«Мінфін» обрав переможця конкурсу на найкращий відгук місяця. У грудні ним стала клієнтка Альфа-Банку. Автор відгуку під ніком ketrin96 поділилася історією, як потрапила на величезну комісію банку та які висновки зробила.
Комісії немає, але це не точно: як за 900 грн в Альфа-Банку заплатити 2900
Невдала спроба позичити у банку гроші
«Пользуюсь картой Chameleon от Альфа-Банка. Нужно было отправить 50 тыс. грн. На счету было 49 107, поэтому решила одолжить у банка 900 грн», — пише клієнтка.
Перед тим, як скористатися кредитним лімітом, ketrin96 перевірила умови. У додатку йшлося, що переказ грошей за власний рахунок буде без комісії, а за рахунок кредитних коштів — 4%, але не менше ніж 20 грн.
«Когда переводила деньги, меня немного насторожило, что приложение написало „без комиссии“, но я же прочитала условия и была готова к 36 грн комиссии. Каково же было мое удивление на следующий день, когда мне пришла комиссия на 2 тыс. грн», — пише читачка «Мінфіну».
Читайте також: Найкращий відгук листопада: з картки Привату зникало по $1 щохвилини. Зняли понад 22 тис. грн
Звідки взялася космічна комісія
Пізніше співробітники банку пояснили: якщо задіяні кредитні кошти, комісія стягується з усієї суми переказу, а не з задіяних кредитних коштів. На запитання клієнтки, чому додаток показує комісію 0 грн, банк відповів: мовляв, він показує комісію сервісу, а не карти.
Користувачка під ніком ketrin96 зробила такий висновок: «Кредитными средствами пользоваться нельзя. Банк специально публикует условия так, чтобы с наибольшей вероятностью их можно было неправильно интерпретировать. Хорошо, что у меня было только 49 тыс. грн, а не на нолик больше», — додала вона.
Читайте також: Найкращий відгук жовтня: депозит та страховка на додачу до зарплатної картки
Як вдалося вирішити проблему
У службі підтримки Альфа-Банку заявили, що жалкують.
«Дана комісія відповідає актуальним тарифам банку. Якщо в сумі переказу використано хоча б 0,01 грн кредитного ліміту, вся операція тарифікується як за рахунок кредитних коштів. Ми вже займаємось питанням модернізації нашого сервісу і намагатимемось зробити всі комісії більш зрозумілими. Якщо говорити про конкретну ситуацію, то на даний момент ми намагаємось вирішити питання на користь клієнта, оскільки цінуємо лояльність людей, що обрали наші послуги», — відповіли там на наш запит.
Дійсно, вже наступного дня ketrin96 підтвердила, що її проблема вирішена та залишила подяку на нашому сайті:
«Банк несколько раз мне подтвердил, что ничего не может сделать, но сегодня, к моему огромному удивлению, мне вернули 2 тыс. грн, которые были списаны в качестве комиссии. Для себя сделала новые выводы: 1) „Минфин“ реально помогает; 2) даже если сотрудники банка говорят сначала, что ничего нельзя сделать, не нужно сдаваться; 3) Альфа-Банк пытается решить вопросы и в моем случае он это сделал».
Читайте також: Найкращий відгук вересня: як Приват через чотири місяці попросив клієнта замінити потерту купюру
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»
Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Щоб потрапити до числа претендентів на звання «найкращий», відгук має відповідати ряду критеріїв:
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 46
Я ее успешно подтвердил, введя код из СМС, и она была отправлена на обработку. Но через пару секунд пришло уведомление о том, что недостаточно средств для списания. У меня на карте было 100 грн и платеж был на 100 грн. Почему недостаточно средств? Потому что ПУМБ хотел списать комиссию. Хоть приложение не показывало никакую комиссию до подтверждения перевода, она упоминается в тарифах банка.
Еще один нюанс приложения ПУМБа — если у вас в списке транзакций есть оплата на Новой Почте, нажмите на нее и увидите, что в дополнение к сумме транзакции, которая отображается в общем списке, со счета также сняло комиссию. В моем случае это транзакция на сумму 348 грн, а комиссия составила 1.74 грн. Повторюсь, что эту комиссию можно увидеть только на странице информации о транзакции, куда можно попасть, нажав на транзакцию в списке; в самом списке транзакций отображаются только суммы без учета комиссии. У меня дебетовая карта всеКАРТА, не кредитка.
Так что будьте бдительны. Изучайте тарифы банка независимо от того, каким банком пользуетесь.
Не обовёязково. Може людина хотіла, щоби гроші були проведені на альфу в день переказу, а не через 1−3 дні.
«Не обовёязково.»
Однозначно — обов'язково.
Если переводить из приложения ПУМБа,
то меньше манипуляций и быстрее,
да и деньги поступают через пару минут…
Так что описанный вариант (пополнение карты Хамелеон из приложения Sense картой стороннего банка) делают исключительно из-за обещанного кешбэка…
Спробуйте поповнити в останній день грейс періоду :) Точніше ні в якому разі не робіть так, бо то лише додаток каже що гроші зайшли, а от проводяться вони до 3х робочих днів. Тільки поповнення через додаток альфабанку дає гарантію проведення день в день або готівка в касу.
Додаток,доречі, не показує стутусу грошової сумми, те що вона не проведена. Щоби то бачити, треба зайти в версію для ПК.
Если переводить из приложения ПУМБа,
то меньше манипуляций и быстрее
Мабуть так, я так і роблю. Та краще робити це завчасно, альфа полюбляє стягувати комісії.
«Спробуйте поповнити в останній день грейс періоду»
Я вам про Фому, а вы мне про Ерёму…
Клиенты Альфы пополняют Карту Хамелеон
из приожения Sense с карт сторонних банков
исключительно из-за 1% кешбэка,
который за такое пополнение обещает Альфа.
А вот скорость зачисления и прочие подробности — это
совершенно другая история, хотя минфиновские фаны
Альфа-банка периодически бравируют на форуме тем,
что погашают кредитку Альфы за три-пять дней до срока,
чтобы не влететь на бабло…
Клиенты Альфы пополняют Карту Хамелеон
из приожения Sense с карт сторонних банков
исключительно из-за 1% кешбэка
Кажу ж, не обов’язково. Наприклад якщо у вас основні доходи йдуть на приват то вам без різниці з якого додатку поповнювати альфу — і так і так 0,5% заплатите, але з додатку альфа вони дійдуть швидше. Вибачаюсь якщо висловився незрозуміло — просто я сам так роблю, тому й кажу що не обов’язково.А 1% кешбеку то не моє.
«то вам без різниці з якого додатку поповнювати альфу»
Разница однозначно есть и не маленькая…
Если пополнять карту Хамелеон из приложения
Приват24, Монобанк или ПУМБ-онлайн, то подтверждение
операции проходит почти автоматически и также автоматически можно создать шаблон для пополнения
в будущем…
Если же пополнять карту Хамелеон из приложения Sense
c карты другого банка, то перевод надо подтверждать
вручную да и шаблон создать не получиться, а значит каждый раз вводить кучу цифр либо сканировать карту — а это всё затраты сил и времени…
c карты другого банка, то перевод надо подтверждать
вручную
Спеціально перевірив -чомусь Сенс не підтягує дані карток із googlePay, на відміну від старого додатку альфа. В старому ж додатку й шаблон не потрібен, просто вибрав карту із переліку й вперед.Правда треба пам'ятати cvv. Об'єктивно Сенс дуже сирий, я поки що старим додатком користуюсь, ну і деякими унікальними функціями сенс.
У программеров Спарты руки не дошли доделать функционал — только и всего…
особенно меня удивляют звонки с банка типа ваш сын задолжал 100 гривен , ок , смешная сумма , вам покроют и закроют счет , минус клиент — могли бы сами проинформировать что грабите карту … казалось бы разговор окончен , но еще пытались читать морали … типа какая вы мама … 25 летнего сына :-) за 100 гривен , которые сами украли (списали за ненужные услуги не проинформировав о списании) . Приватбанк . Все , на опыте сына я закрыл все предпринимательские счета , там не 100 гривен , просто надо прощаться с такими . все . просто запахло не тем и все . Пусть борются теперь за клиента .
Человек бы просто 2 суммами бы послал и все — проблемы бы не было.
Щоби не платити банку нічого
Бот Альфа-Банка?
Маю 3 їхні кредитні картки на 250 000 ліміту, за обслуговування нуль, комісій нуль, поповнення дистанційно нуль, ще й кешбек 0.5% на все. Але є ньюанси, якщо їх незнаєш то обдеруть як липку :)
Тримай карман ширше! :)
Но писать «без комиссии» там, где она есть, это конкретный залёт. Пользователю все равно где у вас там комиссия сервиса, а где комиссия банка. Или пишите прозрачно или, на худой конец, совсем не пишите, чтобы не сбивать с толку — тогда может человек на всякий случай уточнит у представителя банка перед операцией.
Ну и принцип «если хоть 1 копейка средств кредитная, то комиссия на всю сумму транзакции» — это то же та еще «прозрачность».
Сколько яблок осталось у Буратино?
Думаете, одно? Ничего подобного — не сказано, сколько у него уже было яблок до этого.
Мораль: всегда обнуляйте переменные!:))
https://minfin.com.ua/blogs/bonv/126467/
Але ще більше вони не люблять тих, хто кредитів взагалі не бере…
А депозитные пакеты альфы с беспроцентным снятием денег заграницей безальтернативный вариант в Украине.
Вибачте за жарт
нужно помнить — банк всегда хочет тебя поиметь, старайся не давать ему такой возможности.