За лютий авто, обладнані двигунами внутрішнього згоряння, охопили 68% ринку нових легковиків, що на 4% менше, ніж торік. Натомість частка електромобілів збільшилася. Про це повідомляє «Укравтопром».
Авто з ДВЗ втрачають популярність: частка електромобілів зросла на 6%
►Читайте телеграм-канал «Мінфіну»: головні фінансові новини
«Минулого місяця автомобілі з традиційними двигунами охопили 68% ринку нових легковиків. Це на 4% менше, ніж торік», — йдеться у повідомленні.
Як зазначають в «Укравтопромі», найпопулярнішими залишаються моделі з бензиновими двигунами, вони охопили 44% продажів нових авто, що на 7% менше, ніж торік.
Водночас частка дизельних автомобілів збільшилась на 3% — до 24%. Також суттєво збільшилась частка електромобілів — з 11% до 17%. Водночас частка гібридів зменшилась з 16% до трохи більше 14%. Частка автомобілів з ГБО залишається меншою від 1%.
Читайте: За два місяці 2024 року українці імпортували майже 60 тисяч авто, кожне друге — старше за 10 років
При цьому лідерські позиції за сегментами посіли такі автівки:
- бензинові авто — Toyota RAV-4;
- дизельні — Renault Duster;
- електричні — Volkswagen ID.4;
- гібридні — Toyota RAV-4;
- автомобілі з ГБО — Renault Duster.
Коментарі - 13
Аналогічно і для домашнього використання — 200 тис км проїхав, повну вартість машини окупив на економій на паливі (якщо заряджати вдома). Як для мого пробігу — це всього 6 років. Тобто, якщо електромобіль проїхав більше 200-250 тис, то навіть якщо його просто викинути, він вже буде вигідніший за ДВС.
Батарея теж не вічна. А коштує майже як авто:) Хоча звісно від марки/моделі машини залежить.
За 600 тис вся машина окупиться тричі на паливі. Щоб проїхати на бензі 600 тис треба $60 000 витратити тільки на пальне.
P.S. Щоб проїхати 100 тис на місяць треба проїзджати 3300 на день, тобто 24/7 рухатись зі швидкістю 140 км на годину. Хтось забрехався…
Ось вам наглядні дві бізнес моделі (дико таке пояснювати на економічному сайті):
1. Купуємо ДВС за 20 тис. Беремо двох водіїв, їздимо по 600 км на день. Через рік маємо уставшу машину на 200 тис пробігу, і $20 тис витрат на паливо та ТО. Дохід воділи ділять порівну.
2. Купуємо електро за 20 тис. Беремо одного водія, їздимо по 300 км на день. Через рік маємо ще досить свіжу машину на 100 тис пробігу, воділа отримає той самий дохід (бо їздить так само, як в парі), маємо економію в $20 тис, за які купляємо ще одну машину.
Масштабування бізнесу в два рази за рік. Все, звісно, суто умовно )
НО я вот читал где-то и когда-то то «хонда X -NV» (которая у вас проехала шесть лет!!!), собирается в Китае на «фабрике» по прикручиванию колес «Dongfeng «И самое смешное и интересное, что производить это «чудо» начали только с 2019 году!!! а на рынки ЕС она с «косяками» попала (массово) только в 2021 году (как-то про шесть лет «не срастание»!
Так что я вам завидую! У вас наверно самый первый экземпляр этой модели!
Вопрос стоит в том, что указанный вами автомобиль первый раз был показан 16 апреля 2019 году на шанхайском автосалоне, а массовое производство началось в только в октябре 2019 года. (Если мы говорим о кроссовере Хонде в кузове «M-NV» в который всунули батарейки и назвали «X-NV»)