Через підвищене навантаження на систему онлайн-продажу Укрзалізниці можуть виникати збої в роботі застосунку та сайту продажу квитків. Про це повідомляє пресслужба компанії.
У застосунку і на сайті Укрзалізниці збій: відкриті додаткові каси

► Читайте «Мінфін» в Instagram: головні новини про інвестиції та фінанси
Відкриття додаткових кас
Щоб збалансувати попит на квитки, Укрзалізниця відкриває додаткові каси в містах із найбільшим пасажиропотоком:
- У Києві наразі працюють 27 кас: 25 — на Центральному вокзалі та дві додаткові — на Південному.
- Посилено й касові зони у Львові: зараз на вокзалі працюють уже 10 кас.
«Також у касових залах продовжують працювати вокзальні „янголи“, які консультують пасажирів із питань придбання, повернення квитків та посадки на поїзд», — йдеться у повідомленні.
У компанії також зазначили, що ІТ-команда Укрзалізниці разом із партнерами цілодобово працює над мінімізацією наслідків збоїв після відновлення систем.
Читайте також: Укрзалізниця попередила бізнес про ризик невиконання договірних зобов’язань через хакерську атаку
Нагадаємо
Як писав «Мінфін», 23 березня Укрзалізниця зазнала технічного збою, через який були недоступні онлайн-продаж квитків, сервіси замовлення послуг та довідкова інформація.
Вранці, 27 березня, Укрзалізниця заявила, що відновила систему онлайн-продажів у резервному форматі для придбання нових квитків на поїзди та їх повернення.
Водночас українців попередили, що через пікові навантаження на систему можливі тимчасові технічні перебої в роботі.
🕵️ Ми створили невелике опитування, щоб дізнатися більше про наших читачів.
💛💙 Ваші відповіді допоможуть нам стати кращими, приділяти більше уваги темам, які вам цікаві.
🤗 Будемо вдячні, якщо ви знайдете хвилинку, щоб відповісти на наші запитання.
Коментарі - 2
Якби працювали до 23 то і збою б не було.