У світі до 2040 року на електрокари припадатиме дві третини продажів всіх автомобілів. Про це пише ЕП з посиланням на аналітиків BloombergNEF.
Bloomberg: до 2040 року до двох третин продажів автомобілів буде припадати на електрокари
Прогнози експертів
На думку експертів, в найближчі 20 років продажі електромобілів різко зростуть — з 3 мільйонів в 2020 році до 66 мільйонів в 2040 році.
Найбільше «зелені» машини домінуватимуть в Європі та Китаї.
Читайте також: ЄС повністю відмовиться від авто з двигуном внутрішнього згоряння до 2035 року
Авто з ДВЗ
У той же час автомобілі з двигунами внутрішнього згоряння, на думку аналітиків, вже досягли піку своїх продажів, і їх кількість буде зменшуватися.
У BloombergNEF зазначають, що розвиток електромобілів прискорюється завдяки поліпшенню характеристик акумуляторів і їх вартості, збільшенню кількості пунктів зарядки і державній політиці, яка стимулює відмовлятися від авто з ДВЗ.
Нагадаємо
Раніше «Мінфін» писав, що боротьба з «брудними» автомобілями із двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ), яка охопила всю Європу, може торкнутися й України.
Масштабний перехід на чистий транспорт — частина пакету заходів по досягненню кліматичних цілей, які ЄС оприлюднить наступного тижня.
З їх допомогою блок планує знизити до 2030 року викиди парникових газів на 55% відносно рівня 1990 року.
Європа сподівається очолити боротьбу з глобальним потеплінням, і до 2050 року стати першим в світі континентом з нульовими викидами.
Однак, щоб це сталося, необхідно докорінно змінити всі галузі економіки. При цьому найважче — скоротити викиди від транспорту і промисловості.
Коментарі - 14
https://www.unian.ua/ecology/v-oon-poperedili-lyudstvo-pro-katastrofichni-zmini-klimatu-11508238.html
Но в целом, уже видно, что зарядка и дальность езды не будут проблемой, т.к. уже есть рабочие массовые примеры решения. Вопрос лишь в цене и сроках распространения.
Даже по Украине через 4 года начинают выводить блоки АЭС из эксплуатации. Итого — мощности выработки электроэнергии начинают уменьшаться, а спрос начинает возрастать к 2030 году. так куда пойдет цена на электроэнергию в Украине? По факту думаю для обычного жителя планеты — стоимость владения автомобилем что с ДВС что с батареей будет примерно одинаковая всегда. Просто на законодательном уровне ДВС запретят.
Для капитализма главное прибыль — а вы предлагаете подарить миру технологию чтобы люди тратили в два раза меньше денег ?! значит меньше соберут налогов и вырастит безработица. и зачем тогда это ?!
И это не предел, а лишь начало.
Стоимость пока лишь падает и быстро. И не похоже, что отрасль испытывает недостаток материалов. Тем более, что стоимость лития и меди в итоговой цене около 7%, емнип. Другими словами, электрокарное будущее уже очевидно.
И куда вероятней что 2/3 достигнут уже в 2030. Китай + США + ЕС вполне могут себе это позволить. Более того, активно к этому идут.
Да, это не предел и литий-ион / литий-полимер (реально литий-графит) и аналоги все еще растут в емкости/кг, но уже не быстро и не сильно. Т. е. примерно в три-пять лет они хорошо если 10−15% емкости прибавят.
Про стоимость материалов не прокомментирую, не знаю. Только вижу, что пока как ни стимулируют продажу электрокаров, как ни планируют запретить ДВС, электрокары продаются несопоставимо хуже ДВС.
Остаюсь при своем мнении — ситуацию кардинально изменит только технологический прорыв в аккумуляторах.