Профільний комітет ВР рекомендував Раді ухвалити за основу законопроєкти, які передбачають тимчасове встановлення максимальної ставки розмитнення авто, ввезених на територію України з порушенням митних правил («євроблях») до кінця 2020 року, у 1000 євро. Таке рішення ухвалили на засіданні у четвер, передає «Укрінформ».
Максимум за 1000 євро. Фінкомітет рекомендує Раді схвалити законопроєкт про розмитнення «євроблях»
Що пропонують в Комітеті
Заступник голови комітету Олександр Ковальчук зазначив, що напрацьовано два законопроєкти, якими пропонуються зміни до Податкового і Митного кодексів.
«Вони передбачають єдиний підхід до розмитнення авто без будь-яких пільг і винятків, стосуються всіх транспортних засобів, які в'їхали на територію України до кінця 2020 року з порушенням митних правил, а також направлені на поповнення бюджету і полегшення роботи правоохоронних органів.
Читайте також: Власники євроблях виявилися в пастці. Масово отримують штрафи на 170 тисяч
Пропонується надати можливість розмитнення автівок, що були ввезені з порушенням митних правил протягом 180 днів за ставкою, що не перевищує 1000 євро. Отримані кошти депутати пропонують спрямувати на вакцинацію від covid-19″, — йдеться у повідомленні.
«У прикінцевих положеннях законопроєкту ми пропонуємо кошти, отримані від розмитнення транспортних засобів, у повному обсязі направити на вакцинацію українців від коронавірусної інфекції, доплату медикам, придбання обладнання тощо», — сказав нардеп.
Передісторія
В Україніполіція почала штрафувати власників автомобілів на іноземній реєстрації на суму 8,5 тисячі гривень.
Президент Володимир Зеленський звернувся до голови Верховної Ради Дмитра Разумкова сприяти роботі нардепів і урядовців у складі робочої групи з напрацювання законодавчих ініціатив щодо доступного розмитнення «євроблях».
В кінці 2019 року власникам «євроблях» пообіцяли чергові пільги. У квітні 2020 року в парламенті був зареєстрований законопроєкт № 3389, що передбачає зниження акцизів на ввезення «євроблях», однак цей документ Рада поки не розглянула.
На початку жовтня 2020 року, в очікуванні доступного розмитнення, власники авто на єврономерах масово почали отримувати штрафи по 170 000 грн.
Читайте також: В Україні хочуть повністю поміняти автомобільні податки. Хто заплатить за евробляхи
Коментарі - 29
— А ну, кто свистел?
Дедок менту:
— Отдай права, а то скажу, кто свистел.
«мы боремся чтобы и любой водитель попав в ДТП не должен был компенсировать пострадавшей стороны убытки«
— тобто в «країні євробляхерів» я можу сісти на кермо БЄЛаза, «випадково» переїхати євробляху — і мені за це нічого не буде? Це ж ДТП і кожен відповідає тільки за себе? :)
Вам таке дикунство подобається?
Якщо такі випадки (як в ролику з мого першого коменту) будуть частішати, то нормальні автомобілісти будуть шукати альтернативні шляхи, як боротися з такими дикунами.
І Омельченко в тому кейсі хоча б відкупився, родині загиблого перепали чималі кошти. А цей бляхер тупо втік. І навіть, якщо його спіймати — постраждалому буде дуже складно добитися хоча б якоїсь компенсації.
Якщо б у вас був вибір з двох зол «з ким краще потрапити в аварію — з Омельченком чи з оцим євробляхером?» — то кого б ви обрали? Логіка і прагматика каже, що краще вже Омельченком. Спробуйте не погодитись.
Але звісно краще, якби було все по повній справедливості. Тільки її, справедливості в цьому світі дуже мало.
Надо за 100 евро, нет, за 10…
За одно…
Нет, надо доплачивать 1000 евро за то, что завез в Украину автохлам, который в ЕС ждала бы переплавка!
Только до конца октября — распродажа автомобилей Mersedes S-класса!
Пенсионерам и студентам скидка — 10%!!!:))
1. Платите комуналку.
2. Платите податки.
3. Віддаєте банківські кредити.
В будь-якому разі до влади прийдуть придурки, що дозволять цього не робити так чи інакше.