У Верховній Раді зареєстрували законопроєкт № 4194, яким пропонується віддавати 50% штрафів за перевищення швидкості в містах місцевим бюджетам. Законопроєкт зареєстрували в Раді 7 жовтня.
У Раді пропонують віддавати 50% штрафів за перевищення швидкості місцевим бюджетам
Які зміни передбачено
Документ містить зміни до Бюджетного кодексу України. Зокрема, пропонується встановити, що 50% надходжень від адмінштрафів за адміністративні правопорушення в сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, зафіксовані в автоматичному режимі в межах відповідного населеного пункту, спрямовуватимуться в доходи відповідного місцевого бюджету.
«Ці зміни стимулюватимуть місцеву владу встановлювати системи автоматичної фото-, відеофіксації порушень правил дорожнього руху. В населених пунктах відбуватиметься зниження порушень правил дорожнього руху, зростання безпеки на дорогах, а надходження від сплати адміністративних штрафів дадуть можливість місцевій владі розширювати систему і поліпшувати інфраструктуру населених пунктів», — йдеться в пояснювальній записці.
Нагадаємо
- 12 березня 2020 року МВС України презентувало пілотний проект системи фіксації адміністративних правопорушень у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху в автоматичному режимі. Запуск системи в експлуатацію планувався з 1 травня цього року.
- Пізніше МВС прийняло рішення відкласти роботу системи відеофіксації порушень правил дорожнього руху до закінчення режиму суворого карантину.
- З 1 червня МВС впровадило автоматичну фіксацію порушень швидкісного режиму. На другу добу роботи системи, за словами очільника МВС Арсена Авакова, кількість порушень зменшилася на 40%.
Читайте також: Камери відеофіксації поки не можуть штрафувати «евробляхерів»
Коментарі - 15
У нас как повышать штрафы-то это «иссключительно забота о гражданах, а деньги всего лишь инструмент», а как деньги тратить нужды граждан, то уже это «заработанные непосильным трудом» и чуть ли не свои личные и на них уже давно свои планы.
Справедливости ради, важно отметить, что это так не только в МВД, а везде, и с принятием соответствующей поправки точно так же будут «заботится о гражданах» местные власти. Посему важно внести ещё одну поправку: полученные деньги тратить исключительно на ремонт дорог, а не себе на премии, авто и т.п.
— Ну и как система? Работает? Все говорят — не выписывает она штрафы.
— Как не выписывает? Выписывает. Но 300 штук в месяц, при том, что происходит 400 нарушений в день.
— А почему так мало?
— Потому, что у гаишников МАРОК НЕТ! (город не даёт денег на марки и конверты, чтобы рассылать штрафы по почте). А те триста рассылаются всяким депутатом да блатняку, чтобы видели, что система работает. А они всё равно штрафы не платят.
- а у Вашому селі є камера фотовідеофіксації?! )
Да формально географически то это село, но в селе может быть 50 домов из которых доживают в 10, и до трассы вряд ли даже при желании кто то из оставшихся может дойти. Но «Населенный пункт» есть, ставь камеру и коси бабло немеренно.
Как вариант бизнесса- продать двушку в Киеве, купить 51% домов в селе под оживленной трассой в Винницкой обл., выбрать себя сельским головой, поставить камеру, думаю за месяц окупится. :)
Надо обязательно посадить перед знаком большой куст акации или шиповника. Для надежности.
(сарказм)
Хотя и без куста, притормаживают в основном когда видят что есть НП, а если сам знак, а домов, остановок, фонарей нет-то едут как ни чем не бывало.
Вот сижу и вспоминаю у себя в окресностях такие НП, да знак есть, но от НП там только автобусная остановка, до самого НП не меньше км, и то он к трассе огородами, но знак стоит как положено, никто там никогда на него не реагирует.
А у Вашому кейсі всі збори будуть 100% не від місцевих. Бо якщо «человек живёт и зарабатывает в городе или селе», то він буде знати про камеру, буде знижати швидкість і ні копійки штафу не заплатить. )
Не, конечно местным бюджетам будет приятно если штрафы будут идти им. Но логики тут ноль, это лишь хотелки.