
Усі сучасні країни використовують займи.
Займ — це інструмент, не треба його лякатися, треба розумно використовувати.
+
+13
Elena1997
Elena1997
6 жовтня 2016, 15:13
#
Наркотики — тоже, при разумном использовании — лекарство. Однако же…
+
+13
ballistic
ballistic
6 жовтня 2016, 15:47
#
З наркотиками дуже слушне порівняння — країни, де їх не забороняють, найменше від них потерпають.
Робіть висновки.
+
0
korjakin1000
korjakin1000
5 жовтня 2016, 15:03
#
Вопрос вся сумма 241 млрд. грн. номинирована в долларе?
+
0
Все Хорошо
Все Хорошо
5 жовтня 2016, 16:34
#
Почему не поможет фиксированный курс? Зарезать импорт очень сильно и фиксированный курс позволит им ещё покерувать.
+
0
Maleficarum
Maleficarum
5 жовтня 2016, 16:43
#
«Почему не поможет фиксированный курс? Зарезать импорт очень сильно » В смысле «зарезать импорт очень сильно»? Своё производить? Тогда надо всё буквально…
+
+31
Nekrasov
Nekrasov
5 жовтня 2016, 15:14
#
Для VictorS. Не хочу обижать Вас, как автора этого замечательного блога, но выводы мягко говоря, абсолютно непрофессиональные. Без обид! Придется провести ликбез, раз это опубликовалось почему-то на сайте Минфина и несется публике в виде Вашего блога.

ЗВР Украины (как и любой другой страны) состоит из трех основных компонентов: собственно валюта на коррсчетах НБУ и хранилище НБУ (денежные средства — так правильнее), золото+СДР и ценные бумаги, номинированные в валюте (как правило, в долларах США и чаще всего — в казначейских обязательствах США).

Почему так:
1) собственно денежные средства — для обеспечения платежей государства, которые идут через Нацбанк. По ним, Нацбанку фактически ничего не платят банки, в которых открыты коррсчета НБУ;
2) золото и СДР — доход Нацбанка по ним только в случае роста стоимости золота на международном рынке;
3) ценные бумаги — в данном случае, часть средств, предоставленных МВФ — Нацбанк разместил в ценные бумаги для получения по ним дохода. Он мог их оставить и на коррсчете, но в этом случае ничего бы не получал, а по кредиту МВФ страна платит. А так, Нацбанк получает по ним доход, по аналогу с размещением банками части средств в ОВГЗ. Это обычная казначейская практика.

Кроме этого, по методике расчета ЗВР, признанной МВФ в них могут учитываться только первоклассные ценные бумаги (это финансовый термин такой, а не аллегория). Так что ничего архизверского в данном случае Нацбанк не делал. Прочтите матчасть.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
5 листопада 2017, 10:48
#
Взять у мвф под 7,5-9,8% и купить овгз под 2,5-3,2 это да,
+
+21
Nekrasov
Nekrasov
5 жовтня 2016, 15:19
#
Другое дело — расчет реальных резервов Нацбанка, которыми он может оперативно пользоваться с учетом взятых кредитов МВФ и других международных финансовых организаций. Так называемая чистая позиция. Но это абсолютно другая история.И кстати, к курсу пары гривна/доллар относящаяся только частично…
+
+10
Apollo17
Apollo17
5 жовтня 2016, 16:11
#
Комментарии:
Касательно накопления долга – в структуре ЗВР почти 10 из 15 млрд$ это ЦБ. Денежный поток по ним в месяц 300 тыс.$, расходы по обслуживанию процентов в месяц по внешнему долгу 1,3 млрд.$ (см. https://bank.gov.ua/doccatalog/document?id=46944). Логический вопрос – почему не погасить госдолг на сумму портфеля ЦБ или не брать новых заимствований.
Касательно курса – нельзя проводить эмиссию под эквивалент прироста внешнего долга, ЗВР или отрицательного сальдо торгового баланса. Это ущербная политика, от которой все страны давно отказались. Курс удерживается увеличением экспорта и ограничением импорта (последнее основное). Размер ЗВР не влияет на курс – сентябрь еще раз это доказал, курс откатился в среднем на 1 гривну, а ЗВР пополнили за счет СДР. Курс понижает кредит в валюте (я о 1 ярде под гарантии США) который идет на соцвыплаты.
+
+29
Apollo17
Apollo17
5 жовтня 2016, 16:11
#
Касательно соцвыплат – соцвыплаты за счет кредита это неправильно. Правильна длинная цепочка — эмиссия под обязательства предприятий по замещению импортных продуктов и созданию дополнительных рабочих мест — далее налоги — далее соцвыплаты.
Касательно рабочих мест — это единственный движитель любой экономики.
Касательно роли государства в этом вопросе – экономика находится на том уровне, который требует прямого, грамотного, включения государства в ее регулирование, т.е. увеличение доли госсектора в нем, я о госпредприятиях. Иначе закрепимся как сырьевой придаток и потребитель чужой экономики за счет новых кредитов.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
5 листопада 2017, 10:54
#
Сыты по горло займами ахметова детек укрзализныци и прочих засранцев под гос гарантии
+
+21
VictorS
VictorS
5 жовтня 2016, 18:58
#
Прикро, що основне в динаміці бюджетних витрат на виплату та обслуговування держборгів більшість намагається не помічати. Доведеться нагадати. Це 100 млрд. грн. в 2016-му році. А в 2017-му вже 241 млрд. грн. Невже не зрозуміло, що держава котиться в прірву? з такими темпами в 2018-му нас чекатиме 300 а в 2019-му вже 400 млрд. грн. Народ, Ви хоч уявляєте що значать навіть ці 241 млрд.? А далі точно буде більше. Бо 2019 — це дедлайн початку виплат тіла реструкторизованого держборгу. Натомість навіть шановані мною блогери настирливо наводять посилання на обіцянки та наміри і далі залазити в борги. Невже реальні наслідки тримання фіксованого курсу 8 нічого нікого не навчили? Валюта знову зникне, а борги, зуб даю, залишаться. І навіть незначні відсотки по останнім боргам не зменшують тягар. Є так звані адитивні величини. Так от, якщо продовжувати накопичувати борги, то сумарні величини по обслуговуванню будуть набирати все більших і більших відносно тіла відсоткових виплат. Вони вже шокують. ШОКУЮТЬ! Невже це не очевидно? Просто тупо подивіться на видатки на освіту, медицину та інші соцвиплати. Вже пишуть, що пенсії не будуть отримувати ті, хто не має 15 років страхового стажу. Так більшість отримує зарплату в конвертах і про трудову книжку і страхові внески на майбутню пенсію взагалі вперше чують! Пишуть що стаття типу «всьо пропало»». Так от, одного разу я це вже зробив, але ще раз і назавжди відправлю цього писаку в бан. Терпець вривається.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
5 листопада 2017, 10:55
#
Поправочка 25 років вже
+
+15
VictorS
VictorS
5 жовтня 2016, 19:14
#
Хто не знає походження цифри в 241 млрд. грн. та вимагає посилань для початку нехай ознайомляться з основними цифрами держбюджету за останні роки і не запитують дурниць. А тих, хто не бажає самостійно цього робити а займається тролінгом будуть розцінюватися як провокатори з відповідними наслідками.)
+
+43
Elena1997
Elena1997
5 жовтня 2016, 20:24
#
Есть такое мнение — это по сути повторение приватизации «заводов и пароходов» в 90-ых. Только уровень взят выше и монополизирован процесс. Если тогда — кто успел, тот и отхватил кусочек пирога в своей территориальной вотчине — Суркисы в Киеве, Ахметов в Донецке и т.д. То сейчас видится один заказчик. И методы те же, в принципе. Тогда доводили отдельные предприятия до банкротства ( того же дефолта, в случае со страной ), скупали у работников акции за копейки, и становились собственниками. Сейчас это проделывают со всей страной, длительно и методично. А война на Востоке и Крым — не что иное, как откусывание силой пирога, на раздел которого не пригласили. Отсюда и закрытые глаза на коррупцию, отсутствие реформ, и такая тяга к кредитам. Временщики. Отдавать не им. Дети их учаться и живут за рубежем.
+
+30
Elena1997
Elena1997
5 жовтня 2016, 20:29
#
Вот что пишет Наливайченко о меморандуме с МВФ и планах:
«Приховували від українців і це приватизацію „для себе“ „Обленерго“, тобто енергетичних об’єктів України, говорить Валентин Наливайченко. „Вони домовилися і приховують від нас усіх, що до квітня 2017 року мають приватизувати “Центренерго» (одне з найбільших сучасних підприємств електроенергетичної галузі країни і єдиною в Україні державною енергогенеруючою компанією, що має вагомі конкурентні переваги та значний потенціал розвитку, — ред.), кращі заводи. Так, наприклад, ОПЗ продадуть вже в цьому місяці", — обурюється екс-голова СБУ.
Під загрозою і Одеський припортовий завод. Одне із найбільших у Європі по переробці і перекачуванні аміаку підприємство продавадимуть не за ринковою ціною, а за дуже низькою. Адже вже зараз завод має величезні борги перед НАК «Нафтогаз». Причина тому — корупція. «Свої заводи вони не продають, а державний — будь ласка. І все це заради позики МВФ», — резюмує Наливайченко."
#
С более 100 гос.предприятий сняли запрет на приватизацию.
И земля на подходе.
Цель: тупо все продать, или отдать за долги.
#
Полностью поддерживаю ваше отношение к накоплению долгов государством.
+
+30
offshore
offshore
6 жовтня 2016, 0:15
#
Очень с Вами согласен. Занятно то, что некоторые комментаторы, которые сидят на экономическом портале этого нн понимают или не хотят.
+
+15
ballistic
ballistic
6 жовтня 2016, 1:35
#
А що тут розуміти?

Наливайко бреше, як старий пес.
«приховують від нас усіх, що до квітня 2017 року мають приватизувати “Центренерго...»
— про це ж відкрито написано в меморандумі з МВФ:
We will aim to launch the privatization contest for PJSC Centrenergo and aim to complete its sale by end-March 2017
+
+21
Elena1997
Elena1997
6 жовтня 2016, 4:06
#
«Текст Меморандуму, підписаний керівництвом України та МВФ, влада намагалася приховати, бо там — вирок самій корумпованій владі, впевнений лідер Руху „Справедливість“ Валентин Наливайченко.
Правда в тому, що у затаємничиних текстах з підписами президента, прем’єра та голови нацбанку немає ні слова про головне: оборону країни та допомогу ветеранам АТО і членам сімей загиблих. Першим, хто про це заявив публічно в ефірі телеканалу «112-Україна» та розкрив деталі угоди з МВФ, був саме Наливайченко.
»Навіть сам текст зобов’язань України перед МВФ лишався утаємниченим, поки не став надбанням суспільства зусиллями нашого Руху та наших міжнародних партнерів. Ми продемонстрували оригінальний текст меморандуму."
#
Но, возможно, в чем-то он, как вы выразились, «бреше», — на то он и политик, в настоящее время. Сути происходящего, только, это не меняет.
+
+30
gsv
gsv
6 жовтня 2016, 12:21
#
Хочете дам вам відповідь чому ви цитуєте тільки Наливайченка? :).
Схоже, що Рух „Справедливість“, зібрався на вібори, йому потрібно набрати аудиторію, а ви допомогаєте її збирати.
112 канал належить — Сергей Курченко, Александр Янукович korupciya.com/dhsdhdhnf-dhndhdhdhdhdhdhudhdhn-dhdhndhdhdhnfdhdhdhu-dhcdhoedh-nfdhdhnfdhdh-dhdhdhdhdhudhnoendhudh/
Я так розумію, що всі пазли склались до купи.
+
+15
Elena1997
Elena1997
6 жовтня 2016, 15:21
#
Я хорошо понимаю, что патриоты за добродетели для народа, переходя из оппозиции во власть, становятся такими же. Яценюк — яркий тому пример, с его обещанной «народной» ценой на газ, собственной добычи. Он же яркий пример того, что наша власть глобально уже ничего в стране не решает. Поэтому, мне вообще персоналии (в новостях в т.ч.) не важны, пытаюсь понять общий «тренд» для страны, в которой живут мои дети. Так как «те» персоналии не связывают жизнь своих детей с Украиной.
+
+13
Elena1997
Elena1997
6 жовтня 2016, 15:36
#
Qsv,
И как я понимаю, у нас все каналы принадлежат кому-то. Поэтому, пазлы можно складывать до бесконечности, учитывая то, что они, собственники каналов, между собой то дружат, то что-то делят.
А снятие Януковощем с себя обвинений в заграничных судах — тому подтверждение.
И те судьи, по которым проголосовала ВР, имеют высокие шансы обжаловать и восстановиться, еще и компенсацию получить. Увидите, так и будет. Только от нас это «приховают».
+
0
gsv
gsv
6 жовтня 2016, 20:33
#
А можна не істерити?
+
+45
Elena1997
Elena1997
6 жовтня 2016, 23:57
#
Да как хотите :), хотите — истерите,
не хотите — не истерите.
У нас демократия :)
+
0
gsv
gsv
7 жовтня 2016, 9:08
#
:)
+
+15
offshore
offshore
7 жовтня 2016, 19:50
#
А кто финансирует сайт, приведенный Вами?
+
0
ballistic
ballistic
6 жовтня 2016, 12:52
#
Elena1997, у Вас з логікою наче все добре.
Як можна приховувати те, що лежить у відкритому доступі на сайті МВФ?
+
+36
Elena1997
Elena1997
6 жовтня 2016, 15:26
#
Вранье от представителей власти стало обычным делом. Видели Парубия в Раде, когда с судей снимали неприкосновенность? :) Я такого цирка даже в цирке не видела :) Поэтому вполне логично верить в то, что от народа приховувают что-то. Я на сайт МВФ не захожу, успеть бы одним глазом по новостям пробежаться. А оппозиция, обычно, дает точную информацию, хоть и в своих целях. Все логично, вроде :)
+
0
ballistic
ballistic
6 жовтня 2016, 17:47
#
Сумно, що Ви не бачите протиріччя.
Подальша дискусія втрачає сенс…
+
+21
Elena1997
Elena1997
7 жовтня 2016, 7:06
#
Попробую еще раз обьяснить :)
О том, что стране ну прямо жизненно необходимо получить очередную дозу, простите -транш, знает уже почти каждый школьник и бомж на мусорке, столько льется информации в СМИ. А вот текст меморандума лежит себе только на сайте МВФ, на английском языке. Его почему-то не льют потоками в СМИ в переводе на родной язык. Таким образом, в сравнении этих двух фактов, можно вполне говорить, о том, что текст меморандума приховувают
(именно приховали, а не заховали).
Логично? Вполне.
Движемся дальше.
Про е-декларации тоже знает вся страна. О том, что на сегодня только Гаврилюк ее заполнил и вынудили Лещенко заполнить — знает вся страна из СМИ. Вот это можно назвать — не приховиванием информации. А кто бы знал про текст меморандума, если бы Наливайченко не поднял вопрос?
#
Противоречие, на самом деле, в том, что широким слоям населения вбили в голову, что продолжать влезать в долги необходимо, а условия и последствия не удосужились довести до сведения.
+
+30
korjakin1000
korjakin1000
7 жовтня 2016, 8:36
#
Если бы вам перевели текст меморандума, вы бы его прочли «от корки до корки»? И каждый тракторист и доярка это сделали бы? Вы думаете им интересно это? В любом случае нашелся бы какой-нибудь эксперт, который написал бы что на 63 странице МВФ прогнозирует курс на 2017 равный 46 грн/долл. И опять были бы потоки «зрады/перемоги».
+
+36
Elena1997
Elena1997
7 жовтня 2016, 9:25
#
Отдавать эти долги будет доярка и тракторист в том числе. И они имеют право быть проинформированными о последствиях. А все остальное — если бы, да кабы :)
+
0
ballistic
ballistic
7 жовтня 2016, 12:37
#
Elena1997, замість того, щоб засудити маніпуляцію, Ви її виправдовуєте.

Можна дискутувати про користь чи шкоду від займа та приватизації — але чи є сенс, якщо у Вас логіка працює тільки в один бік?
+
+28
Elena1997
Elena1997
7 жовтня 2016, 19:51
#
Моя логика есть производное от реалий вчерашнего и сегодняшнего дня. У нашей страны огромный долг. Мы что, хорошо живем? Ниже Уганды вроде уже. Увижу толк от займов — изменю мнение. Но не наоборот.
+
0
ballistic
ballistic
8 жовтня 2016, 10:20
#
Так, країна у дупі, ніхто з цим не сперечається.
+
0
ballistic
ballistic
8 жовтня 2016, 12:12
#
Ось цікава думка, хто насправді піклується про розвиток країни
+
+15
Elena1997
Elena1997
8 жовтня 2016, 19:52
#
А ось цiкава притча на цiкаву думку :)
minfin.com.ua/blogs/Elena1997/104055/
ПС туда же предлагаю и переместить наш с Вами дальнейший, возможный ?? :), диалог.
+
0
ballistic
ballistic
8 жовтня 2016, 20:30
#
Відповів баснею на басню.
А діалог вважаю можна вже облишити.
+
+13
VictorS
VictorS
6 жовтня 2016, 7:41
#
Меня обвинили во лжи и я, безусловно, напишу ответ. Просто сейчас имею более важные дела и недосуг возиться с провокаторами.
+
+39
himik23
himik23
6 жовтня 2016, 9:39
#
Я во многом с Вами согласен. Но что-то Вы слишком агрессивно хотите всем навязать свое мнение. Даже в бан кого-то отправляете :). Не знаю о ком Вы, но все же у нас демократия. и свобода слова пусть будут хоть на страницах государствонезависемых (во загнул :) ресурсов, пусть все таки каждый высказывает свое мнение, и другие пусть решают кому верить. А время, оно такое что само всех рассудит, доживем до 2019 и посмотрим кто прав. Лично мое мнение катастрофы в 2019 не будет, она будет скорее всего раньше. Думаю конец 2017. А к 2019 как раз все будет уже налаживаться. основано на цикличности рынков, и волновой теории, хотя, я сам ей и не очень доверяю, есть раздол для вольных интерпретаций.
+
+41
VictorS
VictorS
6 жовтня 2016, 14:02
#
Я никому ничего не навязываю. Каждый волен писать чего хочет за исключением одного важного условия. Это мой блог и я вполне обоснованно ожидаю хотя бы уважительного отношения к автору блога. Более ничего. Не допускаю дилетантства и поучений типа «изучайте матчасть». В моем блоге это исключительно моя прерогатива, хотя я крайне редко использую эту формулировку. А вот обвинители считают возможным писать даже «бред», хотя кто их заставляет читать то, что они считают бредом? Если бред, то какого лешего пан подписался на него? Просто проходи мимо и это будет вполне достойно. Не будет подписчиков и писать бред будет не для кого. Вот так просто всё решается. В остальном Вы правы. Поживем — увидим кто прав. Хотя, если Вы считаете, что катастрофа наступит даже ранее 2019 (конец 2017 — ваша формулировка), то она ведь все равно наступит и выходит, что вы даже более категоричны чем я. Но я и сам считаю, что проблемы уже четко вырисовываются и еще даже не конец 2016-го. И пишу об этом настолько часто, что некоторых это напрягает до невозможности вплоть до обвинений во всех смертных грехах. Пусть пишут у себя в блоге, мне это по барабану. Пусть говорят — даже фильм такой есть. «Очі не бачать — серце не плаче».
+
0
himik23
himik23
6 жовтня 2016, 14:18
#
Спасибо за ответ, есть еще маленькая просьба, напишите что-то интересное по Новой Зеландии, у Вас вроде там сын есть, может пару фоток, очень интересным получился цыкл :). Ну если конечно будет время. Хочется немного позитива прочитать. А по поводу «Очі не бачать — серце не плаче». так очень много уже слишком долго находятся в напряженном состоянии, и просто ожидают хоть капли позитива, пусть даже и придуманного… Но в основном, да позитива мало, и шансов на то что все будет хорошо тоже немного, но согласитесь он есть, тем более что если в разрезе страны мы ничего не в силах решить то в разрезе своей жизни как раз можно и даже нужно! нужно успеть обрости жирком к очередному кризису будь то 2017, 2019 или 2022 год.
+
0
VictorS
VictorS
6 жовтня 2016, 14:26
#
В этом Вы абсолютно і правы — шансы всегда есть. В остальном я тоже посмотрю что можно показать.
+
0
Rebel
Rebel
6 жовтня 2016, 14:46
#
Для кризи важливий не жирок, а гарне здоров'я. Жирок лише заважає — посилюється ефект від падіння.
+
0
zaNOza :)
zaNOza :)
5 листопада 2017, 11:12
#
Поки товстий схудне — худий сдохне…
+
0
gsv
gsv
6 жовтня 2016, 12:22
#
Не звертайте уваги, я галасливу даму вже заспокоїв
+
+15
Natalie11
Natalie11
7 жовтня 2016, 10:59
#
Стесняюсь спросить, чем же Вы ее успокоили?
+
+15
Rebel
Rebel
7 жовтня 2016, 11:09
#
– Лучший способ успокоить девушку, когда она в истерике, – объясняет психиатр студентам, – это поцеловать ее.
(с) minfin.com.ua/blogs/55956947/103972/
+
+30
Natalie11
Natalie11
7 жовтня 2016, 11:16
#
Наверняка:
1. Препод-теоретик:)
2. Да еще и холостяк, живущий с мамой:)
Мой бывший шеф иностранец, в сферу которого входило общение с разными должностными лицами от медицины в Украине, после общения с нач.медом психдиспансера заметил, что безусловно знал, как профессия влияет на психику, но реально задумался над этим, когда увидел начмеда, наполняющего чайник водой через носик.
+
0
gsv
gsv
7 жовтня 2016, 19:28
#
Пояснить причину словесного поноса и дать понять, что аудитория не заценит.
+
+11
Apollo17
Apollo17
6 жовтня 2016, 15:40
#
В поддержку автора
minfin.com.ua/blogs/Apollo17/103988/
+
+21
VictorS
VictorS
8 жовтня 2016, 9:03
#
Написав, як і обіцяв, «Відповідь провокаторам» minfin.com.ua/blogs/VictorS/104038/#com3059683
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися