Мінфін - Курси валют України

Встановити
18 березня 2021, 15:43

Біткоїн марний як засіб заощадження або платіжний інструмент — Bank of America

Єдиною причиною накопичення першої криптовалюти є її зростаючий курс, пише Cointelegraph з посиланням на доповідь аналітиків Bank of America під назвою «Маленькі брудні секрети біткоїна» (Bitcoin's dirty little secrets).

Біткоїн марний як засіб заощадження або платіжний інструмент - Bank of America
Фото: deex.blog

Мінуси біткоїна

Висока волатильність

Як відзначають автори доповіді, біткоїн не може виступати як актив-притулок, оскільки він не прив'язаний до інфляції і є вкрай волатильним.

Також Bank of America висловив заклопотаність високою волатильністю біткоїна порівняно з іноземними валютами, золотом і сріблом.

«Навіть після десяти років присутності на ринку і серйозних епізодів підвищення вартості біткоїн не зміг домогтися певної цінової стабільності», — підкреслено в доповіді.

Крім того, головним аргументом на користь збереження біткоїна є не диверсифікація, стабільна прибутковість або захист від інфляції, а швидше чисте підвищення цін — фактор, який залежить від того, що «попит на біткоїн випереджає пропозицію», вважають експерти.

Читайте також: Morgan Stanley дозволить клієнтам інвестувати в біткоїн-фонди

Акумуляція великого обсягу на одному рахунку

Близько 95% біткоїнів контролюються власниками 2,4% гаманців — це може стати перешкодою для масового впровадження криптовалюти.

У доповіді відзначено маркери, завдяки яким стає зрозуміло, що більша частина біткоїнів знаходяться на невеликій кількості рахунків. «Це робить криптовалюту непрактичною як платіжний механізм або інвестиційний інструмент».

Низька швидкість платежів та еко-проблеми

Серед решти перешкод для поширення біткоїна аналітики Bank of America називають низьку швидкість трансакцій платіжної мережі і високе енергоспоживання майнінгових ферм.

За підрахунками аналітиків, виробництво криптовалюти щорічно виділяє близько 60 млн тонн вуглекислого газу, а кожна купівля біткоїна на $1 млрд еквівалентна річним викидам вуглецю від 1,2 млн автомобілів.

Читайте також: Американський бізнесмен Кійосакі закликав купувати біткоїни, золото і срібло

Конкуренція цифрових національних валют

Крім того, експерти не виключили, що в майбутньому біткоїн може наштовхнутися на конкуренцію з боку центральних банків, які розробляють власні цифрові валюти.

Оформіть депозит з бонусом від «Мінфіну»

Коментарі - 84

+
+30
bonv
bonv
18 березня 2021, 15:50
#
Конкуренцію відчуваєте? Біткоїн: — Bank of America марний банк:))))
+
+11
BMW25
BMW25
18 березня 2021, 19:08
#
Як раз без банк оф амеріка все стане, а коли щезне біток, то НІЧОГО не зміниться.
+
+36
bonv
bonv
18 березня 2021, 19:28
#
От тільки біткоїн не збирається щезати. Тому і різні аналітеги кіпіш піднімають:))) Ніяк вкурити не можуть, що ціна на біток ще не скоро сформується. Банки мені ніяк не допомагають заробити, а крипта допомагає. Тому дійсно марний банк оф америка:))))
+
+26
Zorro425
Zorro425
18 березня 2021, 19:34
#
Тому адепти бітка і не розуміють про що мова. Заробляють ті, хто працює.А це лише встиг урвати.
+
+54
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:47
#
Деньги делают деньги, а те, кто работает — зарабатывают горб:)
+
+36
bonv
bonv
18 березня 2021, 21:23
#
Заробляють ті хто вміє вигідно вкласти і при потребі, вчасно вивести… Так от, крипта працює на мене. І не урвати, а заробити. Хтось руками, а хтось мізками. Кожному своє. Маю досвід і знаю про що говорю. Мізками — краще.
+
+15
irondi79
irondi79
19 березня 2021, 11:54
#
Я працюю. жодної хвилини свого життя з 2005 року я не сидів склавши руки. працював на дядю, на тьотю на себе чи на олігарха. вся ця праця дозволили мені оплатити мої поточні витрати, автомобіль та трохи зайвих грошей на біток/ефір. зараз завдяки «бульбашці» бітка добудовую будинок. і маю надію на пенсію залишиться. але навіть якщо він лопне, я не буду розчарований. тому просто з цікавістю спостерігаю за тріумфом цифрових активів.
+
+87
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 15:57
#
«Єдиною причиною накопичення першої криптовалюти є її зростаючий курс… бо попит на біткоїн випереджає пропозицію«
— це очевидно для сторонніх, але неочевидно для біточників.
Рано чи пізно пропозиція випередить попит і процес буде зворотнім.
+
+86
Італій .
Італій .
18 березня 2021, 15:59
#
Не дожил Мавроди, порадовался бы.
+
+21
Sage05
Sage05
18 березня 2021, 16:21
#
Гайд от ФРС: печатаем триллионы при трампе, печатаем триллионы при байдене, имеем копеечную инфляцию, рассказываем про скамину-биток и его необъективность к экономическим нормам и устоям: D вафлёры которые не успели купить биток подешевле- шамкают и улюлюкают.
+
+101
Pazienza
Pazienza
18 березня 2021, 16:54
#
Свидетеля веры в великий биткоин и новое будущее видно по схожей (околосектантской) с адептами пузырей и пирамид лексике и тону — все л"хи, один я молодец, ну потому что успел на волне хайпа денег срубить по-быстрому, мы просветлённые, а все остальные — 🐑
+
+6
Daos
Daos
18 березня 2021, 17:44
#
А вам шо завидно?)
+
0
Pazienza
Pazienza
18 березня 2021, 18:05
#
Да не очень, честно говоря, нет так нет, ну это как можно было в МММ и иже с ними вложиться поначалу, и тоже вполне себе жирные сливки успеть собрать, к слову, там тоже, помнится, грезили о великой трансформации, новом мироустройстве, etc.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:09
#
Вижу вы эксперт по пирамидам. То когда уже конец биткоину?
+
+15
Pazienza
Pazienza
18 березня 2021, 20:38
#
Ну что вы, я не эксперт по пирамидам, просто я отчетливо вижу (делая выводы из ваших комментов) что с вами нет смысла говорить на эту тему: вы такой же как и Sage05, ваше высокомерие, презрение к оппоненту говорит о многом, определенный яркий типаж — *** РАБотают на дядю, а мы, крутые инвесторы и люди нового качества, делаем деньги. От вашей готовности с таким остервенением и насмешкой над *** защищать своего «золотого тельца» действительно пугает.
+
+9
Daos
Daos
18 березня 2021, 20:48
#
Но не имея ни одного сатоши и малейшего понятия об этом обязательно надо ***:)
Ну как же ж можно пройти мимо без этого?:)
А потом ещё требовать к себе уважения:)
+
+15
irondi79
irondi79
19 березня 2021, 11:59
#
Точно так же с Италий и Вами нет смысла говорить. Вы в каждой теме про биток говорити о его скаме, крахе, пирамидности и каких то новых инвесторах, которые все вложили в биток и ждут манны с неба… 4 года наблюдаю за такими … очень интересно
+
+20
Sage05
Sage05
18 березня 2021, 19:29
#
Как же там было: вложите деньги в трэжэрис, мы будем потом будем печатать бабосик, и отдавать старым вкладчикам, за счёт новых. Ахахаха. Внатуре МММщики.
+
+15
Sage05
Sage05
18 березня 2021, 19:27
#
При бешеной эмиссии, низкая инфляция, чувачки реально верят что они не лохи: D
+
0
penetrator1963
penetrator1963
18 березня 2021, 18:05
#
Не стоит выдавать желаемое за действительное. это некрасиво.
+
+21
lxb
lxb
18 березня 2021, 16:47
#
Биткоин имеет ограниченную эмиссию
предложение-спрос будет колебаться ограниченное время, но в итоге перевес будет в сторону недостатка предложения
+
+50
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 18:02
#
Ьіток не є унікальним і неповторним.

Тому як тільки біток перестане коливатися (а його ціна зростати), то велика частина біточників побіжить вкладатися в біток 2.0, який так само буде мати обмежену емісію, але буде коштувати дешевше та обіцятиме швидке зростання ціни.
А якщо біток 2.0 до того ж буде швидшим і не потребуватиме дорого майнінгу, то біток 1.0 втратить будь-який сенс свого існування. Більшість біточників апріорі не зможуть повернути вкладене, бо це гра з нульовою сумою — виграє меншість.
+
+3
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:05
#
Придумай другую сказку какую-то, ибо эта не действует уже 13 лет:)
+
0
Італій .
Італій .
18 березня 2021, 18:11
#
С 17-го года прошло 13 лет? Отото арифметика у верующих в бетховент.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:13
#
С 2008-го)
+
+50
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 18:15
#
В «казці» нічого про строк не сказано.
Вона може затягнутися ще на 13 років, а може лише на 1.3 роки… Допоки приток хом’ячків буде позитивним, біточна булька буде надуватися. Ви можете допомогти відтягнути початок кінця вкладаючи побільше богомєрзкого фіату в священний біток ;)
+
+3
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:17
#
Ясно. У кого-то просто пирамида в голове вместо серого вещества:)
+
+15
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 18:29
#
Можливо це така особливість, що гра з нульовою сумою непомітна тим, у кого блокчейн замість неокортексу ;)
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:31
#
Ну расскажи как это произойдёт:)
+
0
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 19:13
#
Це буде неочікувано ;)
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:20
#
Это тебе бы так хотелось. А вот в подробностях?
+
0
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 19:29
#
Ні, це ви боїтеся, щоб таке раптом не трапилось, тому й реагуєте так хворобливо на критику бітка. Але гарантій нема ніяких — можна лише виріти, що біточна булька ніколи не лопне.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:32
#
Боялся бы — не влазил)
Распиши в подробностях, как это произойдёт, охота поржать просто:))
+
+33
Sage05
Sage05
18 березня 2021, 19:31
#
У вас риторика ватана, только вы слово доллар поменяли на биток.
+
0
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 19:42
#
«слово доллар поменяли на биток«
— якесь недоречне порівняння.
Долар не обіцяє мегаприбутків і ніхто не «інвестує» в долар.

Також кумедно чути щось про «вату» від того, хто сам дає посилання на ватний ресурс, щоб нагадати про подію з України ;)
+
+15
Sage05
Sage05
19 березня 2021, 10:36
#
Биток тоже не обицяет. И вот: https://minfin.com.ua/2021/03/19/61662017/
Так где скамина и МММ?)
+
0
ballistic
ballistic
19 березня 2021, 17:55
#
Більшість біточників купують бітки з єдиною метою — сподіваються швидко розбагатіти.
Про це мова в статті.
+
0
Sage05
Sage05
19 березня 2021, 20:00
#
Нет, не про это. «Більшість біточників" — это категория людей, пользователей битка, а в статье даётся мнение эксперда, и нет никаких ссылок на то что это про тех, кто пользуется битком. Это именно: не читал, но осуждаю.
+
0
ballistic
ballistic
19 березня 2021, 20:46
#
«нет никаких ссылок на то что это про тех, кто пользуется битком«
— мдя…
Питань до вас більше не маю :)
+
+15
Італій .
Італій .
18 березня 2021, 18:10
#
Вкладыши в жвачки Турбо и Лавиз тоже имели ограниченную эмиссию.

Но то что котировалось двадцать лет назад у той детворы — уже не котируется (за исключением каких-то редких коллекционеров которые наерное могут заплатить за редкий вкладых и пару сотен баксов) у их детей.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:15
#
И шо? Скоро биткоину кирдык?)
+
0
Sage05
Sage05
19 березня 2021, 20:09
#
Сейчас бы сравнивать турбо и биток: D каша в голове. Давайте так: фунты стерлингов 19го века, как и баксы- это фантики которые ничего не стоят, только коллекционеры могут за них что-то дать
+
0
BMW25
BMW25
18 березня 2021, 20:28
#
А до скольки можно запятую передвигать?
+
+36
Ferox
Ferox
18 березня 2021, 17:01
#
Не согласен, у меня на данный момент биткоинов на 230000 долларов, завтра может стать 200000 или 250000. волатильность? Да, волатильность, а меня устраивает! Кого нет, тому в монобанк. :)
+
+45
bonv
bonv
18 березня 2021, 17:04
#
Поради від Bank of America марні:)))
+
+15
Daos
Daos
18 березня 2021, 17:33
#
+
+
+5
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 17:46
#
Ferox, а що будете робити, коли доїсте ці останні 4 бітка з 10 які у вас були?
Накупите нових біточків? Чи по поточній ціні надмірна волатильність вас не задовольнить? ;)
+
+18
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:08
#
А тебе какое дело, гуру инвестиций?
+
0
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 18:25
#
Ми тут волатильність обговорюємо.
Але для ваших «вложу-ка я $100» це напевно нецікаво ;)
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:29
#
Тебе какое дело, что человек будет делать?
Тебе скорее всего такие бабки даже не снились, а уж тем более чтобы их проесть:)
И вложу ка я 100 — это я про тебя писал, но ты такой тугой, что даже не понимаешь с первого раза, что тебе пишут:)
+
0
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 18:33
#
Інших по собі міряти некоректно.
Коли назбираєте 4 бітка як у Ferox, можливо тоді вас зацікавить поняття волатильності.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:33
#
А с чего ты взял, что у меня их нету?)
И волатильность меня интересует и радует:)
А вот тебе что до неё?
+
0
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 18:46
#
У вас є 4 бітка?! Судячи по тому що і як ви пишете схоже, що не більше 2х. Але можливо у вас шлях схожий з Ferox. Хоча ви прямо не пишете, тому не факт. Але в будь-якому разі, розкажіть як ви плануєте скористатись високою волатильністю. Це може допомогти Ferox-у, бо він одного разу вдало купив 10 бітків і сидить роками в них, проїдає.
+
+18
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:03
#
Если тебя интересует, что такое волатильность — загугли, почитай. А если заботит как человек потратит 230 кусков (а через какое-то время это будет больше) и пойдёт ли работать на работу на какого-то дядю как ты, то это как минимум не твоё дело. Запиши это себе где-то и не задавай глупых вопросов.
+
0
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 19:11
#
«что такое волатильность — загугли«
— ви неуважно читаєте, я запропонував вам «розкажіть як ви плануєте скористатись високою волатильністю». Це можливо було б гарним прикладом для інших як заробляти на крипті, крім «вдало вкластися на дні». Чи вам нічого розказати?

І прохання не розказувати мені що робити, щоб у мене не було причин вказати на який буй вам сходити.
+
+15
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:18
#
А что, кто-то ещё не знает как можно пользоваться волатильностью?)
Ну и эксперты:)
И не надо прикрываться словом «волатильность», чтобы приставать к человеку. Думаю, что-то придумает. Точно не пропадёт. А если курс пойдёт ГОРАЗДО выше, то и не успеет проесть:)
+
+15
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 19:23
#
«что-то придумает. Точно не пропадёт. А если курс пойдёт ГОРАЗДО выше, то и не успеет проесть«
— я так розумію це і ваша стратегія — одноразово вдало купити дешево і холдити з вірою в туземун, проїдаючи потихеньку біточки. Ferox вже більше половини з'їв.
З цією точки зору дійсно волатильність не має великого значення, бо туземун все компенсує.
Слабке місце даної стратегії — а якщо раптом ні? ;) https://youtu.be/XYSLbKpqj-g?t=63
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:28
#
У нас различные стратегии. Но в любом случае это его личное дело:)
+
0
BMW25
BMW25
18 березня 2021, 20:29
#
А що будеш робити коли волатильність зникне?
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 20:53
#
Ты сам хоть веришь, что она исчезнет?
+
0
BMW25
BMW25
18 березня 2021, 19:05
#
Ти спочатку розберись що таке ІНВЕСТИЦІЯ!!!
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:07
#
Напиши это Маску)
Тебе ж виднее)
+
+5
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 19:18
#
Маск назвав рішення Tesla вкластися в бітки «авантюрным, спірним і ризикованим» і не називав це інвестицією.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:19
#
Явно лукавил)
Все мы помним его посты в Твиттере:)
+
+5
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 19:31
#
Не факт.
Моя гіпотеза — Tesla погодилась купити бітки зі знижкою в обмін на «рекламу» від Маска.
+
+15
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:41
#
Ага! И за месяц до отчёта он написал у себя в странице «Это должно было произойти» и знак биткоина и сразу курс попёр:)
Но он типа не хотел, это механики из Теслы настояли:)
+
0
ballistic
ballistic
18 березня 2021, 19:46
#
В новині не вказали коли саме Tesla купила бітки.
Все це вписується в рекламну стратегію. Але це неточно ;)
+
0
penetrator1963
penetrator1963
18 березня 2021, 18:06
#
По курсу 5000 через год будет 19000. устраивает?
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 17:43
#
Такое громкое заявление, а курс не просел даже на 1%.
Главное больше печатайте баксов и сбрасывайте с вертолётов, а народ уже сам решит в чём хранить:)
+
+22
Італій .
Італій .
18 березня 2021, 18:01
#
Чего б ему проседать? Хомяки с мешочками денег радостно бегут на закупы.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:07
#
И правильно делают:)
+
0
Італій .
Італій .
18 березня 2021, 18:12
#
Да, надо ж на чём-то делать бабло тем кто просто делает бабло.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 18:16
#
Надо:)
+
+15
beornborn
beornborn
18 березня 2021, 19:06
#
Как бы я хотел, чтобы он упал раз 10, чтобы накупить его.
хочется верить, что вы правы, но по закону подлости нифига он не упадет…
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:11
#
Упадёт)
Но не в 10 раз)
Ах да, но пока растёт:)
+
+33
sergiy2001
sergiy2001
18 березня 2021, 19:19
#
Даже не сомневайтесь и такая цена будет — постригут всех овец, ни о ком не забудут.
+
0
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:30
#
Мечтать, говорят, не вредно:)
После инстуционалов курс ОЧЕНЬ сильно уже не откатится:)
+
+20
sergiy2001
sergiy2001
18 березня 2021, 19:31
#
Ой, не кажи гоп… Поживем — увидим
+
+18
Sage05
Sage05
18 березня 2021, 19:48
#
В данный момент, уже не в USDT сидят на передержке, а начали его использовать как выход в фиат и всё. Это сигнал того, что в доллар не очень верят. Акции и крипта, ну так себе настрой)
+
+3
Daos
Daos
18 березня 2021, 19:48
#
Главное не пропадай:)
+
0
Lolo31
Lolo31
19 березня 2021, 10:11
#
Курс может останется прежний, но сама ценность снизится
+
0
irondi79
irondi79
19 березня 2021, 12:07
#
Вот мне интересно, а в Украине какие есть более менее нормальные цели инвестиций? акции? золото? недвижимость? или что?
+
0
beornborn
beornborn
19 березня 2021, 14:11
#
Недвига дает нормальную рентабельность — 10−15 лет реально окупается.
хорошо подходит в качестве «базы», чего-то надежного, что всегда будет приносить доход и иметь ценность что бы ни произошло в мире.

имея такую подстраховку, можно вкладывать в более рискованные активы намного смелей.

хотя обычно у людей нет денег и на одну квартиру. о чем тут говорить.

в таком случае я бы рекомендовал выбрать денежную профессию, и вкладывать все силы и ресурсы, чтобы добиться в ней успеха и зарабатывать 2−3 тыс уе, тогда будет смысл говорить о каких-то инвестициях
+
+30
beornborn
beornborn
19 березня 2021, 14:12
#
Хотя обычно люди интересуются инвестициями, потому что им не хватает дохода.
путь в никуда.
надо интересоваться инвестициями, когда некуда деть деньги.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися