Автором найкращого відгуку місяця став користувач під ніком Сергій Шаповал. Клієнт Укрсиббанку розповів історію, як йому довелося заплатити комісію за свого однофамільця. Автор відгуку отримає подарунок від «Мінфіну» — 3 тис. грн.
Кращий відгук серпня: заплати комісію за однофамільця
Меценат мимоволі
За словами Сергія Шаповала, 10 серпня по його бізнес-рахунку пройшла комісія. У коментарях до неї був вказаний чужий рахунок в євро. Більш того, як підкреслює Сергій, в його бізнес-профілі взагалі немає євро-рахунку.
Клієнт відразу звернувся в банк, щоб з'ясувати в чому справа.
«После выяснения с персональным менеджером оказалось, что алгоритм ПО не смог снять комиссию за обмен валюты на межбанке с Сергея Шаповала, проживающего в другом регионе, по этому алгоритм выбрал меня, как счастливчика, на комиссию в размере 764.44», — ділиться автор відгуку.
Читайте також: Народний рейтинг банків у липні: які проколи в сервісі найбільше дратували клієнтів
Здавалося б, неправомірність проведеної операції очевидна. І проблема має швидко вирішитися.
«Персональный менеджер обещал вначале, что деньги вернут, когда программисты пофиксят баг, если нет, то менеджер сторнирует операцию», — розповідає автор відгуку.
Але щось, напевно, пішло не так. Гроші, які Сергій Шаповал заплатив замість тезки, на рахунок так і не повернулися.
Він залишив свій відгук на «Мінфіні» 28 серпня, вказавши, що розгляд повернення коштів досі висить на валютному контролі. Хоча з моменту виникнення проблеми пройшло вже достатньо часу — 18 днів.
Банк не відреагував на відгук. Залишається сподіватися, що користувач отримає свої гроші вже найближчим часом.
Читайте також: Найкращий відгук липня: ви заборгували нам мільйон гривень
Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«
З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».
-
Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
-
Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
-
У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
-
Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.
Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.
Коментарі - 22
https://www.youtube.com/watch?v=IDUIM4SSAm4
Підписуйтесь на youtube-канал «Мінфіну», коментуйте під відео;)
не совсем понятно причем здесь валютный контроль. Укрсиббанк , он конечно банк загадочный , но чтобы вопросы возврата ошибочно снятых комиссий - решал валютный контроль - о таком я еще не слышал. Видимо поэтому вопрос и решается 3 недели.....
Для первого и единственного досудебного этапа при споре с банками достаточно претензии в бумажном виде, отправленной на имя руководителя банка заказным письмом с уведомлением о вручении.
Если банк вам ответит в установленный законом срок и вас ответ не устроит - можете обращаться с иском в суд.
Если банк проигнорирует обращение и «забудет» предоставить письменный ответ, то отсутствие ответа от банка расценивается как отказ, и вы вправе приложить свою копию обращения в банк и квитанции о вручении от укрпочты к исковому заявлению в суд.
https://minfin.com.ua/blogs/bonv/126467/
«Как же хорошо, что моей фамилии, — Зингельшухер, ни у кого из кредиторов таки нет !»
Возможно на днях появиться. :-)
валютный контроль Укрсиббанка до сих пор рассматривает,
за то за август пришла дважды комиссия за обслуживание
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/incidents/yak-shahraji-otrimuyut-dostup-do-bankivskih-kart-rozpovid-poterpilogo-novini-ukrajina-11136911.html