Редакція «Мінфіну» визначила автора найкращого відгуку місяця. У січні ним став користувач під ніком igortarmishov, який отримає приз — 3 тис. грн.
Найкращий відгук січня: як клієнт проїхав 260 км і відвідав три міста, щоб стати клієнтом цифрового банку
Читач «Мінфіну» якось побачив рекламу O. Bank, який працює на ліцензії Ідея Банку, і вирішив отримати карту цифрового мобільного банку. Ось тут і почалися пригоди.
Місце зустрічі — три сусідніх міста
«Я живу в городке, где нет отделения Идея Банка. Выбрал соседний городок — 40 км от меня. Прошел регистрацию, отправил документы, забронировал дату и время встречи в отделении и стал спокойно заниматься своими делами», — ділиться автор відгуку.
У чітко визначений час igortarmishov приїхав до сусіднього містечка у відділення банку. Але там йому порадили хвилин 15 погуляти, а через 40 хвилин, коли підійшла його черга, і зовсім закрили відділення.
«Позвонил оператору Идея Банка, чтобы назначить другое отделение. Назначили в другом населенном пункте — противоположном от моего города. Учитывая, что я нахожусь в другом городе, — это примерно 80 км», — розповідає читач «Мінфіну».
Читайте також: Як втрачають на подвійній конвертації валюти і переплачують за сервіс
Все ж поїхав туди. Але виявилося, що те відділення знаходиться в універмазі, який закритий на карантин. Оператор жодним словом про це не згадала. На карті Google відділення позначене як відкрите. Тому оператор відповіла: мовляв, нам відділення не надало інформацію, що вони на карантині.
«Хорошо, но добить-то нужно. Назначают мне встречу в третьем городе — еще 50 км. Приехал туда и получил карту. Думаю «ура!», но не тут то было. Сидели с девушкой-менеджером и не могли ничего сделать — в приложении так и висит «получите карту», - дивується автор відгуку.
Ніби клієнт O. Bank
Спочатку вирішили, що на наступний день щось зміниться. Але картина залишилася та сама. Карта на руках, а банківський додаток говорить «отримайте картку». Спробували навіть видалити додаток і встановити його на іншому смартфоні — марно.
За словами колишнього недоклієнта O. Bank, спілкування з підтримкою ні до чого не призводить — «чекайте ще добу». Чекав — безрезультатно. Врешті-решт вирішив зовсім відмовитися від цієї картки. Відвідав знову відділення в сусідньому містечку, щоб розірвати договір з банком. Але й розірвати, виявилося, неможливо.
«Я как бы клиент, но как бы и нет. В общем два дня бытия, 25 литров газа потрачено, 260 км наезжено, а толку нет. Так и висит „получите карту“. У кого хватает времени и нервов, добро пожаловать», — резюмує користувач під ніком igortarmishov.
Читайте також: Знову 40 днів: як клієнт вже четвертий місяць не може закрити картку ОТП Банку
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«
З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тис. грн. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити до числао претендентів на звання «найкращий».
- Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
- Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
- У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
- Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тис. знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 14