Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 жовтня 2020, 11:18

Найкращий відгук вересня: доведи, що це твій номер телефону

Автором найкращого відгуку вересня став користувач під ніком xmypuu. Клієнт ПУМБу розповів захоплюючу історію, як йому довелося воювати за право доступу в онлайн-банкінг. Автор відгуку отримає подарунок від «Мінфіну» — 3 тис. грн.

Найкращий відгук вересня, відгуки про роботу банків, відгуки клієнтів, якість обслуговування, сервіс банку, ПУМБ, онлайн-банкінг, мобільний додаток, послуги онлайн, номер телефону, фінансовий номер
фото: maanimo.com

Сюрпризи ПУМБ Online

Користувач, за рекомендацією менеджера ПУМБу, відкрив карту для підприємців «ВсеКарта Бізнес». Перший час все було гладко. По-перше, все пройшло швидко — процедура оформлення карти зайняла близько 15 хвилин. По-друге — зручно, якщо користуватися онлайн-банкінгом.

«Но спустя две недели доступ в ПУМБ-онлайн и в приложение оказался заблокирован по причине „не уникальный номер телефона“, при этом доступ в вайбер-бот с информацией о счете остался рабочим», — поділився автор відгуку.

Почалися довгі розбірки і з менеджерами відділення, і з техпідтримкою. Спочатку співробітники банку заявили, що ФОП і особистий банкінг на один номер підключити не можна. Пізніше з'явилася нова версія: це технічна помилка.

При черговому візиті клієнту все ж вдалося дізнатися реальну причину збоїв: на даному номері зареєстрований другий клієнт. Хоча в момент підключення ніяких питань щодо «неунікальності» контрактного мобільного номера учасника відгуку не було.

Читайте також: Банки відмовляються приймати «старі» гроші: що робити

Цур «це мій номер телефону»

«Выяснилось, что мой номер в банке указан для счета покойной матери, которая не пользовалась услугами банка, как минимум, лет пять. Чтобы активировать онлайн-банкинг, я должен доказать банку, что родственник скончался, далее закрыть счет родственника и только после этого номер могут отключить от другого клиента», — пише користувач.

За його словами, нонсенс ситуації в тому, що це міг бути будь-яка постороння людина. «В этом случае видимо подразумевается, что клиент должен лично найти того, кто указал не свой номер телефона, привести в банк, принудить закрыть счет и только тогда можно использовать свой номер для работы с банком», — резюмує він.

На даний момент клієнт ПУМБу вже підтвердив вирішення своєї проблеми банком.

Читайте також: Зіпсована кредитна історія через 12 копійок і комісія «за того хлопця»

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«

З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».

  1. Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  2. Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  3. У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  4. Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.

Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі - 12

+
0
Сергей emerald
Сергей emerald
2 жовтня 2020, 11:27
#
Бред, указать то можно любой номер, но его еще нужно подтвердить минимум смс.
+
+83
Wowww
Wowww
2 жовтня 2020, 11:52
#
Ой надо было свою историю написать, кстати тоже пумб. Пришел срок замены карты, пришел в отделение дали новую, с ней пошел к банкомату - банкомат сказал - неисправная карта. Ок, вернулся в отделение карту сразу утилизировали, и сказали ждать новую 1 месяц. И вот после этого в личном кабинете у меня появилась утилизированная карта с пометкой заблокированная но в тоже время с суммой на счету. когда я расплачивался второй картой деньги списывались с утилизированной - вообще комедия, 3 месяца исправляли этот глюк, один из техподдержки мне даже посоветовал - да не обращай внимания, как окончится срок утилизированной карты(3 года!!!) так она сама-собой исчезнет.
Но по итогу все же сделали - удалили заблокированную карту из кабинета, выдали новую и привязали ее к правильному счету...
+
0
kingcity
kingcity
2 жовтня 2020, 12:17
#
«сказали ждать новую 1 месяц.» - вперше чую про такі терміни. Всі мої карти ПУМБа були вже у відділенні через тиждень після замовлення.
+
0
Wowww
Wowww
2 жовтня 2020, 12:25
#
1 месяц — так и ждал. на это время выдали карту мгновенную-instant
+
0
kingcity
kingcity
2 жовтня 2020, 12:33
#
Це звичайна ВсеКарта ?
+
0
Wowww
Wowww
2 жовтня 2020, 12:37
#
Да, обычная всеКАРТА, а месяц из-за того что ее изготавливали в другом отделении и привозили в то отделение, которое я обращался, которое ближе ко мне.
+
0
kingcity
kingcity
2 жовтня 2020, 12:52
#
Н-да, дивно. Мої карти теж виготовляли не у відділенні, де я обслуговуюсь, але вся процедура з доставкою займала тиждень. Але добре, що Вам миттєву видали на період виготовлення, в інших банках і такого не роблять.
+
0
GrugoriyHoland
GrugoriyHoland
2 жовтня 2020, 12:09
#
По сравнению с реформированным «Приватом», ПУМБ это просто «подарок»!
+
+15
bonv
bonv
2 жовтня 2020, 12:38
#
Банки дуже бюрократичні і надто повільні.
+
+40
bonv
bonv
2 жовтня 2020, 12:39
#
Бухгалтер впервые читает четырехлетней дочери сказку про Золушку. Девочка очарована историей, особенно той ее частью, где тыква превращается в золотую карету.
Внезапно она спрашивает: — Папа, а вот когда тыква превращается в золотую карету, это классифицируется как доход, или как увеличение стоимости имущества?:)
+
+10
Wowww
Wowww
2 жовтня 2020, 12:50
#
Это была аренда
+
0
Kuzyalik
Kuzyalik
2 жовтня 2020, 20:21
#
ПУМБ это ахметовский,да?  Того криминального авторитета и бизнес-партнера сороса,который купил лачугу во Франции за 200 млн евро?
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися