4 серпня 2020, 8:17 Читать на русском

Найкращий відгук липня: ви заборгували нам мільйон гривень

Автором найкращого відгуку липня став користувач під ніком 5458624. Клієнт МТБ Банку поділився дивовижною історією про те, як на рівному місці виявився винен банку 1 млн грн. Автор відгуку отримає подарунок від «Мінфіну» — 3 тис. грн.

Найкращий відгук місяця, відгуки клієнтів, якість обслуговування, робота банків, на що скаржаться клієнти, відділення банку, гаряча лінія, борг
фото: prostofinovo.ru

Користувач розповів, чому його картка пішла в мінус, і описав свої враження про роботу фінустанови.

Ранковий сюрприз

«Представьте себе ситуацию: утро понедельника, вы приступили к работе и тут вам приходит сообщение, что у вас снят один миллион гривен. Баланс минус 997 000 грн. Доступно 0.00 грн. Первая мысль, что это какой-то развод», — ділиться автор відгуку.

Клієнт МТБ Банку негайно зателефонував на гарячу лінію і почув, що з незрозумілих причин на його рахунок наклали арешт на суму 1 млн грн. На тому кінці дроту пообіцяли з'єднати з місцевим відділенням, щоб там пояснили, що трапилося. Але, на жаль, спроба зазнала фіаско.

«Позже я сам дважды звоню по городскому номеру, указанному на сайте, но никто трубку не поднимает. Естественно, я бросаю работу, еду домой переодеться, взять документы и отправляюсь в банк», — пише автор відгуку.

Читайте також:Народний рейтинг банків в червні: на що скаржилися клієнти і як вирішували їхні проблеми

Вся справа в фото

У відділенні на клієнта подивилися з подивом. Співробітники не могли зрозуміти, про який арешт мова. Благо, в цей момент з'явилася керівник відділення, яка заявила, що це вона наклала арешт. Причина — клієнт не приніс в банк копію паспорту з фотографією, яку було необхідно вклеїти, коли йому виповнилося 45 років.

«При том, что фотка эта вклеена минимум три года, а полтора года назад мне выдавали новую карту и делали ксерокопию паспорта. Что тут скажешь?» — обурюється користувач під ніком 5458624. І зазначає: поки він був у відділенні банку, туди прийшло ще кілька таких «мільйонерів».

Зрозуміло, що витрачені нерви і зіпсований робочий день клієнту ніхто не компенсував. Співробітники банку ніяк не прокоментували ситуацію на сайті. Але через пару днів все ж зателефонували автору відгуку і принесли вибачення, мовляв, сталася якась помилка. Клієнт повідомив, що конфлікт вичерпаний.

Читайте також: Найкращий відгук червня: розмови з роботом і звіт про тисячу євро

Правила конкурсу «Найкращий відгук місяця»

З 1 червня 2020 року діють нові правила конкурсу. Приз за найкращий відгук місяця — 3 тисячі гривень. Також встановлюються критерії, яким повинні відповідати відгуки, щоб потрапити в число претендентів на звання «найкращий».

  1. Відгук повинен бути написаний на основі особистого досвіду спілкування з банком або використання банківських продуктів.
  2. Описаний досвід має бути корисним для інших клієнтів банку.
  3. У відгуку може бути описаний як негативний, так і позитивний досвід користувача.
  4. Оптимальний обсяг коментаря — до 2-2,5 тисячі знаків.

Більше про правила «Найкращого відгуку місяця» читайте тут.

Коментарі - 11

+
+269
messenger
messenger
4 серпня 2020, 8:37
#
Придумали ноу-хау. Метод ускоренного визита клиента в банк для обновления идентификации.
+
0
SkrudjMacduck
SkrudjMacduck
4 серпня 2020, 11:13
#
Для об'єктивного оцінювання ситуації варто було б почути версію банку. У нас завжди так, мажор на Рейнджі ввечері пяний втулить інваліда на переході, а на ранок він вже як ангел, руки на грудях, погляд потуплений... не пяний... доказує, що він взагалі стояв, а інвалід на калясці перевищував. Так і наш переможець міг натупити, а запити банку ігнорити. От і вигадали спосіб. І то дієвий, нє?
+
+34
serjantik
serjantik
4 серпня 2020, 12:49
#
В западных странах, после такого ноу-хау от банка люди обращаются к психиатру мол нервный срыв, психиатор назначает таблетки и курс лечения, люди с понтом дела лечатся месяц — все это дело документируется, а потом подают в суд и получают компенсацию за моральный ущерб
+
+94
BexOne
BexOne
4 серпня 2020, 8:51
#
Почему не +лям и просьба подойти в отделение? Уверен, люди бы «долетали» туда на радостях за считанные минуты (попутно разводясь с супругами, расставаясь с любовницами и т.д.)?
+
+65
99494876
99494876
4 серпня 2020, 9:01
#
Лям плюса сразу бы обналичивали. Зачем бежать в банк. Лучше приобрести билеты на самолет :)
+
+113
bonv
bonv
4 серпня 2020, 9:53
#
Дебіли а не банкіри.
+
+23
vnob
vnob
4 серпня 2020, 10:52
#
Ніхто більшого від тебе й не очікував. браво
+
+15
SergS7
SergS7
4 серпня 2020, 10:28
#
Мені прийшла СМС, що я виграв 300 000. Подзвонив, якась скотина з красивим жіночим голосом сказала, що для отримання виграшу я повинен перерахувати їм 300 грн. Причому на фоні чути, що там цілий колл-центр. Запитав її прізвище, щоб написати заяву в поліцію про шахрайство. Поклала трубку
+
+16
AleksandrBank
AleksandrBank
4 серпня 2020, 10:44
#
Это хит, первый раз такое ноу-хау от банкиров пройти идентификацию :) Человек наверное немного поседел, а представьте себе бабушку или дедушку 60+ лет и ей такая СМС счастливая
+
0
aktibuhs
aktibuhs
4 серпня 2020, 11:03
#
Эх, скучная у меня банковская история)
+
+8
mphet26
mphet26
4 серпня 2020, 14:45
#
MTB банк? Эт чё за помойка? туда силком что ли загнали.. вообще не понимаю как эти банки функционируют с частными клиентами, ладно там ФПГ легализующие черный бищнес, но частник зачем туда сунулся
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Реклама