Мінфін - Курси валют України

Встановити
2 вересня 2020, 16:18

Кращий відгук серпня: заплати комісію за однофамільця

Автором найкращого відгуку місяця став користувач під ніком Сергій Шаповал. Клієнт Укрсиббанку розповів історію, як йому довелося заплатити комісію за свого однофамільця. Автор відгуку отримає подарунок від «Мінфіну» — 3 тис. грн.

Меценат мимоволі

За словами Сергія Шаповала, 10 серпня по його бізнес-рахунку пройшла комісія. У коментарях до неї був вказаний чужий рахунок в євро. Більш того, як підкреслює Сергій, в його бізнес-профілі взагалі немає євро-рахунку.

Клієнт відразу звернувся в банк, щоб з'ясувати в чому справа.

«После выяснения с персональным менеджером оказалось, что алгоритм ПО не смог снять комиссию за обмен валюты на межбанке с Сергея Шаповала, проживающего в другом регионе, по этому алгоритм выбрал меня, как счастливчика, на комиссию в размере 764.44», — ділиться автор відгуку.

Читайте також: Народний рейтинг банків у липні: які проколи в сервісі найбільше дратували клієнтів

Здавалося б, неправомірність проведеної операції очевидна. І проблема має швидко вирішитися.

«Персональный менеджер обещал вначале, что деньги вернут, когда программисты пофиксят баг, если нет, то менеджер сторнирует операцию», — розповідає автор відгуку.

Але щось, напевно, пішло не так. Гроші, які Сергій Шаповал заплатив замість тезки, на рахунок так і не повернулися.

Він залишив свій відгук на «Мінфіні» 28 серпня, вказавши, що розгляд повернення коштів досі висить на валютному контролі. Хоча з моменту виникнення проблеми пройшло вже достатньо часу — 18 днів.

Банк не відреагував на відгук. Залишається сподіватися, що користувач отримає свої гроші вже найближчим часом.

Читайте також: Найкращий відгук липня: ви заборгували нам мільйон гривень

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця«

З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».

  1. Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.

  2. Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.

  3. У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.

  4. Оптимальний обсяг коментаря — до 2−2,5 тисячі знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.

Автор:
Світлана Тартасюк
Журналіст Світлана Тартасюк
Пише на теми: Банки та банківські продукти, нерухомість, ринок праці, бізнес, фінанси, інвестиції

Коментарі - 22

+
+15
Консультант порталу «Мінфін»
Консультант порталу «Мінфін»
2 вересня 2020, 16:30
#
Нові вимоги до реклами банківських депозитів і кредитів почали діяти:

https://www.youtube.com/watch?v=IDUIM4SSAm4

Підписуйтесь на youtube-канал «Мінфіну», коментуйте під відео;)
+
+30
yarg
yarg
2 вересня 2020, 16:46
#
«Он оставил свой отзыв на «Минфине» 28 августа, указав, что рассмотрение возврата денег до сих пор висит на валютном контроле.»

не совсем понятно причем здесь валютный контроль. Укрсиббанк , он конечно банк загадочный , но чтобы вопросы возврата ошибочно снятых комиссий - решал валютный контроль - о таком я еще не слышал. Видимо поэтому вопрос и решается 3 недели.....
+
+15
AleksandrBank
AleksandrBank
2 вересня 2020, 17:00
#
Это действительно не вопрос валют.контроля, а тех кто занимается операциями в т.ч. по списанию комиссии. Сергей, а Вы кроме отзыва на Минфин оставили заявление в банке по этой ситуации? Или хотите чтобы Вас завтраками до конца года кормили?
+
0
Сергей Шаповал
Сергей Шаповал
2 вересня 2020, 17:19
#
Подал заявку через интернет-банкинг, у персонального менеджера находится в работе, как ответили в банке, так описал в отзыве
+
+23
yarg
yarg
2 вересня 2020, 18:13
#
Я почему удивился - традиционно эти проблемы решают операционисты и решаются они одной служебкой и парой корректирующих проводок. Видать банк вместо того  ,чтобы решить вопрос клиента - развлекается поиском виновных...
+
0
yurahist
yurahist
2 вересня 2020, 23:33
#
Треба настрахати банк можливим зверненням до НБУ, який тепер має розширені повноваження, а також до служби захисту споживачів. Також на сайтах відгуків написати - банк це не люблять - удар по репутації.
+
0
Andrey M
Andrey M
3 вересня 2020, 11:06
#
Служба захисту споживачів на банки має такий вплив, як морські свинки на фауну в морі:)
+
0
yurahist
yurahist
3 вересня 2020, 12:26
#
Тут справа в іншому - звернення в цю службу може бути одним з етапів досудового захисту своїх прав - суд буде бачити, що банк порушував Ваші права споживача. Для банка це насправді несуттєва сума, зайвий галас йому непотрібен. Тож думаю, що він змушений буде повернути гроші. Хоча, звичайно, дзвінок з НБУ значно швидше приведе до тями співробітників банку.
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 вересня 2020, 12:37
#
Yurahist

Для первого и единственного досудебного этапа при споре с банками достаточно претензии в бумажном виде, отправленной на имя руководителя банка заказным письмом с уведомлением о вручении.
Если банк вам ответит в установленный законом срок и вас ответ не устроит - можете обращаться с иском в суд.
Если банк проигнорирует обращение и «забудет» предоставить письменный ответ, то отсутствие ответа от банка расценивается как отказ, и вы вправе приложить свою копию обращения в банк и квитанции о вручении от укрпочты к исковому заявлению в суд.
+
+58
bonv
bonv
2 вересня 2020, 17:04
#
Щоб визнати свої бока, банки такі ж повільні як Титанік....
+
+43
bonv
bonv
2 вересня 2020, 17:05
#
Банк был настолько наглым и хитрым, что даже цыганка и напёрсточник лишились своих денег.
https://minfin.com.ua/blogs/bonv/126467/
+
+15
QGS
QGS
2 вересня 2020, 17:05
#
Заплатили уже с процентами, что уже париться;)
+
+32
bonv
bonv
2 вересня 2020, 17:24
#
Связываться с банками не следует только в двух случаях: когда у вас есть свои деньги; и когда своих денег у вас нет:)))
+
+19
bonv
bonv
2 вересня 2020, 17:07
#
Банківські вклади горять як звичайний папір, а кредити – вони як рукописи, вічні:)).
+
0
yurikiev
yurikiev
2 вересня 2020, 17:21
#
Ой! Как же хорошо, что моей фамилии, - Зингельшухер, ни у кого из кредиторов таки нет !
+
+19
bonv
bonv
2 вересня 2020, 17:25
#
Сучасні Робін Гуди беруть в банках кредити і оформляють їх на бомжів...
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
2 вересня 2020, 21:56
#
Yurikiev
«Как же хорошо, что моей фамилии, — Зингельшухер, ни у кого из кредиторов таки нет !»

Возможно на днях появиться. :-)
+
0
struk
struk
3 вересня 2020, 21:58
#
Я уже писал здесь, и снова повторю — укрсиб отвратительный банк, в котором могут задним числом менять тарифы и снимать чужие деньги.
+
+15
Сергей Шаповал
Сергей Шаповал
4 вересня 2020, 10:13
#
От Минфина вознаграждение пришло,
валютный контроль Укрсиббанка до сих пор рассматривает,
за то за август пришла дважды комиссия за обслуживание
+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
4 вересня 2020, 12:22
#
Дважды - это для лучшего запоминания!
+
0
yurahist
yurahist
4 вересня 2020, 15:31
#
Обратитесь на прямую линию НБУ.
+
+19
bonv
bonv
6 вересня 2020, 13:31
#
Уводять номер, чистять карти, «вішають» кредити: в соцмережах розповіли про зухвалих кібершахраїв.
Детальніше читайте на УНІАН: https://www.unian.ua/incidents/yak-shahraji-otrimuyut-dostup-do-bankivskih-kart-rozpovid-poterpilogo-novini-ukrajina-11136911.html
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися