Мінфін - Курси валют України

Встановити
7 березня 2021, 12:30

Глава Kraken передрік зростання біткоїна до $1 млн за десять років. Також криптовалюта замінить долар

Гендиректор онлайн-сервісу з обміну криптовалют Kraken Джессі Пауелл в інтерв'ю Bloomberg TV передбачив, що біткоїн може досягти позначки в $ 1 млн за 10 років.

За його словами, прихильники цифрової валюти вірять, що вона врешті-решт зможе замінити всі основні фіатні валюти. «Істинно віруючі в біткоїн скажуть вам, що він досягне Місяця, Марса і нарешті стане світовою валютою», — заявив Пауелл.

Він вважає, що долар зараз демонструє ознаки слабкості, і тому незабаром люди почнуть вимірювати ціну речей в біткоїнах.

Раніше глобальний стратег американського фінансового конгломерату Morgan Stanley Ручір Шарма заявив, що долар втрачає свої позиції як світова резервна валюта, і біткоїн вже почав поступово замінювати його як інструмент платежу і заощаджень.

Біткоїн стає популярним

Як повідомляв «Мінфін», біржа Bitfinex запустила платіжний сервіс Bitfinex Pay з підтримкою біткоїну і Ethereum. Сервіс дозволяє безперешкодно приймати криптовалютні платежі.

Також платіжна система PayPal запустила операції з продажу та купівлі криптовалюти. Власний платіжний сервіс створила і криптовалютна біржа Binance.

Читайте також: Bitcoin або IPO: у що краще інвестувати в 2021 році

Розширюються і можливості оплати товарів за криптовалюту в Україні. Так, платежі в біткоїні почала приймати мережа піцерій Mister Cat.

Коментарі - 68

+
+8
vahatovych
vahatovych
7 березня 2021, 12:36
#
Якщо будуть вимірювати в біткоінах то 1бтс= 1дол? Чи бабка буде продавати картоплю за 0.00000000000000000001 бтс??😁😁
+
+59
ototo
ototo
7 березня 2021, 12:52
#
В сатошах будут цены. Сейчас 20 сатоши равен 1 центу. Когда биток будет стоить 2 миллиона, то 1 сатоши будет стоить 2 центам.

Собаки лают, а караван идет… к своей цели
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 13:24
#
К тому времени, когда цены в битке будут обыденностью, мало кто будет обращать внимания, а сколько оно там в долларах стоит. Так же как сейчас мне глубоко фиолетово, сколько за сатоши мне отвалят венесуэльских боливаров, тележку или две))
+
+124
ballistic
ballistic
7 березня 2021, 14:30
#
«В сатошах будут цены»
— тобто прийшов вранці в Сільпо, купив пляшку молока за 2145 сатоші, а заходиш увечері — а ціна вже 1865 або 2466 сатоші?
«Зручний» засіб для платежів :)
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 16:33
#
Так вы не накладывайте «сегодня» на ситуацию «завтра». Сейчас всё к доллару привязано, а будет к битку. Т. е. в сатошах — зафиксированно. И меняться особо не должна, потому что эмиссия битка будет уже около-нулевая.
+
+79
ballistic
ballistic
7 березня 2021, 18:36
#
«не накладывайте „сегодня“ на ситуацию „завтра“»
— аргументуйте, чому не можна «накладувать», якщо біток «вчора, сьогодні, завтра і вовєкі вєков один і той самий"? :)

«в сатошах — зафиксированно«
— щоб зафіксувати ціну потрібен авторитарний режим.
Щоб вберегти ціни від стрибків і утримувати їх в певних рамках потрібні регулятор і регуляція з механімами емісії і вилучення частини грошової одиниці.
А біток — він же «незалежний» і «ніким неконтрольований», кількість бітків жорстко лімітована, тому його ціна/цінність приречена на постійні коливання (висока волатильність).

Якщо ви це не розумієте, то спробуйте дати відпровідь, чому нікому не вдалося зафіксувати ціни на товари в золоті?
+
+30
ototo
ototo
7 березня 2021, 18:53
#
аргументуйте, чому не можна «накладувать»

потому что речь не о битке, а о текущей фин системе. Которая к тому времени точно не «буде той самой». Смотрите в какой вы ловушке разума. В вашем мировоззрении доллар — незыблемая глыба, а биток необьяснимо набирает ценность. А отрешенным взглядом все наоборот. Биток глыба, а фиат обесценивается. Причем не только биток, а любой ценный физический ресурс/актив, который нельзя легко подделать или скопировать, увеличив количество (физически или математически ограничен). По этой причине все ресурсные рынки ждет усиленный рост, особенно битка. Потому что золото уже не выполняет свою роль меры стоимости, потому что им манипулируют определенные лица, и торгуемое бумажное золото не имеет полного обеспечения. Оно сломалось, миру нужно НОВОЕ ЗОЛОТО. Защищенное от махинаций.
+
+47
kingcity
kingcity
7 березня 2021, 20:06
#
«Потому что золото уже не выполняет свою роль меры стоимости, потому что им манипулируют…» — а бітком не маніпулюють? 95% біткоїнів контролюють всього 2% «китів» — це ні про що не говорить? А штучне накручування об`ємів торгів на біржах ?
«торгуемое бумажное золото не имеет полного обеспечения» — це вірно. «Паперового» золота зараз навіть не в рази, а у десятки чи сотні разів більше, ніж реально є видобутого фізично. Навіть колись була версія, що біткоїн придумали для того, щоб відволікти інвесторів від вкладень у золото, хоча б тимчасово, щоб зрівняти об`єм паперового і фізичного золота.
«миру нужно НОВОЕ ЗОЛОТО» — в контексті вищесказаного поправлю: світу потрібне фізичне золото. А якщо і потрібно нове — то це точно не віртуальні цифрові «фантики».

+
+62
ballistic
ballistic
7 березня 2021, 20:13
#
«Оно сломалось«
— такого я ще не чув про золото, яке на відміну від бітка є дійсно реальним, унікальним і неповторним :))

Біток в частині забезпечення не відрізняється від фіатних грошей, бо його вартість/цінність так само підтримується не реальними матеріальними цінностями, а за рахунок віри людей.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 20:48
#
а бітком не маніпулюють

Смотря чем, ценой — легко! Эмиссией? Хрена с два)
Мой пассаж был об эмиссии, мы входим в зону турбулентности, войны эмиссий, побеждает менее инфляционная валюта.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 20:51
#
світу потрібне фізичне золото

мир настолько сломан и прогнил, что физическое золото с той же легкостью подвергается манипуляциям и обману. Вспоминаем вольфрамовые слитки и прочие «прелести» мировых финансов. Его надо хратить, а это еще один способ для мошенничества.

Повторюсь еше раз, ЗОЛОТО — ПОЛОМАЛОСЬ!
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 20:55
#
Само по себе оно уникальное и неповторимое, но проблема не в нем, а в хранении и деривативах. В цифровом виде, торгуемое «золото» — не имеет полного обеспечения, это воздух. А для мировой экономики будущего, нужно цифровое золото, которое невозможно надуть, всё остальное — рано или поздно будет подделано и сфальсифицированно, на любом уровне.
+
+17
kingcity
kingcity
8 березня 2021, 10:41
#
«Его надо хратить, а это еще один способ для мошенничества.» — та й біткоїн потрібно зберігати на персональному електронному гаманці чи на біржі. І шахрайства тут не менше — взломів кошельків було немало, як і взломів бірж.
«В цифровом виде, торгуемое „золото“ — не имеет полного обеспечения…» — так, я з цим погодився. А біткоїн має хоч якесь забезпечення ?
«А для мировой экономики будущего, нужно цифровое золото, которое невозможно надуть…» — якраз з «надуванням» біткоїна проблем нема ! :)
+
+15
ototo
ototo
8 березня 2021, 11:00
#
та й біткоїн потрібно зберігати
одно дело когда ты полностью контроллируешь хранение и все зависит от тебя, другое — когда ты передаешь функцию хранения третьим лицам. Потому что золото трудно хранить самому и транспортировать тоже, о чем тут говорить.

А біткоїн має хоч якесь забезпечення ?
Не сравнивайте исходный дефицитный ресурс и его деривативы. Бумажное золото — дериватив, физическое — оригинал. Биткоин — тоже оригинал, ему не нужно обеспечение, так же как и слитку золота не нужно. Не путайте эти вещи. Вот как начнут деривативы на биткоин раздувать, тогда расскажете об обеспечении их биткоином и я вас послушаю.

якраз з «надуванням» біткоїна проблем нема ! :)
Ну клоунство. Речь шла о надувании обьема монет, а не цены.
+
0
kingcity
kingcity
8 березня 2021, 11:04
#
«Речь шла о надувании обьема монет» — мова йшла і про ціни і про об`єми. Ви ж конкретизуйте на майбутнє, що маєте на увазі.
+
+15
ototo
ototo
8 березня 2021, 11:38
#
Я всегда думаю что это очевидные вещи, но вы придираетесь к каждому слову)
+
+15
kingcity
kingcity
8 березня 2021, 11:48
#
«Я всегда думаю что это очевидные вещи» — ну не можу я ваші думки читати :)).

Чесно кажучи, сам деколи таке допускаю — не конкретизую, що маю на увазі, бо мені це здається очевидним, співрозмовники ж не розуміють про що мова.
+
+15
BMW25
BMW25
8 березня 2021, 12:11
#
Так маніпуляція ціною і є головною для аферистів.
+
+15
BMW25
BMW25
8 березня 2021, 12:13
#
Тут вже писалося як у людини було 3 бітка, вранці встав, а їх немає.І ніхто йому не допоміг і не допоможе знайти. А в нього це все, що було.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 19:08
#
щоб зафіксувати ціну потрібен авторитарний режим.

К моменту когда будут добыты последние битки, он будет распределен уже между участниками рынка и волатильность будет минимальна. Чем больше охват тем меньше волатильность. Это же только в ваших снах биток так и остаётся болтаться как рискованый непризнанный спекулятивный актив))

В случае с цифровым битком, рынок реально сам всё порешает. Потому что «авторитарные режимы» не смогут его регулировать. И от них мало что будет зависеть. И будут ли эти режимы к тому времени существовать, тот еще вопрос. Скорее будет единая мировая система управления.
+
+15
ballistic
ballistic
7 березня 2021, 20:12
#
«когда будут добыты последние битки, он будет распределен уже между участниками рынка и волатильность будет минимальна«
— залишилось невидобутими всього ~10% бітків.
Як видобуток цієї незначної решти може суттєво вплинути на волатильність? Особливо ніяк, тому ваш цей аргумент непереконливий. Це просто ваша віра.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 21:01
#
Хаха, это была отсылка ко времени. К тому времени биток будет распределен в мире и роль его будет как цифрового золота, меры стоимости. Высокая капитализация и рыночный охват снизит волатильность. Я же написал, чем больше охват тем меньше волатильность. Перечитайте еще раз)
+
0
ballistic
ballistic
7 березня 2021, 23:08
#
«Высокая капитализация и рыночный охват снизит волатильность«
— не факт.
По аналогії з акціями — висока капіталізація великих компаній не заважає цінам на ці акції «стрибати». Це по-перше. А по-друге — ви ніяк не аргументували, чому біток обов’язково досягне високої капіталізації і охоплення.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 23:33
#
Потому что его Илон пиарит 8) Есть конспирологическая теория, что его создали спецслужбы, для основы цифровой экономики будущего, в которую мы летим. Тогда это была теория фриков, не то что сейчас)

Если серьезно, то кроме него нет других монет, в которые было вложено столько пиара и денег, чтобы сместить его с пьедестала. Заменять его не будут, потому что заменять надо только физические обьекты, у цифровых просто обновляют версию. Т. е. биток с нами надолго, как интернет. Знаете есть такая фраза, «все что попадает в интернет, навсегда там остается».
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 23:40
#
висока капіталізація великих компаній не заважає цінам на ці акції «стрибати»

Так, давайте уже окончательно определимся в картине мира что я описываю. Что к тому моменту биток будет резервной валютой и цифровым золотом. Цены будут в нем, все будет к нему привязано, так что сколько он стоит в долларах будет не очень важно, как и сам доллар.

Но до этого, пока он не сместил доллар и другие CBDC, его волатильность будет снижатся. Он будет торговаться на равне с долларом ко всем другим цифровым мировым валютам на DEFI форексе. Волатильность будет приближена к волатильности текущих основных пар валют на форексе.
+
+15
ballistic
ballistic
8 березня 2021, 0:45
#
Нема ніяких гарантій, що волатильність бітка знизиться і він стане головним резервним активом.

«Есть конспирологическая теория, что его создали спецслужбы«
— допускаю, що можливо так і є. Але тільки мотив інший — щоб акумулювати надлишкові бакси :)
Такі як Маск можуть бути залучені в цю гру як піарщики. І якщо спецслужби вирішать «схлопнути» біток, то такі учасники як Маск вийдуть вчасно, своє точно не втратять.

«нет других монет, в которые было вложено столько пиара и денег«
— в цьому й головна проблема бітка, що він створений для збагачення його творців, а не для блага людства.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 19:13
#
Якщо ви це не розумієте, то спробуйте дати відпровідь, чому нікому не вдалося зафіксувати ціни на товари в золоті?

Ну как же, банкиры придумали деривативы — банковские рассписки на хранимый драг металл. И началась эра частичного резервирования, когда банкиры начали рассписки создавать не обеспеченные металлом. А в такой ситуации, когда деньги надуваются быстрее товарной массы, цены обязаны расти.

В те античные времена, когда не было крупных серебрянных и золотых рудников, способных быстро надувать количество монет, цены были привязаны к золотым и серебрянным монетам, были статичными. Пока не придумали дырки в монетах делать или края спиливать, или вообще трясти в мешке, чтобы металлическая пыль оседала, с которой делали новые монеты. Это древняя идея — делать золото из воздуха, еще алхимики ей занимались. Биток положит конец этой порочной многовековой алхимии.
+
+15
ballistic
ballistic
7 березня 2021, 20:16
#
«будет единая мировая система управления«
— коли це станеться (не скоро), то людство створить фінансову систему, надійну, швидку, зі справедливою прозорою регуляцією, для функціонування якої не потрібен буде дорогий безглуздий майнінг і милиці типу лайтнінга.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 21:11
#
Все новые технологии через это проходят. Можно с интернетом сравнить. Сначала задроты в CERN придумали сеть для коммуникаций между институтами, потом военные начали развивать, потом по всему миру запустили. Работало убого, скорости слабые, сайты страшные. Не продумано, IPv4 адресов уже не хватает на всех, хакеры постоянно взламывают стек. Потом постоянно дорабатывали протоколы, HTTP 1.0 / 1.1 / 2.0 / QUIC которые ускоряют передачу данных. Языки разработки, движки браузеров. Софт постоянно улучшается. Сравните интернет нулевых и что имеем сейчас.

Надеюсь аналогия понятна.
+
0
ballistic
ballistic
7 березня 2021, 23:18
#
Аналогія красива, але не зовсім коректна.
В частині технологій — блокчейн, смартконракти дійсно займуть своє місце в світі майбутнього. Але нема ніяких гарантій, що біткойн залишиться популярним.

http://info.cern.ch був першим у світі сайтом. Але він не став найпопулярнішим. В результаті еволюції технологій по причині архітектурних проблем часто ефективніше створити нову версію технології з нуля, а стару викинути.
Так ось щодо бітка — вже зараз видно його архітектурні недоліки, які не дозволять йому стати засобом розрахунку майбутнього.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 23:55
#
http://info.cern.ch був першим у світі сайтом. Але він не став найпопулярнішим.

Ну и сравнения, первый сайт не нес никакой ценности для людей, а для полтора человека в их институте)

​​​​​​​
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 23:56
#
вже зараз видно його архітектурні недоліки

Почему я это постоянно повторяю, но вы не слышите? Недостатки будут устранены с обновлениями протокола, это цифровой продукт.
+
+15
ballistic
ballistic
8 березня 2021, 0:35
#
«Недостатки будут устранены с обновлениями протокола»
— архітектурні недоліки закладені в самій суті бітка, тому ніякі оновлення протоколу тут не допоможуть.

Інша аналогія, біток можна порівняти з колись популярним браузером Internet Explorer, який свого часу був основним у 95% користувачів. Ніякі оновлення не допомогли йому втримати лідерство. Виявилося простішим викинути його і створити новий з нуля.
+
0
ototo
ototo
8 березня 2021, 1:12
#
Ану ка, расскажите мне про недостатки заложенные в его архитектуре и которые нельзя решить хард и софтфорками?
+
0
ballistic
ballistic
8 березня 2021, 1:36
#
Да хоча б необхідність дорого майнінгу.
Спроби вирішити проблему масштабування за допомогою лайтнінг — це більще схоже на милиці.
Відсутніть можливості додаткової емісії навіть якщо все людство цього захоче.
Несправедливий початковий розподіл теж можна віднести до значного недоліку, який неможливо виправити.

Досконала світова валюта має бути без всіх цих недоліків.
+
+15
ototo
ototo
8 березня 2021, 9:48
#
Переход с POW на POS убирает майнинг с вычислительными нагрузками, вместо этого стейкинг монет и голосование за валидаторов.
Лайтнинг — вполне приемлемое решение, как и токенизация биткоина на любом другом сайдчейне. А почему нет? То что вам там костыли мерещатся, это ваши проблемы, сейчас все больше точек принимают LN, даже кошелек Electrum уже начал поддерживать его, мгновенные платежи уже почти реальность.
Доп эмиссия для цифрового золота это оксюморон. Его ценность как раз в отсутствии оной. Это аналогично желанию в палате мер и весов желать чтобы эталонный килограмм начал весить не 1 кг, а 1.2 кг, 1.5 кг и т. д. Мне это напомнило глупый закон в штате США который чуть не приняли, который устанавливал число ПИ равное 3.2))
А сейчас распределение денег справедливое? Несправедливость в мире финансов была всегда, особенно при капитализме. Тут ничего не поделать, ситуация уже сложилась как сложилась.

Как резюме, вы себя слишком накручиваете по этому поводу)
+
0
ballistic
ballistic
8 березня 2021, 12:18
#
«Переход с POW на POS убирает майнинг«
— біток планують зробити безмайнінговим?!
Це не жарт?

«Доп эмиссия для цифрового золота это оксюморон«
— ми початково почали обговорювати біток як засіб платежів.
В моїй уяві грошова одиниця майбутнього має в собі вміщувати і збереження цінності і стабільність ціни, що неможливо без емісії та вилучення. Цифрове золото приречене на волатильність, тому не зможе стати зручним платіжним засобом.

«А сейчас распределение денег справедливое?«
— ні, і біток не вирішує цю проблему.

«Тут ничего не поделать, ситуация уже сложилась как сложилась«
— а я вважаю це слабким місцем бітка, чому він не буде прийнятим людством як основний засіб. Нема сенсу міняти шило на мило.

«вы себя слишком накручиваете«
— я всього лише виражаю скептицизм щодо ваших рожевих мрій про світле біточне майбутнє :)
+
+15
ototo
ototo
8 березня 2021, 13:58
#
Цифрове золото приречене на волатильність, тому не зможе стати зручним платіжним засобом.

В древние времена цены были в золоте и серебре и цена была стабильна, пока не научились уменьшать вес монет или же добывать больше золота и серебра. Сейчас биток предлагает вернутся к золотому стандарту, но не физическому, а цифровому. Если бы физ золотом не манипулировали, то в нем стоимость товаров была бы более стабильна чем постоянный рост цен в фиате который печатают. Золото еще добывают и будут добывать хоть на астероидах Илоном. А добыча битка будет стремится к нулю. В итоге выраженные в нем цены будут самыми стабильными в конце его цикла добычи.
+
+15
ototo
ototo
8 березня 2021, 14:09
#
Це не жарт?
Эфириум 2.0 переводят на стейкинг, и майнинг на спец оборудовании уже не нужен будет. Просто блочится определенная сумма для права голоса за валидаторов блоков. Как обкатают технологию на эфире, я считаю та же участь ждет и биток. Мировая повестка на стороне зеленых, будет им повод показать себя, сейчас на это закрывают глаза, потому что стоит цель промоушена крипты по миру.

ні, і біток не вирішує цю проблему.

Статус кво будет всегда, пока есть высшая власть над людьми. Она себя в обиду не даст.

а я вважаю це слабким місцем бітка, чому він не буде прийнятим людством як основний засіб. Нема сенсу міняти шило на мило.

Давайте сравнивать, сейчас золото справедливо распределено? Нет, под вопросом что именно под видом золота сейчас в хранилищах лежит. Фиатные валюты справедливо распределены? Нет, есть резервные валюты, страны бенефициары которых имеют преимущество перед остальными странами. Так что биткоин не решает эту проблему, но ее не решает никакая другая валюта. Так что это пустая демагогия. Зато решается проблема прозрачности более менее, все крупные кошельки на виду и движения средств тоже. Что есть достижение.



+
+15
ballistic
ballistic
8 березня 2021, 23:27
#
«Если бы физ золотом не манипулировали…«
— будь-яким обмеженим активом можна маніпулювати, біток тут не виключення.
Щоб виключити маніпуляції потрібен регулятор і регуляція.

«выраженные в нем цены будут самыми стабильными в конце его цикла добычи«
— знову ви неаргументовано пов’язуєте кінець волатильності з кінцем майнінгу.

«майнинг на спец оборудовании уже не нужен будет«
— перепитаю ще раз, ви серйозно заявляєте, що майнінг для бітка в майбутньому не буде потрібен навіть для хеш-обчислення для проведення транзакцій?!

«пока есть высшая власть над людьми. Она себя в обиду не даст«
— будьте послідовними в своєму аналізі і зробіть висновок, що ця «высшая власть» або не дозволить бітку замінити фінансову систему, або біток є проєктом цієї «власті» :)

«Зато решается проблема прозрачности более менее«
— прозорість умовна і сама по собі вона не є цінністю. Головну проблему — стабільне збереження цінності грошової одиниці — біток не вирішив. Ви вірите, я скептичний.
+
0
ototo
ototo
9 березня 2021, 0:06
#
Щоб виключити маніпуляції потрібен регулятор і регуляція.

Ахаха) Уже нарегулировали
Вольфрамовое «золото». Золото Форта Нокс оказалось поддельным!
https://ru-polit.livejournal.com/3661396.html
+
0
ototo
ototo
9 березня 2021, 0:08
#
що майнінг для бітка в майбутньому не буде потрібен навіть для хеш-обчислення для проведення транзакцій?!

Майнинг на POW алгоритме сейчас — именно что добыча, делаем много вычислений чтобы найти ценный математический ответ. POS алгоритм не подразумевает вычислительных ресурсов. Ноды в сети голосуют и выбирают валидатора, который просто берет ожидающие блоки и валидирует их на самых быстрых скоростях. Чем мощнее железо, тем большая пропускная способность, привет визы и мастеркарды. Если он начинает махинировать, то его залог сгорает и его банят, с помощью залога другие ноды могут участвовать в голосовании. Т. е. решаются основные проблемы — скорость, комиссии (потому что нет конкуренции за включение в блоки, когда они быстро добавляются), сжигание электричества.

Эфир уже в начальной стадии перехода на POS, в течении года должны завершить вроде переход. Плюс там будет еще технология шардинга, которая в разы ускорит валидацию, потому что блокчейн будет разбит на группы, в каждой группе будет свой валидатор. Т. е. паралельно будут валидироваться много блоков, скорость будет очень высокая. По этой причине эфир далеко полетит, во всех смыслах. DEFI наконец то оживет. Если и есть конкурент битка то это эфир. Но у эфира худощавый некрасивый ботан Виталик, и пиар поддержки нет ИМХО не потягаться ему с битком, потому что …
біток є проєктом цієї «власті» :)
+
0
ototo
ototo
9 березня 2021, 0:13
#
Эти процессы многоуровневые, на более низких уровнях видимость борьбы, а на самом верху консенсус
+
+30
ballistic
ballistic
9 березня 2021, 19:17
#
Я скажу так — якщо біток це не проєкт «высшей власти», то в один прекрасний момент влада поставить його поза законом. І можливо видасть легальну альтернативу на базі останніх досягнень. Біток в такому випадку програє конкуренцію.

А якщо ж біток це дійсно проєкт «высшей власти», то він створений не для боротьби з поточною фінсистемою, а для збагачення цієї ж «влади». І шанси для пересічних тут щось урвати і не погоріти у фіналі я оцінюю як невисокі :)
+
0
ototo
ototo
9 березня 2021, 22:39
#
він створений не для боротьби з поточною фінсистемою, а для збагачення цієї ж «влади»

Это ловушка разума. На самых высоких уровнях деньги не цель, это средство. Цель — тотальная власть. Когда им нужны деньги они их просто берут, или печатают. Вспоминайте аудит пентагона и НАСА, где триллионы долларов без вести пропали и никто не подымает хай по этому поводу.

Поэтому биткоин — это морковка для пипла, чтобы кроликов заманить в цифровую клетку, а потом захлопнуть клетку как в Китае и ввести тотальную слежку с социальным рейтингом. Короче 1984 — пророческая книга.
+
0
ototo
ototo
10 березня 2021, 10:23
#
І шанси для пересічних тут щось урвати і не погоріти у фіналі я оцінюю як невисокі :)

Как раз наоборот, те кто принял мировоззрение HODL, заработали и заработают очень много. Самый быстрый социальный лифт. Но их будет меньшинство, большинство всегда будет считать текущую цену слишком высокой, а биткоин перегретым пузырем. А сми будет время от времени их отпугивать резкими заявлениями, что и происходит)
Естественный отбор)
+
+44
ballistic
ballistic
10 березня 2021, 13:09
#
«Это ловушка разума«
— відмічу різницю між моїм і вашим способом міркування. Я пишу різні гіпотези починаючи зі слова «якщо». Ви ж пишете однозначно і впевнено, не ставлячи свою версію під сумнів. Як думаєте в кого з нас більше шансів опинитись в «ловушкє разума»? ;)

«Самый быстрый социальный лифт«
— велика спокуса перед якою просто неможливо встояти любителям халяви. Можливо на таких і розрахунок? :)
+
+45
BMW25
BMW25
8 березня 2021, 12:03
#
Тобто тоді біткоїн стане звичайним «фіатом» і тоді придумають біткоїн2,якому прогнозуватимуть вартість в мільярд…Біткоїн зараз вигідний лише аферистам і цінність його лише у волатильності.Да, хтось заробив, а хтось-програв.Але здоровий глузд підкаже, що ціна цього «активу"-це не економіка, а афера.
+
+31
kingcity
kingcity
7 березня 2021, 13:09
#
«Истинно верующие в биткоин…» — недаремно говрилось, що біткоїн це сектанство, зі своєю «вірою» і ідолом.

«он достигнет Луны, Марса и, наконец, станет мировой валютой» — куда замахнулись. Навіть на статус не світової, а вселенської валюти. Правда, не знаю, кому він з на Місяці чи Марсі потрібний — пишуть, що там лише можливо мікроорганізми є.

+
+40
ballistic
ballistic
7 березня 2021, 14:41
#
«Не складайте скарбів собі на землі, де нищить їх міль та іржа, і де злодії підкопуються й викрадають. Складайте ж собі скарби на небі, де ні міль, ні іржа їх не нищить, і де злодії до них не підкопуються та не крадуть» /Від Матвія 6:19−20/
— бачите, тут сказано, що матеріальне багатство ненадійне, руйнується і втрачається з часом, тому не рекомендується інвестувати в реальний сектор.
А ось ті, хто складають свої активи на небі (наприклад у віртуальному розподіленому хмарному середивощі), ті їх ніколи не втратять. Логічно, криптово і духовно.
:)
+
+15
kingcity
kingcity
7 березня 2021, 15:15
#
Це сказано супер ! Знімаю капелюха ! :) +15 — це найменше, чим я можу виразити своє захоплення ! :))
+
+30
ototo
ototo
7 березня 2021, 13:37
#
Сенат США одобрил пакет мер поддержки экономики в размере $1,9 трлн

Сейчас рынки начнут расти, особенно порадует биток.
+
+36
R S
R S
7 березня 2021, 13:39
#
Никогда биткоин не вытеснит фиатные деньги, НИКОГДА! Всем нужна наличность.
+
+15
ototo
ototo
7 березня 2021, 16:28
#
В истории стран, где влась не смогла обуздать обесценивание своей нац валюты, есть случаи когда де юре — только нац валюта — платежное средство, а де факто в обороте был доллар. И власти прекрасно знают и сразу же ужесточают покупку-продажу долларов во времена нестабильности внутри страны. Далеко ходить не надо, последние годы Укрина только только начинает отходить от органичительных мер по обороту иностранных валют.

А теперь проблемы будут не только у локальных нац валют, а у всех нац валют, потому что печатные станки уже не остановить, это как «стоп кран» в самолете)

Всем нужна наличность. Ну-ну, вспоминаем Венесуэллу, и то, как всем нужен был боливар))) Там был взрыв битка, его разбирали как горячие пирожки.

А теперь почитайте о том, как на днях курс биткоина в Нигерии подскочил до 76 тысчяч.
https://yandex.ru/turbo/forklog.com/s/tsena-bitkoina-v-nigerii-dostigla-76−000/
+
+15
R S
R S
7 березня 2021, 20:06
#
«В истории стран, где влась не смогла обуздать обесценивание своей нац валюты…» —
вот именно, таким странам помог доллар. И в любые кризисы важную роль играют наличные деньги.

«А теперь проблемы будут не только у локальных нац валют, а у всех нац валют, потому что печатные станки уже не остановить»
у нац. валют только одна проблема — её обесценивание.
А рост биткойнов и других… койнов — это прямое следствие избыточного количества денег, а не какая-то «особенная фишка» битка. Этот спекулятивный инструмент очень хорошо подходит для такой задачи. Что и подтверждает ваша последняя ссылка про Нигерию.
Нигерийцы настолько богаты, что готовы платить за биток 76 тыс? Смешно…)))
+
+15
R S
R S
7 березня 2021, 20:14
#
Со временем биткойн займет своё место в мировой платёжной системе, но фиатные валюты, и тем более наличные деньги — никуда не денутся.
Нац.валюты и наличность — это неотъемлемая часть мировой экономики.
+
+45
bonv
bonv
7 березня 2021, 17:27
#
Нехай спочатку ще добряче впаде, щоб можна було відкупитися нормально:))) А там і до мульйона недалеко:)))
+
0
ototo
ototo
7 березня 2021, 17:58
#
Он сейчас в стадии ускорения роста, с небольшими откатами. Чтобы остановить эту махину нужен мега слив. В 2017 остановили запуском фьючерсов, когда предположительно майнеры захеджировались на год через шорты. А пока что snowpiercer будет только пронзать СНЕГ)
+
+45
bonv
bonv
7 березня 2021, 17:27
#
От вам і цифрове золото:)) А то піраміда, піраміда:)))
+
0
preyvanamor
preyvanamor
7 березня 2021, 19:20
#
Гарантовано! Обов’язково скуплюсь бк після чергового обвалу на 80%
+
+45
skolebs
skolebs
7 березня 2021, 19:22
#
Та дався вам той біткоін. У корінь дивіться. За біткоіном стоїть блокчейн, а за цією технологією майбутнє. А біткоїн — це просто оплата послуг майнерів/компьютерів, які підтверджують транзакцію. Блокчейн — спосіб відправити цінності (гроші, нотаріальні записи, реєстри, будь що інше) без посередників. Не потрібні банки, не потрібні нотаріуси, не потрібні інші середні ланки. Цінність його у тому, що один раз зроблений запис не можна відмінити. Згадайте ентузіазм команди «Зе», коли вони приходили до влади. Вони обіцяли перевести на блокчейн Мінюст. Де? Почухали рєпу і зрозуміли: а як же заводік отжать? А бізнес? А земельний пай. Нє, рєбята, цього не буде.
Приклад. Вчора, вихідний день, я переводжу біткоіни міх горячим та холодним гаманцем на суму 500 долларів. Скільки комісія? 2,34 долари. Скільки візьме Western Union? А Приватбанк? Дати пруф чи самі знайдете? Далі ще цікавіше. Скільки бере Приватбанк за переказ цих 500 доларів на картку? 14 доларів. Не 4, не 10, а 14. Я розумію, цим мордатим дядькам на мерсах потрібно возити своїє силіконових ляльок на Мальдіви. Я тут при чому? Біткоїн ставить їх осторонь. Тому такий «вой» і ненависть.
+
0
preyvanamor
preyvanamor
8 березня 2021, 1:41
#
Так. блокчейн крута технологія, але є ще такий приклад: переводжу пару тижнів тому монети зі свого гаманця на біржу (біля $80) — комісія для блокчейна $15! Продаю по ринку монети за долари: біржа знімає ще $3 за операцію. Ініціюю перевід (НАРЕШТІ) на свій банківський рахунок, проходить… СІМ (7!) днів і біржа каже, що вивід в банк не пройшов і ось тобі твої долари в зад!!! І це, на секунду, одна з найбільших бірж у світі і мій рахунок в банку був ними верифікований! Ну що ж — добавляю пейпал і виводжу тепер вже на пп, і платіж проходить моментально, і без проблем.
Прийшов час перевести і розкешити решту монет. Тому відкриваю біткойн кор і переводжу знову на біржу монети, вибравши рекомендовану комісію і… ПРАВИЛЬНО — ПЛАТІЖ ЗАВИСАЄ, тому що комісія за перевід була надто низькою і єдиний вихід — підняти мою плату за комісію, АЛЕ мій гаманець вже повністю пустий і щоб підняти плату за комісію потрібно купити на біржі монети використовуючи дебетову карту (ще $3 комісії для біржі) і знову перевести їх на свій гаманець (ще пару доларів комісії для блокчейна). Але всі монети успішно приходять на мій гаманець і я успішно піднімаю плату за комісію для блокчейна (загалом вже більше $20, бо пару тижнів назад плата росла і росла) і весь транш на біржу нарешті успішно доходить. Продаю всі монети по ринку (ще 1,5% комісії для біржі, а не $3, бо біржа бере, що більше) + біржа вже не дає ринкову ціну, а на ДЕКІЛЬКА СОТЕНЬ $$$ нижче ринку.
+
0
preyvanamor
preyvanamor
8 березня 2021, 1:45
#
І загалом на всі комісії і платежі пішло більше $100!
+
+15
skolebs
skolebs
7 березня 2021, 19:37
#
Я бачу тут проплачених коментаторів, які устряють у коментарі до кожної статті про криптовалюти. Я розумію, гроші є гроші, але вибачте. Ще один крупний (лице не влазить у монітор) просить мої гроші до себе на 9 місяців під 9 відсотків річних. Він же, *** , знає, що прогнозований, підкреслюю, прогнозований рівень інфляції в Україні складе 6 відсотків. Другими словами, з моєї тисячі гривень він дасть мені 30 гривень у найкращому випадку. За цей час він купить біткоін (який дасть до кінця року, наприклад, 100 відсотків) отримає тисячу і віддасть меня 30. Круто! Він знає, що за минулий рік США надрукували більше доларів, ніж за період з 1944 року. Він знає про «вертольотні гроші». Він знає все і бреше вам у лице і каже що біткоін гімно. Бог йому суддя.
Шановні, ви при своєму розумі? DeFi проекти пропонують 60, 90, 150, 200 і більше річних в залежності від ступеня ризику. Ви все ще хочете віддати свої гроші цьому мордатому? Мені вас жалко.
З повагою
+
0
Leonid Shkarupa
Leonid Shkarupa
7 березня 2021, 22:50
#
Противно читать человека, не знающего украинский язык
+
+38
Ze12
Ze12
8 березня 2021, 0:17
#
Когда-то он лопнет, кто успеет тот сорвет куш, а кто нет тот останется у корыта. Пока в него верят, он в цене, но останется мыльным пузырём.
+
+34
Petr Maslov
Petr Maslov
8 березня 2021, 5:58
#
Да биток это зеро.
+
+14
Daos
Daos
8 березня 2021, 7:23
#
Всё правильно, ребята, если вы этим не занимаетесь давно, не имеете опыта — лучше в это не лезть, просто потеряете деньги:)
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися