Мінфін - Курси валют України

Встановити
3 лютого 2021, 15:36

Найкращий відгук січня: як клієнт проїхав 260 км і відвідав три міста, щоб стати клієнтом цифрового банку

Редакція «Мінфіну» визначила автора найкращого відгуку місяця. У січні ним став користувач під ніком igortarmishov, який отримає приз — 3 тис. грн.

Відгуки клієнтів, клієнти банків, обслуговування банку, послуги банку, банківська карта, відділення банку, Ідея Банк, O.Bank
фото: twitter.com

Читач «Мінфіну» якось побачив рекламу O. Bank, який працює на ліцензії Ідея Банку, і вирішив отримати карту цифрового мобільного банку. Ось тут і почалися пригоди.

Місце зустрічі — три сусідніх міста

«Я живу в городке, где нет отделения Идея Банка. Выбрал соседний городок — 40 км от меня. Прошел регистрацию, отправил документы, забронировал дату и время встречи в отделении и стал спокойно заниматься своими делами», — ділиться автор відгуку.

У чітко визначений час igortarmishov приїхав до сусіднього містечка у відділення банку. Але там йому порадили хвилин 15 погуляти, а через 40 хвилин, коли підійшла його черга, і зовсім закрили відділення.

«Позвонил оператору Идея Банка, чтобы назначить другое отделение. Назначили в другом населенном пункте — противоположном от моего города. Учитывая, что я нахожусь в другом городе, — это примерно 80 км», — розповідає читач «Мінфіну».

Читайте також: Як втрачають на подвійній конвертації валюти і переплачують за сервіс

Все ж поїхав туди. Але виявилося, що те відділення знаходиться в універмазі, який закритий на карантин. Оператор жодним словом про це не згадала. На карті Google відділення позначене як відкрите. Тому оператор відповіла: мовляв, нам відділення не надало інформацію, що вони на карантині.

«Хорошо, но добить-то нужно. Назначают мне встречу в третьем городе — еще 50 км. Приехал туда и получил карту. Думаю «ура!», но не тут то было. Сидели с девушкой-менеджером и не могли ничего сделать — в приложении так и висит «получите карту», ​​- дивується автор відгуку.

Ніби клієнт O. Bank

Спочатку вирішили, що на наступний день щось зміниться. Але картина залишилася та сама. Карта на руках, а банківський додаток говорить «отримайте картку». Спробували навіть видалити додаток і встановити його на іншому смартфоні — марно.

За словами колишнього недоклієнта O. Bank, спілкування з підтримкою ні до чого не призводить — «чекайте ще добу». Чекав — безрезультатно. Врешті-решт вирішив зовсім відмовитися від цієї картки. Відвідав знову відділення в сусідньому містечку, щоб розірвати договір з банком. Але й розірвати, виявилося, неможливо.

«Я как бы клиент, но как бы и нет. В общем два дня бытия, 25 литров газа потрачено, 260 км наезжено, а толку нет. Так и висит „получите карту“. У кого хватает времени и нервов, добро пожаловать», — резюмує користувач під ніком igortarmishov.

Читайте також: Знову 40 днів: як клієнт вже четвертий місяць не може закрити картку ОТП Банку

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«

З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити до числао претендентів на звання «найкращий».

  1. Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  2. Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  3. У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  4. Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.

Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі - 14

+
+223
AleksandrBank
AleksandrBank
3 лютого 2021, 16:02
#
Красавчик, это «лучший отзыв» за все время.
+
+62
bonv
bonv
3 лютого 2021, 18:07
#
Це просто жесть…
+
+49
ultra
ultra
3 лютого 2021, 16:48
#
Подозреваю, что когда он решил ехать во 2-й условленный пункт, уже понял: на горизонте «нарисовываються» 3 тис. от Минфина, «надо добивать»)
+
+20
bonv
bonv
3 лютого 2021, 18:09
#
Цифрові банки «рулять»:)
+
+39
igortarmishov
igortarmishov
4 лютого 2021, 6:29
#
Увы, когда я туда ехал я действительно хотел найти альтернативу своему банку которым пользуюсь, нет не из-за кредитных средств или чего ещё, я ими не пользуюсь, а об акции и вовсе на МинФине не знал, отзыв тут это все что оставалось написать об том обслуживание что я получил, по другому не диалоги с управляющими да вообще ничего не дало, кстати так договор мне и не разорвали, в итоге попросту сбор данных какой-то, а не Обанк
+
0
bank2401
bank2401
5 лютого 2021, 21:38
#
Нам бы больше таких людей- мы б ГВОЗДИ из них ДЕЛАЛИ!))) (А если честно-ПРОСТО Т Р Е Ш) Приз-З, А С Л У Ж Е Н Н Ы Й!!!
+
+14
psycho
psycho
3 лютого 2021, 17:06
#
Это у все банков так. И не только у банков.
+
+15
bonv
bonv
3 лютого 2021, 18:11
#
Проще всего получить быстрые лёгкие деньги с тех, кто хочет получить быстрые лёгкие деньги:))
+
0
Toma666
Toma666
5 лютого 2021, 10:32
#
Это Вы про «богатого трейдера"/ «Трейдер без высшего» в телеграмме? там они и ставки подскажут, какие делать, и до депозита Вашего добавят)))
+
+32
igortarmishov
igortarmishov
4 лютого 2021, 6:31
#
После него оформил монобанк без проблем ща 10 минут, видимо как кто и когда попадает
+
+11
ballistic
ballistic
4 лютого 2021, 10:46
#
Цікаво, чому з самого початку не пішли до Моно? Хотілося пригод? :)
+
+30
bonv
bonv
3 лютого 2021, 18:08
#
Банкам плювати на клієнтів. Перевірено часом і нервами:)
+
+5
havard
havard
3 лютого 2021, 20:40
#
Газ отбил, а вот врем’я.
+
0
vanhelsing
vanhelsing
4 лютого 2021, 0:00
#
Теперь и на штрах от банки будет))
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися