В Україні наприкінці першого-на початку другого кварталу 2022 року планується запуск державної програми стимулювання купівлі електромобілів. Відсоткова ставка лізингу буде субсидуватися й становитиме 0,5−1,5%. Про це повідомив заступник голови Офісу президента Ростислав Шурма в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.
В Україні хочуть давати субсидії на купівлю електрокарів
►Підписуйтесь на сторінку «Мінфіну» у фейсбуці: головні фінансові новини
Що відомо про нову програму
За словами Шурми у Німеччині, Франції, Італії 70% покупок авто — це лізинг вартістю 0,5−1,5%. В Україні — 12%, 15%, 17%.
«За чотири-п'ять років людина оплачує вартість автомобіля двічі. Тут запустимо таку саму програму, тільки не з усіма авто, а з електромобілями. Це стимулюватиме зелену трансформацію в країні. Цю програму запустимо наприкінці першого кварталу 2022 року-на початку другого», — розказав заступник голови Офісу президента.
Також, за його словами, потрібно два роки, щоб здійснити локалізацію виробництва електромобілів в Україні.
Читайте також: «Українська мрія» Зеленського. Стало відомо, коли запрацює програма кредитів під 5%
Ця програма буде діяти в універсальному вигляді два роки, а далі буде розповсюджуватися на тих виробників, які локалізували в Україні виробництво.
Нагадаємо, що за 2021 рік в Україні було зареєстровано 8 541 легкових електромобілів, що на 18,9% перевищило результати минулого року.
Коментарі - 37
Как вариант возьмут очередной кредит, а Ваши дети будут отдавать.
Бедные должны помогать богатым, разве не это обещают перед выборами?
Мы постоянно помогаем тем кто гораздо богаче нас, причем чем ты богаче тем больше помощь. Таврию-покупай за свои, есть на лиф-на те 5000$ помощи, есть на теслу-на те 20$ помощи, есть на птицефабрику в Словении-на те 50 млн$ помощи. Так и живем, в стране где большая половина населения ели концы с концами сводит, зато помогает.
зато тот был барыга
Также, не вижу смысла чтобы с моих налогов помогали пенсам- у них свой ПФУ есть, вот с него пусть и получают свои законные средства, а то роток открыли на деньги, которые им не принадлежат. Лучше программы образования, кредита и лизинга для молодежи сделать, чем этим голосующим за гречку деньги давать. Так-то, у них право голоса вообще надо забрать, оставить на выбор: или пенсию получаешь или голос.
Да ты небось порохобот!!!
Плюс электрокаров — чистый воздух
Почему ноут заряжаю по бытовому, а авто по коммерческому?
Скидку дать могут, как дают ее во всех странах ЕС. Но нет, нужно дать возможность банкам побарыговать
Это не скидка, это убирание пошлины. И почему только на электрокары, другие чем хуже?
вложиться в инфраструктуру для зарядных станций
Опять же каким боком тут государство? Есть бизнес — пусть вкладывается.
бытовой электро-тариф для зарядных станций
Схерали электричество для зарядных станций должно дотироваться всем прочим бизнесом?
Почему ноут заряжаю по бытовому, а авто по коммерческому?
Вопрос поставлен правильно, вывод не правильный — и ноут и автомобиль должны заряжаться по «коммерческому».
Тільки я краще візьму авто з бензиновим атмосферним двигуном і розтаможу без знижки…
Про причины такой разницы мы конечно же умолчим.
пусть шурма сама берет в лизинг.
в богатых западных странах лизинг имеет какой-то смысл, т.к. они там после 8 лет эксплуатации — сдают авто в утилизацию. а у нас 8-летнее авто — «почти новое, в идеальном состоянии» и продается за половину цены нового.
«За чотири-п'ять років людина оплачує вартість автомобіля двічі. Ось це правда. А все решта зе-популізм.
https://minfin.com.ua/ua/blogs/bonv/117725/