За останні 5 років експорт українського морозива збільшився у півтора рази — з 4464,2 тонн у 2016 році до 6743,0 тонн у 2020 році. Про це повідомляє Держспоживслужба.
Пломбір для Європи. Експорт українського морозива зріс в півтора рази
► Підписуйтесь на телеграм-канал «Мінфіну»:
головні фінансові новини
При цьому, за 4 місяці 2021-го експорт морозива збільшився на 20% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року і склав 2300,9 тонн
«Сьогодні українське морозиво експортується в понад 50 країн світу. Найбільше реалізується продукту до Молдови, Китаю, Ізраїлю, Болгарії, Литви та Чехії. Разом з тим, до країн Євросоюзу в поточному році експортовано 1077,4 тонн, або 46,8% від загального обсягу експорту», — йдеться у повідомленні.
«Зростання експорту свідчить про високу якість української продукції, яка цінується як в Україні, так і за її межами. Приємно, що майже половина українського експорту морозива приходиться на країни ЄС, із якими сьогодні інтенсифікується торгівля за багатьма торговельними позиціями», — сказала Владислава Магалецька.
Обсяги імпорту морозива в Україну коливаються в межах 101−1031 тонн. Основними країнами-імпортерами є Франція, Молдова, Італія, Румунія, Польща, Словенія, Литва і Латвія.
За 5 місяців 2021 року виробництво морозива в Україні склало 61,6 тис. літрів, що на 3% більше ніж за аналогічний період 2020 року.
Читайте також: Економіка України може зростати навіть у світову кризу
Яке морозиво виробляє Україна
За даними Асоціації українських виробників «Морозиво і заморожені продукти» найбільшими регіонами-виробниками морозива в Україні є Житомирська (54,1% від загального обсягу виробництва за 5 місяців 2021 року), Харківська (18,5%), Дніпропетровська (11,2%), Львівська (5,6%) і Кіровоградська (4,5%) області.
В Україні виробляється понад 900 видів морозива. Структура асортименту така: з комбінованим складом — 55,4%, пломбір — 22,4%, вершкове — 11,3%, молочне — 1,8%, плодово-ягідне — 9,1%.
Найбільш популярним морозивом в Україні залишається класичний пломбір, як в індивідуальній, так і сімейній упаковці (його купують більше 80% населення). Другим за частотою покупок виступає морозиво з фруктовими добавками (близько 40%).
Коментарі - 40
— Запросто, сейчас в мороженое чего только не пихают.
вы не видели пломбир со вкусом черники, какая или еще чего-то?
потому что у них небыло прививок от разных вирусов.
— Альфонс, что ли?
— Нет, пломбир.
даже под новостью «экспорт мороженого в Европу увеличился и бла-бла» Все комментарии — «немцы сьедят наше мороженое, а нам оставят пальму». «мороженое теперь *** — вот совецкий пломбир по 2.20 — ото даа.» и т. п.
эти люди непобедимы …
такая страшненькая. высохшая и немного плесневелая, по 7−8 рублей килограмм. Ее никто не покупал из-за дикой цены — и она лежала на витрине месяцами.
А за нормальной, по 2.20 докторской, нужно было ехать на Крещатик. в центральный гастроном и стоять там безумные очереди. две — одну к колбасе, вторую к кассе. Целый квест…
вот мы вымрем — и будете рассказывать детям сказки о дешевой колбасе, бесплатных квартирах и айфонах (их вы припишите к достоинствам ссср потому что и сами в маразме запутаетесь что и когда было)…
Так у нас в Украине за такие деньги съедобной сгущёнки нет.
Так что «эти люди непобедимы …» в кое-чем таки правы.
это особенности ценовой политики производителей. за границей есть конкуренция, а у нас — нет. Вот и развлекаются.
значит это примерно 7 миллионов тонн молока в год.
можно ли сделать 100 тысяч тонн мороженого в год из этого количества?
мясо тоже…
а мороженое — нормуль.
на сегодняшний момент самым большим спросом пользуется мороженное а-ля «как в СССР».
Мороженное типа
«По 7 копеек»
«По 10 копеек»
«По 16 копеек»
«По 22 копейки»
И ещё: пломбир «Моно» 18% — улетает на «ура»!!! (оптимальное соотношение «цена — качество»)
В далёкие 80−90-е годы я работал на Краматорском хладокомбинате, в цехе производства мороженного (там производили 2 сорта морожек: пломбир белый и пломбир с наполнителем.)
После развала союза ни один производитель до 2020 года даже близко не соответствовал советским аналогам мороженного.
Сейчас стали появляться близкие аналоги по пище-вкусовым хар-кам, НО до ссср-вского морожка им ещё вкалывать и вкалывать…
В настоящее время Украина освоила самые отсталые стандарты качества (причём речь не только о мороженном: сейчас производство не поспевает за изменениями стандартов), поэтому мы сейчас потребляем продукцию, в основном, наихудшего качества…
Выводы каждый сделает сам.
белоруского там — рекламный имидж…
https://lb.ua/economics/2013/09/13/226388_ukrainskuyu_molochku_nachali.html