Країни Євросоюзу планують повністю відмовитися від автомобілів з традиційними двигунами внутрішнього згоряння (ДВЗ) і поступово замінити їх електрокарами. Про це пише Bloomberg.
ЄС повністю відмовиться від авто з двигуном внутрішнього згоряння до 2035 року
Шкідливі викиди
Передбачається, що до 2030 року шкідливі викиди від таких машин скоротяться до 35%, до 2035-го — до нуля.
Особлива увага буде приділятися легковим автомобілям, на які зараз припадає близько 12% всіх вуглецевих викидів в країнах ЄС. До 2030 року їх кліматична нейтральність (екологічність) повинна буде вирости на 37,5%.
Читайте також: Три сценарії заборони авто з ДВЗ в Україні: розпродаж, колапс, автокладовище
Що кажуть аналітики
На думку аналітиків Barclays, такі амбітні цілі підштовхнуть автовиробників до збільшення обсягів випуску електрокарів і розширенню асортименту таких машин.
Наприклад, німецький Volkswagen планує повністю завершити виробництво автомобілів з ДВЗ в Європі до 2035 року, французький Renault збирається перевести на електрику 90% своїх моделей, а американський Ford і зовсім має намір випускати тільки електрокари.
Для масового впровадження електрокарів Єврокомісія зобов'яже уряди країн ЄС встановити зарядні станції через кожні 60 кілометрів на основних автомагістралях.
Читайте також: Продажі легковиків в березні показали шалений ріст: що і почому купували українці
Передісторія
Масштабний перехід на чистий транспорт — частина пакету заходів по досягненню кліматичних цілей, які ЄС оприлюднить наступного тижня.
З їх допомогою блок планує знизити до 2030 року викиди парникових газів на 55% відносно рівня 1990 року.
Європа сподівається очолити боротьбу з глобальним потеплінням, і до 2050 року стати першим в світі континентом з нульовими викидами.
Однак, щоб це сталося, необхідно докорінно змінити всі галузі економіки. При цьому найважче — скоротити викиди від транспорту і промисловості.
Читайте також: У травні продажі нових авто в Європі збільшилися на 74% у порівнянні з 2020 роком
Коментарі - 7
Но странам-бензоколонам все равно придется туго.
Программы обмена «ДВС на Электро» не будет в виду очевидного дефицита последних. Возможно — гос-во просто объявит некую программу по выкупу авто с ДВС с дальнейшей их утилизацией — это быстро — но дешево для пэрэсичного — либо (менее вероятно) последний получит некий сертификат — что даст скидку на покупку «электрички» — но тут тоже ИМХО — она будет небольшая — меняется парадигма использования авто частниками — нужно меньше авто на дорогах и вообще — а значит — некий каршеринг всех ждет — частное авто будет дорого и для баблонафтов. Именно поэтому немерено софтверных фирм трудятся уже который год на всякие системы полных автопилотов, автоматических систем управлением движения множественных объектов и т. д. и т. п.