У Києві встановили максимальну швидкість для користувачів електросамокатів — 20 км/год. Про це повідомляє міська держадміністрація.
Обмеження швидкості та страховка: Нові норми для електросамокатів на прокат (оновлено)
Головні обмеження
- Зменшення максимальної швидкості з 30−35 км/год до 20 км/год, а у спеціально визначених (зелених, пішохідних та історичних) зонах швидкість має сягати не більше 14 км/год.
-
Запроваджуються зони, де буде заборонено залишати самокати. Це історичний центр, зони навколо дипломатичних установ, окремих державних органів, правоохоронних органів, а також суб'єктів, які ведуть свою діяльність у галузі національної безпеки та оборони.
-
Буде запроваджено спеціальний перелік зон, де програмним методом забороняється пересування самокатів. На під'їзді до цих зон самокат буде вимикатися.
Читайте також: Кличко: Bolt не погодив з Києвом розміщення пунктів прокату електросамокатів
Серед таких — Пейзажна алея, пішохідна частина вулиці Сагайдачного, деякі релігійні та чутливі зони, наприклад, кладовища, а також частина зон навколо будівель органів державної влади.
- Зобов’язання операторів страхувати кожного користувача на випадок нещасних випадків і травм при використанні самокату.
Поліс має покривати витрати на медичну допомогу та лікування, а також шкоду, завдану майну третіх осіб, — із покриттям від 100 тис. грн.
- На кожний самокат з обох боків має наноситись спеціальний номер у форматі літери та трьох цифр.
Меморандум буде діяти, доки Верховна Рада не ухвалить закон, який визначатиме статус і порядок діяльності електросамокатів та інших засобів електромобільності.
Хто підписав Меморандум
Київська міська державна адміністрація підписала Меморандум про співпрацю з операторами послуг прокату електросамокатів Києва.
Від міста документ підписав заступник голови КМДА з питань здійснення самоврядних повноважень Костянтин Усов.
З іншої сторони підписи поставили представники всіх семи компаній, що сьогодні надають послуги прокату електросамокатів у Києві: ТМ «Вolt», ТМ «Kiwi», ТМ «Scroll», ТМ «BikeNow», TM «Zelectra», TM «Jet» та TM «Vzhooh».
До чого законодавство
На відміну від велосипедистів, права та обов'язки тих, хто їздить по місту на електросамокатах чи гіробордах, не захищені законом.
З правової точки зору, вони не є учасниками дорожнього руху, попри те, що деякі з подібних пристроїв розвивають швидкість понад 50 км на годину.
Зараз у Верховній Раді зареєстровані два проєкти закону, які покликані легалізувати користувачів легкого електротранспорту в Україні.
Коментарі - 8
Вы иногда реагируете на мои ворчания. Но я совершенно не вижу изменений в положительную сторону.
Очередное вранье и в заголовке, и в тексте.
У вас:
«
Ограничение скорости и страховка: Новые нормы для электросамокатов
В Киеве установили максимальную скорость для пользователей электросамокатов — 20 км/ч. Об этом сообщает городская госадминистрация.
«
По ссылке на сайте горадминистрации:
«
КМДА підписала Меморандум про співпрацю з операторами прокату електросамокатів
…
З іншої сторони підписи поставили представники всіх семи компаній, що сьогодні надають послуги прокату електросамокатів у Києві: ТМ «Вolt», ТМ «Kiwi», ТМ «Scroll», ТМ «BikeNow», TM «Zelectra», TM «Jet» та TM «Vzhooh».
…
Також, за його словами, буде запроваджено спеціальний перелік зон, де програмним методом забороняється пересування самокатів. На під'їзді до цих зон самокат буде вимикатися.
«
Как мы видим, но к сожалению не видете вы, речь лишь о договоре между горадминистрацией и прокатчиками.
Что и понятно: не имеет право горадминистрация Киева устанавливать какие-то свои собственные ПДД: статья 41 закона о дорожном движении даёт такое право только Кабинету министров Украины.
Это тупо местная киевская новость которая интересна только киевлянам и то не всем.
Вы в очередной раз подчеркиваете свою пупоцентричную местечковость: появись такое соглашение в любом другом украинском городе — вы бы об этом не написали. Я до сих пор жду когда же вы соизволите написать о сбое в банке Форвард… и понимаю что жду совершенно напрасно.
Это правила для прокатных самокатов, установленные операторами проката самокатов только для своих клиентов. А НЕ для любых самокатов: не имеет права Болт или любой другой оператор проката запрещать мне ехать куда-либо на самокате если я еду на своём собственном самокате. И уж тем более Болт или какой-то другой оператор проката не сможет мне запретить если я буду пользоваться не электрическим, а обычным самокатом который едет только за счёт силы моих ног. И киевская горадминистрация тоже не имеет права запретить мне ездить на самокате или установить ограничение скорости. Она имеет на это прав примерно столько же сколько и редакция Минфина — тоесть абсолютный ноль.
Я вам специально повторил цитаты с сайта горадминистрации — но вы их проигнорировали.
«
В отличие от велосипедистов, права и обязанности тех, кто ездит по городу на электросамокатах или гиробордах, не защищены законом. С правовой точки зрения, они не являются участниками дорожного движения, несмотря на то, что некоторые из подобных устройств развивают скорость более 50 км в час.
«
Самокатчики как любые другие пользователи дорог, включая пешеходов, защищены законом. Они точно так же должны выполнять правила дорожного движения, как опять же любые другие пользователи дорог.
Вот муравьи, ежики, воробьи, лоси наконец — не защищены. Можно задавить мурьявья, ежика, сбить воробья — и это не бует ни нарушением правил, ни ДТП. В случае с лосем ДТП неизбежно, но вина водителя тут может быть только если лось стоял посреди дороги что вероятно примерно как встреча с динозавром.